ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tunahanarikan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
196
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2022 19:07
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2026 02:14
Toplam Mesaj:
106 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tunahan Arıkan
Doğum Tarihi:
29 Eylül 1996
Yaş:
29
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
instagram | tunatheaquarist
SON 10 MESAJI
30x30x30 Dutch Style
Aylar sonra güncellemesi;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/080220261642211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/080220261635001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/080220261634501.jpg[/IMG]
Aylar sonra güncellemesi;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/080220261642211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/080220261635001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/080220261634501.jpg[/IMG]
30x30x30 Dutch Style
[QUOTE=yorgunsair]
Maşallah hiç budamadınız mi :)[/QUOTE]
6-7 kova çöpe attım, ilk budamam değil aslında ama epey bir süre ilgilenemedim. Hatta o kadar ilgilenemedim ki 1 ay boyunca sadece haftada 1 su ekledim. Değişim bile yapamadım. Ona rağmen bu hale geldiler.
[QUOTE=yorgunsair]
Maşallah hiç budamadınız mi :)[/QUOTE]
6-7 kova çöpe attım, ilk budamam değil aslında ama epey bir süre ilgilenemedim. Hatta o kadar ilgilenemedim ki 1 ay boyunca sadece haftada 1 su ekledim. Değişim bile yapamadım. Ona rağmen bu hale geldiler.
30x30x30 Dutch Style
[QUOTE=Emre karabas]Merhaba,
Zemin için kaç litre soil kullandınız? [/QUOTE]
5 litre soil yetti.
[QUOTE=Emre karabas]Merhaba,
Zemin için kaç litre soil kullandınız? [/QUOTE]
5 litre soil yetti.
30x30x30 Dutch Style
Uzun zamandır foruma girmiyordum son fotoğrafları atayım dedim.
Budama öncesi;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/141020252147031.jpg[/IMG]
Budama sonrası;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/141020252147461.jpg[/IMG][EDIT]tunahanarikan,2025-10-14 21:48:19[/EDIT]
Uzun zamandır foruma girmiyordum son fotoğrafları atayım dedim.
Budama öncesi;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/141020252147031.jpg[/IMG]
Budama sonrası;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/141020252147461.jpg[/IMG][EDIT]tunahanarikan,2025-10-14 21:48:19[/EDIT]
30x30x30 Dutch Style
Ölçüler: 30x30x30
Canlı Türleri: Neocaridina.
Bitki Türleri: Monte carlo, rotala blood red, staurogyne repens
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim Liberty 75 (sera crystal, matrix ve seramik halka) // Chihiros WRGB II (günde 6 saat)
Forum merhaba, uzun zamandır ev taşıma işlerimden dolayı aktif değildim. Bulduğum en uygun fırsatta 30x30x30 elimdeki akvaryuma göre bir dolap yaptırdım ve basit bir başlangıçla tekrar start vermiş oldum. Toprak Ada Amazonia V1 altında ise tropica nutrition capsul ve aquario neo tab mevcut. Co2 sabit 7/24 veriyorken, haftada 2 kez su değiştirip Nixa gold ve solve ekliyorum (ro su kullanıyorum tds 180). Tankın kurulum süreçlerindeki süre farkını ve görsellerini aşağıya ekliyorum. Sorularınız olursa da seve seve yanıtlarım herkese iyi hobiler...
[B][U]İlk kurulum 1 Nisan 2025[/U][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/150420251027031.jpg[/IMG]
[B][U]09 Nisan 2025[/U][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/150420251029511.jpg[/IMG]
[B]15 Nisan 2025[/B][U][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/150420251131141.jpg[/IMG][EDIT]tunahanarikan,2025-04-15 12:54:48[/EDIT]
Ölçüler: 30x30x30
Canlı Türleri: Neocaridina.
Bitki Türleri: Monte carlo, rotala blood red, staurogyne repens
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim Liberty 75 (sera crystal, matrix ve seramik halka) // Chihiros WRGB II (günde 6 saat)
Forum merhaba, uzun zamandır ev taşıma işlerimden dolayı aktif değildim. Bulduğum en uygun fırsatta 30x30x30 elimdeki akvaryuma göre bir dolap yaptırdım ve basit bir başlangıçla tekrar start vermiş oldum. Toprak Ada Amazonia V1 altında ise tropica nutrition capsul ve aquario neo tab mevcut. Co2 sabit 7/24 veriyorken, haftada 2 kez su değiştirip Nixa gold ve solve ekliyorum (ro su kullanıyorum tds 180). Tankın kurulum süreçlerindeki süre farkını ve görsellerini aşağıya ekliyorum. Sorularınız olursa da seve seve yanıtlarım herkese iyi hobiler...
[B][U]İlk kurulum 1 Nisan 2025[/U][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/150420251027031.jpg[/IMG]
[B][U]09 Nisan 2025[/U][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/150420251029511.jpg[/IMG]
[B]15 Nisan 2025[/B][U][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/150420251131141.jpg[/IMG][EDIT]tunahanarikan,2025-04-15 12:54:48[/EDIT]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/150420251003551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/150420251003551.jpg[/IMG]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/010120241934331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/010120241934331.jpg[/IMG]
Bitkili Ve Uv Filtre
[QUOTE=giyotyn]Selamlar.
Bitkili akvaryumda uv filtrasyon kullanan arkadaşlar varsa onlara bir sorum olacak herhangi bir sorun yaşıyorlar mı diye.
Şahsen uzun zamandır çözemediğim bir problem var ve bununla uv filtrenin bir alakası olabilir mi diye soruyorum.
Sorunum diatom yani kahverengi yosun.
Yan sump içerisinde 13 w'lık bir UV lamba ile filtrasyon yapıyorum. UV lamba ısıtıcı bölümünde ve kesinlikle akvaryuma veya sump'ın diğer bölümlerine herhangi bir ışık sızıntısı yok.
Son bir yıldır kullanıyorum bu UV sistemini. Beyaz benek illeti yüzünden 8 balığımı üç gün içinde kaybedince kesin çözüm olarak bu yolu seçmiştim. Öncesinde 9 w'lık kullanıyordum ama yeni kurulum yapınca 13 w'lık olanlardan aldım onu kullanıyorum.
Akvaryumumda son bir yıldır hiçbir hastalık veya balıklarımda bir rahatsızlık görmüyorum.
Yosun sorununda da çok etkili. Özellikle yeşil cam yosunu veya başka herhangi bir yosun oluşmuyor.
Ama diatom için aynı şeyi söyleyemem.
10 gün önce kurduğum bitkili akvaryumda yapraklar üçüncü günden sonra kahverengileşmeye başladı. Dekorların üzerinde kahverengi yosunlar oluşuyor. Ve UV lamba bu yosunlara karşı bir çare olmadığı gibi acaba sebep mi oluyor diye düşünmeye başladım.
UV kullanan arkadaşlar benzer sorunlar yaşıyorsa tecrübelerini merak ediyorum.
Acaba diatom sorunumun kaynağı UV mi yoksa yemler olabilir mi?
Yem olarak çoğunlukla [B]tetra chiclid color[/B] ve [B]tropical soft granules[/B] kullanıyorum.
[/QUOTE]
Merhaba,
UV filtre kullanıyorum ama diatom sorunu hiç yaşamadım UV kullandığım için. Edindiğim tecrübelere göre diatomu en iyi besleyen unsur sudaki silikat. Ne sıklıkla su değişimi yapıyorsunuz? Ne kadar su değiştiriyorsunuz? Kullandığınız su, çeşme suyu mu, arıtma mı yoksa içme suyu mu? Diatom başlamadan bitirecek en yegane şey kullandığım bir filtre medyası. Bu medyayı öğrendiğimden beridir kurduğum bütün akvaryumlarda kullandım ve hiçbir zaman diatom sorunu yaşamadım. Bahsettiğim filtre medyası Seachem Phosguard. Sudaki silikatı tuttuğu gibi fosfatı da tutuyor o yüzden kurulumdan 1 ay sonra, azot döngüsünün oturduğundan emin olduğum zaman filtreden çıkarıyorum. Bu filtre medyası ile diatom sorunu hiçbir zaman yaşamadım. Tabi buna sık su değişimi de yardımcı oldu ama en büyük faydayı bu maddede gördüm.
[QUOTE=giyotyn]Selamlar.
Bitkili akvaryumda uv filtrasyon kullanan arkadaşlar varsa onlara bir sorum olacak herhangi bir sorun yaşıyorlar mı diye.
Şahsen uzun zamandır çözemediğim bir problem var ve bununla uv filtrenin bir alakası olabilir mi diye soruyorum.
Sorunum diatom yani kahverengi yosun.
Yan sump içerisinde 13 w'lık bir UV lamba ile filtrasyon yapıyorum. UV lamba ısıtıcı bölümünde ve kesinlikle akvaryuma veya sump'ın diğer bölümlerine herhangi bir ışık sızıntısı yok.
Son bir yıldır kullanıyorum bu UV sistemini. Beyaz benek illeti yüzünden 8 balığımı üç gün içinde kaybedince kesin çözüm olarak bu yolu seçmiştim. Öncesinde 9 w'lık kullanıyordum ama yeni kurulum yapınca 13 w'lık olanlardan aldım onu kullanıyorum.
Akvaryumumda son bir yıldır hiçbir hastalık veya balıklarımda bir rahatsızlık görmüyorum.
Yosun sorununda da çok etkili. Özellikle yeşil cam yosunu veya başka herhangi bir yosun oluşmuyor.
Ama diatom için aynı şeyi söyleyemem.
10 gün önce kurduğum bitkili akvaryumda yapraklar üçüncü günden sonra kahverengileşmeye başladı. Dekorların üzerinde kahverengi yosunlar oluşuyor. Ve UV lamba bu yosunlara karşı bir çare olmadığı gibi acaba sebep mi oluyor diye düşünmeye başladım.
UV kullanan arkadaşlar benzer sorunlar yaşıyorsa tecrübelerini merak ediyorum.
Acaba diatom sorunumun kaynağı UV mi yoksa yemler olabilir mi?
Yem olarak çoğunlukla [B]tetra chiclid color[/B] ve [B]tropical soft granules[/B] kullanıyorum.
[/QUOTE]
Merhaba,
UV filtre kullanıyorum ama diatom sorunu hiç yaşamadım UV kullandığım için. Edindiğim tecrübelere göre diatomu en iyi besleyen unsur sudaki silikat. Ne sıklıkla su değişimi yapıyorsunuz? Ne kadar su değiştiriyorsunuz? Kullandığınız su, çeşme suyu mu, arıtma mı yoksa içme suyu mu? Diatom başlamadan bitirecek en yegane şey kullandığım bir filtre medyası. Bu medyayı öğrendiğimden beridir kurduğum bütün akvaryumlarda kullandım ve hiçbir zaman diatom sorunu yaşamadım. Bahsettiğim filtre medyası Seachem Phosguard. Sudaki silikatı tuttuğu gibi fosfatı da tutuyor o yüzden kurulumdan 1 ay sonra, azot döngüsünün oturduğundan emin olduğum zaman filtreden çıkarıyorum. Bu filtre medyası ile diatom sorunu hiçbir zaman yaşamadım. Tabi buna sık su değişimi de yardımcı oldu ama en büyük faydayı bu maddede gördüm.
Aquario Neo
[QUOTE=hakancakir]Hocam son durum nedir naptınız ?[/QUOTE]
Son durum akvaryumu kurdum fakat bahsettiğim şekilde değil. Ev taşıma durumumdan dolayı öylesine bir akvaryum kurmak durumundan kaldığımdan bahsettiğim gübrelerden sadece Neo Guard, Neo Plant Booster, Neo Essence ürünlerini aldım. Fark var mı diğer ürünlerden derseniz inanın bilmiyorum çünkü bitki kızartmak gibi bir niyetim yok ve açıkçası gübre işini çok önemsememeye başladım, haftada 1 kere neo essence ve neo plant booster sıkıyorum harici bir gübre girişim yok. Ama bahsettiğim şekilde bir kurulum yaparsam bu bahsettiğim gübrelerle başlayarak deneyeceğim.
[QUOTE=hakancakir]Hocam son durum nedir naptınız ?[/QUOTE]
Son durum akvaryumu kurdum fakat bahsettiğim şekilde değil. Ev taşıma durumumdan dolayı öylesine bir akvaryum kurmak durumundan kaldığımdan bahsettiğim gübrelerden sadece Neo Guard, Neo Plant Booster, Neo Essence ürünlerini aldım. Fark var mı diğer ürünlerden derseniz inanın bilmiyorum çünkü bitki kızartmak gibi bir niyetim yok ve açıkçası gübre işini çok önemsememeye başladım, haftada 1 kere neo essence ve neo plant booster sıkıyorum harici bir gübre girişim yok. Ama bahsettiğim şekilde bir kurulum yaparsam bu bahsettiğim gübrelerle başlayarak deneyeceğim.
60x35x35 Oyalanmalık High Tech
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/051220232300191.jpg[/IMG]
Ölçüler:60x35x35
Canlı Türleri: Otocinclus Affinis, Nerite Salyangozu, Neocaridina
Bitki Türleri: Rotala Vietnam H'ra ve Monte Carlo
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dophin Cf800 / Chihiros Wrgb II
Tasarım ve Dekorasyon: Lav Kayası
-Kurulumun 2.ayından herkese merhaba, taşınacağım için elimdeki malzemeleri kullanarak tank boş kalmasın diye kurduğum bir akvaryum ile karşınızdayım. Ne yazık ki kurarken sırf kurmuş olmak için kurduğum ve hiçbir plan yapmadığım için kurulum fotoğrafları çekmedim...
-Zeminde siyah bazalt kum kullandım. Bazalt kum altında ise Aquario Neo Tab'ı belli noktalara ekledim. Sadece rotala tarafında bir önceki kurulumlarımdan kalan ömrü bitmemiş ADA Amazonia v2 var.
-Işık olarak günde 4 saat açık bırakıyorum ve herhangi bir günışığı simülasyonu kullanmıyorum. Chihiros'un ayarlarındaki green ışık ayarını kullanmaktayım. Dediğim gibi taşınacağım için pek önem vermeden kurdum ama gitgide gözüme güzel gelmeye başladığı için burada da paylaşmak istedim.
-Filtre olarak Dophin Cf800 kullanıyorum, oldukça sessiz bir filtre, sepet sayısı yeterli geliyor ve basış ayarı yapabildiğim için epey memnunum. Medya olarak en altta ince gözenekli sünger ve elyaf, orta kısımda seachem matrix, bioball, en üstte sera crystal clear kullanmaktayım. (purigen hiç kullanmadım ama kullanmadığım haliyle bile cam yok gibi, beni epey tatmin ediyor şu an görüntü). Emiş basış borusu olarak Neo Flow kullanıyorum temizlerken epey kolaylık sağlıyor. Lily pipe kullansaydım 100 kere kırmıştım o yüzden emiş basış konusunda da Neo beni çok tatmin etti, ucundaki süngeri ben başka bir filtreden uydurma taktım karidesleri çekmesin diye.
-Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum oda sıcaklığım yüksek olduğu için gerek duymadım ani ısı değişikliklerim yok.
-Ro su kullanıyorum TDS genellikle sabit 150-160 ppm arası. Haftada bir kere %40 kadar su değişimi yapıp ardından 1 tablet Aquario Bacter ekliyorum.
-7/24 tüplü sistemden co2 veriyorum, yine bir aquario ürünü olan neo difüzör kullanıyorum. (aquario ürünleri çok estetik geliyor genel olarak aquario kullanmaya dikkat ediyorum bu tarz ürünlerde). Creaqua damla sayacım mevcut, saniyede 2 damla olacak şekilde indikatörüm daima yeşil renkte.
-Taşınma durumumum kesinleşene kadar canlı yüklemek istemiyorum fakat canlı ekleyecek olursam sanırım ember tetra olur.
-Haftada 1 kere sadece su değişimlerinden sonra Neo Plant Booster (15 ml) ve Essence (5 ml) kullanıyorum harici kullandığım bir gübre yok
Şimdilik aktarabileceklerim bu kadar, herhangi bir sorun olmazsa niyetim monte carlolarımın komple yayılması sağlamak, rotalaları kırmızı tonunu yakalamak ve monteler için güzel bir zemin budaması yapmak.
[EDIT]tunahanarikan,2023-12-05 23:16:14[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234246/051220232300191.jpg[/IMG]
Ölçüler:60x35x35
Canlı Türleri: Otocinclus Affinis, Nerite Salyangozu, Neocaridina
Bitki Türleri: Rotala Vietnam H'ra ve Monte Carlo
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dophin Cf800 / Chihiros Wrgb II
Tasarım ve Dekorasyon: Lav Kayası
-Kurulumun 2.ayından herkese merhaba, taşınacağım için elimdeki malzemeleri kullanarak tank boş kalmasın diye kurduğum bir akvaryum ile karşınızdayım. Ne yazık ki kurarken sırf kurmuş olmak için kurduğum ve hiçbir plan yapmadığım için kurulum fotoğrafları çekmedim...
-Zeminde siyah bazalt kum kullandım. Bazalt kum altında ise Aquario Neo Tab'ı belli noktalara ekledim. Sadece rotala tarafında bir önceki kurulumlarımdan kalan ömrü bitmemiş ADA Amazonia v2 var.
-Işık olarak günde 4 saat açık bırakıyorum ve herhangi bir günışığı simülasyonu kullanmıyorum. Chihiros'un ayarlarındaki green ışık ayarını kullanmaktayım. Dediğim gibi taşınacağım için pek önem vermeden kurdum ama gitgide gözüme güzel gelmeye başladığı için burada da paylaşmak istedim.
-Filtre olarak Dophin Cf800 kullanıyorum, oldukça sessiz bir filtre, sepet sayısı yeterli geliyor ve basış ayarı yapabildiğim için epey memnunum. Medya olarak en altta ince gözenekli sünger ve elyaf, orta kısımda seachem matrix, bioball, en üstte sera crystal clear kullanmaktayım. (purigen hiç kullanmadım ama kullanmadığım haliyle bile cam yok gibi, beni epey tatmin ediyor şu an görüntü). Emiş basış borusu olarak Neo Flow kullanıyorum temizlerken epey kolaylık sağlıyor. Lily pipe kullansaydım 100 kere kırmıştım o yüzden emiş basış konusunda da Neo beni çok tatmin etti, ucundaki süngeri ben başka bir filtreden uydurma taktım karidesleri çekmesin diye.
-Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum oda sıcaklığım yüksek olduğu için gerek duymadım ani ısı değişikliklerim yok.
-Ro su kullanıyorum TDS genellikle sabit 150-160 ppm arası. Haftada bir kere %40 kadar su değişimi yapıp ardından 1 tablet Aquario Bacter ekliyorum.
-7/24 tüplü sistemden co2 veriyorum, yine bir aquario ürünü olan neo difüzör kullanıyorum. (aquario ürünleri çok estetik geliyor genel olarak aquario kullanmaya dikkat ediyorum bu tarz ürünlerde). Creaqua damla sayacım mevcut, saniyede 2 damla olacak şekilde indikatörüm daima yeşil renkte.
-Taşınma durumumum kesinleşene kadar canlı yüklemek istemiyorum fakat canlı ekleyecek olursam sanırım ember tetra olur.
-Haftada 1 kere sadece su değişimlerinden sonra Neo Plant Booster (15 ml) ve Essence (5 ml) kullanıyorum harici kullandığım bir gübre yok
Şimdilik aktarabileceklerim bu kadar, herhangi bir sorun olmazsa niyetim monte carlolarımın komple yayılması sağlamak, rotalaları kırmızı tonunu yakalamak ve monteler için güzel bir zemin budaması yapmak.
[EDIT]tunahanarikan,2023-12-05 23:16:14[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
