ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ekim 2024 13:45
Son Ziyaret:
07 Kasım 2025 09:57
Toplam Mesaj:
41 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Yılmaz
Doğum Tarihi:
19 Mart 2003
Yaş:
23
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30x30 Bitkili Akvaryum
20x20 Bitkili Akvaryum
Halfmoon Betta x2
SON 10 MESAJI
Akvaryum İçinde Oluşan Kir
[QUOTE=buglemaqua12]Sorunun cevabı yazdiginiz yazida haftalık yüzde 50 su değişimi yapıyorum demişsiniz çok sık helede Yarı yarıya bi oranla değişim oturacak dengeyi sürekli bozmakta olduğundan haberiniz olsun su kirlenmedikce değişim gereksiz olduğu gibi sistemi de mahvediyor baya bi zaman su degismeyin bence
[/QUOTE]
hocam tank 7 litre doğal olarak çabuk kirleniyor su temizliğini geçirdiğim zamanda su sarımsı oluyor
[QUOTE=buglemaqua12]Sorunun cevabı yazdiginiz yazida haftalık yüzde 50 su değişimi yapıyorum demişsiniz çok sık helede Yarı yarıya bi oranla değişim oturacak dengeyi sürekli bozmakta olduğundan haberiniz olsun su kirlenmedikce değişim gereksiz olduğu gibi sistemi de mahvediyor baya bi zaman su degismeyin bence
[/QUOTE]
hocam tank 7 litre doğal olarak çabuk kirleniyor su temizliğini geçirdiğim zamanda su sarımsı oluyor
Akvaryum İçinde Oluşan Kir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814271.jpg[/IMG]
Öncelikle merhabalar. 1 ay öncesine kadar 20x20 bir betta tankı kurmuştum sayfamda detaylıca fotoğrafları filan mevcut. Haftalık neredeyse %50 kadar su değişimi yapıyorum, temizliğine önem gösteriyorum. Günlük de 5-6 saat şelale filtrem aktif olarak çalışıyor. Bugün tankımı seyrettiğimde böyle bi görüntü ile karşılaştım. Fazla yemleme yapmıyorum asla ki zaten yemi attığım gibi balığım hemen kapıyor. Neyden kaynaklı olabilir acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814271.jpg[/IMG]
Öncelikle merhabalar. 1 ay öncesine kadar 20x20 bir betta tankı kurmuştum sayfamda detaylıca fotoğrafları filan mevcut. Haftalık neredeyse %50 kadar su değişimi yapıyorum, temizliğine önem gösteriyorum. Günlük de 5-6 saat şelale filtrem aktif olarak çalışıyor. Bugün tankımı seyrettiğimde böyle bi görüntü ile karşılaştım. Fazla yemleme yapmıyorum asla ki zaten yemi attığım gibi balığım hemen kapıyor. Neyden kaynaklı olabilir acaba?
Yeni Aldığım Spectrum Led
[QUOTE=buraksengul]Merhaba ledi nereden aldınız paylaşırsanız sevinirim.[/QUOTE]
konunun sonunda link mevcut hocam
[QUOTE=yemrekozenn]Su seviyesini yukseltin. Su yuksekten dusmeyecegi icin dalgalanma azalır. Yine yetmezse akinti olan kisma elyaf koymayi deneyin.
İyi hobiler [:nazar:][/QUOTE][QUOTE=fishhyy]Direkt su akış kısmına filtre elyafı yerleştirin akıntı azalacaktır. Ben de öyle kullanıyorum. [/QUOTE]
su seviyesini yükselttim hocalarım şuan sadece su yüzeyini çeviriyor çok dalga vermiyor
[QUOTE=buraksengul]Merhaba ledi nereden aldınız paylaşırsanız sevinirim.[/QUOTE]
konunun sonunda link mevcut hocam
[QUOTE=yemrekozenn]Su seviyesini yukseltin. Su yuksekten dusmeyecegi icin dalgalanma azalır. Yine yetmezse akinti olan kisma elyaf koymayi deneyin.
İyi hobiler [:nazar:][/QUOTE][QUOTE=fishhyy]Direkt su akış kısmına filtre elyafı yerleştirin akıntı azalacaktır. Ben de öyle kullanıyorum. [/QUOTE]
su seviyesini yükselttim hocalarım şuan sadece su yüzeyini çeviriyor çok dalga vermiyor
Yeni Aldığım Spectrum Led
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, güzel bir kurulum olmuş[:nazar:]. Su seviyesini yükseltmeyi deneyin önce, filtrenin çıkışına kadar yükselsin su. Bir bakın olmazsa başka yöntemler denersiniz. Keyifli dertsiz hobiler dilerim efendim. [/QUOTE]
olabilir hocam deneyeceğim kesinlikle
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, güzel bir kurulum olmuş[:nazar:]. Su seviyesini yükseltmeyi deneyin önce, filtrenin çıkışına kadar yükselsin su. Bir bakın olmazsa başka yöntemler denersiniz. Keyifli dertsiz hobiler dilerim efendim. [/QUOTE]
olabilir hocam deneyeceğim kesinlikle
Yeni Aldığım Spectrum Led
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630371.jpg[/IMG]
Bitkilerim için yeni aldığım ledim sonunda elime ulaştı. 2 saattir yanık ledin sıcaklığı hiç yok durumda ucu usb apartlı bu da kolaylık sağlıyor. Tankım şuan daha güzel bir görünümde. Bi kaç üzerinde çalışmam gereken konular var mesela led ışık yanlardan tutunması gerektiği için şelale filtreyi arkaya almak zorunda kaldım bu da en düşük ayarda olmasına rağmen bitkileri çok akıntıya maruz bırakıyor sürekli sallantıdalar. Bunun için şelale filtrenin ucuna bir aparat yapmayı deneyeceğim biraz daha ileriye doğru olacak şekilde. Böylelikle akıntıyı ileriye doğru vermiş hale geleceğim. Ve en önemli konu da ısıtıcı. Isıtıcı problemini de 2 3 güne çözmüş olacağım ve böylelikle tankım sona ermiş olacak. Hepinize keyifli hobiler dilerim. [:3]
Ledin linki; https://ty.gl/7juz9e0ez4066
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630371.jpg[/IMG]
Bitkilerim için yeni aldığım ledim sonunda elime ulaştı. 2 saattir yanık ledin sıcaklığı hiç yok durumda ucu usb apartlı bu da kolaylık sağlıyor. Tankım şuan daha güzel bir görünümde. Bi kaç üzerinde çalışmam gereken konular var mesela led ışık yanlardan tutunması gerektiği için şelale filtreyi arkaya almak zorunda kaldım bu da en düşük ayarda olmasına rağmen bitkileri çok akıntıya maruz bırakıyor sürekli sallantıdalar. Bunun için şelale filtrenin ucuna bir aparat yapmayı deneyeceğim biraz daha ileriye doğru olacak şekilde. Böylelikle akıntıyı ileriye doğru vermiş hale geleceğim. Ve en önemli konu da ısıtıcı. Isıtıcı problemini de 2 3 güne çözmüş olacağım ve böylelikle tankım sona ermiş olacak. Hepinize keyifli hobiler dilerim. [:3]
Ledin linki; https://ty.gl/7juz9e0ez4066
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=KaanE]
Aslında küçük bence. Birkaç sene önce bu akvaryumun aynısında beta besledim bir süre. 20.20.20 yani. Küçük geldi 30 küp yapmıştım. Yani küçükten kasıt sadece litre azlığı değil. İçine ısıtıcı koymak problem, küçük koyulsa bile yer kaplıyor vs. Tabiki su değerleri anında değişiyor 8 litre olduğu için. Mantıken 10W ısıtıcı yeterli. [/QUOTE]
su değerleri konusunda haklısınız hocam 1 tane fazla yem bile suyuok etkiliyor 30x30 akvaryum daha var kurulu dediğim gibi onda da bettam var tekrardan 30x30 kuracaktım ama valide hanım biraz sıcak bakmadı [:D][EDIT]zedd,2025-10-04 09:47:42[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]
Aslında küçük bence. Birkaç sene önce bu akvaryumun aynısında beta besledim bir süre. 20.20.20 yani. Küçük geldi 30 küp yapmıştım. Yani küçükten kasıt sadece litre azlığı değil. İçine ısıtıcı koymak problem, küçük koyulsa bile yer kaplıyor vs. Tabiki su değerleri anında değişiyor 8 litre olduğu için. Mantıken 10W ısıtıcı yeterli. [/QUOTE]
su değerleri konusunda haklısınız hocam 1 tane fazla yem bile suyuok etkiliyor 30x30 akvaryum daha var kurulu dediğim gibi onda da bettam var tekrardan 30x30 kuracaktım ama valide hanım biraz sıcak bakmadı [:D][EDIT]zedd,2025-10-04 09:47:42[/EDIT]
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=sedatyagci]Betta için uygun bir akvaryum seçimi için sizi tebrik ederim , bir çok insanda kavanoz ve daha ufak yerlerde baktıkları için sinir krizi geçiriyorum ;)
Ben eskiden betta akvaryumlarimda karbon ısıtıcı kullanırdım sizde kumu bir tık azaltirsaniz kullanabilirsiniz..
İyi hobiler dilerim [/QUOTE]
hocam şuanki tank bile bettaya küçük diye düşünmüyor değilim açıkçası kavanozda bardakta besleyenleri anlayamıyorum herkes hayvan sahibi olmamalı
[QUOTE=sedatyagci]Betta için uygun bir akvaryum seçimi için sizi tebrik ederim , bir çok insanda kavanoz ve daha ufak yerlerde baktıkları için sinir krizi geçiriyorum ;)
Ben eskiden betta akvaryumlarimda karbon ısıtıcı kullanırdım sizde kumu bir tık azaltirsaniz kullanabilirsiniz..
İyi hobiler dilerim [/QUOTE]
hocam şuanki tank bile bettaya küçük diye düşünmüyor değilim açıkçası kavanozda bardakta besleyenleri anlayamıyorum herkes hayvan sahibi olmamalı
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=merutay]Ben attığınız linkteki ürünü kullanıyorum. Isı ayarı yoktur ısıyı 26 dereceye sabitler. Betta ve sizin akvaryumunuz için uygun. 2 tane alın yedeği bulunsun.
Hakan beyin söyledikleri doğru olmakla beraber öyle bir ürün değil.[/QUOTE]
kafam çok karıştı şimdi hocam dediğiniz gibi memnunsanız eğer iş görüyorsa alayım bence de denemekte fayda var fiyatı da gayet mâkul
[QUOTE=merutay]Ben attığınız linkteki ürünü kullanıyorum. Isı ayarı yoktur ısıyı 26 dereceye sabitler. Betta ve sizin akvaryumunuz için uygun. 2 tane alın yedeği bulunsun.
Hakan beyin söyledikleri doğru olmakla beraber öyle bir ürün değil.[/QUOTE]
kafam çok karıştı şimdi hocam dediğiniz gibi memnunsanız eğer iş görüyorsa alayım bence de denemekte fayda var fiyatı da gayet mâkul
Bitkili Akvaryum Işık Sorunu
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun. Hafif fazla gibi duruyor ama küçük tanklarda ışık daha çok sızar. Yosun yaparsa saatini azaltırsınız.[/QUOTE]
günde 5 saat versem ideal olur gibi yanlardaki bitkilerim biraz kötü hale döndüler resim de ekleyeyim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/031020251931571.jpg[/IMG]
[QUOTE=CoryCory]Kaç w bu ledler ? Banada tam tersi az geldi. Ayrıca etrafını kapatmak lazım akvaryuma bakmak bile zor bu halde çok göze giriyor.[:geek:][/QUOTE]
kaç w olduğunu bilmiyorum hocam vallahi dediğiniz gibi akvaryum hariç heryeri aydınlatıyor yeni led aldım yarın gelir muhtemelen onunda fotoğrafını çeker eklerim yeni tank kuracaklara vesile olur
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun. Hafif fazla gibi duruyor ama küçük tanklarda ışık daha çok sızar. Yosun yaparsa saatini azaltırsınız.[/QUOTE]
günde 5 saat versem ideal olur gibi yanlardaki bitkilerim biraz kötü hale döndüler resim de ekleyeyim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/031020251931571.jpg[/IMG]
[QUOTE=CoryCory]Kaç w bu ledler ? Banada tam tersi az geldi. Ayrıca etrafını kapatmak lazım akvaryuma bakmak bile zor bu halde çok göze giriyor.[:geek:][/QUOTE]
kaç w olduğunu bilmiyorum hocam vallahi dediğiniz gibi akvaryum hariç heryeri aydınlatıyor yeni led aldım yarın gelir muhtemelen onunda fotoğrafını çeker eklerim yeni tank kuracaklara vesile olur
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE][QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE]
gayet iyi anladım hocam teşekkür ediyorum
[QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE][QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE]
gayet iyi anladım hocam teşekkür ediyorum
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
