ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AltayAtillaKurt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2023 21:16
Son Ziyaret:
03 Ağustos 2025 17:23
Toplam Mesaj:
40 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Altay Atilla Kurt
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Altay Atilla Kurt
SON 10 MESAJI
Akvaryum Aydınlatma Önerisi
Naptınız aydınlatmayı?
Naptınız aydınlatmayı?
Aquamins Black Sand
[QUOTE=Hidro Dinamik]
İkiside kullanılabilir, bitkilere göre karar vermek daha doğru olacaktır. 3 5 mm kumda kökten sürgün veren bitkilerde ben verimli bulmuyorum. Özellikle saz bitkisi aynı noktadan kök vermeye çalıştı, çoğalmadı. Marsilea hirsuta bitkisini sadece 3 5mm kumda denedim, kökleri sert olduğundan bir şekilde çoğalıyor. Yani bitki kökten çoğalsa da kökünün sertliğinin önem arz ettiğini söyleyebilirim.
Normal budanarak çoğaltılabilen bitkilerde (gül, limon, bacopa vb.) iri kum daha avantajlı. Kumun ağırlığından dolayı pleco gibi balıklar kolayca çıkaramıyor bitkiyi, kök gelişimindede bir sorun görmedim.
İki kum boyutuda bitkilerinize uyuyorsa geriye görsel açıdan değerlendirmek kalıyor. Şahsen dere kumunda iri olanı, siyah kumda ince olanı daha estetik buluyorum.[/QUOTE]
Yani açıkçası size ne kadar teşekkür etsem az. 2 gündür araştırmadığım site ve kaynak kalmamıştı.
Işık ve gübre ile basit bitkiler bakacağım. Dolap uygulamasından bir paket aldım.
Elodoa, Super Red Repens, Foxtail, Octopus, Tütün, Java Fern, Anubias var.
1.5 mmye uygun kolay bitkileri tavsiyeleriniz varsa beklerim [:)]
[QUOTE=Hidro Dinamik]
İkiside kullanılabilir, bitkilere göre karar vermek daha doğru olacaktır. 3 5 mm kumda kökten sürgün veren bitkilerde ben verimli bulmuyorum. Özellikle saz bitkisi aynı noktadan kök vermeye çalıştı, çoğalmadı. Marsilea hirsuta bitkisini sadece 3 5mm kumda denedim, kökleri sert olduğundan bir şekilde çoğalıyor. Yani bitki kökten çoğalsa da kökünün sertliğinin önem arz ettiğini söyleyebilirim.
Normal budanarak çoğaltılabilen bitkilerde (gül, limon, bacopa vb.) iri kum daha avantajlı. Kumun ağırlığından dolayı pleco gibi balıklar kolayca çıkaramıyor bitkiyi, kök gelişimindede bir sorun görmedim.
İki kum boyutuda bitkilerinize uyuyorsa geriye görsel açıdan değerlendirmek kalıyor. Şahsen dere kumunda iri olanı, siyah kumda ince olanı daha estetik buluyorum.[/QUOTE]
Yani açıkçası size ne kadar teşekkür etsem az. 2 gündür araştırmadığım site ve kaynak kalmamıştı.
Işık ve gübre ile basit bitkiler bakacağım. Dolap uygulamasından bir paket aldım.
Elodoa, Super Red Repens, Foxtail, Octopus, Tütün, Java Fern, Anubias var.
1.5 mmye uygun kolay bitkileri tavsiyeleriniz varsa beklerim [:)]
Bitki İçin 1.5 Mm Vs 3.5 Mm [aquamins California]
Merhaba, bitki akvaryumum için bu sefer Aquamins California Black Sand markasını almayı düşünüyorum Atakan Petshop'tan.
Derekumu kullanmayı düşünmüyorum, isteğim kumun siyah olması. Vitasand veya diğer markalar da bütçemi aşıyor.
Aquamins'i canlı doğuran bitkili tankı için 1.5 mm mi almalıyım yoksa 3.5 mm mi?
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-1-5mm-bitki-kumu-10kg
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-3-5mm-bitki-kumu-10kg
Merhaba, bitki akvaryumum için bu sefer Aquamins California Black Sand markasını almayı düşünüyorum Atakan Petshop'tan.
Derekumu kullanmayı düşünmüyorum, isteğim kumun siyah olması. Vitasand veya diğer markalar da bütçemi aşıyor.
Aquamins'i canlı doğuran bitkili tankı için 1.5 mm mi almalıyım yoksa 3.5 mm mi?
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-1-5mm-bitki-kumu-10kg
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-3-5mm-bitki-kumu-10kg
Aquamins Black Sand
[QUOTE=mertmentes]Merhaba bitkili akvaryum için taban da lav kırığı aquaclay aquabasis plus en üste de siyah kum kullanacağım aklımda 2 marka var reeflowersin siyah bitki kumu 25kg si 1200 civari ve aquamins diye bir markanın ata*** petshop diye bir yerde satılıyor ve 20kg si 650 tl 1.5mm ve 3.5mm boyutları var sizce kullanılır mı fiyat açısından beni çok rahatlatır ama derseniz çok kötü kesin kullanma uzak dur geç olur biraz zorlanırım ama diğerini alırım bir de hangi boyutunu almalıyım teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/130320250741501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kullandınız mı?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Reeflowers black sand 1-2 mm ve Aquamins 1.5mm kumları kullanıyorum, ikisindede sorun yaşamadım.
Aquamins içinde daha küçük parçalar olduğundan yıkama sırasında biraz fazla zorladı o kadar. Dikkate alınacak bir fark mı bilmem ama Aquamins çuvalla gelirken, Reeflowers kovayla geliyor.[/QUOTE]
Aquamins 1.5mm ve 3.5mm arasında kararsız kaldım, canlı doğuran bitkili tankım için, sizce hangi mm seçmeliyim
[QUOTE=mertmentes]Merhaba bitkili akvaryum için taban da lav kırığı aquaclay aquabasis plus en üste de siyah kum kullanacağım aklımda 2 marka var reeflowersin siyah bitki kumu 25kg si 1200 civari ve aquamins diye bir markanın ata*** petshop diye bir yerde satılıyor ve 20kg si 650 tl 1.5mm ve 3.5mm boyutları var sizce kullanılır mı fiyat açısından beni çok rahatlatır ama derseniz çok kötü kesin kullanma uzak dur geç olur biraz zorlanırım ama diğerini alırım bir de hangi boyutunu almalıyım teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/130320250741501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kullandınız mı?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Reeflowers black sand 1-2 mm ve Aquamins 1.5mm kumları kullanıyorum, ikisindede sorun yaşamadım.
Aquamins içinde daha küçük parçalar olduğundan yıkama sırasında biraz fazla zorladı o kadar. Dikkate alınacak bir fark mı bilmem ama Aquamins çuvalla gelirken, Reeflowers kovayla geliyor.[/QUOTE]
Aquamins 1.5mm ve 3.5mm arasında kararsız kaldım, canlı doğuran bitkili tankım için, sizce hangi mm seçmeliyim
Küp Nano Bitkili Akvaryum
[QUOTE=DemAktas]Ölçüler: 30 x 30 x 30
Canlı Türleri: Lepistes ve Karides
Bitki Türleri: Monte Carlo, Lotus Zenkeri, Juncus Repens, Fissidens Sp. Fox
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Haqos Askı Dış filtre, Armatürk 30 cm aydınlatma, limon tuzu ve karbonatlı co2 karışım.
Tasarım ve Dekorasyon: Tabanda Aquamins California Black Sand, Creaqua Twigy dal parçaları ile kendimce yapmış olduğum bir dal parçası.
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 10 yıldır akvaryumum olmasa da iyi kötü buraları takip etmeyi bırakamadım ve sonunda karşıma çıkan ufak fırsatlarla malzemeleri toparlayıp böyle küçük ve amatörce bir bitkili akvaryuma giriş yaptım. Tabi bu işin sonu yok. İnsan istedikçe daha da istiyor ve bitmiyor [:D]
Neyse arkadaşlar çok basitçe anlatmak gerekirse küçük dallarla yapmış olduğum ağaca Moss sardım. Akvaryum küçük olunca juncus repenslerin arkada çok kaybolmayacağını düşünerek arka planda onları kullandım. Tabi ki her zaman hayalimde bir zemin bitkisi vardı bu sebeple bu işe basit olarak monte carlo ile giriş yaparak yola devam ettim. İlerleyen süreçte lotus soğanı elime geçti ve akvaryumun boş bir köşesine bıraktım. Hızlı geliştiğini biliyordum ama bu kadar kök canavarı olduğunu bilmiyordum gerçektende. Şimdilik böyle. Monte carlolar biraz daha kaplama işini bitirince büyük ihtimal daha farklı tasarımlara girişeceğim. Şimdiden teşekkür ederim. Olumlu olumsuz tüm yorumlarınıza da açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, kullandığınız kumdan memnun musunuz ve 1.5 mm mi 3.5 mm mi?
[QUOTE=DemAktas]Ölçüler: 30 x 30 x 30
Canlı Türleri: Lepistes ve Karides
Bitki Türleri: Monte Carlo, Lotus Zenkeri, Juncus Repens, Fissidens Sp. Fox
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Haqos Askı Dış filtre, Armatürk 30 cm aydınlatma, limon tuzu ve karbonatlı co2 karışım.
Tasarım ve Dekorasyon: Tabanda Aquamins California Black Sand, Creaqua Twigy dal parçaları ile kendimce yapmış olduğum bir dal parçası.
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 10 yıldır akvaryumum olmasa da iyi kötü buraları takip etmeyi bırakamadım ve sonunda karşıma çıkan ufak fırsatlarla malzemeleri toparlayıp böyle küçük ve amatörce bir bitkili akvaryuma giriş yaptım. Tabi bu işin sonu yok. İnsan istedikçe daha da istiyor ve bitmiyor [:D]
Neyse arkadaşlar çok basitçe anlatmak gerekirse küçük dallarla yapmış olduğum ağaca Moss sardım. Akvaryum küçük olunca juncus repenslerin arkada çok kaybolmayacağını düşünerek arka planda onları kullandım. Tabi ki her zaman hayalimde bir zemin bitkisi vardı bu sebeple bu işe basit olarak monte carlo ile giriş yaparak yola devam ettim. İlerleyen süreçte lotus soğanı elime geçti ve akvaryumun boş bir köşesine bıraktım. Hızlı geliştiğini biliyordum ama bu kadar kök canavarı olduğunu bilmiyordum gerçektende. Şimdilik böyle. Monte carlolar biraz daha kaplama işini bitirince büyük ihtimal daha farklı tasarımlara girişeceğim. Şimdiden teşekkür ederim. Olumlu olumsuz tüm yorumlarınıza da açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, kullandığınız kumdan memnun musunuz ve 1.5 mm mi 3.5 mm mi?
Sarı Prenses Korkaklığı Ve İç Filtre Ucu
[QUOTE=EvoPac]
Sokağa çıkma yasağı olduğu için geçici çözüm olarak yaptım. Pazartesi kısmet olursa son parçayı da alacağım. Bu vida baloncuk ince ayarı yapıyor bu arada tırtıklı olduğu için. [:)]
Güzel canlılar [:D][/QUOTE]
Bu akvaryuma ne oldu
[QUOTE=EvoPac]
Sokağa çıkma yasağı olduğu için geçici çözüm olarak yaptım. Pazartesi kısmet olursa son parçayı da alacağım. Bu vida baloncuk ince ayarı yapıyor bu arada tırtıklı olduğu için. [:)]
Güzel canlılar [:D][/QUOTE]
Bu akvaryuma ne oldu
Bu Balığımın Nesi Var
[QUOTE=onlmrc]
Hastalık Belirtileri: çok güçsüz, yem yemiyor, bir gözünde beyaz saydam bir parça var, herhangi bir dekora sürtünme gözlemleyemedim
Akvaryum Kapasitesi (litre): 275 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: şeker pembe, mavi orkide, calico
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28 derece 8-9 arası ph
Filitrasyon: tetra ex 1200 plus
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 10 günde bir baktomix forte kullanıyorum 2 kapak ve su değişimlerinde 1 yemek kaşığı kaya tuzu eritip döküyorum.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): değişiklik yapmadım haftada bir veya 2 haftada bir dinlendirilmiş suyla su değişimi yapıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235257/020120241730201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba sorunu çözebildiniz mi? Balık yaşıyor mu? Ayrıca baktomix faydası gördünüz mü?
[QUOTE=onlmrc]
Hastalık Belirtileri: çok güçsüz, yem yemiyor, bir gözünde beyaz saydam bir parça var, herhangi bir dekora sürtünme gözlemleyemedim
Akvaryum Kapasitesi (litre): 275 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: şeker pembe, mavi orkide, calico
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28 derece 8-9 arası ph
Filitrasyon: tetra ex 1200 plus
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 10 günde bir baktomix forte kullanıyorum 2 kapak ve su değişimlerinde 1 yemek kaşığı kaya tuzu eritip döküyorum.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): değişiklik yapmadım haftada bir veya 2 haftada bir dinlendirilmiş suyla su değişimi yapıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235257/020120241730201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba sorunu çözebildiniz mi? Balık yaşıyor mu? Ayrıca baktomix faydası gördünüz mü?
6 Sarı Prensesin Cinsiyetleri Nedir [fotoğraflı]
[QUOTE=Gökdeniz Kale]Ciklet sever biri olarak, elimden gelsede yardım edebilsem ama anüs-ventten cinsiyet belirlemedim daha önce.
Maalesef forumda eskisi gibi cikletci de yok.
6. fotoğraftaki balığa alttan bakınca bende kırma diye düşündüm ama balığın tam hâlini görünce her şey anlaşılıyor. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim, sağ olun.
[QUOTE=turko18]Evet gerçekten de 6. balık da erkek dışardan çekim ile daha net duruyor zaten birkaç haftaya tam anlamıyla anlarsınız baktınız denge çok kötü aldığınız yer yardımcı olur, olmalı. Hayırlı olsun
Gerçekten benim de hasta güzel bir erkek balığım var dedim bilirse bu forumdakiler bilir ses soluk çıkmadı ama forumda biraz gezindiğim de Ciklet türlerine ilgi hayli azalmış bana göre de en zevklisi küçükten alıp büyütüp yavru alıp o yavruları büyütmek tabi diğer türlere nazaran daha meşakkatli de gelebilir tercih meselesi.[/QUOTE]
Keşke olsa, olacağını düşünmüyorum, alırken dediğim gibi 1 erkek 5 dişi olarak satın aldım uzak bir ilçeden. Oksijensiz tekrar götürmek dert anlayacağınız. Elimdeki erkekleri parça parça ya da toptan elden çıkarıp dişi eklemeye çalışacağım ya da toptan farklı bir türe de geçebilirim. Bu şekilde dolandırılmak beni çok üzdü. Forum eskisi gibi aktif değil, günümüz ekonomik şartlarında akvaryuma olan ilgi de azalıyor haliyle.
[QUOTE=Gökdeniz Kale]Ciklet sever biri olarak, elimden gelsede yardım edebilsem ama anüs-ventten cinsiyet belirlemedim daha önce.
Maalesef forumda eskisi gibi cikletci de yok.
6. fotoğraftaki balığa alttan bakınca bende kırma diye düşündüm ama balığın tam hâlini görünce her şey anlaşılıyor. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim, sağ olun.
[QUOTE=turko18]Evet gerçekten de 6. balık da erkek dışardan çekim ile daha net duruyor zaten birkaç haftaya tam anlamıyla anlarsınız baktınız denge çok kötü aldığınız yer yardımcı olur, olmalı. Hayırlı olsun
Gerçekten benim de hasta güzel bir erkek balığım var dedim bilirse bu forumdakiler bilir ses soluk çıkmadı ama forumda biraz gezindiğim de Ciklet türlerine ilgi hayli azalmış bana göre de en zevklisi küçükten alıp büyütüp yavru alıp o yavruları büyütmek tabi diğer türlere nazaran daha meşakkatli de gelebilir tercih meselesi.[/QUOTE]
Keşke olsa, olacağını düşünmüyorum, alırken dediğim gibi 1 erkek 5 dişi olarak satın aldım uzak bir ilçeden. Oksijensiz tekrar götürmek dert anlayacağınız. Elimdeki erkekleri parça parça ya da toptan elden çıkarıp dişi eklemeye çalışacağım ya da toptan farklı bir türe de geçebilirim. Bu şekilde dolandırılmak beni çok üzdü. Forum eskisi gibi aktif değil, günümüz ekonomik şartlarında akvaryuma olan ilgi de azalıyor haliyle.
6 Sarı Prensesin Cinsiyetleri Nedir [fotoğraflı]
[QUOTE=Gökdeniz Kale]Nerede bu forumun Malawicileri, Tanganyikacıları??
[/QUOTE]
Sağ olun hocam konuyu güncel tuttuğunuz için, teşekkür ederim.
[QUOTE=turko18]Merhaba, eğer yanlış görmüyorsam 1 2 ve 3. fotoğraflardaki balıklar erkek olmalı, 4 5 ve 6. fotoğraflardaki balıklar dişi olmalı, yanlışım varsa daha tecrübeli arkadaşlar yanıt verirse daha doğru olur, anüs-vent dışında balık vücut ve davranışlarında da cinsiyetini belli eder erkekler daha hızlı boylanır dişiler geriden gelir, erkekler daha çabuk renk alır özellikle siyah yeleleri hemen oluşmaya başlar ve davranışları da baskıcı etrafındakileri darlar bir halde olur bir de 6. foto tropheus gibi geldi veya sarı prenses ile neyin kırması? Fena durmuyor, sağlıcakla[/QUOTE]
Hocam ilgilenip cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
1-2-3. fotoğraftaki balıkların anüs-vent büyüklükleri hemen hemen aynı olduğu için erkek olduklarını düşünüyorum.
4. fotoğraftaki kesin dişi diye düşünüyorum, vent kısmı çok büyük.
5. fotoğraftaki balıktan emin değilim, dişi de olabilir erkek de olabilir, %50 %50 şans
6. fotoğraftaki ise ağzı tamamen siyahlaşmış erkek derim ama vente baktığımda büyük gibi de duruyor ama o da erkek olması lazım.
İşin en kötüsü, ben 1 erkek 5 dişi olarak aldım, tam tersi 5 erkek 1 dişi çıktı, açıkçası çok üzgünüm.
6. fotoğraftaki Tropheus değil, kırma da değil, ağzı siyahlaşmış erkek sarı prenses.
Elimde genel olarak balıkların gözüktüğü, ağzı siyah sarı prensesin de gözüktüğü şöyle toplu bir fotoğraf var: https://r.resimlink.com/PjWNsapDiJ.jpg
Yine şöyle toplu bir fotoğraf da var: https://r.resimlink.com/pt0FOHvma3.jpg
[QUOTE=Gökdeniz Kale]Nerede bu forumun Malawicileri, Tanganyikacıları??
[/QUOTE]
Sağ olun hocam konuyu güncel tuttuğunuz için, teşekkür ederim.
[QUOTE=turko18]Merhaba, eğer yanlış görmüyorsam 1 2 ve 3. fotoğraflardaki balıklar erkek olmalı, 4 5 ve 6. fotoğraflardaki balıklar dişi olmalı, yanlışım varsa daha tecrübeli arkadaşlar yanıt verirse daha doğru olur, anüs-vent dışında balık vücut ve davranışlarında da cinsiyetini belli eder erkekler daha hızlı boylanır dişiler geriden gelir, erkekler daha çabuk renk alır özellikle siyah yeleleri hemen oluşmaya başlar ve davranışları da baskıcı etrafındakileri darlar bir halde olur bir de 6. foto tropheus gibi geldi veya sarı prenses ile neyin kırması? Fena durmuyor, sağlıcakla[/QUOTE]
Hocam ilgilenip cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
1-2-3. fotoğraftaki balıkların anüs-vent büyüklükleri hemen hemen aynı olduğu için erkek olduklarını düşünüyorum.
4. fotoğraftaki kesin dişi diye düşünüyorum, vent kısmı çok büyük.
5. fotoğraftaki balıktan emin değilim, dişi de olabilir erkek de olabilir, %50 %50 şans
6. fotoğraftaki ise ağzı tamamen siyahlaşmış erkek derim ama vente baktığımda büyük gibi de duruyor ama o da erkek olması lazım.
İşin en kötüsü, ben 1 erkek 5 dişi olarak aldım, tam tersi 5 erkek 1 dişi çıktı, açıkçası çok üzgünüm.
6. fotoğraftaki Tropheus değil, kırma da değil, ağzı siyahlaşmış erkek sarı prenses.
Elimde genel olarak balıkların gözüktüğü, ağzı siyah sarı prensesin de gözüktüğü şöyle toplu bir fotoğraf var: https://r.resimlink.com/PjWNsapDiJ.jpg
Yine şöyle toplu bir fotoğraf da var: https://r.resimlink.com/pt0FOHvma3.jpg
6 Sarı Prensesin Cinsiyetleri Nedir [fotoğraflı]
Merhaba, anüs ve vent kısımları belli olacak şekilde 6 sarı prensesi fotoğrafladım, rica etsem bilgili arkadaşlar yorumlayabilir mi?
1. sarı prenses: https://r.resimlink.com/Zj4Exy-M.jpeg
2. sarı prenses: https://r.resimlink.com/LAgSyC.jpeg
3. sarı prenses: https://r.resimlink.com/wCWpqgK.jpeg
4. sarı prenses: https://r.resimlink.com/G6MiZ.jpeg
5. sarı prenses: https://r.resimlink.com/NKROE210rgw.jpeg
6. sarı prenses: https://r.resimlink.com/_KWZaUSD.jpeg
Konu güncel, yardımcı olabilecek birilerini arıyorum
Merhaba, anüs ve vent kısımları belli olacak şekilde 6 sarı prensesi fotoğrafladım, rica etsem bilgili arkadaşlar yorumlayabilir mi?
1. sarı prenses: https://r.resimlink.com/Zj4Exy-M.jpeg
2. sarı prenses: https://r.resimlink.com/LAgSyC.jpeg
3. sarı prenses: https://r.resimlink.com/wCWpqgK.jpeg
4. sarı prenses: https://r.resimlink.com/G6MiZ.jpeg
5. sarı prenses: https://r.resimlink.com/NKROE210rgw.jpeg
6. sarı prenses: https://r.resimlink.com/_KWZaUSD.jpeg
Konu güncel, yardımcı olabilecek birilerini arıyorum
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
