ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MericER
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
36
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2025 16:58
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 17:42
Toplam Mesaj:
44 [0.16 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
21 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Meriç Er
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Meriç Er
SON 10 MESAJI
Tilki Kuyruğu Kahverengi Olma Sorunu
[QUOTE=Orhan76]
Bu bitkinin doğal döngüsünde rastlanan bir durum, endişe edecek bir şey yok. Bitki büyüdükçe alt kısımlara daha az ışık geliyor ve alt kısımdaki yapraklar da elbette daha yaşlı oldukları ve yeterli ışık alamadığı için kahverengileşiyor. Bunun üstteki yeşil kısmını kesin, alttaki kahve kısmı çıkarıp atın. Yeşil kısmı tekrar dikebilirsiniz böylelikle bir nevi budamayla tekrar bitkiyi gençleştirirsiniz. Alt kısmında detaylı kök sistemi olmadığı için yeni/yeşil kısmın dikilmesinde bir sorun olmaz. Hatta çok uzayan bitkiyi 2-3 parça kesip farklı yerlere dikerek çoğaltabilirsiniz. Ben kendi tankımda tilki kuyruğunu tamamen serbest bıraktım, bir su üstü bitkisi gibi tankın içinde rahatlıkla dikilmeden hareket ettiği için her yeri ışık aldığından kahverengileşme olmuyor her daim her tarafı yeşil kalıp rahatlıkla uzuyor. Bunu da bir alternatif olarak aklınızda bulundurabilirsiniz. [/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim sağolun[:3]
[QUOTE=Orhan76]
Bu bitkinin doğal döngüsünde rastlanan bir durum, endişe edecek bir şey yok. Bitki büyüdükçe alt kısımlara daha az ışık geliyor ve alt kısımdaki yapraklar da elbette daha yaşlı oldukları ve yeterli ışık alamadığı için kahverengileşiyor. Bunun üstteki yeşil kısmını kesin, alttaki kahve kısmı çıkarıp atın. Yeşil kısmı tekrar dikebilirsiniz böylelikle bir nevi budamayla tekrar bitkiyi gençleştirirsiniz. Alt kısmında detaylı kök sistemi olmadığı için yeni/yeşil kısmın dikilmesinde bir sorun olmaz. Hatta çok uzayan bitkiyi 2-3 parça kesip farklı yerlere dikerek çoğaltabilirsiniz. Ben kendi tankımda tilki kuyruğunu tamamen serbest bıraktım, bir su üstü bitkisi gibi tankın içinde rahatlıkla dikilmeden hareket ettiği için her yeri ışık aldığından kahverengileşme olmuyor her daim her tarafı yeşil kalıp rahatlıkla uzuyor. Bunu da bir alternatif olarak aklınızda bulundurabilirsiniz. [/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim sağolun[:3]
Tilki Kuyruğu Kahverengi Olma Sorunu
Merhabalar tilki kuyruğu bitkim garip bir şekilde geneli kahverengi fakat uç kısmı her zaman yeşil kalıyor. Akvaryumum kurulalı 2,5 ay kadar oldu ve bu bitki bende 6 ay kadardır var kavanozda bakıyordum daha sonra akvaryumu kurunca akvaryuma aldım. Işıklandırmam orta-üst bir ışıklandırma filtreyi de çok akıntılı kullanmıyorum axolotl akvaryumu olduğundan dolayı. Günde 5 saat kadar aydınlatma yapıyorum ve bitki gerçekten inanılmaz hızlı uzuyor yani sağlığı konusunda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum 2,5 ayda 2 katından daha fazla uzadı. Bu kahverengiliğin sebebi nedir bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267064/030320261044021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267064/030320261055471.jpg[/IMG]
Alt kısımdaki yapraklar ilk koyduğum zamanlarda döküldü ve bir daha çıkmadı, diğer yapraklarda da erime vs yok kontrol ettim gayet sağlamlar dökülmüyorlar elimle çekiştirdiğimde. Fotoğraflarda pek belli olmamış fakat gövde de uç kısım haricinde full kahverengi şekilde, yavaş yavaşta kararmıyor direkt kahverengi olarak uzuyor.[EDIT]MericER,2026-03-03 10:57:43[/EDIT]
Merhabalar tilki kuyruğu bitkim garip bir şekilde geneli kahverengi fakat uç kısmı her zaman yeşil kalıyor. Akvaryumum kurulalı 2,5 ay kadar oldu ve bu bitki bende 6 ay kadardır var kavanozda bakıyordum daha sonra akvaryumu kurunca akvaryuma aldım. Işıklandırmam orta-üst bir ışıklandırma filtreyi de çok akıntılı kullanmıyorum axolotl akvaryumu olduğundan dolayı. Günde 5 saat kadar aydınlatma yapıyorum ve bitki gerçekten inanılmaz hızlı uzuyor yani sağlığı konusunda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum 2,5 ayda 2 katından daha fazla uzadı. Bu kahverengiliğin sebebi nedir bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267064/030320261044021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267064/030320261055471.jpg[/IMG]
Alt kısımdaki yapraklar ilk koyduğum zamanlarda döküldü ve bir daha çıkmadı, diğer yapraklarda da erime vs yok kontrol ettim gayet sağlamlar dökülmüyorlar elimle çekiştirdiğimde. Fotoğraflarda pek belli olmamış fakat gövde de uç kısım haricinde full kahverengi şekilde, yavaş yavaşta kararmıyor direkt kahverengi olarak uzuyor.[EDIT]MericER,2026-03-03 10:57:43[/EDIT]
Akvaryum Öneri Fikir
[QUOTE=LionelMehmet10]
Hocam aslında ilk kurdugumda bitki yogunlugu daha fazlaydı ama uzayınca bazılarını cıkardım kestim yeniden diktim bosalttım sonra da agacı gorunce yakısıt diye aldım dediginiz gibi gömücem uzunları arkaya alcam kestiklerimi öne doğru koyucam sağ taraftakide moss baya büyüdü onuda kesicem yada atarım artık cok uzadı şuan baska bitki alamam ama elde olanları mümkün oldugunca düzenlemeye calısıcam [/QUOTE]
Ekstra olarak diğer mossu da ağaç figürünün kayasını gomdukten sonra üstüne kalan kısima sarabilirsiniz o şekilde de degerlendirilebilir.
[QUOTE=LionelMehmet10]
Hocam aslında ilk kurdugumda bitki yogunlugu daha fazlaydı ama uzayınca bazılarını cıkardım kestim yeniden diktim bosalttım sonra da agacı gorunce yakısıt diye aldım dediginiz gibi gömücem uzunları arkaya alcam kestiklerimi öne doğru koyucam sağ taraftakide moss baya büyüdü onuda kesicem yada atarım artık cok uzadı şuan baska bitki alamam ama elde olanları mümkün oldugunca düzenlemeye calısıcam [/QUOTE]
Ekstra olarak diğer mossu da ağaç figürünün kayasını gomdukten sonra üstüne kalan kısima sarabilirsiniz o şekilde de degerlendirilebilir.
Akvaryum Öneri Fikir
[QUOTE=LionelMehmet10]Merhaba arkadaşlar betta akvaryumuma böyle bi ağac aldım mosslar uçmasın diye iple böyle sardım ama pek icime sinmedi sizce nasıl olmus yeri vb. degismelimiyim ve genel akvaryum düzenim nasıl sizce fikirlerinizi ve önerilerinizi duymak isterim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bence kurulum gayet hoş ağaç figürünü arka plana yerleştirip tas olan kısmini mümkün olduğunca toprağa gömerseniz çok hoş duracaktır. Ağaca moss sararken ip ile değilde moss u iyice açıp ağaç dallarına iyice dolarsanız hem dağılmaz hem de daha hoş durur. Bir de on planda stingy mi java mi olduğunu anlayamadığım bir moss var o fazlalık gibi durdu gözüme akvaryumun başka bölümlerinde kullanabilirsiniz ya da direkt kullanmasanız da görselliğe daha büyük katkısı olacaktır. Bitki yerleştirmesini genelde sağ ve sol arka köselerden öne doğru küme halinde çoğalan bitki toplulukları arka plana da uzun boylu bitkiler seklinde yapmak hoş duruyor tankınızın istediğiniz gibi durmamasının sebebi on plan ve orta plan bitkilerinin olmaması sadece uzun boylu bitkilerin bulunması. Biraz kısa boylu öbekli bitkiler öneririm dediğim gibi köşelerde bitki topluluğu oluşturacak şekilde. On plan için Lobelia cardinalis, Echinodorus tenellus subulata, sp.repens, öneririm. Orta plan içinde limon, zeytin veya Hygrophila Difformis şık duracaktır.
[QUOTE=LionelMehmet10]Merhaba arkadaşlar betta akvaryumuma böyle bi ağac aldım mosslar uçmasın diye iple böyle sardım ama pek icime sinmedi sizce nasıl olmus yeri vb. degismelimiyim ve genel akvaryum düzenim nasıl sizce fikirlerinizi ve önerilerinizi duymak isterim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bence kurulum gayet hoş ağaç figürünü arka plana yerleştirip tas olan kısmini mümkün olduğunca toprağa gömerseniz çok hoş duracaktır. Ağaca moss sararken ip ile değilde moss u iyice açıp ağaç dallarına iyice dolarsanız hem dağılmaz hem de daha hoş durur. Bir de on planda stingy mi java mi olduğunu anlayamadığım bir moss var o fazlalık gibi durdu gözüme akvaryumun başka bölümlerinde kullanabilirsiniz ya da direkt kullanmasanız da görselliğe daha büyük katkısı olacaktır. Bitki yerleştirmesini genelde sağ ve sol arka köselerden öne doğru küme halinde çoğalan bitki toplulukları arka plana da uzun boylu bitkiler seklinde yapmak hoş duruyor tankınızın istediğiniz gibi durmamasının sebebi on plan ve orta plan bitkilerinin olmaması sadece uzun boylu bitkilerin bulunması. Biraz kısa boylu öbekli bitkiler öneririm dediğim gibi köşelerde bitki topluluğu oluşturacak şekilde. On plan için Lobelia cardinalis, Echinodorus tenellus subulata, sp.repens, öneririm. Orta plan içinde limon, zeytin veya Hygrophila Difformis şık duracaktır.
Dış Filtre Öneri
[QUOTE=Xelpid]175lt lepistes akvaryumum var ve bunun için dış filtre almayı düşünüyorum. Akvaryumum bitkili ve ve 5 parmak kadar boşluk var tam doldurmuyorum. Aklımda sunsun hw302 var yeterli olur mu acaba? Veya bu fiyat bandında önerilerinizede açığım teşekkürler.[/QUOTE]
Sunsun hw 302 uygun olur kaliteli de bir filtredir ses yapmaz uzun yıllar da kullanırsınız.
[QUOTE=Xelpid]175lt lepistes akvaryumum var ve bunun için dış filtre almayı düşünüyorum. Akvaryumum bitkili ve ve 5 parmak kadar boşluk var tam doldurmuyorum. Aklımda sunsun hw302 var yeterli olur mu acaba? Veya bu fiyat bandında önerilerinizede açığım teşekkürler.[/QUOTE]
Sunsun hw 302 uygun olur kaliteli de bir filtredir ses yapmaz uzun yıllar da kullanırsınız.
Anubias Bitkisi Aydınlatma İhtiyacı
[QUOTE=selimc4glar]
Armatürün 4 kademesi mevcut örneğin en düşük modda daha fazla saat tutmak zararlı olur mu?[/QUOTE]
Olur tabi daha yüksek isik daha düşük saat, daha düşük isik daha yüksek saat gerektirir zaten kendinize göre ayarlayabilirsiniz bitkinin tepkisine göre arttırır ya da azaltırsınız önemli nokta düşük isik modunda armatür mavi ve kırmızıları kesip beyazın seviyesini mi düşürüyor yoksa hepsini mi kısıyor hepsini birden kısması daha iyi olur bitkiniz mavi ve kırmızıların dalga boyundan mahrum kalmamış olur.[EDIT]MericER,2026-01-26 11:46:54[/EDIT]
[QUOTE=selimc4glar]
Armatürün 4 kademesi mevcut örneğin en düşük modda daha fazla saat tutmak zararlı olur mu?[/QUOTE]
Olur tabi daha yüksek isik daha düşük saat, daha düşük isik daha yüksek saat gerektirir zaten kendinize göre ayarlayabilirsiniz bitkinin tepkisine göre arttırır ya da azaltırsınız önemli nokta düşük isik modunda armatür mavi ve kırmızıları kesip beyazın seviyesini mi düşürüyor yoksa hepsini mi kısıyor hepsini birden kısması daha iyi olur bitkiniz mavi ve kırmızıların dalga boyundan mahrum kalmamış olur.[EDIT]MericER,2026-01-26 11:46:54[/EDIT]
Axolotl
[QUOTE=EmreYZN]Ben axolotl almak istiyorum ama nereden alacağımı bilmiyorum bazı yerler gördüm fiyatları 900 tl bandında daha ucuzu var mı ve nereden satın alabilirim yardımcı olur musunuz [/QUOTE]
Fiyattan önce soğutucu fan, akvaryum, uygun kum ve filtre temin edin axolotl bakimi zor ve tecrübeli akvaristlerin bakması gereken bir canlıdır. 900 tl bedavaymış bu arada axolotl için.[EDIT]MericER,2026-01-26 11:49:35[/EDIT]
[QUOTE=EmreYZN]Ben axolotl almak istiyorum ama nereden alacağımı bilmiyorum bazı yerler gördüm fiyatları 900 tl bandında daha ucuzu var mı ve nereden satın alabilirim yardımcı olur musunuz [/QUOTE]
Fiyattan önce soğutucu fan, akvaryum, uygun kum ve filtre temin edin axolotl bakimi zor ve tecrübeli akvaristlerin bakması gereken bir canlıdır. 900 tl bedavaymış bu arada axolotl için.[EDIT]MericER,2026-01-26 11:49:35[/EDIT]
Anubias Bitkisi Aydınlatma İhtiyacı
[QUOTE=selimc4glar]Akvaryumumun boyutu 100cm (uzunluk) 45cm (yükseklik) 50cm (genişlik) bu şekilde. Akvaryumda Tetra türü balıklarım mevcut yari kökleri ve ejder kayaları mevcut bunların yanına anubias bitki türlerinden ekledim. Orion B 90cm lik 40watt gücünde bir aydınlatmam mevcut günde kaç saat açmalıyım. Aydınlatmanın şiddetini gücünü ayarlayabiliyorum en düşük güçte loş aydınlatmada yapabiliyorum. Kaç saat açık kalmalı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253260/250120261931071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sadece anubias varsa en yüksek şiddette 4 5 saat yeter diye düşünüyorum.
[QUOTE=selimc4glar]Akvaryumumun boyutu 100cm (uzunluk) 45cm (yükseklik) 50cm (genişlik) bu şekilde. Akvaryumda Tetra türü balıklarım mevcut yari kökleri ve ejder kayaları mevcut bunların yanına anubias bitki türlerinden ekledim. Orion B 90cm lik 40watt gücünde bir aydınlatmam mevcut günde kaç saat açmalıyım. Aydınlatmanın şiddetini gücünü ayarlayabiliyorum en düşük güçte loş aydınlatmada yapabiliyorum. Kaç saat açık kalmalı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253260/250120261931071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sadece anubias varsa en yüksek şiddette 4 5 saat yeter diye düşünüyorum.
50-35-35 1 Aylık Tankım
[QUOTE=Srknatmn][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/271770/240120261613581.jpg[/IMG]
Tankımın güncel hali bu şekilde.Tankta 12 neon tetra 12 danio tetra 2 siyah çizgili tetra,2 nerite ve 1 l144 vatoz var.Ya bitki olayını mı biraz abarttım ya da bana mı öyle geliyor bilemedim.Balık sayıma göre sanırım tankı büyütmem iyi olacak..
Örnek olarak 100-45-45 gibi bir tank edinsem nasıl olur?Şu anda eheim 2011 den çok memnunum açıkçası ama dediğim ölçüdeki tanka geçmiş olsam eheim yeterli olur mu?Akvaryumu büyütmek mesele değil de,hacime göre tekrardan filtre vs vs masraflarına da girmek istemiyorum açıkçası..Diyelim ki filtre yeterli gelecek bahsettiğim ölçülerdeki akvaryuma.Mevcut tankımdaki oturmuş olan suyumu yeni tanka aktarsam dahi en az 2 misline yakın su ilavesi yapmam gerekecek.Bu süreçte balıkları o tanka ilave etme sıkıntı olur sanki..
Sizlerin de fikirlerini alabilirsem sevinirim.[/QUOTE]
Hocam, bence bitki sayısı gayet güzel ve yeterli, hatta daha fazla da olabilir. Fakat canlı yoğunluğunuz bana da fazla gibi geldi. Masrafa girmek istemiyorsanız balık sayınızı azaltmanızı tavsiye ederim. Eğer yeni akvaryum kurmayı düşünüyorsanız da kendi akvaryumunuzdan su eklemenize gerek yok. Yeni kuracağınız akvaryumu birkaç hafta boş çalıştırır, bakteri kültürünün oturmasını beklersiniz. Ondan sonra aşılama ile balıklarınızı transfer edersiniz. Bu yöntem bana daha sağlıklı görünüyor. 100x45x45 tanka Eheim 2011’in yeterli gelmesi ise mümkün değil; 1000L çeviren bir dış filtre işinizi görecektir.
[QUOTE=Srknatmn][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/271770/240120261613581.jpg[/IMG]
Tankımın güncel hali bu şekilde.Tankta 12 neon tetra 12 danio tetra 2 siyah çizgili tetra,2 nerite ve 1 l144 vatoz var.Ya bitki olayını mı biraz abarttım ya da bana mı öyle geliyor bilemedim.Balık sayıma göre sanırım tankı büyütmem iyi olacak..
Örnek olarak 100-45-45 gibi bir tank edinsem nasıl olur?Şu anda eheim 2011 den çok memnunum açıkçası ama dediğim ölçüdeki tanka geçmiş olsam eheim yeterli olur mu?Akvaryumu büyütmek mesele değil de,hacime göre tekrardan filtre vs vs masraflarına da girmek istemiyorum açıkçası..Diyelim ki filtre yeterli gelecek bahsettiğim ölçülerdeki akvaryuma.Mevcut tankımdaki oturmuş olan suyumu yeni tanka aktarsam dahi en az 2 misline yakın su ilavesi yapmam gerekecek.Bu süreçte balıkları o tanka ilave etme sıkıntı olur sanki..
Sizlerin de fikirlerini alabilirsem sevinirim.[/QUOTE]
Hocam, bence bitki sayısı gayet güzel ve yeterli, hatta daha fazla da olabilir. Fakat canlı yoğunluğunuz bana da fazla gibi geldi. Masrafa girmek istemiyorsanız balık sayınızı azaltmanızı tavsiye ederim. Eğer yeni akvaryum kurmayı düşünüyorsanız da kendi akvaryumunuzdan su eklemenize gerek yok. Yeni kuracağınız akvaryumu birkaç hafta boş çalıştırır, bakteri kültürünün oturmasını beklersiniz. Ondan sonra aşılama ile balıklarınızı transfer edersiniz. Bu yöntem bana daha sağlıklı görünüyor. 100x45x45 tanka Eheim 2011’in yeterli gelmesi ise mümkün değil; 1000L çeviren bir dış filtre işinizi görecektir.
Aqualed Armatür Fiyasko Mu?
[QUOTE=syerli]
Teşekkür ederim,size de zahmet verdim.[:iyi:]
Evet, hatta armatürk daha da güçlü sanırım.
Dediğim gibi, ilerleyen zamanda kendim yapmayı düşünüyorum ama estetik açıdan istediğim sonucu alabilir miyim bilmiyorum.
Şimdilik aqualed metaplant fullspectrum kullanacağım.
Bence en büyük sıkıntı ürünlerin teknik açıklamalarının son derece yetersiz olması. [/QUOTE]
Bence de sitedeki teknik açıklamalar yetersiz fakat WhatsApp üzerinden mesaj attığımda 1 dk bile sürmedi aramaları aradıklarında da bütün bilgileri detaylıca anlatıp ilgilendiler. Tabi sitede teknik açıklamalar olsaydı çok daha iyiydi ama piyasaya göre uyguna armatür sattıklarını düşünürsek açıklarını fiyat politikaları ile kapatıyorlar.
[QUOTE=syerli]
Teşekkür ederim,size de zahmet verdim.[:iyi:]
Evet, hatta armatürk daha da güçlü sanırım.
Dediğim gibi, ilerleyen zamanda kendim yapmayı düşünüyorum ama estetik açıdan istediğim sonucu alabilir miyim bilmiyorum.
Şimdilik aqualed metaplant fullspectrum kullanacağım.
Bence en büyük sıkıntı ürünlerin teknik açıklamalarının son derece yetersiz olması. [/QUOTE]
Bence de sitedeki teknik açıklamalar yetersiz fakat WhatsApp üzerinden mesaj attığımda 1 dk bile sürmedi aramaları aradıklarında da bütün bilgileri detaylıca anlatıp ilgilendiler. Tabi sitede teknik açıklamalar olsaydı çok daha iyiydi ama piyasaya göre uyguna armatür sattıklarını düşünürsek açıklarını fiyat politikaları ile kapatıyorlar.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
