ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
delisari14
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ekim 2024 18:11
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 21:31
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsa YUMRUTAŞ
Doğum Tarihi:
03 Eylül 1995
Yaş:
30
İl:
Balikesir
Meslek:
Astsubay
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsa YUMRUTAŞ
SON 10 MESAJI
L144 Tül Vatoz İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=Hidro Dinamik]Kendim gibi vatoz düşkünü biri daha buldum sanırım. [:)))]
Tetra wafer mix'i ana besinleri olarak kullanıyorum. Haftada 1 kez sarımsakla birlikte kaynatılmış kırmızı kapya biber, ıspanak veya bezelye içi veriyorum. (Sarımsağı balıklara vermiyorum, direk çöpe)
Başka tür balıklarla yaşadıklarından kalan yemleride yiyebiliyorlar. Çeşitlendirme kısmını lepistes ve tetralarla ortak yiyebildiklerine göre yapıyorum. Tabii bazı yemlerin içerikleri birbirine benzer olduğundan gereksiz ama elimdekileri yazayım.
Tetra Tetramin pul, Tetra pro energy, Tropical pro defence xxs, Tropical d-50 plus baby, Sera flora
Eğer 0-3 cm arası yavrulukta vatozlarınız varsa önlerinde en az yarım gün çok küçük parça haşlanmış sebze duruyor. Kalan vakitte elimde varsa kabuksuz artemia veriyorum. Kabuksuz artemia yoksa veya biraz çeşitlenme yapmak istersem tetramin, energy, defence ve d-50 plus babyden azar azar attığım oluyor.
Bazı video ve yorumlarda sadece bitkisel veya etçil beslenmeli gibi yorumlar var. Onlara katılmıyorum. %60-40 veya 50-50 gibi bir oran yapılsa yeterli.
Yemlemeyi büyük porsiyonlar şeklinde yaparsanız camlarda dolaşmayı bırakıyorlar. Cam temizliği sorun değil de camda dolaşmalarına bayılıyorum o yüzden hareketlerine göre porsiyon artırıp azaltma denenebilir. Ama kesinlikle aç bırakmayın.[/QUOTE]
İşte aradığım hobici hocam sizinle sabaha kadar hobi üzerine konuşulur 😊
Benimde elimde sera plankton, sera o-nip, tropicalin tablet yemi var bunlar şuan belki 1 ay gidecek seviyede o yüzden bende yem bakıyorum. Her gün birinden veriyorum haftada bir sizinde yazdığınız gibi sarımsakla haşlanmış kapya biber veriyorum. Pazar gününü boş geçiriyorum. Ayrıca diğer akvaryumumda da transgenetik tetra, cardinal, neon, elma salyangozu ve l144 yavru vatozum var. Bu akvaryumada tetralar için tetra pro energy veriyorum. Vatozlarada gece tropicalin tablet yeminden atıyorum. Yemi çeşitlendirip balıkları hem sevindirmek hem daha iyi büyütmek için kendimce araştırma yapıyorum sizin gibi hobidaşlardan bilgi almak istiyorum. 😊
[QUOTE=Hidro Dinamik]Kendim gibi vatoz düşkünü biri daha buldum sanırım. [:)))]
Tetra wafer mix'i ana besinleri olarak kullanıyorum. Haftada 1 kez sarımsakla birlikte kaynatılmış kırmızı kapya biber, ıspanak veya bezelye içi veriyorum. (Sarımsağı balıklara vermiyorum, direk çöpe)
Başka tür balıklarla yaşadıklarından kalan yemleride yiyebiliyorlar. Çeşitlendirme kısmını lepistes ve tetralarla ortak yiyebildiklerine göre yapıyorum. Tabii bazı yemlerin içerikleri birbirine benzer olduğundan gereksiz ama elimdekileri yazayım.
Tetra Tetramin pul, Tetra pro energy, Tropical pro defence xxs, Tropical d-50 plus baby, Sera flora
Eğer 0-3 cm arası yavrulukta vatozlarınız varsa önlerinde en az yarım gün çok küçük parça haşlanmış sebze duruyor. Kalan vakitte elimde varsa kabuksuz artemia veriyorum. Kabuksuz artemia yoksa veya biraz çeşitlenme yapmak istersem tetramin, energy, defence ve d-50 plus babyden azar azar attığım oluyor.
Bazı video ve yorumlarda sadece bitkisel veya etçil beslenmeli gibi yorumlar var. Onlara katılmıyorum. %60-40 veya 50-50 gibi bir oran yapılsa yeterli.
Yemlemeyi büyük porsiyonlar şeklinde yaparsanız camlarda dolaşmayı bırakıyorlar. Cam temizliği sorun değil de camda dolaşmalarına bayılıyorum o yüzden hareketlerine göre porsiyon artırıp azaltma denenebilir. Ama kesinlikle aç bırakmayın.[/QUOTE]
İşte aradığım hobici hocam sizinle sabaha kadar hobi üzerine konuşulur 😊
Benimde elimde sera plankton, sera o-nip, tropicalin tablet yemi var bunlar şuan belki 1 ay gidecek seviyede o yüzden bende yem bakıyorum. Her gün birinden veriyorum haftada bir sizinde yazdığınız gibi sarımsakla haşlanmış kapya biber veriyorum. Pazar gününü boş geçiriyorum. Ayrıca diğer akvaryumumda da transgenetik tetra, cardinal, neon, elma salyangozu ve l144 yavru vatozum var. Bu akvaryumada tetralar için tetra pro energy veriyorum. Vatozlarada gece tropicalin tablet yeminden atıyorum. Yemi çeşitlendirip balıkları hem sevindirmek hem daha iyi büyütmek için kendimce araştırma yapıyorum sizin gibi hobidaşlardan bilgi almak istiyorum. 😊
L144 Tül Vatoz İçin Yem Tavsiyesi
Saygı değer hobici abilerim ve kardeşlerim l144 tül vatoz bakıyorum 5 6 çeşit yem ile beslemek istiyorum. Kullandığınız ve memnun olduğunuz yemlerden (marka/tür) tavsiye verebilirmisiniz. Saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250925/240120251602551.jpg[/IMG]
Saygı değer hobici abilerim ve kardeşlerim l144 tül vatoz bakıyorum 5 6 çeşit yem ile beslemek istiyorum. Kullandığınız ve memnun olduğunuz yemlerden (marka/tür) tavsiye verebilirmisiniz. Saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250925/240120251602551.jpg[/IMG]
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
[QUOTE=Muhammedcay]
Yeni başlayan birisi olduğun için çok caf caflı bitkilere girme elodea , tilki kuyruğu , şans bambusu (akvaryumun üstü açıksa) al akv. bunlarla yeşillendir. Aydınlatma olarak da bant armatür al beyaz bitkilere , akvaryuma hem de balıklara yeterli gelecektir[/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim 🙏 Bant Armatür alabileceğim bildiğiniz bir yer var mı acaba
[QUOTE=Muhammedcay]
Yeni başlayan birisi olduğun için çok caf caflı bitkilere girme elodea , tilki kuyruğu , şans bambusu (akvaryumun üstü açıksa) al akv. bunlarla yeşillendir. Aydınlatma olarak da bant armatür al beyaz bitkilere , akvaryuma hem de balıklara yeterli gelecektir[/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim 🙏 Bant Armatür alabileceğim bildiğiniz bir yer var mı acaba
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bu hacimde sadece 1 japon önerilirken vatoz ve çöpçüler fazlalık olmuş. Hacim yeterli olsa bile sıcaklık toleransınız çok dar. Japon için üst sınır 22-23 dereceyken, vatoz ve çöpçü için alt limit o civarda.
Anubias için güçlü bir aydınlatmadan ziyade loş bir ortama ihtiyaç var. Su yoncasının ömrü kısa olduğundan uğraşmaya değeceğini düşünmüyorum, zaten japon hepsini yemeye çalışır.
Aydınlatma daha çok balığı izleyebilmek için olacağından soğuk beyaz led barlar yeterli olur. [/QUOTE]
Loş bir ışık yerine daha aydınlık balığın rengini gösteren bir ışık olması seyir zevki için daha hoş olur diye düşünüyorum. Bahsettiğim şekildeki ışık ortamında japon akvaryumu içerisinde başka hangi bitkiler bakılabilir acaba ?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bu hacimde sadece 1 japon önerilirken vatoz ve çöpçüler fazlalık olmuş. Hacim yeterli olsa bile sıcaklık toleransınız çok dar. Japon için üst sınır 22-23 dereceyken, vatoz ve çöpçü için alt limit o civarda.
Anubias için güçlü bir aydınlatmadan ziyade loş bir ortama ihtiyaç var. Su yoncasının ömrü kısa olduğundan uğraşmaya değeceğini düşünmüyorum, zaten japon hepsini yemeye çalışır.
Aydınlatma daha çok balığı izleyebilmek için olacağından soğuk beyaz led barlar yeterli olur. [/QUOTE]
Loş bir ışık yerine daha aydınlık balığın rengini gösteren bir ışık olması seyir zevki için daha hoş olur diye düşünüyorum. Bahsettiğim şekildeki ışık ortamında japon akvaryumu içerisinde başka hangi bitkiler bakılabilir acaba ?
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=HOPPALA]Selamlar,
Ana yem olarak goldfish için özel olan yemler daha iyi bir seçim olur. Bende goldfish beslediğim için genel olarak bu yemleri kullanıyorum. Pul dahil tüm yemleri ıslatıp (3-4 dk.) veriyorum. Hastalık veya ödül amaçlı durumlarda ise jel stick yem kullanıyorum. Özellikle hastalık için en ideali. Kuru olarak günde tek sefer yemleme yapıyorum. Bazı günler ise jel yem ile bunu ikiye tamamlamaktayım. Bazende yemin içine bir kaç damla garlicguard, fishtamin gibi ürünlerden damlatıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yemleri nerden temin ediyorsunuz acaba, hepsini almaya kalksam maliyet olarak çok yüklü bir miktar çıkacak gibi görünüyor her ay 1 2 tanesini alıp yem envanterini genişletmek istiyorum.
[QUOTE=HOPPALA]Selamlar,
Ana yem olarak goldfish için özel olan yemler daha iyi bir seçim olur. Bende goldfish beslediğim için genel olarak bu yemleri kullanıyorum. Pul dahil tüm yemleri ıslatıp (3-4 dk.) veriyorum. Hastalık veya ödül amaçlı durumlarda ise jel stick yem kullanıyorum. Özellikle hastalık için en ideali. Kuru olarak günde tek sefer yemleme yapıyorum. Bazı günler ise jel yem ile bunu ikiye tamamlamaktayım. Bazende yemin içine bir kaç damla garlicguard, fishtamin gibi ürünlerden damlatıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yemleri nerden temin ediyorsunuz acaba, hepsini almaya kalksam maliyet olarak çok yüklü bir miktar çıkacak gibi görünüyor her ay 1 2 tanesini alıp yem envanterini genişletmek istiyorum.
Sessiz Hava Motoru Tavsiyesi
[QUOTE=Rafayel]Çift çıkışlı tavsiye ederim. Yavru akvaryumunuz veya artemia çıkaracak olursanız tak çıkar yapmazsınız.
Resun air4000 kullanıyorum.
Sesinden ve hava çıkışından son derece memnunum. [/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim. Resun air 4000 ile tetra aps 150 arasında kaldım. 🙏
[QUOTE=Orhan76]
İsa Bey 2li, 3lü,4lü hava terminaliyle kullanabilirsiniz. Ben 4 adet 25litrelik akvaryumu Tetra APS 100le (100lt kapasiteli) 4lü hava terminali kullanarak besliyorum. Sizin tankınız takribi 40litre (brüt) olacağı için bu hacimde veya biraz daha yüksek (hava taşı vs. kullanmak istediğiniz için) kapasiteli bir hava motoru işinizi görür. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim Orhan bey 🙏 aps 100,150,300 veya resun air 4000 arasında kaldım bunlardan birini alacağım sayfada deneyimleyip kullanan varsa yorumlarınızı beklerim 😊
[QUOTE=Rafayel]Çift çıkışlı tavsiye ederim. Yavru akvaryumunuz veya artemia çıkaracak olursanız tak çıkar yapmazsınız.
Resun air4000 kullanıyorum.
Sesinden ve hava çıkışından son derece memnunum. [/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim. Resun air 4000 ile tetra aps 150 arasında kaldım. 🙏
[QUOTE=Orhan76]
İsa Bey 2li, 3lü,4lü hava terminaliyle kullanabilirsiniz. Ben 4 adet 25litrelik akvaryumu Tetra APS 100le (100lt kapasiteli) 4lü hava terminali kullanarak besliyorum. Sizin tankınız takribi 40litre (brüt) olacağı için bu hacimde veya biraz daha yüksek (hava taşı vs. kullanmak istediğiniz için) kapasiteli bir hava motoru işinizi görür. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim Orhan bey 🙏 aps 100,150,300 veya resun air 4000 arasında kaldım bunlardan birini alacağım sayfada deneyimleyip kullanan varsa yorumlarınızı beklerim 😊
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=mclyucel]Merhaba, sera goldy gran, tetra discus, tetra pro vegetable, tetra phyll, tetra pro energy gibi beslenme kombini yapabilirsiniz. Severek tüketeceklerdir. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim 🙏😊 Siz karıştırarak mı veriyorsunuz yoksa her gün bir yem şeklinde mi besliyorsunuz ? Birde ben balıklarını günde 1 defa balık başı 3 adet yem olacak şekilde besliyorum sizce bu şekilde uygun mudur ?
[QUOTE=mclyucel]Merhaba, sera goldy gran, tetra discus, tetra pro vegetable, tetra phyll, tetra pro energy gibi beslenme kombini yapabilirsiniz. Severek tüketeceklerdir. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim 🙏😊 Siz karıştırarak mı veriyorsunuz yoksa her gün bir yem şeklinde mi besliyorsunuz ? Birde ben balıklarını günde 1 defa balık başı 3 adet yem olacak şekilde besliyorum sizce bu şekilde uygun mudur ?
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
50x30x30 akvaryumuma uygun fiyatlı veya kalitesine göre fiyatı pahalı da olabilir akvaryum aydınlatması bakıyorum. Yeni başlayan biri olarak akvaryum içerisinde japon, vatoz ve çöpçü balığı bakmaktayım. Bitki olarak Anubias ve Bitki Yoncası düşünüyorum. Hem aydınlatma hem bitki konusunda verebileceğiniz tavsiyelere çok ihtiyacım var. Forumda açmış olacağım bu başlık sayesinde yeni başlayan veya başlamak isteyenlere altın değerinde tavsiyeler olacağı için şimdiden yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlara çok ama çok teşekkür ederim. 🙏😊
50x30x30 akvaryumuma uygun fiyatlı veya kalitesine göre fiyatı pahalı da olabilir akvaryum aydınlatması bakıyorum. Yeni başlayan biri olarak akvaryum içerisinde japon, vatoz ve çöpçü balığı bakmaktayım. Bitki olarak Anubias ve Bitki Yoncası düşünüyorum. Hem aydınlatma hem bitki konusunda verebileceğiniz tavsiyelere çok ihtiyacım var. Forumda açmış olacağım bu başlık sayesinde yeni başlayan veya başlamak isteyenlere altın değerinde tavsiyeler olacağı için şimdiden yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlara çok ama çok teşekkür ederim. 🙏😊
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
Yeni başlayan biri olarak pet shoptan ufak çıtçıtlı pakette satılan yem ile başladım. Tek çeşit yem ile besliyorum balıklarıma forumda baktığım zaman 6-7 çeşit yem ile balıklarını besleyen arkadaşlar olduğunu gördüm ve tek yemle beslemek balığa yetersiz geldiğini düşündüm. Bu nedenle şuan balıklarıma yeni yemler almak istiyorum. Japonlar İçin en iyi ve güzel yemler hangileridir (Akvaryumcuların kendi üretmiş olduğu yem vs. veya kalite marka olabilir. ) . Kullandıklarınız ve memnun olduklarınız var ise yardımcı olabilirmisiniz ? Yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ederim 🙏😊
Yeni başlayan biri olarak pet shoptan ufak çıtçıtlı pakette satılan yem ile başladım. Tek çeşit yem ile besliyorum balıklarıma forumda baktığım zaman 6-7 çeşit yem ile balıklarını besleyen arkadaşlar olduğunu gördüm ve tek yemle beslemek balığa yetersiz geldiğini düşündüm. Bu nedenle şuan balıklarıma yeni yemler almak istiyorum. Japonlar İçin en iyi ve güzel yemler hangileridir (Akvaryumcuların kendi üretmiş olduğu yem vs. veya kalite marka olabilir. ) . Kullandıklarınız ve memnun olduklarınız var ise yardımcı olabilirmisiniz ? Yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ederim 🙏😊
Sessiz Hava Motoru Tavsiyesi
Orhan bey Sizin attığınız çok güzelmiş ama aklıma takılan bir soru var. Tek çıkışlı olduğu için iki çıkışlı ayraç alıp iki yerden hava verebilirmiyim biri hava taşı biri pipo filtreye gitmesi için güçlü ve yeterli olur mu acaba. 4 çıkışlı veya iki çıkışlı olmasına dikkat ediyorum ben, eğer ilerde bir akvaryum daha alırsam ikinci bir hava motoruna gerek kalmaması için. Birde Sobo air pump ar-60 ve ar-90 var. Ürün için sessiz deniyor ve güçlü bir cihaza benziyor daha önce yurt içinden veya aliexpress'ten satın alıp deneyimleyip kullanan var mı acaba ? [EDIT]delisari14,2024-10-03 14:19:12[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]Hailea ya bakmanızı tavsiye ederim fiyat performans olayında fazlasıyla mennun kalırsınız çift çıkışlısını kullanıyorum sadece yerini biliyorum sesi yok bile.[/QUOTE]
Ürün modelini biliyorsanız rica etsem onu da yazabilirmisiniz 🙏
Orhan bey Sizin attığınız çok güzelmiş ama aklıma takılan bir soru var. Tek çıkışlı olduğu için iki çıkışlı ayraç alıp iki yerden hava verebilirmiyim biri hava taşı biri pipo filtreye gitmesi için güçlü ve yeterli olur mu acaba. 4 çıkışlı veya iki çıkışlı olmasına dikkat ediyorum ben, eğer ilerde bir akvaryum daha alırsam ikinci bir hava motoruna gerek kalmaması için. Birde Sobo air pump ar-60 ve ar-90 var. Ürün için sessiz deniyor ve güçlü bir cihaza benziyor daha önce yurt içinden veya aliexpress'ten satın alıp deneyimleyip kullanan var mı acaba ? [EDIT]delisari14,2024-10-03 14:19:12[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]Hailea ya bakmanızı tavsiye ederim fiyat performans olayında fazlasıyla mennun kalırsınız çift çıkışlısını kullanıyorum sadece yerini biliyorum sesi yok bile.[/QUOTE]
Ürün modelini biliyorsanız rica etsem onu da yazabilirmisiniz 🙏
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 58 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Kuduoglu,
TheDS,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Laetacara,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Umutoty,
IgorVladimir,
by__cg,
Stoke,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
sina cen,
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
0rnn,
ternapi,
LeafyAqua,
oguzozt,
Sercan.,
hakanmorcicek,
Pandkoal,
Cyber_Scout,
ibmsony,
tarikyksl,
djally,
Ancalagon,
yeekim,
hakaya0107,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
