ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MrAnason
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Eylül 2023 18:12
Son Ziyaret:
21 Haziran 2026 08:35
Toplam Mesaj:
45 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
32 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail T.
SON 10 MESAJI
Sobo Sf 550f Bypass Sorunu
[QUOTE=Shortbuff]
Bir tavsiye buldunuz mu yoksa olduğu gibi mi kullanıyorsunuz, ben de yeni aldım ama kafam karman çorman oldu[/QUOTE]
Şimdilik fabrikasyon dizilişi ile kullanıyorum. Yaklaşık 40 gün oldu debi azalmadı. İlerleyen zamanlarda suyun önce süngerden geçip çıkarken elyaf kısmına gelecek şekilde değişikliğe gidebilirim.
[QUOTE=Shortbuff]
Bir tavsiye buldunuz mu yoksa olduğu gibi mi kullanıyorsunuz, ben de yeni aldım ama kafam karman çorman oldu[/QUOTE]
Şimdilik fabrikasyon dizilişi ile kullanıyorum. Yaklaşık 40 gün oldu debi azalmadı. İlerleyen zamanlarda suyun önce süngerden geçip çıkarken elyaf kısmına gelecek şekilde değişikliğe gidebilirim.
Sobo Sf 550f Bypass Sorunu
[QUOTE=mustafakrml]
fabrikasyon diziliş çok mantıksız, suyun önce süngerlerden geçip kalın pislikleri tutup, sonra biyolojik filtrasyona geçmesi gerekmez mi normalde ben mi yanlış biliyorum?
ses çok rahatsız etmediği için ve salonda olduğu için akvaryum dokunmuyorum ben böyle doğru buluyorum.
ben içinden çıkan elyafı hiç kullanmadım, kendi elyafımı kullanıyorum o da sepetin içinde seramik halkanın üstüne konumlandırdım.[/QUOTE]
Mantıken dediğiniz doğru, ben filtreyi yeni aldığım için bir süre fabrikasyon diziliş ile kullanmayı tercih ettim. Hava sorununuza gelirsek filtrenin su doldurma kapağını sadece iterek değilde çevirerek sıkmıyorsanız ondan olabilir. İlk günler bende kapağı tam sıkmadığımdan hava yapmıştı.
[QUOTE=mustafakrml]
fabrikasyon diziliş çok mantıksız, suyun önce süngerlerden geçip kalın pislikleri tutup, sonra biyolojik filtrasyona geçmesi gerekmez mi normalde ben mi yanlış biliyorum?
ses çok rahatsız etmediği için ve salonda olduğu için akvaryum dokunmuyorum ben böyle doğru buluyorum.
ben içinden çıkan elyafı hiç kullanmadım, kendi elyafımı kullanıyorum o da sepetin içinde seramik halkanın üstüne konumlandırdım.[/QUOTE]
Mantıken dediğiniz doğru, ben filtreyi yeni aldığım için bir süre fabrikasyon diziliş ile kullanmayı tercih ettim. Hava sorununuza gelirsek filtrenin su doldurma kapağını sadece iterek değilde çevirerek sıkmıyorsanız ondan olabilir. İlk günler bende kapağı tam sıkmadığımdan hava yapmıştı.
Sobo Sf 550f Bypass Sorunu
[QUOTE=mustafakrml]
in yazan kısım(en üstte sarı sünger olmak üzere altına iki siyah sünger koyulacak.)
out yazan kısım yani 3 adet sepete ben şöyle bir dizilim yaptım(en alt sepet: eski sobo filtremden çıkan seramik halkalar,orta sepet: seachem matrix, en üst sepet: Eurostar Hexafix seramik halka ve jbl symec elyaf).
bu filtrenin sağlıklı şekilde kurulumuyla alakalı hiçbir içerik yok neredeyse internette.
ben neredeyse bu filtreye 3 aydır sahibim. çözemediğim bir hava problemi var ve galiba fotoğraftaki gibi montaj yapmadığım için öyle oluyor. fakat fotoğraftaki montaj şeklide bana aşırı saçma geldi.[/QUOTE]
Fabrikasyon dizilişi değiştirdiğiniz için olabilir mi
[QUOTE=mustafakrml]
in yazan kısım(en üstte sarı sünger olmak üzere altına iki siyah sünger koyulacak.)
out yazan kısım yani 3 adet sepete ben şöyle bir dizilim yaptım(en alt sepet: eski sobo filtremden çıkan seramik halkalar,orta sepet: seachem matrix, en üst sepet: Eurostar Hexafix seramik halka ve jbl symec elyaf).
bu filtrenin sağlıklı şekilde kurulumuyla alakalı hiçbir içerik yok neredeyse internette.
ben neredeyse bu filtreye 3 aydır sahibim. çözemediğim bir hava problemi var ve galiba fotoğraftaki gibi montaj yapmadığım için öyle oluyor. fakat fotoğraftaki montaj şeklide bana aşırı saçma geldi.[/QUOTE]
Fabrikasyon dizilişi değiştirdiğiniz için olabilir mi
Sobo Sf 550f Bypass Sorunu
[QUOTE=ahmetcan00]350f modeli kullanıyorum ve aynı durum bende de geçerli. Araştırıyorum sürekli ama kafam karışıyor. Bende su ilk elyafa ordan da biyolojik sepetlere dökülüyor lakin suyun içerde karıştığını düşünüyorum çünkü elyaf inanılmaz kirleniyor haftada bir simsiyah olarak çıkarıp 1/2 sıkıp geri ekliyorum. Sepetlerin yönünü değiştirmeyi düşünüyorum şuan. İlk süngerler sonra elyaf ve sonra biyolojik sepet (en sona da crystal pro purisen aldım) değiştirsem mi değiştirmesem mi bilemedim… yardımcı olan biri çıkar herhalde :)[/QUOTE]
Benim de filtre daha yeni belirli bir zaman sonra dizilimi değiştirmeyi düşünüyorum. Su çıkışı tarafında ki süngerler de kirlenme görüyor musunuz ?
[QUOTE=ahmetcan00]350f modeli kullanıyorum ve aynı durum bende de geçerli. Araştırıyorum sürekli ama kafam karışıyor. Bende su ilk elyafa ordan da biyolojik sepetlere dökülüyor lakin suyun içerde karıştığını düşünüyorum çünkü elyaf inanılmaz kirleniyor haftada bir simsiyah olarak çıkarıp 1/2 sıkıp geri ekliyorum. Sepetlerin yönünü değiştirmeyi düşünüyorum şuan. İlk süngerler sonra elyaf ve sonra biyolojik sepet (en sona da crystal pro purisen aldım) değiştirsem mi değiştirmesem mi bilemedim… yardımcı olan biri çıkar herhalde :)[/QUOTE]
Benim de filtre daha yeni belirli bir zaman sonra dizilimi değiştirmeyi düşünüyorum. Su çıkışı tarafında ki süngerler de kirlenme görüyor musunuz ?
Sobo Sf 550f Bypass Sorunu
Aynı filtreyi 2 hafta önce aldım. Eğer dizilimi değiştirmediyseniz filtrenin su girişinde önce elyaf sonra biyolojik filtre sepetleri, su çıkışında ise 3 kat sünger olarak geliyor. Bana da giriş kısmında elyaf olarak gelmesi ilginç geliyor. Daha tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Aynı filtreyi 2 hafta önce aldım. Eğer dizilimi değiştirmediyseniz filtrenin su girişinde önce elyaf sonra biyolojik filtre sepetleri, su çıkışında ise 3 kat sünger olarak geliyor. Bana da giriş kısmında elyaf olarak gelmesi ilginç geliyor. Daha tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Su Akış Yönü Nasıl Olmalı ?
[QUOTE=Cyber_Scout]
3.ncü sepete elyaf yada sık dokulu sünger şart. İnce partikülleri tutacak materyal olmazsa ; filtrede olmaz.
Ek bir ekipmana ihtiyacınız yok bence.
[/QUOTE]
Suyun girişinde elyaf var. Çıkış kısmında ise sırayla 3 kat sünger var fabrikasyon bu şekilde. Sepetleri biyolojik malzeme için ayırmışlar hocam
[QUOTE=Cyber_Scout]
3.ncü sepete elyaf yada sık dokulu sünger şart. İnce partikülleri tutacak materyal olmazsa ; filtrede olmaz.
Ek bir ekipmana ihtiyacınız yok bence.
[/QUOTE]
Suyun girişinde elyaf var. Çıkış kısmında ise sırayla 3 kat sünger var fabrikasyon bu şekilde. Sepetleri biyolojik malzeme için ayırmışlar hocam
Su Akış Yönü Nasıl Olmalı ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Armatür ile filtreyi yer değiştirip aydınlatmayı açınca likit karbon ekleyerek (üstünde de böyle yazmalı) ,
Filtre çıkış yönünü değişmeden (suyun üstüne doğru şekilde) devam etmeniz sorun çıkartmaz.
Elinizdeki gübre ve katkıları talimatına tam uygun şekilde kullanın.
Filtrenin içinde neler var?
Örneğin aktif karbon varsa gübrenin bir miktarını etkisiz hale getirir.
[/QUOTE]
Eurostar seramik halka ve Eurostar aquaclay biyolojik filtre malzemesi var. 3 sepet var toplam 1 sepeti boş tavsiyeniz varsa alabilirim. Birde ekstradan aquael sas 500 gibi bir yüzey temizleyici almamı önerir misiniz yoksa bu boyutlarda bir akvaryum için gereksiz mi olur ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Armatür ile filtreyi yer değiştirip aydınlatmayı açınca likit karbon ekleyerek (üstünde de böyle yazmalı) ,
Filtre çıkış yönünü değişmeden (suyun üstüne doğru şekilde) devam etmeniz sorun çıkartmaz.
Elinizdeki gübre ve katkıları talimatına tam uygun şekilde kullanın.
Filtrenin içinde neler var?
Örneğin aktif karbon varsa gübrenin bir miktarını etkisiz hale getirir.
[/QUOTE]
Eurostar seramik halka ve Eurostar aquaclay biyolojik filtre malzemesi var. 3 sepet var toplam 1 sepeti boş tavsiyeniz varsa alabilirim. Birde ekstradan aquael sas 500 gibi bir yüzey temizleyici almamı önerir misiniz yoksa bu boyutlarda bir akvaryum için gereksiz mi olur ?
Su Akış Yönü Nasıl Olmalı ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Filtreyi en arkaya alabilirsiniz. Su çıkışı bu şekilde iyi oksijenlendirme sağlar. Uygundur.
Co² kullandığınızda da bu şekilde durması gaz transferi sebebi ile sorun olur.[/QUOTE]
En arka dediğiniz mavi örtünün olduğu kısımsa eğer orada yer yok malesef koyamıyorum. CO2 kullanmıyorum. Özellikle Sessifloraların üzerinde ve akvaryum genelinde kahverengi yosun sorunu yaşıyorum. Filtre çıkışını kuma doğru yönlendirince baya bir tortu kalkıyor ne önerirsiniz ? Işık sürem normalde 5 6 saat az mı acaba bundan kaynaklanıyor olabilir mi ? Elimde Crystalpro Flora Multi Mineral ve Reeflowers Liquid Carbon var kullanmamı önerir misiniz ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Filtreyi en arkaya alabilirsiniz. Su çıkışı bu şekilde iyi oksijenlendirme sağlar. Uygundur.
Co² kullandığınızda da bu şekilde durması gaz transferi sebebi ile sorun olur.[/QUOTE]
En arka dediğiniz mavi örtünün olduğu kısımsa eğer orada yer yok malesef koyamıyorum. CO2 kullanmıyorum. Özellikle Sessifloraların üzerinde ve akvaryum genelinde kahverengi yosun sorunu yaşıyorum. Filtre çıkışını kuma doğru yönlendirince baya bir tortu kalkıyor ne önerirsiniz ? Işık sürem normalde 5 6 saat az mı acaba bundan kaynaklanıyor olabilir mi ? Elimde Crystalpro Flora Multi Mineral ve Reeflowers Liquid Carbon var kullanmamı önerir misiniz ?
Su Akış Yönü Nasıl Olmalı ?
45×35×35 ölçülerinde akvaryumum var. Yakın zamanda Sobo SF-550F askı filtreye geçiş yaptım.
Filtre çıkışını yaklaşık 45° açıyla su yüzeyine doğru yönlendirdim. Bu şekilde yüzeyde hafif bir dalgalanma oluşuyor. Bu kullanım doğru mudur, yoksa farklı bir açı mı tercih etmeliyim?
Arka kısımda bulunan sessifloralarda ise kahverengi yosunlanma ve yine o tarafta kum üzerinde pislik birikimi oluşuyor. Bitkilere doğrudan akıntıyı çevirdiğimde ise bu sefer fazla akıntıdan dolayı savruluyorlar. Bu dengeyi nasıl kurabilirim?
Fotoğrafa baktığınızda filtre yönü başta olmak üzere, sistemle ilgili göreceğiniz diğer detaylar için de öneri ve tavsiyelere açığım.
[IMG]https://i.hizliresim.com/iy2o8am.jpeg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/80hkg4k.jpeg[/IMG]
[EDIT]MrAnason,2026-05-22 19:33:03[/EDIT]
45×35×35 ölçülerinde akvaryumum var. Yakın zamanda Sobo SF-550F askı filtreye geçiş yaptım.
Filtre çıkışını yaklaşık 45° açıyla su yüzeyine doğru yönlendirdim. Bu şekilde yüzeyde hafif bir dalgalanma oluşuyor. Bu kullanım doğru mudur, yoksa farklı bir açı mı tercih etmeliyim?
Arka kısımda bulunan sessifloralarda ise kahverengi yosunlanma ve yine o tarafta kum üzerinde pislik birikimi oluşuyor. Bitkilere doğrudan akıntıyı çevirdiğimde ise bu sefer fazla akıntıdan dolayı savruluyorlar. Bu dengeyi nasıl kurabilirim?
Fotoğrafa baktığınızda filtre yönü başta olmak üzere, sistemle ilgili göreceğiniz diğer detaylar için de öneri ve tavsiyelere açığım.
[IMG]https://i.hizliresim.com/iy2o8am.jpeg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/80hkg4k.jpeg[/IMG]
[EDIT]MrAnason,2026-05-22 19:33:03[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
