ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İroşkooo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2023 13:38
Son Ziyaret:
13 Mayıs 2023 17:36
Toplam Mesaj:
39 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İrem arhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İrem
SON 10 MESAJI
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=GhostKoi]
Doğrudan adım verilmediği için üzerime alınmamaya çalışıyorum. Fakat bu [B]İroşkoo[/B] rumuzlu kişinin bana karşı bir husumet beslediği, olur olmaz her fırsatta, alakalı alakasız suçlamalarda bulunduğu kesin. Ben genel olarak japon balığının hangi şartlarda bakılması gerektiğini kedisine düzgün bir dille en başta anlattım. Bu saatten sonra balıklarına ne şekilde bakacağı kendi problemi. Bir diğer başlığı da bu şekilde kendi kişisel meselesiyle dağıttı. Burada da olan şey budur. Yani konuyu bir yana bırakalım hamfendinin uğradığı haksızlıkları tartışalım... Yukardaki yakınmasının da mevcut konuyla hiçbir alakası yoktur. Ben bunu ilgiyi üzerine çekme isteği olarak görüyorum. Yaşını bilsem, yaşına vereceğim. Çocukça hareketler bunlar.
"[K]lakin bu adam devamlı konularımın altına yazıyor ve negatif yorumlar yapıyor bütüünnn hevesimi götürdü şuan balıklarımı da veriyorum rahat etsin..[/K]"
Biz insanlara saygı çerçevesinde yaklaşıyor ve yeri geldiğinde haddimizi biliyoruz. Bu insan da haddini bilsin biraz.
Böyle bencilce ilgi ve onay beklentisi içinde olan insanlara zerre kadar saygı duymuyorum, duymam da.[/QUOTE]
Sizden saygı bekleyen kim başlardan beri aynı şeyden yakınıyorsunuz, yetmiyor yorum yapıyorsunuz oda yetmiyor rencide ediyorsunuz oda yetmezmiş gibi ego sergiliyorsunuz, sizene istediğim her yere istediğin yorumu yaparım yazdıklarımı görmezden gelebilirsiniz.. Ya da engelleme yok mu engelleyin beni. Burası herkese açık bir platform
[QUOTE=GhostKoi]
Doğrudan adım verilmediği için üzerime alınmamaya çalışıyorum. Fakat bu [B]İroşkoo[/B] rumuzlu kişinin bana karşı bir husumet beslediği, olur olmaz her fırsatta, alakalı alakasız suçlamalarda bulunduğu kesin. Ben genel olarak japon balığının hangi şartlarda bakılması gerektiğini kedisine düzgün bir dille en başta anlattım. Bu saatten sonra balıklarına ne şekilde bakacağı kendi problemi. Bir diğer başlığı da bu şekilde kendi kişisel meselesiyle dağıttı. Burada da olan şey budur. Yani konuyu bir yana bırakalım hamfendinin uğradığı haksızlıkları tartışalım... Yukardaki yakınmasının da mevcut konuyla hiçbir alakası yoktur. Ben bunu ilgiyi üzerine çekme isteği olarak görüyorum. Yaşını bilsem, yaşına vereceğim. Çocukça hareketler bunlar.
"[K]lakin bu adam devamlı konularımın altına yazıyor ve negatif yorumlar yapıyor bütüünnn hevesimi götürdü şuan balıklarımı da veriyorum rahat etsin..[/K]"
Biz insanlara saygı çerçevesinde yaklaşıyor ve yeri geldiğinde haddimizi biliyoruz. Bu insan da haddini bilsin biraz.
Böyle bencilce ilgi ve onay beklentisi içinde olan insanlara zerre kadar saygı duymuyorum, duymam da.[/QUOTE]
Sizden saygı bekleyen kim başlardan beri aynı şeyden yakınıyorsunuz, yetmiyor yorum yapıyorsunuz oda yetmiyor rencide ediyorsunuz oda yetmezmiş gibi ego sergiliyorsunuz, sizene istediğim her yere istediğin yorumu yaparım yazdıklarımı görmezden gelebilirsiniz.. Ya da engelleme yok mu engelleyin beni. Burası herkese açık bir platform
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=UrasArt]
Öncelikle balıklar için forumda ilanlar kısmından ilan açmanız işe yarayabilir. Berraklık konusunu ilk başta anlamadım meğer başka konudan bahsediyormuşsunuz. Benim lafım bu konuya gelip "Ghostkoi" nick'li Erkut abimi sanki çok kötü ve negatif bir insanmış gibi bir yazı yazmanız, bu forumda onlarca insan var bazı insanlar gerçekten oldukça deneyimli ve ben bu insanları sever ve saygı duyarım, bu insanlardan bazıları ile sorunlar yaşamış olsak bile ben her zaman saygı duyarım. Evet bir insanı sevmeyebilirsiniz ama deneyim ve yaş farkından dolayı saygı duymak gerekli diye düşünüyorum.
Herkese keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Saygı duyana saygı duyarız tabiki neden duymayalım ama rencide edici konuşukları olduğu için ki demenize göre bilgi sahibi olduğu için üstünlükten gelen birşey beyefendide.. Neyse teşekkür ederim 🙏🏻
[QUOTE=UrasArt]
Öncelikle balıklar için forumda ilanlar kısmından ilan açmanız işe yarayabilir. Berraklık konusunu ilk başta anlamadım meğer başka konudan bahsediyormuşsunuz. Benim lafım bu konuya gelip "Ghostkoi" nick'li Erkut abimi sanki çok kötü ve negatif bir insanmış gibi bir yazı yazmanız, bu forumda onlarca insan var bazı insanlar gerçekten oldukça deneyimli ve ben bu insanları sever ve saygı duyarım, bu insanlardan bazıları ile sorunlar yaşamış olsak bile ben her zaman saygı duyarım. Evet bir insanı sevmeyebilirsiniz ama deneyim ve yaş farkından dolayı saygı duymak gerekli diye düşünüyorum.
Herkese keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Saygı duyana saygı duyarız tabiki neden duymayalım ama rencide edici konuşukları olduğu için ki demenize göre bilgi sahibi olduğu için üstünlükten gelen birşey beyefendide.. Neyse teşekkür ederim 🙏🏻
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=UrasArt]
Kusura bakmayın ancak forumda sizin yazılarınıza son zamanlarda çok denk geliyorum çoğunlukla yanlış şartlarda baktığınız japonlarınızı paylaşıyorsunuz adeta bir kişiden bile olsa onay bekler gibi. Evet çoğumuzun maddi durumu ile ilgili sıkıntıları var hatta şuan bulunduğumuz durumda maddiyattan çok daha büyük sorunlarımız var ancak malesef bir canlının yükünü almak bunu gerektiriyor sizin herhangi bir paraya ihtiyaç olmadan bile o akvaryum için yapabileceğiniz şeyler var ve bu defalarca söylendi ancak siz hala durumu kişisel algılayıp daha da inatlaşıyorsunuz bir kişiden şikayetçiyseniz basit bir şekilde yönetime bildirebilirsiniz ve o kişi gerçekten suçlu ise gereken yapılır. Eğer kötü eleştiri istemiyorsanız veya akvaryum ile ilgili tavsiye istemiyorsanız yapacağınız şey çok basit. Forumda birşey paylaşmamak.[/QUOTE]
Canlı yükü sayısında zaten sonuna kadar haklısınız tabiki azaltmaya gidicem verecek bir yer bakıyorum ama ben o kişinin konusunun altına balık sayımı ya da akvaryumumla ilgili bilgi vermedim sadece su berraklığı bu kadar balık yüküne rağmen berrak yapabildim nasıl yaptım onu söyledim resimle de kanıt attım yoksa benim akvaryumumun 10 numara 5 yıldız bakın diye atmadım teşekkür ederim 🙏🏻
[QUOTE=UrasArt]
Kusura bakmayın ancak forumda sizin yazılarınıza son zamanlarda çok denk geliyorum çoğunlukla yanlış şartlarda baktığınız japonlarınızı paylaşıyorsunuz adeta bir kişiden bile olsa onay bekler gibi. Evet çoğumuzun maddi durumu ile ilgili sıkıntıları var hatta şuan bulunduğumuz durumda maddiyattan çok daha büyük sorunlarımız var ancak malesef bir canlının yükünü almak bunu gerektiriyor sizin herhangi bir paraya ihtiyaç olmadan bile o akvaryum için yapabileceğiniz şeyler var ve bu defalarca söylendi ancak siz hala durumu kişisel algılayıp daha da inatlaşıyorsunuz bir kişiden şikayetçiyseniz basit bir şekilde yönetime bildirebilirsiniz ve o kişi gerçekten suçlu ise gereken yapılır. Eğer kötü eleştiri istemiyorsanız veya akvaryum ile ilgili tavsiye istemiyorsanız yapacağınız şey çok basit. Forumda birşey paylaşmamak.[/QUOTE]
Canlı yükü sayısında zaten sonuna kadar haklısınız tabiki azaltmaya gidicem verecek bir yer bakıyorum ama ben o kişinin konusunun altına balık sayımı ya da akvaryumumla ilgili bilgi vermedim sadece su berraklığı bu kadar balık yüküne rağmen berrak yapabildim nasıl yaptım onu söyledim resimle de kanıt attım yoksa benim akvaryumumun 10 numara 5 yıldız bakın diye atmadım teşekkür ederim 🙏🏻
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=MiSoSiKiaN]
Merhabalar,
Yapılan kontrollerde uyarıların ilgili kişilere yapıldığı görülmektedir. Konunun buralara gelmesine neden olan kişilerde açıkça görünmektedir. İlgili mesajlarda bu yüzden silinmemiştir. Diğer üye arkadaşlarında dediği gibi forum bilgi almak/vermek ve hobimizi daha ileri seviyelere çıkarmamızda bir araç olarak kullanılmalıdır. Bunu sağlayamıyorsanız ve sizden daha acemi/bilgisiz üyelerin açtığı konularda ego gösterme derdine giriyorsanız kusura bakmayın ama maalesef yanlış yerdesiniz. Örnek vermek gerekirse zamanında sizin açtığınız ısıtıcı konularına verilen cevaplara bakarak örnek alabilirsiniz. Çok birşey istemiyoruz, yeni üyelere sadece zamanında size davranıldığı gibi davranmanız bizim için yeterlidir.
Son olarak yöneticilerin aldığı doğru yada hatalı kararları yargılama mercii siz değilsiniz biziz. Konu hakkında varsa ters düşünceniz yönetime mesaj kısmından bildirirseniz konuyu inceler ve durum hakkında bilgi verebiliriz fakat bunun tartışılacağı yer forum konuları değildir. Bu konuya da dikkat ederseniz seviniriz.
Saygılar, [/QUOTE]
Çok özür dileyerek bir şey söylemek istiyorum, bu kişi devamlı negatif yorumlar, rencide edici tavırlar sergiliyor benim yazdığım bir yorumun altına da aynısını yaptı.. Sonuçta yanlış bir şeyi doğruya çevirmek için burdayız,maddi durumumuz el verdikçe malzemeler alıyoruz, balıkları azaltıyoruz burda yorumlara yazarak ya da konu açarak buranın amacı da o değil mi zaten.. lakin bu adam devamlı konularımın altına yazıyor ve negatif yorumlar yapıyor bütüünnn hevesimi götürdü şuan balıklarımı da veriyorum rahat etsin..
[QUOTE=MiSoSiKiaN]
Merhabalar,
Yapılan kontrollerde uyarıların ilgili kişilere yapıldığı görülmektedir. Konunun buralara gelmesine neden olan kişilerde açıkça görünmektedir. İlgili mesajlarda bu yüzden silinmemiştir. Diğer üye arkadaşlarında dediği gibi forum bilgi almak/vermek ve hobimizi daha ileri seviyelere çıkarmamızda bir araç olarak kullanılmalıdır. Bunu sağlayamıyorsanız ve sizden daha acemi/bilgisiz üyelerin açtığı konularda ego gösterme derdine giriyorsanız kusura bakmayın ama maalesef yanlış yerdesiniz. Örnek vermek gerekirse zamanında sizin açtığınız ısıtıcı konularına verilen cevaplara bakarak örnek alabilirsiniz. Çok birşey istemiyoruz, yeni üyelere sadece zamanında size davranıldığı gibi davranmanız bizim için yeterlidir.
Son olarak yöneticilerin aldığı doğru yada hatalı kararları yargılama mercii siz değilsiniz biziz. Konu hakkında varsa ters düşünceniz yönetime mesaj kısmından bildirirseniz konuyu inceler ve durum hakkında bilgi verebiliriz fakat bunun tartışılacağı yer forum konuları değildir. Bu konuya da dikkat ederseniz seviniriz.
Saygılar, [/QUOTE]
Çok özür dileyerek bir şey söylemek istiyorum, bu kişi devamlı negatif yorumlar, rencide edici tavırlar sergiliyor benim yazdığım bir yorumun altına da aynısını yaptı.. Sonuçta yanlış bir şeyi doğruya çevirmek için burdayız,maddi durumumuz el verdikçe malzemeler alıyoruz, balıkları azaltıyoruz burda yorumlara yazarak ya da konu açarak buranın amacı da o değil mi zaten.. lakin bu adam devamlı konularımın altına yazıyor ve negatif yorumlar yapıyor bütüünnn hevesimi götürdü şuan balıklarımı da veriyorum rahat etsin..
Hava Taşı
[QUOTE=Tesseract]Maalesef japon balıklarıyla ilgili büyütme tecrübem olmadı. Bu yüzden tecrübeye dayalı bir bilgi veremiyorum. Ancak okuduğum konulara istinaden akvaryumunuz 2 adet japon için ideal boyutta. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻
[QUOTE=Tesseract]Maalesef japon balıklarıyla ilgili büyütme tecrübem olmadı. Bu yüzden tecrübeye dayalı bir bilgi veremiyorum. Ancak okuduğum konulara istinaden akvaryumunuz 2 adet japon için ideal boyutta. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻
Hava Taşı
[QUOTE=Tesseract]Son olarak hacminiz az canlı yükünüz fazla akvaryumunuzun suyunu mümkün mertebe dolu tutmaya çalışın.[/QUOTE]
Balıklarımı azaltıcam yakın zamanda diğer akvaryumuma geçiricem 2 tanesini, 5 tane yeterli mi bu akvaryuma 60lt
[QUOTE=Tesseract]Son olarak hacminiz az canlı yükünüz fazla akvaryumunuzun suyunu mümkün mertebe dolu tutmaya çalışın.[/QUOTE]
Balıklarımı azaltıcam yakın zamanda diğer akvaryumuma geçiricem 2 tanesini, 5 tane yeterli mi bu akvaryuma 60lt
Hava Taşı
[QUOTE=ademakci]Merhaba,öncelikle yapay olan aksesuarları çıkartmak doğru bir karar olmuş.Akvaryumunuzda ki kum oranını yükseltip hava taşını gömerseniz hem sorununuz çözülür hemde görsel açıdan daha şık durur kanaatindeyim hatta almış olduğunuz taşlardan da hava taşının üzerine gelicek şekilde dekore ederseniz daha da garantilemiş olursunuz.Pipo filtreyi çıkartabilirsiniz gördüğüm kadarıyla iç filitreniz akvaryum hacminize yeterli gibi.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232229471.jpg[/IMG]
Akvaryumun son hali bu şekilde yapay 3 tane bitki kullandım sadece görsel açısından geniş yapraklı bitki bulamadım burda maalesef ilerleyen zamanda onları da almıcam 🙏🏻 şimdilik pipoyu çıkarmadım
[QUOTE=Tesseract]Sadece iç filtreyi kullanabilirsiniz. Hava taşının üstünü kumla örtebilirsiniz. Kabarcıkları bir tık daha büyük çıkarlar sadece.[/QUOTE]
Teşekkür ederim dediğiniz şekilde kumla örttüm 🙏🏻
[QUOTE=Tesseract]Sadece iç filtreyi kullanabilirsiniz. Hava taşının üstünü kumla örtebilirsiniz. Kabarcıkları bir tık daha büyük çıkarlar sadece.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232237401.jpg[/IMG]
Akvaryumumun son hali bu şekilde 😌
[QUOTE=ademakci]Merhaba,öncelikle yapay olan aksesuarları çıkartmak doğru bir karar olmuş.Akvaryumunuzda ki kum oranını yükseltip hava taşını gömerseniz hem sorununuz çözülür hemde görsel açıdan daha şık durur kanaatindeyim hatta almış olduğunuz taşlardan da hava taşının üzerine gelicek şekilde dekore ederseniz daha da garantilemiş olursunuz.Pipo filtreyi çıkartabilirsiniz gördüğüm kadarıyla iç filitreniz akvaryum hacminize yeterli gibi.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232229471.jpg[/IMG]
Akvaryumun son hali bu şekilde yapay 3 tane bitki kullandım sadece görsel açısından geniş yapraklı bitki bulamadım burda maalesef ilerleyen zamanda onları da almıcam 🙏🏻 şimdilik pipoyu çıkarmadım
[QUOTE=Tesseract]Sadece iç filtreyi kullanabilirsiniz. Hava taşının üstünü kumla örtebilirsiniz. Kabarcıkları bir tık daha büyük çıkarlar sadece.[/QUOTE]
Teşekkür ederim dediğiniz şekilde kumla örttüm 🙏🏻
[QUOTE=Tesseract]Sadece iç filtreyi kullanabilirsiniz. Hava taşının üstünü kumla örtebilirsiniz. Kabarcıkları bir tık daha büyük çıkarlar sadece.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232237401.jpg[/IMG]
Akvaryumumun son hali bu şekilde 😌
Hava Taşı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232015201.jpg[/IMG]
Herkese merhaba ben bugün akvaryumda bazı değişiklikler yapmak istedim resimde görmüş olduğunuz yapay kütüğü ve deniz kabuğunu çıkartarak orta kısma bazı taşlar aldım bu taşları yerleştirip, arka fona hava taşını koymak istiyorum,fakat hava taşı havaya doğru kalkıyor onun içinde 1 kg kum aldım üstünü örtsem kabarcıklara engel olur mu? Nasıl sabitliyebilirim.
Diğer konu ise pipo fitreyi iptal edip sadece iç fitreyi kullansam olur mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232015201.jpg[/IMG]
Herkese merhaba ben bugün akvaryumda bazı değişiklikler yapmak istedim resimde görmüş olduğunuz yapay kütüğü ve deniz kabuğunu çıkartarak orta kısma bazı taşlar aldım bu taşları yerleştirip, arka fona hava taşını koymak istiyorum,fakat hava taşı havaya doğru kalkıyor onun içinde 1 kg kum aldım üstünü örtsem kabarcıklara engel olur mu? Nasıl sabitliyebilirim.
Diğer konu ise pipo fitreyi iptal edip sadece iç fitreyi kullansam olur mu?
Elyaf Aktif Karbon
[QUOTE=GhostKoi]
[B]O hacimde, o filtre sistemiyle o sayıda japon balığı beslemekte ısrar ettiğiniz sürece bulanıklık ve başka sorunlarınız devam edecektir.[/B][zzz][/QUOTE]
Şuan suyum istediğim gibi oldu berraklaştı tabiki sizi dinleyip balıklarımı azaltıcam, vermek için yer arıyorum, gerçekten bakabilecek bir yer aramaktayım
Vatozuma dün salata verdim ama yemedi çoğu kişinin vatozu severek yiyor türü leopar vatoz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/160220231637111.jpg[/IMG]
[QUOTE=GhostKoi]
[B]O hacimde, o filtre sistemiyle o sayıda japon balığı beslemekte ısrar ettiğiniz sürece bulanıklık ve başka sorunlarınız devam edecektir.[/B][zzz][/QUOTE]
Şuan suyum istediğim gibi oldu berraklaştı tabiki sizi dinleyip balıklarımı azaltıcam, vermek için yer arıyorum, gerçekten bakabilecek bir yer aramaktayım
Vatozuma dün salata verdim ama yemedi çoğu kişinin vatozu severek yiyor türü leopar vatoz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/160220231637111.jpg[/IMG]
Elyaf Aktif Karbon
[QUOTE=ziyaalp]
Bakteri döngünüz oturmamış sanırım biraz zaman alır oluşması zamanla bulanıklık gidecektir [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için hafta da bir yine %20lik su değişimi yapmalımıyım?
[QUOTE=ziyaalp]
Bakteri döngünüz oturmamış sanırım biraz zaman alır oluşması zamanla bulanıklık gidecektir [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için hafta da bir yine %20lik su değişimi yapmalımıyım?
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
