ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İroşkooo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2023 13:38
Son Ziyaret:
13 Mayıs 2023 17:36
Toplam Mesaj:
39 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İrem arhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İrem
SON 10 MESAJI
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=GhostKoi]
Doğrudan adım verilmediği için üzerime alınmamaya çalışıyorum. Fakat bu [B]İroşkoo[/B] rumuzlu kişinin bana karşı bir husumet beslediği, olur olmaz her fırsatta, alakalı alakasız suçlamalarda bulunduğu kesin. Ben genel olarak japon balığının hangi şartlarda bakılması gerektiğini kedisine düzgün bir dille en başta anlattım. Bu saatten sonra balıklarına ne şekilde bakacağı kendi problemi. Bir diğer başlığı da bu şekilde kendi kişisel meselesiyle dağıttı. Burada da olan şey budur. Yani konuyu bir yana bırakalım hamfendinin uğradığı haksızlıkları tartışalım... Yukardaki yakınmasının da mevcut konuyla hiçbir alakası yoktur. Ben bunu ilgiyi üzerine çekme isteği olarak görüyorum. Yaşını bilsem, yaşına vereceğim. Çocukça hareketler bunlar.
"[K]lakin bu adam devamlı konularımın altına yazıyor ve negatif yorumlar yapıyor bütüünnn hevesimi götürdü şuan balıklarımı da veriyorum rahat etsin..[/K]"
Biz insanlara saygı çerçevesinde yaklaşıyor ve yeri geldiğinde haddimizi biliyoruz. Bu insan da haddini bilsin biraz.
Böyle bencilce ilgi ve onay beklentisi içinde olan insanlara zerre kadar saygı duymuyorum, duymam da.[/QUOTE]
Sizden saygı bekleyen kim başlardan beri aynı şeyden yakınıyorsunuz, yetmiyor yorum yapıyorsunuz oda yetmiyor rencide ediyorsunuz oda yetmezmiş gibi ego sergiliyorsunuz, sizene istediğim her yere istediğin yorumu yaparım yazdıklarımı görmezden gelebilirsiniz.. Ya da engelleme yok mu engelleyin beni. Burası herkese açık bir platform
[QUOTE=GhostKoi]
Doğrudan adım verilmediği için üzerime alınmamaya çalışıyorum. Fakat bu [B]İroşkoo[/B] rumuzlu kişinin bana karşı bir husumet beslediği, olur olmaz her fırsatta, alakalı alakasız suçlamalarda bulunduğu kesin. Ben genel olarak japon balığının hangi şartlarda bakılması gerektiğini kedisine düzgün bir dille en başta anlattım. Bu saatten sonra balıklarına ne şekilde bakacağı kendi problemi. Bir diğer başlığı da bu şekilde kendi kişisel meselesiyle dağıttı. Burada da olan şey budur. Yani konuyu bir yana bırakalım hamfendinin uğradığı haksızlıkları tartışalım... Yukardaki yakınmasının da mevcut konuyla hiçbir alakası yoktur. Ben bunu ilgiyi üzerine çekme isteği olarak görüyorum. Yaşını bilsem, yaşına vereceğim. Çocukça hareketler bunlar.
"[K]lakin bu adam devamlı konularımın altına yazıyor ve negatif yorumlar yapıyor bütüünnn hevesimi götürdü şuan balıklarımı da veriyorum rahat etsin..[/K]"
Biz insanlara saygı çerçevesinde yaklaşıyor ve yeri geldiğinde haddimizi biliyoruz. Bu insan da haddini bilsin biraz.
Böyle bencilce ilgi ve onay beklentisi içinde olan insanlara zerre kadar saygı duymuyorum, duymam da.[/QUOTE]
Sizden saygı bekleyen kim başlardan beri aynı şeyden yakınıyorsunuz, yetmiyor yorum yapıyorsunuz oda yetmiyor rencide ediyorsunuz oda yetmezmiş gibi ego sergiliyorsunuz, sizene istediğim her yere istediğin yorumu yaparım yazdıklarımı görmezden gelebilirsiniz.. Ya da engelleme yok mu engelleyin beni. Burası herkese açık bir platform
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=UrasArt]
Öncelikle balıklar için forumda ilanlar kısmından ilan açmanız işe yarayabilir. Berraklık konusunu ilk başta anlamadım meğer başka konudan bahsediyormuşsunuz. Benim lafım bu konuya gelip "Ghostkoi" nick'li Erkut abimi sanki çok kötü ve negatif bir insanmış gibi bir yazı yazmanız, bu forumda onlarca insan var bazı insanlar gerçekten oldukça deneyimli ve ben bu insanları sever ve saygı duyarım, bu insanlardan bazıları ile sorunlar yaşamış olsak bile ben her zaman saygı duyarım. Evet bir insanı sevmeyebilirsiniz ama deneyim ve yaş farkından dolayı saygı duymak gerekli diye düşünüyorum.
Herkese keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Saygı duyana saygı duyarız tabiki neden duymayalım ama rencide edici konuşukları olduğu için ki demenize göre bilgi sahibi olduğu için üstünlükten gelen birşey beyefendide.. Neyse teşekkür ederim 🙏🏻
[QUOTE=UrasArt]
Öncelikle balıklar için forumda ilanlar kısmından ilan açmanız işe yarayabilir. Berraklık konusunu ilk başta anlamadım meğer başka konudan bahsediyormuşsunuz. Benim lafım bu konuya gelip "Ghostkoi" nick'li Erkut abimi sanki çok kötü ve negatif bir insanmış gibi bir yazı yazmanız, bu forumda onlarca insan var bazı insanlar gerçekten oldukça deneyimli ve ben bu insanları sever ve saygı duyarım, bu insanlardan bazıları ile sorunlar yaşamış olsak bile ben her zaman saygı duyarım. Evet bir insanı sevmeyebilirsiniz ama deneyim ve yaş farkından dolayı saygı duymak gerekli diye düşünüyorum.
Herkese keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Saygı duyana saygı duyarız tabiki neden duymayalım ama rencide edici konuşukları olduğu için ki demenize göre bilgi sahibi olduğu için üstünlükten gelen birşey beyefendide.. Neyse teşekkür ederim 🙏🏻
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=UrasArt]
Kusura bakmayın ancak forumda sizin yazılarınıza son zamanlarda çok denk geliyorum çoğunlukla yanlış şartlarda baktığınız japonlarınızı paylaşıyorsunuz adeta bir kişiden bile olsa onay bekler gibi. Evet çoğumuzun maddi durumu ile ilgili sıkıntıları var hatta şuan bulunduğumuz durumda maddiyattan çok daha büyük sorunlarımız var ancak malesef bir canlının yükünü almak bunu gerektiriyor sizin herhangi bir paraya ihtiyaç olmadan bile o akvaryum için yapabileceğiniz şeyler var ve bu defalarca söylendi ancak siz hala durumu kişisel algılayıp daha da inatlaşıyorsunuz bir kişiden şikayetçiyseniz basit bir şekilde yönetime bildirebilirsiniz ve o kişi gerçekten suçlu ise gereken yapılır. Eğer kötü eleştiri istemiyorsanız veya akvaryum ile ilgili tavsiye istemiyorsanız yapacağınız şey çok basit. Forumda birşey paylaşmamak.[/QUOTE]
Canlı yükü sayısında zaten sonuna kadar haklısınız tabiki azaltmaya gidicem verecek bir yer bakıyorum ama ben o kişinin konusunun altına balık sayımı ya da akvaryumumla ilgili bilgi vermedim sadece su berraklığı bu kadar balık yüküne rağmen berrak yapabildim nasıl yaptım onu söyledim resimle de kanıt attım yoksa benim akvaryumumun 10 numara 5 yıldız bakın diye atmadım teşekkür ederim 🙏🏻
[QUOTE=UrasArt]
Kusura bakmayın ancak forumda sizin yazılarınıza son zamanlarda çok denk geliyorum çoğunlukla yanlış şartlarda baktığınız japonlarınızı paylaşıyorsunuz adeta bir kişiden bile olsa onay bekler gibi. Evet çoğumuzun maddi durumu ile ilgili sıkıntıları var hatta şuan bulunduğumuz durumda maddiyattan çok daha büyük sorunlarımız var ancak malesef bir canlının yükünü almak bunu gerektiriyor sizin herhangi bir paraya ihtiyaç olmadan bile o akvaryum için yapabileceğiniz şeyler var ve bu defalarca söylendi ancak siz hala durumu kişisel algılayıp daha da inatlaşıyorsunuz bir kişiden şikayetçiyseniz basit bir şekilde yönetime bildirebilirsiniz ve o kişi gerçekten suçlu ise gereken yapılır. Eğer kötü eleştiri istemiyorsanız veya akvaryum ile ilgili tavsiye istemiyorsanız yapacağınız şey çok basit. Forumda birşey paylaşmamak.[/QUOTE]
Canlı yükü sayısında zaten sonuna kadar haklısınız tabiki azaltmaya gidicem verecek bir yer bakıyorum ama ben o kişinin konusunun altına balık sayımı ya da akvaryumumla ilgili bilgi vermedim sadece su berraklığı bu kadar balık yüküne rağmen berrak yapabildim nasıl yaptım onu söyledim resimle de kanıt attım yoksa benim akvaryumumun 10 numara 5 yıldız bakın diye atmadım teşekkür ederim 🙏🏻
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=MiSoSiKiaN]
Merhabalar,
Yapılan kontrollerde uyarıların ilgili kişilere yapıldığı görülmektedir. Konunun buralara gelmesine neden olan kişilerde açıkça görünmektedir. İlgili mesajlarda bu yüzden silinmemiştir. Diğer üye arkadaşlarında dediği gibi forum bilgi almak/vermek ve hobimizi daha ileri seviyelere çıkarmamızda bir araç olarak kullanılmalıdır. Bunu sağlayamıyorsanız ve sizden daha acemi/bilgisiz üyelerin açtığı konularda ego gösterme derdine giriyorsanız kusura bakmayın ama maalesef yanlış yerdesiniz. Örnek vermek gerekirse zamanında sizin açtığınız ısıtıcı konularına verilen cevaplara bakarak örnek alabilirsiniz. Çok birşey istemiyoruz, yeni üyelere sadece zamanında size davranıldığı gibi davranmanız bizim için yeterlidir.
Son olarak yöneticilerin aldığı doğru yada hatalı kararları yargılama mercii siz değilsiniz biziz. Konu hakkında varsa ters düşünceniz yönetime mesaj kısmından bildirirseniz konuyu inceler ve durum hakkında bilgi verebiliriz fakat bunun tartışılacağı yer forum konuları değildir. Bu konuya da dikkat ederseniz seviniriz.
Saygılar, [/QUOTE]
Çok özür dileyerek bir şey söylemek istiyorum, bu kişi devamlı negatif yorumlar, rencide edici tavırlar sergiliyor benim yazdığım bir yorumun altına da aynısını yaptı.. Sonuçta yanlış bir şeyi doğruya çevirmek için burdayız,maddi durumumuz el verdikçe malzemeler alıyoruz, balıkları azaltıyoruz burda yorumlara yazarak ya da konu açarak buranın amacı da o değil mi zaten.. lakin bu adam devamlı konularımın altına yazıyor ve negatif yorumlar yapıyor bütüünnn hevesimi götürdü şuan balıklarımı da veriyorum rahat etsin..
[QUOTE=MiSoSiKiaN]
Merhabalar,
Yapılan kontrollerde uyarıların ilgili kişilere yapıldığı görülmektedir. Konunun buralara gelmesine neden olan kişilerde açıkça görünmektedir. İlgili mesajlarda bu yüzden silinmemiştir. Diğer üye arkadaşlarında dediği gibi forum bilgi almak/vermek ve hobimizi daha ileri seviyelere çıkarmamızda bir araç olarak kullanılmalıdır. Bunu sağlayamıyorsanız ve sizden daha acemi/bilgisiz üyelerin açtığı konularda ego gösterme derdine giriyorsanız kusura bakmayın ama maalesef yanlış yerdesiniz. Örnek vermek gerekirse zamanında sizin açtığınız ısıtıcı konularına verilen cevaplara bakarak örnek alabilirsiniz. Çok birşey istemiyoruz, yeni üyelere sadece zamanında size davranıldığı gibi davranmanız bizim için yeterlidir.
Son olarak yöneticilerin aldığı doğru yada hatalı kararları yargılama mercii siz değilsiniz biziz. Konu hakkında varsa ters düşünceniz yönetime mesaj kısmından bildirirseniz konuyu inceler ve durum hakkında bilgi verebiliriz fakat bunun tartışılacağı yer forum konuları değildir. Bu konuya da dikkat ederseniz seviniriz.
Saygılar, [/QUOTE]
Çok özür dileyerek bir şey söylemek istiyorum, bu kişi devamlı negatif yorumlar, rencide edici tavırlar sergiliyor benim yazdığım bir yorumun altına da aynısını yaptı.. Sonuçta yanlış bir şeyi doğruya çevirmek için burdayız,maddi durumumuz el verdikçe malzemeler alıyoruz, balıkları azaltıyoruz burda yorumlara yazarak ya da konu açarak buranın amacı da o değil mi zaten.. lakin bu adam devamlı konularımın altına yazıyor ve negatif yorumlar yapıyor bütüünnn hevesimi götürdü şuan balıklarımı da veriyorum rahat etsin..
Hava Taşı
[QUOTE=Tesseract]Maalesef japon balıklarıyla ilgili büyütme tecrübem olmadı. Bu yüzden tecrübeye dayalı bir bilgi veremiyorum. Ancak okuduğum konulara istinaden akvaryumunuz 2 adet japon için ideal boyutta. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻
[QUOTE=Tesseract]Maalesef japon balıklarıyla ilgili büyütme tecrübem olmadı. Bu yüzden tecrübeye dayalı bir bilgi veremiyorum. Ancak okuduğum konulara istinaden akvaryumunuz 2 adet japon için ideal boyutta. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻
Hava Taşı
[QUOTE=Tesseract]Son olarak hacminiz az canlı yükünüz fazla akvaryumunuzun suyunu mümkün mertebe dolu tutmaya çalışın.[/QUOTE]
Balıklarımı azaltıcam yakın zamanda diğer akvaryumuma geçiricem 2 tanesini, 5 tane yeterli mi bu akvaryuma 60lt
[QUOTE=Tesseract]Son olarak hacminiz az canlı yükünüz fazla akvaryumunuzun suyunu mümkün mertebe dolu tutmaya çalışın.[/QUOTE]
Balıklarımı azaltıcam yakın zamanda diğer akvaryumuma geçiricem 2 tanesini, 5 tane yeterli mi bu akvaryuma 60lt
Hava Taşı
[QUOTE=ademakci]Merhaba,öncelikle yapay olan aksesuarları çıkartmak doğru bir karar olmuş.Akvaryumunuzda ki kum oranını yükseltip hava taşını gömerseniz hem sorununuz çözülür hemde görsel açıdan daha şık durur kanaatindeyim hatta almış olduğunuz taşlardan da hava taşının üzerine gelicek şekilde dekore ederseniz daha da garantilemiş olursunuz.Pipo filtreyi çıkartabilirsiniz gördüğüm kadarıyla iç filitreniz akvaryum hacminize yeterli gibi.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232229471.jpg[/IMG]
Akvaryumun son hali bu şekilde yapay 3 tane bitki kullandım sadece görsel açısından geniş yapraklı bitki bulamadım burda maalesef ilerleyen zamanda onları da almıcam 🙏🏻 şimdilik pipoyu çıkarmadım
[QUOTE=Tesseract]Sadece iç filtreyi kullanabilirsiniz. Hava taşının üstünü kumla örtebilirsiniz. Kabarcıkları bir tık daha büyük çıkarlar sadece.[/QUOTE]
Teşekkür ederim dediğiniz şekilde kumla örttüm 🙏🏻
[QUOTE=Tesseract]Sadece iç filtreyi kullanabilirsiniz. Hava taşının üstünü kumla örtebilirsiniz. Kabarcıkları bir tık daha büyük çıkarlar sadece.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232237401.jpg[/IMG]
Akvaryumumun son hali bu şekilde 😌
[QUOTE=ademakci]Merhaba,öncelikle yapay olan aksesuarları çıkartmak doğru bir karar olmuş.Akvaryumunuzda ki kum oranını yükseltip hava taşını gömerseniz hem sorununuz çözülür hemde görsel açıdan daha şık durur kanaatindeyim hatta almış olduğunuz taşlardan da hava taşının üzerine gelicek şekilde dekore ederseniz daha da garantilemiş olursunuz.Pipo filtreyi çıkartabilirsiniz gördüğüm kadarıyla iç filitreniz akvaryum hacminize yeterli gibi.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232229471.jpg[/IMG]
Akvaryumun son hali bu şekilde yapay 3 tane bitki kullandım sadece görsel açısından geniş yapraklı bitki bulamadım burda maalesef ilerleyen zamanda onları da almıcam 🙏🏻 şimdilik pipoyu çıkarmadım
[QUOTE=Tesseract]Sadece iç filtreyi kullanabilirsiniz. Hava taşının üstünü kumla örtebilirsiniz. Kabarcıkları bir tık daha büyük çıkarlar sadece.[/QUOTE]
Teşekkür ederim dediğiniz şekilde kumla örttüm 🙏🏻
[QUOTE=Tesseract]Sadece iç filtreyi kullanabilirsiniz. Hava taşının üstünü kumla örtebilirsiniz. Kabarcıkları bir tık daha büyük çıkarlar sadece.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232237401.jpg[/IMG]
Akvaryumumun son hali bu şekilde 😌
Hava Taşı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232015201.jpg[/IMG]
Herkese merhaba ben bugün akvaryumda bazı değişiklikler yapmak istedim resimde görmüş olduğunuz yapay kütüğü ve deniz kabuğunu çıkartarak orta kısma bazı taşlar aldım bu taşları yerleştirip, arka fona hava taşını koymak istiyorum,fakat hava taşı havaya doğru kalkıyor onun içinde 1 kg kum aldım üstünü örtsem kabarcıklara engel olur mu? Nasıl sabitliyebilirim.
Diğer konu ise pipo fitreyi iptal edip sadece iç fitreyi kullansam olur mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/170220232015201.jpg[/IMG]
Herkese merhaba ben bugün akvaryumda bazı değişiklikler yapmak istedim resimde görmüş olduğunuz yapay kütüğü ve deniz kabuğunu çıkartarak orta kısma bazı taşlar aldım bu taşları yerleştirip, arka fona hava taşını koymak istiyorum,fakat hava taşı havaya doğru kalkıyor onun içinde 1 kg kum aldım üstünü örtsem kabarcıklara engel olur mu? Nasıl sabitliyebilirim.
Diğer konu ise pipo fitreyi iptal edip sadece iç fitreyi kullansam olur mu?
Elyaf Aktif Karbon
[QUOTE=GhostKoi]
[B]O hacimde, o filtre sistemiyle o sayıda japon balığı beslemekte ısrar ettiğiniz sürece bulanıklık ve başka sorunlarınız devam edecektir.[/B][zzz][/QUOTE]
Şuan suyum istediğim gibi oldu berraklaştı tabiki sizi dinleyip balıklarımı azaltıcam, vermek için yer arıyorum, gerçekten bakabilecek bir yer aramaktayım
Vatozuma dün salata verdim ama yemedi çoğu kişinin vatozu severek yiyor türü leopar vatoz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/160220231637111.jpg[/IMG]
[QUOTE=GhostKoi]
[B]O hacimde, o filtre sistemiyle o sayıda japon balığı beslemekte ısrar ettiğiniz sürece bulanıklık ve başka sorunlarınız devam edecektir.[/B][zzz][/QUOTE]
Şuan suyum istediğim gibi oldu berraklaştı tabiki sizi dinleyip balıklarımı azaltıcam, vermek için yer arıyorum, gerçekten bakabilecek bir yer aramaktayım
Vatozuma dün salata verdim ama yemedi çoğu kişinin vatozu severek yiyor türü leopar vatoz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238342/160220231637111.jpg[/IMG]
Elyaf Aktif Karbon
[QUOTE=ziyaalp]
Bakteri döngünüz oturmamış sanırım biraz zaman alır oluşması zamanla bulanıklık gidecektir [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için hafta da bir yine %20lik su değişimi yapmalımıyım?
[QUOTE=ziyaalp]
Bakteri döngünüz oturmamış sanırım biraz zaman alır oluşması zamanla bulanıklık gidecektir [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için hafta da bir yine %20lik su değişimi yapmalımıyım?
SON MESAJLAR
- Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
