ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
frtsln
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2021 03:56
Son Ziyaret:
23 Haziran 2024 13:03
Toplam Mesaj:
47 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fırat şölen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Walstad denemesi.
SON 10 MESAJI
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Alp3]
belki ben de denerim siz öyle diyorsanız ortadaki bitki de hoş duruyor teşekkür ederim zahmet olmazsa ismini söylerseniz ekleyebilirim ben de bir de walstadta kökten beslenen gövdeden beslenen bitkiler oluyor siz bunlar için hangilerini kullandınız?
[/QUOTE]
Ludwigia mini super red bitkinin ismi. K.bakmayın geç cevap veriyorum. https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_denemesi_ve_tum_detaylari_k989907.asp?PID=5985949 kurduğum akvaryumun tüm her detayı bu linkte mevcut. Bu 2. Denemem ben de öğrenerek ve deneyerek ilerliyorum. Linkten tüm detaylara bakabilirsiniz. Bu başlığın altına şu anki durumu da ekleyeceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230505031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230505081.jpg[/IMG]
Biraz karartma yaparak sorunu çözdüm gibi anlık olarak durum bu şekilde. Belki de sesilifloralar geliştikçe ve çoğaldıkça dengeyi oluşturdular. Emin değilim. Şimdilik güzel gözüküyor.
[QUOTE=Neothauma ]Selamlar,
Yaşadığınız yeşil su ve bulanıklık sorunu istenmeyen bir durum da olsa bu tarz kurulumlarda olması normal bir durum. Bunun sebebi basitçe torfun sağladığı besinin bitkiler için fazla gelmesi, yani besini yeşil su oluşmadan tüketecek bitki yoğunluğunun az olması. Ben walstad kavanozu veya akvaryumu kurduğum zaman başlangıçta mümkün olduğunca fazla sayıda ve çeşitte bitki ekiyorum. Özellikle Echinodorus gibi büyük bitkiler çok etkili oluyor. Akvaryumun oturmasında yaklaşık 1 hafta sonra karides, salyangoz ve varsa su piresi ekleyerek yosun ve yeşil su problemleri başlamadan mücadeleye başlıyorum. Bu şekilde bir sıkıntı yaşamadım. Bir de eğer walstad kurulumu yapılacaksa önce daha ufak hacimlerde başlayıp, biraz tecrübe kazanıp daha sonra daha büyük hacimlere geçilmesini tavsiye ediyorum. Şu durumda eğer mümkünse su piresi ekleyerek yeşil su problemini çözmeye çalışabilirsiniz. Daha sonra ekleyeceğiniz avcı balık türleri bu pirelerle beslenip sayıyı zamanla azaltır veya kontrol altında tutar. Örnek olarak bunlar benim geçmişte kurduğum kavanoz ve akvaryumlar:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/030320221128561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/040820221421361.jpg[/IMG]
Dediğim yöntemlerle bu kurulumlarımda hiç yosun ve yeşil su problemi yaşamadım. Tabi bundan önceki kurulumlarımda önce hatalar yapıp tecrübe kazandıktan sonra bunları kurduğum için bir sorun olmadı. [/QUOTE]
Çok güzel gözüküyorlar. Emeğinize sağlık. Sorunsuz bir şekilde devam etmesi dileğiyle[3)]
[QUOTE=Alp3]
belki ben de denerim siz öyle diyorsanız ortadaki bitki de hoş duruyor teşekkür ederim zahmet olmazsa ismini söylerseniz ekleyebilirim ben de bir de walstadta kökten beslenen gövdeden beslenen bitkiler oluyor siz bunlar için hangilerini kullandınız?
[/QUOTE]
Ludwigia mini super red bitkinin ismi. K.bakmayın geç cevap veriyorum. https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_denemesi_ve_tum_detaylari_k989907.asp?PID=5985949 kurduğum akvaryumun tüm her detayı bu linkte mevcut. Bu 2. Denemem ben de öğrenerek ve deneyerek ilerliyorum. Linkten tüm detaylara bakabilirsiniz. Bu başlığın altına şu anki durumu da ekleyeceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230505031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230505081.jpg[/IMG]
Biraz karartma yaparak sorunu çözdüm gibi anlık olarak durum bu şekilde. Belki de sesilifloralar geliştikçe ve çoğaldıkça dengeyi oluşturdular. Emin değilim. Şimdilik güzel gözüküyor.
[QUOTE=Neothauma ]Selamlar,
Yaşadığınız yeşil su ve bulanıklık sorunu istenmeyen bir durum da olsa bu tarz kurulumlarda olması normal bir durum. Bunun sebebi basitçe torfun sağladığı besinin bitkiler için fazla gelmesi, yani besini yeşil su oluşmadan tüketecek bitki yoğunluğunun az olması. Ben walstad kavanozu veya akvaryumu kurduğum zaman başlangıçta mümkün olduğunca fazla sayıda ve çeşitte bitki ekiyorum. Özellikle Echinodorus gibi büyük bitkiler çok etkili oluyor. Akvaryumun oturmasında yaklaşık 1 hafta sonra karides, salyangoz ve varsa su piresi ekleyerek yosun ve yeşil su problemleri başlamadan mücadeleye başlıyorum. Bu şekilde bir sıkıntı yaşamadım. Bir de eğer walstad kurulumu yapılacaksa önce daha ufak hacimlerde başlayıp, biraz tecrübe kazanıp daha sonra daha büyük hacimlere geçilmesini tavsiye ediyorum. Şu durumda eğer mümkünse su piresi ekleyerek yeşil su problemini çözmeye çalışabilirsiniz. Daha sonra ekleyeceğiniz avcı balık türleri bu pirelerle beslenip sayıyı zamanla azaltır veya kontrol altında tutar. Örnek olarak bunlar benim geçmişte kurduğum kavanoz ve akvaryumlar:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/030320221128561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/040820221421361.jpg[/IMG]
Dediğim yöntemlerle bu kurulumlarımda hiç yosun ve yeşil su problemi yaşamadım. Tabi bundan önceki kurulumlarımda önce hatalar yapıp tecrübe kazandıktan sonra bunları kurduğum için bir sorun olmadı. [/QUOTE]
Çok güzel gözüküyorlar. Emeğinize sağlık. Sorunsuz bir şekilde devam etmesi dileğiyle[3)]
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Alp3]
Monte carlo o2siz çok zor diyorlar nasıl bu kadar geliştiler peki? [/QUOTE]
Çok hızlı gelişmiyolar ancak sağlıklı şekilde devam ediyorlar. Ben açıkçası öyle demelerine rağmen denemek istedim şu anda durum kötü değil. Hiç bir bitkiyi kaybetmedim. Ortadaki kırmızı olan bitkiden 5 dal vardı. Onun tamamı öldü ama filizlendi tekrardan iyi ilerliyor. İsmini merak ederseniz bakarım onada.
[QUOTE=Alp3]
Monte carlo o2siz çok zor diyorlar nasıl bu kadar geliştiler peki? [/QUOTE]
Çok hızlı gelişmiyolar ancak sağlıklı şekilde devam ediyorlar. Ben açıkçası öyle demelerine rağmen denemek istedim şu anda durum kötü değil. Hiç bir bitkiyi kaybetmedim. Ortadaki kırmızı olan bitkiden 5 dal vardı. Onun tamamı öldü ama filizlendi tekrardan iyi ilerliyor. İsmini merak ederseniz bakarım onada.
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Alp3]Zemin bitkisi olarak kullandığınız bitki nedir acaba çok hoş duruyor [/QUOTE] monte carlo
[QUOTE=Alp3]Zemin bitkisi olarak kullandığınız bitki nedir acaba çok hoş duruyor [/QUOTE] monte carlo
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Aqua Discovery]
Taban torfsa çok uzun ömürlü kurulum beklemeyin maalesef bi yerde açık veriyor mutlaka [/QUOTE]
Torf maalesef
[QUOTE=Aqua Discovery]
Taban torfsa çok uzun ömürlü kurulum beklemeyin maalesef bi yerde açık veriyor mutlaka [/QUOTE]
Torf maalesef
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Aqua Discovery]Taban da toprak değil de hazır torf kullandıysanız yeşil su veya yosun patlamasına dönüşebilir, walstad kurulumlarin da zamanla hafif bir sarimtiraklık oluyor ama sizinki yeşil su olacak gibi geldi bana [/QUOTE]
Yeşil su halkında pek bilgim yok ama bazı kişilerin yeşil su yapmaya çalıştıklarını hatırlar gibiyim. Umarım yosun patlaması olmaz.
[QUOTE=Aqua Discovery]Taban da toprak değil de hazır torf kullandıysanız yeşil su veya yosun patlamasına dönüşebilir, walstad kurulumlarin da zamanla hafif bir sarimtiraklık oluyor ama sizinki yeşil su olacak gibi geldi bana [/QUOTE]
Yeşil su halkında pek bilgim yok ama bazı kişilerin yeşil su yapmaya çalıştıklarını hatırlar gibiyim. Umarım yosun patlaması olmaz.
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
Merhabalar akvaryumun ilk kurulumunu ve son halini fotoğraflarda ekledim. Yaklaşık 2 aylık bir akvaryum walstad ile kuruldu. 1. Ayın sonunda sakura ve nerite ekledim. İyi durumdalar. Ancak 2-3 gündür bir bulanıklık söz konusu. Yüzde 20 su değişimi yaptım ve şelale filtre çalıştırdım. Durum hala aynı. Önerileriniz var mı? Yosunlaşma mı oluşuyor acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/080320232208141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/140320232310571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/070520230029331.jpg[/IMG]
Merhabalar akvaryumun ilk kurulumunu ve son halini fotoğraflarda ekledim. Yaklaşık 2 aylık bir akvaryum walstad ile kuruldu. 1. Ayın sonunda sakura ve nerite ekledim. İyi durumdalar. Ancak 2-3 gündür bir bulanıklık söz konusu. Yüzde 20 su değişimi yaptım ve şelale filtre çalıştırdım. Durum hala aynı. Önerileriniz var mı? Yosunlaşma mı oluşuyor acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/080320232208141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/140320232310571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/070520230029331.jpg[/IMG]
Walstad Ve Prl Karides Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Enes özbey]
Hocam bende akvaryumu kurdum(bu arada senin yaptığın kurulumun aynısı) karidesleri eklemeden önce 1 ay bekledim. Bende caridina bakmak istiyodum ama yaptığım araştırmalar, sorup soruşturduğum insanlar, gittiğim petshopların dediği tek şey o kurulumda caridina türü bakamazsın dediler. Kaldıki neocaridina ekledim 20 tane onlarında yarısı öldü. Kalanlar zar zor adapte oldu bazılarında beyaz ölüm halkası çıkmaya başladı calsiyum ekledim bende bakalım işe yaricak mı. [/QUOTE]
Bende önceki tankımda aynısıydı. Neocaridinalar x5 falan üremişlerdi sorun yaşamamıştım. Ama bende salyangoz ve su pireside vardı daha sonra ember tetra eklemiştim hiç problem yaşamamıştım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/241120212255091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/301020210532551.jpg[/IMG][EDIT]frtsln,2023-03-22 19:28:42[/EDIT]
[QUOTE=Enes özbey]
Hocam bende akvaryumu kurdum(bu arada senin yaptığın kurulumun aynısı) karidesleri eklemeden önce 1 ay bekledim. Bende caridina bakmak istiyodum ama yaptığım araştırmalar, sorup soruşturduğum insanlar, gittiğim petshopların dediği tek şey o kurulumda caridina türü bakamazsın dediler. Kaldıki neocaridina ekledim 20 tane onlarında yarısı öldü. Kalanlar zar zor adapte oldu bazılarında beyaz ölüm halkası çıkmaya başladı calsiyum ekledim bende bakalım işe yaricak mı. [/QUOTE]
Bende önceki tankımda aynısıydı. Neocaridinalar x5 falan üremişlerdi sorun yaşamamıştım. Ama bende salyangoz ve su pireside vardı daha sonra ember tetra eklemiştim hiç problem yaşamamıştım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/241120212255091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/301020210532551.jpg[/IMG][EDIT]frtsln,2023-03-22 19:28:42[/EDIT]
Walstad Ve Prl Karides Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Enes özbey]Walstad metodu yapcaksan caridina besleme hocam. İlla yapcam diyosan o suya bi ton kimyasal kullanmak zorunda kalcaksın. O kadar kimyasal kullandıktan sonra walstad denmez zaten o kuruluma. Normal neocaridinalar bile walstad yöntemiyle sıkıntılar yaşayabiliyor ölümler meydana gelebiliyor. Kaldıki caridina karidesler çok daha hassaslar ve özel su değerleri istiyolar sana tavsiyem torf+hagen kullanmak yerine karides kumu kullanman, filtre kullanman gerek. Olmicak duaya amin demek gibi bişey yapıyosun [:cik:][/QUOTE]
En azından en minimal takviyeler ve su düzenlemeleriyle 6-7 karides ile denemek istiyorum. Başlangıç için şunu yap dediğin tavsiyen var mı acaba? He ille de mümkün değil imkansız diyosan başka bi yol deniycem
[QUOTE=Enes özbey]Walstad metodu yapcaksan caridina besleme hocam. İlla yapcam diyosan o suya bi ton kimyasal kullanmak zorunda kalcaksın. O kadar kimyasal kullandıktan sonra walstad denmez zaten o kuruluma. Normal neocaridinalar bile walstad yöntemiyle sıkıntılar yaşayabiliyor ölümler meydana gelebiliyor. Kaldıki caridina karidesler çok daha hassaslar ve özel su değerleri istiyolar sana tavsiyem torf+hagen kullanmak yerine karides kumu kullanman, filtre kullanman gerek. Olmicak duaya amin demek gibi bişey yapıyosun [:cik:][/QUOTE]
En azından en minimal takviyeler ve su düzenlemeleriyle 6-7 karides ile denemek istiyorum. Başlangıç için şunu yap dediğin tavsiyen var mı acaba? He ille de mümkün değil imkansız diyosan başka bi yol deniycem
Walstad Ve Prl Karides Ne Yapmalıyım?
Merhabalar. Walstad yöntemiyle kurduğum tankımda Prl karides beslemek istiyorum.
Tankımı standar bahçe torfu üzerine hagen kum ile kurdum.
Bitkilerim moss, sesiliflora , montecarlo ve birkaç tane daha bilmediğim bitkiler var fotoğrafta paylaşıcam.
Prl karideslerin yaşaması için izlemem gereken yollar nelerdir?
Tsd ölçer ve gh+ ile bu işi başarabilir miyim?
Tankımı ilk kurulumda çeşme suyuyla kurdum, damacana suya geçersem çözüm olur mu?
Sorular dışında yardımcı olabileğini düşündüğünüz bilgileri benimle paylaşırsanız eevinirim[:devil:][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/140320232310571.jpg[/IMG]
Merhabalar. Walstad yöntemiyle kurduğum tankımda Prl karides beslemek istiyorum.
Tankımı standar bahçe torfu üzerine hagen kum ile kurdum.
Bitkilerim moss, sesiliflora , montecarlo ve birkaç tane daha bilmediğim bitkiler var fotoğrafta paylaşıcam.
Prl karideslerin yaşaması için izlemem gereken yollar nelerdir?
Tsd ölçer ve gh+ ile bu işi başarabilir miyim?
Tankımı ilk kurulumda çeşme suyuyla kurdum, damacana suya geçersem çözüm olur mu?
Sorular dışında yardımcı olabileğini düşündüğünüz bilgileri benimle paylaşırsanız eevinirim[:devil:][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/140320232310571.jpg[/IMG]
Walstad Denemesi Ve Tüm Detayları.
[QUOTE=Tesseract]Total taban kalınlığı 6cm üzerinde olmalı diye biliyorum. Mossları tamamen keyfinize göre kullanabilirsiniz. Tel plakaya bağlı kalıp oradan büyüyebilir. Kayaya misina ile sarıp oradan da büyütebilirsiniz. Tercih meselesi.[/QUOTE]
2.5 cm ton var 3e yakında kum var. Biraz bu şekilde büyüsünler o zaman sonra kayaya saarım
[QUOTE=Tesseract]Total taban kalınlığı 6cm üzerinde olmalı diye biliyorum. Mossları tamamen keyfinize göre kullanabilirsiniz. Tel plakaya bağlı kalıp oradan büyüyebilir. Kayaya misina ile sarıp oradan da büyütebilirsiniz. Tercih meselesi.[/QUOTE]
2.5 cm ton var 3e yakında kum var. Biraz bu şekilde büyüsünler o zaman sonra kayaya saarım
SON MESAJLAR
- 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 16:32
Omurgasızlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
