ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kotyorian
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Nisan 2022 19:37
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2022 23:31
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Jan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Jan
SON 10 MESAJI
Zebra Elma Karidesi Dışkılama
Dün bitkileri yediği için akvaryumdan ayırdığım zebra salyangozumun bu kadar dışkı yapması beni şaşırttı. Bence bu hayvanlar temizlediğinden fazla kirletiyor akvaryumları.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/280420221842091.jpg[/IMG]
Dün bitkileri yediği için akvaryumdan ayırdığım zebra salyangozumun bu kadar dışkı yapması beni şaşırttı. Bence bu hayvanlar temizlediğinden fazla kirletiyor akvaryumları.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/280420221842091.jpg[/IMG]
18lt
Selamlar, salyangozumun yumurtladığını farkettim. Bu yavrular kaç güne yumurtadan çıkar? Bu haldeyken akvaryumdan ayırma şansım var mı? Yoksa yavrular büyüyünce mi ayırayım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/260420221446101.jpg[/IMG]
Selamlar, salyangozumun yumurtladığını farkettim. Bu yavrular kaç güne yumurtadan çıkar? Bu haldeyken akvaryumdan ayırma şansım var mı? Yoksa yavrular büyüyünce mi ayırayım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/260420221446101.jpg[/IMG]
Taç Kuyruk
Başlarda çok sönük, yem yemeyen, korkak bir balıktı. Bu yüzden elimden çıkarmayı düşünüyordum fakat akvaryuma alışınca adeta canavara döndü [:D] Parmağıma falan bile dikleniyor. Betta başka bir balıkmış gerçekten, kendi karakteri var resmen.
[VID]https://youtu.be/IjKjDlvsdDQ[/VID][EDIT]Kotyorian,2022-04-25 18:37:21[/EDIT]
Başlarda çok sönük, yem yemeyen, korkak bir balıktı. Bu yüzden elimden çıkarmayı düşünüyordum fakat akvaryuma alışınca adeta canavara döndü [:D] Parmağıma falan bile dikleniyor. Betta başka bir balıkmış gerçekten, kendi karakteri var resmen.
[VID]https://youtu.be/IjKjDlvsdDQ[/VID][EDIT]Kotyorian,2022-04-25 18:37:21[/EDIT]
Taç Kuyruk
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222133411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222134171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222134421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222133411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222134171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222134421.jpg[/IMG]
18lt
Salyangoz, kum ve bitki ekledim. Akvaryumcuda tek bir bitki vardı onuda ben aldım. Bu bitkinin cinsi nedir bakımı kolay mıdır? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222039541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222040271.jpg[/IMG]
Bu da evin meraklısı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222040521.jpg[/IMG]
Zebra elma da akvaryumda gezinmeye başladı ayrıca ilk yemini az önce yedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/240420220105381.jpg[/IMG][EDIT]Kotyorian,2022-04-24 01:05:46[/EDIT]
Salyangoz, kum ve bitki ekledim. Akvaryumcuda tek bir bitki vardı onuda ben aldım. Bu bitkinin cinsi nedir bakımı kolay mıdır? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222039541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222040271.jpg[/IMG]
Bu da evin meraklısı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222040521.jpg[/IMG]
Zebra elma da akvaryumda gezinmeye başladı ayrıca ilk yemini az önce yedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/240420220105381.jpg[/IMG][EDIT]Kotyorian,2022-04-24 01:05:46[/EDIT]
18lt
[QUOTE=whoami]Sanırım çeşmeden suyu doldurduğunuz gibi balığı koymuşsunuz. Tür değişimi yapacaksanız acele etmeyin. Betayı çıkarın, kumu ekleyin, bitkileri ekleyin. Biraz dönsün akvaryum boş şekilde. Sonra önce salyangozlarınızı ekleyin. Elma salyangozu almayın, çok büyürler kötü görünür bu kadar ufak bir tankta. Nerite veya zebra elma alabilirsiniz. Salyangozları koyduktan 2 gün sonra isterseniz karides, kerevit tarzı kabuklulardan ekleyebilirsiniz. Baktınız bitkiler iyi, canlılar iyi, birkaç gün sonra balıklarınızı koyabilirsiniz. Ne konabilir balık olarak? Pigme puffer önerilmiş ama başlangıç balığı olarak önermem. Pigme gurami olabilir. Tek veya çift ya da ufak bir grup alınabilir. Dario dario olabilir. Endler olabilir. Ember tetra bence almayın, biraz daha büyük olsa tankınız güzel olurdu. Sivrisinek rasbora gibi cüce rasboralardan bir grup olabilir, microdevorio rasbora olabilir. Galaxy rasbora olabilir. Platy, Moli, lepistes vs canlıdoğuranlar, çöpçüler, cüce de olsa Vatozlar, ember bile bence olmaz ama diğer tetra çeşitleri de, bu akvaryuma olmaz. Almayınız.
Şimdiye kadar baktığım en dayanıklı ve göz dolduran bitki türü cryptocorne wendtii ailesi. Kuma birkaç wendtii dikersiniz. Elodea, tilki kuyruğu eklenebilir, bulması da bakması da kolaydır. Dikim istemezler. Gül, limon, çınar, tütün de kolaydır ancak dikmeniz gerekir. Bulur beğenirseniz alabilirsiniz. Anubias güzel, kolay bakımlı, dayanıklı ama pahalı bir bitkidir. Gücünüz yeterse alınabilir. Su üstü bitkisi beğendinizi alabilirsiniz. Parvula da birkaç tane almanızı öneririm. Balık sayısını az, bitki sayısını yüksek tutmaya çalışın.
Unutmuşum ekleyeyim: çok ufak killifishler ve medeka da olabilir. Akvaryum ve Tür Tavsiyesi forumunda küçük akvaryumlara balık seçenekleri adlı bir konu var bjkalley'in. Onu okuyun derim. [/QUOTE]
Hocam evet beklemeden koydum fakat çeşme suyu değil içme suyu kullandım. Tür değişiminde acele etmeyeceğim şuanlık sadece salyangoz ve bitki alacağım. Nerite çok güzel bir salyangozmuş umarım bulabilirm. Önerdiğiniz bitkileri not aldım. Bu arada benim hayalim 40-50 litre bir şey almaktı fakat Allah aşkına kireç bağlamış düz çerçeve 2. el 50 litre akvaryum için bile 250 lira fiyat istiyorlar. Isıtıcı desen 130 lira, el kadar iç filtre 120 lira. Işıklandırmayı sormadım bile en son bir tanıdıktan rica ettim yurtdışından gelirken bunu alabildi. Yani büyük akvaryumun bahsini bile etmeyin vallahi içim daralıyor... Bu arada yanlış anlamayın size sitem etmiyorum ama derdimi anlatmam lazımdı.
[QUOTE=Alperenkn]Elma salyangozunu bende kesinlikle önermem fakat boyutundan dolayı değil, betanın onun gözlerini rahatsız edebilmesinden ötürü. Bitki koyacaksanız eğer 18 TL bir tanka saz öneririm, bakımı kolay ve rahat bir bitkidir fotosentez yeterli düzeyde sağlarsa bolca yeni kök verecektir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234975/210420220450151.jpg[/IMG][/QUOTE]
gül, tilki kuyruğu, wendtii, saz, moss önerilenler artık bunlardan birkaçını alıp dahil edeceğim. Kum olarakta bitkili akvaryum için hagen önerilmiş onu alacağım. Bu arada akvaryum sizinse çok güzelmiş tebrikler.[EDIT]Kotyorian,2022-04-21 15:56:54[/EDIT]
[QUOTE=whoami]Sanırım çeşmeden suyu doldurduğunuz gibi balığı koymuşsunuz. Tür değişimi yapacaksanız acele etmeyin. Betayı çıkarın, kumu ekleyin, bitkileri ekleyin. Biraz dönsün akvaryum boş şekilde. Sonra önce salyangozlarınızı ekleyin. Elma salyangozu almayın, çok büyürler kötü görünür bu kadar ufak bir tankta. Nerite veya zebra elma alabilirsiniz. Salyangozları koyduktan 2 gün sonra isterseniz karides, kerevit tarzı kabuklulardan ekleyebilirsiniz. Baktınız bitkiler iyi, canlılar iyi, birkaç gün sonra balıklarınızı koyabilirsiniz. Ne konabilir balık olarak? Pigme puffer önerilmiş ama başlangıç balığı olarak önermem. Pigme gurami olabilir. Tek veya çift ya da ufak bir grup alınabilir. Dario dario olabilir. Endler olabilir. Ember tetra bence almayın, biraz daha büyük olsa tankınız güzel olurdu. Sivrisinek rasbora gibi cüce rasboralardan bir grup olabilir, microdevorio rasbora olabilir. Galaxy rasbora olabilir. Platy, Moli, lepistes vs canlıdoğuranlar, çöpçüler, cüce de olsa Vatozlar, ember bile bence olmaz ama diğer tetra çeşitleri de, bu akvaryuma olmaz. Almayınız.
Şimdiye kadar baktığım en dayanıklı ve göz dolduran bitki türü cryptocorne wendtii ailesi. Kuma birkaç wendtii dikersiniz. Elodea, tilki kuyruğu eklenebilir, bulması da bakması da kolaydır. Dikim istemezler. Gül, limon, çınar, tütün de kolaydır ancak dikmeniz gerekir. Bulur beğenirseniz alabilirsiniz. Anubias güzel, kolay bakımlı, dayanıklı ama pahalı bir bitkidir. Gücünüz yeterse alınabilir. Su üstü bitkisi beğendinizi alabilirsiniz. Parvula da birkaç tane almanızı öneririm. Balık sayısını az, bitki sayısını yüksek tutmaya çalışın.
Unutmuşum ekleyeyim: çok ufak killifishler ve medeka da olabilir. Akvaryum ve Tür Tavsiyesi forumunda küçük akvaryumlara balık seçenekleri adlı bir konu var bjkalley'in. Onu okuyun derim. [/QUOTE]
Hocam evet beklemeden koydum fakat çeşme suyu değil içme suyu kullandım. Tür değişiminde acele etmeyeceğim şuanlık sadece salyangoz ve bitki alacağım. Nerite çok güzel bir salyangozmuş umarım bulabilirm. Önerdiğiniz bitkileri not aldım. Bu arada benim hayalim 40-50 litre bir şey almaktı fakat Allah aşkına kireç bağlamış düz çerçeve 2. el 50 litre akvaryum için bile 250 lira fiyat istiyorlar. Isıtıcı desen 130 lira, el kadar iç filtre 120 lira. Işıklandırmayı sormadım bile en son bir tanıdıktan rica ettim yurtdışından gelirken bunu alabildi. Yani büyük akvaryumun bahsini bile etmeyin vallahi içim daralıyor... Bu arada yanlış anlamayın size sitem etmiyorum ama derdimi anlatmam lazımdı.
[QUOTE=Alperenkn]Elma salyangozunu bende kesinlikle önermem fakat boyutundan dolayı değil, betanın onun gözlerini rahatsız edebilmesinden ötürü. Bitki koyacaksanız eğer 18 TL bir tanka saz öneririm, bakımı kolay ve rahat bir bitkidir fotosentez yeterli düzeyde sağlarsa bolca yeni kök verecektir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234975/210420220450151.jpg[/IMG][/QUOTE]
gül, tilki kuyruğu, wendtii, saz, moss önerilenler artık bunlardan birkaçını alıp dahil edeceğim. Kum olarakta bitkili akvaryum için hagen önerilmiş onu alacağım. Bu arada akvaryum sizinse çok güzelmiş tebrikler.[EDIT]Kotyorian,2022-04-21 15:56:54[/EDIT]
18lt
Bilgilendirici yazınız için teşekkür ediyorum. Betayı çıkarma kararı aldım. 4-5 adet ember tetra(umarım bulabilirim ve tanesi 100 lira değildir) 1 adet de salyangoz almaya karar verdim. Salyangoz konusunda önerilere açığım. Ha birde 2-3 çeşit en az bakım isteyen bitkiler önerirseniz çok mutlu olurum.
Bilgilendirici yazınız için teşekkür ediyorum. Betayı çıkarma kararı aldım. 4-5 adet ember tetra(umarım bulabilirim ve tanesi 100 lira değildir) 1 adet de salyangoz almaya karar verdim. Salyangoz konusunda önerilere açığım. Ha birde 2-3 çeşit en az bakım isteyen bitkiler önerirseniz çok mutlu olurum.
18lt
Peki sadece 4-5 tane erkek lepistes baksam olur mu betta saldırır mı? Ya da sadece erkek baksam lepisteslere zararı olur mu?
Düzeltme; hayvanlar için stresli ve sağlıksız olduğunu okudum bu yüzden sadece erkek lepistesten vazgeçtim. Tetra besleyeceğim teşekkürler.[EDIT]Kotyorian,2022-04-20 22:09:56[/EDIT]
Peki sadece 4-5 tane erkek lepistes baksam olur mu betta saldırır mı? Ya da sadece erkek baksam lepisteslere zararı olur mu?
Düzeltme; hayvanlar için stresli ve sağlıksız olduğunu okudum bu yüzden sadece erkek lepistesten vazgeçtim. Tetra besleyeceğim teşekkürler.[EDIT]Kotyorian,2022-04-20 22:09:56[/EDIT]
18lt
Kavga mı ederler? O halde tetra beslemem için betayı çıkarmam mı gerek? İlk defa balık besliyorum lütfen daha bilgilendirici yazın.
Kavga mı ederler? O halde tetra beslemem için betayı çıkarmam mı gerek? İlk defa balık besliyorum lütfen daha bilgilendirici yazın.
18lt
Hocam ışık çok patlamış ondan filtresi gözükmüyor yoksa kendinden filtreli akvaryum. Tüm ekipmanları tam. Bitki ve kum ekleyeceğim. Ayrıca salyangoz ve tetrazon eklemeyi düşünüyorum 4-5 tane. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/200420222048291.jpg[/IMG]
Hocam ışık çok patlamış ondan filtresi gözükmüyor yoksa kendinden filtreli akvaryum. Tüm ekipmanları tam. Bitki ve kum ekleyeceğim. Ayrıca salyangoz ve tetrazon eklemeyi düşünüyorum 4-5 tane. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/200420222048291.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
