ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Şubat 2021 20:06
Son Ziyaret:
19 Ağustos 2023 15:13
Toplam Mesaj:
44 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Y.
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Ani Vatoz Ölümü Ve Ölmek Üzere Olan Vatoz
[QUOTE=Menfa]Vatoz balıklarına başka balıklar tarafından saldırılmadıysa ölme sebepleri çoğu zamandibe çöken sudaki ağır metaller yüzünden oluyor. Sebep bu ise dip çekimi yapma aralığınızı sıklaştırarak çözmeniz mümkün.[/QUOTE]
Dip çekimini her hafta yapıyorum ama eklediğim suda bir problem olabilir mi ? Bu arada çöpçülerde bir problem yok. Musluk suyu ekliyorum bir hafta dinlenmiş oluyor. Hazır sumu kullanmalıyım ?
[QUOTE=Menfa]Vatoz balıklarına başka balıklar tarafından saldırılmadıysa ölme sebepleri çoğu zamandibe çöken sudaki ağır metaller yüzünden oluyor. Sebep bu ise dip çekimi yapma aralığınızı sıklaştırarak çözmeniz mümkün.[/QUOTE]
Dip çekimini her hafta yapıyorum ama eklediğim suda bir problem olabilir mi ? Bu arada çöpçülerde bir problem yok. Musluk suyu ekliyorum bir hafta dinlenmiş oluyor. Hazır sumu kullanmalıyım ?
Ani Vatoz Ölümü Ve Ölmek Üzere Olan Vatoz
[QUOTE=ffatihh]Ölmesine Üzüldüm fakat bi fikir vermek adına birşey yazayım.
Biotop tarzına yakın akvaryumlar kurarsak canlıları yaşatmak için bir çaba göstermek zorunda kalmayız. Kum, bitki, kök veya yaprak. Uygun su şartlarını sağlamak gerekir. Kendi zevkimizden ziyade canlıya uygun bir ortam oluşturmak gerekir. [/QUOTE]
Akvaryum bitkili zaten. Bu sene aldığım vatozlar hep öldü nedense.
[QUOTE=ffatihh]Ölmesine Üzüldüm fakat bi fikir vermek adına birşey yazayım.
Biotop tarzına yakın akvaryumlar kurarsak canlıları yaşatmak için bir çaba göstermek zorunda kalmayız. Kum, bitki, kök veya yaprak. Uygun su şartlarını sağlamak gerekir. Kendi zevkimizden ziyade canlıya uygun bir ortam oluşturmak gerekir. [/QUOTE]
Akvaryum bitkili zaten. Bu sene aldığım vatozlar hep öldü nedense.
Ani Vatoz Ölümü Ve Ölmek Üzere Olan Vatoz
Fotoğraf:
Balık: https://resminiz.com/r/rmKtL
İlaçlarım: https://resminiz.com/r/rmRJt
Hastalık Belirtileri: Biri öldü diğeri resimdeki yan duruyordu cama vurunca düzeldi ama hareketsiz.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 65 cm eninde bir akvaryum
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: İkiye bölünmüş durumda bir tarafda beta ve çöpçüler var ayrıca bugün ölen 1 vatoz.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 27 derece
Filitrasyon: Dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz ilaç kullanımı yapılmadı.
Akvaryumda 2 vatoz var biri ölmüşdü diğeride bitkinin dibinde yan yatıyordu ama ölmemiş. Yalnız hareketsiz yem attım yemedi.
Şuanda bu vatozu ayırdım bir kovada elimde karantina akvaryumu için fazladan ısıtıcı ve filtre var bunlar ile ona bir ortam yaratıyorum. Elimdeki ilaçların resminipaylaştım yukarıda. Biri mavi tüm bakterileri öldüren dezenfektan. Diğeri su düzenleyici mantar için falan kullanılıyor sanırım. ?
Şimdi ne yapmalıyım hangi ilaçdan damlatmalıyım ? Vatoz ayrı bir kovada duruyor su sıcaklığı 26-27 derece.
Balık: https://resminiz.com/r/rmKtL
İlaçlarım: https://resminiz.com/r/rmRJt
Son sorum akvaryuma petshopdan aldığım tablet tuzdan atmalımıyım faydalı mı ?
Edit: Karantinaya aldığım vatozda öldü, konu kapanabilir.[EDIT]Myk61,2021-10-16 14:20:18[/EDIT]
Fotoğraf:
Balık: https://resminiz.com/r/rmKtL
İlaçlarım: https://resminiz.com/r/rmRJt
Hastalık Belirtileri: Biri öldü diğeri resimdeki yan duruyordu cama vurunca düzeldi ama hareketsiz.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 65 cm eninde bir akvaryum
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: İkiye bölünmüş durumda bir tarafda beta ve çöpçüler var ayrıca bugün ölen 1 vatoz.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 27 derece
Filitrasyon: Dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz ilaç kullanımı yapılmadı.
Akvaryumda 2 vatoz var biri ölmüşdü diğeride bitkinin dibinde yan yatıyordu ama ölmemiş. Yalnız hareketsiz yem attım yemedi.
Şuanda bu vatozu ayırdım bir kovada elimde karantina akvaryumu için fazladan ısıtıcı ve filtre var bunlar ile ona bir ortam yaratıyorum. Elimdeki ilaçların resminipaylaştım yukarıda. Biri mavi tüm bakterileri öldüren dezenfektan. Diğeri su düzenleyici mantar için falan kullanılıyor sanırım. ?
Şimdi ne yapmalıyım hangi ilaçdan damlatmalıyım ? Vatoz ayrı bir kovada duruyor su sıcaklığı 26-27 derece.
Balık: https://resminiz.com/r/rmKtL
İlaçlarım: https://resminiz.com/r/rmRJt
Son sorum akvaryuma petshopdan aldığım tablet tuzdan atmalımıyım faydalı mı ?
Edit: Karantinaya aldığım vatozda öldü, konu kapanabilir.[EDIT]Myk61,2021-10-16 14:20:18[/EDIT]
Yeni Balıklardan Sonra Gerçekleşen Ölümler
[QUOTE=Cengizhan06]Büyük geçmiş olsun.Öncelikle balıklarınızın yakın çekim fotoğraflarını ve akvaryumunuzun genel fotoğrafını eklerseniz akvaryumunuzdaki hastalığın teşhisi kolay olur.Bahsettiğiniz duruma sebep olan belkide onlarca sebep saymak mümkün.[/QUOTE][QUOTE=berkomino]Akvaryumun hacmini, fotoğrafını, balıkları nasıl eklediğinizi yazabilir misiniz?[/QUOTE]
https://resminiz.com/r/riZwS
https://resminiz.com/r/riLF9
https://resminiz.com/r/rikUm
https://resminiz.com/r/risan
https://resminiz.com/r/riybB
65 cm eninde bir akvaryum, balığın poşetini akvaryumun içine koydum yüzeyindeyken ağzını açtım suyun sıcaklığını dengeledigimi düşündüğümde içine bir miktarda akvaryumdan su ekledim ama çok az. Yarım saat kadar sonra balıkları akvaryuma bıraktım.
Balıkları tek tek yakın çekemedim şuanda yarın çekip atabilirim. Büyük olan çöpçü eski balık küçük ikisi yeni hayatta kalanlardan.
[QUOTE=Cengizhan06]Büyük geçmiş olsun.Öncelikle balıklarınızın yakın çekim fotoğraflarını ve akvaryumunuzun genel fotoğrafını eklerseniz akvaryumunuzdaki hastalığın teşhisi kolay olur.Bahsettiğiniz duruma sebep olan belkide onlarca sebep saymak mümkün.[/QUOTE][QUOTE=berkomino]Akvaryumun hacmini, fotoğrafını, balıkları nasıl eklediğinizi yazabilir misiniz?[/QUOTE]
https://resminiz.com/r/riZwS
https://resminiz.com/r/riLF9
https://resminiz.com/r/rikUm
https://resminiz.com/r/risan
https://resminiz.com/r/riybB
65 cm eninde bir akvaryum, balığın poşetini akvaryumun içine koydum yüzeyindeyken ağzını açtım suyun sıcaklığını dengeledigimi düşündüğümde içine bir miktarda akvaryumdan su ekledim ama çok az. Yarım saat kadar sonra balıkları akvaryuma bıraktım.
Balıkları tek tek yakın çekemedim şuanda yarın çekip atabilirim. Büyük olan çöpçü eski balık küçük ikisi yeni hayatta kalanlardan.
Yeni Balıklardan Sonra Gerçekleşen Ölümler
Merhaba arkadaşlar, hali hazırda var olan akvaryumuma 4 çöpçü ve 2 vatoz satın aldım. Çöpçülerin ikisi ertesi gün öldü. Vatozların biri bir hafta sonra öldü biri yaşıyor. Eski balıklarımdan 2 Terra öldü bir hafta ara ile öldü.
Akvaryum ikiye bölünmüş durumda bir tarafta beta ve çöpçüler diğer tarafta tetralar ve vatozlar var.
Aradan üç hafta geçti ve bugün sahip olduğum ilk balık betamda öldü.
Isıtıcı sabit 27 derece dış filtre kullanıyorum. Her hafta sonu dip çekimi ile beraber su değişimi yapıyorum. Eklediğim su 5 gün bekletilmiş musluk suyu oluyor.
Betanın bir yüzgeci erimiş gibiydi ve beyazlık vardı. Diğer balıklar da ölmeden bu sorunu nasıl cozebilirim ? Yapmam gerekenler nedir? Mavi damla diye birşey duydum tüm bakterileri öldüren bunu bulup kullanmalı mıyım ?
Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar, hali hazırda var olan akvaryumuma 4 çöpçü ve 2 vatoz satın aldım. Çöpçülerin ikisi ertesi gün öldü. Vatozların biri bir hafta sonra öldü biri yaşıyor. Eski balıklarımdan 2 Terra öldü bir hafta ara ile öldü.
Akvaryum ikiye bölünmüş durumda bir tarafta beta ve çöpçüler diğer tarafta tetralar ve vatozlar var.
Aradan üç hafta geçti ve bugün sahip olduğum ilk balık betamda öldü.
Isıtıcı sabit 27 derece dış filtre kullanıyorum. Her hafta sonu dip çekimi ile beraber su değişimi yapıyorum. Eklediğim su 5 gün bekletilmiş musluk suyu oluyor.
Betanın bir yüzgeci erimiş gibiydi ve beyazlık vardı. Diğer balıklar da ölmeden bu sorunu nasıl cozebilirim ? Yapmam gerekenler nedir? Mavi damla diye birşey duydum tüm bakterileri öldüren bunu bulup kullanmalı mıyım ?
Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
Hafta Sonu Yemi
[QUOTE=lovtek]Hepsi etçil balık bitki olup olmaması bir şey değiştirmez. Haftasonu yemi ne bilmiyorum 2 günlük yem mi? İki günde çözünecek yemi fazla fazla atmanız faydadan çok zarar verir. Tatile kadar zamanınız varsa 2 haftalık tatil yemlerinden alıp kullanın işe yarayıp yaramadığını gözlemleyebilirsiniz. Ayrıca tekrar söylüyorum neon tetra 3 adet beslenmez. Bu balık niye böyle davranıyor dersiniz. [/QUOTE]
Evet tetralar için bahsettiğiniz şeyi söylüyorum. Ancak alanları 6 balık için yetersiz şuanda.
Akvaryumcu 2 hafta için 3 tablet at dediği için o şekilde atıp çıktım.
Şuanda kameradan takip edebiliyorum durumlarını.
[QUOTE=lovtek]Hepsi etçil balık bitki olup olmaması bir şey değiştirmez. Haftasonu yemi ne bilmiyorum 2 günlük yem mi? İki günde çözünecek yemi fazla fazla atmanız faydadan çok zarar verir. Tatile kadar zamanınız varsa 2 haftalık tatil yemlerinden alıp kullanın işe yarayıp yaramadığını gözlemleyebilirsiniz. Ayrıca tekrar söylüyorum neon tetra 3 adet beslenmez. Bu balık niye böyle davranıyor dersiniz. [/QUOTE]
Evet tetralar için bahsettiğiniz şeyi söylüyorum. Ancak alanları 6 balık için yetersiz şuanda.
Akvaryumcu 2 hafta için 3 tablet at dediği için o şekilde atıp çıktım.
Şuanda kameradan takip edebiliyorum durumlarını.
Hafta Sonu Yemi
2 haftalık bir tatil için akvaryumu bana haftasonu yemi verdi, 5 balık var akvaryumda 2 tablet yada 3 tablet atsan yeter dedi. Birde suya karışır her balık eşit beslenir dedi ama bazı yorumlarda erir ve yem çıkar dipten balıklar beslenir demiş. Benim beta diplerde pek takılmaz ve aç kalacağından endişeliyim. Daha önce deneyimleyen oldumu ?
Edit: Bazı arkadaşlar da bitki varsa yeme bile gerek yok demişler akvaryumda iki adet bitki mevcut tatil yemide attım. 3 neon tetra 1 Çöpçü ve 1 beta var akvaryum bölünmüş.[EDIT]Myk61,2021-07-05 03:47:56[/EDIT]
2 haftalık bir tatil için akvaryumu bana haftasonu yemi verdi, 5 balık var akvaryumda 2 tablet yada 3 tablet atsan yeter dedi. Birde suya karışır her balık eşit beslenir dedi ama bazı yorumlarda erir ve yem çıkar dipten balıklar beslenir demiş. Benim beta diplerde pek takılmaz ve aç kalacağından endişeliyim. Daha önce deneyimleyen oldumu ?
Edit: Bazı arkadaşlar da bitki varsa yeme bile gerek yok demişler akvaryumda iki adet bitki mevcut tatil yemide attım. 3 neon tetra 1 Çöpçü ve 1 beta var akvaryum bölünmüş.[EDIT]Myk61,2021-07-05 03:47:56[/EDIT]
Agrasif Neon Tetralar
[QUOTE=lovtek]Neon tetralar küçük hacimde ve az sayıda agresifleşir. Akvaryumu bölmeden sayılarını artırmanız gerekiyordu. [/QUOTE]
Riske atmak istemedim saldırdıkları balık ölmek üzereydi şuan mutlu mesut yaşıyor
[QUOTE=lovtek]Neon tetralar küçük hacimde ve az sayıda agresifleşir. Akvaryumu bölmeden sayılarını artırmanız gerekiyordu. [/QUOTE]
Riske atmak istemedim saldırdıkları balık ölmek üzereydi şuan mutlu mesut yaşıyor
Agrasif Neon Tetralar
[QUOTE=Beta_balik]Neden üç taneler? En az 6-8 tane olması gereken bir balık daha az sayıda olunca bu tarz agresiflikler normal sonuçta. Çözüm sayıyı arttırmanız. [/QUOTE]
Akvaryum 55lt onunda yarısını onlara ait. Sayıyı bu yüzden artırmıyorum. Kendi aralarında ki kovalamaca sonucu zarar gören yok yalnız. Diğer balıkların kuyruklarını yiyordular
[QUOTE=Beta_balik]Neden üç taneler? En az 6-8 tane olması gereken bir balık daha az sayıda olunca bu tarz agresiflikler normal sonuçta. Çözüm sayıyı arttırmanız. [/QUOTE]
Akvaryum 55lt onunda yarısını onlara ait. Sayıyı bu yüzden artırmıyorum. Kendi aralarında ki kovalamaca sonucu zarar gören yok yalnız. Diğer balıkların kuyruklarını yiyordular
Agrasif Neon Tetralar
Akvaryumda 3 tane neon tetram var, diğer balıkları rahatsız ettikleri ve saldırdıkları için akvaryumu böldüm. Şimdide kendi aralarında agrasifler. Bir tanesi diğer ikisini sürekli kovalıyor. Sizce oyunmu oynuyorlar yoksa başka birşey mi
Akvaryumda 3 tane neon tetram var, diğer balıkları rahatsız ettikleri ve saldırdıkları için akvaryumu böldüm. Şimdide kendi aralarında agrasifler. Bir tanesi diğer ikisini sürekli kovalıyor. Sizce oyunmu oynuyorlar yoksa başka birşey mi
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
aquariumkara,
DABARAKATO,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
darkaura,
Hoppala,
sina cen,
Kınayu,
Mesaquarium,
Kuduoglu,
sinor,
tunahannn28,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
NightWist,
Ertug22,
0rnn,
Lepistes175,
erimgorgulu,
MEA84,
Conix,
Yiğitçelik,
K3r3m,
EfeC,
OzanUB,
Azem,
tarikyksl,
Cyber_Scout,
Hilmi22,
abstract07,
altum123,
speed944,
TolgahanA,
mkursun,
Rafayel,
mehaniches_vrmt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
