ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AquaAqua
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
387
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Haziran 2020 16:28
Son Ziyaret:
06 Temmuz 2023 08:26
Toplam Mesaj:
226 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orhun Kadim
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Orhun Kadim - Aqua Aqua
SON 10 MESAJI
Helena Salyangozla Birlikte Yaşayabilecek Salyango
Hiç bir salyangoz helena ile birlikte yaşayamaz. Sayı oranları ve bitki yoğunluğuna bağlı olarak diğer salyangozlarin ömrü göreceli olarak uzayabilir. Ancak herhangi bir salyangozun birbirinden farkı yoktur. Helena avlayabildigini avlar.
Hiç bir salyangoz helena ile birlikte yaşayamaz. Sayı oranları ve bitki yoğunluğuna bağlı olarak diğer salyangozlarin ömrü göreceli olarak uzayabilir. Ancak herhangi bir salyangozun birbirinden farkı yoktur. Helena avlayabildigini avlar.
Yeni Bir Akvaryum, Yeni Bir Dutch !
[QUOTE=AquaAqua][B][K]20.03.2022 Güncellemesi[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/200320221901081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
[K][U]Güncel Hali:[/U][/K] (19.11.2021)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211909411.jpg[/IMG]
[K]Ölçüler[/K]: 80x40x45h 10mm
[K]Canlı Türleri[/K]: Hb White Lepistes ,Cüce Vatoz , Bloodymary Karides
[K]Bitki Türleri:[/K] •Tonina Fluvialitis, •Pogostemon Erectus, •Myriophlyum Tuberculatum, •Ludwigia sp. Mini Super Red, •Ludwigia Arcuata, •Tonina Sp. Belem •Alternenthera Reineckii Mini, Monte Carlo, •Macrandra mini pink, •Rotala Indica Green, •Rotala Indica Red, • Aromatica , • Palustris Cuba, Helferi , •Staurogyne Repens, •Sp Bonsai, •Blyxa Japonica
[K]Tankın Yaşı:[/K] 5 Ay
[K]Filtrasyon ve Işıklandırma:[/K] Sunsun 603b , Venusaqua Sk-680 skimmer ,Powerled Full Spectrum Armatür
[K]Tasarım ve Dekorasyon:[/K] Dutch Stili
[K]Zemin[/K]: Lav kırığı, Ada Amazonia , Tropica soil Aktif toprak
Herkese merhaba arkadaşlar, her şey gönlünüzce olsun. Bir süredir hayalimde olan akvaryumu sonunda yaptırdım. Yoğunluktan kuramadığım akvaryumun sabırsızlikla beklediğim kurulum finali bugun bitti [:D]. Henüz bütün canlıları eklemedim bakteri kültürü oturdukça popülasyonu artıracağım. Kurulumu yaparken videoya da çektim ileride editleyip aşagıda paylaşacağım. İlk defa hightech bir kurulum yapıyorum. Her türlü tavsiyeye açığım. Keyifli hobiler..[:)]
[B]Not:[/B] Jbl Aquabasis'i suyu bulanıklaştırma ihtimalinden kullanmaktan vazgeçtim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211955441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212224251.jpg[/IMG]
[B]Lav kırığını sineklik içine koydum:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212232041.jpg[/IMG]
[B]Bitki Doldu:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/080920212354121.jpg[/IMG]
[B]Budama ve yer degişikliği:[/B]:
[U]Burada çok hızlı çoğalan walichii ve micra bitkisine elveda dedik[/U] [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/291020211904441.jpg[/IMG]
[B]Yeni bitkiler eklendi (04.09.2021) :[/B]
Eski nizamı tarzdan sıkılıp biraz dağınık olmak istedim. Karmaşa içinde bir düzen olusturarak daha doğal bir görüntü olusturduğumu düşünuyorum. Bitkiler geliştikçe daha güzel bir hal alacaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211955441.jpg[/IMG]
[K]•Macrandra mini pink, •Rotala Indica Green, •Rotala Indica Red, • Aromatica , • Palustris Cuba, Helferi , •Staurogyne Repens, •Sp Bonsai, • Blyxa Japonica
[/K]
[B]Oda manzarası(09.11.2021):[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/101120211258181.jpg[/IMG]
[B]Limnophila Aromatica[/B]:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211949461.jpg[/IMG]
[B]Palustris Cuba:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211949481.jpg[/IMG][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/200320221901081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
Bi guncelleme yapalım dedim. Japonica Blyxaları çıkarttım. Onun yerine bir takım yer değişikliği yaparak sp belemlerin yerini açtım. 5 adet [U]Barbus Titteya[/U] ekledim.
[QUOTE=AquaAqua][B][K]20.03.2022 Güncellemesi[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/200320221901081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
[K][U]Güncel Hali:[/U][/K] (19.11.2021)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211909411.jpg[/IMG]
[K]Ölçüler[/K]: 80x40x45h 10mm
[K]Canlı Türleri[/K]: Hb White Lepistes ,Cüce Vatoz , Bloodymary Karides
[K]Bitki Türleri:[/K] •Tonina Fluvialitis, •Pogostemon Erectus, •Myriophlyum Tuberculatum, •Ludwigia sp. Mini Super Red, •Ludwigia Arcuata, •Tonina Sp. Belem •Alternenthera Reineckii Mini, Monte Carlo, •Macrandra mini pink, •Rotala Indica Green, •Rotala Indica Red, • Aromatica , • Palustris Cuba, Helferi , •Staurogyne Repens, •Sp Bonsai, •Blyxa Japonica
[K]Tankın Yaşı:[/K] 5 Ay
[K]Filtrasyon ve Işıklandırma:[/K] Sunsun 603b , Venusaqua Sk-680 skimmer ,Powerled Full Spectrum Armatür
[K]Tasarım ve Dekorasyon:[/K] Dutch Stili
[K]Zemin[/K]: Lav kırığı, Ada Amazonia , Tropica soil Aktif toprak
Herkese merhaba arkadaşlar, her şey gönlünüzce olsun. Bir süredir hayalimde olan akvaryumu sonunda yaptırdım. Yoğunluktan kuramadığım akvaryumun sabırsızlikla beklediğim kurulum finali bugun bitti [:D]. Henüz bütün canlıları eklemedim bakteri kültürü oturdukça popülasyonu artıracağım. Kurulumu yaparken videoya da çektim ileride editleyip aşagıda paylaşacağım. İlk defa hightech bir kurulum yapıyorum. Her türlü tavsiyeye açığım. Keyifli hobiler..[:)]
[B]Not:[/B] Jbl Aquabasis'i suyu bulanıklaştırma ihtimalinden kullanmaktan vazgeçtim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211955441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212224251.jpg[/IMG]
[B]Lav kırığını sineklik içine koydum:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212232041.jpg[/IMG]
[B]Bitki Doldu:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/080920212354121.jpg[/IMG]
[B]Budama ve yer degişikliği:[/B]:
[U]Burada çok hızlı çoğalan walichii ve micra bitkisine elveda dedik[/U] [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/291020211904441.jpg[/IMG]
[B]Yeni bitkiler eklendi (04.09.2021) :[/B]
Eski nizamı tarzdan sıkılıp biraz dağınık olmak istedim. Karmaşa içinde bir düzen olusturarak daha doğal bir görüntü olusturduğumu düşünuyorum. Bitkiler geliştikçe daha güzel bir hal alacaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211955441.jpg[/IMG]
[K]•Macrandra mini pink, •Rotala Indica Green, •Rotala Indica Red, • Aromatica , • Palustris Cuba, Helferi , •Staurogyne Repens, •Sp Bonsai, • Blyxa Japonica
[/K]
[B]Oda manzarası(09.11.2021):[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/101120211258181.jpg[/IMG]
[B]Limnophila Aromatica[/B]:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211949461.jpg[/IMG]
[B]Palustris Cuba:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211949481.jpg[/IMG][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/200320221901081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
Bi guncelleme yapalım dedim. Japonica Blyxaları çıkarttım. Onun yerine bir takım yer değişikliği yaparak sp belemlerin yerini açtım. 5 adet [U]Barbus Titteya[/U] ekledim.
30³ Nature Style - Ortada Adacık Tasarımı
[QUOTE=hobim35][:iyi:]Hocam çok şık ve asil [:nazar:] görünüyor yağlı boya tablo misali emeğinize sağlık ,bir bütün olarak sanat eseri zevkinize hayran kaldım ... Keyifli sağlıklı mutlu hobiler
[/QUOTE][QUOTE=Canopolos]Hocam çok güzel manzaralar yakalamışsınız gerçekten harika görünüyorlar. Çekimler de güzel olmuş sanki akvaryum değil de sanat galerisinde sergilenen yan yana tablolara bakıyormuşum gibi[:3]. Başarılar dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Güzel mesajlarınız beni çok mutlu etti [:)]
[QUOTE=hobim35][:iyi:]Hocam çok şık ve asil [:nazar:] görünüyor yağlı boya tablo misali emeğinize sağlık ,bir bütün olarak sanat eseri zevkinize hayran kaldım ... Keyifli sağlıklı mutlu hobiler
[/QUOTE][QUOTE=Canopolos]Hocam çok güzel manzaralar yakalamışsınız gerçekten harika görünüyorlar. Çekimler de güzel olmuş sanki akvaryum değil de sanat galerisinde sergilenen yan yana tablolara bakıyormuşum gibi[:3]. Başarılar dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Güzel mesajlarınız beni çok mutlu etti [:)]
High Tech 250 Lt.
Tasarıma bayıldım bende istiyorum 🤣
Tasarıma bayıldım bende istiyorum 🤣
30³ Nature Style - Ortada Adacık Tasarımı
[QUOTE=Enesaksu34]Orhun Bey güncel fotolar için teşekkürler.Dolap yaptırmanız çok ayrı hava katmış dediğiniz gibi çok beğendim.Tanka ember tetra eklemişsiniz sanırım sevimli nano tanklara çok yakışan canlılar maşallah diyeyim.Bir sorum olucak H80 şelale filtre bu kadar canlı yüküne yeterli oluyor mu ve wolfmar nano dan memnunmusunuz yakin zamanda bende düşünüyorum low tech için.Tanklarınız çok hoş,kayıpsız sağlıklı bir hobi diliyorum Orhun bey,arada uğrayın özletmeyin kendinizi[:)))][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Maşallah hemen farketmişsiniz. 😊 evet , ember tetra ekledim.Tankta 7 neon 14 ember tetra var. Aslında alırken canli yüküyle ilgili çok düşündüm.Ancak akvaryumu ilk kurdugumdan bu yana canliları kademeli olarak artırdım. Bakteri kültürü zamanla olgunlaştı. [K]Dophin H80 [/K]filtresi debi olarak yeterli geliyor elbette. Ancak filtre malzemesi sonuç olarak sadece sünger. Ben sünger dışında boşta kalan bolmelere seachem matriks kullandım. Nitrifikasyon bakterileri için çok onemli. Sevdigim bir ürün tavsiye ederim. Zaten amonyak nitrata döndükten sonra iş bitkilere kalıyor. Bu kısımda nitrat seven bitkiler önemli. Tasarımdan ötürü java fern anubias ve bucephlandra kullandım.bu bitkiler yavaş gelisim gosterdikleri icin suyun icerisinde nitrati temizleme gibi bir olasiliklari yok. Bunun için pistia ve frogbit gibi su üstü bitkileri kullanıyorum. Bunun yanı sıra büyüyen bambularimi budayip arka taraftan suya soktum. Bu sayede nitrat olayini hafifletmis oluyorum. Haftalik su degişimlerini aksatmamak ve yemlemeyi de seyrek yapmak önemli. Her gün yem vermiyorum.
[K]Wolfmar[/K] nano için sunu soyleyebilirim cama takılan 6 wattlik nano yetersiz geldigi icin elimde 9 wattlik düz armatürü vardı. Onu kullanıyorum. Bu akvaryumumda gayet memnunum. Ancak bu wolfmar serilerinde ayaklarını cok kısa yaptikları icin ışık akvaryumda guzelce dağılmıyor. Biraz can sıkıcı her bitkiye ışıgın eşit gitmediği gölgede kalan yerler oluyor. Şuanki fiyatlar nasil bilmem ama bugun yeni bir akvaryum kurcak olsam tercih etmezdim. Ince tasarımı guzel ama dedigim gibi ışık tam dağılmıyor, ayaklar kısa olduğu için. Bütün bunlar bir yana işimi görüyor.( sadece 30³ lowtech akvaryum için söylüyorum).
İlginiz beni çok memnun etti, hoş sözleriniz için teşekkür ederim. Elimden geldiğince forum'a yetişmeye çalışıyorum 😊. Beni instagram ve youtubedan da takip edebilirsiniz. [K]Youtube[/K]: Aqua Aqua https://youtube.com/channel/UC7skxsVn11JG3u_P_r1jcTg
[K]Instagram[/K]:
aquaaquascape
Keyifli hobiler dilerim.[:)]
[QUOTE=Enesaksu34]Orhun Bey güncel fotolar için teşekkürler.Dolap yaptırmanız çok ayrı hava katmış dediğiniz gibi çok beğendim.Tanka ember tetra eklemişsiniz sanırım sevimli nano tanklara çok yakışan canlılar maşallah diyeyim.Bir sorum olucak H80 şelale filtre bu kadar canlı yüküne yeterli oluyor mu ve wolfmar nano dan memnunmusunuz yakin zamanda bende düşünüyorum low tech için.Tanklarınız çok hoş,kayıpsız sağlıklı bir hobi diliyorum Orhun bey,arada uğrayın özletmeyin kendinizi[:)))][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Maşallah hemen farketmişsiniz. 😊 evet , ember tetra ekledim.Tankta 7 neon 14 ember tetra var. Aslında alırken canli yüküyle ilgili çok düşündüm.Ancak akvaryumu ilk kurdugumdan bu yana canliları kademeli olarak artırdım. Bakteri kültürü zamanla olgunlaştı. [K]Dophin H80 [/K]filtresi debi olarak yeterli geliyor elbette. Ancak filtre malzemesi sonuç olarak sadece sünger. Ben sünger dışında boşta kalan bolmelere seachem matriks kullandım. Nitrifikasyon bakterileri için çok onemli. Sevdigim bir ürün tavsiye ederim. Zaten amonyak nitrata döndükten sonra iş bitkilere kalıyor. Bu kısımda nitrat seven bitkiler önemli. Tasarımdan ötürü java fern anubias ve bucephlandra kullandım.bu bitkiler yavaş gelisim gosterdikleri icin suyun icerisinde nitrati temizleme gibi bir olasiliklari yok. Bunun için pistia ve frogbit gibi su üstü bitkileri kullanıyorum. Bunun yanı sıra büyüyen bambularimi budayip arka taraftan suya soktum. Bu sayede nitrat olayini hafifletmis oluyorum. Haftalik su degişimlerini aksatmamak ve yemlemeyi de seyrek yapmak önemli. Her gün yem vermiyorum.
[K]Wolfmar[/K] nano için sunu soyleyebilirim cama takılan 6 wattlik nano yetersiz geldigi icin elimde 9 wattlik düz armatürü vardı. Onu kullanıyorum. Bu akvaryumumda gayet memnunum. Ancak bu wolfmar serilerinde ayaklarını cok kısa yaptikları icin ışık akvaryumda guzelce dağılmıyor. Biraz can sıkıcı her bitkiye ışıgın eşit gitmediği gölgede kalan yerler oluyor. Şuanki fiyatlar nasil bilmem ama bugun yeni bir akvaryum kurcak olsam tercih etmezdim. Ince tasarımı guzel ama dedigim gibi ışık tam dağılmıyor, ayaklar kısa olduğu için. Bütün bunlar bir yana işimi görüyor.( sadece 30³ lowtech akvaryum için söylüyorum).
İlginiz beni çok memnun etti, hoş sözleriniz için teşekkür ederim. Elimden geldiğince forum'a yetişmeye çalışıyorum 😊. Beni instagram ve youtubedan da takip edebilirsiniz. [K]Youtube[/K]: Aqua Aqua https://youtube.com/channel/UC7skxsVn11JG3u_P_r1jcTg
[K]Instagram[/K]:
aquaaquascape
Keyifli hobiler dilerim.[:)]
Akvaryumumdaki Daldan Kurt Fışkırıyor Sanırım
[QUOTE=Emiraksoy]Vallah sorun teşkil eder yapraklarım hep delik delik buldum sonunda adiyi katil salyangoz alsam elma salyangozumu yermi[/QUOTE]
Minare salyangozları bitki yemezler, yaprağınızdaki delikler ya potasyum eksikliği ya da elma salyangozunun oburluğu. Elma salyangozu olan bir bitkili akvaryum da bitkiye zarar verecek baska canli aramaniza gerek yok. Elma salyangozu yumusak bitkileri yavas yavaş yiyecektir. Anubias, java fern, amazon, bucheplandra hariç her bitkiyi yerler.
[QUOTE=Emiraksoy]Vallah sorun teşkil eder yapraklarım hep delik delik buldum sonunda adiyi katil salyangoz alsam elma salyangozumu yermi[/QUOTE]
Minare salyangozları bitki yemezler, yaprağınızdaki delikler ya potasyum eksikliği ya da elma salyangozunun oburluğu. Elma salyangozu olan bir bitkili akvaryum da bitkiye zarar verecek baska canli aramaniza gerek yok. Elma salyangozu yumusak bitkileri yavas yavaş yiyecektir. Anubias, java fern, amazon, bucheplandra hariç her bitkiyi yerler.
30³ Nature Style - Ortada Adacık Tasarımı
[QUOTE=Enesaksu34]
Maşallah hocam çok beğendim son halini paylaşabilirmisiniz mümkünse.[:nazar:][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221302201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221303011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221303461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
Foruma uzun zamandır girmiyordum. Yorumunuz için tesekkur ederim. Bitkiler epey çoğaldı. Gübre, co2 vesaire kullanmıyorum. Sadece su degişimi yapıyorum. Tamamen kendi haline bıraktım. Ve zaman içinde hightech tankımdan bile daha eziyetsiz bir şekilde gelişti [:D]. Kendi halinde bitkiler ordan burdan çoğalırken doğal bir görüntü oluştu. Bir de mobilya yaptırdım. Daha premium bir görüntüsü oldu bu sayede. Akşam iş dönüşü seyir zevki muhteşem [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG]
[QUOTE=Enesaksu34]
Maşallah hocam çok beğendim son halini paylaşabilirmisiniz mümkünse.[:nazar:][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221302201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221303011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221303461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
Foruma uzun zamandır girmiyordum. Yorumunuz için tesekkur ederim. Bitkiler epey çoğaldı. Gübre, co2 vesaire kullanmıyorum. Sadece su degişimi yapıyorum. Tamamen kendi haline bıraktım. Ve zaman içinde hightech tankımdan bile daha eziyetsiz bir şekilde gelişti [:D]. Kendi halinde bitkiler ordan burdan çoğalırken doğal bir görüntü oluştu. Bir de mobilya yaptırdım. Daha premium bir görüntüsü oldu bu sayede. Akşam iş dönüşü seyir zevki muhteşem [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG]
Barbus Titteya (kiraz Barb) Sorusu
Kiraz Barb ile karidesleri bir arada besleyen oldu mu? Bol bitkili hightech tankima bu baligı eklemek istiyorum ancak karideslerime musallat olur mu diye merak icerisindeyim [:?][EDIT]AquaAqua,2021-12-17 19:05:34[/EDIT]
Kiraz Barb ile karidesleri bir arada besleyen oldu mu? Bol bitkili hightech tankima bu baligı eklemek istiyorum ancak karideslerime musallat olur mu diye merak icerisindeyim [:?][EDIT]AquaAqua,2021-12-17 19:05:34[/EDIT]
Sıva Filesi İle Toprak Ayrılır Mı?
Selamlar. Bildirim üzerine geldim. Benim bir arada yaptığım file tarzinda bir şey yapmak istiyorsunuz sanırım. Nalburda veya yapımarketlerde satılan boyalı ürünleri kullanmanizi tavsiye etmiyorum. O boyalar zamanla atma riskine sahip zira sıcak su döktügünüzde verniği atacak ve boyasi elinize geçecektir. Kaynatıp görebilirsiniz. Ben kendim bimden sezonda gelen şeffaf sinekliklerden alıp dikmiştim kafam rahat. Tavsiye ederim. Şeffaf boyasiz plastik sineklik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225411.jpg[/IMG]
Selamlar. Bildirim üzerine geldim. Benim bir arada yaptığım file tarzinda bir şey yapmak istiyorsunuz sanırım. Nalburda veya yapımarketlerde satılan boyalı ürünleri kullanmanizi tavsiye etmiyorum. O boyalar zamanla atma riskine sahip zira sıcak su döktügünüzde verniği atacak ve boyasi elinize geçecektir. Kaynatıp görebilirsiniz. Ben kendim bimden sezonda gelen şeffaf sinekliklerden alıp dikmiştim kafam rahat. Tavsiye ederim. Şeffaf boyasiz plastik sineklik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225411.jpg[/IMG]
Emamapet
[QUOTE=fossadeileoni]Merhaba, ben alışverişlerimde sıkıntı yaşamadım, kargo yoğunluğundan 1 gün geç yolladılar. Telefonla arayıp stok bilgisi sorabilirsiniz,gayet ilgililer. Kendi sitelerinden değil başka bir e-ticaret sitesi üzerinden alım yaptım.Kendi siteleri üzerinden de alışveriş yapılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=Nihat Taşçı]Alışveriş yapmadım fakat güvenlik konusunda şüpheye düştüğünüz sitelere kart bilgisi vermek sakıncalı olabilir. kapıda ödeme ile alışveriş seçeneği varsa bunu kullanabileceğinizi, kargo geldiğinde önce ürünü kontrol edip sonra ödeme yapabileciğini hatırlatmak isterim. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim. Siparişimi verdim hızlıca geldi, kargo takipte biraz sıkıntı var sistemlerinde ama kibar ve anlayışlılar aradığımda ilgilendiler. Tereddüt ettiğim gibi değilmiş. ama daha iyi olabilir
[QUOTE=fossadeileoni]Merhaba, ben alışverişlerimde sıkıntı yaşamadım, kargo yoğunluğundan 1 gün geç yolladılar. Telefonla arayıp stok bilgisi sorabilirsiniz,gayet ilgililer. Kendi sitelerinden değil başka bir e-ticaret sitesi üzerinden alım yaptım.Kendi siteleri üzerinden de alışveriş yapılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=Nihat Taşçı]Alışveriş yapmadım fakat güvenlik konusunda şüpheye düştüğünüz sitelere kart bilgisi vermek sakıncalı olabilir. kapıda ödeme ile alışveriş seçeneği varsa bunu kullanabileceğinizi, kargo geldiğinde önce ürünü kontrol edip sonra ödeme yapabileciğini hatırlatmak isterim. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim. Siparişimi verdim hızlıca geldi, kargo takipte biraz sıkıntı var sistemlerinde ama kibar ve anlayışlılar aradığımda ilgilendiler. Tereddüt ettiğim gibi değilmiş. ama daha iyi olabilir
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
