ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Akvarist6642
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2024 18:54
Son Ziyaret:
24 Şubat 2024 14:08
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cemal sahin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yozgat
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cemal sahin
SON 10 MESAJI
Betta Akvaryum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817491.jpg[/IMG]
Ufak değişiklikler...[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/180220241817491.jpg[/IMG]
Ufak değişiklikler...[:)]
Küçük Akvaryumda Bakılabilcrk Canlılar
[QUOTE=Deniz55]Elimde 16litre tank var pipo filtre ve lav kırığı mevcut uygun olan balığa göre bitkilendirme yapabilirim tür tavsiyesi lazım[/QUOTE]16litre olduğunu belirtmişsiniz fakat kumu ve pipo filtreyi ekleyince bu hacim oldukça düşecektir ve herhangi bir balık için yeterli olmayacak.Tavsiyem daha büyük bir akvaryuma geçmeniz.
[QUOTE=Deniz55]Elimde 16litre tank var pipo filtre ve lav kırığı mevcut uygun olan balığa göre bitkilendirme yapabilirim tür tavsiyesi lazım[/QUOTE]16litre olduğunu belirtmişsiniz fakat kumu ve pipo filtreyi ekleyince bu hacim oldukça düşecektir ve herhangi bir balık için yeterli olmayacak.Tavsiyem daha büyük bir akvaryuma geçmeniz.
Yeni Filtre
[QUOTE=Akvaryumgrghjh]48 litrelik akvaryum için filtre önerisi 800 tl veya altı olsun
Akvaryum ölçüleri yükseklik 40 genişlik 40 derinlik 30
Toplam 48 litre[/QUOTE]Tabi besleyeceğiniz balığın hangi tur olduğu,akıntı sevip sevmediği önemli ama benin tavsiyem dophin marka kendinden motorlu sfp16 modeli veya sfp34 almanız fakat önerim sfp16 çünkü sfp34 akvaryum hacminizi bayağı azaltacaktır,büyük gelecektir.
[QUOTE=Akvaryumgrghjh]48 litrelik akvaryum için filtre önerisi 800 tl veya altı olsun
Akvaryum ölçüleri yükseklik 40 genişlik 40 derinlik 30
Toplam 48 litre[/QUOTE]Tabi besleyeceğiniz balığın hangi tur olduğu,akıntı sevip sevmediği önemli ama benin tavsiyem dophin marka kendinden motorlu sfp16 modeli veya sfp34 almanız fakat önerim sfp16 çünkü sfp34 akvaryum hacminizi bayağı azaltacaktır,büyük gelecektir.
Betta Akvaryum
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Corydoras lar için taban uygun değil maalesef. O balıkların bıyıkları ve karın kısmı o tabanda zarar görecektir lav kırığı adete zımpara gibi olur zarar verir. Onun dışında keyifli bir akvaryum olmuş. [/QUOTE]Evet haklısınız fakat hediye geldi,başka koyabileceğim bir akvaryum yoktu ve şimdilik bu akvaryumda bakıyorum mecburen.Petshop alırsa vereceğim çöpçüyü.Teşekkürler[EDIT]Akvarist6642,2024-02-17 13:09:24[/EDIT]
[QUOTE=tafocan]Karidesleri ısırmıyor mu beta ?[/QUOTE] Bol bitkilerden dolayı birbirleriyle pek karşılaşmıyorlar.Karşılaştıkları zamanlarda ise Betta balığım ısırmaya yelteniyor gibi oluyor ama karidesler hemen kaçıyor.
[QUOTE=Waves lord]Hocam çöpçüler gruplar halinde yaşar o yüzden ya 3 tane daha alın ya da petshop a verin bir de bitkileri arka plana ekerseniz daha hoş bir görüntü olur diye düşünüyorum [/QUOTE]Teşekkürler[:)]Tavsiyelerinizi dikkate alacağım [:iyi:]
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Corydoras lar için taban uygun değil maalesef. O balıkların bıyıkları ve karın kısmı o tabanda zarar görecektir lav kırığı adete zımpara gibi olur zarar verir. Onun dışında keyifli bir akvaryum olmuş. [/QUOTE]Evet haklısınız fakat hediye geldi,başka koyabileceğim bir akvaryum yoktu ve şimdilik bu akvaryumda bakıyorum mecburen.Petshop alırsa vereceğim çöpçüyü.Teşekkürler[EDIT]Akvarist6642,2024-02-17 13:09:24[/EDIT]
[QUOTE=tafocan]Karidesleri ısırmıyor mu beta ?[/QUOTE] Bol bitkilerden dolayı birbirleriyle pek karşılaşmıyorlar.Karşılaştıkları zamanlarda ise Betta balığım ısırmaya yelteniyor gibi oluyor ama karidesler hemen kaçıyor.
[QUOTE=Waves lord]Hocam çöpçüler gruplar halinde yaşar o yüzden ya 3 tane daha alın ya da petshop a verin bir de bitkileri arka plana ekerseniz daha hoş bir görüntü olur diye düşünüyorum [/QUOTE]Teşekkürler[:)]Tavsiyelerinizi dikkate alacağım [:iyi:]
Betta Akvaryum
[QUOTE=Ehtiyar][;)]Böyle gördükçe bi cesaret geliyor ki sormayın.
Maaşallah,benim çok hoşuma gitti,elbette üstadlar değerlendirecektir fakat ben beğendim. Keyifli dertsiz hobiler.[:iyi:][/QUOTE]Teşekkür ederim [:)]İyi hobiler
[QUOTE=Ehtiyar][;)]Böyle gördükçe bi cesaret geliyor ki sormayın.
Maaşallah,benim çok hoşuma gitti,elbette üstadlar değerlendirecektir fakat ben beğendim. Keyifli dertsiz hobiler.[:iyi:][/QUOTE]Teşekkür ederim [:)]İyi hobiler
Betta Akvaryum
[QUOTE=Dorduncuadam]Bence gayet güzel ve keyifli olmuş beta içinde harika bir ev tebrikler eline sağlık keyifli hobiler [:)][/QUOTE]Teşekkürler [:)] İyi hobiler
[QUOTE=Dorduncuadam]Bence gayet güzel ve keyifli olmuş beta içinde harika bir ev tebrikler eline sağlık keyifli hobiler [:)][/QUOTE]Teşekkürler [:)] İyi hobiler
Karides Akvaryumu Hazır Sistem
[QUOTE=che41][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242000/160220242109171.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba neocardinia karides akvaryumu kurdum resimde görüldüğü gibi ancak filitre konusunda yardımlarınıza değerli yorumlarınıza ihtiyacım var nasıl bir filitre kullanmam gerek üzerindeki hafifde olsa biraz ses var [/QUOTE]Tavsiyem pipo filtre almanız.Kendinden motorlu alırsanız ses çıkmayacaktır.Dophin sfp16 ve sfp34 ü kullandım ikiside gayet sessiz ve temizliğide iyi yapıyor ayrıca karidesler için de iyi olacaktır.
[QUOTE=che41][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242000/160220242109171.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba neocardinia karides akvaryumu kurdum resimde görüldüğü gibi ancak filitre konusunda yardımlarınıza değerli yorumlarınıza ihtiyacım var nasıl bir filitre kullanmam gerek üzerindeki hafifde olsa biraz ses var [/QUOTE]Tavsiyem pipo filtre almanız.Kendinden motorlu alırsanız ses çıkmayacaktır.Dophin sfp16 ve sfp34 ü kullandım ikiside gayet sessiz ve temizliğide iyi yapıyor ayrıca karidesler için de iyi olacaktır.
Betta Akvaryum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar böyle bir betta akvaryumum var yaklaşık 30lt alıyor betta+3 karides + 1 adet çöpçü var.Eksik görduğunuz veya fazla(zararlı)bulduğunuz bir şey varsa yazarmısınız Örnegin saklanacak bir yeri var değil mi bu akvaryumda)Ayrıca yemleme olayınıda pek anlamadım şu nokta olan yemden kaçar adet atmak lazım?Balığım sürekli geldigim gibi yukarı çıkıyor,yem arıyor.Petshopun dedigi gibi 2 adet nokta seklinde olan yemden atıyorum(betagran).Önerilere açıgım simdiden tesekurler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242523/160220242134231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar böyle bir betta akvaryumum var yaklaşık 30lt alıyor betta+3 karides + 1 adet çöpçü var.Eksik görduğunuz veya fazla(zararlı)bulduğunuz bir şey varsa yazarmısınız Örnegin saklanacak bir yeri var değil mi bu akvaryumda)Ayrıca yemleme olayınıda pek anlamadım şu nokta olan yemden kaçar adet atmak lazım?Balığım sürekli geldigim gibi yukarı çıkıyor,yem arıyor.Petshopun dedigi gibi 2 adet nokta seklinde olan yemden atıyorum(betagran).Önerilere açıgım simdiden tesekurler
Beta İçin En Uygun Akvaryum
[QUOTE=Xhikigami]Çok çok teşekkür ederim. Bitkiler için ışık durumunu ne şekilde yapmalıyım acaba? Bir de bitkileri kuma gömdükten sonra ekstra yapmam gereken şeylet var mı? Budama vs. gibi
Ayriyeten cüce kerevitler aşırı tatlı geliyor. Bir tane de cüce kerevit edinsem, betta ile aynı akvaryumda yaşarlar mı? Yaşamazlarsa yeni bir akvaryum kurmaya hazırım ancak tam olarak nasıl bakılır ve canlı yeme ihtiyaç var mıdır? Bilemiyorum. Bir de beta için en iyi yem markası ne olacaktır ?[/QUOTE]
1-Rotifish Tetra ve Betta için granül yem
2- Sera bettagran
3- Tetra betta granul yem
4-Tetra betta pul yem (kril ve karides)
5-Tetra Pro Algae (bitkisel ağırlıklı)
Bu yemlerden alabilirsiniz,güzel markalardır.Cüce kerevit ile betta anlaşır mı bilmiyorum.Karides veya salyangoz ekleyebilirsiniz.Ayrıca bitkiler içinde atıyorum akv. uzunluğunuz 40cm ise 30 cmlik led ışık alabilirsiniz linhartın led ışığını kullanıyorum memnunum öneririm. Alırsanız günlük 7-8 saat açmanız yeterli.Ekstra bir şey almanıza gerek yok yalnızca led ısık yeterlidir bitkiler için.[EDIT]Akvarist6642,2024-02-13 22:32:57[/EDIT]
[QUOTE=Xhikigami]Çok çok teşekkür ederim. Bitkiler için ışık durumunu ne şekilde yapmalıyım acaba? Bir de bitkileri kuma gömdükten sonra ekstra yapmam gereken şeylet var mı? Budama vs. gibi
Ayriyeten cüce kerevitler aşırı tatlı geliyor. Bir tane de cüce kerevit edinsem, betta ile aynı akvaryumda yaşarlar mı? Yaşamazlarsa yeni bir akvaryum kurmaya hazırım ancak tam olarak nasıl bakılır ve canlı yeme ihtiyaç var mıdır? Bilemiyorum. Bir de beta için en iyi yem markası ne olacaktır ?[/QUOTE]
1-Rotifish Tetra ve Betta için granül yem
2- Sera bettagran
3- Tetra betta granul yem
4-Tetra betta pul yem (kril ve karides)
5-Tetra Pro Algae (bitkisel ağırlıklı)
Bu yemlerden alabilirsiniz,güzel markalardır.Cüce kerevit ile betta anlaşır mı bilmiyorum.Karides veya salyangoz ekleyebilirsiniz.Ayrıca bitkiler içinde atıyorum akv. uzunluğunuz 40cm ise 30 cmlik led ışık alabilirsiniz linhartın led ışığını kullanıyorum memnunum öneririm. Alırsanız günlük 7-8 saat açmanız yeterli.Ekstra bir şey almanıza gerek yok yalnızca led ısık yeterlidir bitkiler için.[EDIT]Akvarist6642,2024-02-13 22:32:57[/EDIT]
Beta İçin En Uygun Akvaryum
[QUOTE=Xhikigami]Merhaba hobiye yeni başlıyorum.
Beta balıkları oldukça ilgimi çekiyordu ve bir tane edinmeye karar verdim.
Almam gereken akvaryum, kum, bakımı kolay bitki, ısıtıcı ve filtrelere örnek verebilirseniz çok memnun olurum. Amacım büyük bir akvaryumdan ziyade 20-30 Lt civarında çalışma masamın üzerine koyabileceğim bir dost edinmek. Olabildiğince başlangıçta birine anlatır gibi anlatırsanız çok sevinirim . Teşekkürler.[/QUOTE]Merhaba oncelikle hobiye hoşgeldiniz.Betta balıkları güzel balıklardır,bende çok severim hatta benimde betta akvaryumlarım mevcut,bildiklerimi aktarayım.Öncelikle 20-30lt akvaryum bettanız için yeterli olacaktır.Akvaryumda ne kadar çok bitki olursa balığınız o kadar ortamını sevecektir.Ayrıca eğer bulabilir iseniz su üstü bitkilerini çok severler,altındaki gölgede vakit geçirdiklerini görebilirsiniz.Filtreye gelecek olursak bana kalırsa o hacime ve bakacağınız balıga(bettaya) en uygun şelale filtre olacaktır.Dophin markalı alabilirsiniz.Fakat balığı yoracak kadar guclu almayınız.Filtrelerin altında saatte ne kadar su cevirdikleri yazar.Atıyorum 200l/h yazıyorsa saatte 200 ltre suyu ceviriyor demektir yani sizin en düşük olanı almanız daha uygun olacaktır.Isıtıcı olarakta pek bir şey söylemeye gerek olduğunu düşünmüyorum,marka önemli olmuyor.25w herhangi bir ısıtıcı alabilirsiniz bütçenize göre.Umarım yardımcı olabilmişimdir.İyi hobiler(Not: basit bitki olarak limon,elodea,tilki kuyruğu ve su üstü olarakta su mercimeği öneririm fakat biraz baş belasıdırlar bu mercimekler,size kalmış.Kum olarakta lav kırığı veya hagen kum alabilirsiniz fakat hagen alırken güvenilir bir yerden bulmalısınız çünkü 'hagen' kum adı altında başka kumlar satılıyor piyasada genellikle.Akvaryum olarakta yükseklik uzun olmasın mesela 30cm geçmesin,geniş ve uzun olmayan bir akvaryum işinizi görecektir.)[EDIT]Akvarist6642,2024-02-13 22:20:26[/EDIT]
[QUOTE=Xhikigami]Merhaba hobiye yeni başlıyorum.
Beta balıkları oldukça ilgimi çekiyordu ve bir tane edinmeye karar verdim.
Almam gereken akvaryum, kum, bakımı kolay bitki, ısıtıcı ve filtrelere örnek verebilirseniz çok memnun olurum. Amacım büyük bir akvaryumdan ziyade 20-30 Lt civarında çalışma masamın üzerine koyabileceğim bir dost edinmek. Olabildiğince başlangıçta birine anlatır gibi anlatırsanız çok sevinirim . Teşekkürler.[/QUOTE]Merhaba oncelikle hobiye hoşgeldiniz.Betta balıkları güzel balıklardır,bende çok severim hatta benimde betta akvaryumlarım mevcut,bildiklerimi aktarayım.Öncelikle 20-30lt akvaryum bettanız için yeterli olacaktır.Akvaryumda ne kadar çok bitki olursa balığınız o kadar ortamını sevecektir.Ayrıca eğer bulabilir iseniz su üstü bitkilerini çok severler,altındaki gölgede vakit geçirdiklerini görebilirsiniz.Filtreye gelecek olursak bana kalırsa o hacime ve bakacağınız balıga(bettaya) en uygun şelale filtre olacaktır.Dophin markalı alabilirsiniz.Fakat balığı yoracak kadar guclu almayınız.Filtrelerin altında saatte ne kadar su cevirdikleri yazar.Atıyorum 200l/h yazıyorsa saatte 200 ltre suyu ceviriyor demektir yani sizin en düşük olanı almanız daha uygun olacaktır.Isıtıcı olarakta pek bir şey söylemeye gerek olduğunu düşünmüyorum,marka önemli olmuyor.25w herhangi bir ısıtıcı alabilirsiniz bütçenize göre.Umarım yardımcı olabilmişimdir.İyi hobiler(Not: basit bitki olarak limon,elodea,tilki kuyruğu ve su üstü olarakta su mercimeği öneririm fakat biraz baş belasıdırlar bu mercimekler,size kalmış.Kum olarakta lav kırığı veya hagen kum alabilirsiniz fakat hagen alırken güvenilir bir yerden bulmalısınız çünkü 'hagen' kum adı altında başka kumlar satılıyor piyasada genellikle.Akvaryum olarakta yükseklik uzun olmasın mesela 30cm geçmesin,geniş ve uzun olmayan bir akvaryum işinizi görecektir.)[EDIT]Akvarist6642,2024-02-13 22:20:26[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
