ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KenanBirkan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2022 21:57
Son Ziyaret:
27 Şubat 2023 21:07
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fırat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
fırat
SON 10 MESAJI
İç Filtre Pislikleri Çekmiyor
[QUOTE=Selçuks]Ne kadar uğraşırsanız uğraşın dipte pislik her zaman olacaktır. haftalık ya da bir kaç haftada bir en geç mekanik temizlik yapmanız lazım. yani dip çekimi. bu suretle akvaryuma bir miktar da taze su ekleyerek daha sağlıklı ortam sunabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=Muhammedcay]
şöyle birşey daha sorayım filtre elyafınız motorun kendisinin mi yoksa sonradan kendiniz elyaf alıp koydunuz mu eğer içindeki elyaf fazlaysa da filtre suyu çeker temizler ama atıklar filtre elyafından geçemediği için dışına birikir bir de yanlış bilmiyorsam iç filtrelerin içinde geniş gözenekli süngerler olur ve pisliği içine hapseder elyafın gözenekleri ufak olduğundan atıkları içine toplayıp hapsedemeyebilir altta resimlere bakınız filtre içinde süngerler mevcut
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/101120221017421.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/101120221017511.jpg[/IMG]
sizdekiler elyaf olduğundan atıklar filtrenin içine giremiyor[/QUOTE]
Hocam elyafı kendim aldım. Filtrenin içinden çıkan geniş gözenekli süngerlere sarıp kullanıyorum. Kimisi elyaf olmadan temizlik sağlanmaz, filtre içinden çıkan sünger işe yaramaz diyor. Bilemedim.
[QUOTE=Selçuks]Ne kadar uğraşırsanız uğraşın dipte pislik her zaman olacaktır. haftalık ya da bir kaç haftada bir en geç mekanik temizlik yapmanız lazım. yani dip çekimi. bu suretle akvaryuma bir miktar da taze su ekleyerek daha sağlıklı ortam sunabilirsiniz.[/QUOTE]
Havada uçuşan pislikleri görünce canım sıkılıyor. İç filtre çekseydi iyi olurdu. Teşekkürler.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Benim akvaryum sizinkiyle aynı hacimde bendede 5 tane japon var akvaryumda nerdeyse hiç akıntı yok Japon’lar sevmedikleri için filitre çıkış borusuna ekstra tepe filitre taktım. Yerde sağda solda hiç dışkı yok bakteriler hallediyor ve hiç dip çekimi yapmıyorum. Bakteri tutacak ekipmanınız yeterli değil sanırım.
İç filitrelerin biyolojik filitrasyonu hemen hemen yok gibi sebebi debisi filitre haznesine göre çok fazla 1200l/h debi dar ve kısıtlı bir alandan geçtiği için bakteri yüzeye tutunma fırsatı bulamıyor. Akvaryumunuzda varmı bilmiyorum ama iç fitre yerine sağda ve solda olmak üzere iki tane orta boy pipo filitre koysanız bence çok çok daha iyi olur filitre temizliğini eş zamanlı yapmazsınız böylelikle bakteri kültürüne hiç zarar gelmez. [/QUOTE]
Ben filtre su çıkışını yan cama verince bende de akıntı olmuyor. Bir tane büyük diyebileceğim ince gözenekli taş, 4 tane de çeşitli boylarda geniş gözenekli taşlar var. İnce tabaka da olsa kum var. Filtreyi tam performans açınca pislikleri içine çekmemesi canımı sıkıyor.
[QUOTE=Selçuks]Ne kadar uğraşırsanız uğraşın dipte pislik her zaman olacaktır. haftalık ya da bir kaç haftada bir en geç mekanik temizlik yapmanız lazım. yani dip çekimi. bu suretle akvaryuma bir miktar da taze su ekleyerek daha sağlıklı ortam sunabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=Muhammedcay]
şöyle birşey daha sorayım filtre elyafınız motorun kendisinin mi yoksa sonradan kendiniz elyaf alıp koydunuz mu eğer içindeki elyaf fazlaysa da filtre suyu çeker temizler ama atıklar filtre elyafından geçemediği için dışına birikir bir de yanlış bilmiyorsam iç filtrelerin içinde geniş gözenekli süngerler olur ve pisliği içine hapseder elyafın gözenekleri ufak olduğundan atıkları içine toplayıp hapsedemeyebilir altta resimlere bakınız filtre içinde süngerler mevcut
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/101120221017421.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/101120221017511.jpg[/IMG]
sizdekiler elyaf olduğundan atıklar filtrenin içine giremiyor[/QUOTE]
Hocam elyafı kendim aldım. Filtrenin içinden çıkan geniş gözenekli süngerlere sarıp kullanıyorum. Kimisi elyaf olmadan temizlik sağlanmaz, filtre içinden çıkan sünger işe yaramaz diyor. Bilemedim.
[QUOTE=Selçuks]Ne kadar uğraşırsanız uğraşın dipte pislik her zaman olacaktır. haftalık ya da bir kaç haftada bir en geç mekanik temizlik yapmanız lazım. yani dip çekimi. bu suretle akvaryuma bir miktar da taze su ekleyerek daha sağlıklı ortam sunabilirsiniz.[/QUOTE]
Havada uçuşan pislikleri görünce canım sıkılıyor. İç filtre çekseydi iyi olurdu. Teşekkürler.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Benim akvaryum sizinkiyle aynı hacimde bendede 5 tane japon var akvaryumda nerdeyse hiç akıntı yok Japon’lar sevmedikleri için filitre çıkış borusuna ekstra tepe filitre taktım. Yerde sağda solda hiç dışkı yok bakteriler hallediyor ve hiç dip çekimi yapmıyorum. Bakteri tutacak ekipmanınız yeterli değil sanırım.
İç filitrelerin biyolojik filitrasyonu hemen hemen yok gibi sebebi debisi filitre haznesine göre çok fazla 1200l/h debi dar ve kısıtlı bir alandan geçtiği için bakteri yüzeye tutunma fırsatı bulamıyor. Akvaryumunuzda varmı bilmiyorum ama iç fitre yerine sağda ve solda olmak üzere iki tane orta boy pipo filitre koysanız bence çok çok daha iyi olur filitre temizliğini eş zamanlı yapmazsınız böylelikle bakteri kültürüne hiç zarar gelmez. [/QUOTE]
Ben filtre su çıkışını yan cama verince bende de akıntı olmuyor. Bir tane büyük diyebileceğim ince gözenekli taş, 4 tane de çeşitli boylarda geniş gözenekli taşlar var. İnce tabaka da olsa kum var. Filtreyi tam performans açınca pislikleri içine çekmemesi canımı sıkıyor.
İç Filtre Pislikleri Çekmiyor
[QUOTE=Muhammedcay]Filtren akvaryuma uzunlamasına takılı herhalde resimdeki gibiyse birde filtreyi cama vurduruyorsunuz bu sebeple filtrenin karşı tarafındaki atıklar mesafe uzak olduğu için suyun dalgalanması ile birlikte havaya kalkıp filtrenin çekimine maruz kalamıyor benim tavsiyem filtrenizi akvaryumun uzun tarafına doğru koymanız bu şekilde iki tarafında pislikleri suyun debisi ile havaya kalkarak filtre tarafından çekilir
birde filtre süngerinizi temizlediğinizde çekimi daha iyi olur baktınız çekimi azaldı süngeri temizleyin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/101120220921511.jpg[/IMG][/QUOTE]
Evet filtrem yan cama takılı ancak çıkış kısmı uzun cama doğru akıntı olmaması için. 5-6 günde bir filtre çıkışını uzunlamasına veriyorum, pislikler havalanıyor, 10 saate yakın bu şekilde duruyor ama 10 saatin sonunda pislikler yine suda uçuşuyor.
Elyafı taktiktan 1 gün sonra filtrenin deliklerinden dışarı doğru taşıyor sizce neden böyle oluyor?
Şu anda filtrem bu şekilde. Akıntı yapmasa hep böyle tutacağım ama akıntı yaptığı için sürekli böyle durmuyor. Kalıcı olarak değilde istediğim zaman filtrenin debisini arttırıp azaltacağım bir yöntem biliyor musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/101120220938551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/101120220939011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/101120220939081.jpg[/IMG]
[QUOTE=Muhammedcay]Filtren akvaryuma uzunlamasına takılı herhalde resimdeki gibiyse birde filtreyi cama vurduruyorsunuz bu sebeple filtrenin karşı tarafındaki atıklar mesafe uzak olduğu için suyun dalgalanması ile birlikte havaya kalkıp filtrenin çekimine maruz kalamıyor benim tavsiyem filtrenizi akvaryumun uzun tarafına doğru koymanız bu şekilde iki tarafında pislikleri suyun debisi ile havaya kalkarak filtre tarafından çekilir
birde filtre süngerinizi temizlediğinizde çekimi daha iyi olur baktınız çekimi azaldı süngeri temizleyin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/101120220921511.jpg[/IMG][/QUOTE]
Evet filtrem yan cama takılı ancak çıkış kısmı uzun cama doğru akıntı olmaması için. 5-6 günde bir filtre çıkışını uzunlamasına veriyorum, pislikler havalanıyor, 10 saate yakın bu şekilde duruyor ama 10 saatin sonunda pislikler yine suda uçuşuyor.
Elyafı taktiktan 1 gün sonra filtrenin deliklerinden dışarı doğru taşıyor sizce neden böyle oluyor?
Şu anda filtrem bu şekilde. Akıntı yapmasa hep böyle tutacağım ama akıntı yaptığı için sürekli böyle durmuyor. Kalıcı olarak değilde istediğim zaman filtrenin debisini arttırıp azaltacağım bir yöntem biliyor musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/101120220938551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/101120220939011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/101120220939081.jpg[/IMG]
İç Filtre Pislikleri Çekmiyor
[QUOTE=Can Kurtul]Balık yükü aşırı problem değil yine 120 litre için. Iç filtreniz devamlı çalışmalı ki nitrifikasyon bakterileri filtre malzemesinde devamlı kolonileşebilsin. Aç kapa yapmanız döngüyü bozar. Haricen zeminde biriken iri balık dışkıları filtre tarafindan değil yine kumda yaşayan faydalı nitrifikasyon bakterileri tarafından tortu haline getirilip sonra da yok edilmeli. Sizin tek yapmanız gereken filtreyi daimi açık tutmak ve iç filtre malzemesini tutunma yüzeyini arttiracak mümkün malzemelerle zenginleştirmek.
Saygılarımla [/QUOTE]
Hocam benim filtre 7/24 açık zaten. Yanlış anlaşılma oldu sanırım. Sadece arada bir filtrenin çıkış borusunu yan cama değilde uzunlamasına veriyorum. Normalde yan cama vuruyor su akıntı olmasın diye
[QUOTE=Can Kurtul]Balık yükü aşırı problem değil yine 120 litre için. Iç filtreniz devamlı çalışmalı ki nitrifikasyon bakterileri filtre malzemesinde devamlı kolonileşebilsin. Aç kapa yapmanız döngüyü bozar. Haricen zeminde biriken iri balık dışkıları filtre tarafindan değil yine kumda yaşayan faydalı nitrifikasyon bakterileri tarafından tortu haline getirilip sonra da yok edilmeli. Sizin tek yapmanız gereken filtreyi daimi açık tutmak ve iç filtre malzemesini tutunma yüzeyini arttiracak mümkün malzemelerle zenginleştirmek.
Saygılarımla [/QUOTE]
Hocam benim filtre 7/24 açık zaten. Yanlış anlaşılma oldu sanırım. Sadece arada bir filtrenin çıkış borusunu yan cama değilde uzunlamasına veriyorum. Normalde yan cama vuruyor su akıntı olmasın diye
İç Filtre Pislikleri Çekmiyor
Arkadaşlar merhaba,
120 litre akvaryumda Sobo 1200 l/h kapasiteli iç filtre kullanıyorum. Filtrenin çıkış yönünü dirsek boruyla ön cama verdim akıntı yapmaması için. Ancak arada bir dirsek boruyu çıkartıp pislikleri temizlemesi için filtreyi 5-6 saat çalıştırıyorum akıntı oluyor haliyle. Balık dışkıları uçuyor ancak filtre içine almıyor. Filtreden çıkan süngerleri elyafla kapladım ancak mekanik temizlik gerçekleşmiyor. 5 japon, 3 çöpçü ve 1 vatoz var. Balık yükü fazla sanırım. Çöpçüleri çıkarırsam düzelir mi sizce? Veya başka bir çözüm yöntemi önerir misiniz?
Arkadaşlar merhaba,
120 litre akvaryumda Sobo 1200 l/h kapasiteli iç filtre kullanıyorum. Filtrenin çıkış yönünü dirsek boruyla ön cama verdim akıntı yapmaması için. Ancak arada bir dirsek boruyu çıkartıp pislikleri temizlemesi için filtreyi 5-6 saat çalıştırıyorum akıntı oluyor haliyle. Balık dışkıları uçuyor ancak filtre içine almıyor. Filtreden çıkan süngerleri elyafla kapladım ancak mekanik temizlik gerçekleşmiyor. 5 japon, 3 çöpçü ve 1 vatoz var. Balık yükü fazla sanırım. Çöpçüleri çıkarırsam düzelir mi sizce? Veya başka bir çözüm yöntemi önerir misiniz?
Japon Balığımın Cinsi Nedir?
[QUOTE=ShowaSanshoku]Yaygın/olağan/sıradan Japon Balığı.
Irkının güzeli olmadıktan sonra, sizde de ırk takıntısı yoksa ırk meselesi çok önemli değil.[/QUOTE]
Yok ben eğer ilerde ölürse aynı tipten nasıl bulabilirim onun derdindeyim. Irk takıntım yok ancak tek kuyruklular daha bir hoşuma gidiyor.
[QUOTE=ShowaSanshoku]Yaygın/olağan/sıradan Japon Balığı.
Irkının güzeli olmadıktan sonra, sizde de ırk takıntısı yoksa ırk meselesi çok önemli değil.[/QUOTE]
Yok ben eğer ilerde ölürse aynı tipten nasıl bulabilirim onun derdindeyim. Irk takıntım yok ancak tek kuyruklular daha bir hoşuma gidiyor.
Japon Balığımın Cinsi Nedir?
Kendisi tek kuyruklu, üçgen gövdeli, alt kısmı hafif şişik bir balık. Fotoğraflar pek net değil çünkü kameram iyi değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/030620221632291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/030620221632221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/260920220131341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/260920220131391.jpg[/IMG]
Kendisi tek kuyruklu, üçgen gövdeli, alt kısmı hafif şişik bir balık. Fotoğraflar pek net değil çünkü kameram iyi değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/030620221632291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/030620221632221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/260920220131341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/260920220131391.jpg[/IMG]
Vatoz Balığımı Ölü Buldum
[QUOTE=Ahmetkngr]
Hastalık varsa yiyen balıklara bulaşmış olabilir Japonlar da çöpçüleri yutabilir veya Japonların boğazına çöpçü takılabilir [/QUOTE]
Yani şu ana kadar çöpçülere saldırmadılar. 1 yıl oldu neredeyse. Bilindik bir hastalık da yoktu. Ölen vatoz kaç gündür orada duruyor bilmiyorum ama 2-3 gün önce canlıydı. Suyu zehirlemiş olabilir mi acaba? %20 dip çekimi yaptım fark edince. Yarın bir %20 daha yapacağım.
[QUOTE=Ahmetkngr]
Hastalık varsa yiyen balıklara bulaşmış olabilir Japonlar da çöpçüleri yutabilir veya Japonların boğazına çöpçü takılabilir [/QUOTE]
Yani şu ana kadar çöpçülere saldırmadılar. 1 yıl oldu neredeyse. Bilindik bir hastalık da yoktu. Ölen vatoz kaç gündür orada duruyor bilmiyorum ama 2-3 gün önce canlıydı. Suyu zehirlemiş olabilir mi acaba? %20 dip çekimi yaptım fark edince. Yarın bir %20 daha yapacağım.
Vatoz Balığımı Ölü Buldum
[QUOTE=Ahmetkngr]Öldükten sonra çöpçüler koparmış olabilir
[/QUOTE]
Bir zararı olur mu hocam? Adam akıllı yemek yemiyordu, diğer vatoz kovalıyordu bunu sürekli
[QUOTE=Ahmetkngr]Öldükten sonra çöpçüler koparmış olabilir
[/QUOTE]
Bir zararı olur mu hocam? Adam akıllı yemek yemiyordu, diğer vatoz kovalıyordu bunu sürekli
Vatoz Balığımı Ölü Buldum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/240920222111201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/240920222111241.jpg[/IMG]
Arkadaşlar eve geldim vatozumu bu şekilde kafasında beyaz bir yarayla buldum. Neden olmuş olabilir? Diğer balıklarıma zararı olur mu? Japon, vatoz ve çöpçü var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/240920222111201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234387/240920222111241.jpg[/IMG]
Arkadaşlar eve geldim vatozumu bu şekilde kafasında beyaz bir yarayla buldum. Neden olmuş olabilir? Diğer balıklarıma zararı olur mu? Japon, vatoz ve çöpçü var.
Japon Balığımın Cinsi Nedir?
[QUOTE=Yorum yapmaz]Özel bir tür değil. Normalde tek kuyruk istenen bir özellik değildir ama yüzlerce yavru içinden böyleleride çıkar. [/QUOTE]
Ah be hocam be. Ben de tek kuyruklu seviyorum. Bu balığı aldığımda rastgele almıştım aylar önce. Demek ki bu balığa daha bir ehemmiyet göstermeliyim öyleyse. Önümüzdeki birkaç ay içinde taşınacağım. Vatoz ve çöpçülerimi sahiplendirip japonlarımı da beraber götüreceğim. Akvaryum hariç.
Uzaklık yaklaşık 3 saat. Nasıl taşımamı önerirsiniz? Bir de taşınacağım yerde akvaryum kurulu olmayacak. Yedek bir akvaryumum yok. Onun yerine 1 hafta kadar büyük boy plastik şeffaf saklama kabında beslesem olur mu küçük hava motoru ile?
[QUOTE=Yorum yapmaz]Özel bir tür değil. Normalde tek kuyruk istenen bir özellik değildir ama yüzlerce yavru içinden böyleleride çıkar. [/QUOTE]
Ah be hocam be. Ben de tek kuyruklu seviyorum. Bu balığı aldığımda rastgele almıştım aylar önce. Demek ki bu balığa daha bir ehemmiyet göstermeliyim öyleyse. Önümüzdeki birkaç ay içinde taşınacağım. Vatoz ve çöpçülerimi sahiplendirip japonlarımı da beraber götüreceğim. Akvaryum hariç.
Uzaklık yaklaşık 3 saat. Nasıl taşımamı önerirsiniz? Bir de taşınacağım yerde akvaryum kurulu olmayacak. Yedek bir akvaryumum yok. Onun yerine 1 hafta kadar büyük boy plastik şeffaf saklama kabında beslesem olur mu küçük hava motoru ile?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
