ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
XXVIII
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2026 04:50
Son Ziyaret:
21 Nisan 2026 17:59
Toplam Mesaj:
8 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
XXVIII
Doğum Tarihi:
18 Kasım 2003
Yaş:
22
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
XXVIII
SON 8 MESAJI
Hangisini Önce Koymalıyım?
Selamlar elimde Eurostar Lav Taşı kırığı (5 kg)
ve Aquamins Black Sand 1.5 mm (10 Kg) kum var.
Akvaryumun ölçüsü 40x25x25 25 Litre
Anubias Petite (2x) Christmas moss cup (1x) bitkileri var.
Normalde lav taşı sipariş etmiştim ama maalesef bu geldi.Şimdi önce kum mu yoksa lav taşı kırığını mı koyucam bilmiyorum.Ne kadarını koymam gerektiğini de bilmiyorum.Birde son olarak bitkiler küçük evet ama lav taşı kırıkları çok daha küçük.Bitki yapıştırıcısıyla yapıştırsam tutacak mı ya da birden fazla taşı birbirine mi yapıştırmalıyım?Beta balığı bakacağım.
Önerilerinize açığım.[EDIT]XXVIII,2026-02-13 18:36:20[/EDIT]
Selamlar elimde Eurostar Lav Taşı kırığı (5 kg)
ve Aquamins Black Sand 1.5 mm (10 Kg) kum var.
Akvaryumun ölçüsü 40x25x25 25 Litre
Anubias Petite (2x) Christmas moss cup (1x) bitkileri var.
Normalde lav taşı sipariş etmiştim ama maalesef bu geldi.Şimdi önce kum mu yoksa lav taşı kırığını mı koyucam bilmiyorum.Ne kadarını koymam gerektiğini de bilmiyorum.Birde son olarak bitkiler küçük evet ama lav taşı kırıkları çok daha küçük.Bitki yapıştırıcısıyla yapıştırsam tutacak mı ya da birden fazla taşı birbirine mi yapıştırmalıyım?Beta balığı bakacağım.
Önerilerinize açığım.[EDIT]XXVIII,2026-02-13 18:36:20[/EDIT]
Beta Balığı Filtre
[EDIT]XXVIII,2026-02-06 09:59:04[/EDIT]
[EDIT]XXVIII,2026-02-06 09:59:04[/EDIT]
Beta Balığı Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://static.ticimax.cloud/55269/uploads/urunresimleri/buyuk/dophin-motorlu-pipo-filtre-sfp16693810-b6f54.jpeg[/IMG]
[URL]https://www.cikletistpetshop.com/dophin-motorlu-pipo-filtre-sfp341?srsltid=AfmBOoqlbNg0mJ5rye35d6OhJNRO5txZP7wuBgCiP6hEoJONJloCKoTe[/URL]
[/QUOTE]
⚠️ Dezavantajları (Beta açısından)
❗ Akıntı nispeten güçlü: 170 L/saat debi küçük tank için yüksek akıntı oluşturabilir. Beta balıkları güçlü akıntıdan pek hoşlanmaz. 
❗ Motorlu pipo filtrelerde akıntı doğrudan filtre çıkışından gelir — bu da suyu güçlü şekilde hareket ettirir. Beta genelde bunu “stress” olarak algılayabilir. (Bu forumlarda beta sahipleri tarafından da belirtiliyor) 
❗ 3.2 W gücü tek başına küçük tankta biraz fazla akıntı yaratabilir; akıntı yönünü kırmak veya sünger gibi başka aparat takmak gerekebilir. 
👉 Özetle, bu filtre çalışır ve suyu filtreler, ama beta balığı için akıntı seviyesi çoğu durumda yüksek olabilir.
diyor. [:D]
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://static.ticimax.cloud/55269/uploads/urunresimleri/buyuk/dophin-motorlu-pipo-filtre-sfp16693810-b6f54.jpeg[/IMG]
[URL]https://www.cikletistpetshop.com/dophin-motorlu-pipo-filtre-sfp341?srsltid=AfmBOoqlbNg0mJ5rye35d6OhJNRO5txZP7wuBgCiP6hEoJONJloCKoTe[/URL]
[/QUOTE]
⚠️ Dezavantajları (Beta açısından)
❗ Akıntı nispeten güçlü: 170 L/saat debi küçük tank için yüksek akıntı oluşturabilir. Beta balıkları güçlü akıntıdan pek hoşlanmaz. 
❗ Motorlu pipo filtrelerde akıntı doğrudan filtre çıkışından gelir — bu da suyu güçlü şekilde hareket ettirir. Beta genelde bunu “stress” olarak algılayabilir. (Bu forumlarda beta sahipleri tarafından da belirtiliyor) 
❗ 3.2 W gücü tek başına küçük tankta biraz fazla akıntı yaratabilir; akıntı yönünü kırmak veya sünger gibi başka aparat takmak gerekebilir. 
👉 Özetle, bu filtre çalışır ve suyu filtreler, ama beta balığı için akıntı seviyesi çoğu durumda yüksek olabilir.
diyor. [:D]
Beta Balığı Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Pipo filtre süngerli hava rahrikli filtre zaten.
Akvaryum ölçünüze ( yükseklik ve litre) uygun olanı seçmelisiniz.
Hava motoru ile çalıştığından hava motoruna da ihtiyaç duyacaksınız.
Kendinden Motorlu modellerden dophin sfp34 modeli güzel. Küçük boyuda var.[/QUOTE]
Boyutu 40x25x25
25 Litre
şu beta balığı için en iyisini araştırmaktan gına geldi.Biri şelale diyor biri şelale rahatsız ediyor diyor.Diğeri pipo diyor.Araştırıyorum pipo içinde akıntı rahatsız edebilir diyor.Sünger filtre al diyor yapay zeka.Çok hakim değilim zaten anladığınız gibi.En iyi seçeneği söyler misiniz? Direkt markasıyla.Motor ayrı filtre ayrı da alırım problem değil.Uygun olanı olsun hayvan için. Sessiz ve f/p olsa iyi olur.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Pipo filtre süngerli hava rahrikli filtre zaten.
Akvaryum ölçünüze ( yükseklik ve litre) uygun olanı seçmelisiniz.
Hava motoru ile çalıştığından hava motoruna da ihtiyaç duyacaksınız.
Kendinden Motorlu modellerden dophin sfp34 modeli güzel. Küçük boyuda var.[/QUOTE]
Boyutu 40x25x25
25 Litre
şu beta balığı için en iyisini araştırmaktan gına geldi.Biri şelale diyor biri şelale rahatsız ediyor diyor.Diğeri pipo diyor.Araştırıyorum pipo içinde akıntı rahatsız edebilir diyor.Sünger filtre al diyor yapay zeka.Çok hakim değilim zaten anladığınız gibi.En iyi seçeneği söyler misiniz? Direkt markasıyla.Motor ayrı filtre ayrı da alırım problem değil.Uygun olanı olsun hayvan için. Sessiz ve f/p olsa iyi olur.
Beta Balığı Filtre
Beta balığı için sünger filtre mi yoksa pipo filtre mi daha iyi? Suyun berraklığı vs etkileniyor mu?
hangi markayı önerirsiniz?
Beta balığı için sünger filtre mi yoksa pipo filtre mi daha iyi? Suyun berraklığı vs etkileniyor mu?
hangi markayı önerirsiniz?
25 Litre Akvaryum Ve Beta Balığı [acemiyim]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Bitki düşünüyorsanız çok ince olmamasına dikkat edin.
Silis kum da olabilir fakat echinodorus, subulata gibi bitkiler bakabilirsiniz.
Hava motoruyla uğraşmamak adına Dophin Spf16 yada mini bir şelale filtre olabilir. [/QUOTE]
25 Litrelik Akvaryumum zaten küçük ve yeni başlayacağım için bunları almaya karar verdim.
black sand 1.5 mm
anubias petite 2x
Vesicularia Dubyana Java Moss Cup 1x
almaya karar verdim
filtre konusunda şelale filtrenin balığı rahatsız ettiğini falan okudum.Buna rağmen Dophin H80 Askılı Şelale Akvaryum Filtresi 190 L/S önerenler olmuş baya.Filtre konusunda tecrübesizim yazdığınızı okudum fakat hem Beta için en iyisini arıyorum hem de estetik dursun istiyorum.Son öneriniz nedir
Birde taş konusunda Doğal lav taşı,dragonoid,moss rock vs hangisi en estetik ve en iyisi olur?
verdiğiniz cevaplar için teşekkürler.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Bitki düşünüyorsanız çok ince olmamasına dikkat edin.
Silis kum da olabilir fakat echinodorus, subulata gibi bitkiler bakabilirsiniz.
Hava motoruyla uğraşmamak adına Dophin Spf16 yada mini bir şelale filtre olabilir. [/QUOTE]
25 Litrelik Akvaryumum zaten küçük ve yeni başlayacağım için bunları almaya karar verdim.
black sand 1.5 mm
anubias petite 2x
Vesicularia Dubyana Java Moss Cup 1x
almaya karar verdim
filtre konusunda şelale filtrenin balığı rahatsız ettiğini falan okudum.Buna rağmen Dophin H80 Askılı Şelale Akvaryum Filtresi 190 L/S önerenler olmuş baya.Filtre konusunda tecrübesizim yazdığınızı okudum fakat hem Beta için en iyisini arıyorum hem de estetik dursun istiyorum.Son öneriniz nedir
Birde taş konusunda Doğal lav taşı,dragonoid,moss rock vs hangisi en estetik ve en iyisi olur?
verdiğiniz cevaplar için teşekkürler.
25 Litre Akvaryum Ve Beta Balığı [acemiyim]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Kültür kendi başına oturmaz.
Ya oturmuş bir tanktan bakteri desteği yapacaksınız yada Stability gibi ürünler kullanacaksınız.
Betta için aslında fazla şeye ihtiyaç yok.
Isınız önerilen aralıklarda olsun. Ufak bir pipo filtre(en ufağından :)). Tabanda basit dere kumu. Basit bitkiler. Su üstü bitkileri. Catappa yaprağı, kızılağaç kozalağı
Loş ışık.
Olay tamam :) [/QUOTE]
Aquamins California Black Sand 1.5mm veya 3.5 mm olur mu? (hangisi daha uygunsa)
pipo içinde marka yazar mısınız?
[QUOTE=AtlasPoyraz]Kültür kendi başına oturmaz.
Ya oturmuş bir tanktan bakteri desteği yapacaksınız yada Stability gibi ürünler kullanacaksınız.
Betta için aslında fazla şeye ihtiyaç yok.
Isınız önerilen aralıklarda olsun. Ufak bir pipo filtre(en ufağından :)). Tabanda basit dere kumu. Basit bitkiler. Su üstü bitkileri. Catappa yaprağı, kızılağaç kozalağı
Loş ışık.
Olay tamam :) [/QUOTE]
Aquamins California Black Sand 1.5mm veya 3.5 mm olur mu? (hangisi daha uygunsa)
pipo içinde marka yazar mısınız?
25 Litre Akvaryum Ve Beta Balığı [acemiyim]
Öncelikle herkese selamlar.Yaklaşık 2 gün önce Beta balığını gördüm ve araştırmaya başladım.Araştırdıkça hoşuma gitti ve akvaryum kurmak için akvaryumlara bakmaya başladım.İkinci el sitesinde Aquael Leddy 40 modelini satan biriyle anlaştım ve 1800 TL'ye bu seti aldım.Dediğim gibi daha 2 gün önce akvaryum ve Beta balığı hakkında ilk defa bilgi edinmeye başlamış biri olarak sizin deneyiminize ihtiyacım var.Verdiğiniz her doğru bilgi alacağım Beta balığı için daha iyi bir hayat sunacak.Yanlışım veya eksiğim varsa düzeltirseniz sevinirim.Estetik bir akvaryum kurmak istiyorum.Siyah rengini seviyorum.
1-Seachem Stability 50 ml - Bakteri Kültürü almayı düşünüyorum.Sanırım diğerlerine göre daha iyi?
2-Elimdeki aquael iç filtre Beta balığı için olumsuzmuş sanırım.Akıntıyı sevmediğini falan okudum.Ayrıca fotoğraflarda göreceğiniz gibi çok kirli duruyor nasıl temizleyeceğimi de bilmiyorum.Şelale filtre veya pipo filtre mi almalıyım.Almalıysam hangisini almalıyım (Direkt marka ve ürün modelini söylerseniz sevinirim.)
3-İçindeki aquael marka ısıtıcıyı değiştirmeye gerek duymuyorum.Daha test etmedim ama.
4-Kum konusunda çok bilgisizim Aquamins California Black Sand 1.5mm hoşuma gitti ama beta balığım için doğru olur mu bilmiyorum.Yapay zekanın dediğine göre mm'si bile Beta balığı için önemliymiş.Aktif,Bitki,Akvaryum bir sürü kum çeşidi ve marka var işin içinden çıkamadım açıkçası.Siyah olsa daha estetik durur diye düşünüyorum fakat hangi kumu almam gerektiğini bilmiyorum.
5-Bitki konusu:Okuduğum kadarıyla Beta büyük yaprakların üstünde dinlenmeyi seviyormuş.Bitki önerdiklerini gördüm.Çok deneyimsiz olduğum için ve aşırı bakımla uğraşacak konumda olmadığım için gördüğüm kadarıyla anubias ve moss bitkileri idealmiş.Fakat atakanpetshop'a girdiğimde anubiasın bile kendi içinde bir süre isme ayrıldığını gördüm.Bu estetik meselesi mi yoksa belli birini mi almak zorundayım.Hangi bitkileri önerirsiniz?
6-Taş konusu ve ağaç parçası konuları:Açıkçası bu konuda da hiçbir fikrim yok.Dal parçası ve kaya taş tarzı şeyler koyduklarını görüyorum ama koymalı mıyım hangisi alınmalı hiçbir fikrim yok.Dragonstone hoşuma gitti sadece.
7-Kumun altına koydukları şeye substrat diyorlar sanırım.Aquasoil hakkında konuştuklarını gördüm.Anladığım kadarıyla bunları daha gelişmiş bitkiler için koyuyorlar ihtiyacım olur mu bilmiyorum?
8-Akvaryumu alırken adamla uzun süre muhabbet etme şansım olmadı ama bana anlatırken filtrenin üstüne gelecek kadar su koy dedi.Asıl aklıma takılan şey su değişimi sırasında filtre ve ısıtıcıyı kapatmam gerektiği ve eğer su seviyesi ısıtıcıyı açıkta bırakacak kadar olursa patlayabilir falan demesiydi.O kısmı tam anlamadım.Akvaryuma nasıl yerleştirileceklerini de bilmiyorum (yan yana,uzak köşelere,aşağı,yukarı?)
9-Su Meselesi:Çeşme suyunu 2 gün bekletin diyen var hazır su kullan diyen var klor giderici kullan diyen var.Siz ne öneriyorsunuz? Bide akvaryumu kurarken niye torba üzerinden su döküyorlar?
10-Beta balığının yanına ne alabilirim?Yüzeyi temizlemesi için salyangoz falan diyorlardı.
11-Son olarak malzeme bilgisinden sonra ne yapmam gerektiğini adım adım açıklayabilir misiniz (örnek: ilk kumu koy sonra bitkileri koyup su dök vs)
Çok fazla soru sorduğumun farkındayım.Ancak alacağım beta balığının sağlığı için öğrenmem gerekiyor diye düşünüyorum.Sonuçta o da bir can ve sorumluluk.Yapay zekayla birliktede açıklarımı kapatmaya çalışıyorum fakat deneyimli birilerinden duymakta lazım.Crowntail'in korkunç ve havalı duruşu ya da halfmoon'un estetik ve güzel duruşu hoşuma gidiyor.Siyah ve karanlık şeylerden de hoşlanırım estetik ve güzel şeylerden de.Akvaryumu en iyi şekilde dekore etmek istiyorum fakat bakımı sürekli ve zor olan şeyler için uygun pozisyonda değilim şu an.Ekstra kaçırdığım noktalar veya tavsiyeleriniz varsa dinlerim.Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260500151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260500021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260503431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260503281.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese selamlar.Yaklaşık 2 gün önce Beta balığını gördüm ve araştırmaya başladım.Araştırdıkça hoşuma gitti ve akvaryum kurmak için akvaryumlara bakmaya başladım.İkinci el sitesinde Aquael Leddy 40 modelini satan biriyle anlaştım ve 1800 TL'ye bu seti aldım.Dediğim gibi daha 2 gün önce akvaryum ve Beta balığı hakkında ilk defa bilgi edinmeye başlamış biri olarak sizin deneyiminize ihtiyacım var.Verdiğiniz her doğru bilgi alacağım Beta balığı için daha iyi bir hayat sunacak.Yanlışım veya eksiğim varsa düzeltirseniz sevinirim.Estetik bir akvaryum kurmak istiyorum.Siyah rengini seviyorum.
1-Seachem Stability 50 ml - Bakteri Kültürü almayı düşünüyorum.Sanırım diğerlerine göre daha iyi?
2-Elimdeki aquael iç filtre Beta balığı için olumsuzmuş sanırım.Akıntıyı sevmediğini falan okudum.Ayrıca fotoğraflarda göreceğiniz gibi çok kirli duruyor nasıl temizleyeceğimi de bilmiyorum.Şelale filtre veya pipo filtre mi almalıyım.Almalıysam hangisini almalıyım (Direkt marka ve ürün modelini söylerseniz sevinirim.)
3-İçindeki aquael marka ısıtıcıyı değiştirmeye gerek duymuyorum.Daha test etmedim ama.
4-Kum konusunda çok bilgisizim Aquamins California Black Sand 1.5mm hoşuma gitti ama beta balığım için doğru olur mu bilmiyorum.Yapay zekanın dediğine göre mm'si bile Beta balığı için önemliymiş.Aktif,Bitki,Akvaryum bir sürü kum çeşidi ve marka var işin içinden çıkamadım açıkçası.Siyah olsa daha estetik durur diye düşünüyorum fakat hangi kumu almam gerektiğini bilmiyorum.
5-Bitki konusu:Okuduğum kadarıyla Beta büyük yaprakların üstünde dinlenmeyi seviyormuş.Bitki önerdiklerini gördüm.Çok deneyimsiz olduğum için ve aşırı bakımla uğraşacak konumda olmadığım için gördüğüm kadarıyla anubias ve moss bitkileri idealmiş.Fakat atakanpetshop'a girdiğimde anubiasın bile kendi içinde bir süre isme ayrıldığını gördüm.Bu estetik meselesi mi yoksa belli birini mi almak zorundayım.Hangi bitkileri önerirsiniz?
6-Taş konusu ve ağaç parçası konuları:Açıkçası bu konuda da hiçbir fikrim yok.Dal parçası ve kaya taş tarzı şeyler koyduklarını görüyorum ama koymalı mıyım hangisi alınmalı hiçbir fikrim yok.Dragonstone hoşuma gitti sadece.
7-Kumun altına koydukları şeye substrat diyorlar sanırım.Aquasoil hakkında konuştuklarını gördüm.Anladığım kadarıyla bunları daha gelişmiş bitkiler için koyuyorlar ihtiyacım olur mu bilmiyorum?
8-Akvaryumu alırken adamla uzun süre muhabbet etme şansım olmadı ama bana anlatırken filtrenin üstüne gelecek kadar su koy dedi.Asıl aklıma takılan şey su değişimi sırasında filtre ve ısıtıcıyı kapatmam gerektiği ve eğer su seviyesi ısıtıcıyı açıkta bırakacak kadar olursa patlayabilir falan demesiydi.O kısmı tam anlamadım.Akvaryuma nasıl yerleştirileceklerini de bilmiyorum (yan yana,uzak köşelere,aşağı,yukarı?)
9-Su Meselesi:Çeşme suyunu 2 gün bekletin diyen var hazır su kullan diyen var klor giderici kullan diyen var.Siz ne öneriyorsunuz? Bide akvaryumu kurarken niye torba üzerinden su döküyorlar?
10-Beta balığının yanına ne alabilirim?Yüzeyi temizlemesi için salyangoz falan diyorlardı.
11-Son olarak malzeme bilgisinden sonra ne yapmam gerektiğini adım adım açıklayabilir misiniz (örnek: ilk kumu koy sonra bitkileri koyup su dök vs)
Çok fazla soru sorduğumun farkındayım.Ancak alacağım beta balığının sağlığı için öğrenmem gerekiyor diye düşünüyorum.Sonuçta o da bir can ve sorumluluk.Yapay zekayla birliktede açıklarımı kapatmaya çalışıyorum fakat deneyimli birilerinden duymakta lazım.Crowntail'in korkunç ve havalı duruşu ya da halfmoon'un estetik ve güzel duruşu hoşuma gidiyor.Siyah ve karanlık şeylerden de hoşlanırım estetik ve güzel şeylerden de.Akvaryumu en iyi şekilde dekore etmek istiyorum fakat bakımı sürekli ve zor olan şeyler için uygun pozisyonda değilim şu an.Ekstra kaçırdığım noktalar veya tavsiyeleriniz varsa dinlerim.Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260500151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260500021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260503431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260503281.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
