ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ugur7777
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
38
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ekim 2020 19:45
Son Ziyaret:
04 Şubat 2026 14:38
Toplam Mesaj:
33 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Uğur
SON 10 MESAJI
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/060520251635431.jpg[/IMG]
Bir fotoğraf da benden olsun.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/060520251635431.jpg[/IMG]
Bir fotoğraf da benden olsun.
Akvaryuma Sıvı Gübre Verme Klavuzu
Bitkili akvaryumlarda sıvı gübre meselesi kritik önem taşıyor. Birçok kişi belki de hatalı gübrelemeden dolayı akvaryum hobisini bırakmak zorunda kalıyor. Bu sebeple uyguladığımız gübreleme şekillerini paylaşıp bu konuda zorlanan arkadaşlar için arşiv niteliğinde bir bilgi kaynağı oluşmuş olsun istiyorum.
Akvaryumum 100 lt. High tech. Işıklandırma Orion C serisi 36 Watt . 6 saat ışık, 24 saat CO2 veriyorum.
20 adetten fazla bitki çeşidim var.( Chrismass moss,Monte Carlo,gül,micra,Selsiflora,Cabomba....)
Haftalık %20 su değişimi yapıyorum.
Su değişiminden sonra
2 ml Crystalpro Multi minarals
1 ml Crystalpro Potasyum
0,5 ml Crystalpro Demir
Haftada 1 yukarda yazdığım dozların yarısı kadar takviye ediyorum.
Ayrıca yosun oluşumunu engellemek için haftada 2 sever 1 ml sıvı karbon vermeyi düşünüyorum.
Not: Akvaryumum 2 aylık zamanla bitki miktarı arttıkça dozu oransal olarak artırmayı düşünüyorum.
[EDIT]ugur7777,2025-03-06 12:27:26[/EDIT]
Bitkili akvaryumlarda sıvı gübre meselesi kritik önem taşıyor. Birçok kişi belki de hatalı gübrelemeden dolayı akvaryum hobisini bırakmak zorunda kalıyor. Bu sebeple uyguladığımız gübreleme şekillerini paylaşıp bu konuda zorlanan arkadaşlar için arşiv niteliğinde bir bilgi kaynağı oluşmuş olsun istiyorum.
Akvaryumum 100 lt. High tech. Işıklandırma Orion C serisi 36 Watt . 6 saat ışık, 24 saat CO2 veriyorum.
20 adetten fazla bitki çeşidim var.( Chrismass moss,Monte Carlo,gül,micra,Selsiflora,Cabomba....)
Haftalık %20 su değişimi yapıyorum.
Su değişiminden sonra
2 ml Crystalpro Multi minarals
1 ml Crystalpro Potasyum
0,5 ml Crystalpro Demir
Haftada 1 yukarda yazdığım dozların yarısı kadar takviye ediyorum.
Ayrıca yosun oluşumunu engellemek için haftada 2 sever 1 ml sıvı karbon vermeyi düşünüyorum.
Not: Akvaryumum 2 aylık zamanla bitki miktarı arttıkça dozu oransal olarak artırmayı düşünüyorum.
[EDIT]ugur7777,2025-03-06 12:27:26[/EDIT]
Uzun Aradan Sonra Geri Dönüş High Tech --
Akvaryum hastalıkmış. Depremden sonra akvaryuma geri dönmemek için malzemeleri bile sattım ama dayanamadım tekrar kurdum.40 günlük değişimi fotoğrafladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/190220250929521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/190220250930011.jpg[/IMG]
Akvaryum hastalıkmış. Depremden sonra akvaryuma geri dönmemek için malzemeleri bile sattım ama dayanamadım tekrar kurdum.40 günlük değişimi fotoğrafladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/190220250929521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/190220250930011.jpg[/IMG]
Balıklarım Üstten Atlarmı
Balıklarının üstten atlamaması için su yüzeyinde yüksek su dalgalanması oluşturmaman lazım. Balıklar su akışının tersine hareket ediyorlar. Ben bu durumu atlama sebebiyle çok balık kaybederek tecrübe ettim. Artık kapasitesi çok yüksek filtreler kullanmıyorum ve su yüzeyinde yüksek dalgalanma oluşturmuyorum.
Balıklarının üstten atlamaması için su yüzeyinde yüksek su dalgalanması oluşturmaman lazım. Balıklar su akışının tersine hareket ediyorlar. Ben bu durumu atlama sebebiyle çok balık kaybederek tecrübe ettim. Artık kapasitesi çok yüksek filtreler kullanmıyorum ve su yüzeyinde yüksek dalgalanma oluşturmuyorum.
Akvaryum Dizayn Değişikliği
[QUOTE=gokselozardali]
Dediginiz gibi eger kokleri iyi gelistiyse topraga cok saglam tutuyorlar sokmek istenildiginde tabani tamamen kaldiriyorlar. Utri hevesim icin tabandan cikartmak istedigimde tabandaki tum kum ile kalkinca tekrar ugrasmayip, hazir kumuyla birlikte hediye etmistim [:D]
Aslinda koklerine zarar gelmezse cok hizli sekilde adapte olup devam ediyorlar, puf noktanin koklere zarar vermemek oldugunu dusunuyorum. Elinizde kalanlarin koklerine zarar gelmediyse kisa sure icerisinde eski haline gelecegini dusunuyorum[/QUOTE][QUOTE=ugur7777]Ölçüler:100*50*45
Canlı Türleri: Rasbora,neon tetra , kırmızı burun tetra , sarpae tetra
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:3 Hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Fluval 406 , Co2 diffüzör
Tasarım ve Dekorasyon: Sadece Bitki ve Balık
Merhaba taşınmadan dolayı 1 yıllık akvaryumumu yeniden kurmak zorunda kaldım. Bir yönden de iyi oldu. Bu konuda daha tecrübeli olduğumu düşünüyorum. Yeni akvaryumumu izlemekten daha çok keyif alıyorum. Eski akvaryumumdaki monte carlolar halı gibi olmuştu. Fakat akvaryumcu olduğu gibi yerleştiremezsin, kök kök dikmen lazım deyince birsürü monte carloyu bi akvaryumcuya öylesine vermek zorunda kaldım. Son görselde kullanamadığım monte carlom var. Keyifli Hobiler...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257211.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumu tekrar kurduktan sonra bitkilerim eskisi gibi hızlı büyümüyorlar. Yeni filizler sarı çıkıyor. Sebebinin aqudeco siyah kum olduğunu düşünüyorum. Bitki kökleri gelişmiyor. Yeni kum görüntü olarak çok güzel ve fiyatı ucuz. Fakat bitki gelişimi için hiçbir faydası yok. JBl monado kumun çok değerli bir kum olduğunu şimdi anladım. Size tavsiyem kumda ucuza kaçmayın...
[QUOTE=gokselozardali]
Dediginiz gibi eger kokleri iyi gelistiyse topraga cok saglam tutuyorlar sokmek istenildiginde tabani tamamen kaldiriyorlar. Utri hevesim icin tabandan cikartmak istedigimde tabandaki tum kum ile kalkinca tekrar ugrasmayip, hazir kumuyla birlikte hediye etmistim [:D]
Aslinda koklerine zarar gelmezse cok hizli sekilde adapte olup devam ediyorlar, puf noktanin koklere zarar vermemek oldugunu dusunuyorum. Elinizde kalanlarin koklerine zarar gelmediyse kisa sure icerisinde eski haline gelecegini dusunuyorum[/QUOTE][QUOTE=ugur7777]Ölçüler:100*50*45
Canlı Türleri: Rasbora,neon tetra , kırmızı burun tetra , sarpae tetra
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:3 Hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Fluval 406 , Co2 diffüzör
Tasarım ve Dekorasyon: Sadece Bitki ve Balık
Merhaba taşınmadan dolayı 1 yıllık akvaryumumu yeniden kurmak zorunda kaldım. Bir yönden de iyi oldu. Bu konuda daha tecrübeli olduğumu düşünüyorum. Yeni akvaryumumu izlemekten daha çok keyif alıyorum. Eski akvaryumumdaki monte carlolar halı gibi olmuştu. Fakat akvaryumcu olduğu gibi yerleştiremezsin, kök kök dikmen lazım deyince birsürü monte carloyu bi akvaryumcuya öylesine vermek zorunda kaldım. Son görselde kullanamadığım monte carlom var. Keyifli Hobiler...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257211.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumu tekrar kurduktan sonra bitkilerim eskisi gibi hızlı büyümüyorlar. Yeni filizler sarı çıkıyor. Sebebinin aqudeco siyah kum olduğunu düşünüyorum. Bitki kökleri gelişmiyor. Yeni kum görüntü olarak çok güzel ve fiyatı ucuz. Fakat bitki gelişimi için hiçbir faydası yok. JBl monado kumun çok değerli bir kum olduğunu şimdi anladım. Size tavsiyem kumda ucuza kaçmayın...
Akvaryum Dizayn Değişikliği
[QUOTE=ityo39]Monte carloları kumdan ayırırken suyun içinde çok çalkalamazsanız kökler tutunduğu kum tanelerini bırakmıyor, yeni akvaryuma kum üzerine öylece bırakınca yüzmeyip tutunmuş oluyor, ordan yürüyüp gidiyor...bizzat yapmış değilim ama muhtelif yabancı forumda okudum bu şekilde yapanların yazdıklarını. Monte carloları satsaydınız bari forumda falan...[/QUOTE]
Planım o şekilde yapmaktı. Akvaryumcu biz yaptık hepsi çürüdü dedi. Bu sebeple cesaret edemedim. Genelde yeni kurulumlarda eski bitkiler çürüyüp yeni filiz veriyor. Akvaryumcuya hak verdim bu yüzden. Kargo ücretleri çok arttı forumda satmakla filan uğraşamam. Tekrar eski haline getirim inş. Fakat zaman alacak.
[QUOTE=ityo39]Monte carloları kumdan ayırırken suyun içinde çok çalkalamazsanız kökler tutunduğu kum tanelerini bırakmıyor, yeni akvaryuma kum üzerine öylece bırakınca yüzmeyip tutunmuş oluyor, ordan yürüyüp gidiyor...bizzat yapmış değilim ama muhtelif yabancı forumda okudum bu şekilde yapanların yazdıklarını. Monte carloları satsaydınız bari forumda falan...[/QUOTE]
Planım o şekilde yapmaktı. Akvaryumcu biz yaptık hepsi çürüdü dedi. Bu sebeple cesaret edemedim. Genelde yeni kurulumlarda eski bitkiler çürüyüp yeni filiz veriyor. Akvaryumcuya hak verdim bu yüzden. Kargo ücretleri çok arttı forumda satmakla filan uğraşamam. Tekrar eski haline getirim inş. Fakat zaman alacak.
Akvaryum Dizayn Değişikliği
Ölçüler:100*50*45
Canlı Türleri: Rasbora,neon tetra , kırmızı burun tetra , sarpae tetra
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:3 Hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Fluval 406 , Co2 diffüzör
Tasarım ve Dekorasyon: Sadece Bitki ve Balık
Merhaba taşınmadan dolayı 1 yıllık akvaryumumu yeniden kurmak zorunda kaldım. Bir yönden de iyi oldu. Bu konuda daha tecrübeli olduğumu düşünüyorum. Yeni akvaryumumu izlemekten daha çok keyif alıyorum. Eski akvaryumumdaki monte carlolar halı gibi olmuştu. Fakat akvaryumcu olduğu gibi yerleştiremezsin, kök kök dikmen lazım deyince birsürü monte carloyu bi akvaryumcuya öylesine vermek zorunda kaldım. Son görselde kullanamadığım monte carlom var. Keyifli Hobiler...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257211.jpg[/IMG]
Ölçüler:100*50*45
Canlı Türleri: Rasbora,neon tetra , kırmızı burun tetra , sarpae tetra
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:3 Hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Fluval 406 , Co2 diffüzör
Tasarım ve Dekorasyon: Sadece Bitki ve Balık
Merhaba taşınmadan dolayı 1 yıllık akvaryumumu yeniden kurmak zorunda kaldım. Bir yönden de iyi oldu. Bu konuda daha tecrübeli olduğumu düşünüyorum. Yeni akvaryumumu izlemekten daha çok keyif alıyorum. Eski akvaryumumdaki monte carlolar halı gibi olmuştu. Fakat akvaryumcu olduğu gibi yerleştiremezsin, kök kök dikmen lazım deyince birsürü monte carloyu bi akvaryumcuya öylesine vermek zorunda kaldım. Son görselde kullanamadığım monte carlom var. Keyifli Hobiler...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221256551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/270220221257211.jpg[/IMG]
Akvaryum Yandan Görünüş
Merhaba akvaryumun bir de önden görünüşünü paylaşmak istedim. Yakında inşaallah taban monte carlo ile kaplanacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/181120212344191.jpg[/IMG]
Merhaba akvaryumun bir de önden görünüşünü paylaşmak istedim. Yakında inşaallah taban monte carlo ile kaplanacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227321/181120212344191.jpg[/IMG]
200 L Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=baranashi]
Uğur Bey malesef elimden sadece limon tuzu-karbonat yöntemi geliyor, sisteme yetecek bütçem yok. Tabi limon tuzu-karbonat 200 lt akvaryuma ne kadar etki eder o ayrı. Ama hiç kullanmamaktansa %20-25 verim arttırsa bana yeterli.[/QUOTE]
Maalesef her şey çok pahalı artık. O zaman monte carlo gibi zor yetişen bitkiler yerine kolay bitkiler seçmenizi tavsiye ederim.
[QUOTE=baranashi]
Uğur Bey malesef elimden sadece limon tuzu-karbonat yöntemi geliyor, sisteme yetecek bütçem yok. Tabi limon tuzu-karbonat 200 lt akvaryuma ne kadar etki eder o ayrı. Ama hiç kullanmamaktansa %20-25 verim arttırsa bana yeterli.[/QUOTE]
Maalesef her şey çok pahalı artık. O zaman monte carlo gibi zor yetişen bitkiler yerine kolay bitkiler seçmenizi tavsiye ederim.
200 L Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=baranashi]
Merhabalar teşekkür ederim, biraz karışık oluyor high-low haklısınız. Benim isteğim fazla deneyim istemeyen low tech bitkilerin yanında taban bitkisi de büyütebilmek. Aktif toprak biraz pahalı geliyor 100x40 oldugundan fakat 9 lt kadar satın alabilirim diye düşünüyorum. Bana önerebileceğiniz CO2 istemeyen veya az CO2 ile zemini sarabileceğim bir zemin bitkisi var mıdır?[/QUOTE]
Bitkili akvaryum kuracaksan bence co2 olmazsa olmaz. Bitkilerin güzel bir şekilde büyümeyeceği için bu işten çok keyif almayabilirsin. Sana tavsiyem güzel bir co2 sistemi kurman.
[QUOTE=baranashi]
Merhabalar teşekkür ederim, biraz karışık oluyor high-low haklısınız. Benim isteğim fazla deneyim istemeyen low tech bitkilerin yanında taban bitkisi de büyütebilmek. Aktif toprak biraz pahalı geliyor 100x40 oldugundan fakat 9 lt kadar satın alabilirim diye düşünüyorum. Bana önerebileceğiniz CO2 istemeyen veya az CO2 ile zemini sarabileceğim bir zemin bitkisi var mıdır?[/QUOTE]
Bitkili akvaryum kuracaksan bence co2 olmazsa olmaz. Bitkilerin güzel bir şekilde büyümeyeceği için bu işten çok keyif almayabilirsin. Sana tavsiyem güzel bir co2 sistemi kurman.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Pleksi İle Sump Yaptım Me0, 14:17
Filtre ve Sump Yapımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
