ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Microp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2025 19:48
Son Ziyaret:
08 Haziran 2026 23:31
Toplam Mesaj:
12 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Dagdeviren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirikkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Microp
SON 10 MESAJI
Neo Co2 Mayalı Sistem
[QUOTE=Orhan76]
CO2 sistemini ozellikle plastik kapli sistemlerde kapatmak guvenli degildir. Bildigim kadariyla piyasada sadece Fluval Bio Co2 mayali sistemi var celik kapta basinca dayanakli ve ayar vanasi olan ki o da bir hayli pahali bir sistem. Ben sistemi guvenlik amacli onerildigi gibi 7/24 vanasiz olarak kullaniyorum. CO2 indikatoru ilk 1-2 gun sari renkli idi sonra acik ve ardindan koyu yesile dondu. Canlilarima bir zarari olmadi zaten filtrasyonunuz iyi ve yuzey dalgalandirmasi yeterli ise bir sorun olmayacaktir. CO2 calisirken yosun problemi yasamadim zaten CO2 yosuna karsi sivi ve gaz haliyle olusmasini engelleyen bir bilesiktir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız için, ben de vana ile kullanmayı denemek istemiştim fakat gözüm kesmedi. Sürekli co2 verilmesinden korkum da ph dalgalanmasıydı fakat deneyeceğiz artık bu şekilde.
[QUOTE=Orhan76]
CO2 sistemini ozellikle plastik kapli sistemlerde kapatmak guvenli degildir. Bildigim kadariyla piyasada sadece Fluval Bio Co2 mayali sistemi var celik kapta basinca dayanakli ve ayar vanasi olan ki o da bir hayli pahali bir sistem. Ben sistemi guvenlik amacli onerildigi gibi 7/24 vanasiz olarak kullaniyorum. CO2 indikatoru ilk 1-2 gun sari renkli idi sonra acik ve ardindan koyu yesile dondu. Canlilarima bir zarari olmadi zaten filtrasyonunuz iyi ve yuzey dalgalandirmasi yeterli ise bir sorun olmayacaktir. CO2 calisirken yosun problemi yasamadim zaten CO2 yosuna karsi sivi ve gaz haliyle olusmasini engelleyen bir bilesiktir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız için, ben de vana ile kullanmayı denemek istemiştim fakat gözüm kesmedi. Sürekli co2 verilmesinden korkum da ph dalgalanmasıydı fakat deneyeceğiz artık bu şekilde.
Neo Co2 Mayalı Sistem
[QUOTE=Orhan76]
Aynı sistemi 40 litre lepistes tankımda 3 haftadır kullanıyorum. Kurulumu çok basit, 300 ml 50c suyu şişesine döktükten sonra kapağını kapatıp yaklaşık 100 sefer iyice çalkalıyorsun, 24 saat sonra yine 200 ml 40-50c arası suyu döküp üzerine 1 küçük paket bakteri tozu döküyorsun. Contalı delikli kapağı difüzöre bağladıktan sonra yarım saat içinde kabarcıklar (co2) difüzörden gelmeye başlıyor. Kendi deneyimimi söyleyeyim, takriben bir poşet bakteri 40 litre akvaryumda bana 3 hafta co2 verdi. 3 hafta sonra tekrar 200 ml 40-50c su ekleyip 2. paketi döktüm şişeye. Toplam 5 paket toz bakteri geliyor, kabaca benim işimi 15 hafta görecektir. Yedeğim de mevcut, 30 haftalık bir kullanım bekliyorum, tabi yaz aylarında havalar ısınınca belki performansı bir miktar düşebilir, deneyimleyip göreceğim. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Hocam aynı sistemi şuan ben de kurmaktayım, siz kulandığınız süre boyunca yosun problemi yaşadınız mı akvaryumunuzda? Ayrıca co2 akışını kesiyor musunuz yoksa hiç kesmeden akvaryuma eriyor musunuz ?
[QUOTE=Orhan76]
Aynı sistemi 40 litre lepistes tankımda 3 haftadır kullanıyorum. Kurulumu çok basit, 300 ml 50c suyu şişesine döktükten sonra kapağını kapatıp yaklaşık 100 sefer iyice çalkalıyorsun, 24 saat sonra yine 200 ml 40-50c arası suyu döküp üzerine 1 küçük paket bakteri tozu döküyorsun. Contalı delikli kapağı difüzöre bağladıktan sonra yarım saat içinde kabarcıklar (co2) difüzörden gelmeye başlıyor. Kendi deneyimimi söyleyeyim, takriben bir poşet bakteri 40 litre akvaryumda bana 3 hafta co2 verdi. 3 hafta sonra tekrar 200 ml 40-50c su ekleyip 2. paketi döktüm şişeye. Toplam 5 paket toz bakteri geliyor, kabaca benim işimi 15 hafta görecektir. Yedeğim de mevcut, 30 haftalık bir kullanım bekliyorum, tabi yaz aylarında havalar ısınınca belki performansı bir miktar düşebilir, deneyimleyip göreceğim. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Hocam aynı sistemi şuan ben de kurmaktayım, siz kulandığınız süre boyunca yosun problemi yaşadınız mı akvaryumunuzda? Ayrıca co2 akışını kesiyor musunuz yoksa hiç kesmeden akvaryuma eriyor musunuz ?
Co2 Dağıtıcı
[QUOTE=burayadali]Benim bununla ilgili bir konum var isterseniz göz atın, işinizi çözecektir
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=1014966&PID=6125961#scrl6125961[/URL][/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim, fikir aklıma yattı cidden. Sizin de elinize sağlık.
[QUOTE=Cyber_Scout]
[IMG]https://nitrosatis.com/wp-content/uploads/2025/06/metal-pnomatik-kruva.webp[/IMG]
Pnomatik Kruva 2-3-4 lü seçenekler var hortum çapınıza uygun boy ve ince ayar vanalarını her çıkış için almayı unutmayın.
Kendi yaptığım asit-baz şişelerinde kullanıyorum 4 şişe takımı 12 tank şeklinde..[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim fikriniz için.
[QUOTE=burayadali]Benim bununla ilgili bir konum var isterseniz göz atın, işinizi çözecektir
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=1014966&PID=6125961#scrl6125961[/URL][/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim, fikir aklıma yattı cidden. Sizin de elinize sağlık.
[QUOTE=Cyber_Scout]
[IMG]https://nitrosatis.com/wp-content/uploads/2025/06/metal-pnomatik-kruva.webp[/IMG]
Pnomatik Kruva 2-3-4 lü seçenekler var hortum çapınıza uygun boy ve ince ayar vanalarını her çıkış için almayı unutmayın.
Kendi yaptığım asit-baz şişelerinde kullanıyorum 4 şişe takımı 12 tank şeklinde..[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim fikriniz için.
Co2 Dağıtıcı
Merhabalar, bir akvaryum standında altlı üstlü olmak üzere 2 adet akvaryumum var karbondioksiti bu 2 akvaryuma dağıtmak istiyorum. 5 litrelik co2 tüpüm var fakat çoğaltıcım yok ve çeşitli sitelerde satılan 6'lı ısta marka çoğaltıcı biraz pahalı geldi açıkcası. Bunun daha ucuz yollu bir çözümünü arıyorum daha önce benzer durumda tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Merhabalar, bir akvaryum standında altlı üstlü olmak üzere 2 adet akvaryumum var karbondioksiti bu 2 akvaryuma dağıtmak istiyorum. 5 litrelik co2 tüpüm var fakat çoğaltıcım yok ve çeşitli sitelerde satılan 6'lı ısta marka çoğaltıcı biraz pahalı geldi açıkcası. Bunun daha ucuz yollu bir çözümünü arıyorum daha önce benzer durumda tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Armatür
[QUOTE=fishhyy]
Bitki ilanlarına girince en üstlerde cikiyor orda da iletisim no vardi
Bulamadıysanız diye atıyorum kusura bakmayın müsait değildim
05437653183[/QUOTE]
Estağfurullah ben teşekkür ederim.
[QUOTE=fishhyy]
Bitki ilanlarına girince en üstlerde cikiyor orda da iletisim no vardi
Bulamadıysanız diye atıyorum kusura bakmayın müsait değildim
05437653183[/QUOTE]
Estağfurullah ben teşekkür ederim.
Armatür
[QUOTE=fishhyy]
Markaların kalıplaşmış güveni de çekicidir fakat powerled kullanmıyorlar...
Emreemin kullanıcısı armatür imal ediyor ürettiği bitkileri de satıyor armatur almasanız da hobici olarak danışabilirsiniz. Yardımcı olur, çoğu aktif forum üyesinden bu konuda daha bilgilidir...[/QUOTE]
Anladım hocam çok teşekkürler vakit ayırdığınız için. Kendisine nereden ulaşabilirim acaba?
[EDIT]Microp,2025-12-13 14:53:44[/EDIT]
[QUOTE=fishhyy]
Markaların kalıplaşmış güveni de çekicidir fakat powerled kullanmıyorlar...
Emreemin kullanıcısı armatür imal ediyor ürettiği bitkileri de satıyor armatur almasanız da hobici olarak danışabilirsiniz. Yardımcı olur, çoğu aktif forum üyesinden bu konuda daha bilgilidir...[/QUOTE]
Anladım hocam çok teşekkürler vakit ayırdığınız için. Kendisine nereden ulaşabilirim acaba?
[EDIT]Microp,2025-12-13 14:53:44[/EDIT]
Armatür
[QUOTE=fishhyy]40 cm zemin bitkileri için yüksek olduğundan powerled armatür kullanabilirsiniz. Hatta lens de takılabilir duruma göre. Eliniz elektriğe yatkınsa kendiniz yaparsanız çok ucuza gelir. Yaptıracaksanız da forumda üreten arkadaslar var[/QUOTE]
Hocam işin açığı biraz garanti yaklaşmaya çalışıyorum, ürüne bir zarar gelmesi veya bozuk çıkması vs gibi durumlarda muhattap olacak birilerini bulmak istiyorum, Bu yüzden markalara yönelmek tercihimdir. Powerled konusunda bir bilgim yok maalesef ve açıkcası yaptırmakla da uğraşmak istemiyorum. Bahsettiğiniz lens galiba attığım listedeki creaqua pw'de mevcutmuş ''Mikroprizmatik Lens Teknolojisi'' şeklinde belirtmişler sitede. Bu yüzden buna yönelmek istedim ama emin olamadım açıkcası.
[QUOTE=fishhyy]40 cm zemin bitkileri için yüksek olduğundan powerled armatür kullanabilirsiniz. Hatta lens de takılabilir duruma göre. Eliniz elektriğe yatkınsa kendiniz yaparsanız çok ucuza gelir. Yaptıracaksanız da forumda üreten arkadaslar var[/QUOTE]
Hocam işin açığı biraz garanti yaklaşmaya çalışıyorum, ürüne bir zarar gelmesi veya bozuk çıkması vs gibi durumlarda muhattap olacak birilerini bulmak istiyorum, Bu yüzden markalara yönelmek tercihimdir. Powerled konusunda bir bilgim yok maalesef ve açıkcası yaptırmakla da uğraşmak istemiyorum. Bahsettiğiniz lens galiba attığım listedeki creaqua pw'de mevcutmuş ''Mikroprizmatik Lens Teknolojisi'' şeklinde belirtmişler sitede. Bu yüzden buna yönelmek istedim ama emin olamadım açıkcası.
Armatür
Merhabalar. 40x40x40 ölçülerinde bir tankım var, high tech bir kurulum yapmak istiyorum fakat armatür konusunda kararsız kaldım. 10 bin gibi bütçelere çıkamayacağım için ortalama fiyatta bir armatür bakıyorum. Fiyat açısından seçenekler arasında şunlar var:
Creaqua Delta PW Led Akvaryum Aydınlatması 11W 35-55 Cm
Armatürk 40CM PREMİUM AKVARYUM ARMATÜRÜ
Creaqua SlimLine Flex 40 Aluminyum Siyah Kasa Led Aydınlatma
AquaReef F30 Tatlı Su Led Aydınlatma
Yıkeda Full Spekturum Rgb Led Armatür 38.8 cm 22.4w
Bitki olarak parvula mini ve micra ağırlıklı düşünüyorum, co2 sistemi olacak. Bunlar dışında maximum 5.000 TL'ye kadar armatür önerilerilerinize açığım. Şimdiden teşekkürler.
Merhabalar. 40x40x40 ölçülerinde bir tankım var, high tech bir kurulum yapmak istiyorum fakat armatür konusunda kararsız kaldım. 10 bin gibi bütçelere çıkamayacağım için ortalama fiyatta bir armatür bakıyorum. Fiyat açısından seçenekler arasında şunlar var:
Creaqua Delta PW Led Akvaryum Aydınlatması 11W 35-55 Cm
Armatürk 40CM PREMİUM AKVARYUM ARMATÜRÜ
Creaqua SlimLine Flex 40 Aluminyum Siyah Kasa Led Aydınlatma
AquaReef F30 Tatlı Su Led Aydınlatma
Yıkeda Full Spekturum Rgb Led Armatür 38.8 cm 22.4w
Bitki olarak parvula mini ve micra ağırlıklı düşünüyorum, co2 sistemi olacak. Bunlar dışında maximum 5.000 TL'ye kadar armatür önerilerilerinize açığım. Şimdiden teşekkürler.
Cama Cam Akvaryum
[QUOTE=MaviMelek]Kırıkkalede nasıl bir camcı olmaz ya bilmiyorum eğer iade kabul ediyorsa olur bence ama yorumlarıda iyi gözüküyor petshopcunun baktım alınabilir ama alışveriş yapmadım şunuda söyliyim yeniden iade kabul eden yerden almanızı öneririm ama güzel petshopmuş baktım şimdi [:)))][/QUOTE] Hocam camcı var hatta ben direkt içlerinde oturuyorum, bir gün çıkıp bulabildiğim tüm dükkanları gezdim hiçbiri akvaryum yapmadığını söylediler, hatta en son bizim buradaki özlem akvaryum'un sahibine danıştım kendisi de olamdığını söyleyince Ankara'da bir yerden fiyat aldık.
[QUOTE=MaviMelek]Kırıkkalede nasıl bir camcı olmaz ya bilmiyorum eğer iade kabul ediyorsa olur bence ama yorumlarıda iyi gözüküyor petshopcunun baktım alınabilir ama alışveriş yapmadım şunuda söyliyim yeniden iade kabul eden yerden almanızı öneririm ama güzel petshopmuş baktım şimdi [:)))][/QUOTE] Hocam camcı var hatta ben direkt içlerinde oturuyorum, bir gün çıkıp bulabildiğim tüm dükkanları gezdim hiçbiri akvaryum yapmadığını söylediler, hatta en son bizim buradaki özlem akvaryum'un sahibine danıştım kendisi de olamdığını söyleyince Ankara'da bir yerden fiyat aldık.
Cama Cam Akvaryum
[QUOTE=MaviMelek]Bence şehir içinden yaptırmanız daha doğru olur mağazalar kırıldığında iade almıyor bence yapan yer vardır 2. el almayı çok iyi bulmuyorum ama atakanpetshop önerebilirim orada istek akvaryum yapılır diye biliyorum istanbulda ama dediğim gibi internetten almayı çok iyi bulmuyorum ve mağaza adını hiç duymadım.[/QUOTE] Hocam bulunduğum şehirde gezmediğim camcı kalmadı yapan yer yok, zaten küçücük şehir söylediğim yerde de akvaryumlar sıfır yapılıyor sadece ilanı koydukları site 2. el sitesi (sarı site) Atakan Petshop'a dün özellikle sordum yapamadıklarını söylediler.
[QUOTE=MaviMelek]Bence şehir içinden yaptırmanız daha doğru olur mağazalar kırıldığında iade almıyor bence yapan yer vardır 2. el almayı çok iyi bulmuyorum ama atakanpetshop önerebilirim orada istek akvaryum yapılır diye biliyorum istanbulda ama dediğim gibi internetten almayı çok iyi bulmuyorum ve mağaza adını hiç duymadım.[/QUOTE] Hocam bulunduğum şehirde gezmediğim camcı kalmadı yapan yer yok, zaten küçücük şehir söylediğim yerde de akvaryumlar sıfır yapılıyor sadece ilanı koydukları site 2. el sitesi (sarı site) Atakan Petshop'a dün özellikle sordum yapamadıklarını söylediler.
SON MESAJLAR
- Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
