ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
PSYCHOLOGİST
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
204
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2022 20:29
Son Ziyaret:
25 Aralık 2022 23:26
Toplam Mesaj:
198 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
FT
Doğum Tarihi:
29 Temmuz 1999
Yaş:
26
İl:
Istanbul
Meslek:
Psikoloji Öğrencisi/Psikolog adayı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ψ
SON 10 MESAJI
Buraya Hangi Canlıları Atabilirim?
Merhaba, bence hiçbir canlı türünü eklemeyin. Yok ben illa ki istiyorum diyorsanız diğer arkadaşlarımızın dediğini tekrarlayaraktan; salyangoz olabilir ama o da yukarıdan kaçabilir diye düşünüyorum. Ben olsam orada şu bitkileri beslerdim. Sonuçta bitkilerde canlıdır [:)][EDIT]PSYCHOLOGİST,2022-12-04 14:45:18[/EDIT]
Merhaba, bence hiçbir canlı türünü eklemeyin. Yok ben illa ki istiyorum diyorsanız diğer arkadaşlarımızın dediğini tekrarlayaraktan; salyangoz olabilir ama o da yukarıdan kaçabilir diye düşünüyorum. Ben olsam orada şu bitkileri beslerdim. Sonuçta bitkilerde canlıdır [:)][EDIT]PSYCHOLOGİST,2022-12-04 14:45:18[/EDIT]
Baligim Diger Baligin Yemesine İzin Vermiyor
[QUOTE=Cengizhan06]
Genç,heyecanlı bir arkadaşımızsınız.Bu alakasız yorumunuzu heyecanınıza yenik düşmenize veriyorum.Benim yazdığım yorumu tekrar dikkatlice okuyup üzerinde biraz düşünürseniz sizin açınızdan daha sağlıklı olacaktır.Pleco ve goldfishin alakası olduğunu tam olarak benim hangi cümlemden çıkardınız? Bir konuda bilginiz yoksa o konuya yorum yazmak zorunda değilsiniz.Goldfish türleri gece uyku moduna geçer.Senelerce bu türe bakmış bu türü üretmiş biri olarak söylüyorum bunu.Yem konusuna gelince ne alaka en kaliteli yemle kalitesiz yem ?Ben kaliteli yem suyu bozmaz kalitesiz yem bozarmı dedim?Sadece yorum yapmış olmak için yorum yapmayınız.[/QUOTE] Bence siz bana yorumları dikkatlice okuyun öyle yazın diye tavsiye vereceğinize önce kendi yazdığınız şeyleri düşünerek yazınız. Ben gayet açıklayıcı bir şekilde yazdım. Akvaryumun ışığını kapatırsanız tabiki de uyku moduna geçerler onlar da bir canlı ya hani. Ayrıca yorum yapma özgürlüğü diye bir şey duymadınız sanırım veya yüksek bir ego ile cevap veriyorsunuz sanırım çünkü oldukça sivri bir yanıt yazmışsınız. Sizce böyle bir üsluba gerek var mıydı? Bunu bir sorgulayın. Nereye ne yorum yazacağıma siz karışamazsınız benim de size karışamayacağım gibi. Polemik üretmeye gerek olmadığını düşünüyorum, evet genç olabilirim fakat bu fikirlerimi belirtmeyecegim anlamına gelmez. Size göre alakasız bana göre çok mantıklı bir yorum ki o yüzden zaten böyle bir şey yazma gereği gördüm. Ben size öyle yapıyorsunuz vs. Demedim. Biraz daha anlamaya çalışırsanız sizinle tartismadigimi anlayacaksınız diye umuyorum, teşekkürler. Not= siz hep olduğunuz yaşta mıydınız? Veya insanları yaşlarına göre mi elestirirsiniz? Bu soruları da kendinize sorup bir iç muhasebe yaşayın. ikinci bir dip not= ben yorum yapmışsam kendi mantıklı bulduğum bir şeyi yapmışımdır afaki konuşacak birisi değilim ve nasil iletişim kurulması gerektiğini gayet iyi biliyorum okuduğum alana da bağlı olaraktan bunu net bir şekilde söyleyebilirim. Bu yüzden bilginiz yoksa yorum yapmayınız tarzında yazdığınız o cümleyi size geri iade ederekten; bu denli bilgiye sahipseniz daha açıklayıcı ve arkadaşımızın daha çok bilgilenecegi bir şekilde yazsaydınız o zaman. Siz de sırf tartışmak için yorum yapmışsınız, ama ben tartışmıyorum çünkü gerek görmüyorum.
[EDIT]PSYCHOLOGİST,2022-12-04 14:16:15[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]
Genç,heyecanlı bir arkadaşımızsınız.Bu alakasız yorumunuzu heyecanınıza yenik düşmenize veriyorum.Benim yazdığım yorumu tekrar dikkatlice okuyup üzerinde biraz düşünürseniz sizin açınızdan daha sağlıklı olacaktır.Pleco ve goldfishin alakası olduğunu tam olarak benim hangi cümlemden çıkardınız? Bir konuda bilginiz yoksa o konuya yorum yazmak zorunda değilsiniz.Goldfish türleri gece uyku moduna geçer.Senelerce bu türe bakmış bu türü üretmiş biri olarak söylüyorum bunu.Yem konusuna gelince ne alaka en kaliteli yemle kalitesiz yem ?Ben kaliteli yem suyu bozmaz kalitesiz yem bozarmı dedim?Sadece yorum yapmış olmak için yorum yapmayınız.[/QUOTE] Bence siz bana yorumları dikkatlice okuyun öyle yazın diye tavsiye vereceğinize önce kendi yazdığınız şeyleri düşünerek yazınız. Ben gayet açıklayıcı bir şekilde yazdım. Akvaryumun ışığını kapatırsanız tabiki de uyku moduna geçerler onlar da bir canlı ya hani. Ayrıca yorum yapma özgürlüğü diye bir şey duymadınız sanırım veya yüksek bir ego ile cevap veriyorsunuz sanırım çünkü oldukça sivri bir yanıt yazmışsınız. Sizce böyle bir üsluba gerek var mıydı? Bunu bir sorgulayın. Nereye ne yorum yazacağıma siz karışamazsınız benim de size karışamayacağım gibi. Polemik üretmeye gerek olmadığını düşünüyorum, evet genç olabilirim fakat bu fikirlerimi belirtmeyecegim anlamına gelmez. Size göre alakasız bana göre çok mantıklı bir yorum ki o yüzden zaten böyle bir şey yazma gereği gördüm. Ben size öyle yapıyorsunuz vs. Demedim. Biraz daha anlamaya çalışırsanız sizinle tartismadigimi anlayacaksınız diye umuyorum, teşekkürler. Not= siz hep olduğunuz yaşta mıydınız? Veya insanları yaşlarına göre mi elestirirsiniz? Bu soruları da kendinize sorup bir iç muhasebe yaşayın. ikinci bir dip not= ben yorum yapmışsam kendi mantıklı bulduğum bir şeyi yapmışımdır afaki konuşacak birisi değilim ve nasil iletişim kurulması gerektiğini gayet iyi biliyorum okuduğum alana da bağlı olaraktan bunu net bir şekilde söyleyebilirim. Bu yüzden bilginiz yoksa yorum yapmayınız tarzında yazdığınız o cümleyi size geri iade ederekten; bu denli bilgiye sahipseniz daha açıklayıcı ve arkadaşımızın daha çok bilgilenecegi bir şekilde yazsaydınız o zaman. Siz de sırf tartışmak için yorum yapmışsınız, ama ben tartışmıyorum çünkü gerek görmüyorum.
[EDIT]PSYCHOLOGİST,2022-12-04 14:16:15[/EDIT]
Baligim Diger Baligin Yemesine İzin Vermiyor
[QUOTE=Cengizhan06]Hacim konusuna girmeseydik 😊 Hacim konusunu vaktiniz olduğu zaman araştırmanızı öneririm.Gece yemlemeyi bu türde çok doğru bulmuyorum.Bu tür plecolar gibi gece aktif olan bir tür değil.Yemlerin yenmeyenleri hacmin düşük olmasınıda göz önünde bulundurursak suyu bozabilir.[/QUOTE] japon balıkları ile plecolarin uzaktan yakından alakası yok, beslenme tarzı olarak bile aynı değiller, ayrıca gece veya gündüz ne zaman beslerseniz besleyin iyi ve kaliteli bir yem verdikten sonra japon balıkları suda asla yem bırakmıyorlar. Ki birçok balık türü genelde atılan yemin tamamını yiyemezken japon balığı gibi obur bir ırk yemleri kesinlikle yiyecektir. Kalitesiz, markasiz verilen yemler suyu bozabilir fakat dünyanın en kaliteli markalı yemini de atsanız yine su bozulacaktır (haddinden fazla yemleme yapılırsa). Ve eğer uygun şartlar altında (hacım ,ısı, sıcaklık vb.) Bakiliyorlarsa gece de gayet aktifler kıpır kıpırlar.
[QUOTE=Cengizhan06]Hacim konusuna girmeseydik 😊 Hacim konusunu vaktiniz olduğu zaman araştırmanızı öneririm.Gece yemlemeyi bu türde çok doğru bulmuyorum.Bu tür plecolar gibi gece aktif olan bir tür değil.Yemlerin yenmeyenleri hacmin düşük olmasınıda göz önünde bulundurursak suyu bozabilir.[/QUOTE] japon balıkları ile plecolarin uzaktan yakından alakası yok, beslenme tarzı olarak bile aynı değiller, ayrıca gece veya gündüz ne zaman beslerseniz besleyin iyi ve kaliteli bir yem verdikten sonra japon balıkları suda asla yem bırakmıyorlar. Ki birçok balık türü genelde atılan yemin tamamını yiyemezken japon balığı gibi obur bir ırk yemleri kesinlikle yiyecektir. Kalitesiz, markasiz verilen yemler suyu bozabilir fakat dünyanın en kaliteli markalı yemini de atsanız yine su bozulacaktır (haddinden fazla yemleme yapılırsa). Ve eğer uygun şartlar altında (hacım ,ısı, sıcaklık vb.) Bakiliyorlarsa gece de gayet aktifler kıpır kıpırlar.
İki Japon Balığı Birbirine Küser Mi?
[QUOTE=merutay]Siz evinizde istediğiniz hacimde istediğiniz türü besleyin, kimse engel olacak değil ama biz bu hobiyi doğru yapacağız. Yanlış hocam işte dediğin. 100 ayrı konuda 100 ayrı mesaj da atsanız onaylayamayız.[/QUOTE] Bu doğru, fakat olay kapandı bir daha açmaya gerek yok. Soruyu soran kişiye de saygısızlık yapılmış oluyor uzadıkça..
[QUOTE=merutay]Siz evinizde istediğiniz hacimde istediğiniz türü besleyin, kimse engel olacak değil ama biz bu hobiyi doğru yapacağız. Yanlış hocam işte dediğin. 100 ayrı konuda 100 ayrı mesaj da atsanız onaylayamayız.[/QUOTE] Bu doğru, fakat olay kapandı bir daha açmaya gerek yok. Soruyu soran kişiye de saygısızlık yapılmış oluyor uzadıkça..
İki Japon Balığı Birbirine Küser Mi?
[QUOTE=AhmetEroglu]
Yorumunuz için teşekkürler. Sazan kelimesi bana ait değil. Her canlı benim için çok çok değerlidir. Herkes sorar neden yürürken sürekli yere bakıyorsun diye bir nedeni yok derim ama 50 senedir hep karınca ezmemek için gözüm yerde yürümüşümdür. Balıklarım da elbette çok çok değerlidir önceki ay iç parazit için 150₺ düşünmeden verip sera bactopur aldım hasta balığımı kurtarmak için. Ölürse ölsün gider 15 liraya 1 tane daha alırım demedim. Balığı da kurtardım çok şükür. Akvaryumum mevcut fiziki şartlardan dolayı küçük ama en iyi filtrasyon, en iyi su kalitesi, en iyi yemleme için ne gerekiyorsa yapıyorum. Akvaryumu büyütememe sebebi maddiyat değil fiziki koşullar malesef.[/QUOTE] Sanıyorum ki bir bilgi karmaşası yaşadınız ve kendinizi biraz farklı ifade ettiniz. Fakat şuan görüyorum ki gayet ılımlı ve sizi anlamamıza olanak sağlıyorsunuz. Aslında anlatmak istediğim şey siz bunu yapıyorsunuz değil böyle düşünceye kapilmayiniz dı, ve gerçek düşüncenizi ifade ettiğiniz için ben de size teşekkür ediyorum. Tartışılacak dünya kadar mevzu var iken, bilimsel kanıta dayalı şeyleri tartışmamız gülünç duruyordu. Suan da problem kalmadığına göre size de keyifli hobiler dilerim[:)]
[QUOTE=AhmetEroglu]
Yorumunuz için teşekkürler. Sazan kelimesi bana ait değil. Her canlı benim için çok çok değerlidir. Herkes sorar neden yürürken sürekli yere bakıyorsun diye bir nedeni yok derim ama 50 senedir hep karınca ezmemek için gözüm yerde yürümüşümdür. Balıklarım da elbette çok çok değerlidir önceki ay iç parazit için 150₺ düşünmeden verip sera bactopur aldım hasta balığımı kurtarmak için. Ölürse ölsün gider 15 liraya 1 tane daha alırım demedim. Balığı da kurtardım çok şükür. Akvaryumum mevcut fiziki şartlardan dolayı küçük ama en iyi filtrasyon, en iyi su kalitesi, en iyi yemleme için ne gerekiyorsa yapıyorum. Akvaryumu büyütememe sebebi maddiyat değil fiziki koşullar malesef.[/QUOTE] Sanıyorum ki bir bilgi karmaşası yaşadınız ve kendinizi biraz farklı ifade ettiniz. Fakat şuan görüyorum ki gayet ılımlı ve sizi anlamamıza olanak sağlıyorsunuz. Aslında anlatmak istediğim şey siz bunu yapıyorsunuz değil böyle düşünceye kapilmayiniz dı, ve gerçek düşüncenizi ifade ettiğiniz için ben de size teşekkür ediyorum. Tartışılacak dünya kadar mevzu var iken, bilimsel kanıta dayalı şeyleri tartışmamız gülünç duruyordu. Suan da problem kalmadığına göre size de keyifli hobiler dilerim[:)]
İki Japon Balığı Birbirine Küser Mi?
[QUOTE=GhostKoi]
Sözlerinize tamamıyla katılıyorum , doğru bir noktaya parmak bastınız. Fakat, o sazan dediğiniz, akvaryumcudan 15-20 liraya aldığınız balık Japonya'da açık artırmada 1 900 000 dolara satıldı. Ortalama kaliteli koi fiyatları japonya'da 4000-10 000 dolar arasında. Yurdumuza ithal gelen balıkların fiyatları bu miktarlarda olmasa da yine de yüksek. Bu, işin ticari yönü.
Elbetteki arkadaşınız olan, sorumluluğunu üstlendiğiniz canlının değeri paha biçilmezdir.[/QUOTE] Değerli bilgilendirmeniz ve katkılarınız için teşekkürler hocam[:)] bunları öğrendiğim iyi oldu servet değerinde hayvanlarım varmış [:lol:] şaka bir yana, benimle ideolojik açıdan paylaşımda bulunduğunuz için ben teşekkür ediyorum[:)]
[QUOTE=GhostKoi]
Sözlerinize tamamıyla katılıyorum , doğru bir noktaya parmak bastınız. Fakat, o sazan dediğiniz, akvaryumcudan 15-20 liraya aldığınız balık Japonya'da açık artırmada 1 900 000 dolara satıldı. Ortalama kaliteli koi fiyatları japonya'da 4000-10 000 dolar arasında. Yurdumuza ithal gelen balıkların fiyatları bu miktarlarda olmasa da yine de yüksek. Bu, işin ticari yönü.
Elbetteki arkadaşınız olan, sorumluluğunu üstlendiğiniz canlının değeri paha biçilmezdir.[/QUOTE] Değerli bilgilendirmeniz ve katkılarınız için teşekkürler hocam[:)] bunları öğrendiğim iyi oldu servet değerinde hayvanlarım varmış [:lol:] şaka bir yana, benimle ideolojik açıdan paylaşımda bulunduğunuz için ben teşekkür ediyorum[:)]
İki Japon Balığı Birbirine Küser Mi?
[QUOTE=AhmetEroglu]
O kadar uzman değilim cins balık besleyecek. Renk renk trans genetik tetra yeter. Yanina da ne uygunsa çöpçüdür salyangozdur.[/QUOTE] Bir kere şu önyargıyı toplum olarak yıkmamız gerekiyor; japon balıkları oyuncak değildir, değersiz hiç değildir, onlarda aynı diğer balıklar gibi birer canlıdır ve aynı ilgiyi, sevgiyi, özeni hakederler. Çok pahalı bir balığa ne kadar özen ve ilgi gösteriliyor ise japon balıklarına da gösterilmelidir. Nasılsa ucuz bir şey olmaz, Nasılsa sazan vs. Gibi kalıpsal kodlamalardan arınırsanız ve elinizdeki canlıların maddi değerlerine bakmadan sadece onların da canları olduğu için severseniz emin olun daha mutlu ve hafiflemis hissederekten motivasyon ve moral seviyeniz artacak ve daha pozitif hissetmeye başlayacaksınız. Teşekkürler..
[QUOTE=AhmetEroglu]
O kadar uzman değilim cins balık besleyecek. Renk renk trans genetik tetra yeter. Yanina da ne uygunsa çöpçüdür salyangozdur.[/QUOTE] Bir kere şu önyargıyı toplum olarak yıkmamız gerekiyor; japon balıkları oyuncak değildir, değersiz hiç değildir, onlarda aynı diğer balıklar gibi birer canlıdır ve aynı ilgiyi, sevgiyi, özeni hakederler. Çok pahalı bir balığa ne kadar özen ve ilgi gösteriliyor ise japon balıklarına da gösterilmelidir. Nasılsa ucuz bir şey olmaz, Nasılsa sazan vs. Gibi kalıpsal kodlamalardan arınırsanız ve elinizdeki canlıların maddi değerlerine bakmadan sadece onların da canları olduğu için severseniz emin olun daha mutlu ve hafiflemis hissederekten motivasyon ve moral seviyeniz artacak ve daha pozitif hissetmeye başlayacaksınız. Teşekkürler..
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[:3][:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325411.jpg[/IMG] Merhaba, bu gördüğünüz küçük arkadaş Obsesif kum bağımlısı, fındık. Kendisi günün büyük bir zamanını kumlarla oynayarak geçiriyor, ayrıca fotoğraf çektiğimi anladığı için hem kumla oynayıp hem poz verdi minik fındık [:lol:] [:3]
[:3][:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234047/031220222325411.jpg[/IMG] Merhaba, bu gördüğünüz küçük arkadaş Obsesif kum bağımlısı, fındık. Kendisi günün büyük bir zamanını kumlarla oynayarak geçiriyor, ayrıca fotoğraf çektiğimi anladığı için hem kumla oynayıp hem poz verdi minik fındık [:lol:] [:3]
Bu Balık Buradan Döner Mi?
[QUOTE=oguzsel]
Bugün baktopur tedavisine başladım.
Kullanma Talimatı
1. gün : 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
2. gün : %40 Su değişimi ve 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
3. gün : %40 Su değişimi ve 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
İlacın üstünde kullanma talimatı yok. Bu şekilde bir bilgi var internette ama bazı yerlerde 1gün ilaç 1gün ara yazıyor. Ben arasız burada yazdığı gibi yapiyim diyorum. Umarım faydası olur. [/QUOTE] bactopur tedavisine devam edin, İnşallah faydasını görürsünüz, geçmiş olsun.
[QUOTE=oguzsel]
Bugün baktopur tedavisine başladım.
Kullanma Talimatı
1. gün : 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
2. gün : %40 Su değişimi ve 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
3. gün : %40 Su değişimi ve 20 litre akvaryum suyuna 30 damla (1 ml)
İlacın üstünde kullanma talimatı yok. Bu şekilde bir bilgi var internette ama bazı yerlerde 1gün ilaç 1gün ara yazıyor. Ben arasız burada yazdığı gibi yapiyim diyorum. Umarım faydası olur. [/QUOTE] bactopur tedavisine devam edin, İnşallah faydasını görürsünüz, geçmiş olsun.
Beta Balığımın Türü Ve Cinsiyeti
Merhaba, baliginizin cinsiyeti erkek ve tür olarakta yanılmıyorsam delta Tail varyetesinden
Merhaba, baliginizin cinsiyeti erkek ve tür olarakta yanılmıyorsam delta Tail varyetesinden
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
