ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ağustos 2022 01:01
Son Ziyaret:
26 Aralık 2022 09:49
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Said
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
128 Litre Japon Ve Bitkili Akvaryum
[B]Güncelleme - 20.12.2022[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/201220222025271.jpg[/IMG]
[B]Canlılarda son durum[/B]
Vatozum öldü. Çok şükür japonlar yaşıyor.
2 vatoz, 2 çöpçü, 4 tetra akvaryuma dahil oldu
[B]Bitkilerde son durum[/B]
Limon bitkileri ve Cryptocoryne crispatula ne yazık ki çürüdü. Şans bambuları hala yaşıyor. Ayrıca fotoğrafta gördüğünüz üzere yeni bitkiler geldi.
Aydınlatma tavsiyelerine açığım.
İlerleyen vakitlerde yine burayı güncelleyeceğim.
Saygılarımla[EDIT]paXan,2022-12-20 20:39:42[/EDIT]
[B]Güncelleme - 20.12.2022[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/201220222025271.jpg[/IMG]
[B]Canlılarda son durum[/B]
Vatozum öldü. Çok şükür japonlar yaşıyor.
2 vatoz, 2 çöpçü, 4 tetra akvaryuma dahil oldu
[B]Bitkilerde son durum[/B]
Limon bitkileri ve Cryptocoryne crispatula ne yazık ki çürüdü. Şans bambuları hala yaşıyor. Ayrıca fotoğrafta gördüğünüz üzere yeni bitkiler geldi.
Aydınlatma tavsiyelerine açığım.
İlerleyen vakitlerde yine burayı güncelleyeceğim.
Saygılarımla[EDIT]paXan,2022-12-20 20:39:42[/EDIT]
Cüce Vatozumun Ölüm Nedeni Üzerine
[QUOTE=hakanyildiz06]Akvaryumunuzu beğendim, sade tasarım ve yeteri kadar bitki var. Eğer ölen vatoz yavru değilse açlıktan ölmesi için en az 1 ay geçmesi lazım (küp tutan erkek vatozlar 1 ay küpten çıkmıyor, beslenmediği hâlde hayatta kalıyor). 1 aydan daha uzun süredir aç kalması ölümüne neden olmuş olabilir. Onun dışında yeni eklediyseniz hastalıklı gelmiş olabilir. Kum hakkındaki tahminlere katılmıyorum, 200 civarında cüce vatoz besledim, hep reeflowers marka siyah bazalt kum vardı ve kumdan dolayı ölene rastlamadım.
Akvaryumda bakteri kültürünün olduğu da aşikâr, filtrenizde bakteri tutan malzeme ve biyolojik sünger vardır diye tahmin ediyorum, su çok berrak. Suda koku yoksa su değerlerinden de etkilenmemiştir. Vatozunuzun ölümüne ısı değişimi de neden olmamıştır. Bambu ağaçları hakkında bilgim yok, bambuları vatozun emmesinde sakınca olup olmadığını araştırabilirsiniz.
Işıklandırmanızı da şık buldum, gücü az olabilir o nedenle aydınlatma süresi daha bitkiler için fazla olsa iyi olur, örneğin gün doğumundan gün batımına kadar. Bitkiler demişken, bitkileri bir kenarda daha toplu tutsaydınız, akvaryumda balıklara yüzme alanı daha fazla kalmış olurdu veya arka cama sıralı dikebilirdiniz.[/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
Beğenmenize sevindim. Yavru olup olmadığını bilmiyorum gerçekten. 1 ay olmamıştır diye düşünüyorum çünkü ara sıra ben yem verirken o da su üstüne geliyorduk. geldiğinde ben de onun ağzına gelecek şekilde yem veriyordum. Pul olanlardan. Ama en fazla 1 pul yiyordur (küçük incecik olanlardan). Yeni eklemedim, hastalıklı değildi, yaklaşık 3 aydır bizimleydi. bu markasız bir bazalt kum. filtremde bakteri tutan, seramik halka ve zeolit taşlar var. biyolojik sünger de var.
suda koku yok.
Işıklandırma konusunda fikire açığım. Hazır zam gelmeden şu sıralar ışık almak istiyorum. Işık önerebilirseniz çok memnun olurum. yaklaşık 7 saat kadar çalıştırıyorum. Evim ışık alıyor. 14:00'dan 21:00 a kadar çalıştırıyorum.
Bitkiler ilk başta böyle değildi. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/021220221400351.jpg[/IMG] fakat sağ ve sol ön taraftakiler ne yazık ki öldü. ortadaki de gayet güzel yeni yapraklar büyümüştü. sonra bi anda tüm dalları gitti. bir tek bu ufaklar kaldı. onlar iyi büyüyor. ilk başta onlar da toplu duruyordu. sonra böyle aralıklı diktim. onların arasında dolaşıyor japonlar :) hoşuma gidiyor böyle. sağ tarafa kiremitin olduğu yere Bi dal koyma fikrim var. ona bi bakacağım. Fikirleriniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=whoami]Ben de yemlemeden olduğunu düşünenler arasına katılıyorum. Direkt açlıktan ölmese bile, açlık kendisini zayıf düşürünce su değişimini tolere edememiş olabilir. [/QUOTE]
Teşekkür ederim düşüncenizi paylaştığınız için. Bana da açlıktan öldüğü mantıklı geliyor...
[QUOTE=hakanyildiz06]Akvaryumunuzu beğendim, sade tasarım ve yeteri kadar bitki var. Eğer ölen vatoz yavru değilse açlıktan ölmesi için en az 1 ay geçmesi lazım (küp tutan erkek vatozlar 1 ay küpten çıkmıyor, beslenmediği hâlde hayatta kalıyor). 1 aydan daha uzun süredir aç kalması ölümüne neden olmuş olabilir. Onun dışında yeni eklediyseniz hastalıklı gelmiş olabilir. Kum hakkındaki tahminlere katılmıyorum, 200 civarında cüce vatoz besledim, hep reeflowers marka siyah bazalt kum vardı ve kumdan dolayı ölene rastlamadım.
Akvaryumda bakteri kültürünün olduğu da aşikâr, filtrenizde bakteri tutan malzeme ve biyolojik sünger vardır diye tahmin ediyorum, su çok berrak. Suda koku yoksa su değerlerinden de etkilenmemiştir. Vatozunuzun ölümüne ısı değişimi de neden olmamıştır. Bambu ağaçları hakkında bilgim yok, bambuları vatozun emmesinde sakınca olup olmadığını araştırabilirsiniz.
Işıklandırmanızı da şık buldum, gücü az olabilir o nedenle aydınlatma süresi daha bitkiler için fazla olsa iyi olur, örneğin gün doğumundan gün batımına kadar. Bitkiler demişken, bitkileri bir kenarda daha toplu tutsaydınız, akvaryumda balıklara yüzme alanı daha fazla kalmış olurdu veya arka cama sıralı dikebilirdiniz.[/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
Beğenmenize sevindim. Yavru olup olmadığını bilmiyorum gerçekten. 1 ay olmamıştır diye düşünüyorum çünkü ara sıra ben yem verirken o da su üstüne geliyorduk. geldiğinde ben de onun ağzına gelecek şekilde yem veriyordum. Pul olanlardan. Ama en fazla 1 pul yiyordur (küçük incecik olanlardan). Yeni eklemedim, hastalıklı değildi, yaklaşık 3 aydır bizimleydi. bu markasız bir bazalt kum. filtremde bakteri tutan, seramik halka ve zeolit taşlar var. biyolojik sünger de var.
suda koku yok.
Işıklandırma konusunda fikire açığım. Hazır zam gelmeden şu sıralar ışık almak istiyorum. Işık önerebilirseniz çok memnun olurum. yaklaşık 7 saat kadar çalıştırıyorum. Evim ışık alıyor. 14:00'dan 21:00 a kadar çalıştırıyorum.
Bitkiler ilk başta böyle değildi. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/021220221400351.jpg[/IMG] fakat sağ ve sol ön taraftakiler ne yazık ki öldü. ortadaki de gayet güzel yeni yapraklar büyümüştü. sonra bi anda tüm dalları gitti. bir tek bu ufaklar kaldı. onlar iyi büyüyor. ilk başta onlar da toplu duruyordu. sonra böyle aralıklı diktim. onların arasında dolaşıyor japonlar :) hoşuma gidiyor böyle. sağ tarafa kiremitin olduğu yere Bi dal koyma fikrim var. ona bi bakacağım. Fikirleriniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=whoami]Ben de yemlemeden olduğunu düşünenler arasına katılıyorum. Direkt açlıktan ölmese bile, açlık kendisini zayıf düşürünce su değişimini tolere edememiş olabilir. [/QUOTE]
Teşekkür ederim düşüncenizi paylaştığınız için. Bana da açlıktan öldüğü mantıklı geliyor...
Cüce Vatozumun Ölüm Nedeni Üzerine
[QUOTE=Aqua Discovery]Kum da sıkıntı olmadığından eminmisiniz ? [/QUOTE]
Ne gibi bir sıkıntı?
[QUOTE=chaoschaos]Su değişiminden dolayı ölmesi anlattığınıza göre zor.Az yemlemeden dolayı ölmüş olabilir.Bir başka önemli konu ise kum.Kumunuz hagen kum sanırım.Bu kum problem çıkartabiliyor.En iyisi bir avuç akvaryumdan kum alıp gerekli testleri yapmak.Şahsi fikrim kumdan dolayı öldüğü yönünde.[/QUOTE]
Merhaba, kum hagen kum değil. Bazalt kum. Hatta ilk başta akvaryumu kurarken hagen alacaktım fakat çeşitli olumsuz yorumlardan dolayı bazalt kum aldım.
Ben de az yemlemeden dolayı olduğunu düşünüyorum açıkcası... [EDIT]saidfurkandize,2022-12-02 13:53:32[/EDIT]
[QUOTE=Aqua Discovery]Kum da sıkıntı olmadığından eminmisiniz ? [/QUOTE]
Ne gibi bir sıkıntı?
[QUOTE=chaoschaos]Su değişiminden dolayı ölmesi anlattığınıza göre zor.Az yemlemeden dolayı ölmüş olabilir.Bir başka önemli konu ise kum.Kumunuz hagen kum sanırım.Bu kum problem çıkartabiliyor.En iyisi bir avuç akvaryumdan kum alıp gerekli testleri yapmak.Şahsi fikrim kumdan dolayı öldüğü yönünde.[/QUOTE]
Merhaba, kum hagen kum değil. Bazalt kum. Hatta ilk başta akvaryumu kurarken hagen alacaktım fakat çeşitli olumsuz yorumlardan dolayı bazalt kum aldım.
Ben de az yemlemeden dolayı olduğunu düşünüyorum açıkcası... [EDIT]saidfurkandize,2022-12-02 13:53:32[/EDIT]
Cüce Vatozumun Ölüm Nedeni Üzerine
[QUOTE=Berkant]Muhtemelen obur japonlarınızdan vatozunuza yem kalmadı. Işık şiddeti de yüksek olmadığından dolayı oluşan yosun miktarı vatozunuzun beslenmesini karşılamamıştır. Bu gibi sorunlarla karşılaşmamak için ışıkları kapattıktan sonra geceleri vatoza yetecek kadar yemleme yapmanız bu sorunu çözecektir.[/QUOTE]
Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim...
Aydınlatma için bir öneriniz var mı acaba?
[QUOTE=Berkant]Muhtemelen obur japonlarınızdan vatozunuza yem kalmadı. Işık şiddeti de yüksek olmadığından dolayı oluşan yosun miktarı vatozunuzun beslenmesini karşılamamıştır. Bu gibi sorunlarla karşılaşmamak için ışıkları kapattıktan sonra geceleri vatoza yetecek kadar yemleme yapmanız bu sorunu çözecektir.[/QUOTE]
Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim...
Aydınlatma için bir öneriniz var mı acaba?
Bambudan Tasarım Yapmayı Düşünüyorum
[QUOTE=merutay]Japoncu arkadaşlar daha iyi bilir de bana o şapşallar gidip toslar, kendilerini keserler gibi geldi. Bacopalar yeni mi ekildi? Işığınız ve silis kum da güven vermedi.[/QUOTE]
Toslamıyorlar. Bu zamana kadar hiç zararını görmedim. Hayır, bacopalar yeni eklenmedi. Evet, ışık konusunda size katılıyorum. Önerilere açığım. Silis kum değil, Bazalt kum.
[QUOTE=merutay]Japoncu arkadaşlar daha iyi bilir de bana o şapşallar gidip toslar, kendilerini keserler gibi geldi. Bacopalar yeni mi ekildi? Işığınız ve silis kum da güven vermedi.[/QUOTE]
Toslamıyorlar. Bu zamana kadar hiç zararını görmedim. Hayır, bacopalar yeni eklenmedi. Evet, ışık konusunda size katılıyorum. Önerilere açığım. Silis kum değil, Bazalt kum.
Aydınlatma Önerisi
Merhabalar,
80x40x40 low tech bitkili akvaryumum. Yaklaşık 3-4 aydır bu Xiaomi Masa lambası ile günde 7 saat aydınlatarak idare ediyorum. Fakat artık düzgün bir şey almak istiyorum; hem tam akvaryum tepesinden ışık versin diye hem de daha farklı bitkiler de eklemek istiyorum.
Aydınlatma için öneri alabilir miyim?
Wolfmar Plant 80 Cm 24W Akvaryum Led Aydınlatma düşündüm fakat siz ne dersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222359161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222358281.jpg[/IMG]
Merhabalar,
80x40x40 low tech bitkili akvaryumum. Yaklaşık 3-4 aydır bu Xiaomi Masa lambası ile günde 7 saat aydınlatarak idare ediyorum. Fakat artık düzgün bir şey almak istiyorum; hem tam akvaryum tepesinden ışık versin diye hem de daha farklı bitkiler de eklemek istiyorum.
Aydınlatma için öneri alabilir miyim?
Wolfmar Plant 80 Cm 24W Akvaryum Led Aydınlatma düşündüm fakat siz ne dersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222359161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222358281.jpg[/IMG]
Cüce Vatozumun Ölüm Nedeni Üzerine
Merhabalar,
80x40x40 low tech bitkili akvaryumum var.
Yaklaşık 3 aydır baktığım vatozum bu akşam kontrol ettiğimde ölmüş olduğunu gördüm. Sebep olarak aklıma iki şey geliyor.
Birincisi:
Ani su değişimi: Suyu ekledim, su derecesi farklıydı, ısı değişimi oldu (maksimumu 2 veya 3 derece değişmiştir -ki bu da yüksek bir fark sanırım. Tölere edilen 1 derece diye biliyorum) + suyu dinlendirmedim (reeflowers su düzenleyici damlattım -bu da aynı işlevi görüyor diye biliyorum? yanlışsam düzeltin lütfen.) bu yüzden. Bu arada akvaryumda ısıtıcım var. ve 25 dereceye ayarlı. Aynı akvaryumda 2 adet japon balığım da var.
İkincisi:
Ben japonları düzenli olarak besliyorum fakat cüce vatozuma neredeyse hiç yem yedirmiyorum. Çok nadiren yem yediğinden emin oluyorum, bunun dışında bitkili akaryum olduğu için, yosunlar ile gerekli besini aldığını düşünüyordum. Ölmüş olduğunda zemindeydi. Solgundu. Ve bir hasar falan yoktu.
Yem olarak:
Tetra Selection - Granules
Tetra Goldfish Colour Sticks
veriyorum.
Su değişimlerime %30 su değişimi ve haftada bir gün yaparım. Filtreyi ayda bir temizler, temizlediğimde kendi suyunda yapar ve o hafta su değişimi yapmam.
Işık Xiaominin masa lambasını kullanıyorum. Günde 7 saat açık kalıyor.
Nedeni hakkında bir fikriniz var mı? Var ise beni de aydınlatabilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222359161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222358281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/300820221114141.jpg[/IMG]
Not:
Ölmüş balığımın fotoğraflarını koymamda bir sakınca olur mu? Analiz edilebilmesi adına?[EDIT]saidfurkandize,2022-11-28 00:21:16[/EDIT]
Merhabalar,
80x40x40 low tech bitkili akvaryumum var.
Yaklaşık 3 aydır baktığım vatozum bu akşam kontrol ettiğimde ölmüş olduğunu gördüm. Sebep olarak aklıma iki şey geliyor.
Birincisi:
Ani su değişimi: Suyu ekledim, su derecesi farklıydı, ısı değişimi oldu (maksimumu 2 veya 3 derece değişmiştir -ki bu da yüksek bir fark sanırım. Tölere edilen 1 derece diye biliyorum) + suyu dinlendirmedim (reeflowers su düzenleyici damlattım -bu da aynı işlevi görüyor diye biliyorum? yanlışsam düzeltin lütfen.) bu yüzden. Bu arada akvaryumda ısıtıcım var. ve 25 dereceye ayarlı. Aynı akvaryumda 2 adet japon balığım da var.
İkincisi:
Ben japonları düzenli olarak besliyorum fakat cüce vatozuma neredeyse hiç yem yedirmiyorum. Çok nadiren yem yediğinden emin oluyorum, bunun dışında bitkili akaryum olduğu için, yosunlar ile gerekli besini aldığını düşünüyordum. Ölmüş olduğunda zemindeydi. Solgundu. Ve bir hasar falan yoktu.
Yem olarak:
Tetra Selection - Granules
Tetra Goldfish Colour Sticks
veriyorum.
Su değişimlerime %30 su değişimi ve haftada bir gün yaparım. Filtreyi ayda bir temizler, temizlediğimde kendi suyunda yapar ve o hafta su değişimi yapmam.
Işık Xiaominin masa lambasını kullanıyorum. Günde 7 saat açık kalıyor.
Nedeni hakkında bir fikriniz var mı? Var ise beni de aydınlatabilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222359161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222358281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/300820221114141.jpg[/IMG]
Not:
Ölmüş balığımın fotoğraflarını koymamda bir sakınca olur mu? Analiz edilebilmesi adına?[EDIT]saidfurkandize,2022-11-28 00:21:16[/EDIT]
Bambudan Tasarım Yapmayı Düşünüyorum
Merhaba,
Ben 80x40x40 akvaryumumda 3 adet şans bambusu toprağa ekili bir şekilde bir süredir bakıyorum.
Görüntüler:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222358281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222359161.jpg[/IMG]
Merhaba,
Ben 80x40x40 akvaryumumda 3 adet şans bambusu toprağa ekili bir şekilde bir süredir bakıyorum.
Görüntüler:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222358281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236006/271120222359161.jpg[/IMG]
128 Litre Japon Ve Bitkili Akvaryum
[QUOTE=erosennin]
Merhaba. Hobiye hoşgeldiniz.
Adını bilmediğiniz bitki ortadaki uzun yapraklı ise bu bitki var. Balansae. Amazon kılıcı olarak da bilinir. Sert yapraklıdır. Japonlara dayanabilir diye umuyorum.
Anubias var diye belirtmişsiniz ama ben seçemedim. Anubiaslar rizomlu bitkilerdir ve toprağa gömülmezler. Kaya veya kök gibi dekorlara misina veya yapıştırıcı ile tutturulur. Kuma gömülecek olursa gövdesi çürüyecektir. Anubiaslar da japonlara dayanabilecek bitkiler arasında sayılır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Hoş buldum
Adını bilmediğim Hygrophila corymbosa Limon'muş.
Anubias diye ortadaki bitkiye demiştim, yanlış söylemişim. Teşekkür ederim düzeltme için.
Bakalım, japonlar rahat durmuyor fakat amazon kılıcına hiç dokunmadılar :)
Tekrardan teşekkür ederim
[QUOTE=erosennin]
Merhaba. Hobiye hoşgeldiniz.
Adını bilmediğiniz bitki ortadaki uzun yapraklı ise bu bitki var. Balansae. Amazon kılıcı olarak da bilinir. Sert yapraklıdır. Japonlara dayanabilir diye umuyorum.
Anubias var diye belirtmişsiniz ama ben seçemedim. Anubiaslar rizomlu bitkilerdir ve toprağa gömülmezler. Kaya veya kök gibi dekorlara misina veya yapıştırıcı ile tutturulur. Kuma gömülecek olursa gövdesi çürüyecektir. Anubiaslar da japonlara dayanabilecek bitkiler arasında sayılır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Hoş buldum
Adını bilmediğim Hygrophila corymbosa Limon'muş.
Anubias diye ortadaki bitkiye demiştim, yanlış söylemişim. Teşekkür ederim düzeltme için.
Bakalım, japonlar rahat durmuyor fakat amazon kılıcına hiç dokunmadılar :)
Tekrardan teşekkür ederim
128 Litre Japon Ve Bitkili Akvaryum
[QUOTE=Hsrt]Akvaryum boyutları çok güzel,,sade bi akvaryum...biraz daha bitki eklerseniz birazda kaya muhteşm olur..sade lik güzellik gerçekten..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Bitki işine bakacağım :) Benim de aklımda bir kaç şey var
[QUOTE=Hsrt]Akvaryum boyutları çok güzel,,sade bi akvaryum...biraz daha bitki eklerseniz birazda kaya muhteşm olur..sade lik güzellik gerçekten..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Bitki işine bakacağım :) Benim de aklımda bir kaç şey var
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
