ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sadece soru
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ekim 2024 21:18
Son Ziyaret:
21 Aralık 2024 16:28
Toplam Mesaj:
40 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hazal yilmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
H.Yilmaz
SON 10 MESAJI
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Eminator]
Merhabalar bir süredir takip ediyorum konuyu öncelikle 0 dan bir kurulum yapmanız çok daha iyi olur sizin açınızdan ben balığı farklı bir kaba alıp dekorları falanda çıkarmanızı önerirdim illa dere kumu olmak zorunda değil ama lav kırığı midye kırığı gibi kumlar kullanmasanız daha iyi olur kuyrukları takılıyor çünkü ben Hagen kum öneririm dekorada uyar bitki olarak bulduğunuz zaman elidoas şu mercimeği alabilirsiniz ve taşlarıda çıkartın salınım yapması an meselesi eğer dereden aldıysanız şu değişimini aksatmayın ısıtıcı şart ve şelale filtre kullanın filtreniz bozulmuş sanırım az akıntı yapması daha iyi balık zaten rahatsız akıntı ilede yorulmamış olur[/QUOTE]
tavsiye için tesekkurlerr
yok taslari dereden almadim sahilden aldım ve pislik falan varsa diye 1 hafta eski akvaryum suyunda beklettim deniz kabuklari da dahil.dedigim gibi dere kumunu bile bulamadim. Annem az once isitici misitici yok dedi hiç destek olmuyorlar ama balik uyudugu zaman ne bicim uyuyo bu manyak diyo🫠
[QUOTE=Eminator]
Merhabalar bir süredir takip ediyorum konuyu öncelikle 0 dan bir kurulum yapmanız çok daha iyi olur sizin açınızdan ben balığı farklı bir kaba alıp dekorları falanda çıkarmanızı önerirdim illa dere kumu olmak zorunda değil ama lav kırığı midye kırığı gibi kumlar kullanmasanız daha iyi olur kuyrukları takılıyor çünkü ben Hagen kum öneririm dekorada uyar bitki olarak bulduğunuz zaman elidoas şu mercimeği alabilirsiniz ve taşlarıda çıkartın salınım yapması an meselesi eğer dereden aldıysanız şu değişimini aksatmayın ısıtıcı şart ve şelale filtre kullanın filtreniz bozulmuş sanırım az akıntı yapması daha iyi balık zaten rahatsız akıntı ilede yorulmamış olur[/QUOTE]
tavsiye için tesekkurlerr
yok taslari dereden almadim sahilden aldım ve pislik falan varsa diye 1 hafta eski akvaryum suyunda beklettim deniz kabuklari da dahil.dedigim gibi dere kumunu bile bulamadim. Annem az once isitici misitici yok dedi hiç destek olmuyorlar ama balik uyudugu zaman ne bicim uyuyo bu manyak diyo🫠
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Bettamtailung]
Merhaba öncelikle geçmiş olsun kuyruk erimesi kötü su şartlarından olur akvaryumun su şartlarını iyileştirmek için ph ı 7 den daha düşük bir hazır su kullanın suya cattappa yaprağı atın kuyruk erimsi çok ilerlemeden ayrı bir akvaryumda hemen tedaviye başlayın bence sera baktopur iler 3-4 güne iyileşir akvaryuma low tech bitkiler eklersiniz bettanızın çok hoşuna gider yem olarak kaliteli yemler alırsanız bettanız daha sağlıklı olur ben Tropical softline betta, artkua betta, reeflowers betta, Tropical pro defence size s, Tropical softline American size s kullanıyorum iç filtre akvaryumda çok akıntı yapıyordur iç filtre yerine pipo filtre kullanın ama masraf yapmak istiyorsanız bence düzenli su değişimi yaptığınız sürece bir sıkıntı olcağını düşünmüyorum eğer tropical santial aloavera alırsanız betanızın hasta olma ihtimali azalır
lav kırığı,silis kum , dere kumu, orjinal hagen veya bazalt kum kullanabilirsiniz
kullandığınız dal ve yapraklar hangi ağacın belirtirseniz[/QUOTE]
oncelikle tesekkurler bilgiler icin.Dere kumu nerde aradiysam bulamadim reşit olmadigim icin pek biyer gezemiyorum ailemde pek sicak bakmiyor bu duruma.
discus hamsi unlu yem kullaniyorum.
şelale filtre olarak kullaniyorum ve bozdum sanirim kablonun cikan yerine su gitti bi ara az akıtıyo.haftada 1 kere temizliyorum akvaryumu.bitkilerden pek anlamiyorum bulursam yada evde olan çiceklerden suda yaşayanini anlayabilir ve dere kumunu bulursam bakarim. Aloevera varda tropical santial ne bilmiyorum cahilim. yapraklar biri ceviz ikisi karadut,
dal ise sanirim incir
he bide yapraklari kaynattim akvaryum suyunada ekliyorum suyunu %50 degistirdigim zamanlarda[EDIT]sadece soru,2024-11-11 14:27:32[/EDIT]
[QUOTE=Bettamtailung]
Merhaba öncelikle geçmiş olsun kuyruk erimesi kötü su şartlarından olur akvaryumun su şartlarını iyileştirmek için ph ı 7 den daha düşük bir hazır su kullanın suya cattappa yaprağı atın kuyruk erimsi çok ilerlemeden ayrı bir akvaryumda hemen tedaviye başlayın bence sera baktopur iler 3-4 güne iyileşir akvaryuma low tech bitkiler eklersiniz bettanızın çok hoşuna gider yem olarak kaliteli yemler alırsanız bettanız daha sağlıklı olur ben Tropical softline betta, artkua betta, reeflowers betta, Tropical pro defence size s, Tropical softline American size s kullanıyorum iç filtre akvaryumda çok akıntı yapıyordur iç filtre yerine pipo filtre kullanın ama masraf yapmak istiyorsanız bence düzenli su değişimi yaptığınız sürece bir sıkıntı olcağını düşünmüyorum eğer tropical santial aloavera alırsanız betanızın hasta olma ihtimali azalır
lav kırığı,silis kum , dere kumu, orjinal hagen veya bazalt kum kullanabilirsiniz
kullandığınız dal ve yapraklar hangi ağacın belirtirseniz[/QUOTE]
oncelikle tesekkurler bilgiler icin.Dere kumu nerde aradiysam bulamadim reşit olmadigim icin pek biyer gezemiyorum ailemde pek sicak bakmiyor bu duruma.
discus hamsi unlu yem kullaniyorum.
şelale filtre olarak kullaniyorum ve bozdum sanirim kablonun cikan yerine su gitti bi ara az akıtıyo.haftada 1 kere temizliyorum akvaryumu.bitkilerden pek anlamiyorum bulursam yada evde olan çiceklerden suda yaşayanini anlayabilir ve dere kumunu bulursam bakarim. Aloevera varda tropical santial ne bilmiyorum cahilim. yapraklar biri ceviz ikisi karadut,
dal ise sanirim incir
he bide yapraklari kaynattim akvaryum suyunada ekliyorum suyunu %50 degistirdigim zamanlarda[EDIT]sadece soru,2024-11-11 14:27:32[/EDIT]
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]
Suyun içinde oluyor illa cama filan yapışabiliyorlar
Bide ısıtıcı yoksa siz yinede günlük dinlenmiş veya içilebilir su ile değiştirin suyu[/QUOTE]
%20 sini bosaltip yeni su ekliom aritmadan da bi halt fark etmio
[QUOTE=Emirrztrk]Betta akvaryumunda iç filtre kullanılmaz. Filtrenin olulturduğu debi yoracaktır canlıyı. Filtreyi aç kapat yapma gibi bir şansımız da olmadığından askı filtre veya pipo kullanmalısınız. Su ısısının sabit olduğuna ve bakteri döngüsünün oturduğuna emin olun.[/QUOTE]
ic filtre ve selale filtre kafasi var selaleyi kullaniyorum çok akitmiyor bozdum çunku tamamen suya dustu.kalorifer acik odada isi pek degismiyor
[QUOTE=Taha Yanık]
Suyun içinde oluyor illa cama filan yapışabiliyorlar
Bide ısıtıcı yoksa siz yinede günlük dinlenmiş veya içilebilir su ile değiştirin suyu[/QUOTE]
%20 sini bosaltip yeni su ekliom aritmadan da bi halt fark etmio
[QUOTE=Emirrztrk]Betta akvaryumunda iç filtre kullanılmaz. Filtrenin olulturduğu debi yoracaktır canlıyı. Filtreyi aç kapat yapma gibi bir şansımız da olmadığından askı filtre veya pipo kullanmalısınız. Su ısısının sabit olduğuna ve bakteri döngüsünün oturduğuna emin olun.[/QUOTE]
ic filtre ve selale filtre kafasi var selaleyi kullaniyorum çok akitmiyor bozdum çunku tamamen suya dustu.kalorifer acik odada isi pek degismiyor
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]Sirkeli suda temizle ama yosundan zor kurtulursun akvaryumda[/QUOTE]
içinde bişi yokki kum fln odun yosunlanio sdc
[QUOTE=Taha Yanık]Sirkeli suda temizle ama yosundan zor kurtulursun akvaryumda[/QUOTE]
içinde bişi yokki kum fln odun yosunlanio sdc
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]
Herhangi bir termostatlı (akvaryumu büyütceksen 50 watt al istersen) ısıtıcı al çok fark etceğini sanmam benim şuan smart gibi bişeydi galiba görevini yerine getiriyor. [/QUOTE]
Bisi dicem, akvaryumdaki dal varya o yosunlanmış biraz.Temizlemem gerekir mi
[QUOTE=Taha Yanık]
Herhangi bir termostatlı (akvaryumu büyütceksen 50 watt al istersen) ısıtıcı al çok fark etceğini sanmam benim şuan smart gibi bişeydi galiba görevini yerine getiriyor. [/QUOTE]
Bisi dicem, akvaryumdaki dal varya o yosunlanmış biraz.Temizlemem gerekir mi
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]
Herhangi bir termostatlı (akvaryumu büyütceksen 50 watt al istersen) ısıtıcı al çok fark etceğini sanmam benim şuan smart gibi bişeydi galiba görevini yerine getiriyor. [/QUOTE]
tamam twsekkurler
[QUOTE=BabySoul]
Ben net olarak yiyor demedim, ama HM'ler bu tür durumlara yatkınlar. O anı yakalaman da zor, sürekli kuyruğumu yiyeyim diye bir olayı da olmaz. Bir kere ısırır ve bütün gün normal yaşamına devam eder. O kuyruk yeme olayı var ise zaten hiç bir zaman eskisi gibi uzun bir yapıda kuyruğu olmaz. İlaçla geçecek bir durum değil bu kuyruk yeme alışkanlığı.. Erime ile arasındaki fark kendi ısırdığı zaman öyle beyaz bir durum olmaz, süre geçtikçe mukozalar ile beyazlanma olur, erime de ise direk beyazlanma yani şeffalaşma oluşur. Bu yeme olayı HM veya CT türlerinde olur. Çünkü diğerleri kuyruklarına yetişip ısıramazlar. [/QUOTE]
tamamdir sagolun
[QUOTE=Taha Yanık]
Herhangi bir termostatlı (akvaryumu büyütceksen 50 watt al istersen) ısıtıcı al çok fark etceğini sanmam benim şuan smart gibi bişeydi galiba görevini yerine getiriyor. [/QUOTE]
tamam twsekkurler
[QUOTE=BabySoul]
Ben net olarak yiyor demedim, ama HM'ler bu tür durumlara yatkınlar. O anı yakalaman da zor, sürekli kuyruğumu yiyeyim diye bir olayı da olmaz. Bir kere ısırır ve bütün gün normal yaşamına devam eder. O kuyruk yeme olayı var ise zaten hiç bir zaman eskisi gibi uzun bir yapıda kuyruğu olmaz. İlaçla geçecek bir durum değil bu kuyruk yeme alışkanlığı.. Erime ile arasındaki fark kendi ısırdığı zaman öyle beyaz bir durum olmaz, süre geçtikçe mukozalar ile beyazlanma olur, erime de ise direk beyazlanma yani şeffalaşma oluşur. Bu yeme olayı HM veya CT türlerinde olur. Çünkü diğerleri kuyruklarına yetişip ısıramazlar. [/QUOTE]
tamamdir sagolun
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]
Bakteriyel olsa çoktan erirdi. Galiba öncedende açıldı konu[/QUOTE][QUOTE=Taha Yanık]
Isıtıcı aldınızmı[:?][/QUOTE]
babami ikna ettim ama ne zaman alcagini bilmiyorum, hergun soruyorum ama çıt yok yarin tekrar soracagim pet shopa gelmismi dye🥲
[QUOTE=BabySoul]
Taha'nın dediği gibi akvaryumda ısıtıcı yok.
Balık halfmoon ve kendi kuyruğunu tırtıklamıs ve ilerlemiş olabilir, halfmoonlar buna eğilimlidir. Sabit bir ısıda, kendiliğinden düzelmesi balığın kendi tırtıklamasına bağlıdır. Bakteriyel bir durum ise, kuyruk erimesi için piyasada çeşitli ilaçlar var(baktopur, kanaplex)[/QUOTE]
Yok kendi kuyrugunu yemiyor,saatlerce izledim ama hic oyle yapmadi.genelde uyuyor ya da bana dogru yuzuyor hareketleri anormal degil halsiz degil
[QUOTE=Taha Yanık]
Bakteriyel olsa çoktan erirdi. Galiba öncedende açıldı konu[/QUOTE][QUOTE=Taha Yanık]
Isıtıcı aldınızmı[:?][/QUOTE]
babami ikna ettim ama ne zaman alcagini bilmiyorum, hergun soruyorum ama çıt yok yarin tekrar soracagim pet shopa gelmismi dye🥲
[QUOTE=BabySoul]
Taha'nın dediği gibi akvaryumda ısıtıcı yok.
Balık halfmoon ve kendi kuyruğunu tırtıklamıs ve ilerlemiş olabilir, halfmoonlar buna eğilimlidir. Sabit bir ısıda, kendiliğinden düzelmesi balığın kendi tırtıklamasına bağlıdır. Bakteriyel bir durum ise, kuyruk erimesi için piyasada çeşitli ilaçlar var(baktopur, kanaplex)[/QUOTE]
Yok kendi kuyrugunu yemiyor,saatlerce izledim ama hic oyle yapmadi.genelde uyuyor ya da bana dogru yuzuyor hareketleri anormal degil halsiz degil
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251845/281020240007421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251845/071120241834541.jpg[/IMG]
bundan buna donustu(yaprak suyu falan ve yaprak var)
musluk suyu degil icme suyu kullaniyroum
yemegi hic eksik degil
Ama hicbir gelisme yok yine eriyor kuyrugu[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251845/281020240007421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251845/071120241834541.jpg[/IMG]
bundan buna donustu(yaprak suyu falan ve yaprak var)
musluk suyu degil icme suyu kullaniyroum
yemegi hic eksik degil
Ama hicbir gelisme yok yine eriyor kuyrugu[:'(]
Beta Baligi İcin Bu Filtre Uygunmu?
[QUOTE=BeyzPl]Filtrenin debisi 200 L/h. Uygun olan, hacmin 3-4 katı kadar büyüklüğünde olması. Normalde bu hacim için tercih edilmemesi gereken bir filtre.
Şelale aparatı genelde suyun akış hızını kırar. O yokken de benzer bir akıntı oluyor olsa gerek. Şelale aparatını taksan, su çıkışını cama doğru çevirsen aynı akıntı oluyor mu?
Bu arada iç filtre tamamen suyun içinde olsun ve suyu tamamen doldur. [/QUOTE]
şelaleyi direkt suya dogru az bir mesafe birakarak takiyordum ve cok dalga yapmiyordu cama dogru verince daha cok akinti yapiyor.iç filtreyi kullanmam gerekmiyorsa şelaleyi geri takabilirim.
suyu bu akşam fullerimm. Tesekkurler❤️
[QUOTE=BeyzPl]Filtrenin debisi 200 L/h. Uygun olan, hacmin 3-4 katı kadar büyüklüğünde olması. Normalde bu hacim için tercih edilmemesi gereken bir filtre.
Şelale aparatı genelde suyun akış hızını kırar. O yokken de benzer bir akıntı oluyor olsa gerek. Şelale aparatını taksan, su çıkışını cama doğru çevirsen aynı akıntı oluyor mu?
Bu arada iç filtre tamamen suyun içinde olsun ve suyu tamamen doldur. [/QUOTE]
şelaleyi direkt suya dogru az bir mesafe birakarak takiyordum ve cok dalga yapmiyordu cama dogru verince daha cok akinti yapiyor.iç filtreyi kullanmam gerekmiyorsa şelaleyi geri takabilirim.
suyu bu akşam fullerimm. Tesekkurler❤️
Beta Baligi İcin Bu Filtre Uygunmu?
[QUOTE=Taha Yanık]8 litre için bence çok yanlış başlamışsınız birinci renkli taşlar, ikinci filtre(o litrede asla olamaz beta için) filtre yerine ısıtıcı alsaydınız daha iyi olurdu. 3.yapay süs. [/QUOTE]
tahmini 12-15 litre (cok onceden alinmis 7-8 yil once falan)
renkli taslari en kisa surede cikarip kum koyucam.
isiticiyi da alicam,arastirdigimda gormedim o yuzden eksik
süsü surekli olarak yıkıyorum
[QUOTE=KaanE]Vermiş ya yukarıda arkadaş. O akvaryum kaç Lt? 3-5Lt ise filtre olmaz. En küçük pipo filtre bile. 10Lt kadar varsa ve beta bakılacaksa o elindeki filtrenin debisi bir şekilde (sünger filtre haznesine elyaf vs. koyup) düşürülüp, ucuna o yağmur gibi yapan aparat takılıp, onunda uçları suyu cama vurduracak şekilde çevrilirse belki olabilir. Düğüm attım dediğin boruyuda tamamen kapa hiç hava girmesin. Hem genel olarak gerek yok hem de zaten balık beta.[/QUOTE]
12-15 lt(eskiden ben kucukken almislardi.4-5 yasindaydim)
şelesini bugun cikardim geri takarim zaten bi ara suya dusurdum motoru az akıtıyo zırt diye akıtmıyor.
tamam cikaririm
[QUOTE=KaanE]Vermiş ya yukarıda arkadaş. O akvaryum kaç Lt? 3-5Lt ise filtre olmaz. En küçük pipo filtre bile. 10Lt kadar varsa ve beta bakılacaksa o elindeki filtrenin debisi bir şekilde (sünger filtre haznesine elyaf vs. koyup) düşürülüp, ucuna o yağmur gibi yapan aparat takılıp, onunda uçları suyu cama vurduracak şekilde çevrilirse belki olabilir. Düğüm attım dediğin boruyuda tamamen kapa hiç hava girmesin. Hem genel olarak gerek yok hem de zaten balık beta.[/QUOTE]
12-15 lt(eskiden ben kucukken almislardi.4-5 yasindaydim)
şelesini bugun cikardim geri takarim zaten bi ara suya dusurdum motoru az akıtıyo zırt diye akıtmıyor.
tamam cikaririm
[QUOTE=Taha Yanık]8 litre için bence çok yanlış başlamışsınız birinci renkli taşlar, ikinci filtre(o litrede asla olamaz beta için) filtre yerine ısıtıcı alsaydınız daha iyi olurdu. 3.yapay süs. [/QUOTE]
tahmini 12-15 litre (cok onceden alinmis 7-8 yil once falan)
renkli taslari en kisa surede cikarip kum koyucam.
isiticiyi da alicam,arastirdigimda gormedim o yuzden eksik
süsü surekli olarak yıkıyorum
[QUOTE=KaanE]Vermiş ya yukarıda arkadaş. O akvaryum kaç Lt? 3-5Lt ise filtre olmaz. En küçük pipo filtre bile. 10Lt kadar varsa ve beta bakılacaksa o elindeki filtrenin debisi bir şekilde (sünger filtre haznesine elyaf vs. koyup) düşürülüp, ucuna o yağmur gibi yapan aparat takılıp, onunda uçları suyu cama vurduracak şekilde çevrilirse belki olabilir. Düğüm attım dediğin boruyuda tamamen kapa hiç hava girmesin. Hem genel olarak gerek yok hem de zaten balık beta.[/QUOTE]
12-15 lt(eskiden ben kucukken almislardi.4-5 yasindaydim)
şelesini bugun cikardim geri takarim zaten bi ara suya dusurdum motoru az akıtıyo zırt diye akıtmıyor.
tamam cikaririm
[QUOTE=KaanE]Vermiş ya yukarıda arkadaş. O akvaryum kaç Lt? 3-5Lt ise filtre olmaz. En küçük pipo filtre bile. 10Lt kadar varsa ve beta bakılacaksa o elindeki filtrenin debisi bir şekilde (sünger filtre haznesine elyaf vs. koyup) düşürülüp, ucuna o yağmur gibi yapan aparat takılıp, onunda uçları suyu cama vurduracak şekilde çevrilirse belki olabilir. Düğüm attım dediğin boruyuda tamamen kapa hiç hava girmesin. Hem genel olarak gerek yok hem de zaten balık beta.[/QUOTE]
12-15 lt(eskiden ben kucukken almislardi.4-5 yasindaydim)
şelesini bugun cikardim geri takarim zaten bi ara suya dusurdum motoru az akıtıyo zırt diye akıtmıyor.
tamam cikaririm
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
