ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
remeki1963
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Nisan 2020 23:01
Son Ziyaret:
18 Nisan 2021 03:29
Toplam Mesaj:
3 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Recep Metin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Osmaniye
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
remeki1963
SON 2 MESAJI
Yeni Kurulum - Tavsiyelere Açığım
Konuyu tekrar açmak zorunda kaldım:( Arkadaşlar herkese merhabalar.. sizlerin bir kaç konuda tavsiyelerinizi beklemekteyim.. uzunca bir zaman sonra tekrar hobiye dönüş yaptım (vakti zamanında 200 lt ana tank ve 5 6 tane karantina- yavruluk akvaryumlarımda sarı prenses üretimi yapmıştım) ve şimdi 120 cm uzunluk - 60 cm yükseklik - 45 cm en olmak üzere 320 ltlik akvaryum ile yeniden başlıyorum hobiye:) 2 3 cm boy olmak üzere hobiyi bana sevdiren ve kesinlikle vazgeçemeyeceğim sarı prenses yavruları ve uyumlu olabileceğimi düşündüğüm iceman yavruları beslemeyi planlıyorum.. ilk aşamada tabiki sayı olarak fazla olacak ama balıklar büyüdükçe 3e 10-15 arası dişi gibi damızlıklarımı elde tutacağım ve balık sayısını azaltacağım ancak sizlere sorularım var ve tavsiyelerinize ihtiyacım var..
1- SP ve iceman arasına bu ikisi ile beraber barışçıl bir şekilde yaşayabilecek bir tür daha önerecek olsanız bu yunus dışında ne olurdu?? [Yunuslardan zamanında çok kazık yedim:)]
2- hesaplarıma göre 25-30 kg kadar kum 3-4 cm kadar bir yükseklik yapacak.. bu 3-4 cm’lik kum kalınlığı benim cikletlere yeterli olur mu??
3- kum olarak sarı (ya da beyaz) 1-2 mm kalınlığında silis kum kullanmayı düşünüyorum.. kalınlığı ve cinsi uygun mudur?? Başka bir öneriniz var mı??
4- ışıklandırma konusunda hiçbir bilgim yok.. zamanında alırdık florasanı takardık:) şimdi araştırıyorum da LED’ler falan teknoloji acayip gelişmiş:) beyaz mı gün ışığı mı yoksa beyaz-mavi-kırmızı renkleri mi karıştırsam karar veremedim.. önerileriniz nelerdir??
5- filtre (iç dış) olarak kafam oldukça karışık ancak ben dış filtre kullanmadan gerekirse bazı modifikasyonlar da yaparak nasıl bir iç filtre ile işi çözebilirim?? Örnek veriyorum 1200lt/h ile 2500lt/h arasında ne tür bir farklılık var?? Bakteri tutma özelliği yüksek bir sünger seramik taşı aktif karbon yönünden zengin bir iç filtre ile dış motorun sağlayacağı berraklığı sağlayamaz mıyım??
6- besleyeceğim türler ile barışçıl bir biçimde yaşayabilecek ve petshoplarda da kolaylıkla bulabileceğim vatoz ve çöpçü türü öneriniz nedir?? Ve 320 lt tank ve balık sayısını göz önünde bulundurursak çöpçü ve vatozun sayıları ne olmalı??
7- bu azot döngüsünü sağlayabilme amacı ile bakteri tutunabilsin diye akvaryumu doldurduktan 1 hafta sonra içerisine 2 3 Japon ile çöpçü ve vatozları koysam ve 1 hafta da o şekilde devam etsem sizce bakteri kültürünü oluşturmuş olur muyum??
Lütfen kusuruma bakmayın ve beni mazur görün baya bi uzun oldu:) siz değerli hobicilerin tavsiyelerine tecrübelerine ihtiyacım var.. şimdiden herkese teşekkür ederim..
Konuyu tekrar açmak zorunda kaldım:( Arkadaşlar herkese merhabalar.. sizlerin bir kaç konuda tavsiyelerinizi beklemekteyim.. uzunca bir zaman sonra tekrar hobiye dönüş yaptım (vakti zamanında 200 lt ana tank ve 5 6 tane karantina- yavruluk akvaryumlarımda sarı prenses üretimi yapmıştım) ve şimdi 120 cm uzunluk - 60 cm yükseklik - 45 cm en olmak üzere 320 ltlik akvaryum ile yeniden başlıyorum hobiye:) 2 3 cm boy olmak üzere hobiyi bana sevdiren ve kesinlikle vazgeçemeyeceğim sarı prenses yavruları ve uyumlu olabileceğimi düşündüğüm iceman yavruları beslemeyi planlıyorum.. ilk aşamada tabiki sayı olarak fazla olacak ama balıklar büyüdükçe 3e 10-15 arası dişi gibi damızlıklarımı elde tutacağım ve balık sayısını azaltacağım ancak sizlere sorularım var ve tavsiyelerinize ihtiyacım var..
1- SP ve iceman arasına bu ikisi ile beraber barışçıl bir şekilde yaşayabilecek bir tür daha önerecek olsanız bu yunus dışında ne olurdu?? [Yunuslardan zamanında çok kazık yedim:)]
2- hesaplarıma göre 25-30 kg kadar kum 3-4 cm kadar bir yükseklik yapacak.. bu 3-4 cm’lik kum kalınlığı benim cikletlere yeterli olur mu??
3- kum olarak sarı (ya da beyaz) 1-2 mm kalınlığında silis kum kullanmayı düşünüyorum.. kalınlığı ve cinsi uygun mudur?? Başka bir öneriniz var mı??
4- ışıklandırma konusunda hiçbir bilgim yok.. zamanında alırdık florasanı takardık:) şimdi araştırıyorum da LED’ler falan teknoloji acayip gelişmiş:) beyaz mı gün ışığı mı yoksa beyaz-mavi-kırmızı renkleri mi karıştırsam karar veremedim.. önerileriniz nelerdir??
5- filtre (iç dış) olarak kafam oldukça karışık ancak ben dış filtre kullanmadan gerekirse bazı modifikasyonlar da yaparak nasıl bir iç filtre ile işi çözebilirim?? Örnek veriyorum 1200lt/h ile 2500lt/h arasında ne tür bir farklılık var?? Bakteri tutma özelliği yüksek bir sünger seramik taşı aktif karbon yönünden zengin bir iç filtre ile dış motorun sağlayacağı berraklığı sağlayamaz mıyım??
6- besleyeceğim türler ile barışçıl bir biçimde yaşayabilecek ve petshoplarda da kolaylıkla bulabileceğim vatoz ve çöpçü türü öneriniz nedir?? Ve 320 lt tank ve balık sayısını göz önünde bulundurursak çöpçü ve vatozun sayıları ne olmalı??
7- bu azot döngüsünü sağlayabilme amacı ile bakteri tutunabilsin diye akvaryumu doldurduktan 1 hafta sonra içerisine 2 3 Japon ile çöpçü ve vatozları koysam ve 1 hafta da o şekilde devam etsem sizce bakteri kültürünü oluşturmuş olur muyum??
Lütfen kusuruma bakmayın ve beni mazur görün baya bi uzun oldu:) siz değerli hobicilerin tavsiyelerine tecrübelerine ihtiyacım var.. şimdiden herkese teşekkür ederim..
Her Türlü Tavsiye Alınır:)
Arkadaşlar herkese merhabalar.. sizlerin bir kaç konuda tavsiyelerinizi beklemekteyim.. uzunca bir zaman sonra tekrar hobiye dönüş yaptım (vakti zamanında 200 lt ana tank ve 5 6 tane karantina- yavruluk akvaryumlarımda sarı prenses üretimi yapmıştım) ve şimdi 120 cm uzunluk - 60 cm yükseklik - 45 cm en olmak üzere 320 ltlik akvaryum ile yeniden başlıyorum hobiye:) 2 3 cm boy olmak üzere hobiyi bana sevdiren ve kesinlikle vazgeçemeyeceğim sarı prenses yavruları ve uyumlu olabileceğimi düşündüğüm iceman yavruları beslemeyi planlıyorum.. ilk aşamada tabiki sayı olarak fazla olacak ama balıklar büyüdükçe 3e 10-15 arası dişi gibi damızlıklarımı elde tutacağım ve balık sayısını azaltacağım ancak sizlere sorularım var ve tavsiyelerinize ihtiyacım var..
1- SP ve iceman arasına bu ikisi ile beraber barışçıl bir şekilde yaşayabilecek bir tür daha önerecek olsanız bu yunus dışında ne olurdu?? [Yunuslardan zamanında çok kazık yedim:)]
2- hesaplarıma göre 25-30 kg kadar kum 3-4 cm kadar bir yükseklik yapacak.. bu 3-4 cm’lik kum kalınlığı benim cikletlere yeterli olur mu??
3- kum olarak sarı (ya da beyaz) 1-2 mm kalınlığında silis kum kullanmayı düşünüyorum.. kalınlığı ve cinsi uygun mudur?? Başka bir öneriniz var mı??
4- ışıklandırma konusunda hiçbir bilgim yok.. zamanında alırdık florasanı takardık:) şimdi araştırıyorum da LED’ler falan teknoloji acayip gelişmiş:) beyaz mı gün ışığı mı yoksa beyaz-mavi-kırmızı renkleri mi karıştırsam karar veremedim.. önerileriniz nelerdir??
5- filtre (iç dış) olarak kafam oldukça karışık ancak ben dış filtre kullanmadan gerekirse bazı modifikasyonlar da yaparak nasıl bir iç filtre ile işi çözebilirim?? Örnek veriyorum 1200lt/h ile 2500lt/h arasında ne tür bir farklılık var?? Bakteri tutma özelliği yüksek bir sünger seramik taşı aktif karbon yönünden zengin bir iç filtre ile dış motorun sağlayacağı berraklığı sağlayamaz mıyım??
6- besleyeceğim türler ile barışçıl bir biçimde yaşayabilecek ve petshoplarda da kolaylıkla bulabileceğim vatoz ve çöpçü türü öneriniz nedir?? Ve 320 lt tank ve balık sayısını göz önünde bulundurursak çöpçü ve vatozun sayıları ne olmalı??
7- bu azot döngüsünü sağlayabilme amacı ile bakteri tutunabilsin diye akvaryumu doldurduktan 1 hafta sonra içerisine 2 3 Japon ile çöpçü ve vatozları koysam ve 1 hafta da o şekilde devam etsem sizce bakteri kültürünü oluşturmuş olur muyum??
Lütfen kusuruma bakmayın ve beni mazur görün baya bi uzun oldu:) siz değerli hobicilerin tavsiyelerine tecrübelerine ihtiyacım var.. şimdiden herkese teşekkür ederim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222777/260420200026261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222777/260420200026501.jpg[/IMG]
İnşallah atabilmişimdir fotoğrafları.. dolap en yakın zamanda elimde olacak..
Arkadaşlar herkese merhabalar.. sizlerin bir kaç konuda tavsiyelerinizi beklemekteyim.. uzunca bir zaman sonra tekrar hobiye dönüş yaptım (vakti zamanında 200 lt ana tank ve 5 6 tane karantina- yavruluk akvaryumlarımda sarı prenses üretimi yapmıştım) ve şimdi 120 cm uzunluk - 60 cm yükseklik - 45 cm en olmak üzere 320 ltlik akvaryum ile yeniden başlıyorum hobiye:) 2 3 cm boy olmak üzere hobiyi bana sevdiren ve kesinlikle vazgeçemeyeceğim sarı prenses yavruları ve uyumlu olabileceğimi düşündüğüm iceman yavruları beslemeyi planlıyorum.. ilk aşamada tabiki sayı olarak fazla olacak ama balıklar büyüdükçe 3e 10-15 arası dişi gibi damızlıklarımı elde tutacağım ve balık sayısını azaltacağım ancak sizlere sorularım var ve tavsiyelerinize ihtiyacım var..
1- SP ve iceman arasına bu ikisi ile beraber barışçıl bir şekilde yaşayabilecek bir tür daha önerecek olsanız bu yunus dışında ne olurdu?? [Yunuslardan zamanında çok kazık yedim:)]
2- hesaplarıma göre 25-30 kg kadar kum 3-4 cm kadar bir yükseklik yapacak.. bu 3-4 cm’lik kum kalınlığı benim cikletlere yeterli olur mu??
3- kum olarak sarı (ya da beyaz) 1-2 mm kalınlığında silis kum kullanmayı düşünüyorum.. kalınlığı ve cinsi uygun mudur?? Başka bir öneriniz var mı??
4- ışıklandırma konusunda hiçbir bilgim yok.. zamanında alırdık florasanı takardık:) şimdi araştırıyorum da LED’ler falan teknoloji acayip gelişmiş:) beyaz mı gün ışığı mı yoksa beyaz-mavi-kırmızı renkleri mi karıştırsam karar veremedim.. önerileriniz nelerdir??
5- filtre (iç dış) olarak kafam oldukça karışık ancak ben dış filtre kullanmadan gerekirse bazı modifikasyonlar da yaparak nasıl bir iç filtre ile işi çözebilirim?? Örnek veriyorum 1200lt/h ile 2500lt/h arasında ne tür bir farklılık var?? Bakteri tutma özelliği yüksek bir sünger seramik taşı aktif karbon yönünden zengin bir iç filtre ile dış motorun sağlayacağı berraklığı sağlayamaz mıyım??
6- besleyeceğim türler ile barışçıl bir biçimde yaşayabilecek ve petshoplarda da kolaylıkla bulabileceğim vatoz ve çöpçü türü öneriniz nedir?? Ve 320 lt tank ve balık sayısını göz önünde bulundurursak çöpçü ve vatozun sayıları ne olmalı??
7- bu azot döngüsünü sağlayabilme amacı ile bakteri tutunabilsin diye akvaryumu doldurduktan 1 hafta sonra içerisine 2 3 Japon ile çöpçü ve vatozları koysam ve 1 hafta da o şekilde devam etsem sizce bakteri kültürünü oluşturmuş olur muyum??
Lütfen kusuruma bakmayın ve beni mazur görün baya bi uzun oldu:) siz değerli hobicilerin tavsiyelerine tecrübelerine ihtiyacım var.. şimdiden herkese teşekkür ederim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222777/260420200026261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222777/260420200026501.jpg[/IMG]
İnşallah atabilmişimdir fotoğrafları.. dolap en yakın zamanda elimde olacak..
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
