ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sevdasokaqi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2022 00:43
Son Ziyaret:
03 Şubat 2023 14:27
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eyüp KARAASLAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kahramanmaras
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eyüp KARAASLAN
SON 8 MESAJI
Akvaryum Tankı Hakkında Tavsiye
Doğruyu çözmek ve sonuçta başarılı olmak adına bilmişlik taslamak doğru değil hocam. Bilene sorup tecrübe etme derdindeyim.
Filtreyi ön cam yaptım ama balıklar strese girdi. 6 moli balığı var. Bir arkadaş debiyi düşürmek adına iç filtrenin hortumuna düğüm at debi azalır dedi. Öyle yaptım debi azaldı. Sizce doğru mu yaptık? Azot döngüsü oluşsun diye pipoyu kullandım hocam.
[QUOTE=Melih Arslan]Öncelikle sizi tebrik ediyorum. Yeni olmanız nedeniyle yeterince tecrübeniz olmadığını kabullenebiliyorsunuz. Son zamanlarda herkes çok bilmiş de [:)))]
Filtreyi ön cama cevirirseniz belki biraz daha iyi olabilir. İçinde ne var? Elyaf ile iyice doldurursanız bir nebze o da debiyi düşürür. İç filtre varken de pipoya gerek yok.
Aydinlatma için de geçici olarak normal ampulleri vb kullanabilirsiniz. Emin olamadım ama ben tilki kuyruğuna da benzettim. Keyifli hobiler dilerim. [:)][/QUOTE][EDIT]sevdasokaqi,2022-03-16 11:21:10[/EDIT]
Doğruyu çözmek ve sonuçta başarılı olmak adına bilmişlik taslamak doğru değil hocam. Bilene sorup tecrübe etme derdindeyim.
Filtreyi ön cam yaptım ama balıklar strese girdi. 6 moli balığı var. Bir arkadaş debiyi düşürmek adına iç filtrenin hortumuna düğüm at debi azalır dedi. Öyle yaptım debi azaldı. Sizce doğru mu yaptık? Azot döngüsü oluşsun diye pipoyu kullandım hocam.
[QUOTE=Melih Arslan]Öncelikle sizi tebrik ediyorum. Yeni olmanız nedeniyle yeterince tecrübeniz olmadığını kabullenebiliyorsunuz. Son zamanlarda herkes çok bilmiş de [:)))]
Filtreyi ön cama cevirirseniz belki biraz daha iyi olabilir. İçinde ne var? Elyaf ile iyice doldurursanız bir nebze o da debiyi düşürür. İç filtre varken de pipoya gerek yok.
Aydinlatma için de geçici olarak normal ampulleri vb kullanabilirsiniz. Emin olamadım ama ben tilki kuyruğuna da benzettim. Keyifli hobiler dilerim. [:)][/QUOTE][EDIT]sevdasokaqi,2022-03-16 11:21:10[/EDIT]
Akvaryum Tankı Hakkında Tavsiye
Konuma ilginiz için çok teşekkür ederim. Akvaryum çok yeniydi. Bitki kültürü oluşsun diye aynı anda çalıştırdım.
6 adet moli var sadece. 55 litre. Filtrenin debisi çok yüksek olduğu için balıkları yoruyor hocam. Ucuna aparat arıyorum bulamadım da. Ne yapabilirim? [:)]
[QUOTE=BeyzPl]İç ve pipo filtre aynı anda fazla olmuş sanki. Sadece biri de bu boyutta akvaryumu çevirebilir gibi duruyor. Tam olarak kaç litrelikto ve hangi balık türlerinden kaçar tane var?
Isıtıcıyı filtre önüne koymak iyi oluyor. Su silkülasyonun fazla olduğu yerde akvaryumu daha iyi ısıtabilir.
Genel olarak filtrenin sağladığı oksijen seviyesi yeterli olur.
Filtrenin kapatılması hatalı. İçindeki bakteri kültürünün ölümüne neden olur. Eğer akıntı oluşuyor ise sadece sabahları açık olması dahi balıklar için sağlıksız olur. Eğer balıkları savuran bir gücü yoksa rahatsız olmayacaklardır. İç filtrenin sesinden dolayı dediyseniz balık nüfusuna göre tamamen iptal edebilirsiniz. [/QUOTE]
Hocam bitkili tank kuruluma geçiyorum. Şimdilik gördüğünüz tamamen yeni bir akvaristtin acemi deneyimi oluyor. Zamanla geliştireceğim, sayenizde. Sadece iç filtrenin şiddeti çok fazla vee balıkları yoruyor sürüklüyor. Bu da zamanla balığı strese sokacak. Önünde debi ayarı olsa tamam olacak. Çok değerli bilgilerdi.teşekkür az kalır sağ olun. 😃
[QUOTE=alper_64]Merhaba. Tank dizaynında genel itibariyle saymış olduğunuz materyaller gizlenmesi gereken materyaller. Yani cepheden bakıldığında sadece balıklar ön olanda olması gerekir. Yada bitkili tanklarda hem bitkiler hem balıkların uyumunu yakalamanız gerekir. Beslenen balık türüne göre akvaryum içi sirkülasyonun ayarlanması şarttır. Mesela malawi cikletleri akıntıya dayanıklıdır fakat lepistes japon gibi türlerde ise akıntının çok olmaması gerekir.
İç filtreler temizlik haricinde kapatılmaz. Sürekli çalışması gerekir. Zira pipo filtre de o şekilde. Gördüğüm kadarı ile biyolojik filtrasyonu sadece pipo filtre ile sağlıyorsunuz ki temizlik zamanlarına dikkat edin, aynı gün her iki filtreyi de temizlemeyin.
Akvaryuma oksijen vermek tank içersindeki oksijen miktarini artırmaz. Önemli olan yüzey alanın sirkülasyonudur. Yüzey alandaki oksijen patlamaları tankınıza faydası vardır. İç filtreniz hava hortumu sayesinde oksijen atımı yaoıyor mu fotodan çok net anlaşılmıyor, eğer yapıyorsa yüzeye yakın yerde yarattığı sirkülasyon yeterli olacaktır. Çam ağacı konusunda fikrim yok. Bilen arkadaşlar yardımcı olacaktır. [:iyi:][/QUOTE]
Konuma ilginiz için çok teşekkür ederim. Akvaryum çok yeniydi. Bitki kültürü oluşsun diye aynı anda çalıştırdım.
6 adet moli var sadece. 55 litre. Filtrenin debisi çok yüksek olduğu için balıkları yoruyor hocam. Ucuna aparat arıyorum bulamadım da. Ne yapabilirim? [:)]
[QUOTE=BeyzPl]İç ve pipo filtre aynı anda fazla olmuş sanki. Sadece biri de bu boyutta akvaryumu çevirebilir gibi duruyor. Tam olarak kaç litrelikto ve hangi balık türlerinden kaçar tane var?
Isıtıcıyı filtre önüne koymak iyi oluyor. Su silkülasyonun fazla olduğu yerde akvaryumu daha iyi ısıtabilir.
Genel olarak filtrenin sağladığı oksijen seviyesi yeterli olur.
Filtrenin kapatılması hatalı. İçindeki bakteri kültürünün ölümüne neden olur. Eğer akıntı oluşuyor ise sadece sabahları açık olması dahi balıklar için sağlıksız olur. Eğer balıkları savuran bir gücü yoksa rahatsız olmayacaklardır. İç filtrenin sesinden dolayı dediyseniz balık nüfusuna göre tamamen iptal edebilirsiniz. [/QUOTE]
Hocam bitkili tank kuruluma geçiyorum. Şimdilik gördüğünüz tamamen yeni bir akvaristtin acemi deneyimi oluyor. Zamanla geliştireceğim, sayenizde. Sadece iç filtrenin şiddeti çok fazla vee balıkları yoruyor sürüklüyor. Bu da zamanla balığı strese sokacak. Önünde debi ayarı olsa tamam olacak. Çok değerli bilgilerdi.teşekkür az kalır sağ olun. 😃
[QUOTE=alper_64]Merhaba. Tank dizaynında genel itibariyle saymış olduğunuz materyaller gizlenmesi gereken materyaller. Yani cepheden bakıldığında sadece balıklar ön olanda olması gerekir. Yada bitkili tanklarda hem bitkiler hem balıkların uyumunu yakalamanız gerekir. Beslenen balık türüne göre akvaryum içi sirkülasyonun ayarlanması şarttır. Mesela malawi cikletleri akıntıya dayanıklıdır fakat lepistes japon gibi türlerde ise akıntının çok olmaması gerekir.
İç filtreler temizlik haricinde kapatılmaz. Sürekli çalışması gerekir. Zira pipo filtre de o şekilde. Gördüğüm kadarı ile biyolojik filtrasyonu sadece pipo filtre ile sağlıyorsunuz ki temizlik zamanlarına dikkat edin, aynı gün her iki filtreyi de temizlemeyin.
Akvaryuma oksijen vermek tank içersindeki oksijen miktarini artırmaz. Önemli olan yüzey alanın sirkülasyonudur. Yüzey alandaki oksijen patlamaları tankınıza faydası vardır. İç filtreniz hava hortumu sayesinde oksijen atımı yaoıyor mu fotodan çok net anlaşılmıyor, eğer yapıyorsa yüzeye yakın yerde yarattığı sirkülasyon yeterli olacaktır. Çam ağacı konusunda fikrim yok. Bilen arkadaşlar yardımcı olacaktır. [:iyi:][/QUOTE]
Akvaryum Tankı Hakkında Tavsiye
[:O][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/150320220149551.jpg[/IMG]
Bu akvaryumdaki piponun ısıtıcının ve iç filtrenin pozisyonu doğru mu sizce? Oksijen konusunda balıklarıma faydası yeterli ölçüde mi? İç filtrenin akışkanlığı balıkları yorar mı? Mesela akşamları iç Filtreyi kapatsam balıkların konforu için mantıklı mı?
Çam ağacım vardı şuan solmaya başladı. Aqualed alacaktım yetişmedi. Kusura bakmayın bu alanda çok yeniyim. Teşekkürler her şey için. [:3]
[:O][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/150320220149551.jpg[/IMG]
Bu akvaryumdaki piponun ısıtıcının ve iç filtrenin pozisyonu doğru mu sizce? Oksijen konusunda balıklarıma faydası yeterli ölçüde mi? İç filtrenin akışkanlığı balıkları yorar mı? Mesela akşamları iç Filtreyi kapatsam balıkların konforu için mantıklı mı?
Çam ağacım vardı şuan solmaya başladı. Aqualed alacaktım yetişmedi. Kusura bakmayın bu alanda çok yeniyim. Teşekkürler her şey için. [:3]
Rs 100watt Isıtıcı Sorunu
Hocam belirttiğinix tabloya göre ısıtıcım ve oda sıcaklığı doğru orantılı. Sadece ısıtıcının bulunduğu yer yanlış olabilir mi doğru olan bölge neresidir?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Bunda akvaryumun kaç litre olduğunun ve akvaryumun bulunduğu ortamın ısısı başrol oynar .
Isıtıcı tayininde bu tabloya bağımlı kalmak lazım hem verimlilik hemde Enerji tasarrufu için .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/196176sitici_hesaplama.JPG[/IMG][/QUOTE]
Hocam belirttiğinix tabloya göre ısıtıcım ve oda sıcaklığı doğru orantılı. Sadece ısıtıcının bulunduğu yer yanlış olabilir mi doğru olan bölge neresidir?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Bunda akvaryumun kaç litre olduğunun ve akvaryumun bulunduğu ortamın ısısı başrol oynar .
Isıtıcı tayininde bu tabloya bağımlı kalmak lazım hem verimlilik hemde Enerji tasarrufu için .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/196176sitici_hesaplama.JPG[/IMG][/QUOTE]
Rs 100watt Isıtıcı Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/090320221100151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/090320221100181.jpg[/IMG]
Bu akvaryumu yeni kurdum. Koyduğum su biraz soğuktu. 7 saattir ısıtıcım ciddi efor sarf ediyor. 5 saat full yandı. Şimdi ise ara ara yanıp sönüyor. Suyun termostat ayarı moli balığına uygun olan 26 derece yapmıştım. Sizce ısıtıcı bozuk mu yetersiz mi sıkıntı ne?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/090320221100151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/090320221100181.jpg[/IMG]
Bu akvaryumu yeni kurdum. Koyduğum su biraz soğuktu. 7 saattir ısıtıcım ciddi efor sarf ediyor. 5 saat full yandı. Şimdi ise ara ara yanıp sönüyor. Suyun termostat ayarı moli balığına uygun olan 26 derece yapmıştım. Sizce ısıtıcı bozuk mu yetersiz mi sıkıntı ne?
4 Moli Balığının Cinsiyeti Nedir?
30 litre akvaryum için 3 dişi 1 erkek düşünmüştüm. Petshopçu para derdinde olduğu için değişim yapmıyor. 1 dişi strese girecek zamanla valla ya.
[QUOTE=Ereilian]
3 erkek 1 dişi olarak beslerseniz dişiye çok baskı yapıp öldürme şansları bile var.[/QUOTE]
30 litre akvaryum için 3 dişi 1 erkek düşünmüştüm. Petshopçu para derdinde olduğu için değişim yapmıyor. 1 dişi strese girecek zamanla valla ya.
[QUOTE=Ereilian]
3 erkek 1 dişi olarak beslerseniz dişiye çok baskı yapıp öldürme şansları bile var.[/QUOTE]
4 Moli Balığının Cinsiyeti Nedir?
[QUOTE=Eruba Umi]Merhabalar, cinsiyetleri hakkında malesef bilgi veremiyorum. Ancak ısıtıcınız dikkatimi çekti. Akvaryumun dibinde gibi görünüyor. Onu dikey olarak üst kısmı suyun dışında kalacak şekilde yan cama tutturursanız daha sağlıklı olacaktır. Su alabiliyor malesef.[/QUOTE]
Petshopçu öyle dedi diye yaptım açıkçası. Yoksa dik olması bence de mantıklı hocam.
O zaman bu Petshopçu yanlış vermiş bana.bu resme göre 3 erkek 1 dişi oluyor. Halbuki 1 erkek 3 dişi istemiştim. Böyle mi devam etmeliyim sizce?
[QUOTE=baranashi]Erkek molilerde genopod bulunur, dişilerde bulunmaz aşağıdaki fotoğraftan balıklarınızın cinsini tayin edebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232725/040320220817001.jpg[/IMG][/QUOTE][EDIT]sevdasokaqi,2022-03-04 09:36:13[/EDIT]
[QUOTE=Eruba Umi]Merhabalar, cinsiyetleri hakkında malesef bilgi veremiyorum. Ancak ısıtıcınız dikkatimi çekti. Akvaryumun dibinde gibi görünüyor. Onu dikey olarak üst kısmı suyun dışında kalacak şekilde yan cama tutturursanız daha sağlıklı olacaktır. Su alabiliyor malesef.[/QUOTE]
Petshopçu öyle dedi diye yaptım açıkçası. Yoksa dik olması bence de mantıklı hocam.
O zaman bu Petshopçu yanlış vermiş bana.bu resme göre 3 erkek 1 dişi oluyor. Halbuki 1 erkek 3 dişi istemiştim. Böyle mi devam etmeliyim sizce?
[QUOTE=baranashi]Erkek molilerde genopod bulunur, dişilerde bulunmaz aşağıdaki fotoğraftan balıklarınızın cinsini tayin edebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232725/040320220817001.jpg[/IMG][/QUOTE][EDIT]sevdasokaqi,2022-03-04 09:36:13[/EDIT]
4 Moli Balığının Cinsiyeti Nedir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220104591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220105271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220106111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220106421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220106561.jpg[/IMG]
Acemi. Bir akvaryum meraklısı olarak hu 4 moli balığının cinsiyeti nedir? Lütfen yardım edin. [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220104591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220105271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220106111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220106421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234351/040320220106561.jpg[/IMG]
Acemi. Bir akvaryum meraklısı olarak hu 4 moli balığının cinsiyeti nedir? Lütfen yardım edin. [:(]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
