ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hakancakir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
229
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2004 17:40
Son Ziyaret:
25 Eylül 2025 21:53
Toplam Mesaj:
330 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Çakır
Doğum Tarihi:
01 Mayıs 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/3206.jpg[/img]Hakan Çakır
SON 10 MESAJI
Su Üzerindeki Tabakanın Sırrı Çözüldü
Bu tarz biyolojik olaylarla karşılaşmamak için her zaman su yüzeyinize hareket verin ,su yüzeyinin hareketli olması hem tanka oksijen girmesini sağlar hemde bu tarz yüzey bakterilerinin oluşumunu engeller.Doğadada böyledir durgun sular da beyaz tabaklar oluşur ,ama hareketli sularda pek görülmez. Akvaryumlar sadece balık sudan ibaret değildir eğer ne kadar sağlıklı uygun ortam olur ise canlılar içinde iyi olur. Ben tankımda,hastalanıp ölen balığa uzun yıllardır raslamadım ,ne zaman bakımı uzun süre bıraksam o zaman canlılarında yaşam kalitesi bozuluyor. Su değişimlerini de ihmal etmeyin.Bu arada konuyu acan arkadaş hala hayattamı ve hobiye devam ediyormu acaba.
Bu tarz biyolojik olaylarla karşılaşmamak için her zaman su yüzeyinize hareket verin ,su yüzeyinin hareketli olması hem tanka oksijen girmesini sağlar hemde bu tarz yüzey bakterilerinin oluşumunu engeller.Doğadada böyledir durgun sular da beyaz tabaklar oluşur ,ama hareketli sularda pek görülmez. Akvaryumlar sadece balık sudan ibaret değildir eğer ne kadar sağlıklı uygun ortam olur ise canlılar içinde iyi olur. Ben tankımda,hastalanıp ölen balığa uzun yıllardır raslamadım ,ne zaman bakımı uzun süre bıraksam o zaman canlılarında yaşam kalitesi bozuluyor. Su değişimlerini de ihmal etmeyin.Bu arada konuyu acan arkadaş hala hayattamı ve hobiye devam ediyormu acaba.
Test Kiti Tavsiyesi ?
Biraz yazılanlara göz attım ama tatlı suda nitriti ölçmeye gerek yok yeni kurulum ise amonyak başta olabilir gayet normal sudaki nitrifikasyon bakterileri oluştukça amonyağı nitrite onuda nitrata dönüştürür normal olarak belli seviyede nitratın canlılara zararı olmaz ,bu işlemi hızlandırmak için kurulumdan sonra bakteri girerek bu döngüyü hızlandırırsınız.Tabanda aktif toparak yok nötür bir kum var zaten 2 hafta haftada 2-3 defa %20 su değişimi yapıp arkasına bakterri girseydiniz yeterli idi.O kadar kurcalamaya ,test kitine girmeye bile gerek yoktur.Eğer musluk suyu kullanıyorsanız dinlendirip vermeniz yeterli olacaktık o kadar düzenleyiciler vs kullanmayı gerektirecek özel bir tür yada çok kirli bir şebeke suyunuz yok glb.
Biraz yazılanlara göz attım ama tatlı suda nitriti ölçmeye gerek yok yeni kurulum ise amonyak başta olabilir gayet normal sudaki nitrifikasyon bakterileri oluştukça amonyağı nitrite onuda nitrata dönüştürür normal olarak belli seviyede nitratın canlılara zararı olmaz ,bu işlemi hızlandırmak için kurulumdan sonra bakteri girerek bu döngüyü hızlandırırsınız.Tabanda aktif toparak yok nötür bir kum var zaten 2 hafta haftada 2-3 defa %20 su değişimi yapıp arkasına bakterri girseydiniz yeterli idi.O kadar kurcalamaya ,test kitine girmeye bile gerek yoktur.Eğer musluk suyu kullanıyorsanız dinlendirip vermeniz yeterli olacaktık o kadar düzenleyiciler vs kullanmayı gerektirecek özel bir tür yada çok kirli bir şebeke suyunuz yok glb.
Bitkili akvaryumlar için co2 & gübre gerekli mi?
Konuyu 15 yıl sonra hortlatayım ,arkadaşlar zaman ve teknoloji ve deneme araştırmalar ile her şeyin değiştiği gibi bizim hobide,de çoğu şey değişiyor tabi değişmez olan bir takım şeyler hariç , bende chat gpd de bir konu hakkında araştırırken bu başlığı attı bana , CO2 sizde zor diye bildiğimiz hatta 15 sene önce çoğu kişinin yetiştiremediği hatta bulmamız zor bulsakta bakamayız dediğimiz bir takım bitkileri şu an kendim deneme yapıyorum yaklaşık 100 gün oldu ve gayet güzel gelişiyorlar tabiki CO2 nin olduğu form tam olarak olmasada gayet görsel tatmin edecek derecede oldular. Denemem devam ediyor.
https://www.instagram.com/reel/DH0g_HeI61N/?igsh=eTNvcHNuazBpNTJh
Instagram linkimde canlı videosu
hkn_aquaplants [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/3206/300320251906281.jpg[/IMG]
Konuyu 15 yıl sonra hortlatayım ,arkadaşlar zaman ve teknoloji ve deneme araştırmalar ile her şeyin değiştiği gibi bizim hobide,de çoğu şey değişiyor tabi değişmez olan bir takım şeyler hariç , bende chat gpd de bir konu hakkında araştırırken bu başlığı attı bana , CO2 sizde zor diye bildiğimiz hatta 15 sene önce çoğu kişinin yetiştiremediği hatta bulmamız zor bulsakta bakamayız dediğimiz bir takım bitkileri şu an kendim deneme yapıyorum yaklaşık 100 gün oldu ve gayet güzel gelişiyorlar tabiki CO2 nin olduğu form tam olarak olmasada gayet görsel tatmin edecek derecede oldular. Denemem devam ediyor.
https://www.instagram.com/reel/DH0g_HeI61N/?igsh=eTNvcHNuazBpNTJh
Instagram linkimde canlı videosu
hkn_aquaplants [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/3206/300320251906281.jpg[/IMG]
High Tech Dutch Style
[QUOTE=emreksk]Uzun zamandır denk geldiğim en güzellerinden, maşallah tablo gibi resmen. Emeğinize sağlık [:nazar:][/QUOTE]
Daha iyileri sizlerin olsun hocam sağolun :)
[QUOTE=emreksk]Uzun zamandır denk geldiğim en güzellerinden, maşallah tablo gibi resmen. Emeğinize sağlık [:nazar:][/QUOTE]
Daha iyileri sizlerin olsun hocam sağolun :)
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=CoryCory]Ben aktif toprak kullanımını tavsiye etmiyorum kullanılacaksada caplenmesi gerektiğini düşünüyorum. Nacizane tavsiyem gübre girişini ilk 1 ay yapmayın sürekli su değişimi yapın. Sonrasında Çok çok düşük miktarlarda başlanabilir. Başlangıç önerim ise Dark start(zira sizde yapıyorsunuz ama açıklayayım) , Excell ilk günden itibaren 70 litre için günlük 1 ml . ilk kurulumda 5 ml, her %50 su değişiminde 3 ml . Bu sistem ile ilk ayın sonunda bitki dikimi, hemen o hafta içinde temizlik ekibi ve aydınlatma süresi 4 saati geçmeyecek şekilde akvaryum başlatılabilir. Ayrıca bu süre zarfında co2 olayınıda halledersiniz. Bunlar High tech tavsiyesidir Zira low tech yapacaksanız o malzemelere yazık daha üzücüsü ışığınıza yazık [:D][/QUOTE]
Neden dark start ile Excel kullanımını önerdin ve kaliteli bir aydınlatma ve iyi bir zemin sadece hightech içinmi ,low için neden önermediniz ?
[QUOTE=CoryCory]Ben aktif toprak kullanımını tavsiye etmiyorum kullanılacaksada caplenmesi gerektiğini düşünüyorum. Nacizane tavsiyem gübre girişini ilk 1 ay yapmayın sürekli su değişimi yapın. Sonrasında Çok çok düşük miktarlarda başlanabilir. Başlangıç önerim ise Dark start(zira sizde yapıyorsunuz ama açıklayayım) , Excell ilk günden itibaren 70 litre için günlük 1 ml . ilk kurulumda 5 ml, her %50 su değişiminde 3 ml . Bu sistem ile ilk ayın sonunda bitki dikimi, hemen o hafta içinde temizlik ekibi ve aydınlatma süresi 4 saati geçmeyecek şekilde akvaryum başlatılabilir. Ayrıca bu süre zarfında co2 olayınıda halledersiniz. Bunlar High tech tavsiyesidir Zira low tech yapacaksanız o malzemelere yazık daha üzücüsü ışığınıza yazık [:D][/QUOTE]
Neden dark start ile Excel kullanımını önerdin ve kaliteli bir aydınlatma ve iyi bir zemin sadece hightech içinmi ,low için neden önermediniz ?
High Tech Dutch Style
[QUOTE=Hakan ARP]Merhaba ,
Maşallah çok güzel bir akvaryum olmuş. Sıvı gübre olarak hangi markaların ürünlerini kullanıyorsunuz. Günreleme takviminizi paylaşır mısınız?
Aslında bitkilerinizin isimlerini de yazarsanız bizim gibi acemi bitkiciler için çok faydalı olur.
[/QUOTE]
Neo 1-2 gübre kullandım bu kurulumda halada devam ediyorum
Haftada 3 defa yarım doz gibi veriyorum.
Bitki isimlerini yazacağım başlığı düzenleyip.
[QUOTE=Hakan ARP]Merhaba ,
Maşallah çok güzel bir akvaryum olmuş. Sıvı gübre olarak hangi markaların ürünlerini kullanıyorsunuz. Günreleme takviminizi paylaşır mısınız?
Aslında bitkilerinizin isimlerini de yazarsanız bizim gibi acemi bitkiciler için çok faydalı olur.
[/QUOTE]
Neo 1-2 gübre kullandım bu kurulumda halada devam ediyorum
Haftada 3 defa yarım doz gibi veriyorum.
Bitki isimlerini yazacağım başlığı düzenleyip.
High Tech Dutch Style
[QUOTE=BilalA]Merhabar, öncelikle renkler şahane olmuş, elinize sağlık.
Işık sanırım chihiros wrgbII 95 95 95 kullandığınızı belirtmişsiniz, ayarlarda default 3000K olan değer var oraya bir ayarlama yapıyor musunuz?
Herhangi bir test kullanıyor musunuz? Ya da artık tanıyorum tankı ona göre kullanıyorum mu diyorsunuz? :)[/QUOTE]
Teşekkürler hocam daha iyileri sizlerin olsun.
Alttaki ayarlara karışmıyorum zaten anlamda veremedim onlara .
Test sadece Kh GH var oda ilk başlarda ne durumda diye almıştım tds ayarlamak için , harici bişey kullanmıyorum aynen bitkilerden yada tankta olumsuz bişey yosun vs olur ise anlıyorum artık.
[QUOTE=BilalA]Merhabar, öncelikle renkler şahane olmuş, elinize sağlık.
Işık sanırım chihiros wrgbII 95 95 95 kullandığınızı belirtmişsiniz, ayarlarda default 3000K olan değer var oraya bir ayarlama yapıyor musunuz?
Herhangi bir test kullanıyor musunuz? Ya da artık tanıyorum tankı ona göre kullanıyorum mu diyorsunuz? :)[/QUOTE]
Teşekkürler hocam daha iyileri sizlerin olsun.
Alttaki ayarlara karışmıyorum zaten anlamda veremedim onlara .
Test sadece Kh GH var oda ilk başlarda ne durumda diye almıştım tds ayarlamak için , harici bişey kullanmıyorum aynen bitkilerden yada tankta olumsuz bişey yosun vs olur ise anlıyorum artık.
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
[QUOTE=tafocan]
Ro suda belli oranda yosunlaşma tabiki oluyor normal ve olmasıda gerekiyor ama özellikle kireç ve yosun oluşumu çok daha az.ro suyu direk akvaryuma vermek yaz aylarında çok olmasada kışın %30 luk su değişimde dahi ciddi ısı farkı oluşturmaz mı.ben oda sıcaklığına getirmeden yaz kış direk akvaryuma su vermiyorum.bu husus hep es geçiliyor acaba ben mi abartıyorum yada yanlış biliyorsam düzeltin lütfen .[/QUOTE]
Benim son konumda tankımı paylaştım bu tank şu an sıfır yosuna yakın tek tük saç yosunu var ama önemli değil oda geçiyor kendiliğinden ,lakin aynı tank full yosunda olduğu dönem oldu ,ışık CO2 ve gübre dengesini ve ilaçlama ile sıfıra indirdim ve oluşmuyor bile artık camlar bile 1 haftada yosun olmuyor. Yani yosunun sebebi farklı şeyler. Kış aylarında sular dışarı da hava kaç derece ise o soğukluğa düşüyor 24 derece olan tanka 2--3 derce suyu verirseniz tabiki ciddi değişim yapar ve buda canlılara zararlı hasta eder.onun için önceden hazırlayıp tanka vermek daha doğru oda sıcaklığı sorun yaratmaz .
[QUOTE=tafocan]
Ro suda belli oranda yosunlaşma tabiki oluyor normal ve olmasıda gerekiyor ama özellikle kireç ve yosun oluşumu çok daha az.ro suyu direk akvaryuma vermek yaz aylarında çok olmasada kışın %30 luk su değişimde dahi ciddi ısı farkı oluşturmaz mı.ben oda sıcaklığına getirmeden yaz kış direk akvaryuma su vermiyorum.bu husus hep es geçiliyor acaba ben mi abartıyorum yada yanlış biliyorsam düzeltin lütfen .[/QUOTE]
Benim son konumda tankımı paylaştım bu tank şu an sıfır yosuna yakın tek tük saç yosunu var ama önemli değil oda geçiyor kendiliğinden ,lakin aynı tank full yosunda olduğu dönem oldu ,ışık CO2 ve gübre dengesini ve ilaçlama ile sıfıra indirdim ve oluşmuyor bile artık camlar bile 1 haftada yosun olmuyor. Yani yosunun sebebi farklı şeyler. Kış aylarında sular dışarı da hava kaç derece ise o soğukluğa düşüyor 24 derece olan tanka 2--3 derce suyu verirseniz tabiki ciddi değişim yapar ve buda canlılara zararlı hasta eder.onun için önceden hazırlayıp tanka vermek daha doğru oda sıcaklığı sorun yaratmaz .
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
Üstadım ben sizin sorularınızı sırası ile cevapladım , doğru sonuca gidebilmemiz için sizinde benim yazdıklarımı sırası ile okuyarak ve yapılması gerkeni yaparak cevaplamanız lazım , önce suyunuzun tds değerini bi ölçüp osmosa gerek varmı yokmu ona bakmak lazım , bitki türleriniz ney osmosa gerek varmı , CO2 nasıl veriyorsunuz varmı yokmu , aydınlatma netür bir ürün vs vs ,şimdi direk gübreden başlarsanız karışır. :)
Üstadım ben sizin sorularınızı sırası ile cevapladım , doğru sonuca gidebilmemiz için sizinde benim yazdıklarımı sırası ile okuyarak ve yapılması gerkeni yaparak cevaplamanız lazım , önce suyunuzun tds değerini bi ölçüp osmosa gerek varmı yokmu ona bakmak lazım , bitki türleriniz ney osmosa gerek varmı , CO2 nasıl veriyorsunuz varmı yokmu , aydınlatma netür bir ürün vs vs ,şimdi direk gübreden başlarsanız karışır. :)
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
Yosun sorununu osmosa geçince hiç olmayacakmış gibi düşünmeyin sakın , osmos kullandığımız halde fena yosun problemleri yaşadığımız oluyor. Eğer musluk suyunuz çok kötü ise300- 400-500 ppm gibi değerler de ise ve özel tür canlılarınız üreme sorunu vs gibi problemler varsa osmos şart. Bitkileriniz çok nadir tür yumuşak su seviyor ise osmos şart , ama low tech bir tankınız var ise ve yumuşak su ihtiyaçları yok ise osmos şart değil. Gelelim yosun sorununa ana sebepleri besin fazlalığı ,tank kirliliği CO2 dengesizliği , uygun olmayan aydınlatma, besin yani gübre dengesizliği gibi şeyler yosunun ana sebebidir.
Montajı kolaydır ister lavabo altındaki soğuk su musluğuna ister banyo armatürüne her yere montaj yapabilirsin yada tak çıkar.
Zatek iyi firmadır ama eli ağırdır biraz ,alışverişten sonra biraz ulaşman zordur işleri yoğun tek çalışıyor. Ama işini er geç çözer :)
Osmos suya gececeksen direk Osmos suyu verme derim canlıların alışık olduğu sudan ani değişiklik iyi olmaz ,önce %20 gibi vererek başla derim zaten 130-140 ppm düşürene kadar bir hafta 10 güne yayarak azar azar ekleyerek geçiş yaparsan sağlıklı olur.
Osmos kullanacaksan GH katkısı şart bi GH katkısı edin. Ve birde tds cihazı
Osmos cihazını ilk aldığımda 10 litre kadar boşalt deme sebepleri ,carbon flitrelerini mebrandan ayırıp yıkama yapman lazımki mebranı tıkamasın , ve bu işlem bittikten sonrada biraz su yuda memrandan geçirip yıkamak faydalı olur.
Alacağın ürün dediği gibi satte ortalama o kadar su verir onun 2-3 katı kadarda atık suyun çıkar bilgin olsun,sufaturasına takıntılı biri isen ve çok akvaryum varsa etkiler bilgin olsun. İyi hobiler
Yosun sorununu osmosa geçince hiç olmayacakmış gibi düşünmeyin sakın , osmos kullandığımız halde fena yosun problemleri yaşadığımız oluyor. Eğer musluk suyunuz çok kötü ise300- 400-500 ppm gibi değerler de ise ve özel tür canlılarınız üreme sorunu vs gibi problemler varsa osmos şart. Bitkileriniz çok nadir tür yumuşak su seviyor ise osmos şart , ama low tech bir tankınız var ise ve yumuşak su ihtiyaçları yok ise osmos şart değil. Gelelim yosun sorununa ana sebepleri besin fazlalığı ,tank kirliliği CO2 dengesizliği , uygun olmayan aydınlatma, besin yani gübre dengesizliği gibi şeyler yosunun ana sebebidir.
Montajı kolaydır ister lavabo altındaki soğuk su musluğuna ister banyo armatürüne her yere montaj yapabilirsin yada tak çıkar.
Zatek iyi firmadır ama eli ağırdır biraz ,alışverişten sonra biraz ulaşman zordur işleri yoğun tek çalışıyor. Ama işini er geç çözer :)
Osmos suya gececeksen direk Osmos suyu verme derim canlıların alışık olduğu sudan ani değişiklik iyi olmaz ,önce %20 gibi vererek başla derim zaten 130-140 ppm düşürene kadar bir hafta 10 güne yayarak azar azar ekleyerek geçiş yaparsan sağlıklı olur.
Osmos kullanacaksan GH katkısı şart bi GH katkısı edin. Ve birde tds cihazı
Osmos cihazını ilk aldığımda 10 litre kadar boşalt deme sebepleri ,carbon flitrelerini mebrandan ayırıp yıkama yapman lazımki mebranı tıkamasın , ve bu işlem bittikten sonrada biraz su yuda memrandan geçirip yıkamak faydalı olur.
Alacağın ürün dediği gibi satte ortalama o kadar su verir onun 2-3 katı kadarda atık suyun çıkar bilgin olsun,sufaturasına takıntılı biri isen ve çok akvaryum varsa etkiler bilgin olsun. İyi hobiler
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
