ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Cexuf
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ağustos 2023 16:11
Son Ziyaret:
16 Nisan 2024 04:18
Toplam Mesaj:
34 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
SEMİH HANEDANOĞLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Software
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
• 240 Litre Bitkili Akvaryum;
• Lepistes
• Molly
• Neon Tetra
• Plati
SON 10 MESAJI
Bitki Akvaryumu Kurmak İstiyorum Hobide Yeniyim
@Avoure Hocam uygun fiyata bulmanız çok nadiren oluyor, mesela ben de 1 metre akvaryumu dış filtre, hava motorları, kayalar ve birçok malzeme ile 500 TL'ye almıştım. Ama şu an maalesef satmak durumundayım işim nedeniyle artık ilgili bakamıyorum.
@Avoure Hocam uygun fiyata bulmanız çok nadiren oluyor, mesela ben de 1 metre akvaryumu dış filtre, hava motorları, kayalar ve birçok malzeme ile 500 TL'ye almıştım. Ama şu an maalesef satmak durumundayım işim nedeniyle artık ilgili bakamıyorum.
Çözemediğim Balık Ölümleri..
[QUOTE=MasterChiefHakan]Ani ısı değişimi balıkları hasta eder ve öldürür. Çeşmeden su eklemeyin, birkaç gün beklettikten sonra (ısı farkı çoksa ılıştırıp) ekleyin.
Isıtıcıyı kapatmayın, termostatlı olduğundan otomatik kapanır. Sürekli fişe takılı olması elektrik sarfiyatını yükseltmez. Ayarlandığı ısıya gelince kapalı durur.
Ayrıca, canlı doğuranlar 1 yıl içinde akvaryumu doldurur, 2 yıla kalmaz akvaryum balıklara dar gelecektir.[/QUOTE]
Anladım hocam sizlere de çok teşekkür ederim. Evet otomatik olarak kapanıyor ancak bilemedim ay sonunda pederle şey yapmayayım 😅 şaka bir yana ekstradan 50 cmlik akvaryumda var yavrular ve karidesler onlarda bakıyorum.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Ani ısı değişimi balıkları hasta eder ve öldürür. Çeşmeden su eklemeyin, birkaç gün beklettikten sonra (ısı farkı çoksa ılıştırıp) ekleyin.
Isıtıcıyı kapatmayın, termostatlı olduğundan otomatik kapanır. Sürekli fişe takılı olması elektrik sarfiyatını yükseltmez. Ayarlandığı ısıya gelince kapalı durur.
Ayrıca, canlı doğuranlar 1 yıl içinde akvaryumu doldurur, 2 yıla kalmaz akvaryum balıklara dar gelecektir.[/QUOTE]
Anladım hocam sizlere de çok teşekkür ederim. Evet otomatik olarak kapanıyor ancak bilemedim ay sonunda pederle şey yapmayayım 😅 şaka bir yana ekstradan 50 cmlik akvaryumda var yavrular ve karidesler onlarda bakıyorum.
Çözemediğim Balık Ölümleri..
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Isıtıcı konusuna gelince, sürekli çalışınca faturaya güvenemiyorum hocam kabarık gelir diye ve ayriyeten armatür de günde 4-5 saat çalışıyor. Bundan sonra 2 adet 18 litrelik damacana içerisinde bekleteceğim suyu sağ olun [:)] birde akvaryumda balıkların böyle kıpır kıpır gezmelerini seviyorum ekstradan balık almak istiyorum da kaç adete kadar alabilirim? Full canlı doğuran mevcut. Son olarak bir sorum daha olacak, bitki yeterli mi ve suyun berraklığı ideal mi? Camlarda bazen toz gibi şeyler oluyor onları süngerle temizliyorum.[EDIT]Cexuf,2023-11-01 15:54:03[/EDIT]
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Isıtıcı konusuna gelince, sürekli çalışınca faturaya güvenemiyorum hocam kabarık gelir diye ve ayriyeten armatür de günde 4-5 saat çalışıyor. Bundan sonra 2 adet 18 litrelik damacana içerisinde bekleteceğim suyu sağ olun [:)] birde akvaryumda balıkların böyle kıpır kıpır gezmelerini seviyorum ekstradan balık almak istiyorum da kaç adete kadar alabilirim? Full canlı doğuran mevcut. Son olarak bir sorum daha olacak, bitki yeterli mi ve suyun berraklığı ideal mi? Camlarda bazen toz gibi şeyler oluyor onları süngerle temizliyorum.[EDIT]Cexuf,2023-11-01 15:54:03[/EDIT]
Çözemediğim Balık Ölümleri..
Merhaba değerli forum üyeleri, son 2-3 gündür her kalktığımda 1 veya 2 balığın öldüğünü fark ediyorum, şu an toplam 6 balığım maalesef ki öldü. Akvaryumum 240 litre, dış filtre mevcut, 2 farklı Ahm marka spirulina yem mevcut birisi sarımsaklı diğeri normal vitaminli olandan ve birde kurutulmuş artemia veriyorum 3-4 günde bir suda 5 dk bekleterek. Akvaryum içerisinde orta derecede bitkiler mevcut çok fazla yok. "Dip not; Dip çekimi yaptıktan sonra çeşmeden hortumla su ekliyorum ve bu haliyle normal olarak soğuk oluyor sonrasında hemen ısıtıcısı açıyorum, acaba bu yüzden mi? Isıtıcım sanırım 200w bunu sürekli açmıyorum nadiren açıyorum odam hep sıcak olduğu için, 1-2 saat sonra kapatıyorum 27 dereceye ayarlı. Akvaryumu 2 ay önce kurdum." Başka gerekli bilgiler var ise söylerseniz sevinirim şu anlık aklıma gelen bilgiler bunlardır. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231410591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411081.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum üyeleri, son 2-3 gündür her kalktığımda 1 veya 2 balığın öldüğünü fark ediyorum, şu an toplam 6 balığım maalesef ki öldü. Akvaryumum 240 litre, dış filtre mevcut, 2 farklı Ahm marka spirulina yem mevcut birisi sarımsaklı diğeri normal vitaminli olandan ve birde kurutulmuş artemia veriyorum 3-4 günde bir suda 5 dk bekleterek. Akvaryum içerisinde orta derecede bitkiler mevcut çok fazla yok. "Dip not; Dip çekimi yaptıktan sonra çeşmeden hortumla su ekliyorum ve bu haliyle normal olarak soğuk oluyor sonrasında hemen ısıtıcısı açıyorum, acaba bu yüzden mi? Isıtıcım sanırım 200w bunu sürekli açmıyorum nadiren açıyorum odam hep sıcak olduğu için, 1-2 saat sonra kapatıyorum 27 dereceye ayarlı. Akvaryumu 2 ay önce kurdum." Başka gerekli bilgiler var ise söylerseniz sevinirim şu anlık aklıma gelen bilgiler bunlardır. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231410591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411081.jpg[/IMG]
Bu Balığı Nasıl Temin Edebilirim?
[QUOTE=aupqua]Merhaba balık balon moli gibi durmuyor genç bir dişi moli gibi duruyor. Benzer renkli balıkları bulabileceğiniz birkaç petshop ismi bırakacağım. Alsancak Petshop - NK AquaStudio - Sinem Petshop. Yanlış hatırlamıyorsam NKaquastudio veya sinem petshopta yakın zamanda görmüştüm bu tarz balıklar. Sinem petshopa sarı siteden bakabilirsiniz diğerlerine ise instagramdan kolaylıkla ulaşıp güncel ilanlara göz gezdirebilirsiniz.[/QUOTE]
Valla hocam ilk aldığımızda 2-2.5 ay karnı böyle top şeklindeydi, bu zamanların sonuna doğru yavruladı mı ne oldu bilmiyorum karnı dümdüz olmuştu. Kardeşim biraz mızmız bu yüzden tutturdu tıpatıp aynısını istiyorum diye. Tamam demesem ağlayacak o derece, Alsancak petshoptan sürekli alıyorum zaten ama uzun zamandır gelmiyor, diğer petshoplara bakacağım verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ☺️
[QUOTE=aupqua]Merhaba balık balon moli gibi durmuyor genç bir dişi moli gibi duruyor. Benzer renkli balıkları bulabileceğiniz birkaç petshop ismi bırakacağım. Alsancak Petshop - NK AquaStudio - Sinem Petshop. Yanlış hatırlamıyorsam NKaquastudio veya sinem petshopta yakın zamanda görmüştüm bu tarz balıklar. Sinem petshopa sarı siteden bakabilirsiniz diğerlerine ise instagramdan kolaylıkla ulaşıp güncel ilanlara göz gezdirebilirsiniz.[/QUOTE]
Valla hocam ilk aldığımızda 2-2.5 ay karnı böyle top şeklindeydi, bu zamanların sonuna doğru yavruladı mı ne oldu bilmiyorum karnı dümdüz olmuştu. Kardeşim biraz mızmız bu yüzden tutturdu tıpatıp aynısını istiyorum diye. Tamam demesem ağlayacak o derece, Alsancak petshoptan sürekli alıyorum zaten ama uzun zamandır gelmiyor, diğer petshoplara bakacağım verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ☺️
Bu Balığı Nasıl Temin Edebilirim?
Merhaba değerli forum üyeleri, küçük kız kardeşimin balon moli balığı vardı ve maalesef ki dış filtre çektiği için ölmüş diğer balıkları filtreden kurtardık. Sorun şu ki ağlaya ağlaya başımın etini yedi çok üzülüyor ve balığın "[B]aynısını[/B]" hiçbir yerde bulamıyorum Ankara'da, sizlerden ricam elinizde varsa veya bulabileceğim kesin yer varsa yardımcı olmanız. Şimdiden teşekkürler ☺️ [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/120820232358591.jpg[/IMG][EDIT]Cexuf,2023-10-23 15:46:50[/EDIT]
Merhaba değerli forum üyeleri, küçük kız kardeşimin balon moli balığı vardı ve maalesef ki dış filtre çektiği için ölmüş diğer balıkları filtreden kurtardık. Sorun şu ki ağlaya ağlaya başımın etini yedi çok üzülüyor ve balığın "[B]aynısını[/B]" hiçbir yerde bulamıyorum Ankara'da, sizlerden ricam elinizde varsa veya bulabileceğim kesin yer varsa yardımcı olmanız. Şimdiden teşekkürler ☺️ [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/120820232358591.jpg[/IMG][EDIT]Cexuf,2023-10-23 15:46:50[/EDIT]
Beklenen Yardımı Alamadığım İçin Sildim
Forumda yardım konusunda bundan sonra bende elimi çekmiş bulunmaktayım. Herkese kolay gelsin..[EDIT]Cexuf,2023-09-29 23:06:10[/EDIT]
Forumda yardım konusunda bundan sonra bende elimi çekmiş bulunmaktayım. Herkese kolay gelsin..[EDIT]Cexuf,2023-09-29 23:06:10[/EDIT]
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
[QUOTE=HOPPALA]
Boyu 22 cm ise 100 ya da 50 watt olabilir. İkisininde boyu 22 cm diye belirtilmiş. Görseldekinin soyulan kısımları siyah sanırım. Doğrusu soyulma olayınıda pek çözemedim, sanırım dediğiniz gibi eski ürün olabilir.
Güncel satışta olanları firma değiştirmiş, görünümleri farklı. Siyah olan ısıtıcıyı misal dijital yapmışlar. En mantıklısı firma ile iletişime geçin;
[K]*[/K] https://www.atlantikpet.com/index.php?route=information/contact[/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. Ürünleri toplu olarak aldım ve aldığımda böyleydi siyah yerler soyulmuş gibi ama sorunsuz çalışıyor. Firma yardımcı olur umarım, bugün gün içinde iletişime geçeceğim.
[QUOTE=HOPPALA]
Boyu 22 cm ise 100 ya da 50 watt olabilir. İkisininde boyu 22 cm diye belirtilmiş. Görseldekinin soyulan kısımları siyah sanırım. Doğrusu soyulma olayınıda pek çözemedim, sanırım dediğiniz gibi eski ürün olabilir.
Güncel satışta olanları firma değiştirmiş, görünümleri farklı. Siyah olan ısıtıcıyı misal dijital yapmışlar. En mantıklısı firma ile iletişime geçin;
[K]*[/K] https://www.atlantikpet.com/index.php?route=information/contact[/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. Ürünleri toplu olarak aldım ve aldığımda böyleydi siyah yerler soyulmuş gibi ama sorunsuz çalışıyor. Firma yardımcı olur umarım, bugün gün içinde iletişime geçeceğim.
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
[QUOTE=HOPPALA]Muhtemelen [B]Atlantik Majestik[/B] olabilir.[/QUOTE]
Peki hocam kaç watt olduğunu nereden anlarım? Bu arada dediğiniz marka doğru.[EDIT]Cexuf,2023-09-24 23:34:12[/EDIT]
[QUOTE=HOPPALA]Muhtemelen [B]Atlantik Majestik[/B] olabilir.[/QUOTE]
Peki hocam kaç watt olduğunu nereden anlarım? Bu arada dediğiniz marka doğru.[EDIT]Cexuf,2023-09-24 23:34:12[/EDIT]
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
Merhaba değerli forum üyeleri, akvaryumu alırken ısıtıcı da dahildi ancak baya eski sanırım ve bu yüzden hangi marka ve kaç watt olduğunu bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️ bu arada akvaryumu ger şey dahil toplam 500 TL'ye aldım (dış filtre, ısıtıcı vb. bilmediğim birçok malzeme ile) fiyatı iyi mi sizce?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106121.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum üyeleri, akvaryumu alırken ısıtıcı da dahildi ancak baya eski sanırım ve bu yüzden hangi marka ve kaç watt olduğunu bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️ bu arada akvaryumu ger şey dahil toplam 500 TL'ye aldım (dış filtre, ısıtıcı vb. bilmediğim birçok malzeme ile) fiyatı iyi mi sizce?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106121.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
