ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Luna de Rosséa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ekim 2021 16:55
Son Ziyaret:
24 Ocak 2022 02:05
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Luna De Rosséa
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Luna De Rosséa
SON 7 MESAJI
15 Lt Akvaryum 1 Beta
[QUOTE=Topalll]Merhaba, 15LT bir akvaryum Betta için yeterlidir içiniz rahat olsun. Bitki konusuna gelecek olursak düşük ışıklarda besleyebileceğin bir çok bitki türü mevcut, burada önemli olan noktalardan birisi kullandığın kum oluyor. Eğer bitki için ideal bir kum kullanmıyorsan moss, elodea, anubias gibi bitkileri tercih edebilirsin. Benim size tavsiyem arka kısımlara biraz elodea ekleyip ön tarafları moss ile doldurmanız olacaktır. Ufak bir mangrow/yatı kökü eklemesi de yaparsanız tadından yenmez. iyi hobiler, iyi sabahlar dilerim.
[/QUOTE]
Coook tesekkur ederimmm [:iyi:][:3]
Bir de bende kum olarak reeflowers iceland black sand var, bitki icin iyi midir sizce?[EDIT]Luna de Rosséa,2022-01-05 13:08:51[/EDIT]
[QUOTE=Topalll]Merhaba, 15LT bir akvaryum Betta için yeterlidir içiniz rahat olsun. Bitki konusuna gelecek olursak düşük ışıklarda besleyebileceğin bir çok bitki türü mevcut, burada önemli olan noktalardan birisi kullandığın kum oluyor. Eğer bitki için ideal bir kum kullanmıyorsan moss, elodea, anubias gibi bitkileri tercih edebilirsin. Benim size tavsiyem arka kısımlara biraz elodea ekleyip ön tarafları moss ile doldurmanız olacaktır. Ufak bir mangrow/yatı kökü eklemesi de yaparsanız tadından yenmez. iyi hobiler, iyi sabahlar dilerim.
[/QUOTE]
Coook tesekkur ederimmm [:iyi:][:3]
Bir de bende kum olarak reeflowers iceland black sand var, bitki icin iyi midir sizce?[EDIT]Luna de Rosséa,2022-01-05 13:08:51[/EDIT]
15 Lt Akvaryum 1 Beta
Oncelikle herkese merhaba. Ben de bu hobiye bir iki ay once katilmis bir insan olarak bazi konularda yardimlarinizi bekliyorum...
30lt akvaryumum var icinde de erkek bir betam var. Ilerde baska seyler de ekleyebilecegim yaziyor 30lt icin. Akvaryumu buyutmek gibi bir niyetim yok sadece bitki falan istiyorum bu ne nedenle az da olsa bitki olarak ne bulundurabilecegim konusunda oneride bulunabilir misiniz?
Diger bir sorum da, kardesime de 15 ltde bir erkek beta almislar. Sizce balik buyuk bir problem yasar mi? Internette her kafadan bir ses cikiyor, bazilari diyor min 15 bazilari diyor min 25 bazilari diyor 30... Cok arada kaldim. Yardimci olursaniz cok sevinirim. Simdiden herkese cok tesekkurler... (15lt ye baska canli eklenmeyecek sadece bir adet erkek beta.)[EDIT]Luna de Rosséa,2022-01-05 08:50:54[/EDIT]
Oncelikle herkese merhaba. Ben de bu hobiye bir iki ay once katilmis bir insan olarak bazi konularda yardimlarinizi bekliyorum...
30lt akvaryumum var icinde de erkek bir betam var. Ilerde baska seyler de ekleyebilecegim yaziyor 30lt icin. Akvaryumu buyutmek gibi bir niyetim yok sadece bitki falan istiyorum bu ne nedenle az da olsa bitki olarak ne bulundurabilecegim konusunda oneride bulunabilir misiniz?
Diger bir sorum da, kardesime de 15 ltde bir erkek beta almislar. Sizce balik buyuk bir problem yasar mi? Internette her kafadan bir ses cikiyor, bazilari diyor min 15 bazilari diyor min 25 bazilari diyor 30... Cok arada kaldim. Yardimci olursaniz cok sevinirim. Simdiden herkese cok tesekkurler... (15lt ye baska canli eklenmeyecek sadece bir adet erkek beta.)[EDIT]Luna de Rosséa,2022-01-05 08:50:54[/EDIT]
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
[QUOTE=SelmanTaskin]
Ispanağı kaynar suda 5 dakika haşlayın , yem boyutunda bir parça alıp verebilirsiniz . [/QUOTE]
Tamamdir, cok tesekkurler... 👍🏼
[QUOTE=SelmanTaskin]
Ispanağı kaynar suda 5 dakika haşlayın , yem boyutunda bir parça alıp verebilirsiniz . [/QUOTE]
Tamamdir, cok tesekkurler... 👍🏼
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
[QUOTE=AtlasPoyraz]Balığınız kabız gibi gözüküyor. Bir süre yemleme yapmayın.
Şişlik azaldıktan sonra bitkisel besinler ve canlı yem ile diyeti çeşitlendirin.[/QUOTE]
2 hafta once 30lt akvaryuma gecirdim kendisini. Isitici, saglikli su ve diyetle de desteklenince balik kendine geldi. Dediginiz gibi 4-5 gun yem vermedim, sis baya bir indi. Daha sonra kan kurdu ve bitkisel yemler vererek duzene soktum. Su an gayet rahat, tesekkurler... [:3]
[QUOTE=SelmanTaskin]Ayriyeten ıspanak ve bezelye de verebilirsiniz . [/QUOTE]
Ispanak takviyesi yapmak istedim ama, nasil yapacagimi bilemedim. Kisaca nasil yapacagimi, haftada ya da gunde kac kez, ne boyutta vermem gerektigini aciklayabilir misiniz rica etsem? [:?]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Balığınız kabız gibi gözüküyor. Bir süre yemleme yapmayın.
Şişlik azaldıktan sonra bitkisel besinler ve canlı yem ile diyeti çeşitlendirin.[/QUOTE]
2 hafta once 30lt akvaryuma gecirdim kendisini. Isitici, saglikli su ve diyetle de desteklenince balik kendine geldi. Dediginiz gibi 4-5 gun yem vermedim, sis baya bir indi. Daha sonra kan kurdu ve bitkisel yemler vererek duzene soktum. Su an gayet rahat, tesekkurler... [:3]
[QUOTE=SelmanTaskin]Ayriyeten ıspanak ve bezelye de verebilirsiniz . [/QUOTE]
Ispanak takviyesi yapmak istedim ama, nasil yapacagimi bilemedim. Kisaca nasil yapacagimi, haftada ya da gunde kac kez, ne boyutta vermem gerektigini aciklayabilir misiniz rica etsem? [:?]
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
[QUOTE=bugurdag]Balığın şu anki durumu nedir?
İlk olarak balığı daha hacimli 30-40 litrelik filtreli ve ısıtıcılı bir akvaryuma eklemek lazımdı. Fanusta sağlıklı balık bakmak mümkün değildir. Akvaryuma kloru giderilmiş su eklendikten sonra hazır bakteri kültürü eklenmesi gerekiyor.
Dropsy ayrıca bir semptomdur ve görüldüğü durumda balığın tedaviyle kurtulma şansı çok düşüktür. Bu durumda karanfil yağı alıp suyuna karıştırarak ötenazi yapabilirsiniz.
Kabızlıkta bu kadar karın şişliği olduğunu çok düşünmüyorum ama dışkıladığı zaman kakasını betimler misiniz? Bağırsaklarında enfeksiyon olabilir. Bu durumda antibiyotik kullanılmalı ama minimum şartlar düzelmediği durumda iyileşmesini beklememek lazım.[/QUOTE]
1-2 gun icerisinde 30lt, 50w isiticili bir akvaryuma gecirecegim. Yine internetteki onerilere gore kaliteli bir de bitkisel yem ile kurutulmus kan kurdu adiyla gecen protein besin siparisi verdim o da 3-4 gun icerisinde elimde olacak.
Karin sisligine gelirsek, her ne kadar mantiksiz gelse de sislik gunduzleri yok denecek kadar azaliyor (tamamen yok olmuyor) geceleriyse fazlasiyla buyuyor. Yani ertesi sabah baktigimda sisligi daha hafiflemis goruyorum.
Diskisina gelirsek; nasil tarif edebilecegimi bilmiyorum, sadece internetten saglikli beta diskilari buldum onlardan bir farki yok. Renk farki vardi, onun icin de genelde yem ne renk ise diski da ona benzer tonda oluyor tarzinda bir bilgi okudum. (Yanlissa duzeltin.) Ornegin kirmizi/turuncu bir yem veriyorum. Diski da aynen o tonda oluyor.
Ayriyeten bahsettiginiz antibiyotik ve karanfil yagi gibi tedavileri su anda bulundugu fanusta mi baslayayim yoksa 2 gun sonra elimde olacak olan akvaryumda mi?[EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-05 23:44:08[/EDIT]
[QUOTE=bugurdag]Balığın şu anki durumu nedir?
İlk olarak balığı daha hacimli 30-40 litrelik filtreli ve ısıtıcılı bir akvaryuma eklemek lazımdı. Fanusta sağlıklı balık bakmak mümkün değildir. Akvaryuma kloru giderilmiş su eklendikten sonra hazır bakteri kültürü eklenmesi gerekiyor.
Dropsy ayrıca bir semptomdur ve görüldüğü durumda balığın tedaviyle kurtulma şansı çok düşüktür. Bu durumda karanfil yağı alıp suyuna karıştırarak ötenazi yapabilirsiniz.
Kabızlıkta bu kadar karın şişliği olduğunu çok düşünmüyorum ama dışkıladığı zaman kakasını betimler misiniz? Bağırsaklarında enfeksiyon olabilir. Bu durumda antibiyotik kullanılmalı ama minimum şartlar düzelmediği durumda iyileşmesini beklememek lazım.[/QUOTE]
1-2 gun icerisinde 30lt, 50w isiticili bir akvaryuma gecirecegim. Yine internetteki onerilere gore kaliteli bir de bitkisel yem ile kurutulmus kan kurdu adiyla gecen protein besin siparisi verdim o da 3-4 gun icerisinde elimde olacak.
Karin sisligine gelirsek, her ne kadar mantiksiz gelse de sislik gunduzleri yok denecek kadar azaliyor (tamamen yok olmuyor) geceleriyse fazlasiyla buyuyor. Yani ertesi sabah baktigimda sisligi daha hafiflemis goruyorum.
Diskisina gelirsek; nasil tarif edebilecegimi bilmiyorum, sadece internetten saglikli beta diskilari buldum onlardan bir farki yok. Renk farki vardi, onun icin de genelde yem ne renk ise diski da ona benzer tonda oluyor tarzinda bir bilgi okudum. (Yanlissa duzeltin.) Ornegin kirmizi/turuncu bir yem veriyorum. Diski da aynen o tonda oluyor.
Ayriyeten bahsettiginiz antibiyotik ve karanfil yagi gibi tedavileri su anda bulundugu fanusta mi baslayayim yoksa 2 gun sonra elimde olacak olan akvaryumda mi?[EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-05 23:44:08[/EDIT]
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
[QUOTE=Ouuz]Balığın birkaç fotoğrafını ekleyebilir misiniz?
Dışkılama yapıyor mu?[/QUOTE]
Diskilama yapiyor, bir problemi yok. Gozlemliyorum ancak dedigim gibi ekstrem durum goremiyorum :/ Her seye civil civil tepki veriyor, yemini de duzenli yiyor yani tabii ki yapmadim ama 10 tane yem atsam 10unu da yiyecek gibi bir istahla bekliyor.
Karnindaki sislik aynen duruyor. (Asiri hareketli davrandigi icin fotograf cekmek de zorlaniyorum/ karninin net ciktigi bir adet fotograf bulabildim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/011120212311431.jpg[/IMG]
Ilk gorunen fotografi gunduz cekmistim, ayni gunun gecesinde yani simdi bir iki fotograf daha cektim ve bu beni oldukca korkuttu. Bir gun yem vermedim gozlemlemek amaciyla. Gunduz sanki sis i biraz iner gibi oldu sevinmistim. Ancak simdi gece davul gibi olmus. Dropsy ihtimaline karsi istahini ozellikle kontrol ediyorum ama dedigim gibi hicbir problem yok, ayriyeten pullarinda kalkma geriye dogru cikma (kabarma), one dogru egilerek yuzme, saklanma ya da kacinma ihtiyaci hicbir sey yok. Dropsy ise ne yapacagim hakkinda hicbir fikrim yok ;(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155061.jpg[/IMG][EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-02 08:26:13[/EDIT]
[QUOTE=Ouuz]Balığın birkaç fotoğrafını ekleyebilir misiniz?
Dışkılama yapıyor mu?[/QUOTE]
Diskilama yapiyor, bir problemi yok. Gozlemliyorum ancak dedigim gibi ekstrem durum goremiyorum :/ Her seye civil civil tepki veriyor, yemini de duzenli yiyor yani tabii ki yapmadim ama 10 tane yem atsam 10unu da yiyecek gibi bir istahla bekliyor.
Karnindaki sislik aynen duruyor. (Asiri hareketli davrandigi icin fotograf cekmek de zorlaniyorum/ karninin net ciktigi bir adet fotograf bulabildim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/011120212311431.jpg[/IMG]
Ilk gorunen fotografi gunduz cekmistim, ayni gunun gecesinde yani simdi bir iki fotograf daha cektim ve bu beni oldukca korkuttu. Bir gun yem vermedim gozlemlemek amaciyla. Gunduz sanki sis i biraz iner gibi oldu sevinmistim. Ancak simdi gece davul gibi olmus. Dropsy ihtimaline karsi istahini ozellikle kontrol ediyorum ama dedigim gibi hicbir problem yok, ayriyeten pullarinda kalkma geriye dogru cikma (kabarma), one dogru egilerek yuzme, saklanma ya da kacinma ihtiyaci hicbir sey yok. Dropsy ise ne yapacagim hakkinda hicbir fikrim yok ;(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/021120210155061.jpg[/IMG][EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-02 08:26:13[/EDIT]
Beta Baligimin Karni Sisti Kabiz Mi Dropsy Mi Acil
Yaklaşık 2 hafta önce muazzam mavi renkte bir Beta balığı aldım. Tabii fanus ve bir paket yemiyle birlikte...
Gecici olarak fanusa koydum. Bir aydan kısa bir sürede 30lt akvaryum kurup ona geçirmeyi hedefliyordum. (Tek bir Beta için yeterli olacağına inanıyorum.)[:((]
Aldığım bir iki gün yem yemedi. (Ortama alışma sürecinden kaynaklı olduğunu düşündüm.) Ancak sonradan yemlerini güzelce yemeye başladı hiçbir sorun yoktu. Almamdan 1 hafta sonra, yani geçen haftadan itibaren baligimin karnında bir şişlik sezdim. Çok fazla araştırma yaptım, karnin sis olmasi genelde kabizlik veya dropsye baglaniyormus. Bilgim de yetersiz, çevremde balık sahibi olan da yok. Yemini 5 tane atıyordum. Acaba kabız olabilir mi? Ne yemesinde bir problem var ne yuzmesinde... (Bazıları yan yüzüyor ya da yerde veya tepede asılı kalıyor demiş benimkinde öyle bir problem yok.) Tek sıkıntısı karın sisligi. Onu çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum. Lütfen yardımci olun.
[:((][:((][:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/311020211711271.jpg[/IMG]
[EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-02 08:24:06[/EDIT]
Yaklaşık 2 hafta önce muazzam mavi renkte bir Beta balığı aldım. Tabii fanus ve bir paket yemiyle birlikte...
Gecici olarak fanusa koydum. Bir aydan kısa bir sürede 30lt akvaryum kurup ona geçirmeyi hedefliyordum. (Tek bir Beta için yeterli olacağına inanıyorum.)[:((]
Aldığım bir iki gün yem yemedi. (Ortama alışma sürecinden kaynaklı olduğunu düşündüm.) Ancak sonradan yemlerini güzelce yemeye başladı hiçbir sorun yoktu. Almamdan 1 hafta sonra, yani geçen haftadan itibaren baligimin karnında bir şişlik sezdim. Çok fazla araştırma yaptım, karnin sis olmasi genelde kabizlik veya dropsye baglaniyormus. Bilgim de yetersiz, çevremde balık sahibi olan da yok. Yemini 5 tane atıyordum. Acaba kabız olabilir mi? Ne yemesinde bir problem var ne yuzmesinde... (Bazıları yan yüzüyor ya da yerde veya tepede asılı kalıyor demiş benimkinde öyle bir problem yok.) Tek sıkıntısı karın sisligi. Onu çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum. Lütfen yardımci olun.
[:((][:((][:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232767/311020211711271.jpg[/IMG]
[EDIT]Luna de Rosséa,2021-11-02 08:24:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
