ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fishhyy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
825
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mayıs 2025 19:11
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 13:55
Toplam Mesaj:
987 [2.40 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
100 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2
BİLGİLER
Ad Soyad:
keepingfishys
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Neolamprologus multifasciatus 37 L
Neocaridina davidi (mavi melek karides) 5 L
SON 10 MESAJI
Dizayn Önerisi
Merhaba öncelikle söyleyeceklerimin profesyonel bir tarafı yok sadece öznel düşüncelerim.
Ben olsam sağ üst köşedeki beyaz bitki kökleri her neyden kaynaklanıyorsa o bitkiyi çıkarmakla başlardım. Akvaryumunuzun dağınık gözükmesinin asıl sebepleriyse düzensiz bakım ve bitkilerin yaprak şekilleri. Tek başınayken bile dağınık gözükebilen büyük ve seyrek yapraklı türleri bocalamak karışık görüntüyü kaçınılmaz kılar. Ben olsam kayaların ortasındakini tutar sağda kalan saz hariç hepsini çıkarırdım. Sazlar da tüm arka planda bakılmak isteniyorsa el yardımıyla düzenli taranıp tüm yüzeyde kıvrılmadan budanmalı. Ama hem arka planı ful saz yapmak hem de farklı tür bitkileri ön plana almak yine karışıklığa sebep olabilir, bu yüzden çizdiğim örnek resimde sazları tüm arkaya değil kayaların arkasına sık sık belirli alan içerisine yerleştirdim. Sol camı kapatacak şekilde de ince bitkiyi yerleştirdim ama ön cama yakın tarafa zemin bitkileri için alan bıraktım ki elimizden geldiğince 3 boyut kazandırıp akvaryumu sıkışık göstermeyelim.
Toplam 4 tür bitki çizdim dağınık görünümün azalması için o yüzden resimdekilere en yakın görüntüdeki bitkilerinizi tutabilir kalanını çıkarabilirsiniz. Kombinasyona salvinia gibi kısa köklü su üstü bitkileri de eklenebilir. Bakım olarak boynu eğilen yüzeye ulaşan tüm sazları yüzey seviyesinde budarsanız düzenli görüntüyü daha kolay elde edersiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620261814491.jpg[/IMG][EDIT]fishhyy,2026-06-14 18:39:19[/EDIT]
Merhaba öncelikle söyleyeceklerimin profesyonel bir tarafı yok sadece öznel düşüncelerim.
Ben olsam sağ üst köşedeki beyaz bitki kökleri her neyden kaynaklanıyorsa o bitkiyi çıkarmakla başlardım. Akvaryumunuzun dağınık gözükmesinin asıl sebepleriyse düzensiz bakım ve bitkilerin yaprak şekilleri. Tek başınayken bile dağınık gözükebilen büyük ve seyrek yapraklı türleri bocalamak karışık görüntüyü kaçınılmaz kılar. Ben olsam kayaların ortasındakini tutar sağda kalan saz hariç hepsini çıkarırdım. Sazlar da tüm arka planda bakılmak isteniyorsa el yardımıyla düzenli taranıp tüm yüzeyde kıvrılmadan budanmalı. Ama hem arka planı ful saz yapmak hem de farklı tür bitkileri ön plana almak yine karışıklığa sebep olabilir, bu yüzden çizdiğim örnek resimde sazları tüm arkaya değil kayaların arkasına sık sık belirli alan içerisine yerleştirdim. Sol camı kapatacak şekilde de ince bitkiyi yerleştirdim ama ön cama yakın tarafa zemin bitkileri için alan bıraktım ki elimizden geldiğince 3 boyut kazandırıp akvaryumu sıkışık göstermeyelim.
Toplam 4 tür bitki çizdim dağınık görünümün azalması için o yüzden resimdekilere en yakın görüntüdeki bitkilerinizi tutabilir kalanını çıkarabilirsiniz. Kombinasyona salvinia gibi kısa köklü su üstü bitkileri de eklenebilir. Bakım olarak boynu eğilen yüzeye ulaşan tüm sazları yüzey seviyesinde budarsanız düzenli görüntüyü daha kolay elde edersiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620261814491.jpg[/IMG][EDIT]fishhyy,2026-06-14 18:39:19[/EDIT]
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
14 HAZIRAN 2026
Yeni güncelleme [:)]
Akvaryumu birkaç hafta önce sazlarin pençesinden kurtarip temizlemiştim. Salyangozlardan da. Öldü sandigim katil salyangozlarim bitki köklerinin arasinda uyurken buldum[:D] ilk birkac gun duru temiz kumda gördüm sonra yine kayiplara karistilar [:'(]
Ama bunlari soylemek icin gelmedim sadece, yine bir müjdem var. 2. Batın yavrularimi aldim[:)] o kadar küçükler ki ne gözleri ne şekilleri var ortada. Sadece hareketlerinden kontrollü olduğu belli kum tanecikleri... birkac gün sonra anlariz dogru mu degil mi. Bu sirada 3 4 gündür 3 aylik yavrularimi goremiyordum. Su ekledim ondan etkilenip öldüler zannetim ama meğer anne kovaliyormuş kabuklarin icine. 9 tanelerdi 4 tane kaldi elimde 1. Batın yavrularimdan. Diğer 5 i sahiplendirildi bile. Büyük yavrularin cinsiyeti de kesin belli oldu dişi erkek. Hep birlikte takiliyorlardi. Çift ergen yavru olarak onlar da sahiplendirildi. Sahiplendirmek zorundaydim çünkü damizliklarim rahat vermiyordu. Akvaryumum küçük, ancak kendileri ve birkac kum tanesi boy bebelerine yetecek kadar alan var. Bu türü besleyecekler de koloni davranisi gormek istiyorlarsa bu hacim yetersiz kalacaktir en az 70 80 litre derim maalesef. Ama bu hacim de balıkların cüssesine göre gayet yeterli sadece fazla sayida bakilamiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620260135391.jpg[/IMG]
Canlı yem guncellemesi
Ben artemia yumurtasi almayi ufak bi sinir krizine girdigimden beri biraktim. Ayiklamasi tam bir eziyet. Onun yerine mikrokurt kültürü almiştim. Kültürü satan kisinin tarifine göre hazirladim pek tutmadi. Zar zor tane tane toplayip gemini nin önerdiği tarifi hazirlayip uzerine koydum. 1 hafta sonra fokur fokur bir kültürle karsilastim. Bu tarifi yarari dokunur diye yakinda konu olarak paylasacagim. Mikrokurt yaninda da donmuş artemia krill mamasindan kullaniyorum bu arada. Simdilik gelismeler bu kadar. Yakinda yavrularin guzel haberleriyle gelirim umarim. Herkese iyi hobiler [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620260136201.jpg[/IMG]
14 HAZIRAN 2026
Yeni güncelleme [:)]
Akvaryumu birkaç hafta önce sazlarin pençesinden kurtarip temizlemiştim. Salyangozlardan da. Öldü sandigim katil salyangozlarim bitki köklerinin arasinda uyurken buldum[:D] ilk birkac gun duru temiz kumda gördüm sonra yine kayiplara karistilar [:'(]
Ama bunlari soylemek icin gelmedim sadece, yine bir müjdem var. 2. Batın yavrularimi aldim[:)] o kadar küçükler ki ne gözleri ne şekilleri var ortada. Sadece hareketlerinden kontrollü olduğu belli kum tanecikleri... birkac gün sonra anlariz dogru mu degil mi. Bu sirada 3 4 gündür 3 aylik yavrularimi goremiyordum. Su ekledim ondan etkilenip öldüler zannetim ama meğer anne kovaliyormuş kabuklarin icine. 9 tanelerdi 4 tane kaldi elimde 1. Batın yavrularimdan. Diğer 5 i sahiplendirildi bile. Büyük yavrularin cinsiyeti de kesin belli oldu dişi erkek. Hep birlikte takiliyorlardi. Çift ergen yavru olarak onlar da sahiplendirildi. Sahiplendirmek zorundaydim çünkü damizliklarim rahat vermiyordu. Akvaryumum küçük, ancak kendileri ve birkac kum tanesi boy bebelerine yetecek kadar alan var. Bu türü besleyecekler de koloni davranisi gormek istiyorlarsa bu hacim yetersiz kalacaktir en az 70 80 litre derim maalesef. Ama bu hacim de balıkların cüssesine göre gayet yeterli sadece fazla sayida bakilamiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620260135391.jpg[/IMG]
Canlı yem guncellemesi
Ben artemia yumurtasi almayi ufak bi sinir krizine girdigimden beri biraktim. Ayiklamasi tam bir eziyet. Onun yerine mikrokurt kültürü almiştim. Kültürü satan kisinin tarifine göre hazirladim pek tutmadi. Zar zor tane tane toplayip gemini nin önerdiği tarifi hazirlayip uzerine koydum. 1 hafta sonra fokur fokur bir kültürle karsilastim. Bu tarifi yarari dokunur diye yakinda konu olarak paylasacagim. Mikrokurt yaninda da donmuş artemia krill mamasindan kullaniyorum bu arada. Simdilik gelismeler bu kadar. Yakinda yavrularin guzel haberleriyle gelirim umarim. Herkese iyi hobiler [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/140620260136201.jpg[/IMG]
Neolamprologus Multifasciatus
Maşallah diyeyim nazarım değmesin, imrendim.[:nazar:]
Ben 37litrede 1 çift bakıyorum 5 aylık 2 de yavru vardı çift sürekli vuruyordu yavrulara sahiplendirmek zorunda kaldım. Keşke böyle uzunlamasına bi akvaryumum olsaydı da barış içinde balıklarımdan koloni davranışı görebilseydim :(
Maşallah diyeyim nazarım değmesin, imrendim.[:nazar:]
Ben 37litrede 1 çift bakıyorum 5 aylık 2 de yavru vardı çift sürekli vuruyordu yavrulara sahiplendirmek zorunda kaldım. Keşke böyle uzunlamasına bi akvaryumum olsaydı da barış içinde balıklarımdan koloni davranışı görebilseydim :(
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
[QUOTE=Saviron]
Hocam, canlıları nereden temin ettiniz?[/QUOTE]
Özel mesaj gönderin bana. İlanımda numaram da mevcut
[QUOTE=Saviron]
Hocam, canlıları nereden temin ettiniz?[/QUOTE]
Özel mesaj gönderin bana. İlanımda numaram da mevcut
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
[QUOTE=Tortuga7]Elinize sağlık çok güzel görünüyor benim aklımda bu türü beslemek hep vardı sizde gördükten sonra tam olarak kesinleştirdim 30x30 küp bir kurulumum var o akvaryumum için temin edeceğim bir çift sadece sormak isterim kabukları nerden temin ettiniz acaba ?[/QUOTE]
Merhaba çok teşekkürler. 27 litre 1 çift için küçük gelmez ama geniş de gelmez. Yavruladıkça sahiplendirerek çözersiniz. Kabukları forumdaki inci kefali yani burcu ablam hediye etti, sonra bir deniz kabuğu satıcısından yetişkin erkekler için uygun boyda 10 kabuk satın aldım yavruları satatken yanında ihtiyacı olan olur diye. Size de uyguna verebilirim. Ancak elimdeki fazla kabukların hepsi iri, yani sadece erkek için 1 ya da 2 tane kullanmanız iyi olur.
[QUOTE=Tortuga7]Elinize sağlık çok güzel görünüyor benim aklımda bu türü beslemek hep vardı sizde gördükten sonra tam olarak kesinleştirdim 30x30 küp bir kurulumum var o akvaryumum için temin edeceğim bir çift sadece sormak isterim kabukları nerden temin ettiniz acaba ?[/QUOTE]
Merhaba çok teşekkürler. 27 litre 1 çift için küçük gelmez ama geniş de gelmez. Yavruladıkça sahiplendirerek çözersiniz. Kabukları forumdaki inci kefali yani burcu ablam hediye etti, sonra bir deniz kabuğu satıcısından yetişkin erkekler için uygun boyda 10 kabuk satın aldım yavruları satatken yanında ihtiyacı olan olur diye. Size de uyguna verebilirim. Ancak elimdeki fazla kabukların hepsi iri, yani sadece erkek için 1 ya da 2 tane kullanmanız iyi olur.
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
28 Nisan sali
Akvaryum düzeni
Bugün birkaç haftadır su değişimi, dip çekimi, bitki düzeni vs yapmadığım için kolları sıvadım. 6 7 litre su değiştirdim. Sazları budayıp köklerden seyrelttim. Dip çekimi yaptim. Büyük gözenekli kayayi yer kapladiği icin cikardim. Yaninda yeni eklediğim birkac iri kabugu da çıkardım. İri kabuklardan 1 tane biraktim onu da damizlik erkek severek kullaniyor. Eskiden akvaryumdaki kabuklar ona küçük geldiğinden kayanin altina mağara yapmıştı. Çökme riski olduğundan kaldirinca küçük kabuklarda zorlandi. Ben de deniz kabuğu satan bir yerden 10 tane yetişkin erkeklerin kullanmak isteyecegi hafif iri kabuk almiştim, onlardan koymuştum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/290420260135021.jpg[/IMG]
Beslenme
Zet akvaryumdan temin ettiğim dondurulmuş artemia yı şırıngayla püskürterek veriyorum. İrili ufaklı parçalar hem yetişkinleri hem yavruları güzelce besliyor. Yanında granüllerden de veriyorum. 1 gün granül 1 gün donmuş yem. Şu an mikrokurtlarim de çoğaldı, kovanin duvarlarindalar. Ama biraz daha çoğalsınlar öyle kullanacağım. Gercekten cok kötü kokuyor bu mikrokurt kovalari.
Canlılar
3 tane katil salyangoz ramshornlari avlamalari için eklendi. Salvinia natans ve su mercimegi koydum cesitlilik olsun maksat. 2. Batın yavrular şu an 40 günlük sayilirlar. 9 kadar sayiyorum. Büyüdüler. Zet akvaryumdan artemia süzgeci almistim denediğim zaman artemialarim cıkmamıştı şansima ama yine deneyecegim. 1. Batın yavrularsa baya büyüdüler. Aradaki sineklik teli kaldirdim. Erkek yine darlamaya başladi. 1 tanesi erkeğe yan yatıp titriyor yani hakimiyeti kabul ediyor. Diğeri ise böyle bir şey yapmayıp üstüne erkek arkasını döndüğü an hamle yapiyor. Bu davranışlarını cinsiyetle ilişkilendiriyorum. Teslimiyetçi dişi, direnişçi erkek olarak yorumladim. Şu ana kadar canli kaybetmedik. İnşallah da kaybetmeyiz. Nazar boncugu birakmayi unutmayin[:)][:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/290420260136011.jpg[/IMG]
28 Nisan sali
Akvaryum düzeni
Bugün birkaç haftadır su değişimi, dip çekimi, bitki düzeni vs yapmadığım için kolları sıvadım. 6 7 litre su değiştirdim. Sazları budayıp köklerden seyrelttim. Dip çekimi yaptim. Büyük gözenekli kayayi yer kapladiği icin cikardim. Yaninda yeni eklediğim birkac iri kabugu da çıkardım. İri kabuklardan 1 tane biraktim onu da damizlik erkek severek kullaniyor. Eskiden akvaryumdaki kabuklar ona küçük geldiğinden kayanin altina mağara yapmıştı. Çökme riski olduğundan kaldirinca küçük kabuklarda zorlandi. Ben de deniz kabuğu satan bir yerden 10 tane yetişkin erkeklerin kullanmak isteyecegi hafif iri kabuk almiştim, onlardan koymuştum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/290420260135021.jpg[/IMG]
Beslenme
Zet akvaryumdan temin ettiğim dondurulmuş artemia yı şırıngayla püskürterek veriyorum. İrili ufaklı parçalar hem yetişkinleri hem yavruları güzelce besliyor. Yanında granüllerden de veriyorum. 1 gün granül 1 gün donmuş yem. Şu an mikrokurtlarim de çoğaldı, kovanin duvarlarindalar. Ama biraz daha çoğalsınlar öyle kullanacağım. Gercekten cok kötü kokuyor bu mikrokurt kovalari.
Canlılar
3 tane katil salyangoz ramshornlari avlamalari için eklendi. Salvinia natans ve su mercimegi koydum cesitlilik olsun maksat. 2. Batın yavrular şu an 40 günlük sayilirlar. 9 kadar sayiyorum. Büyüdüler. Zet akvaryumdan artemia süzgeci almistim denediğim zaman artemialarim cıkmamıştı şansima ama yine deneyecegim. 1. Batın yavrularsa baya büyüdüler. Aradaki sineklik teli kaldirdim. Erkek yine darlamaya başladi. 1 tanesi erkeğe yan yatıp titriyor yani hakimiyeti kabul ediyor. Diğeri ise böyle bir şey yapmayıp üstüne erkek arkasını döndüğü an hamle yapiyor. Bu davranışlarını cinsiyetle ilişkilendiriyorum. Teslimiyetçi dişi, direnişçi erkek olarak yorumladim. Şu ana kadar canli kaybetmedik. İnşallah da kaybetmeyiz. Nazar boncugu birakmayi unutmayin[:)][:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/290420260136011.jpg[/IMG]
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
[QUOTE=akvaristsaglam]Güncelleme gelecek mi[:?] benimde bu tür bir kurulum fikrim var çeşme suyuna güvenmeli miyim emin değilim[/QUOTE] merhaba evet az önce akvaryumun bakımını yaptim şimdi yaziyorum. Çeşme suyunuzun değerlerini internetten bulabilirsiniz il adı su analiz raporu diye aratarak ancak her ilin raporu çıkmıyormuş. Edineceğiniz baliklar yerli üretimse alacaginiz yerin ph ina yakinsa sorun yaşamazsiniz. Ben de kara kara nasıl ph ı 8 üstüne çıkaracağım diye düşünüyordum ama aldiğim kişi yoo benim musluk suyum 7.5 gayet iyi ürüyorlar yaşıyorlar dedi ben de guvenerek aldim benim de ph im 7.5 7.7 arasi baliklar üredi.
[QUOTE=akvaristsaglam]Güncelleme gelecek mi[:?] benimde bu tür bir kurulum fikrim var çeşme suyuna güvenmeli miyim emin değilim[/QUOTE] merhaba evet az önce akvaryumun bakımını yaptim şimdi yaziyorum. Çeşme suyunuzun değerlerini internetten bulabilirsiniz il adı su analiz raporu diye aratarak ancak her ilin raporu çıkmıyormuş. Edineceğiniz baliklar yerli üretimse alacaginiz yerin ph ina yakinsa sorun yaşamazsiniz. Ben de kara kara nasıl ph ı 8 üstüne çıkaracağım diye düşünüyordum ama aldiğim kişi yoo benim musluk suyum 7.5 gayet iyi ürüyorlar yaşıyorlar dedi ben de guvenerek aldim benim de ph im 7.5 7.7 arasi baliklar üredi.
Bu Kabuklar Neolamprologus Similis İçin Uygun Mu
Merhaba ben de multifasciatus bakıyorum, kendi deneyimlerime göre dişiler ve yavrular rahatlıkla kullanır. Ama yetişkin erkekler sığmayabilir. Benim damızlık sığmadığı için şöyle kabuklar almıştımn10 tane, şimdi severek kullanıyor büyük erkek. İsterseniz birkaç tane uyguna verırım size
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/280420262148581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/280420262150161.jpg[/IMG][EDIT]fishhyy,2026-04-28 21:50:20[/EDIT]
Merhaba ben de multifasciatus bakıyorum, kendi deneyimlerime göre dişiler ve yavrular rahatlıkla kullanır. Ama yetişkin erkekler sığmayabilir. Benim damızlık sığmadığı için şöyle kabuklar almıştımn10 tane, şimdi severek kullanıyor büyük erkek. İsterseniz birkaç tane uyguna verırım size
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/280420262148581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/280420262150161.jpg[/IMG][EDIT]fishhyy,2026-04-28 21:50:20[/EDIT]
Kabukçul Akvaryumum Neolamprologus Multifasciatus
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]
Vazgeçme yok yahu, ilan yavrularının ilanı. Yavrulardan gelme çiftleri satıp, ekonomisine, hobisine yol verecek. Vazgeçme göremedim ben? [/QUOTE]
O şahıs hep saldırı peşinde bana karşı. Siz takmayın onu. Farkettiyseniz yanıt dahi vermiyorum ısrarla yazmaya devam ediyor.
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]
Vazgeçme yok yahu, ilan yavrularının ilanı. Yavrulardan gelme çiftleri satıp, ekonomisine, hobisine yol verecek. Vazgeçme göremedim ben? [/QUOTE]
O şahıs hep saldırı peşinde bana karşı. Siz takmayın onu. Farkettiyseniz yanıt dahi vermiyorum ısrarla yazmaya devam ediyor.
Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl?
[QUOTE=pianoƒish]
Nerite alacak gibiyim yazdığınız için dedim. Normal nerite yerine boynuzlu olanı alın. Normal olanları fazla büyük nano tanklar için. [:)][/QUOTE]
Ben akvaryum ortamında uğraşsak da üretemediğimiz canlıların doğadan toplanılıp akvaryumlarda ölümünü beklemeye karşıyım. Nerite salyangozları acı suda ürer. Hobici üretemiyorsa ve doğadan toplanılanları satın almaya devam ediyorsa nesillerinin tükenmesi yakındır
[QUOTE=pianoƒish]
Nerite alacak gibiyim yazdığınız için dedim. Normal nerite yerine boynuzlu olanı alın. Normal olanları fazla büyük nano tanklar için. [:)][/QUOTE]
Ben akvaryum ortamında uğraşsak da üretemediğimiz canlıların doğadan toplanılıp akvaryumlarda ölümünü beklemeye karşıyım. Nerite salyangozları acı suda ürer. Hobici üretemiyorsa ve doğadan toplanılanları satın almaya devam ediyorsa nesillerinin tükenmesi yakındır
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
