ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batudemirci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Temmuz 2023 12:07
Son Ziyaret:
26 Mart 2025 14:36
Toplam Mesaj:
92 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
batu demirci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
35-40 LT
1 Japon
Dophin KF150
1 Anubias
SON 10 MESAJI
Contra Ichthyo Maksimum Kaç Gün Kullanılır?
Merhaba,
Yakınımın vefatı dolayısıyla 15 cm civarı bir japon balığı sahiplendim. Geldiği akvaryum çok bakımsız, kirden suyu gözükmeyen bir akvaryumdu. 10 gündür 10-15 LT su içine (Aslında tankım 40 LT) 15 damla contra damlatıyorum ve ayrıca bir miktar kaya tuzu koyuyorum. Her sabah 4'te 1 su değişimi yapıyorum. Kum yok tabanda. Bir de iç filtre çalıştırdım bol oksijen sağlasın diye. Isıtıcım olmadığı için suyu ısıtamıyorum. Kafasındaki beyaz beneklerin içi boşaldı, solungaçların etrafındakiler de aynı şekilde ama yüzgeçlerde birçok küçük beyaz benekçikler mevcut.
Sorum şu: Contra'yı maksimum kaç gün kullanabilirim? Yani hastalık geçene kadar diyelim 20 gün gerekli, 20 gün kullansam bir zararı olur mu?
Foto çekemedim, çünkü balık hareketli, fotoda anlaşılmıyor benekler. İştahında sorun yok, aksine yem görünce saldırıyor. Karnı göçük değil.
Hastalık Belirtileri: Beyaz noktalar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Tek japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 20 derece su
Filitrasyon: dophin kf150
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Contra-ichthyo
Merhaba,
Yakınımın vefatı dolayısıyla 15 cm civarı bir japon balığı sahiplendim. Geldiği akvaryum çok bakımsız, kirden suyu gözükmeyen bir akvaryumdu. 10 gündür 10-15 LT su içine (Aslında tankım 40 LT) 15 damla contra damlatıyorum ve ayrıca bir miktar kaya tuzu koyuyorum. Her sabah 4'te 1 su değişimi yapıyorum. Kum yok tabanda. Bir de iç filtre çalıştırdım bol oksijen sağlasın diye. Isıtıcım olmadığı için suyu ısıtamıyorum. Kafasındaki beyaz beneklerin içi boşaldı, solungaçların etrafındakiler de aynı şekilde ama yüzgeçlerde birçok küçük beyaz benekçikler mevcut.
Sorum şu: Contra'yı maksimum kaç gün kullanabilirim? Yani hastalık geçene kadar diyelim 20 gün gerekli, 20 gün kullansam bir zararı olur mu?
Foto çekemedim, çünkü balık hareketli, fotoda anlaşılmıyor benekler. İştahında sorun yok, aksine yem görünce saldırıyor. Karnı göçük değil.
Hastalık Belirtileri: Beyaz noktalar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Tek japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 20 derece su
Filitrasyon: dophin kf150
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Contra-ichthyo
Yengeç İle Cüce Kerevit
Merhaba, yengeciniz için kara alanı var değil mi? Tecrübem yok ama ben de yengeç bakmak istemiştim ve sonra akvaryum küçük geldiği için vazgeçtim. Paludaryum deniyor dediğim şeye ve görseldeki gibi sulak alan ve kara alanı oluyor. Tam emin değilim ama kerevite saldırabilir. Buna usta biri cevap verse daha sağlıklı olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240139/211020241942211.jpg[/IMG]
Merhaba, yengeciniz için kara alanı var değil mi? Tecrübem yok ama ben de yengeç bakmak istemiştim ve sonra akvaryum küçük geldiği için vazgeçtim. Paludaryum deniyor dediğim şeye ve görseldeki gibi sulak alan ve kara alanı oluyor. Tam emin değilim ama kerevite saldırabilir. Buna usta biri cevap verse daha sağlıklı olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240139/211020241942211.jpg[/IMG]
35 Litrede Neon Tetra Olurmu
[QUOTE=Atg05]
Peki tetralar için hangi filtreyi önerirsiniz ve yanlarına vantuz veya dişi bir beta alabilirmiyim. [/QUOTE]
Ben araştırmalarım sonucunda bu hacim için motorlu pipo filtre almıştım ve memnunum. Tek süngerli bir pipo filtrem var.
Betalar saldırgan olabiliyor diyen arkadaşlar var. Bunu tecrübe eden arkadaşlar da var sanırım. Benim tecrübem yok ama Balık Bulucu’da da Beta için agresif yazıyor. Ben olsam almaz, bu riske girmezdim.
Ayrıca bu hacme başka balık eklemek pek doğru olmayabilir sanki.
Keyifli hobiler.
[QUOTE=Atg05]
Peki tetralar için hangi filtreyi önerirsiniz ve yanlarına vantuz veya dişi bir beta alabilirmiyim. [/QUOTE]
Ben araştırmalarım sonucunda bu hacim için motorlu pipo filtre almıştım ve memnunum. Tek süngerli bir pipo filtrem var.
Betalar saldırgan olabiliyor diyen arkadaşlar var. Bunu tecrübe eden arkadaşlar da var sanırım. Benim tecrübem yok ama Balık Bulucu’da da Beta için agresif yazıyor. Ben olsam almaz, bu riske girmezdim.
Ayrıca bu hacme başka balık eklemek pek doğru olmayabilir sanki.
Keyifli hobiler.
35 Litrede Neon Tetra Olurmu
Neon Tetralar en az altılı beslenmeli deniyor. Ben 30 litrede üç Neon Tetra bakıyorum. Şimdilik canlı, kıpır kıpır, hareketliler. Bana alıştılar, yem istedikleri zaman ön cama geliyorlar. Yalnız başka balık türü yok yanlarında. Karides var iki tane ama onlar zaten aşırı kendi halinde canlılar.
Şimdilik güzel gidiyor. Tecrübeli bir akvariste canlı yayında sordum üç Neon sorun mu diye, sorun olmaz demişti. Yine de genel kanı daha doğrudur kesinlikle. Bu bilgi uzun gözlemler sonucunda standart haline gelmiştir diye düşünüyorum. Altılı halde daha mutlu olabilirler. Ben kendi gözlemimi yazdım sadece.
Keyifli hobiler.
Neon Tetralar en az altılı beslenmeli deniyor. Ben 30 litrede üç Neon Tetra bakıyorum. Şimdilik canlı, kıpır kıpır, hareketliler. Bana alıştılar, yem istedikleri zaman ön cama geliyorlar. Yalnız başka balık türü yok yanlarında. Karides var iki tane ama onlar zaten aşırı kendi halinde canlılar.
Şimdilik güzel gidiyor. Tecrübeli bir akvariste canlı yayında sordum üç Neon sorun mu diye, sorun olmaz demişti. Yine de genel kanı daha doğrudur kesinlikle. Bu bilgi uzun gözlemler sonucunda standart haline gelmiştir diye düşünüyorum. Altılı halde daha mutlu olabilirler. Ben kendi gözlemimi yazdım sadece.
Keyifli hobiler.
Karides Akvaryumu Dip Çekimi Yapılır Mı ?
Bende de önceden sadece karides ve salyangoz vardı. Dip çekimi gerekli değil yanıtı almıştım. Ne zaman işin içine balık girdi o zaman dip çekimi yapmanız lazım dediler. :) Bir kitapta da dibe çöken yem, dışkı ve çürümüş bitki artıklarının temizlenmesi gerektiğini söylüyor döngünün zarar görmemesi için.
Bende de önceden sadece karides ve salyangoz vardı. Dip çekimi gerekli değil yanıtı almıştım. Ne zaman işin içine balık girdi o zaman dip çekimi yapmanız lazım dediler. :) Bir kitapta da dibe çöken yem, dışkı ve çürümüş bitki artıklarının temizlenmesi gerektiğini söylüyor döngünün zarar görmemesi için.
Yeni Aldığım Balık Suyun Altına İnmiyor
Hayırlı olsun kurulumunuz. Benim araştırmalarıma göre bu hacim için canlı yükü fazla gibi. Ben bu litrede 3 neon tetra, 2 karides ve salyangoz bakıyorum.
Su sıcaklığı önemli, bir derece temin etmelisiniz. Isıtıcı tavsiye ediyor arkadaşlar. Sıcaklık dalgalanmaları hastalık yapar diyorlar.
Bir de akvaryumu kurduktan sonra en azından bir süre bekledikten sonra balık eklemek gerek diye biliyorum. Önce bakteri kültürü ekleyip döngünün oturmasını beklemek lazım. Bu süreçte salyangoz eklenebilir diye biliyorum ama tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilir. Ben birkaç ay sonra canlı eklemiştim akvaryuma.
Suyu da en az 48 saat ağzı açık kaplarda dinlendirmeniz gerekli diye söylüyorlar. Bir de dip çekimlerini aksatmamak lazım.
Forumda azot döngüsü, yeni tank sendromu, dip çekimi, canlı yükü gibi konulara bakabilrisniz. Bu hobi biraz araştırma isteyen bir hobi. Keyfi de burada.
Benim bilgilerim bunlar ama daha tecrübeli arkadaşlar yazar belki.
Keyifli hobiler.
Hayırlı olsun kurulumunuz. Benim araştırmalarıma göre bu hacim için canlı yükü fazla gibi. Ben bu litrede 3 neon tetra, 2 karides ve salyangoz bakıyorum.
Su sıcaklığı önemli, bir derece temin etmelisiniz. Isıtıcı tavsiye ediyor arkadaşlar. Sıcaklık dalgalanmaları hastalık yapar diyorlar.
Bir de akvaryumu kurduktan sonra en azından bir süre bekledikten sonra balık eklemek gerek diye biliyorum. Önce bakteri kültürü ekleyip döngünün oturmasını beklemek lazım. Bu süreçte salyangoz eklenebilir diye biliyorum ama tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilir. Ben birkaç ay sonra canlı eklemiştim akvaryuma.
Suyu da en az 48 saat ağzı açık kaplarda dinlendirmeniz gerekli diye söylüyorlar. Bir de dip çekimlerini aksatmamak lazım.
Forumda azot döngüsü, yeni tank sendromu, dip çekimi, canlı yükü gibi konulara bakabilrisniz. Bu hobi biraz araştırma isteyen bir hobi. Keyfi de burada.
Benim bilgilerim bunlar ama daha tecrübeli arkadaşlar yazar belki.
Keyifli hobiler.
Yeni Aldığım Balık Suyun Altına İnmiyor
Ben soruyu yanıtlayabilecek düzeyde hastalık konusunda tecrübeli değilim ama bu tip soruları sorarken belli başlı bilgileri vermek gerekli diyor tecrübeli arkadaşlar.
Şöyle:
- Akvaryum kaç litre?
- İçinde kaç canlı var?
- Filtre sisteminiz nedir?
- Suyun sıcaklığı nedir ve dalgalanma oluyor mu sıcaklıkta?
- Akvaryum ne kadar zamandır kurulu ve bakteri kültürü oturdu mu?
- Kaç günde bir dip çekimi yapıyorsunuz?
- Akvaryuma eklediğiniz su dinlenmiş mi oluyor yoksa direkt çeşmeden mi koyuyorsunuz?
- Ekstra kimyasal bir şey kullanıyor musunuz?
Bir de sanırım renkli çakıl var akvaryumunuzda. Bunları tecrübeli arkadaşlar salınım yapabilecekleri için sakıncalı buluyor. Plastik bitki için de aynı şeyi söyleyenler olduğu gibi kaliteli plastik bitkilerin sorun yaratmayacağını söyleyenler de var.
Bendeki lepistesler dipte durmaya başladıktan kısa süre sonra ölmüşlerdi. Yem verince yeme geliyorlardı ama onun dışında hareketsizlerdi. Ben pH’ın lepistese uygun olmadığını tahmin ediyorum ama akvaryumcudan aldığımda hasta olma ihtimalini de düşünmüyor değilim.
Eğer hastalık şüphesi varsa küçük bir karantina akvaryumuna alınması tavsiye ediliyor. Hastalığına göre ilaç tedavisi sonrası ana tanka alınmalı deniyor.
Geçmiş olsun. Keyifli hobiler dilerim.
Ben soruyu yanıtlayabilecek düzeyde hastalık konusunda tecrübeli değilim ama bu tip soruları sorarken belli başlı bilgileri vermek gerekli diyor tecrübeli arkadaşlar.
Şöyle:
- Akvaryum kaç litre?
- İçinde kaç canlı var?
- Filtre sisteminiz nedir?
- Suyun sıcaklığı nedir ve dalgalanma oluyor mu sıcaklıkta?
- Akvaryum ne kadar zamandır kurulu ve bakteri kültürü oturdu mu?
- Kaç günde bir dip çekimi yapıyorsunuz?
- Akvaryuma eklediğiniz su dinlenmiş mi oluyor yoksa direkt çeşmeden mi koyuyorsunuz?
- Ekstra kimyasal bir şey kullanıyor musunuz?
Bir de sanırım renkli çakıl var akvaryumunuzda. Bunları tecrübeli arkadaşlar salınım yapabilecekleri için sakıncalı buluyor. Plastik bitki için de aynı şeyi söyleyenler olduğu gibi kaliteli plastik bitkilerin sorun yaratmayacağını söyleyenler de var.
Bendeki lepistesler dipte durmaya başladıktan kısa süre sonra ölmüşlerdi. Yem verince yeme geliyorlardı ama onun dışında hareketsizlerdi. Ben pH’ın lepistese uygun olmadığını tahmin ediyorum ama akvaryumcudan aldığımda hasta olma ihtimalini de düşünmüyor değilim.
Eğer hastalık şüphesi varsa küçük bir karantina akvaryumuna alınması tavsiye ediliyor. Hastalığına göre ilaç tedavisi sonrası ana tanka alınmalı deniyor.
Geçmiş olsun. Keyifli hobiler dilerim.
Dev Akvaryum
Hayırlı olsun. Bende 35x35x35 için 6 mm cam var. O hacim için cam kalınlığı risk olabilir sanki. Tecrübem sınırlı ama kayıt kuşak denilen teknik uygulamak da gerekebilir.
Ustalar daha iyi bilir elbette. Söylediğim yanlış da olabilir.
Kayıt kuşak dediğim şu oluyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240139/191020241719511.jpg[/IMG]
Hayırlı olsun. Bende 35x35x35 için 6 mm cam var. O hacim için cam kalınlığı risk olabilir sanki. Tecrübem sınırlı ama kayıt kuşak denilen teknik uygulamak da gerekebilir.
Ustalar daha iyi bilir elbette. Söylediğim yanlış da olabilir.
Kayıt kuşak dediğim şu oluyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240139/191020241719511.jpg[/IMG]
40 Litre Lepistes Ve Neon Tetra Olur Mu ?
Ben lepistes ve neon tetra aldım, lepistesleri kısa sürede kaybettim. Sonra elimdeki akvaryum kitabına ve sitedeki Balık Bulucu’ya baktım ve pH ihtiyaçlarının çok uyumlu olmadığını gördüm. Almadan önce ihtiyaç duydukları su şartlarına da göz gezdirin derim. Benimkiler ondan mı öldü bilmiyorum ama siz bunu da dikkate alın derim.
İyi hobiler.
Ben lepistes ve neon tetra aldım, lepistesleri kısa sürede kaybettim. Sonra elimdeki akvaryum kitabına ve sitedeki Balık Bulucu’ya baktım ve pH ihtiyaçlarının çok uyumlu olmadığını gördüm. Almadan önce ihtiyaç duydukları su şartlarına da göz gezdirin derim. Benimkiler ondan mı öldü bilmiyorum ama siz bunu da dikkate alın derim.
İyi hobiler.
50 Lt Lik Akvaryum
Hayırlı olsun.
Bana lepistes kolay dediler, 3 neon tetra ile 2 de lepistes verdi 30 litre için akvaryumcu. 3 neon tetra yaşıyor, 2 lepistesi bir hafta içinde kaybettim. Sonradan pH ölçtüm ve pH'ın lepistese uygun olmadığını ve hatta neon tetrayla lepistesin pH'larının uyumsuz olduğunu öğrendim. Siz de balık almadan önce araştırın, burada Balık Bulucu diye bir şey var:
https://www.akvaryum.com/tatlisu/arama.Asp
linkini bıraktım size. Zaten 30 litreye 3 neon tetra ve 2 lepistes (yanında karides ve salyangozlar da var) fazlaymış.
Siz de hevesinize yenik düşüp tankın kapasitesinden fazla balık almayın lütfen. Neon tetralar bana kolay geldi şimdilik. Çok da keyifli balıklar. Hareketliler. En az 6'lı alınmalı deniyor. Ben 3'lü aldım şu an iyi gibiler. Bir de anubias bitkim var. Işık pek istemiyor. Çok sağlam bir bitki. Önce akvaryumun içini kaya ve bitkilerle doldurdum. Sonra farkına vardım ki balıklara yüzecek alan yok. Şimdi küçük bir kaya, bir yati kökü (pH düşürücü etkisi var diyorlar) bir de anubias var sadece. Benim için de daha güzel oldu estetik anlamda.
Bende kendinden motorlu, tek süngerli pipo filtre var. Gayet memnunum. Haftada bir dip çekimi yapıyorum. Filtrenin debisinde sorun olunca ya da sünger üstünde çok birikim olunca filtreyi akvaryumun susuyla temizliyorum. Süngeri çok sıkmıyorum, suya batırıp çıkarıyorum daha çok. Bazen çok az sıkıyorum. Filtre temizliğiyle dip çekimini aynı gün yapmıyorum. Filtreyi diyelim çarşamba değiştiriyorsam su değişimi için 3-4 gün veriyorum aralık. Yoksa oturan bakteri kültürünü önemli miktarda kaybedebilirsiniz diyenler var. Temizlikte kesinlikle akvaryum suyu kullanıyorum. Herhangi bir temizlik maddesi kullanmıyorum. Sadece çeşme suyuyla bile yıkamak filtre süngeri için büyük hata diyorlar. Yararlı bakteriler ölüyormuş. Akvaryum suyu değiştirilirken en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu kullanıyorum.
Balıklara çeşitli yemler aldım. 4 çeşit yem veriyorum. Birkaç dakika içinde tüketecekleri kadar yem veriyorum. Artık olursa da karidesler ve salyangozlar yiyor. Yalnız gereğinden fazla atınca suda yağlanma ya da köpüklenme olabiliyor hafif. Yağlanma için suyun üzerindeki hareketi fazlalaştırmak için pipo filtremi biraz daha yukarı alıyorum. Köpürmenin durumuna göre ya bu hareketle o da geçyor, geçmezse %10-20 arası su değişimi yapıp az bakteri kültürü ekliyorum.
Biraz uzun yazmışım ama ben de amatör olduğum için bildiğim şeyleri paylaşmak istedim. Yanlış varsa ustalar düzeltirler elbette.
İyi hobiler.
Hayırlı olsun.
Bana lepistes kolay dediler, 3 neon tetra ile 2 de lepistes verdi 30 litre için akvaryumcu. 3 neon tetra yaşıyor, 2 lepistesi bir hafta içinde kaybettim. Sonradan pH ölçtüm ve pH'ın lepistese uygun olmadığını ve hatta neon tetrayla lepistesin pH'larının uyumsuz olduğunu öğrendim. Siz de balık almadan önce araştırın, burada Balık Bulucu diye bir şey var:
https://www.akvaryum.com/tatlisu/arama.Asp
linkini bıraktım size. Zaten 30 litreye 3 neon tetra ve 2 lepistes (yanında karides ve salyangozlar da var) fazlaymış.
Siz de hevesinize yenik düşüp tankın kapasitesinden fazla balık almayın lütfen. Neon tetralar bana kolay geldi şimdilik. Çok da keyifli balıklar. Hareketliler. En az 6'lı alınmalı deniyor. Ben 3'lü aldım şu an iyi gibiler. Bir de anubias bitkim var. Işık pek istemiyor. Çok sağlam bir bitki. Önce akvaryumun içini kaya ve bitkilerle doldurdum. Sonra farkına vardım ki balıklara yüzecek alan yok. Şimdi küçük bir kaya, bir yati kökü (pH düşürücü etkisi var diyorlar) bir de anubias var sadece. Benim için de daha güzel oldu estetik anlamda.
Bende kendinden motorlu, tek süngerli pipo filtre var. Gayet memnunum. Haftada bir dip çekimi yapıyorum. Filtrenin debisinde sorun olunca ya da sünger üstünde çok birikim olunca filtreyi akvaryumun susuyla temizliyorum. Süngeri çok sıkmıyorum, suya batırıp çıkarıyorum daha çok. Bazen çok az sıkıyorum. Filtre temizliğiyle dip çekimini aynı gün yapmıyorum. Filtreyi diyelim çarşamba değiştiriyorsam su değişimi için 3-4 gün veriyorum aralık. Yoksa oturan bakteri kültürünü önemli miktarda kaybedebilirsiniz diyenler var. Temizlikte kesinlikle akvaryum suyu kullanıyorum. Herhangi bir temizlik maddesi kullanmıyorum. Sadece çeşme suyuyla bile yıkamak filtre süngeri için büyük hata diyorlar. Yararlı bakteriler ölüyormuş. Akvaryum suyu değiştirilirken en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu kullanıyorum.
Balıklara çeşitli yemler aldım. 4 çeşit yem veriyorum. Birkaç dakika içinde tüketecekleri kadar yem veriyorum. Artık olursa da karidesler ve salyangozlar yiyor. Yalnız gereğinden fazla atınca suda yağlanma ya da köpüklenme olabiliyor hafif. Yağlanma için suyun üzerindeki hareketi fazlalaştırmak için pipo filtremi biraz daha yukarı alıyorum. Köpürmenin durumuna göre ya bu hareketle o da geçyor, geçmezse %10-20 arası su değişimi yapıp az bakteri kültürü ekliyorum.
Biraz uzun yazmışım ama ben de amatör olduğum için bildiğim şeyleri paylaşmak istedim. Yanlış varsa ustalar düzeltirler elbette.
İyi hobiler.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
