ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ExEiseiHei
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
40
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ağustos 2022 18:50
Son Ziyaret:
04 Mayıs 2024 22:55
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Güzel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Güzel
SON 10 MESAJI
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=sorceres]
Selamlar Merhaba. Yeterli filtrasyon saatte tank hacmini 5-6 kez çevirmesi olarak nitelendiriliyor. Fazlasından zarar gelmeyecektir ama bu demek değildir ki 30 litrelik bir nanoda fx6 kullanılsın. 300 litre küçümsenmeyecek bir hacim dolayısıyla fx6 içerisinde fırtınalar kopartamaz. Zaten akvaryuma dönüş hortumunun ucundaki çıkış 2 farklı yöne ayarlanabiliyor. Tank içerisine verdiği dalgayı farklı yönlere vererek girdap etkisi oldukça azaltır.
1500 litrelik tanklarda kullanılır diye belirtilmesi maximum olmalı ki o hacimde bir tank için yetersiz gelir. 3500 debi yükseklik farkı gözetmeksizin fabrika verisidir. Sanıyorum ki ayrıca da boş sepetli verisidir. Dış filtreler yazdığı değerin altında veriyor bir de üzerine yükseklik farkı geldiğinde(tank yukarda filtre aşağıda) debi epey düşüyor.
Bir de bu etmenlere tank içi canlı yükü de katmak gerekiyor. Örnek veriyorum 1500 litrelik bir tankta 40-50 tane lepistes beslerseniz fx 6 yeterli gelecektir. Ama 40-50 adet erişkin tropheus kolonisi veya discus beslerseniz de yeterli gelmeyebilir. Büyük hacimlere gerek maliyet gerekse filtrasyon bakımından sump sistemi öneriliyor.
Biraz karışık anlattım kusura bakmayın.
[/QUOTE]
Harfiyen katılıyorum, 1500 litre çok afaki bir değer diye düşünüyorum. Kocaman gibi gözükse de sepet dış kısımları sadece süngerden oluşuyor dolayısıyla debisi yetse bile faydalı kullanım alanıyla yeterli bakteriyi misafir edecek yeri olduğunu asla düşünmüyorum.
[QUOTE=sorceres]
Selamlar Merhaba. Yeterli filtrasyon saatte tank hacmini 5-6 kez çevirmesi olarak nitelendiriliyor. Fazlasından zarar gelmeyecektir ama bu demek değildir ki 30 litrelik bir nanoda fx6 kullanılsın. 300 litre küçümsenmeyecek bir hacim dolayısıyla fx6 içerisinde fırtınalar kopartamaz. Zaten akvaryuma dönüş hortumunun ucundaki çıkış 2 farklı yöne ayarlanabiliyor. Tank içerisine verdiği dalgayı farklı yönlere vererek girdap etkisi oldukça azaltır.
1500 litrelik tanklarda kullanılır diye belirtilmesi maximum olmalı ki o hacimde bir tank için yetersiz gelir. 3500 debi yükseklik farkı gözetmeksizin fabrika verisidir. Sanıyorum ki ayrıca da boş sepetli verisidir. Dış filtreler yazdığı değerin altında veriyor bir de üzerine yükseklik farkı geldiğinde(tank yukarda filtre aşağıda) debi epey düşüyor.
Bir de bu etmenlere tank içi canlı yükü de katmak gerekiyor. Örnek veriyorum 1500 litrelik bir tankta 40-50 tane lepistes beslerseniz fx 6 yeterli gelecektir. Ama 40-50 adet erişkin tropheus kolonisi veya discus beslerseniz de yeterli gelmeyebilir. Büyük hacimlere gerek maliyet gerekse filtrasyon bakımından sump sistemi öneriliyor.
Biraz karışık anlattım kusura bakmayın.
[/QUOTE]
Harfiyen katılıyorum, 1500 litre çok afaki bir değer diye düşünüyorum. Kocaman gibi gözükse de sepet dış kısımları sadece süngerden oluşuyor dolayısıyla debisi yetse bile faydalı kullanım alanıyla yeterli bakteriyi misafir edecek yeri olduğunu asla düşünmüyorum.
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=ulutürk]Tankın çok hoş ambiyansı var. Son durum nedir? Alıştılar mi biraz ? Video isterim mümkünse.[;)][/QUOTE]
Çok teşekkürler, hafta sonu bitki ekleme ve dekorasyon değişikliğine gidiyorum. Daha sonra video benimde aklımda mutlaka burdan paylaşırım.
[QUOTE=ulutürk]Tankın çok hoş ambiyansı var. Son durum nedir? Alıştılar mi biraz ? Video isterim mümkünse.[;)][/QUOTE]
Çok teşekkürler, hafta sonu bitki ekleme ve dekorasyon değişikliğine gidiyorum. Daha sonra video benimde aklımda mutlaka burdan paylaşırım.
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=Furkan tarık]Tankınız çok güzel olmuş .
Beyaz kum da çok yakışmış , elinize sağlık [:nazar:]
Sağa ve sola yapmış olduğunuz hagen kum tepeleri zamanla erozyona uğrayıp tüm zemine yayılır , kötü bir görüntü oluşturur .Bunu engellemek için eğer elinizde kaldıysa , önüne kök ve kayalardan setler yapabilirsiniz .
[/QUOTE]
Bitiş noktalarına kayalarla bitkilerle ufak setler oluşturdum her şey yerli yerinde şimdilik. Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Furkan tarık]Tankınız çok güzel olmuş .
Beyaz kum da çok yakışmış , elinize sağlık [:nazar:]
Sağa ve sola yapmış olduğunuz hagen kum tepeleri zamanla erozyona uğrayıp tüm zemine yayılır , kötü bir görüntü oluşturur .Bunu engellemek için eğer elinizde kaldıysa , önüne kök ve kayalardan setler yapabilirsiniz .
[/QUOTE]
Bitiş noktalarına kayalarla bitkilerle ufak setler oluşturdum her şey yerli yerinde şimdilik. Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=ultimatebenz]Çok güzel kurulum olmuş. Beyaz da çok yakışıyor, lakin bakteri oturdukça, doğal kirlenme ile kum çok kirli hal alıyor.
Bitki güncellemeleriniz takip etmek isterim. 👌👍[/QUOTE]
Çok teşekkürler, kirlenme yaşamadım ama diotom sürecinde kahverengi yosunun en sevdiği yer oldu beyaz kum. Görüntüyü çok bozmadı daha doğal görünüyor ama yavaş yavaş oturmaya başladı ve yosunlarda kendiliğinden azalma dönemine girdiler.
[QUOTE=ultimatebenz]Çok güzel kurulum olmuş. Beyaz da çok yakışıyor, lakin bakteri oturdukça, doğal kirlenme ile kum çok kirli hal alıyor.
Bitki güncellemeleriniz takip etmek isterim. 👌👍[/QUOTE]
Çok teşekkürler, kirlenme yaşamadım ama diotom sürecinde kahverengi yosunun en sevdiği yer oldu beyaz kum. Görüntüyü çok bozmadı daha doğal görünüyor ama yavaş yavaş oturmaya başladı ve yosunlarda kendiliğinden azalma dönemine girdiler.
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=ulutürk]
Selamlar, merak ettiğim için soruyorum. Sizce x6 aşırı fazla değil mi 300 litre için? 1500 litrelik akvaryumlar için uygun diyor nette. Debisi 3500 . Akvaryum suyunu 11 12 kez cevirecek güçte. Bende fluval 306 var 250 litrelik akvaryuma fazla geliyordu. 300 litrelik akvaryumda kullanmayı düşünüyorum.
Bunun harici akvaryumu beğendim, maşallah diyeyim, güle güle besleyin lakin o filtre aşırı fazla aşırı akıntı yapar bilginize.
.[/QUOTE]
Merhaba, filtre konusunda bende epey şüpheliydim akıntı konusunda ama hiç sıkıntı çıkarmadı. Hafta sonu düzenlemelerden sonra video çekeceğim akıntı durumu vs. fikir verebilir diye düşünüyorum ama dediğim gibi iyi ki almışım dedirten bir seçim oldu benim için.
[QUOTE=ulutürk]
Selamlar, merak ettiğim için soruyorum. Sizce x6 aşırı fazla değil mi 300 litre için? 1500 litrelik akvaryumlar için uygun diyor nette. Debisi 3500 . Akvaryum suyunu 11 12 kez cevirecek güçte. Bende fluval 306 var 250 litrelik akvaryuma fazla geliyordu. 300 litrelik akvaryumda kullanmayı düşünüyorum.
Bunun harici akvaryumu beğendim, maşallah diyeyim, güle güle besleyin lakin o filtre aşırı fazla aşırı akıntı yapar bilginize.
.[/QUOTE]
Merhaba, filtre konusunda bende epey şüpheliydim akıntı konusunda ama hiç sıkıntı çıkarmadı. Hafta sonu düzenlemelerden sonra video çekeceğim akıntı durumu vs. fikir verebilir diye düşünüyorum ama dediğim gibi iyi ki almışım dedirten bir seçim oldu benim için.
Akvaryuma Yeni Ekilen Bitkilerin Formları?
Hiç bir sorun yok gibi gözüküyor limnophilialar dümdüz büyümüyor zaten doğal formları bu şekilde, zamanla budama sonrası kökler geliştikçe bir tık daha dik duruyorlar ama şu an için her şey güzel gözüküyor [:nazar:]
Hiç bir sorun yok gibi gözüküyor limnophilialar dümdüz büyümüyor zaten doğal formları bu şekilde, zamanla budama sonrası kökler geliştikçe bir tık daha dik duruyorlar ama şu an için her şey güzel gözüküyor [:nazar:]
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=MrzAdar]
Pistia ekledim ben, kökleri çok güzel duruyor.
Frogbit, salvinia natans olabilir mi aradığınız?[/QUOTE]
Bunlar değil ama pistia ekleyebilirim güzel görünüyor gerçekten.
[QUOTE=MrzAdar]
Pistia ekledim ben, kökleri çok güzel duruyor.
Frogbit, salvinia natans olabilir mi aradığınız?[/QUOTE]
Bunlar değil ama pistia ekleyebilirim güzel görünüyor gerçekten.
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=sorceres]Tankın güzelliğine bakınca hobiye 2 ay önce başladığınızı anlamak imkansız(benim açımdan). Dış filtre belli ki iyice araştırılıp itina ile seçilmiş. Fluval fx6 rastgele alınacak bir filtre değil. En iyi filtrelerden birini almışsınız.
2 ay önceki akvaryumunuz bile ilk kurulum için çok çok iyi. [:nazar:][/QUOTE]
Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim o sizin gözünüzün güzelliği. Filtre için dediğiniz gibi çok araştırma yaptım şu anda inanılmaz memnunum, yalnız bir dezavantajı var biraz sesli çalışıyor.
[QUOTE=sorceres]Tankın güzelliğine bakınca hobiye 2 ay önce başladığınızı anlamak imkansız(benim açımdan). Dış filtre belli ki iyice araştırılıp itina ile seçilmiş. Fluval fx6 rastgele alınacak bir filtre değil. En iyi filtrelerden birini almışsınız.
2 ay önceki akvaryumunuz bile ilk kurulum için çok çok iyi. [:nazar:][/QUOTE]
Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim o sizin gözünüzün güzelliği. Filtre için dediğiniz gibi çok araştırma yaptım şu anda inanılmaz memnunum, yalnız bir dezavantajı var biraz sesli çalışıyor.
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=MrzAdar]
Böyle de bırakabilirsiniz, akvaryum sizin.[:)] Ben kendi fikrimi söyledim.
Bu arada su üstü bitkisi ekleyebilirsiniz. Gayet güzel durur, hem de yavrular için saklanma alanı olur.[/QUOTE]
Tabi ki öyle haklısınız, su üstü için görselini bildiğim ama ismini bulamadığım bir bitki var onu arıyorum. Resmini bulabilirsem forumdan yardım alacağım.
[QUOTE=MrzAdar]
Böyle de bırakabilirsiniz, akvaryum sizin.[:)] Ben kendi fikrimi söyledim.
Bu arada su üstü bitkisi ekleyebilirsiniz. Gayet güzel durur, hem de yavrular için saklanma alanı olur.[/QUOTE]
Tabi ki öyle haklısınız, su üstü için görselini bildiğim ama ismini bulamadığım bir bitki var onu arıyorum. Resmini bulabilirsem forumdan yardım alacağım.
300lt Canlı Doğuran Karma Tecrübem
[QUOTE=Barsans]Güzel olmuş,bence beyaz kum yakışıyor akvaryuma, bende 3/1 i ni beyaz kum koydum gayet şık ve aydınlık gösteriyor, illa kum koyucam derseniz vitasand yıkanmış kumu tavsiye ederim...camlar sanırım extra clear [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim evet beyaz kum gayet şık oldu sadece siyahla arasında geçiş olarak kullanacağım birde köklerin ve taşların bulundukları yerlere görsel bütünlük olarak kullanmayı düşünüyorum. Bu arada cam aslında normal ama low iron dediklerinden sanırım.
[QUOTE=Barsans]Güzel olmuş,bence beyaz kum yakışıyor akvaryuma, bende 3/1 i ni beyaz kum koydum gayet şık ve aydınlık gösteriyor, illa kum koyucam derseniz vitasand yıkanmış kumu tavsiye ederim...camlar sanırım extra clear [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim evet beyaz kum gayet şık oldu sadece siyahla arasında geçiş olarak kullanacağım birde köklerin ve taşların bulundukları yerlere görsel bütünlük olarak kullanmayı düşünüyorum. Bu arada cam aslında normal ama low iron dediklerinden sanırım.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
