ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ysfmtr123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
95
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2022 22:49
Son Ziyaret:
12 Haziran 2026 10:59
Toplam Mesaj:
159 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yusuf123
SON 10 MESAJI
Farklı Türler Ve Su Değişimi (deneysel Çalışma)
[QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Sıcaklık: 24 - 26
pH (Asitlik/Bazlık): 6.4 - 7.2 (su buharlaştığında genelde birazda olsa asitlık artıyor ekleme sonrası genelde bu aralıklarda kalıyordu
Toplam Sertlik (GH): 6 - 12
Amonyak : 0,0
Nitrit 0
Nitrat :10 -30 { ppm}
TDS (Toplam Çözünmüş Katı Madde 75 -375 (bende taban eşiciler ve ince kum var olduğu için midyelerde destek vermek için kasten bulandırıyordum)
bunlar ozamanlarda yaptığım ölçümlerin ortalaması deftere yazdığım yanı toplasan 4 kez falan ölçtüm bazen ilginç durumlarda yaşanıyordu bilgin olsun..... (alg patlaması gıbı)
[:)][:)][:)][:)][:)][QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Öncelikle özür diliyorum mesaj geç gördüm bayadır foruma girmiyordum su değerlerini bir önceki yorumda paylaştım. ortala sürekli test etmedim açıkçası ilk yıl ve birde genelde yer değişikli yaptığımda taşınma esnasında akvaryumu taşıyabilmek için suyu azalttığım zamanlarda ölçütünki aynı değerleri koruya bileyim diye.
Ne kazandın diye sormuşsun:
İnan ki temizlik derdiyle uğraşmadığın sabit bir akvaryumun keyfi hiç bir yerde yok , hastalık korkun yok yem korkun yok tatile gidince akvaryuma ne olur kokun yok oksijenimi bitti korkun yok elektrik giderse ne olur korkun yok. ( evet balık kayıpları her zaman yaşanır birbirlerini yerler veya bir yere sıkışıp ölebilirler ki benim başıma çok geldi) ama düşünkü lepistes yavruları solucanlar yosunlar bitkiler ve salyangozlar canlı yem oluyor burada hiç biri tamamen yok olmuyor ama güçlü olan hayatta kalıyor ve bir sonraki nesil neredeyse hamsi kadar kıvraklaşıyor. tabiki beli zamanlarda tehlike arz edecek boylara ulaşanları tabiki akvaryumdan çıkarıyorum pengasusların boyu meleklerin erginleşmesi ciddi anlamda zorluk çektirdi. ama değim gibi basit çöümlerle tolere ettik. sonucta ben her hafta sonu her akşam her ay dip cek su degiştir ama suyu beklet klor çöktür. ay anam hatalıkmı kaptı yok dipte ölen balıkmı var hıdramı bast pleneryamı ıstıla etti mantarmı cıktı kuyrukmu eridi iç pazarazitmi var camlarmı yeşillendi sakal yosunmu bastı balığım neden hareketsiz sorularını sormaya zaman ayrımadım sadece oturup keyifle ızledım hatta tv izler gibi saatlerce avlanmalarını üremelerini salyangozların temızlıgını mıdyenın suyu süzmesini solucanların toprak altında camada tuneller acmasını izledim sanırım bu bır hobici için ulaşılabilecek en keyifli anlardı.....[:)]
Hepsini okumadığın için açıkçası ana fikride anlamaman gayet doğal. Amaç her akvaryum illa pahalı ekipmanların ve titiz bir çalışmanın ürünü olacak, aynı çoban gibi sürekli peşinden koştuğun bildiğin bir mesai havasında bir hobi olacak diye bir şart yok ana fikir bu.......
[QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Sıcaklık: 24 - 26
pH (Asitlik/Bazlık): 6.4 - 7.2 (su buharlaştığında genelde birazda olsa asitlık artıyor ekleme sonrası genelde bu aralıklarda kalıyordu
Toplam Sertlik (GH): 6 - 12
Amonyak : 0,0
Nitrit 0
Nitrat :10 -30 { ppm}
TDS (Toplam Çözünmüş Katı Madde 75 -375 (bende taban eşiciler ve ince kum var olduğu için midyelerde destek vermek için kasten bulandırıyordum)
bunlar ozamanlarda yaptığım ölçümlerin ortalaması deftere yazdığım yanı toplasan 4 kez falan ölçtüm bazen ilginç durumlarda yaşanıyordu bilgin olsun..... (alg patlaması gıbı)
[:)][:)][:)][:)][:)][QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Öncelikle özür diliyorum mesaj geç gördüm bayadır foruma girmiyordum su değerlerini bir önceki yorumda paylaştım. ortala sürekli test etmedim açıkçası ilk yıl ve birde genelde yer değişikli yaptığımda taşınma esnasında akvaryumu taşıyabilmek için suyu azalttığım zamanlarda ölçütünki aynı değerleri koruya bileyim diye.
Ne kazandın diye sormuşsun:
İnan ki temizlik derdiyle uğraşmadığın sabit bir akvaryumun keyfi hiç bir yerde yok , hastalık korkun yok yem korkun yok tatile gidince akvaryuma ne olur kokun yok oksijenimi bitti korkun yok elektrik giderse ne olur korkun yok. ( evet balık kayıpları her zaman yaşanır birbirlerini yerler veya bir yere sıkışıp ölebilirler ki benim başıma çok geldi) ama düşünkü lepistes yavruları solucanlar yosunlar bitkiler ve salyangozlar canlı yem oluyor burada hiç biri tamamen yok olmuyor ama güçlü olan hayatta kalıyor ve bir sonraki nesil neredeyse hamsi kadar kıvraklaşıyor. tabiki beli zamanlarda tehlike arz edecek boylara ulaşanları tabiki akvaryumdan çıkarıyorum pengasusların boyu meleklerin erginleşmesi ciddi anlamda zorluk çektirdi. ama değim gibi basit çöümlerle tolere ettik. sonucta ben her hafta sonu her akşam her ay dip cek su degiştir ama suyu beklet klor çöktür. ay anam hatalıkmı kaptı yok dipte ölen balıkmı var hıdramı bast pleneryamı ıstıla etti mantarmı cıktı kuyrukmu eridi iç pazarazitmi var camlarmı yeşillendi sakal yosunmu bastı balığım neden hareketsiz sorularını sormaya zaman ayrımadım sadece oturup keyifle ızledım hatta tv izler gibi saatlerce avlanmalarını üremelerini salyangozların temızlıgını mıdyenın suyu süzmesini solucanların toprak altında camada tuneller acmasını izledim sanırım bu bır hobici için ulaşılabilecek en keyifli anlardı.....[:)]
Hepsini okumadığın için açıkçası ana fikride anlamaman gayet doğal. Amaç her akvaryum illa pahalı ekipmanların ve titiz bir çalışmanın ürünü olacak, aynı çoban gibi sürekli peşinden koştuğun bildiğin bir mesai havasında bir hobi olacak diye bir şart yok ana fikir bu.......
Akvaryumdaki Kahverengi Oluşumlar
Kahve rengi sakal yosun ışık düzensizliği-ve co2 dengesizliğinden çıkar nedeniyle çıkar. sardımı kurtulması zordur. ya tum akvaryumu sterıl hale getireceksin yada nerıte salyangozu kullanman gerek
Kahve rengi sakal yosun ışık düzensizliği-ve co2 dengesizliğinden çıkar nedeniyle çıkar. sardımı kurtulması zordur. ya tum akvaryumu sterıl hale getireceksin yada nerıte salyangozu kullanman gerek
Farklı Türler Ve Su Değişimi (deneysel Çalışma)
Yıl 2026 ve ben akvaryumu artık kaldırmak mecburiyetinde kaldım maalesef akvaryumun camı çatladı arkadaşlar içinde önceki yılardan kalan canlılarım meleklerim hala yasıyor lepisteslerim kaç nesil oldu artık sayamıyorum japon balıklarımı geçtiğimiz yaz ayırdım ciddi bir boya ulaşmışlardı ve daniolarımı öğrencilerime dağıttım bu arada beta hala yaşıyor. salyangozlarımın sayısını baya fazla karideslerim toplu olarak petshopa aktardım ve 12 torba falan cıktı salyangozlarla beraber elma salyangozlarımı verdim yaklaşık 30 kusurlardı. evet bu deneyimde böylelikle bitirdim
Gerçekten eğlendim keyıflıydı. 3 ev değiştiridim 3 şehir değiştirdim ve akvaryumlarım taşımak inanılmaz zahmetliydi tabanı bozulmasın diye suyu ıle birlikte götürmek yarım tonluk bir akvaryumu taşımak. baya zor oldu :D
ama değdi şimdi küçük minyatür bir akvaryum yapacağım. sadece karideslerden oluşacak....
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERIM [:)]
[K][B]bu surede eksilen su hariç hiç su değiştirmedim[/B][/K]................................[EDIT]ysfmtr123,2026-05-03 13:24:51[/EDIT]
Yıl 2026 ve ben akvaryumu artık kaldırmak mecburiyetinde kaldım maalesef akvaryumun camı çatladı arkadaşlar içinde önceki yılardan kalan canlılarım meleklerim hala yasıyor lepisteslerim kaç nesil oldu artık sayamıyorum japon balıklarımı geçtiğimiz yaz ayırdım ciddi bir boya ulaşmışlardı ve daniolarımı öğrencilerime dağıttım bu arada beta hala yaşıyor. salyangozlarımın sayısını baya fazla karideslerim toplu olarak petshopa aktardım ve 12 torba falan cıktı salyangozlarla beraber elma salyangozlarımı verdim yaklaşık 30 kusurlardı. evet bu deneyimde böylelikle bitirdim
Gerçekten eğlendim keyıflıydı. 3 ev değiştiridim 3 şehir değiştirdim ve akvaryumlarım taşımak inanılmaz zahmetliydi tabanı bozulmasın diye suyu ıle birlikte götürmek yarım tonluk bir akvaryumu taşımak. baya zor oldu :D
ama değdi şimdi küçük minyatür bir akvaryum yapacağım. sadece karideslerden oluşacak....
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERIM [:)]
[K][B]bu surede eksilen su hariç hiç su değiştirmedim[/B][/K]................................[EDIT]ysfmtr123,2026-05-03 13:24:51[/EDIT]
Akvaryumu Sıfırlamak
20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......[/QUOTE] kabın koyu renkli ışık geçirmemesi önemli bu arada
20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......[/QUOTE] kabın koyu renkli ışık geçirmemesi önemli bu arada
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
Hocam su sıcaklıgını ölcmenız gerek balık 28 derceyı getiyse maesef sogutma yapmanız gerek evın en fazla sıcaklı 32 dır suda 5 derece aşagı olur.... balığınız strese girdiyse yem yemiyorsa yapacak tek şey beklemek öldürmeye çalışmayın
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE] ev içi 3e ble oldugunu sanmam bu arada 30 derece ustunde insanlar rahatısz olur dayanamaz
Hocam su sıcaklıgını ölcmenız gerek balık 28 derceyı getiyse maesef sogutma yapmanız gerek evın en fazla sıcaklı 32 dır suda 5 derece aşagı olur.... balığınız strese girdiyse yem yemiyorsa yapacak tek şey beklemek öldürmeye çalışmayın
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE] ev içi 3e ble oldugunu sanmam bu arada 30 derece ustunde insanlar rahatısz olur dayanamaz
Sakal Yosunu Mu?
Bunlar ıcın cok ıyı bır çözumum var ama akvaryumda sevılen canlılar degıller daha doğrusu türkiyede pek bilinen canlılar değiller
kücük miğfer salyangozları hem akvaryumda oldukları bellı olmuyor hemde 1 hafatada tum yosunları yıyor[EDIT]ysfmtr123,2024-03-16 17:23:18[/EDIT]
Bunlar ıcın cok ıyı bır çözumum var ama akvaryumda sevılen canlılar degıller daha doğrusu türkiyede pek bilinen canlılar değiller
kücük miğfer salyangozları hem akvaryumda oldukları bellı olmuyor hemde 1 hafatada tum yosunları yıyor[EDIT]ysfmtr123,2024-03-16 17:23:18[/EDIT]
Petshop Açıyorum - Hobihanem
Dukkanı nerde acıyorsunuz acaba
Dukkanı nerde acıyorsunuz acaba
Kurtardığım Kaplumbağalar İçin Ekipman Önerisi.
kaplum bağalar derin suları sevmez
kaplum bağalar derin suları sevmez
Beyaz Dışkı
Hocam beyaz dışkı uzunlamasına ve sürekli oluyorsa balıklarda halsızlık varsa sorundur. degılse sorun yok olmayan hastalıkla balıkları rahatsız etmeyın
Hocam beyaz dışkı uzunlamasına ve sürekli oluyorsa balıklarda halsızlık varsa sorundur. degılse sorun yok olmayan hastalıkla balıkları rahatsız etmeyın
Cinsiyet
Dişi
Dişi
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
