ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
myazar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Ekim 2023 11:38
Son Ziyaret:
17 Aralık 2023 16:32
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Yazar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
64*25*34cm
19 Lepistes(+~7 yavru :))
2 Molly
2 Kılıç
4 Platy
2 Çöpçü
1 Cüce Vatoz
---
44L Net Su
Askı Pipo Filtre
150W Isıtıcı(27°)
Su İçi Termometre(24°)
Led
Taban Siyah çakıl(~2cm/2.5.kg)
SON 10 MESAJI
Balıklarımda Beyaz Benek Hastalığı
Selamlar;
Bugün bazı balıklarımda beyaz beneklenme olduğunu gördüm. Molinin her tarafında. lepisteslerimin kuyruk kısmında.
Akvarymumda 3-4 günlük lepistes yavrularımda var. onun için hangi tedaviyi nasıl uygulayacağımı bilemedim. Siya moli yüzeyde sabit duruyor. Bazı lepisteslerim dipte sabit duruyor.
Kaya tuzu öneriliyor, vatoz ve çöpçü balıkları olduğu için önerilmiyor. Etilen mavisi bitkiler için zararlı deniliyor.
30 kadar balığım var(yavrular hariç) yarısında beyaz beneği görebiliyorum küçükde olsa.
Nasıl bir tedavi uygulamam gerekiyor?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231400451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231400581.jpg[/IMG]
Forumdan öğrendiğim kadarıyla,
1) Isıyı kademeli olarak 30 dereceye çıkarıyorum.
2) ısı arttığı için oksijen azalacak, bunu önlemek için hava taşı ekledim.
3)bir miktar etilen mavisi ekledim.
4) günde 2 defa yem vereceğim, 1 öğün artemia, 1 öğün tropical mix.
3 gün bekleyip sonuçları göreceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231731521.jpg[/IMG]
Selamlar;
Bugün bazı balıklarımda beyaz beneklenme olduğunu gördüm. Molinin her tarafında. lepisteslerimin kuyruk kısmında.
Akvarymumda 3-4 günlük lepistes yavrularımda var. onun için hangi tedaviyi nasıl uygulayacağımı bilemedim. Siya moli yüzeyde sabit duruyor. Bazı lepisteslerim dipte sabit duruyor.
Kaya tuzu öneriliyor, vatoz ve çöpçü balıkları olduğu için önerilmiyor. Etilen mavisi bitkiler için zararlı deniliyor.
30 kadar balığım var(yavrular hariç) yarısında beyaz beneği görebiliyorum küçükde olsa.
Nasıl bir tedavi uygulamam gerekiyor?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231400451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231400581.jpg[/IMG]
Forumdan öğrendiğim kadarıyla,
1) Isıyı kademeli olarak 30 dereceye çıkarıyorum.
2) ısı arttığı için oksijen azalacak, bunu önlemek için hava taşı ekledim.
3)bir miktar etilen mavisi ekledim.
4) günde 2 defa yem vereceğim, 1 öğün artemia, 1 öğün tropical mix.
3 gün bekleyip sonuçları göreceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231731521.jpg[/IMG]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=SveH]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)
[QUOTE=Emirrztrk]
5 litre akvaryumun içine ısıtıcı ve filtreyi sığdırabilecek misiniz. Ayrıca suyu 0 su olmamalı doğduğu akvaryumdaki sudan alın.[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim.
Filtre alsam balıklarımı çeker mi diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum. Suyu akvaryumdan aktarırım, su değişimi için elimde 40L dinletilmiş su bekletiyorum hep. Oradan ilave ederim büyük akvaryuma.
[QUOTE=SveH]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)
[QUOTE=Emirrztrk]
5 litre akvaryumun içine ısıtıcı ve filtreyi sığdırabilecek misiniz. Ayrıca suyu 0 su olmamalı doğduğu akvaryumdaki sudan alın.[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim.
Filtre alsam balıklarımı çeker mi diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum. Suyu akvaryumdan aktarırım, su değişimi için elimde 40L dinletilmiş su bekletiyorum hep. Oradan ilave ederim büyük akvaryuma.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=Emirrztrk]Sağlık olsun 13 yavru ve belli bir tecrübe kazandınız. Yavru kaybını en aza indirmek için en başarılı yöntem tek tür lepistes beslemek ve saklanma alanları oluşturmak. [/QUOTE]
Teşekkürler yavrular için sade tek tür akvaryum düşünüyorum. 1-2 gün idare ettikten sonra ayıracağım elimde 5L bir akvaryum daha var oraya alacağım.
[QUOTE=Emirrztrk]Sağlık olsun 13 yavru ve belli bir tecrübe kazandınız. Yavru kaybını en aza indirmek için en başarılı yöntem tek tür lepistes beslemek ve saklanma alanları oluşturmak. [/QUOTE]
Teşekkürler yavrular için sade tek tür akvaryum düşünüyorum. 1-2 gün idare ettikten sonra ayıracağım elimde 5L bir akvaryum daha var oraya alacağım.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231910041.jpg[/IMG]
İyi kötü tecrübeler edindik eşimle.
3 tane arka arkaya doğurdu ve annesi birini yediğinde çok şaşırdım :)
[QUOTE=SveH]Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.[/QUOTE]
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231856471.jpg[/IMG]
Canlı doğum deneyimi gerçekten çok farklı bir olaymış :)
Kaçma anını videoya yakalamışım:
[VID]https://youtube.com/shorts/JdkNByYmnkg?si=PUvgEGhj6GAm_dwG[/VID][EDIT]myazar,2023-10-17 19:26:47[/EDIT]
Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231910041.jpg[/IMG]
İyi kötü tecrübeler edindik eşimle.
3 tane arka arkaya doğurdu ve annesi birini yediğinde çok şaşırdım :)
[QUOTE=SveH]Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.[/QUOTE]
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231856471.jpg[/IMG]
Canlı doğum deneyimi gerçekten çok farklı bir olaymış :)
Kaçma anını videoya yakalamışım:
[VID]https://youtube.com/shorts/JdkNByYmnkg?si=PUvgEGhj6GAm_dwG[/VID][EDIT]myazar,2023-10-17 19:26:47[/EDIT]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=Ruqayya]Ben yavruluga almistim 2,3 gun kaldi 10 tane dogurdu baligimi ayirdim yavrularda yavrulukda kala bilir hepsi sapa saglamdi.[/QUOTE]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D
[QUOTE=Ruqayya]Ben yavruluga almistim 2,3 gun kaldi 10 tane dogurdu baligimi ayirdim yavrularda yavrulukda kala bilir hepsi sapa saglamdi.[/QUOTE]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
2 adet molly var onlar yer diye korkuyorum [:)]
2 adet molly var onlar yer diye korkuyorum [:)]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
Merhabalar.
Dişi lepistesim artık dibe çökemeye başladı. yavruluğa almalımıyım yoksa erken mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231336211.jpg[/IMG]
Merhabalar.
Dişi lepistesim artık dibe çökemeye başladı. yavruluğa almalımıyım yoksa erken mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231336211.jpg[/IMG]
Lepistes Anüste Beyaz Çıkıntı
Hocam akvaryum yeni, 10 günlük sayılır herhangi bir değişiklik yapmadım daha. Sadece fazla beslemiş olabiliriz.
Hocam akvaryum yeni, 10 günlük sayılır herhangi bir değişiklik yapmadım daha. Sadece fazla beslemiş olabiliriz.
Lepistes Anüste Beyaz Çıkıntı
Teşekkürler. Biraz daha araştırayım olmazsa bende bahsettiğiniz ilaçları temin edeyim.
Teşekkürler. Biraz daha araştırayım olmazsa bende bahsettiğiniz ilaçları temin edeyim.
Lepistes Anüste Beyaz Çıkıntı
[QUOTE=aupqua]Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Bu hastalığı geçiren 20 balığımdan aşağı yukarı 3-4 tanesi sağlığına geri kavuşmuştur. Sebebini bulamadım fakat en mantıklı çıkarım iç parazit gibi. Benim balıklarım yeme ilgisini zamanla kaybetti, yeme gelse bile ağzına alıp bir süre sonra tekrar çıkıyor yutmuyor. Çözüm bulamadım. Ben tankı değiştirdim kumdan şüphelendiğim için başka bir tank ve farklı bir suya koyup bol oksijen verdim aynı zamanda 2 günde bir su değişimi yapıyorum, biraz daha iyiler ama tek tük yine böyle beyaz pamukçuk gibi bir şey çıkarttıkları oluyor.[/QUOTE]
Açıkcası şuan tam olarak neyi düşüneceğimide bilmiyorum, diğer balıklarım sağlıklı görünüyor. Bende su değişim sayısını arttırayım.
Ek olarak 1 dakikada bitirilebilecek kadar yem verin diyorlar ama ben hiç denge kuramadım. çay kaşığının ucunda veriyorum yinede 1 saatte falan anca bitiriyorlar.
Dediğiniz gibi iç parazit ise ilaç kullandınız mı?
[QUOTE=aupqua]Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Bu hastalığı geçiren 20 balığımdan aşağı yukarı 3-4 tanesi sağlığına geri kavuşmuştur. Sebebini bulamadım fakat en mantıklı çıkarım iç parazit gibi. Benim balıklarım yeme ilgisini zamanla kaybetti, yeme gelse bile ağzına alıp bir süre sonra tekrar çıkıyor yutmuyor. Çözüm bulamadım. Ben tankı değiştirdim kumdan şüphelendiğim için başka bir tank ve farklı bir suya koyup bol oksijen verdim aynı zamanda 2 günde bir su değişimi yapıyorum, biraz daha iyiler ama tek tük yine böyle beyaz pamukçuk gibi bir şey çıkarttıkları oluyor.[/QUOTE]
Açıkcası şuan tam olarak neyi düşüneceğimide bilmiyorum, diğer balıklarım sağlıklı görünüyor. Bende su değişim sayısını arttırayım.
Ek olarak 1 dakikada bitirilebilecek kadar yem verin diyorlar ama ben hiç denge kuramadım. çay kaşığının ucunda veriyorum yinede 1 saatte falan anca bitiriyorlar.
Dediğiniz gibi iç parazit ise ilaç kullandınız mı?
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
