ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Srdr.Betta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2022 12:25
Son Ziyaret:
09 Mayıs 2025 21:29
Toplam Mesaj:
9 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serdar TURAN
Doğum Tarihi:
19 Ocak 1997
Yaş:
29
İl:
Erzurum
Meslek:
Sosyolog
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SERDAR TURAN
SON 9 MESAJI
Amatörce Bitki Denemem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/101120241604571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/101120241605411.jpg[/IMG]
Ölçüler:65×60h×40
Canlı Türleri:
5 adet melek
4 adet gurami
6 adet cüce vatoz yavrusu
1 adet sea
3 adet nerite salyangoz
Bitki Türleri: Amazon hançeri, subulata, anibuas ve çınar bitkisi bakımı basit bitkileri seçmeye çalıştım.
Tankın Yaşı: 1 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:dış filtre, ısıtıcı ve pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Dere kumu, Gnays kayası, yati kök
Ustalarım akvaryumu kuralı kısa bir süre oldu çok profesyonel bir kurulum değil kendi imkanlarım doğrultusunda yapmaya çalıştım.
Aydınlatma basit kaldı biraz şerit band Led kullanıyorum alüminyum bulamadığım için modül Led yapamadım hazır armatürler de el yakıyor ne yazık ki [:)].
Nerite salyangozları bir türlü akvaryumda tutamıyorum sürekli yukarı çıkıyorlar su değerlerini kontrol ediyorum dip çekimi yapıyorum ama pek keyif vermiyor açıkcası sürekli yukarıda askıda kalıyorlar.
Guramilerde birbirini sürüyor genelde, meleklerin keyifleri yerinde.
Pipo filtre randımanlı çalışmıyor ne yazık ki hava motorunun gücü düşük olduğu için yetersiz kaldı az miktarda hava veriyor çıkarmayı düşünüyorum.
Işık günde 8 saat yanıyor 3+5 şeklinde yanıyor.
Fikir ve önerilerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler dilerim. [:)][EDIT]Srdr.Betta,2024-11-10 16:42:38[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/101120241604571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/101120241605411.jpg[/IMG]
Ölçüler:65×60h×40
Canlı Türleri:
5 adet melek
4 adet gurami
6 adet cüce vatoz yavrusu
1 adet sea
3 adet nerite salyangoz
Bitki Türleri: Amazon hançeri, subulata, anibuas ve çınar bitkisi bakımı basit bitkileri seçmeye çalıştım.
Tankın Yaşı: 1 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:dış filtre, ısıtıcı ve pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Dere kumu, Gnays kayası, yati kök
Ustalarım akvaryumu kuralı kısa bir süre oldu çok profesyonel bir kurulum değil kendi imkanlarım doğrultusunda yapmaya çalıştım.
Aydınlatma basit kaldı biraz şerit band Led kullanıyorum alüminyum bulamadığım için modül Led yapamadım hazır armatürler de el yakıyor ne yazık ki [:)].
Nerite salyangozları bir türlü akvaryumda tutamıyorum sürekli yukarı çıkıyorlar su değerlerini kontrol ediyorum dip çekimi yapıyorum ama pek keyif vermiyor açıkcası sürekli yukarıda askıda kalıyorlar.
Guramilerde birbirini sürüyor genelde, meleklerin keyifleri yerinde.
Pipo filtre randımanlı çalışmıyor ne yazık ki hava motorunun gücü düşük olduğu için yetersiz kaldı az miktarda hava veriyor çıkarmayı düşünüyorum.
Işık günde 8 saat yanıyor 3+5 şeklinde yanıyor.
Fikir ve önerilerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler dilerim. [:)][EDIT]Srdr.Betta,2024-11-10 16:42:38[/EDIT]
Birbirini Kavalayan Guramiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651401.jpg[/IMG]
Ustalarım söyle bir akvaryumum var
2 adet noktalı gırami
2 adet altın gurami var
Guramilerde kendi aralarında birbirini kovalıyor sürüyor birbirini yanlarında melek balığı var onlarla pek alakalı değiller neden böyle yaparlar.
4 gurami
5 melek
6 cüce vatoz yavrusu
3 nerite salyangoz
120 litre akvaryum hacmi pipo filtre kullanıyorum şu an.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651401.jpg[/IMG]
Ustalarım söyle bir akvaryumum var
2 adet noktalı gırami
2 adet altın gurami var
Guramilerde kendi aralarında birbirini kovalıyor sürüyor birbirini yanlarında melek balığı var onlarla pek alakalı değiller neden böyle yaparlar.
4 gurami
5 melek
6 cüce vatoz yavrusu
3 nerite salyangoz
120 litre akvaryum hacmi pipo filtre kullanıyorum şu an.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=srnozcn]
Haklısınız simetri çok fark etmeyecektir. Renk dağılımı yeterli mi değil mi beyaz az kalır mı acaba gibi sorular var aklımda.
Teşekkür ederim öncelikle aslında profesyonel değil oldukça amatör şekilde yapıyorum bende. Isı ölçer ve potansiyometre tamamen kendi isteğimle alakalı :) bu şekilde kendiniz yapmanız benzer özelliklerdeki bir armatür setine göre tabiki çok çok uyguna geliyor. Benim elimde bir armatür kasası olduğu için geri kalan tamamı 2024 rakamıyla 1000TL kadar tuttu. Hazır almakla alakalı da şunu söyleyebilirim hazır aldım 3 kere. Armatürkün premium serisini dahi aldım ama powerled kadar etkisi yok bunu şahsen deneyimledim. Bilemiyorum bakılacak bitkiyle de alakası var tabiki.
Almak mı mantıklı yapmak mı konusunda da yanlış anlamayın şahsen şuan çok kalitesini de alabilirim hobinin götürüsünü düşünerek Bismillah dedik. Ama kendim uğraşmak, buna kafa yormak, nihayetinde birşey üretiyor olmak ve bunun sayesinde bitkilerin büyümesini izlemek vs çok çok daha keyifli oluyor diye düşünüyorum. Bu da biraz kişisel zevkle alakalı bir durum. Ama uğraşacak zamanım olmuyor vs diyorsanız ve çok zor bitkiler beslemeyecekseniz Orionled C serisini önerebilirim.[/QUOTE]
Elinize emeğinize sağlık çok açıklayıcı oldu gerçekten.
[QUOTE=srnozcn]
Haklısınız simetri çok fark etmeyecektir. Renk dağılımı yeterli mi değil mi beyaz az kalır mı acaba gibi sorular var aklımda.
Teşekkür ederim öncelikle aslında profesyonel değil oldukça amatör şekilde yapıyorum bende. Isı ölçer ve potansiyometre tamamen kendi isteğimle alakalı :) bu şekilde kendiniz yapmanız benzer özelliklerdeki bir armatür setine göre tabiki çok çok uyguna geliyor. Benim elimde bir armatür kasası olduğu için geri kalan tamamı 2024 rakamıyla 1000TL kadar tuttu. Hazır almakla alakalı da şunu söyleyebilirim hazır aldım 3 kere. Armatürkün premium serisini dahi aldım ama powerled kadar etkisi yok bunu şahsen deneyimledim. Bilemiyorum bakılacak bitkiyle de alakası var tabiki.
Almak mı mantıklı yapmak mı konusunda da yanlış anlamayın şahsen şuan çok kalitesini de alabilirim hobinin götürüsünü düşünerek Bismillah dedik. Ama kendim uğraşmak, buna kafa yormak, nihayetinde birşey üretiyor olmak ve bunun sayesinde bitkilerin büyümesini izlemek vs çok çok daha keyifli oluyor diye düşünüyorum. Bu da biraz kişisel zevkle alakalı bir durum. Ama uğraşacak zamanım olmuyor vs diyorsanız ve çok zor bitkiler beslemeyecekseniz Orionled C serisini önerebilirim.[/QUOTE]
Elinize emeğinize sağlık çok açıklayıcı oldu gerçekten.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=srnozcn]Herkese selamlar. Önceki amatör armatür denememden sonra biraz daha profesyonel birşey denemeye başladım.
60 x 9 cm alüminyum soğutucu levha içine genişliği 55 cm olacak şekilde dizilimi yapıyorum. 3 adet fan ile destekleyeceğim. bu fanları da bir potansiyometre ile harici bir adaptör ile çalıştırıp hızını kendim ayarlayacağım. Bunun nedeni de son hızda ses sorunu yaşarsam makul seviyeye kendim ayarlamak istiyorum. Ledler tabiki termal macun ile eklenecek fakat yinede ısıyı kontrol etmek için basit bir derece de ekleyeceğim üzerine. Neyse sonuç olarak bunlar benim düşüncelerim. Sizden fikir istediğim nokta şu, dizilimi alttaki gibi yapacağım. Sizce uygun mu yoksa farklı bir önerisi olan olur mu.
Pembe olanlar grow, diğerleri gördüğünüz gibi. 35w 350ma driver kullanıyorum fakat 36 led yaptım.
6 GROW
5 ROYAL BLUE
5 DEEP RED
20 BEYAZ 10K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/311020241641391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam öncelikle elinize sağlık benim merak ettiğim bir konu var böyle kendi bir armatür yapmak almaktan daha uyguna gelir mi sizin kadar profesyonel bir tasarım olmasa da basit düzlemde bir armatür yapmayı düşünüyorum ama maliyeti aynı olacaksa uğraşmakta istemiyorum açıkcası sizce yapmak mı mantıklı almak mı.
[QUOTE=srnozcn]Herkese selamlar. Önceki amatör armatür denememden sonra biraz daha profesyonel birşey denemeye başladım.
60 x 9 cm alüminyum soğutucu levha içine genişliği 55 cm olacak şekilde dizilimi yapıyorum. 3 adet fan ile destekleyeceğim. bu fanları da bir potansiyometre ile harici bir adaptör ile çalıştırıp hızını kendim ayarlayacağım. Bunun nedeni de son hızda ses sorunu yaşarsam makul seviyeye kendim ayarlamak istiyorum. Ledler tabiki termal macun ile eklenecek fakat yinede ısıyı kontrol etmek için basit bir derece de ekleyeceğim üzerine. Neyse sonuç olarak bunlar benim düşüncelerim. Sizden fikir istediğim nokta şu, dizilimi alttaki gibi yapacağım. Sizce uygun mu yoksa farklı bir önerisi olan olur mu.
Pembe olanlar grow, diğerleri gördüğünüz gibi. 35w 350ma driver kullanıyorum fakat 36 led yaptım.
6 GROW
5 ROYAL BLUE
5 DEEP RED
20 BEYAZ 10K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/311020241641391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam öncelikle elinize sağlık benim merak ettiğim bir konu var böyle kendi bir armatür yapmak almaktan daha uyguna gelir mi sizin kadar profesyonel bir tasarım olmasa da basit düzlemde bir armatür yapmayı düşünüyorum ama maliyeti aynı olacaksa uğraşmakta istemiyorum açıkcası sizce yapmak mı mantıklı almak mı.
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
[QUOTE=Babakızakvarist]
Çok teşekkür ederim benimde ilgim bitki ve melek olduğu için 90x50x60 seçmiştim ama bitkili maximum 40 diyo çoğu üstad. arızalı wallwasher bulma konusuna gelince bir ara 100cm 50cm ve 30 cm olmak üzere 3 adet buldum sık sık bakmalısınız market dijital güvenilir bir site ihtiyaçlarımı ordan alıyorum boş kasada mevcut walwasher için önceden açtığım konuyu bırakıcam tamir ve yapım için belki faydası olur[:)]
https://www.akvaryum.com/Forum/geri_donusum_power_led_aydinlatma_k995526.asp[/QUOTE]
Çok iyisiniz hocam böyle bilgi paylaşımı oldukça insanın hevesi hiç bitmiyor [:)]
[QUOTE=Babakızakvarist]
Çok teşekkür ederim benimde ilgim bitki ve melek olduğu için 90x50x60 seçmiştim ama bitkili maximum 40 diyo çoğu üstad. arızalı wallwasher bulma konusuna gelince bir ara 100cm 50cm ve 30 cm olmak üzere 3 adet buldum sık sık bakmalısınız market dijital güvenilir bir site ihtiyaçlarımı ordan alıyorum boş kasada mevcut walwasher için önceden açtığım konuyu bırakıcam tamir ve yapım için belki faydası olur[:)]
https://www.akvaryum.com/Forum/geri_donusum_power_led_aydinlatma_k995526.asp[/QUOTE]
Çok iyisiniz hocam böyle bilgi paylaşımı oldukça insanın hevesi hiç bitmiyor [:)]
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba geçmiş olsun tank seçimi yaparken benimde yaptığım bir hata 60cm seçmek oldu yükseklik artıkça ışık dibe ulaşamıyor malesef ben tabana lav kırığı serdim arkadan yüksek öne doğru alçak olacak şekilde derinlik verdim ve üzerine bazalt kum serdim tabandan böylelikle yükseltmiş oldum aydınlatma olarak power led kullanıyorum kedim yaptım yaparkende internet üzeri 2. el ugulamasından bulduğum arızalı wallwasherları tamir edip kullandım ledlerini 2 beyaz 1 grow olacak şekilde yeniden dizdim alüminyumları soğutma için ideal ve taç kapağın altıda kaldığı için görüntü sorunu olmuyor . tankın orta kısmına gelen kısımda 60 derece power led merceği kullanıyorum görsel bırakıyorum taban için keyifli hobiler[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Gerçekten yüksek değilde uzun akvaryum daha keyifli olabilirmiş onu fark ettim. Ama bunu avantaja çevirip melek büyütmek istiyorum bakalım nasıl bir sonuç çıkacak [:)]
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba geçmiş olsun tank seçimi yaparken benimde yaptığım bir hata 60cm seçmek oldu yükseklik artıkça ışık dibe ulaşamıyor malesef ben tabana lav kırığı serdim arkadan yüksek öne doğru alçak olacak şekilde derinlik verdim ve üzerine bazalt kum serdim tabandan böylelikle yükseltmiş oldum aydınlatma olarak power led kullanıyorum kedim yaptım yaparkende internet üzeri 2. el ugulamasından bulduğum arızalı wallwasherları tamir edip kullandım ledlerini 2 beyaz 1 grow olacak şekilde yeniden dizdim alüminyumları soğutma için ideal ve taç kapağın altıda kaldığı için görüntü sorunu olmuyor . tankın orta kısmına gelen kısımda 60 derece power led merceği kullanıyorum görsel bırakıyorum taban için keyifli hobiler[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Gerçekten yüksek değilde uzun akvaryum daha keyifli olabilirmiş onu fark ettim. Ama bunu avantaja çevirip melek büyütmek istiyorum bakalım nasıl bir sonuç çıkacak [:)]
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba geçmiş olsun tank seçimi yaparken benimde yaptığım bir hata 60cm seçmek oldu yükseklik artıkça ışık dibe ulaşamıyor malesef ben tabana lav kırığı serdim arkadan yüksek öne doğru alçak olacak şekilde derinlik verdim ve üzerine bazalt kum serdim tabandan böylelikle yükseltmiş oldum aydınlatma olarak power led kullanıyorum kedim yaptım yaparkende internet üzeri 2. el ugulamasından bulduğum arızalı wallwasherları tamir edip kullandım ledlerini 2 beyaz 1 grow olacak şekilde yeniden dizdim alüminyumları soğutma için ideal ve taç kapağın altıda kaldığı için görüntü sorunu olmuyor . tankın orta kısmına gelen kısımda 60 derece power led merceği kullanıyorum görsel bırakıyorum taban için keyifli hobiler[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok güzel bir akvaryum maşallah arızalı bulabilsem bende alıp kendimce bir şeyler yapacağım ama ne yazık ki bulamıyorum [:)].
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba geçmiş olsun tank seçimi yaparken benimde yaptığım bir hata 60cm seçmek oldu yükseklik artıkça ışık dibe ulaşamıyor malesef ben tabana lav kırığı serdim arkadan yüksek öne doğru alçak olacak şekilde derinlik verdim ve üzerine bazalt kum serdim tabandan böylelikle yükseltmiş oldum aydınlatma olarak power led kullanıyorum kedim yaptım yaparkende internet üzeri 2. el ugulamasından bulduğum arızalı wallwasherları tamir edip kullandım ledlerini 2 beyaz 1 grow olacak şekilde yeniden dizdim alüminyumları soğutma için ideal ve taç kapağın altıda kaldığı için görüntü sorunu olmuyor . tankın orta kısmına gelen kısımda 60 derece power led merceği kullanıyorum görsel bırakıyorum taban için keyifli hobiler[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok güzel bir akvaryum maşallah arızalı bulabilsem bende alıp kendimce bir şeyler yapacağım ama ne yazık ki bulamıyorum [:)].
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
[QUOTE=1Balikci ]Bazı sitelerde uygun fiyatlı arma türler bulunabiliyor, ancak bazı bitkiler zaten çok fazla ışığa gerek duymuyorlar ışığa gerek duymayan bitkilerden tercih edebilirsiniz[/QUOTE]
Önerebileceğiniz bitki var mı hocam bildiğim kadarıyla basit bitkiler elimde olanlar. Ayrıca ne bakabilirim.
[QUOTE=1Balikci ]Bazı sitelerde uygun fiyatlı arma türler bulunabiliyor, ancak bazı bitkiler zaten çok fazla ışığa gerek duymuyorlar ışığa gerek duymayan bitkilerden tercih edebilirsiniz[/QUOTE]
Önerebileceğiniz bitki var mı hocam bildiğim kadarıyla basit bitkiler elimde olanlar. Ayrıca ne bakabilirim.
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
Ölçüler:65×60h×40 cm
Canlı Türleri: 5 adet melek 2 adet gurami 1 adet cüce vatoz 3 tane nerite salyangoz
Bitki Türleri: Amazon hançeri subulata vardı ama çürüyor tutmadı pellia moss oda çürüme evresinde
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: bant Led armatür kullanıyorum ama bir faydası olmadı pipo filtre ve dip çekimi
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu gnays kayası capatta yaprağı ve bir iki parça yati kökü
Ustalarım merhaba öncelikle.
Akvaryumu kuralı bir ay oldu bitkilerim küçük akvaryumdaydı bir hevesle büyük akvaryum aldım bitkileri ona geçirdim ama aydınlatma sorununu çözemedim aşırı pahalı geldi armatürler, bant Led aldım oda iş görmedi kendim yapayım dedim alüminyum levha bulamadım maliyeti yüksek oldu akvaryumu çok seviyorum balıklar çok keyifli bir sorun yok çok şükür ama aydınlatma çok sorun çıkarıyor sizce ne yapabilirim?
Bitki lerim çürümeye başladı ve yanıyor deliniyor yaprakları.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651401.jpg[/IMG]
Ölçüler:65×60h×40 cm
Canlı Türleri: 5 adet melek 2 adet gurami 1 adet cüce vatoz 3 tane nerite salyangoz
Bitki Türleri: Amazon hançeri subulata vardı ama çürüyor tutmadı pellia moss oda çürüme evresinde
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: bant Led armatür kullanıyorum ama bir faydası olmadı pipo filtre ve dip çekimi
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu gnays kayası capatta yaprağı ve bir iki parça yati kökü
Ustalarım merhaba öncelikle.
Akvaryumu kuralı bir ay oldu bitkilerim küçük akvaryumdaydı bir hevesle büyük akvaryum aldım bitkileri ona geçirdim ama aydınlatma sorununu çözemedim aşırı pahalı geldi armatürler, bant Led aldım oda iş görmedi kendim yapayım dedim alüminyum levha bulamadım maliyeti yüksek oldu akvaryumu çok seviyorum balıklar çok keyifli bir sorun yok çok şükür ama aydınlatma çok sorun çıkarıyor sizce ne yapabilirim?
Bitki lerim çürümeye başladı ve yanıyor deliniyor yaprakları.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651401.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
