ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
denizb12
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
120
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2020 04:42
Son Ziyaret:
22 Ekim 2025 21:26
Toplam Mesaj:
151 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
deniz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
deniz
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz
Arkadaşlar selam öncelikle iki hafta kadar önce 2 adet cüze vatoz aldım 1 i erkek diğeri dişi erkek olan dişiyi her yanına geldiğinde kovalıyor kaçırıyor bunun herhangi bir anlamı olabilir mi?
Arkadaşlar selam öncelikle iki hafta kadar önce 2 adet cüze vatoz aldım 1 i erkek diğeri dişi erkek olan dişiyi her yanına geldiğinde kovalıyor kaçırıyor bunun herhangi bir anlamı olabilir mi?
Isıtıcı Problemi
Öncelikle merhabalar yaklaşık bir senedir kullanmadığım bir eheim thermo control bir ısıtıcım var 1 yıl önce sorunsuz çalışıyordu bi bir yılın ardından tekrardan bir tank kurdum ve şuan taktığımda ışığı yanmıyor çalışmıyor herhangi bir darbe vs de almadı sadece 1 yıl kullanılmadı neden olabilir fikri olan varm mı?
Öncelikle merhabalar yaklaşık bir senedir kullanmadığım bir eheim thermo control bir ısıtıcım var 1 yıl önce sorunsuz çalışıyordu bi bir yılın ardından tekrardan bir tank kurdum ve şuan taktığımda ışığı yanmıyor çalışmıyor herhangi bir darbe vs de almadı sadece 1 yıl kullanılmadı neden olabilir fikri olan varm mı?
0 Dan Deniz Akvaryumu
Sumpa siprax elyaf vs eklemenizi tavsiye ederim o şekilde yetersiz kalıcaktır. ayrıca tuzlu sudan vazgeçmenize de üzüldüm mercan olmadan sadece bir çift palyaço beselenebilir uygun fiyatlara. (yinede tatlı sudan daha pahalı olur ama.)
Sumpa siprax elyaf vs eklemenizi tavsiye ederim o şekilde yetersiz kalıcaktır. ayrıca tuzlu sudan vazgeçmenize de üzüldüm mercan olmadan sadece bir çift palyaço beselenebilir uygun fiyatlara. (yinede tatlı sudan daha pahalı olur ama.)
Protein Skimmer
Tunze 9001 kesin öneririm kendim de 9004 kullanıyorum 108lt de çok memnunum. diğer markaları kullanmadığım için bir şey diyemeyeceğim.
Tunze 9001 kesin öneririm kendim de 9004 kullanıyorum 108lt de çok memnunum. diğer markaları kullanmadığım için bir şey diyemeyeceğim.
İlk Tuzlu Su Tecrübem
[QUOTE=Yas400]
Siz öyle diyorsanız öyledir [:lol:] tatlı sudan farklı mı bilmem ama tatlı suda bakteri aşılamak için ne kadar pisse o kadar iyi olur genelde. Acelem yok bekliyorum bakalım mercanların güncel halini de paylaşırsanız müsait olduğunuzda gelişimi görmek açısından iyi olur benim için. [/QUOTE]
Müsait olduğumda bir güncelleme daha yaparım tabiki ama toplu yapmayı düşünüyorum hele şu goby de bi gelsin [:D]
şimdi tatlı su dan farkı şu kullanığımız tuz un markası önemli bir etken aynı olması önerilir ve şimdi boş bir tanka balıkların dışkısını girmek amonyağı tetikler oda nitriti ve diatom oluşur aslında bi bakıma iyi gibi görünsede bu işlem sadece 1 hafta kadar belki işinizi hızlandırır o kadar bu yaptığımız işlemi yapmak ile boş tanka yem atmak arasında pek fark yok o da amonyağı tetikler [:D]
Ayrıca palyaço balıkları dayanıklı bakılardır haberiniz olsun benim tankımda diatom balıklar girdiğinde oluştu. baktım benim tankta 40.günde falan hala doğru dürüst diatom yoktu. bakteri kültürüde kullanmama rağmen. bende herhalde artık canlı girmeliyim dedim sonra bunu bir forumda yazdım ve bir hata yaptığımı öğrendim canlı kum kullanınca kumdaki bakteriler ölmeden canlıları girmek gerekiyormuş forumda biri söyledi deneme yanılma ile öğrendim ama çok şükür ona rağmen balıklara bir şey olmadı[:nazar:]
Tatlı su da biz genelde pipo filitrenin süngerini sıkardık ama tuzlu su da tabi ki öyle bir durum yok çünki bakteriyi tutan şeyler kayalar ve kumlar. kullananlar var sünger vs ama ben kullanmıyorum ihtiyacını da görmedim yeterli kaya ve kum olduktan sonra gereği kalmıyor.
[QUOTE=Yas400]
Siz öyle diyorsanız öyledir [:lol:] tatlı sudan farklı mı bilmem ama tatlı suda bakteri aşılamak için ne kadar pisse o kadar iyi olur genelde. Acelem yok bekliyorum bakalım mercanların güncel halini de paylaşırsanız müsait olduğunuzda gelişimi görmek açısından iyi olur benim için. [/QUOTE]
Müsait olduğumda bir güncelleme daha yaparım tabiki ama toplu yapmayı düşünüyorum hele şu goby de bi gelsin [:D]
şimdi tatlı su dan farkı şu kullanığımız tuz un markası önemli bir etken aynı olması önerilir ve şimdi boş bir tanka balıkların dışkısını girmek amonyağı tetikler oda nitriti ve diatom oluşur aslında bi bakıma iyi gibi görünsede bu işlem sadece 1 hafta kadar belki işinizi hızlandırır o kadar bu yaptığımız işlemi yapmak ile boş tanka yem atmak arasında pek fark yok o da amonyağı tetikler [:D]
Ayrıca palyaço balıkları dayanıklı bakılardır haberiniz olsun benim tankımda diatom balıklar girdiğinde oluştu. baktım benim tankta 40.günde falan hala doğru dürüst diatom yoktu. bakteri kültürüde kullanmama rağmen. bende herhalde artık canlı girmeliyim dedim sonra bunu bir forumda yazdım ve bir hata yaptığımı öğrendim canlı kum kullanınca kumdaki bakteriler ölmeden canlıları girmek gerekiyormuş forumda biri söyledi deneme yanılma ile öğrendim ama çok şükür ona rağmen balıklara bir şey olmadı[:nazar:]
Tatlı su da biz genelde pipo filitrenin süngerini sıkardık ama tuzlu su da tabi ki öyle bir durum yok çünki bakteriyi tutan şeyler kayalar ve kumlar. kullananlar var sünger vs ama ben kullanmıyorum ihtiyacını da görmedim yeterli kaya ve kum olduktan sonra gereği kalmıyor.
Karma Discus
[QUOTE=mustafa_58]
Ve mutlu son, yeni başlangıçla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/88960/030420222232241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/88960/030420222232291.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hay maşşalah mustafa bey konunuzu okudum çok hoşuma gitti canlılar 100-150 tds de yavru almanız da çok iyi olmuş ne kadar musluk suyuna yakın olursa iletkenlik yavrular o kadar rahat alışır musluk suyuna takip ediyor olacağım konuyu.[:nazar:]
[QUOTE=mustafa_58]
Ve mutlu son, yeni başlangıçla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/88960/030420222232241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/88960/030420222232291.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hay maşşalah mustafa bey konunuzu okudum çok hoşuma gitti canlılar 100-150 tds de yavru almanız da çok iyi olmuş ne kadar musluk suyuna yakın olursa iletkenlik yavrular o kadar rahat alışır musluk suyuna takip ediyor olacağım konuyu.[:nazar:]
İlk Tuzlu Su Tecrübem
[QUOTE=Yas400]Maşallah balıklar oldukça irileşmiş. Mercanların gelişim hızı nasıl peki? Siz Ankaradaydınız değil mi değiştirdiğiniz suya talip olayım [:lol:][/QUOTE]
Yasin bey yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle mercanların gelişim hızları aşırı hızlı diyemem evet bir gelişme var fakat yavaş ama keyifleri yerinde bakalım yakınsak eğer olabilir su fakat uzak bir mesafeyse uğraştığınıza deymez o kadar da önemli değil zamanla oturucak zaten ben hiç girişmedim su almaya falan ayrıca ben dipten su çekerim yani pis suyu alırım genelde o da ne kadar işinizi görür. [:)))]
[QUOTE=Yas400]Maşallah balıklar oldukça irileşmiş. Mercanların gelişim hızı nasıl peki? Siz Ankaradaydınız değil mi değiştirdiğiniz suya talip olayım [:lol:][/QUOTE]
Yasin bey yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle mercanların gelişim hızları aşırı hızlı diyemem evet bir gelişme var fakat yavaş ama keyifleri yerinde bakalım yakınsak eğer olabilir su fakat uzak bir mesafeyse uğraştığınıza deymez o kadar da önemli değil zamanla oturucak zaten ben hiç girişmedim su almaya falan ayrıca ben dipten su çekerim yani pis suyu alırım genelde o da ne kadar işinizi görür. [:)))]
İlk Tuzlu Su Tecrübem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222139511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222140051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222140201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222140331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222140461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222141091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222141261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222142001.jpg[/IMG]
Bizim küçük palyaçalar büyüdüler [:)))]
Tabi akvaryumun o tertemiz halinden eser kalmadı 16. ayına girdi akvaryum[:nazar:]
Mercanların fotorafları eski fotoraflar şuan daha keyifliler akvaryuma geleli 6 saat falan olmuştu bu fotoğraf çekildiğinde şuan evde değilim o yüzden elimde olan fotorafları koydum.
Hala haftalık su değişimlerine devam cam temizliğine devam bakalım
Bir kaç canlı daha eklemeyi planlıyorum ama fiyatlar çok uçmuş S boy blue tange 600tl istiyorlar onun dışında hala maalesef hala açılmayan omurgasız ithalatı yüzünden hayalim olan cleaner shrimpi de ekleyemedim bu ay içerisinde bir adet yellow watchman goby eklemeyi planlıyorum ama bakalım eklersem onu da paylaşıcağım çok keyifli bir canlı olduğunu söylüyor besleyenler. kayaların arası ona çok güzel bir mağara olucaktır gibime geliyor. Umarım palyaçolar ile iyi anlaşır çünki kendileri biraz agrasifler dip çekimi için elimi tanka soktuğum zaman bile bana saldırıyorlar.[:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222139511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222140051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222140201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222140331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222140461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222141091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222141261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223806/030420222142001.jpg[/IMG]
Bizim küçük palyaçalar büyüdüler [:)))]
Tabi akvaryumun o tertemiz halinden eser kalmadı 16. ayına girdi akvaryum[:nazar:]
Mercanların fotorafları eski fotoraflar şuan daha keyifliler akvaryuma geleli 6 saat falan olmuştu bu fotoğraf çekildiğinde şuan evde değilim o yüzden elimde olan fotorafları koydum.
Hala haftalık su değişimlerine devam cam temizliğine devam bakalım
Bir kaç canlı daha eklemeyi planlıyorum ama fiyatlar çok uçmuş S boy blue tange 600tl istiyorlar onun dışında hala maalesef hala açılmayan omurgasız ithalatı yüzünden hayalim olan cleaner shrimpi de ekleyemedim bu ay içerisinde bir adet yellow watchman goby eklemeyi planlıyorum ama bakalım eklersem onu da paylaşıcağım çok keyifli bir canlı olduğunu söylüyor besleyenler. kayaların arası ona çok güzel bir mağara olucaktır gibime geliyor. Umarım palyaçolar ile iyi anlaşır çünki kendileri biraz agrasifler dip çekimi için elimi tanka soktuğum zaman bile bana saldırıyorlar.[:D]
Tuzlu Suya Başlangıç
[QUOTE=Yas400]Sisler aralandı görüntü ortaya çıktı şu an içeride 30 litre su 10 litre kum ve kaya var. Tuzluluk ayarladığım şekilde duruyor. Dalga motoru, ışık, ısıtıcı ve ps çalışıyor. Ps toplamayı epey yavaşlattı 24 saatte dolmadı. Sanırım bundan sonrası yosunlaşmayı beklemek yosunlaşma başlayınca yeniden sorularıma devam edeceğim o zamana kadar yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/020420222316101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/020420222316181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/020420222316241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/020420222316311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yasin bey merhaba yeni gördüm başlamışsınız kuruluma [:nazar:]
bi sıkıntı görünmüyor gibi ama birkaç nacizane öneride bulunmak isterim bence hidrometrelere güvenmeyin derim eğer imkanınınız var ise bir refractometre almanaızı tavsiye ederim eğer almak istemezsenizde yakınınzda ki bir deniz akvaryumcusuna gidip orada ki suyu hem kendi hidrometreniz ile ölçün hemde oradaki refraktometre ile ölçmesini rica edin diyelim ki sizin hidrometre de 1023 çık tı refractometrrede ise 1025 çıktı oradan mantık yürütüp ona göre kullanabilirsiniz.
aynı şekilde eğer test kitleriniz yok ise akvaryumdan bir bardak su alıp onu akvaryumcuya götürüp ölçmesini de isteyebilirsiniz fikir olsun.
onun dışında şuan yapacak pek bir şey yok diatomu bekleyeceksiniz. [:D]
https://www.akvaryum.com/Forum/ilk_tuzlu_su_tecrubem_k972599_sn1.asp
bu da benim kurulumum hocam belki bir fikir olur size de her ne kadar asla güncellemesem de [:)))][EDIT]denizb12,2022-04-03 00:56:24[/EDIT]
[QUOTE=Yas400]Sisler aralandı görüntü ortaya çıktı şu an içeride 30 litre su 10 litre kum ve kaya var. Tuzluluk ayarladığım şekilde duruyor. Dalga motoru, ışık, ısıtıcı ve ps çalışıyor. Ps toplamayı epey yavaşlattı 24 saatte dolmadı. Sanırım bundan sonrası yosunlaşmayı beklemek yosunlaşma başlayınca yeniden sorularıma devam edeceğim o zamana kadar yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/020420222316101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/020420222316181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/020420222316241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/020420222316311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yasin bey merhaba yeni gördüm başlamışsınız kuruluma [:nazar:]
bi sıkıntı görünmüyor gibi ama birkaç nacizane öneride bulunmak isterim bence hidrometrelere güvenmeyin derim eğer imkanınınız var ise bir refractometre almanaızı tavsiye ederim eğer almak istemezsenizde yakınınzda ki bir deniz akvaryumcusuna gidip orada ki suyu hem kendi hidrometreniz ile ölçün hemde oradaki refraktometre ile ölçmesini rica edin diyelim ki sizin hidrometre de 1023 çık tı refractometrrede ise 1025 çıktı oradan mantık yürütüp ona göre kullanabilirsiniz.
aynı şekilde eğer test kitleriniz yok ise akvaryumdan bir bardak su alıp onu akvaryumcuya götürüp ölçmesini de isteyebilirsiniz fikir olsun.
onun dışında şuan yapacak pek bir şey yok diatomu bekleyeceksiniz. [:D]
https://www.akvaryum.com/Forum/ilk_tuzlu_su_tecrubem_k972599_sn1.asp
bu da benim kurulumum hocam belki bir fikir olur size de her ne kadar asla güncellemesem de [:)))][EDIT]denizb12,2022-04-03 00:56:24[/EDIT]
Tuzlu Suya Başlangıç
[QUOTE=Yas400]Aydınlatma konusunda çekindiğim aslında maddiyattan önce amaç. Açıkçası boyut itibariyle kendimi test ettiğim bir akvaryum olacak bu akvaryum. İşin zorluk boyutu bu kadar yüksekken bir iki sene idame ettirebilirsem kendimi biliyorum ki bu iş ileride büyüyecek ve bu akvaryum muhtemelen karantina olarak kalacak[:lol:] yosun konusunda yılların bitkicisiyim bilirim nasıl bir beladır türü ve şekli farklı olsa da yapısı nasıldır nedeni nedir veya mücadele etmektense sorunu bulmak önemlidir. Canlı ekleme aşamasına geldiğimde mutlaka haberiniz olacak forumda olursanız ama aylarım olduğunu varsayıyorum o yüzden şu an tamamen sisteme odaklıyım. Sanırım sistemde şu aşamada tek eksiğim birkaç canlı kaya ve ışık kaldı. Işık için de verdiğiniz alternatifler için çok teşekkür ediyorum inceleyip bir karara varacağım artık. [/QUOTE]
Yasin bey kolay gelsin en kısa zamanda bir kurulum konusu bekliyorum [:iyi:]
aslında bu işi nano tankların zorluğunu çok da gözünüzde büyütmeyin derim eğer su tamamlama cihazınız artı 0 tds arıtma cihazınız varsa kolay kolay birşey olmaz yosun işi her yerde bela tatlı su da da tuzlu su da da ve mercanları eklerken tankınıza nacizane tavsiyem kesinlikle deep sıvısı kullanın benim başıma gelmedik bela kalmadı o yüzden. flatworm mu dersiniz aiptasia mı dersiniz buble alg mi derseniz hepsi başıma geldi çok sükür kurtuldum şuan ama yordu açıkçası [:D]
bir de canlı kaya olması zorunlu değil yani illa canlı kaya olmasına gerek yok hele ki çok güvendiğiniz bir hobici arkadaşınız falan değilse tavsiye de etmem tanktaki olan tüm pislikleri belaları da beraberinde getirebilir.
littlefish hocam ışık konusunda yardımcı olmuş o konudan pek anlamam [:D]
bende şuan hazırda bitkili kuruyorum tuzlu suyun yanına bende bitkiliyi ilk defa tecrübe edeceğim bakalım[:lol:]
keyifli hobiler.[:nazar:][EDIT]denizb12,2022-03-28 19:28:33[/EDIT]
[QUOTE=Yas400]Aydınlatma konusunda çekindiğim aslında maddiyattan önce amaç. Açıkçası boyut itibariyle kendimi test ettiğim bir akvaryum olacak bu akvaryum. İşin zorluk boyutu bu kadar yüksekken bir iki sene idame ettirebilirsem kendimi biliyorum ki bu iş ileride büyüyecek ve bu akvaryum muhtemelen karantina olarak kalacak[:lol:] yosun konusunda yılların bitkicisiyim bilirim nasıl bir beladır türü ve şekli farklı olsa da yapısı nasıldır nedeni nedir veya mücadele etmektense sorunu bulmak önemlidir. Canlı ekleme aşamasına geldiğimde mutlaka haberiniz olacak forumda olursanız ama aylarım olduğunu varsayıyorum o yüzden şu an tamamen sisteme odaklıyım. Sanırım sistemde şu aşamada tek eksiğim birkaç canlı kaya ve ışık kaldı. Işık için de verdiğiniz alternatifler için çok teşekkür ediyorum inceleyip bir karara varacağım artık. [/QUOTE]
Yasin bey kolay gelsin en kısa zamanda bir kurulum konusu bekliyorum [:iyi:]
aslında bu işi nano tankların zorluğunu çok da gözünüzde büyütmeyin derim eğer su tamamlama cihazınız artı 0 tds arıtma cihazınız varsa kolay kolay birşey olmaz yosun işi her yerde bela tatlı su da da tuzlu su da da ve mercanları eklerken tankınıza nacizane tavsiyem kesinlikle deep sıvısı kullanın benim başıma gelmedik bela kalmadı o yüzden. flatworm mu dersiniz aiptasia mı dersiniz buble alg mi derseniz hepsi başıma geldi çok sükür kurtuldum şuan ama yordu açıkçası [:D]
bir de canlı kaya olması zorunlu değil yani illa canlı kaya olmasına gerek yok hele ki çok güvendiğiniz bir hobici arkadaşınız falan değilse tavsiye de etmem tanktaki olan tüm pislikleri belaları da beraberinde getirebilir.
littlefish hocam ışık konusunda yardımcı olmuş o konudan pek anlamam [:D]
bende şuan hazırda bitkili kuruyorum tuzlu suyun yanına bende bitkiliyi ilk defa tecrübe edeceğim bakalım[:lol:]
keyifli hobiler.[:nazar:][EDIT]denizb12,2022-03-28 19:28:33[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
