ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sfcscannow
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
96
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Temmuz 2007 00:40
Son Ziyaret:
15 Haziran 2026 08:59
Toplam Mesaj:
140 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan KAYA
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Hidrolik.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan KAYA
SON 10 MESAJI
Ramirezi Akvaryum Detayları
[QUOTE=JR. CHEF]Abiler Ablalar ramirezi akvaryumu kurmak istiyorum ama öncesinde fikirlerinize danışmak istedim
Neler yapmalıyım
Neler yapmamalıyım
Püf nokta taktik tüyo öneri ne söylerseniz şimdiden teşekkür ederim [:)] şuan için 40 litre de lepistesler pıtı pıtı dolanıyorlar ramirezler için komşu bir akvaryum düşündüm ")[/QUOTE]
Merhaba,
Ramireziler için ilk ve en önemli kriter iletkenliği düşük yumuşak bir su. Bunun için ozmos filtreye ihtiyacınız olacak. İkinci en önemli kriter sağlıklı balıklar. Lakin sağlıklı balıklar temin etseniz bile akvaryumunuz yeterli büyüklüğe sahip değil ise baskın olan erkekler hatta dişiler bile diğerlerini strese sokarak zayıflamasına ve nihayetinde ölümüne sebep olacaklardır. İmkanınız var ise büyük bir akvaryumda kalabalık bir grup ile başlayın. Küçük akvaryumlarda çift olsalar bile erkekler üreme dönemi hariç diğer erkekler ve dişilere karşı çok agresif davranıyorlar. 70*40*50 140 LT akvaryumumuzda 3 tane yetişkin dişinin yanına sonradan yetişkin 1 erkek ekledik. Sonuç hüsran erkeği strese soktular, strese giren ramireziyi geri döndürmek çok zor. Tüm bunları dikkate aldığınızda bir kriter daha çok önemli. O kriter de beslenme. İmkan varsa canlı yemi eksik etmeyin. Kuru yemlerde ramireziler için üretilen yemler var. Ve küp tubifex de seviyorlar.[EDIT]sfcscannow,2026-02-19 13:06:31[/EDIT]
[QUOTE=JR. CHEF]Abiler Ablalar ramirezi akvaryumu kurmak istiyorum ama öncesinde fikirlerinize danışmak istedim
Neler yapmalıyım
Neler yapmamalıyım
Püf nokta taktik tüyo öneri ne söylerseniz şimdiden teşekkür ederim [:)] şuan için 40 litre de lepistesler pıtı pıtı dolanıyorlar ramirezler için komşu bir akvaryum düşündüm ")[/QUOTE]
Merhaba,
Ramireziler için ilk ve en önemli kriter iletkenliği düşük yumuşak bir su. Bunun için ozmos filtreye ihtiyacınız olacak. İkinci en önemli kriter sağlıklı balıklar. Lakin sağlıklı balıklar temin etseniz bile akvaryumunuz yeterli büyüklüğe sahip değil ise baskın olan erkekler hatta dişiler bile diğerlerini strese sokarak zayıflamasına ve nihayetinde ölümüne sebep olacaklardır. İmkanınız var ise büyük bir akvaryumda kalabalık bir grup ile başlayın. Küçük akvaryumlarda çift olsalar bile erkekler üreme dönemi hariç diğer erkekler ve dişilere karşı çok agresif davranıyorlar. 70*40*50 140 LT akvaryumumuzda 3 tane yetişkin dişinin yanına sonradan yetişkin 1 erkek ekledik. Sonuç hüsran erkeği strese soktular, strese giren ramireziyi geri döndürmek çok zor. Tüm bunları dikkate aldığınızda bir kriter daha çok önemli. O kriter de beslenme. İmkan varsa canlı yemi eksik etmeyin. Kuru yemlerde ramireziler için üretilen yemler var. Ve küp tubifex de seviyorlar.[EDIT]sfcscannow,2026-02-19 13:06:31[/EDIT]
Yıllar Sonra Chiclid - Multi Mi Ocellatus Mu?
[QUOTE=İnci Kefali]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253160/170920252126481.jpg[/IMG]
Hocam bu yoğunluk nasıl, arttırayım mı azaltayım mı?[/QUOTE]
Bu türler bölgecidir. Köşelere yuva yapacakları büyük kabukları, orta kısımlara da görüntü ve ileride olabilecek yavruları düşünerek daha küçük kabuklar koyabilirsiniz. Büyük kabukları aralıklı küçük kabukları sık koysanız daha güzel olur. Bir kaç küçük kaya da koymanızı tavsiye ederim. Ama yine de en iyi tasarımı balıkları ekledikten sonra gözlemleyerek yapabilir siniz. Bu tasarım da gayet uygun görünüyor. En iyisi biraz da doğaçlama gitmek. Balıkları ekleyin, alışsınlar bu süreçte gözlemleyin bir problem olur ise değiştirirsiniz.
[QUOTE=İnci Kefali]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253160/170920252126481.jpg[/IMG]
Hocam bu yoğunluk nasıl, arttırayım mı azaltayım mı?[/QUOTE]
Bu türler bölgecidir. Köşelere yuva yapacakları büyük kabukları, orta kısımlara da görüntü ve ileride olabilecek yavruları düşünerek daha küçük kabuklar koyabilirsiniz. Büyük kabukları aralıklı küçük kabukları sık koysanız daha güzel olur. Bir kaç küçük kaya da koymanızı tavsiye ederim. Ama yine de en iyi tasarımı balıkları ekledikten sonra gözlemleyerek yapabilir siniz. Bu tasarım da gayet uygun görünüyor. En iyisi biraz da doğaçlama gitmek. Balıkları ekleyin, alışsınlar bu süreçte gözlemleyin bir problem olur ise değiştirirsiniz.
Yıllar Sonra Chiclid - Multi Mi Ocellatus Mu?
[QUOTE=İnci Kefali]
İzin veririm, dip tarayıcı veya yosun yiyici canlı olmayacak zaten tankta. Tortu oluşumunu hızlandırmak için yaprak ekleyebilirim, çok çeşitli yaprak var elimde, renk yapmayan/yapan. Ama doğalarında çok böyle bir olay yok sanki. Eklemeli miyim?[/QUOTE]
Evet doğaların da yaprak yok. Pipo filtre kullanacağınız için tortulaşma daha hızlı olacaktır. Eski tanklardan da aşılama yapabilirsiniz. Tabi bunlar başlangıç için şart değil, zamanla kendiliğinden olacaktır. Biraz da sizin tercihinize kalmış bir durum.
[QUOTE=İnci Kefali]
İzin veririm, dip tarayıcı veya yosun yiyici canlı olmayacak zaten tankta. Tortu oluşumunu hızlandırmak için yaprak ekleyebilirim, çok çeşitli yaprak var elimde, renk yapmayan/yapan. Ama doğalarında çok böyle bir olay yok sanki. Eklemeli miyim?[/QUOTE]
Evet doğaların da yaprak yok. Pipo filtre kullanacağınız için tortulaşma daha hızlı olacaktır. Eski tanklardan da aşılama yapabilirsiniz. Tabi bunlar başlangıç için şart değil, zamanla kendiliğinden olacaktır. Biraz da sizin tercihinize kalmış bir durum.
Yıllar Sonra Chiclid - Multi Mi Ocellatus Mu?
[QUOTE=İnci Kefali]
Merhaba, arkadaş baya iyiymiş [:)] Bu attığınız kabuklardan birkaç tane var bende. Görüntüleri benim daha çok hoşuma gidiyor ve sanki daha kullanışlılar gibi hissediyorum. Konik gibi olanları kullanamazlar diye korkuyorum ama kullanan bir sürü kişi var.
Yardım teklifiniz için çok teşekkür ederim.
Şimdilik tüm tabanı kapladım kabukla. Bunları kullanamazlarsa o zaman sizden destek isteyebilir miyim?[/QUOTE]
Doğal ortamındaki kabuklara çok benziyorlar. Yosun ve tortu tutmalarına izin verirseniz doğalarına çok yakın salyangoz mezarlığı görüntüsünü yakalarsınız. Tabanı da tamamen kaplamayınız. Yer yer boşluklar bırakırsanız kabukları taşımalarını ve kuma gömmelerini izleme şansınız olur.
[QUOTE=İnci Kefali]
Merhaba, arkadaş baya iyiymiş [:)] Bu attığınız kabuklardan birkaç tane var bende. Görüntüleri benim daha çok hoşuma gidiyor ve sanki daha kullanışlılar gibi hissediyorum. Konik gibi olanları kullanamazlar diye korkuyorum ama kullanan bir sürü kişi var.
Yardım teklifiniz için çok teşekkür ederim.
Şimdilik tüm tabanı kapladım kabukla. Bunları kullanamazlarsa o zaman sizden destek isteyebilir miyim?[/QUOTE]
Doğal ortamındaki kabuklara çok benziyorlar. Yosun ve tortu tutmalarına izin verirseniz doğalarına çok yakın salyangoz mezarlığı görüntüsünü yakalarsınız. Tabanı da tamamen kaplamayınız. Yer yer boşluklar bırakırsanız kabukları taşımalarını ve kuma gömmelerini izleme şansınız olur.
Yıllar Sonra Chiclid - Multi Mi Ocellatus Mu?
Merhaba,
Kullanın, yosun tuttuğunda daha doğal görüneceklerdir. Eski ocellatus akvaryumumun videosunu ekliyorum izninizle. Videonun sonuna doğru değişik boylarda kabukların nasıl göründüğü hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=aTxnfVd19c4
Dilerseniz fotoğraflarını eklediğim kabuklardan bir miktar gönderebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30768/160920250845571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30768/160920250846521.jpg[/IMG]
Merhaba,
Kullanın, yosun tuttuğunda daha doğal görüneceklerdir. Eski ocellatus akvaryumumun videosunu ekliyorum izninizle. Videonun sonuna doğru değişik boylarda kabukların nasıl göründüğü hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=aTxnfVd19c4
Dilerseniz fotoğraflarını eklediğim kabuklardan bir miktar gönderebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30768/160920250845571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30768/160920250846521.jpg[/IMG]
Hidroponik Bambu Vazosunda Sivrisinek Larvaları
Merhaba, evet sivri sinek larvaları. Daha büyük olanlar yakında gelişimini tamamlayıp uçmaya başlayacaktır. Balıklarınıza verebilir siniz.
Merhaba, evet sivri sinek larvaları. Daha büyük olanlar yakında gelişimini tamamlayıp uçmaya başlayacaktır. Balıklarınıza verebilir siniz.
Dario Dario (red Scarlet)
[QUOTE=Cyber_Scout]
Artemia, microkurt, grindal, reeflowers betta kuru yem sorun gerçekten çok seçiyorlar.
Yanlızlar ancak albimarginata ve Vaillantilerın yanına fazla erkekleri koymayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Kuru yemi yemeyi bırakın merak edip bakmıyorlar bile. 60*30*30 tankta balıkları eklemeden bir süre önce karides ve cyclops, ostracoda gibi planktonlardan ekleyip mikro faunanın gelişmesini beklemiştim. Yine de arada sivrisinek larvası ile takviye yapıyordum. İki erkek bulabilmiştim biri kısa sürede ölmüştü. Diğeri de uzun sayılamayacak bir süre yaşadıktan sonra ölmüştü.
Umursamaz vahşi tavırları, avlanması gerçekten büyüleyiciydi. Dişi var mı fotoğraflar da tam seçemedim.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Artemia, microkurt, grindal, reeflowers betta kuru yem sorun gerçekten çok seçiyorlar.
Yanlızlar ancak albimarginata ve Vaillantilerın yanına fazla erkekleri koymayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Kuru yemi yemeyi bırakın merak edip bakmıyorlar bile. 60*30*30 tankta balıkları eklemeden bir süre önce karides ve cyclops, ostracoda gibi planktonlardan ekleyip mikro faunanın gelişmesini beklemiştim. Yine de arada sivrisinek larvası ile takviye yapıyordum. İki erkek bulabilmiştim biri kısa sürede ölmüştü. Diğeri de uzun sayılamayacak bir süre yaşadıktan sonra ölmüştü.
Umursamaz vahşi tavırları, avlanması gerçekten büyüleyiciydi. Dişi var mı fotoğraflar da tam seçemedim.
Dario Dario (red Scarlet)
Harika bir tür. Bir süre besleme şansına erişmiştim., hevesi kursağımda kalmış türlerden biridir. Kuru yem yemiyorlar, ne ile besliyorsunuz. Yanında başka tür var mı?
Harika bir tür. Bir süre besleme şansına erişmiştim., hevesi kursağımda kalmış türlerden biridir. Kuru yem yemiyorlar, ne ile besliyorsunuz. Yanında başka tür var mı?
Ramirezi
Ramirezi beslemek istiyor iseniz büyük akvaryumda grup halinde besleyin. Çift olsalar bile küçük akvaryumda sorunlar çıkıyor. Erkek üreme dönemi dışında kalan zamanlarda dişiyi çok hırpalıyor. Hatta yavruları gezdirirken bile birbirlerine saldırıp yavruları bölüşen sonra da bütün yavruları yiyen ebeveynler olabiliyorlar. Erkekler küçük akvaryumda diğer türlere karşı da çok agresif olabiliyorlar. Akvaryumculardan alacağınız çiftlik/akvaryum üretimi ramireziler zaten ebeveynlik yapmayacaktır.
Ramirezi beslemek istiyor iseniz büyük akvaryumda grup halinde besleyin. Çift olsalar bile küçük akvaryumda sorunlar çıkıyor. Erkek üreme dönemi dışında kalan zamanlarda dişiyi çok hırpalıyor. Hatta yavruları gezdirirken bile birbirlerine saldırıp yavruları bölüşen sonra da bütün yavruları yiyen ebeveynler olabiliyorlar. Erkekler küçük akvaryumda diğer türlere karşı da çok agresif olabiliyorlar. Akvaryumculardan alacağınız çiftlik/akvaryum üretimi ramireziler zaten ebeveynlik yapmayacaktır.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=Koksal Gurkan]Ufak ufak apistoya dönme zamanım geldi diye düşünüyorum. Zamanla denk getirebildiklerimi alıp yeniden apisto seti yapmaya yöneldim. Ama ne zaman ne olur, henüz bilemiyorum. Aklınızda bulunsun, bendekilere karşılık takasla apisto verecek birileri olursa özelden ulaşsın.[/QUOTE]
İnşallah abi. 2007/08 yılları idi yanlış hatırlamıyorsam, ilk apistolarım bu forumdan aldığım yerli üretim 1 erkek 2 dişi İnkalardı. 2011 yılında da yine forumdan aldığım çift agassiziim vardı, onları da askere giderken yine forumdan bir abime vermiştim. İnka ve Elizabethae uzun zamandır hep aklımın bir köşesindeyken Panduro ve Nijsseni dişilerinin o sarı rengini de aklımdan pek çıkaramıyorum :). Aslında Ramirezilerin yanına Macmasteri ve Hongsloi uygun gibi görünüyor. Ancak üreme sürecinde Ramler bildiğiniz canavara dönüşüyorlar, akvaryumda biraz küçük olduğundan tereddütte kalıyorum. [EDIT]sfcscannow,2024-11-29 15:36:17[/EDIT]
[QUOTE=Koksal Gurkan]Ufak ufak apistoya dönme zamanım geldi diye düşünüyorum. Zamanla denk getirebildiklerimi alıp yeniden apisto seti yapmaya yöneldim. Ama ne zaman ne olur, henüz bilemiyorum. Aklınızda bulunsun, bendekilere karşılık takasla apisto verecek birileri olursa özelden ulaşsın.[/QUOTE]
İnşallah abi. 2007/08 yılları idi yanlış hatırlamıyorsam, ilk apistolarım bu forumdan aldığım yerli üretim 1 erkek 2 dişi İnkalardı. 2011 yılında da yine forumdan aldığım çift agassiziim vardı, onları da askere giderken yine forumdan bir abime vermiştim. İnka ve Elizabethae uzun zamandır hep aklımın bir köşesindeyken Panduro ve Nijsseni dişilerinin o sarı rengini de aklımdan pek çıkaramıyorum :). Aslında Ramirezilerin yanına Macmasteri ve Hongsloi uygun gibi görünüyor. Ancak üreme sürecinde Ramler bildiğiniz canavara dönüşüyorlar, akvaryumda biraz küçük olduğundan tereddütte kalıyorum. [EDIT]sfcscannow,2024-11-29 15:36:17[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Redko,
plutarkhos,
MiSoSiKiaN,
Omer0618,
Kuduoglu,
Hoppala,
forthehordex,
osmandbnl,
sero456,
Tallha,
Manguday,
Soner.x,
Sfenks111,
Sungurr,
BilalM.,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
yigidoumit,
Legionsgamer,
SeaWorld,
oktay42,
nniiaa,
sina cen,
ugurbaran,
userhamit,
Hidro Dinamik,
0rnn,
emrahdm,
alkoholizem_kjmt,
abstract07,
ternapi,
Kaya Özyurt,
Arch.Hüseyin,
ozan_1903,
Umutoty,
Riblja Corba,
Corydoras.gram,
kadir0606,
YigitKuzey,
syerli,
888starz_cvei,
Rafayel,
MDKactive,
Burak PEKDEMİR,
Mr. WingMan,
yeekim,
hakaya0107,
prisonbreak,
yyiImaz,
mrah,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
