ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
muzunman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Nisan 2021 14:59
Son Ziyaret:
06 Ocak 2026 13:20
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Nevzat Uzunman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Nevzat Uzunman
SON 8 MESAJI
Aydınlatmanın 24saat Açık Kalması
Cata marka zaman ayarlı wifi priz kullanıyorum tüm akvaryumlarımda. Kendi kapanıp kendi açılıyor. Üçlü priz ile bir kaç akvaryumun ışığını aynı anca açıp kapatabilirsin. Bir kez ayarla bir daha hiç dokunma.
Cata marka zaman ayarlı wifi priz kullanıyorum tüm akvaryumlarımda. Kendi kapanıp kendi açılıyor. Üçlü priz ile bir kaç akvaryumun ışığını aynı anca açıp kapatabilirsin. Bir kez ayarla bir daha hiç dokunma.
Aquel Ultramax Filtre Hakkinda
Cevap vermek için geç kaldıysam kusura bakma. Mesajı yeni görüm. Temizlik sonrası elektriğe takmadan üst taraftaki hava almaya yarayan gri renkli parçayı bir kaç kez kendine doğru çek ve sonrasında geri ittir. Bu sayede hava çıkacak su içeri girecek. Sonra elektriğe bağla. Bir kaç kez tekrar et. Kendine doğru çek ve geri ittir. Sonrasında yaklaşık 30-40 saniye filtreyi öne doğru eğrilt. Çok fazla değil. Zaten havanın dışarı çıktığını duyacaksın. Ek olarak üreticinin çok güzel videoları var youtubede. Onlardan faydalanabilirsin.
Cevap vermek için geç kaldıysam kusura bakma. Mesajı yeni görüm. Temizlik sonrası elektriğe takmadan üst taraftaki hava almaya yarayan gri renkli parçayı bir kaç kez kendine doğru çek ve sonrasında geri ittir. Bu sayede hava çıkacak su içeri girecek. Sonra elektriğe bağla. Bir kaç kez tekrar et. Kendine doğru çek ve geri ittir. Sonrasında yaklaşık 30-40 saniye filtreyi öne doğru eğrilt. Çok fazla değil. Zaten havanın dışarı çıktığını duyacaksın. Ek olarak üreticinin çok güzel videoları var youtubede. Onlardan faydalanabilirsin.
Dış Filtre Mıknatısı Hakkında?
Merhaba. Dış filtre hakkında pek bir tecrübem yok. 2 adet Aquael Ultramax 1000 aldım. Alışveriş sitelerinde bir çok markanın yedek pervanesi - mıknatısı satılıyor. Bunun sebebi ne? Mıknatıslar zamanla eskiyor mu? Yoksa pervanesi mi kırılıyor? Merak ettim. Birde Emiş Borusu süzgecinin aralıkları biraz geniş kaldığı için yavru vatozlar hep ön filtrenin içine girmiş. Bir açtım ki yüze yakın yavru var. 10 civarında yavru da ölmüş. Pipo filtre süngeri dışında bir çözümü olan varmı?
Merhaba. Dış filtre hakkında pek bir tecrübem yok. 2 adet Aquael Ultramax 1000 aldım. Alışveriş sitelerinde bir çok markanın yedek pervanesi - mıknatısı satılıyor. Bunun sebebi ne? Mıknatıslar zamanla eskiyor mu? Yoksa pervanesi mi kırılıyor? Merak ettim. Birde Emiş Borusu süzgecinin aralıkları biraz geniş kaldığı için yavru vatozlar hep ön filtrenin içine girmiş. Bir açtım ki yüze yakın yavru var. 10 civarında yavru da ölmüş. Pipo filtre süngeri dışında bir çözümü olan varmı?
Aquael Uktramax 1000 Dış Filtre Dizilimi Nasıl
Cevap için teşekkür ederim. Filtre dün elime geçti. En alta kendi biyolojik süngeri ortaya bolca elyaf en üste de içinden çıkan seramikleri koydum. Akvaryum oturmuş eski 240 lt vatoz akvaryumu. Su berrak ama dışkılama çok fazla olduğu için bir sürü uçuşan parçacık vardı. Bir iki saatte zemin tamamen temizlendi. Su berrak idi ama şimdi yok gibi. İyi ki almışım. Malzeme kalitesi falan çok hoşuma gitti. Bu arada yaklaşık 200-300 adet vatozum var. Çoğu yavru. Her şey yolunda gözüküyor şimdilik. Debiyi epey kıstım. Ön filtre ayda bir 2 ayda da filtre temizliği yapmam gerekir gibi geliyor balık yükünden dolayı. 340 litre orando akvaryumum var. Bir de onun için sipariş vereceğim. Bu arada son derece sessiz. Kurulum ise çok kolay oldu. Hava kabarcığı falan hiç bir şeyle uğraşmadım. Sadece akvaryum girişine ve çıkışına önlem amaçlı metal kelepçe taktım. Ne olur ne olmaz.
Cevap için teşekkür ederim. Filtre dün elime geçti. En alta kendi biyolojik süngeri ortaya bolca elyaf en üste de içinden çıkan seramikleri koydum. Akvaryum oturmuş eski 240 lt vatoz akvaryumu. Su berrak ama dışkılama çok fazla olduğu için bir sürü uçuşan parçacık vardı. Bir iki saatte zemin tamamen temizlendi. Su berrak idi ama şimdi yok gibi. İyi ki almışım. Malzeme kalitesi falan çok hoşuma gitti. Bu arada yaklaşık 200-300 adet vatozum var. Çoğu yavru. Her şey yolunda gözüküyor şimdilik. Debiyi epey kıstım. Ön filtre ayda bir 2 ayda da filtre temizliği yapmam gerekir gibi geliyor balık yükünden dolayı. 340 litre orando akvaryumum var. Bir de onun için sipariş vereceğim. Bu arada son derece sessiz. Kurulum ise çok kolay oldu. Hava kabarcığı falan hiç bir şeyle uğraşmadım. Sadece akvaryum girişine ve çıkışına önlem amaçlı metal kelepçe taktım. Ne olur ne olmaz.
Aquael Uktramax 1000 Dış Filtre Dizilimi Nasıl
Az önce bu filtre den sipariş verdim. Benim merak ettiğim bir kaç nokta var ; elektrik gidip geldiğinde sorun oluyor mu? Hava kabarcığı falan? Bu filtrelerin ömrü ne kadar? Kaç sene kullanırız? Contaların değişmesi gerekiyor mu? Temizlik vaktinin geldiğini berraklık bozulmaya başladığında mı anlayacağız? Debi nereden düşürülüyor? Birde su alttan yukarıya doğu gidiyor, mavi sünger en altta seramik ortada elyaf en üste olmalı ise neden üretici neden elyafı en alta koyuyor? Daha önce hiç dış filtre kullanmadım. O yüzden sorularımın çok oluşunu mazur görün...
Az önce bu filtre den sipariş verdim. Benim merak ettiğim bir kaç nokta var ; elektrik gidip geldiğinde sorun oluyor mu? Hava kabarcığı falan? Bu filtrelerin ömrü ne kadar? Kaç sene kullanırız? Contaların değişmesi gerekiyor mu? Temizlik vaktinin geldiğini berraklık bozulmaya başladığında mı anlayacağız? Debi nereden düşürülüyor? Birde su alttan yukarıya doğu gidiyor, mavi sünger en altta seramik ortada elyaf en üste olmalı ise neden üretici neden elyafı en alta koyuyor? Daha önce hiç dış filtre kullanmadım. O yüzden sorularımın çok oluşunu mazur görün...
Isıtıcı Sorunu
4 gündür durum böyle. Sanırım kalorifer yqnmadığı içşn böyle. Damacana içindeki su 20 dakkada 2 derece ısındı. Cam derece ile ölçtüm. Kalibrasyon olabilir mi bilemedim. İki Isıtıcının birden kalibrasyonu bozulmuş olabilir mi? İki Isıtıcıyı aynı anda bağlayacağım. 300+100watt bakalım ne olacak. Ben gerçektende bir şey anlamadım. Deniyorum sadece.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212229071.jpg[/IMG]
İkinci ısıtıcıyı da bağladım. Çift Isıtıcı kullanan kimse görmedim şimdiye kadar. Bakalım ne olacak? [EDIT]muzunman,2021-10-04 22:30:17[/EDIT]
Günaydın; İkinci ısıtıcıyı da bağlayınca nihayet ısı 26 derce oldu. Ev çok soğuk olduğu için sanırım ısıtıcının gücü yetmiyordu. 300 watt ısıtıcının gücünün yetmemesi saçma geliyor. Markası daha önce görmediğim bir ısıtıcı. Tetra 100 ile birlikte anca gücü yetti. Toplamda 4 adet ısıtıcı çalışıyor evde. Fatura kabaracak belliki...
4 gündür durum böyle. Sanırım kalorifer yqnmadığı içşn böyle. Damacana içindeki su 20 dakkada 2 derece ısındı. Cam derece ile ölçtüm. Kalibrasyon olabilir mi bilemedim. İki Isıtıcının birden kalibrasyonu bozulmuş olabilir mi? İki Isıtıcıyı aynı anda bağlayacağım. 300+100watt bakalım ne olacak. Ben gerçektende bir şey anlamadım. Deniyorum sadece.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212229071.jpg[/IMG]
İkinci ısıtıcıyı da bağladım. Çift Isıtıcı kullanan kimse görmedim şimdiye kadar. Bakalım ne olacak? [EDIT]muzunman,2021-10-04 22:30:17[/EDIT]
Günaydın; İkinci ısıtıcıyı da bağlayınca nihayet ısı 26 derce oldu. Ev çok soğuk olduğu için sanırım ısıtıcının gücü yetmiyordu. 300 watt ısıtıcının gücünün yetmemesi saçma geliyor. Markası daha önce görmediğim bir ısıtıcı. Tetra 100 ile birlikte anca gücü yetti. Toplamda 4 adet ısıtıcı çalışıyor evde. Fatura kabaracak belliki...
Isıtıcı Sorunu
Her iki Isıtıcı da çalışıyor. Isınıyor ve ışığı da ara ara yanıyor. Isı 23 derecenin üzerine çıkmıyor. Şimdi tetra 100 ile deneme yapıyorum. Balkondaki damacana suyu içeri aldım. Ölçüm 12 derece. Tetra yı içine daldırdım. Bakalım ne olacak..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212148151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212149291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212149561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212151271.jpg[/IMG]
Her iki Isıtıcı da çalışıyor. Isınıyor ve ışığı da ara ara yanıyor. Isı 23 derecenin üzerine çıkmıyor. Şimdi tetra 100 ile deneme yapıyorum. Balkondaki damacana suyu içeri aldım. Ölçüm 12 derece. Tetra yı içine daldırdım. Bakalım ne olacak..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212148151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212149291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212149561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230903/041020212151271.jpg[/IMG]
Isıtıcı Sorunu
Bu gün bu konuyu ikinci kez açıyorum. Bunun için özür dilerim. Yanlışlıkla alakasız bir konuda açmışım. Yöneticilerden silmesini isteyeceğim. Sıkıntıya gelecek olursak açtığım konu şöyle idi;
Merhaba;
100 cm lik yaklaşık 120 litre karma akvaryumum var. Isıtıcı olarak tetra 100 watt kullanıyorum. Yazın ısıtıcı üzerinde hangi dereceyi ayarladıysam, dijital derecede de o rakamı görüyordum. Şimdi ise ısı 23-24 dereceye kadar düştü. Ev merkezi sistem ve kaloriferler şu anda yanmıyor. Dereceyi 27-28 yaptım yine aynı. Isıtıcıyı değiştirdim. 300watt büyükçe bilinmedik bir marka ısıtıcı taktım. Ayarını 30 derce yaptım yine değişen bir şey olmadı. ısı 23-24 derece. Akvaryumun üzerinde iki adet farklı marka dijital derece var. Sera ve liya. İkisi de aynı dereceyi gösteriyor. Hatta eski usül cam derece batırdım suya ısı 23-24. Evde iki adet 50 cm yaklaşık 40 litre su kapasiteli iki ayrı akvaryum daha var. üç akvaryum yan yana duruyor. Diğer ikisinde hiç bir sorun yok. Birinde smart 100 diğerinde yine tetra 100 ısıtıcı var. İki akvaryumun da ısısı 26-27 derce. Sıkıntı yaşadığım akvaryumda denediğim iki ısıtıcı da sık sık çalışıp kapanıyor. Isıtmak için uğraşıyor. Ama neden 26-27 yapamıyor çözemiyorum? Bir fikri olan var mı?
Bu gün bu konuyu ikinci kez açıyorum. Bunun için özür dilerim. Yanlışlıkla alakasız bir konuda açmışım. Yöneticilerden silmesini isteyeceğim. Sıkıntıya gelecek olursak açtığım konu şöyle idi;
Merhaba;
100 cm lik yaklaşık 120 litre karma akvaryumum var. Isıtıcı olarak tetra 100 watt kullanıyorum. Yazın ısıtıcı üzerinde hangi dereceyi ayarladıysam, dijital derecede de o rakamı görüyordum. Şimdi ise ısı 23-24 dereceye kadar düştü. Ev merkezi sistem ve kaloriferler şu anda yanmıyor. Dereceyi 27-28 yaptım yine aynı. Isıtıcıyı değiştirdim. 300watt büyükçe bilinmedik bir marka ısıtıcı taktım. Ayarını 30 derce yaptım yine değişen bir şey olmadı. ısı 23-24 derece. Akvaryumun üzerinde iki adet farklı marka dijital derece var. Sera ve liya. İkisi de aynı dereceyi gösteriyor. Hatta eski usül cam derece batırdım suya ısı 23-24. Evde iki adet 50 cm yaklaşık 40 litre su kapasiteli iki ayrı akvaryum daha var. üç akvaryum yan yana duruyor. Diğer ikisinde hiç bir sorun yok. Birinde smart 100 diğerinde yine tetra 100 ısıtıcı var. İki akvaryumun da ısısı 26-27 derce. Sıkıntı yaşadığım akvaryumda denediğim iki ısıtıcı da sık sık çalışıp kapanıyor. Isıtmak için uğraşıyor. Ama neden 26-27 yapamıyor çözemiyorum? Bir fikri olan var mı?
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
