ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fatihm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Temmuz 2008 21:30
Son Ziyaret:
29 Temmuz 2017 19:51
Toplam Mesaj:
249 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Murat
Doğum Tarihi:
09 Ağustos 1977
Yaş:
48
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Hikari Balık Yemleri
Hikarinin yemlerini şahsen ben kullanıyorum gerçekten çok seviliyor herkeze tavsiye ederim.[:iyi:]
Hikarinin yemlerini şahsen ben kullanıyorum gerçekten çok seviliyor herkeze tavsiye ederim.[:iyi:]
Jübile Sonrası Bitkili ile Dönüş;) yeni foto 5syf.
Maydonuz dediklerin sanırım African Water Fern (Bolbitis Heudelotii) o bitkiler kuma gömme siyah köklü iseler dal kaya üzerinde ancak yaşarlar.
Maydonuz dediklerin sanırım African Water Fern (Bolbitis Heudelotii) o bitkiler kuma gömme siyah köklü iseler dal kaya üzerinde ancak yaşarlar.
Jübile Sonrası Bitkili ile Dönüş;) yeni foto 5syf.
Kolay gelsin Onur dönüşün muhteşem olucak inşaallah. :)) Co2 difizörünü biraz daha aşağıya indirirsen çözülme oranı daha da artacaktır .
Kolay gelsin Onur dönüşün muhteşem olucak inşaallah. :)) Co2 difizörünü biraz daha aşağıya indirirsen çözülme oranı daha da artacaktır .
İhtiyar Tankımın En Son Hali
Işik tesisatını birlikte yapmıştık en sonunda tüp de eklenince sisteme cidden cok iyi oldu fotosentez patlamiş zaten benden aldiğin bitkiler bende okadar güzel görünmüyorlardi renklerine bittim açikcasi.
Işik tesisatını birlikte yapmıştık en sonunda tüp de eklenince sisteme cidden cok iyi oldu fotosentez patlamiş zaten benden aldiğin bitkiler bende okadar güzel görünmüyorlardi renklerine bittim açikcasi.
Kond İsimli Üyenin İlanlarına Aldanmayın
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.22.24.128','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss94','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.79','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_676">.AFc_body676{} .AFc_all676,a.AFc_all676:hover,a.AFc_all676:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0} ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000484'){document.write(" ")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_FIREFOX=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_FIREFOX=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_FIREFOX/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_FIREFOX<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=1998;_AF2$.fbw=true." ")}}
[QUOTE=capo di capi]
[QUOTE=Salem]Murat bey, şu aşağıdaki foto 100 sap fotosu mudur ? Bu fotoğraftaki miktarın ücreti ne kadardır ?

[/QUOTE]
Ümit Bey , bu parvulayı Murat Kondakçı 10 tl ye satıyordu.. Böylesine mikro bir bitkiyi saç teli gibi dal hesabı satmasından muzdariptim. Mağdur olanlar ise daha enteresan bir dertten muzdarip..O sattığı saç tellerinin de 100 dal olmadığını söylüyorlar..Tamam cinsi itibari ile az uz da bari 100 daL olaydı..
Sorun şu ki , en başta da söylediğim gibi böylesine saç teli gibi bir bitkiyi tek tek dal hesabı fiyatlandırmak abes. İşin püf noktası , beynelminelde how much diye satılan ürün Murat Beyde how many olarak satılıyor..
Şimdi kurallara aykırı olmasa muadil ilanları bir fikir vermesi açısından teşhir edeceğim ama olmaz.
Micra bitkisini de 1 yıl önce 1 dalı 50 kuruştan bizzat satın aldım. (100 dalı 50 tlye geliyor).. Dediği şey : O bir sene öncenin fiyatı o kadardı ..gibisinden bir savunma.. piyasada azdı , pahalıydı demeye getiriyor yani.. Allahtan yanındaydım da pahalı olsa da tam sayısında aldım.
Aynı tarihlerde kendisi takas da yapıyordu.. Elimde Anubias hastifolia bitkisi vardı. Takas edermisiniz dedim.. Gitmiş beynelminel forumlardan ucuz bir fiyat bulmuş.. 4euro civarlarında.. O değerde takas ederim diyor.. Yani kendi satışında arz talep ve piyasa koşullarındaki dalgalanmaları gözönüne alırken , takasta uluslararası taban fiyatı baz alması ve bunu ticari bilinçle yapması enteresan..Büyük Ticari işletme politikaları gibi..
[/QUOTE]
İlanı 50 kuruştan verdim pahalı geldiyse almasaydın bu bitki 10 kuruştan 1 kuruştan satılacaktır diye bir kaidemi var ..
Ben o bitkiyi 50 kuruştan satarken benden ucuza satanıda yoktu ve sende bulamadınki tee karşılardan kalktın geldin ve benden o ürünü aldın pahalı satıyor olsaydım okadar eziyete girmezdin heralde..
O anübias meselesini hatırlattığın iyi oldu birde benden dinleyin hikayeyi 4 euro :d onun sen olduğunu unutmuşum ..
Birgün bir mesaj geldi çok eski tarih olduğu için silinmiş gitmiş (keşki kalsaydı da arkadaşın iç yüzü daha net ortaya çıkardı )
Tam hatırlamıyorum ama yaklaşık şu şekildegelişmişti.
Capo di capi : Selamlar elimde çok özel bir tür anübias var takas edermisiniz.
Kond: Tabi olur nedir türü istediğiniz fiyat nedir.
Capo di capi Anubias hastifolia çok değerli bir türdür bana yurt dışından geldi türkiyede de yok 50 tl istiyorum ..
Bende bunun üzerine bir fiyat araştırmasına gittim türkiyede fiyat karşılaştırmasını yapabileceğim bir satıcı bulamadığım için yabanci web sitelerinden birinde aynı bitkiyi satan bir link buldum ve aynı site türkiyede satılan bir anübias türünü de satmakta idi ve onunda fiyatı Anubias hastifolia ile aynı ve (hatırlamıyorum geçmiş tarih) 4 euro idi ve ben arkadaşa linki vererek şu teklifi yaptım
Kond: Satmış olduğun bitki şu sitede var.. orda x bitkisinden de var o x bitkisi türkiyede de var türkiyedeki fiyatı 20 tl kıyaslarsak senin bitkinde 20 tl eder ve o fiyata takasda değerlendirebiliriz ..
Şimdi gelelim bu arkadaşın dürüst ve güvenilirliğine :
Arkadaşın forumda bu konu açıldığından beri bana karşı olan memnuniyetsizliği yaptığımız alışverişlerden doğmuş olan maduriyeti olduğunu gayet net kelimelerle belirtti.
Ama yine bu arkadaş 4 kasım 2012 de 1.5 ay kadar önce bana bir mesaj atmış buyrun mesaja bakalım .

Ne yazmış 5 tl ye sattığım (Piyasada daha ucuza satan görmemiştim ben Tüm satışlarımda olduğu gibi bu üründe de varsa daha ucuza herzaman satma taraftarıyımdır ) l144 yavruları için pazarlık istemiş Üstüne birde demiş ki bak ben senden alışveriş yaptım eski dostuz bir geçmişimiz var bi indirim yap.. Ben bu manayı çıkartıyorum dost sanıyorum memnun kalmış bir müşteri imajını veriyor..
Ama gelin görünki arkadaş bana karşı neler yazdı çizdi buralarda..
Artık yorumu siteye sakinleri ve yönetime bırakıyorum.
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.22.24.128','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss94','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.79','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_428">.AFc_body428{} .AFc_all428,a.AFc_all428:hover,a.AFc_all428:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0} ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000484'){document.write(" ")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_FIREFOX=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_FIREFOX=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_FIREFOX/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_FIREFOX<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=1998;_AF2$.fbw=true." ")}}
[QUOTE=ethem]
Teşekkür ediyorum Ethem bey sizinle de alışveriş yapmıştık telefon ile görüşmemiz olmuştu ..
Burda tabiki bir madur olan arkadaş varsa giderme taraftarıyım ama arkadaşlar dar bir açı ile olaya bakıp beni suçluyorlar ki ve beni suçlayan arkadaşlar düne kadar benimle can kardeşmiş gibi mesajlaşıp görüşüyorlardı..
Burda haksız olduğunu düşündüğüm sonradan çıkmış yanlış anlamalara cevap yazmaktan konuyu başlatan arkadaşın maduriyeti ile ilgilenemedik bile.
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.22.24.128','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss94','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.79','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_982">.AFc_body982{} .AFc_all982,a.AFc_all982:hover,a.AFc_all982:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0} ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000484'){document.write(" ")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_FIREFOX=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_FIREFOX=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_FIREFOX/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_FIREFOX<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=1998;_AF2$.fbw=true." ")}}
[QUOTE=BuRAK]
[QUOTE=Kond]
Pavrulalar konusunu biraz açmak istiyorum Tüm pavrula alan arkadaşlar için:
Rahat ve fazla ürese bende daha fazlasını daha ucuza satmak yada takasla vermek isterim ki herkez bu bitkiyi akvaryumunda kullansın lakin yavaş gelişen ve çok istenen güzel bir bitki
Benim satışıma az veya memnuniyet konusunda değinenler olmuş bu konuda da Bitkiyi almadan telefon ile görüştüğüm kişilere 100 sapın cidden çok az olduğunu bir araya topladığınızda serçe parmak kalınlığında bile olmadığını belirtiyorum .. Ve tekrarlıyorum kendim bile sayarak koyduğum halde gözüme az gelmekte ve her zaman fazlasını ekliyorum
Yanıma gelip görerek alan arkadaşların hepsinden de bu yorumu alıyorum ama dediğim gibi su altında ancak bukadar oluyor daha fazlasını veremiyorum verebilen varsa ondan temin edin..
[/QUOTE]
100 yaprak veriyor olsanız bile kişinin bilgisizliğinden yararlanıp bir nevi kazıklıyorsunuz.
Takas listenizde bir sürü elektronik alet var madem bu kadar yorum alıyorsunuz.
Madem kendiniz yazdığınız gibi size bile az geliyor.
İnsanları 1 resim çekerek bilgilendirmek bu kadar zor olmamalı ? Kaç dk nızı alır ?
Ticari Düşünmediğiniz sürece bu hızla çoğalan bir bitkinin bana yavaş geliştiğini söyleyemezsiniz.
Buda bana gelen porsiyonun resmi keşke kameram net olsada sayma fırsatı bulabilirsem.
Aradan 1 yıl geçti 70-80 gibi birşey saydığımı hatırlıyorum.Net rakam vererek yalan söylemek istemiyorum.

[/QUOTE]
Kendi açtığın kuyuya kendin düşüyorsun
Üsteki fotolarda 10 haftada bitki nerede ise 100 katına ulaşıyor ama sen 1 yılda ancak resimde görüldükleri kadar oldular diyorsun hani bukadar kolay üriyen bir bitki idi bu sende niye üremedi ?
Bahsettiğin kadar hızlı üreseydi herkez çok daha fazla üretir ve çok daha ucuza satılan bir bitki olurdu .
Üremiyorki bulunmuyorki hala bugun bana özel mesajla bu bitkiden almak isteyorum diyen insanlar var.
Konuyu takip eden arkadaşlardan özür dilemek istiyorum bu şekilde haksız suçlamalar yapıldığı sürece cevap vermekten kendimi alı koyamıyorum
Herkeze iyi forumlar.
Onur Yıldız 2012-12-23 00:56:42
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.22.24.128','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss94','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.79','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("

[/QUOTE]
Ümit Bey , bu parvulayı Murat Kondakçı 10 tl ye satıyordu.. Böylesine mikro bir bitkiyi saç teli gibi dal hesabı satmasından muzdariptim. Mağdur olanlar ise daha enteresan bir dertten muzdarip..O sattığı saç tellerinin de 100 dal olmadığını söylüyorlar..Tamam cinsi itibari ile az uz da bari 100 daL olaydı..
Sorun şu ki , en başta da söylediğim gibi böylesine saç teli gibi bir bitkiyi tek tek dal hesabı fiyatlandırmak abes. İşin püf noktası , beynelminelde how much diye satılan ürün Murat Beyde how many olarak satılıyor..
Şimdi kurallara aykırı olmasa muadil ilanları bir fikir vermesi açısından teşhir edeceğim ama olmaz.
Micra bitkisini de 1 yıl önce 1 dalı 50 kuruştan bizzat satın aldım. (100 dalı 50 tlye geliyor).. Dediği şey : O bir sene öncenin fiyatı o kadardı ..gibisinden bir savunma.. piyasada azdı , pahalıydı demeye getiriyor yani.. Allahtan yanındaydım da pahalı olsa da tam sayısında aldım.
Aynı tarihlerde kendisi takas da yapıyordu.. Elimde Anubias hastifolia bitkisi vardı. Takas edermisiniz dedim.. Gitmiş beynelminel forumlardan ucuz bir fiyat bulmuş.. 4euro civarlarında.. O değerde takas ederim diyor.. Yani kendi satışında arz talep ve piyasa koşullarındaki dalgalanmaları gözönüne alırken , takasta uluslararası taban fiyatı baz alması ve bunu ticari bilinçle yapması enteresan..Büyük Ticari işletme politikaları gibi..
[/QUOTE]
İlanı 50 kuruştan verdim pahalı geldiyse almasaydın bu bitki 10 kuruştan 1 kuruştan satılacaktır diye bir kaidemi var ..
Ben o bitkiyi 50 kuruştan satarken benden ucuza satanıda yoktu ve sende bulamadınki tee karşılardan kalktın geldin ve benden o ürünü aldın pahalı satıyor olsaydım okadar eziyete girmezdin heralde..
O anübias meselesini hatırlattığın iyi oldu birde benden dinleyin hikayeyi 4 euro :d onun sen olduğunu unutmuşum ..
Birgün bir mesaj geldi çok eski tarih olduğu için silinmiş gitmiş (keşki kalsaydı da arkadaşın iç yüzü daha net ortaya çıkardı )
Tam hatırlamıyorum ama yaklaşık şu şekildegelişmişti.
Capo di capi : Selamlar elimde çok özel bir tür anübias var takas edermisiniz.
Kond: Tabi olur nedir türü istediğiniz fiyat nedir.
Capo di capi Anubias hastifolia çok değerli bir türdür bana yurt dışından geldi türkiyede de yok 50 tl istiyorum ..
Bende bunun üzerine bir fiyat araştırmasına gittim türkiyede fiyat karşılaştırmasını yapabileceğim bir satıcı bulamadığım için yabanci web sitelerinden birinde aynı bitkiyi satan bir link buldum ve aynı site türkiyede satılan bir anübias türünü de satmakta idi ve onunda fiyatı Anubias hastifolia ile aynı ve (hatırlamıyorum geçmiş tarih) 4 euro idi ve ben arkadaşa linki vererek şu teklifi yaptım
Kond: Satmış olduğun bitki şu sitede var.. orda x bitkisinden de var o x bitkisi türkiyede de var türkiyedeki fiyatı 20 tl kıyaslarsak senin bitkinde 20 tl eder ve o fiyata takasda değerlendirebiliriz ..
Şimdi gelelim bu arkadaşın dürüst ve güvenilirliğine :
Arkadaşın forumda bu konu açıldığından beri bana karşı olan memnuniyetsizliği yaptığımız alışverişlerden doğmuş olan maduriyeti olduğunu gayet net kelimelerle belirtti.
Ama yine bu arkadaş 4 kasım 2012 de 1.5 ay kadar önce bana bir mesaj atmış buyrun mesaja bakalım .

Ne yazmış 5 tl ye sattığım (Piyasada daha ucuza satan görmemiştim ben Tüm satışlarımda olduğu gibi bu üründe de varsa daha ucuza herzaman satma taraftarıyımdır ) l144 yavruları için pazarlık istemiş Üstüne birde demiş ki bak ben senden alışveriş yaptım eski dostuz bir geçmişimiz var bi indirim yap.. Ben bu manayı çıkartıyorum dost sanıyorum memnun kalmış bir müşteri imajını veriyor..
Ama gelin görünki arkadaş bana karşı neler yazdı çizdi buralarda..
Artık yorumu siteye sakinleri ve yönetime bırakıyorum.
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.22.24.128','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss94','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.79','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("
Arkadaşlar dikkatimi çeken konu açılışından bu yana yaprak yada sap diye konuşuluyor.
Kök üzerinde onlarca sap yada diger terimle yaprak bulunuyor.
Yeni sürgün kök tek yaprak olarak daha sonradan yaprak sayısını arttırarak gelişimine devam eder.
Alış veriş yaparken aslında detayı ile konuşmak gerekir diye düşünüyorum.
Egerki sürdürülebilir dostluk ve alış veriş olması için özveri gerekiyor.
Murat bey sizinle degişik zamanlarda birkaç telefon görüşmesi yaptıgımızı hatırlıyorum,alışveriş yapmamız nasip olmadı.Kişiliğiniz hakkında sizi tanımadıgımdan alış verişte bulunmadıgımdan dolayı yorum yapamam. Konuşma karakteriniz öz güvenilirdi, bu konuşmalar samimiyetinden dolayı bu kadar kişinin gönlünü alıp tatlılıkla halletmek sizin elinizdedir diyebilir.
[/QUOTE]Teşekkür ediyorum Ethem bey sizinle de alışveriş yapmıştık telefon ile görüşmemiz olmuştu ..
Burda tabiki bir madur olan arkadaş varsa giderme taraftarıyım ama arkadaşlar dar bir açı ile olaya bakıp beni suçluyorlar ki ve beni suçlayan arkadaşlar düne kadar benimle can kardeşmiş gibi mesajlaşıp görüşüyorlardı..
Burda haksız olduğunu düşündüğüm sonradan çıkmış yanlış anlamalara cevap yazmaktan konuyu başlatan arkadaşın maduriyeti ile ilgilenemedik bile.
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.22.24.128','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss94','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.79','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("
Pavrulalar konusunu biraz açmak istiyorum Tüm pavrula alan arkadaşlar için:
Rahat ve fazla ürese bende daha fazlasını daha ucuza satmak yada takasla vermek isterim ki herkez bu bitkiyi akvaryumunda kullansın lakin yavaş gelişen ve çok istenen güzel bir bitki
Benim satışıma az veya memnuniyet konusunda değinenler olmuş bu konuda da Bitkiyi almadan telefon ile görüştüğüm kişilere 100 sapın cidden çok az olduğunu bir araya topladığınızda serçe parmak kalınlığında bile olmadığını belirtiyorum .. Ve tekrarlıyorum kendim bile sayarak koyduğum halde gözüme az gelmekte ve her zaman fazlasını ekliyorum
Yanıma gelip görerek alan arkadaşların hepsinden de bu yorumu alıyorum ama dediğim gibi su altında ancak bukadar oluyor daha fazlasını veremiyorum verebilen varsa ondan temin edin..
[/QUOTE]
100 yaprak veriyor olsanız bile kişinin bilgisizliğinden yararlanıp bir nevi kazıklıyorsunuz.
Takas listenizde bir sürü elektronik alet var madem bu kadar yorum alıyorsunuz.
Madem kendiniz yazdığınız gibi size bile az geliyor.
İnsanları 1 resim çekerek bilgilendirmek bu kadar zor olmamalı ? Kaç dk nızı alır ?
Parvulaların gelişimi
0
2hafta
4hafta
6hafta
8hafta
10 hafta
Ticari Düşünmediğiniz sürece bu hızla çoğalan bir bitkinin bana yavaş geliştiğini söyleyemezsiniz.
Buda bana gelen porsiyonun resmi keşke kameram net olsada sayma fırsatı bulabilirsem.
Aradan 1 yıl geçti 70-80 gibi birşey saydığımı hatırlıyorum.Net rakam vererek yalan söylemek istemiyorum.

[/QUOTE]
Kendi açtığın kuyuya kendin düşüyorsun
Üsteki fotolarda 10 haftada bitki nerede ise 100 katına ulaşıyor ama sen 1 yılda ancak resimde görüldükleri kadar oldular diyorsun hani bukadar kolay üriyen bir bitki idi bu sende niye üremedi ?
Bahsettiğin kadar hızlı üreseydi herkez çok daha fazla üretir ve çok daha ucuza satılan bir bitki olurdu .
Üremiyorki bulunmuyorki hala bugun bana özel mesajla bu bitkiden almak isteyorum diyen insanlar var.
Konuyu takip eden arkadaşlardan özür dilemek istiyorum bu şekilde haksız suçlamalar yapıldığı sürece cevap vermekten kendimi alı koyamıyorum
Herkeze iyi forumlar.
Kond İsimli Üyenin İlanlarına Aldanmayın
[QUOTE=Salem]Murat bey, şu aşağıdaki foto 100 sap fotosu mudur ? Bu fotoğraftaki miktarın ücreti ne kadardır ?

[/QUOTE]
Eski bir resim tekrar sayıp yeni bir tane de çekerim ama muhtemelen 100 sap var 100 sapını 10 tl ye satıyorum ama 2 parti alan olursa 1 parti daha hediye ediyorum. 300 yaprak 20 tl ye geliyor
Tekrarlıyorum su altında yetiştirdiğim bir bitkidir su üstü saksıda yetiştirsem çok daha ucuza çok daha fazlasını verebilirim belki ama bu seferde alan arkadaşlar su altına adaptasyonu sırasında çok fazla kayıp vereceklerdir..
Çok kısa google den yaptığım 3 aramayı da buraya eklemek istiyorum .. linkleri de koydum ama reklam olur derseniz yönetici arkadaşlar kaldırabilir linkleri..
1 kök 1 yaprak olarak hesaplanır.
4 yaprak 1 tl şeklinde satıştadır.
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan-petshop/eleocharis-parvula-160-yaprak-20tl-sok-indirimli-67881341
Ortalama 5-10 cm arası boydadırlar.
10 tl
2 şer dal bulunursa 70 sap yapar ..
bu şartlarda benim satışım piyasa geneline göre ucuz ve makul artı diğer üsteki satıcı hariç diğerlerinin su altı üretimi olup olmadığı bile şüpheli orjınal fotoları yok çünkü..
Onur Yıldız 2012-12-23 00:14:37
[QUOTE=Salem]Murat bey, şu aşağıdaki foto 100 sap fotosu mudur ? Bu fotoğraftaki miktarın ücreti ne kadardır ?

[/QUOTE]
Eski bir resim tekrar sayıp yeni bir tane de çekerim ama muhtemelen 100 sap var 100 sapını 10 tl ye satıyorum ama 2 parti alan olursa 1 parti daha hediye ediyorum. 300 yaprak 20 tl ye geliyor
Tekrarlıyorum su altında yetiştirdiğim bir bitkidir su üstü saksıda yetiştirsem çok daha ucuza çok daha fazlasını verebilirim belki ama bu seferde alan arkadaşlar su altına adaptasyonu sırasında çok fazla kayıp vereceklerdir..
Çok kısa google den yaptığım 3 aramayı da buraya eklemek istiyorum .. linkleri de koydum ama reklam olur derseniz yönetici arkadaşlar kaldırabilir linkleri..
160 YAPRAK 20 TL
1 kök 1 yaprak olarak hesaplanır.
4 yaprak 1 tl şeklinde satıştadır.
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan-petshop/eleocharis-parvula-160-yaprak-20tl-sok-indirimli-67881341
Eleocharis parvula
1 Bukette Yaklaşık 30 kök vardır.
Ortalama 5-10 cm arası boydadırlar.
10 tl
Satılan Canlı(lar): Parvula
Adet Fiyatı: 1Bağ 10tl, Her bağda yaklaşık 30-35 kök bulunur, her kökte birden fazla dal bulunabilir.
Toplu Alım Fiyatı: -
Adedi: bolca
Fotoğraf: Verilecek olan bitkinin fotoğrafıdır.
2 şer dal bulunursa 70 sap yapar ..
bu şartlarda benim satışım piyasa geneline göre ucuz ve makul artı diğer üsteki satıcı hariç diğerlerinin su altı üretimi olup olmadığı bile şüpheli orjınal fotoları yok çünkü..
Kond İsimli Üyenin İlanlarına Aldanmayın
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.20.94.7','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss63','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_878">.AFc_body878{} .AFc_all878,a.AFc_all878:hover,a.AFc_all878:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}![]()
![]()
")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000484'){document.write(" ")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_FIREFOX=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_FIREFOX=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_FIREFOX/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_FIREFOX<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=1998;_AF2$.fbw=true." ")}}
[QUOTE=BuRAK]
[QUOTE=Kond]
Pavrulalar konusunu biraz açmak istiyorum Tüm pavrula alan arkadaşlar için:
Rahat ve fazla ürese bende daha fazlasını daha ucuza satmak yada takasla vermek isterim ki herkez bu bitkiyi akvaryumunda kullansın lakin yavaş gelişen ve çok istenen güzel bir bitki
Benim satışıma az veya memnuniyet konusunda değinenler olmuş bu konuda da Bitkiyi almadan telefon ile görüştüğüm kişilere 100 sapın cidden çok az olduğunu bir araya topladığınızda serçe parmak kalınlığında bile olmadığını belirtiyorum .. Ve tekrarlıyorum kendim bile sayarak koyduğum halde gözüme az gelmekte ve her zaman fazlasını ekliyorum
Yanıma gelip görerek alan arkadaşların hepsinden de bu yorumu alıyorum ama dediğim gibi su altında ancak bukadar oluyor daha fazlasını veremiyorum verebilen varsa ondan temin edin..
[/QUOTE]
100 yaprak veriyor olsanız bile kişinin bilgisizliğinden yararlanıp bir nevi kazıklıyorsunuz.
Takas listenizde bir sürü elektronik alet var madem bu kadar yorum alıyorsunuz.
Madem kendiniz yazdığınız gibi size bile az geliyor.
İnsanları 1 resim çekerek bilgilendirmek bu kadar zor olmamalı ? Kaç dk nızı alır ?
Ticari Düşünmediğiniz sürece bu hızla çoğalan bir bitkinin bana yavaş geliştiğini söyleyemezsiniz.
Buda bana gelen porsiyonun resmi keşke kameram net olsada sayma fırsatı bulabilirsem.
Aradan 1 yıl geçti 70-80 gibi birşey saydığımı hatırlıyorum.Net rakam vererek yalan söylemek istemiyorum.

[/QUOTE]
Sana gönderdiğim bitkilierin fotosu burda bir akradaşımız da 100 kökü sayip bir kaseye koyup foto çekerse kaç kök göndermiş olduğum ortaya cıkar sanırım fotonun çekiliş tarihinin sana gönderdiğim tarihle aynı olduğunu fotoğrafın özellikler kısmına bakarsan görme şansın olur ..

100 sap fotosu da varmış onu da ekliyeyim ..


ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.20.94.7','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss63','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_760">.AFc_body760{} .AFc_all760,a.AFc_all760:hover,a.AFc_all760:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}![]()
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000484'){document.write(" ")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_FIREFOX=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_FIREFOX=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_FIREFOX/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_FIREFOX<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=1998;_AF2$.fbw=true." ")}}
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.20.94.7','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss63','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("
Pavrulalar konusunu biraz açmak istiyorum Tüm pavrula alan arkadaşlar için:
Rahat ve fazla ürese bende daha fazlasını daha ucuza satmak yada takasla vermek isterim ki herkez bu bitkiyi akvaryumunda kullansın lakin yavaş gelişen ve çok istenen güzel bir bitki
Benim satışıma az veya memnuniyet konusunda değinenler olmuş bu konuda da Bitkiyi almadan telefon ile görüştüğüm kişilere 100 sapın cidden çok az olduğunu bir araya topladığınızda serçe parmak kalınlığında bile olmadığını belirtiyorum .. Ve tekrarlıyorum kendim bile sayarak koyduğum halde gözüme az gelmekte ve her zaman fazlasını ekliyorum
Yanıma gelip görerek alan arkadaşların hepsinden de bu yorumu alıyorum ama dediğim gibi su altında ancak bukadar oluyor daha fazlasını veremiyorum verebilen varsa ondan temin edin..
[/QUOTE]
100 yaprak veriyor olsanız bile kişinin bilgisizliğinden yararlanıp bir nevi kazıklıyorsunuz.
Takas listenizde bir sürü elektronik alet var madem bu kadar yorum alıyorsunuz.
Madem kendiniz yazdığınız gibi size bile az geliyor.
İnsanları 1 resim çekerek bilgilendirmek bu kadar zor olmamalı ? Kaç dk nızı alır ?
Parvulaların gelişimi
0
2hafta
4hafta
6hafta
8hafta
10 hafta
Ticari Düşünmediğiniz sürece bu hızla çoğalan bir bitkinin bana yavaş geliştiğini söyleyemezsiniz.
Buda bana gelen porsiyonun resmi keşke kameram net olsada sayma fırsatı bulabilirsem.
Aradan 1 yıl geçti 70-80 gibi birşey saydığımı hatırlıyorum.Net rakam vererek yalan söylemek istemiyorum.

[/QUOTE]
Sana gönderdiğim bitkilierin fotosu burda bir akradaşımız da 100 kökü sayip bir kaseye koyup foto çekerse kaç kök göndermiş olduğum ortaya cıkar sanırım fotonun çekiliş tarihinin sana gönderdiğim tarihle aynı olduğunu fotoğrafın özellikler kısmına bakarsan görme şansın olur ..

100 sap fotosu da varmış onu da ekliyeyim ..


ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'23.20.94.7','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss63','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("
Kond İsimli Üyenin İlanlarına Aldanmayın
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'50.16.36.9','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss229','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_563">.AFc_body563{} .AFc_all563,a.AFc_all563:hover,a.AFc_all563:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}![]()
![]()
")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000484'){document.write(" ")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_FIREFOX=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_FIREFOX=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_FIREFOX/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_FIREFOX<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=1998;_AF2$.fbw=true." ")}}
[QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR]Chipimbileri bana ciddi ciddi cüce bunlar dedin,yanık kalmış desen eyvallah.Buda karşındakine olan saygısızlığına verdim ve,senle kavga etmemek adına sustum.Hür ve demokrat bir ülkede ve forumda olması gerektiği gibi senin hakkındaki düşüncemi yazdım,seni neden bu kadar rahatsız etti sende bundan haber ver?Birde senden şikayetçi olanlara,memnun kalmayanlara ne hakla ve ne duygu patlaması ile geri dönüşüm yazıyorsun artık buna cevap versen diyorum???[/QUOTE]
Kavga ettirecek kadar kızdırmıştım da seni bugune kadar niye sustun okadar çetrefilliydim de niye bana 1 ay önce bütün bu olanlardan sonra kızgınken takas teklif ettin bunun cevabını alabilirmiyim ?..
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'50.16.36.9','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss229','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_782">.AFc_body782{} .AFc_all782,a.AFc_all782:hover,a.AFc_all782:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}![]()
![]()
")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000484'){document.write(" ")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_FIREFOX=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_FIREFOX=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_FIREFOX/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_FIREFOX<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=1998;_AF2$.fbw=true." ")}}
[QUOTE=Kribensis]
Forum üyeliğim boyunca bir üyenin bu kadar çok olumsuz geri bildirime sahip olduğunu ilk kez görüyorum. Allah yardımcınız olsun. Özellikle birden fazla üyenin 'karidesler söylediğinden daha küçüktü' veya 'yazdığı fiyatın dışında fiyat talep etti' demesi, hakaret etmeksizin olumsuz geri bildirim yazan üyelere 'çirkef, edepsiz, terbiyesiz' gibi kelimeler kullanmanız çok dikkatimi çekti. Bir dost tavsiyesi olarak kabul ederseniz, bence bir an önce üyeliğinizi iptal ettirmeli ve temiz bir sayfa açmalısınız. Aşağıda üste üste duran üç geri bildirimi göreceksiniz. Bu bir tesadüf olabilir mi? Bu arkadaşların üçüde yalan söylüyor olabilir mi? Normalde bu tür atışmaların içine artık pek girmiyorum ama benim başıma gelmese bile, mağdur olanları tanımasamda, nerede haksızlık varsa orada bende olurum. Kimse kafasını kuma gömmesin. Bugün başkasına, yarın size.
[/QUOTE]
Bilmiyorum hiç karides besledinizmi ama kiraz karidesin erkeği zaten en fazla 1.5 cm ye geliyor dişisi de 3 cm oluyor damızlık olma boyları dişilerde 2 cm damızlı kaltı sattığım canlılar da 1.5 cm yi aşmamış canlılar tabiki sadece internet üzerinden fotoğraflarla dişilerini görerek tanıdığı bir canlının 1 cm lik küçücük birşey olduğunu gören biri karides de daha önce beslemediyse bu yorumu yapması doğal ama biraz da kötü bildirim olsun diye büyüteçle göremedim falan demiş bu arkadaşın kendi taktiri ben büyüteç kullanmadan topluyabiliyorum en azından..
2. olumsuz geri bildirimde bulunan arkadaş zaten karidesleri kendi gelip görerek almış dikkat etmeden geri bildirime cevap yazarken ben göndermişim demişim.. kendi gözü ile gelip görüp yavrusunu istemiş ki yavru vermişiz damızlığın fiyatının pahalı olması olabilir istediği adette alamama düşüncesi olabilir saygı duyarım fakat görerek aldığı bir ürün için sonradan öğrendim ki büyük olması lazmmış tarzında bir yorum bence çok yerinde değil
3. arakdaş da olumsuz birşey soylememiş teşekkür bile etmiş ama dediğim gibi boy herzaman için ilk defa görenler için normal bir tepki.
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'50.16.36.9','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss229','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_203">.AFc_body203{} .AFc_all203,a.AFc_all203:hover,a.AFc_all203:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}![]()
![]()
")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write(" ")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000484'){document.write(" ")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_FIREFOX=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_FIREFOX=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_FIREFOX/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_FIREFOX<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=1998;_AF2$.fbw=true." ")}}
[QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR]
[QUOTE=Kond]
[QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR]Aydın,Bursa,İzmir,İstanbul bu dört şehirden bu konuya yazanlar var,biz organize olduk seni karalıyoruz arkadaşım,sen akkaşıksın özür dileriz.[/QUOTE]
Karaladığınız şey ney pavrulalar 100 sap değilmiş de daha azmış 1 kişi varmı abi saydım dediğin adetten az göndermişin diyebilecek.
Sende öyle bir cevap veriyorsun ki seni tanımasak bedavadan balıkları dağıtıyormuşsun gibi bir izlenim bırakacaksın. Daha dün sanki bulunmaz hint kumaşı imiş gibi mipimwelerini Türkiyenin en büyük boylu kolonisi deyip fahiş fiyattan satmaya çalışan sendin..
[/QUOTE]
Konunun bu şekilde mahalle kavgasına dönmesinden son derece rahatsızım Diyorsun ama yine Mipimbwe yi doğru yazıp yazamamam konusunda benimle dalga geçip küçük düşürmeye çalışıyorsun bu sana yakışmıyor özellikle sana yakışmıyor çünkü forumda belirli bir geçmişi olan sevilen belkide örnek alınan bir kişisin ama hala ufak hesapların peşindesin ..
Forumda bu başlığı gördükten sonra beni telefon ile arayanlar '' hadi diğerlerini boşver de Gökhanın bu şekilde yazılar yazmasını ona yakıştıramadım'' diyen birçok kişi oldu.
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'50.16.36.9','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss229','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("
Kavga ettirecek kadar kızdırmıştım da seni bugune kadar niye sustun okadar çetrefilliydim de niye bana 1 ay önce bütün bu olanlardan sonra kızgınken takas teklif ettin bunun cevabını alabilirmiyim ?..
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'50.16.36.9','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss229','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("
İğneyi kendimize, çuvaldızı başkasına batıracağız birazda.
| cenksel2001 | Tarih: 03/01/2011 22:16:08 |
![]() | Murat bey bu satışı hobici değil ticaret mantığı le yaptığından gönderdiği karidesleri büyütecle zor gördüm ben takas yapmıştım belkide nakitte farklı hareket ediyordur. Tercih sizin. Cevap: Size gönderdiğim bitkilerde anlaştığımızın çok üstünde ürün gönderdim karideslerin boyutları yine belirttiğim gibi 1-1,5 cm arasındadır aralarında ufak çıkanlar belirttiğim adedin içine dahil değildir fazladan kaçanlar .. |
| harunutku | Tarih: 03/01/2011 17:36:21 |
![]() | Kendisinden uzunca süre önce karides ve bitki almıştım.Hobiyle biraz uğraşınca anladım ki,satılan karides görünebilecek boyutta, bitki de azıcık gelişkin olmalıymış. Umarım bundan sonra yeni hobicilere bu prensiple yaklaşır. Cevap: Ne konuşup nasıl anlaştıisek onu göndermişimdir .. |
| ahtclb | Tarih: 23/11/2010 16:48:39 |
![]() | Karidesler geldi suanlık hepsi canlı gozukuyo damızlık altı almıstım fakat aralarında kucuklerde cok damızlık pek denememez yavrular var. Saymadım acıkcası 100 taneler mı dıyo ama paketlenme iyi olmuş. teşekkürler Cevap: Küçükler ağa takılıyor mecbur karışıyor araya ama onlar extradır 100 ün üzerinde karides yollanmıştır emin olabilir hatta üşenmezseniz sayabilirsiniz .. ben üşanmiyorum tek tek sayıyorum .. |
Bilmiyorum hiç karides besledinizmi ama kiraz karidesin erkeği zaten en fazla 1.5 cm ye geliyor dişisi de 3 cm oluyor damızlık olma boyları dişilerde 2 cm damızlı kaltı sattığım canlılar da 1.5 cm yi aşmamış canlılar tabiki sadece internet üzerinden fotoğraflarla dişilerini görerek tanıdığı bir canlının 1 cm lik küçücük birşey olduğunu gören biri karides de daha önce beslemediyse bu yorumu yapması doğal ama biraz da kötü bildirim olsun diye büyüteçle göremedim falan demiş bu arkadaşın kendi taktiri ben büyüteç kullanmadan topluyabiliyorum en azından..
2. olumsuz geri bildirimde bulunan arkadaş zaten karidesleri kendi gelip görerek almış dikkat etmeden geri bildirime cevap yazarken ben göndermişim demişim.. kendi gözü ile gelip görüp yavrusunu istemiş ki yavru vermişiz damızlığın fiyatının pahalı olması olabilir istediği adette alamama düşüncesi olabilir saygı duyarım fakat görerek aldığı bir ürün için sonradan öğrendim ki büyük olması lazmmış tarzında bir yorum bence çok yerinde değil
3. arakdaş da olumsuz birşey soylememiş teşekkür bile etmiş ama dediğim gibi boy herzaman için ilk defa görenler için normal bir tepki.
ANCHORFREE_VERSION="623161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'50.16.36.9','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'','AFH':'hss229','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.78','fbw':false,'FBWCNT_FIREFOX':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("
Karaladığınız şey ney pavrulalar 100 sap değilmiş de daha azmış 1 kişi varmı abi saydım dediğin adetten az göndermişin diyebilecek.
Sende öyle bir cevap veriyorsun ki seni tanımasak bedavadan balıkları dağıtıyormuşsun gibi bir izlenim bırakacaksın. Daha dün sanki bulunmaz hint kumaşı imiş gibi mipimwelerini Türkiyenin en büyük boylu kolonisi deyip fahiş fiyattan satmaya çalışan sendin..
[/QUOTE]
İşine gelmediği zaman bu kadar basite indirgeyemezsin,karşılığında para alıyorsun.Ticari ahlak diye bir olgu var,sen ne kadar bihaber olsanda...
O adını bile doğru yazamadığın Mpimbwe Blue kolonisini aldığım fiyattan ilana koydum ve rahat ol sattımda.Şuan 50 küsür yavrusu elimde onları büyütüyorum.Alan kişide ülkenin en büyük üretimhane ve petshop sahiplerinden biri
.O balıkların üreme ve boy olarak bir eşini daha bulamazsın,cahil cahil konuşma.
.O balıkların üreme ve boy olarak bir eşini daha bulamazsın,cahil cahil konuşma.Konunun bu şekilde mahalle kavgasına dönmesinden son derece rahatsızım lakin arkadaşada gereken cevabı vermem gerektiği için yazıyorum.Eğer üslubumda bir bozuklukluk varsa veya bir sürçi lisan ettiysem affola.
Saygılarımla...
[/QUOTE]Konunun bu şekilde mahalle kavgasına dönmesinden son derece rahatsızım Diyorsun ama yine Mipimbwe yi doğru yazıp yazamamam konusunda benimle dalga geçip küçük düşürmeye çalışıyorsun bu sana yakışmıyor özellikle sana yakışmıyor çünkü forumda belirli bir geçmişi olan sevilen belkide örnek alınan bir kişisin ama hala ufak hesapların peşindesin ..
Forumda bu başlığı gördükten sonra beni telefon ile arayanlar '' hadi diğerlerini boşver de Gökhanın bu şekilde yazılar yazmasını ona yakıştıramadım'' diyen birçok kişi oldu.
Kond İsimli Üyenin İlanlarına Aldanmayın
[QUOTE=thekobay]Burak arkadaşımızın Bursa 'da toplu parvula alımı için bende katılmıştım.Gerçekten parvulalar yok denilecek kadar azdı.Sanırım bir bağda 100 tane olması gerekiyordu ve serçe parmağımın yarısı kalınlıkla bile yoktu.O kadarı 100 tane ise vay halimize.Bende şok geçirenler arasındayım...[/QUOTE]
Pavrulalar konusunu biraz açmak istiyorum Tüm pavrula alan arkadaşlar için:
Rahat ve fazla ürese bende daha fazlasını daha ucuza satmak yada takasla vermek isterim ki herkez bu bitkiyi akvaryumunda kullansın lakin yavaş gelişen ve çok istenen güzel bir bitki
Tüccar olduğum ticari düşündüğüm konularında atıflar bulunulmuş Satıp para kazanmaktan ziyade ilanlarımdan bilen bilir takas herzaman benim daha çok memnun kaldığım bir olaydır çünkü Takasda karşılıklı 2 tarafın da istediklerini elde etmesi ve paranın cebimizde kalıp Tropica gibi bitki üreten firmalara kaymaması adına Ekonomimiz adına faydalı diye düşünüyorum .. Bitki kalitesi adına tropica bitkileri genelde Emers ortamda susuz büyüttüğü için bitkiler su altına girdiğinde adaptasyon süresi boyunca baya bir form kaybediyor ve toparlaması için çok uğraşmak gerekiyor He bu arada Tropicadan aldığımız bir bağ bitki b25 tl bile olsa içinde en az 2500 kök vardır buna yapableceğim birşey yok.
Sonuç olarak bu forumda birçok arkadaşımız gibi bende balık bitki üretip satıyorum bu ticari bir durum değil Masraflarımızı çıkartmak adına yaptığımız bir olay.
Gelen gören arkadaşlar bilir Hobi odamda Birçok özel tür balığı üretim kaygısı olmadan besliyorum birçok arkadaşım gelip sorduğunda satıyormusun dediğinde bitkiler de de bu dahil satmadığımı kendim için beslediğimi belirtiyorum.
Benim satışıma az veya memnuniyet konusunda değinenler olmuş bu konuda da Bitkiyi almadan telefon ile görüştüğüm kişilere 100 sapın cidden çok az olduğunu bir araya topladığınızda serçe parmak kalınlığında bile olmadığını belirtiyorum .. Ve tekrarlıyorum kendim bile sayarak koyduğum halde gözüme az gelmekte ve her zaman fazlasını ekliyorum
Yanıma gelip görerek alan arkadaşların hepsinden de bu yorumu alıyorum ama dediğim gibi su altında ancak bukadar oluyor daha fazlasını veremiyorum verebilen varsa ondan temin edin..
Son olarak vicdan sahibi olup ta benden pavrula alıp az olduğunu kendilerine kazık attığımı düşünen arkadaşlar akvaryumlarında hala pavrula varsa 100 sap bitki çıkartıp tek tek bir saysınlar ve benim onlara gönderdiğim bitkiden az mı çok mu olduğunu buraya yazsınlar.
100 sap temelde baktığınızda her kökte 10 ar dal olsa 10 kök gibi yapıyor 10 kökü 10 tl gibi bir fiyattan satmış oluyorum tatminkar olmasada piyasada diğer satılan bitkilere baktığınızda ortalama bir değer ...
daha ucuza satan olmazmı tabiki olur.
ama bir bitki neden bu fiyat demek biraz yanlış glosso nun kökü 1 tl den satıldığı zamanları biliyorum şuan çok daha ucuza satanlar var
aynı şekilde marsilya içinde geçerli ..
ve bende bu bitkiyi ilk aldığımda bana kargo ile gelmişti ve inanın benimde gözüme çok az gelmişti hatta bana gelenlerin birçoğu sararmış bir şekilde idi ama sonuçta içinden 3-4 kökü kurtararak yetiştirmeyi başarmıştım ve aldığım arkadaş için de hiç böyle bir yorum yapmamıştım ..
marsilyaların çürük ve sarı yapraklı olduğu konusunda da değinmiş arkadaşımız google den marsilya diye bir arama yapın ilk çıkan resimlere dikkatli bakın orda mükemmel derecede profosyonel yetiştirilmiş bir oliver knot akvaryumunda bile yaprakların içinde bazıları sarı .. bu bitki böyle ve ben gönderirken rengi bozuk yarım yamalak olanları saymıyorum bile.


[QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR]Yazdıklarının çoğu doğru bazıları saptırma Murat,ben sana kin falan duymuyorum ve o düşünce ilede bir yorum yazmadım.Düşüncemi yazdım,yine söylüyorum çetrefillisin kardeşim.Yazdıklarina gelirsek o balıkların içinde 8cm bir tane balık yoktu ve ürediklerini söyledin! İlanda yazdığın boylarla alakası yoktu.Beni çıkarıp o kadar yol teptirdin bu bile bir hak yemedir,kandırmadır,senin neyine cevap veriyim söylermİsin?Sen benimle alış veriş yapmadınki,ben senden yaptım,senin bana geri dönüşüm yazma mantığın ne?Madem kuralları biliyorsun açıklarmısın?Var git yoluna benle uğraşma.[/QUOTE]
Benim takıldığım nokta balıkları bakmaya geldin bişey demedin aradan sene geçti birşey demedin telefon açtın farklı konular içinde görüştük onlar için kusura bakma bile dedin cihipimbiler için birşey demedin bu konu açılınca niye böyle birşey yazma gereği duydun.
[QUOTE=thekobay]Burak arkadaşımızın Bursa 'da toplu parvula alımı için bende katılmıştım.Gerçekten parvulalar yok denilecek kadar azdı.Sanırım bir bağda 100 tane olması gerekiyordu ve serçe parmağımın yarısı kalınlıkla bile yoktu.O kadarı 100 tane ise vay halimize.Bende şok geçirenler arasındayım...[/QUOTE]
Pavrulalar konusunu biraz açmak istiyorum Tüm pavrula alan arkadaşlar için:
Rahat ve fazla ürese bende daha fazlasını daha ucuza satmak yada takasla vermek isterim ki herkez bu bitkiyi akvaryumunda kullansın lakin yavaş gelişen ve çok istenen güzel bir bitki
Tüccar olduğum ticari düşündüğüm konularında atıflar bulunulmuş Satıp para kazanmaktan ziyade ilanlarımdan bilen bilir takas herzaman benim daha çok memnun kaldığım bir olaydır çünkü Takasda karşılıklı 2 tarafın da istediklerini elde etmesi ve paranın cebimizde kalıp Tropica gibi bitki üreten firmalara kaymaması adına Ekonomimiz adına faydalı diye düşünüyorum .. Bitki kalitesi adına tropica bitkileri genelde Emers ortamda susuz büyüttüğü için bitkiler su altına girdiğinde adaptasyon süresi boyunca baya bir form kaybediyor ve toparlaması için çok uğraşmak gerekiyor He bu arada Tropicadan aldığımız bir bağ bitki b25 tl bile olsa içinde en az 2500 kök vardır buna yapableceğim birşey yok.
Sonuç olarak bu forumda birçok arkadaşımız gibi bende balık bitki üretip satıyorum bu ticari bir durum değil Masraflarımızı çıkartmak adına yaptığımız bir olay.
Gelen gören arkadaşlar bilir Hobi odamda Birçok özel tür balığı üretim kaygısı olmadan besliyorum birçok arkadaşım gelip sorduğunda satıyormusun dediğinde bitkiler de de bu dahil satmadığımı kendim için beslediğimi belirtiyorum.
Benim satışıma az veya memnuniyet konusunda değinenler olmuş bu konuda da Bitkiyi almadan telefon ile görüştüğüm kişilere 100 sapın cidden çok az olduğunu bir araya topladığınızda serçe parmak kalınlığında bile olmadığını belirtiyorum .. Ve tekrarlıyorum kendim bile sayarak koyduğum halde gözüme az gelmekte ve her zaman fazlasını ekliyorum
Yanıma gelip görerek alan arkadaşların hepsinden de bu yorumu alıyorum ama dediğim gibi su altında ancak bukadar oluyor daha fazlasını veremiyorum verebilen varsa ondan temin edin..
Son olarak vicdan sahibi olup ta benden pavrula alıp az olduğunu kendilerine kazık attığımı düşünen arkadaşlar akvaryumlarında hala pavrula varsa 100 sap bitki çıkartıp tek tek bir saysınlar ve benim onlara gönderdiğim bitkiden az mı çok mu olduğunu buraya yazsınlar.
100 sap temelde baktığınızda her kökte 10 ar dal olsa 10 kök gibi yapıyor 10 kökü 10 tl gibi bir fiyattan satmış oluyorum tatminkar olmasada piyasada diğer satılan bitkilere baktığınızda ortalama bir değer ...
daha ucuza satan olmazmı tabiki olur.
ama bir bitki neden bu fiyat demek biraz yanlış glosso nun kökü 1 tl den satıldığı zamanları biliyorum şuan çok daha ucuza satanlar var
aynı şekilde marsilya içinde geçerli ..
ve bende bu bitkiyi ilk aldığımda bana kargo ile gelmişti ve inanın benimde gözüme çok az gelmişti hatta bana gelenlerin birçoğu sararmış bir şekilde idi ama sonuçta içinden 3-4 kökü kurtararak yetiştirmeyi başarmıştım ve aldığım arkadaş için de hiç böyle bir yorum yapmamıştım ..
marsilyaların çürük ve sarı yapraklı olduğu konusunda da değinmiş arkadaşımız google den marsilya diye bir arama yapın ilk çıkan resimlere dikkatli bakın orda mükemmel derecede profosyonel yetiştirilmiş bir oliver knot akvaryumunda bile yaprakların içinde bazıları sarı .. bu bitki böyle ve ben gönderirken rengi bozuk yarım yamalak olanları saymıyorum bile.


[QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR]Yazdıklarının çoğu doğru bazıları saptırma Murat,ben sana kin falan duymuyorum ve o düşünce ilede bir yorum yazmadım.Düşüncemi yazdım,yine söylüyorum çetrefillisin kardeşim.Yazdıklarina gelirsek o balıkların içinde 8cm bir tane balık yoktu ve ürediklerini söyledin! İlanda yazdığın boylarla alakası yoktu.Beni çıkarıp o kadar yol teptirdin bu bile bir hak yemedir,kandırmadır,senin neyine cevap veriyim söylermİsin?Sen benimle alış veriş yapmadınki,ben senden yaptım,senin bana geri dönüşüm yazma mantığın ne?Madem kuralları biliyorsun açıklarmısın?Var git yoluna benle uğraşma.[/QUOTE]
Benim takıldığım nokta balıkları bakmaya geldin bişey demedin aradan sene geçti birşey demedin telefon açtın farklı konular içinde görüştük onlar için kusura bakma bile dedin cihipimbiler için birşey demedin bu konu açılınca niye böyle birşey yazma gereği duydun.
Kond İsimli Üyenin İlanlarına Aldanmayın
[QUOTE=BuRAK] Benim geri bildirimime cevap olarak:
''60 tl lik ürün almıştınız ben se 120 tl lik ürün göndermiştim gene de tatmın olamadıysanız sorunu sizde aramak lazım''
1.si kimse sizden 60 tl lik bitki yerine 120 tl lik bitki gönderin demedi siz bunu ilanınıza yazmışınız.
1 adet alana 1 adet bedava yazarsanız 2 adeti şu para anlamına gelir.Hediye ilana yazılmaz..
Ezbere yorum yapmayın ilk önce kaç paralık alış veriş etmişiz onu kontrol edinde yorum yazınız.
Bu yorumlarınızdan sonra arkadaşlarla aranızda geçen muhabbeti aklınızda nasıl tuttuğunuz beni düşündürüyor...
Saygılarımla...
[/QUOTE]
anlaman için ayrıntılı yazıyorum : Seninle alışverişimizde 60 tl lik pavrula istemiştin 60 tl ye 600 sap artı 1 e 1 hediyeli ise 1200 sap Artı fazladan bir 60 tl lik daha gönderdiğim anlamına geliyor hediye ettiğim kısmı ilandaki hediyenini haricinde idi ..
[QUOTE=Salem]Konu anlam veremediğim bir yöne doğru ilerliyor. Murat bey, burası size açılmış bir şikayet konusu. Bahsedilen mağduriyeti giderebilecek bir eyleminiz var ise buyrun uygulayın. Yok ise neden olmadığını açıklayarak gönül almaya çalışın en azından.
Sizinle alışverişinden hoşnut kalmamış insanlara " sen de şunu yaptın, asıl sen şusun" tavrı açıklamaların konuya hiç faydası olduğunu sanmıyorum. Aksine bu tavırla durum daha kötüye ilerlemekte.
----
Diğer üyelere gelince. Arkadaşlar sizler de "gerçekleşmiş" olan alışverişiniz var ise ve şikayetci iseniz buyrun kendi konunuzu açın. Birçok kişi aynı üyeden şikayetci olabilir ama bunu linç kültürü içerisinde yapmak bize sonuç vermeyecektir.
Saygılar
[/QUOTE]
Çok doğru bir konuya temas etmişiniz. Konu ile alkalı alakasız herkez doğru yanlış suçlamalarda bulunduğu için bende cevap vermek durumunda kalıyorum ve sorunun çözümüne ulaşmamız çok daha zorlaşıyor.
[QUOTE=_rammstein_] [QUOTE=Kond] [QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR]Aydın,Bursa,İzmir,İstanbul bu dört şehirden bu konuya yazanlar var,biz organize olduk seni karalıyoruz arkadaşım,sen akkaşıksın özür dileriz.[/QUOTE]
Karaladığınız şey ney pavrulalar 100 sap değilmiş de daha azmış 1 kişi varmı abi saydım dediğin adetten az göndermişin diyebilecek.
Sende öyle bir cevap veriyorsun ki seni tanımasak bedavadan balıkları dağıtıyormuşsun gibi bir izlenim bırakacaksın. Daha dün sanki bulunmaz hint kumaşı imiş gibi mipimwelerini Türkiyenin en büyük boylu kolonisi deyip fahiş fiyattan satmaya çalışan sendin..
[/QUOTE] Valla üstat konuya yazmayacaktım ama gökhan abiyi yakından tanısan nekadar kral dam olduğunu anlarsın. Ben gökhan abiden defalarca alış veriş yaptım? Evimdeki akvaryumdan tutunda balık konusundada bana çok yardımcı oldu ? Onu geçtim insan gibi insan kendisi ? Konuyu baştan sona okudum ve hakkını arayana neden geri bildirim yaparsınız bunuda anlamadım. Burası açık bir platform. Herkes hakkınıda arar. İsterse memnun kalmassa bunu dile getirir. ? Sırf bu yüzden forumdan soğuyorum. Bırakında insanlar hobilerini 3-5 tl az para harcayarak ve hayal kırıklığına uğramadan yapsınlar. Dahada yorum yapmayacağım. Saygılarımla. ...[/QUOTE]
Gökhan ile benimde alışverişim oldu ilk alışverişimizde kendisinden 1 kova yem almıştım ve inanın çok memnun kalmıştım dediğiniz gibi çok babacan bir tavr sergilemiş idi daha sonra birçok kez forumdan görüştük. Daha sonra Cihipimpilerim için çok iyi bir teklif sundu piyasa fiyatının çok altında sattığı leptosoma kolonisi ile takas teklifi sundu bende gel abi balıkları gör beğenirsen neden olmasın dedim geldi balıklara baktı ya bu balıklar çok küçükmüş benim aradığım Cihipimbiler Bilenler bilir Fatih dinlerin çok büyük bir cihipimbi kolonisi vardı o koloniden bahsetti onun gibi bir koloni aradığını ve bunların işine yaramıyacağını belirtti bende bu balıkları 3-4 senedir beslediğimi ama o bahsettiği balıklar kadar hiç büyümediklerini max 10 cm ye geldiğini ve dişilerinde 6 cm civarında yavru tutmaya başladıklarını belirttim merak eden arkadaşlar için sahibindende ilanları mevcut benim balıkları sattığım arkadaşlar fotolardan balık boylarını az çok tahmin eder.. Neyse sade gelelim ben balıkların büyümediğini hep küçük kaldıklarını anlatmak istedim orda da cüce çihipimbi diye bir kelime de kullandım ama burda forumda herkez bilir ki cüce cihipimbi diye bir tür yoktur ve ben bu kelimeyi Gökhanı kandırmak veya ürünü satmak için söylemedim sadece balıkların o boya gelmediklerini belirtmek amaçlı söyledim Daha sonra ayrıldı gitti .. aradan bir süre geçtikten sonra benim satışa koyduğum bütün frontoza besleyenlerin bildiği bir Mipimbwe adlandırma davası vardı Bende sırf balıkların alındığı yer belli olsun diye ilana mipimbwe blue sikupina diye yazdım ve aldığım kişinin de ismini ilanda belirttim o zamanda bu konu zaten kapanmış balıkların sahibi bile sikupinanın ayrı bir varyete olmadığını kabul etmişti .. Ama buna rağmen Gökhan bey ve birkaç arkadaşı ilanlarım altına sürekli beni rencide edici yazılar yazdı .. ozamandan bu zamana kendisi ile görüşmedik de son olarak 2 ay kadar önce Gökhanın çok yakın bir arkadaşı ile bir takas gerçekleştirecek olduk anlaştık ve o günlerde Gökhan beni aradı ve tam olarak şu kelimeleri kullandı Abi ilanına yorum yaptık ama kırmadık inşallah seni falan filan tam hatırlamıyorum ama sonuçta özür de diledi ve dediki elimde bir dış filitre var takaslıyabilirmiyiz hazır arkadaş da gelecek birlikte gelelim o zaman çok işime yaramıyacağını düşündüğüm için teklifini kabul etmedim ve görüşmeyi tamamladık herhangi bir kırgınlığım da olmadı kendisi de bana birşey söylemedi .. Daha sonra Arkadaşı geldi onunla takası yaptık Hatta geldiğinde anlaştığımız ürün ile değil farklı bir ürünü beğendiği için onunla takas yaptık. buraya kadar bana aksetmiş bir Cüce Cihipimbi kızgınlığı veya içe atmışlığı yoktu.
Sonra Malum arkadaş konuyu açınca altına Gökhanın bu kelimeleri yazması beni şoka uğrattı en son bu yazıyı yazmasını bekliyeceğim kişidir kendisi..
Ama gelin görün ki birde damızlık yavru aldığım balıklara 4-5 cm demesi kabul edilebilir bir iftira değil ve yalan tamam balıkların içinde belki 4-5 cm balık olabilir ama hepsini o kefeye soktu ve beni yalancı konumuna düşürdü
Takıldığım nokta herşey güzel giderken hiçbir kelime söylememesi ve sonrasında bana karşı bukadar kin duyucu kelimelerle saldırması oldu
Burdan kendimce çıkarttığım sonuç Gökhan beyin işi olurken ses çıkartmadığı konulara işi olmaz menfaatleri sağlanmaz ise neler yapabileceğini görmek oldu . Buna mukabil de alışverişlerimiz ve yaşadıklarımız ardından Geri bildirimlerine düşüncelerimi yazdım.
Ve siz de burda görüyorsunuz ki üste anlattığım olayların yarısına cevap bile vermeden hala benim üzerime yürüyüp kendini haklı gösterme çabası içinde.
[QUOTE=BuRAK] Benim geri bildirimime cevap olarak:
''60 tl lik ürün almıştınız ben se 120 tl lik ürün göndermiştim gene de tatmın olamadıysanız sorunu sizde aramak lazım''
1.si kimse sizden 60 tl lik bitki yerine 120 tl lik bitki gönderin demedi siz bunu ilanınıza yazmışınız.
1 adet alana 1 adet bedava yazarsanız 2 adeti şu para anlamına gelir.Hediye ilana yazılmaz..
Ezbere yorum yapmayın ilk önce kaç paralık alış veriş etmişiz onu kontrol edinde yorum yazınız.
Bu yorumlarınızdan sonra arkadaşlarla aranızda geçen muhabbeti aklınızda nasıl tuttuğunuz beni düşündürüyor...
Saygılarımla...
[/QUOTE]
anlaman için ayrıntılı yazıyorum : Seninle alışverişimizde 60 tl lik pavrula istemiştin 60 tl ye 600 sap artı 1 e 1 hediyeli ise 1200 sap Artı fazladan bir 60 tl lik daha gönderdiğim anlamına geliyor hediye ettiğim kısmı ilandaki hediyenini haricinde idi ..
[QUOTE=Salem]Konu anlam veremediğim bir yöne doğru ilerliyor. Murat bey, burası size açılmış bir şikayet konusu. Bahsedilen mağduriyeti giderebilecek bir eyleminiz var ise buyrun uygulayın. Yok ise neden olmadığını açıklayarak gönül almaya çalışın en azından.
Sizinle alışverişinden hoşnut kalmamış insanlara " sen de şunu yaptın, asıl sen şusun" tavrı açıklamaların konuya hiç faydası olduğunu sanmıyorum. Aksine bu tavırla durum daha kötüye ilerlemekte.
----
Diğer üyelere gelince. Arkadaşlar sizler de "gerçekleşmiş" olan alışverişiniz var ise ve şikayetci iseniz buyrun kendi konunuzu açın. Birçok kişi aynı üyeden şikayetci olabilir ama bunu linç kültürü içerisinde yapmak bize sonuç vermeyecektir.
Saygılar
[/QUOTE]
Çok doğru bir konuya temas etmişiniz. Konu ile alkalı alakasız herkez doğru yanlış suçlamalarda bulunduğu için bende cevap vermek durumunda kalıyorum ve sorunun çözümüne ulaşmamız çok daha zorlaşıyor.
[QUOTE=_rammstein_] [QUOTE=Kond] [QUOTE=GÖKHAN ÖZDEMİR]Aydın,Bursa,İzmir,İstanbul bu dört şehirden bu konuya yazanlar var,biz organize olduk seni karalıyoruz arkadaşım,sen akkaşıksın özür dileriz.[/QUOTE]
Karaladığınız şey ney pavrulalar 100 sap değilmiş de daha azmış 1 kişi varmı abi saydım dediğin adetten az göndermişin diyebilecek.
Sende öyle bir cevap veriyorsun ki seni tanımasak bedavadan balıkları dağıtıyormuşsun gibi bir izlenim bırakacaksın. Daha dün sanki bulunmaz hint kumaşı imiş gibi mipimwelerini Türkiyenin en büyük boylu kolonisi deyip fahiş fiyattan satmaya çalışan sendin..
[/QUOTE] Valla üstat konuya yazmayacaktım ama gökhan abiyi yakından tanısan nekadar kral dam olduğunu anlarsın. Ben gökhan abiden defalarca alış veriş yaptım? Evimdeki akvaryumdan tutunda balık konusundada bana çok yardımcı oldu ? Onu geçtim insan gibi insan kendisi ? Konuyu baştan sona okudum ve hakkını arayana neden geri bildirim yaparsınız bunuda anlamadım. Burası açık bir platform. Herkes hakkınıda arar. İsterse memnun kalmassa bunu dile getirir. ? Sırf bu yüzden forumdan soğuyorum. Bırakında insanlar hobilerini 3-5 tl az para harcayarak ve hayal kırıklığına uğramadan yapsınlar. Dahada yorum yapmayacağım. Saygılarımla. ...[/QUOTE]
Gökhan ile benimde alışverişim oldu ilk alışverişimizde kendisinden 1 kova yem almıştım ve inanın çok memnun kalmıştım dediğiniz gibi çok babacan bir tavr sergilemiş idi daha sonra birçok kez forumdan görüştük. Daha sonra Cihipimpilerim için çok iyi bir teklif sundu piyasa fiyatının çok altında sattığı leptosoma kolonisi ile takas teklifi sundu bende gel abi balıkları gör beğenirsen neden olmasın dedim geldi balıklara baktı ya bu balıklar çok küçükmüş benim aradığım Cihipimbiler Bilenler bilir Fatih dinlerin çok büyük bir cihipimbi kolonisi vardı o koloniden bahsetti onun gibi bir koloni aradığını ve bunların işine yaramıyacağını belirtti bende bu balıkları 3-4 senedir beslediğimi ama o bahsettiği balıklar kadar hiç büyümediklerini max 10 cm ye geldiğini ve dişilerinde 6 cm civarında yavru tutmaya başladıklarını belirttim merak eden arkadaşlar için sahibindende ilanları mevcut benim balıkları sattığım arkadaşlar fotolardan balık boylarını az çok tahmin eder.. Neyse sade gelelim ben balıkların büyümediğini hep küçük kaldıklarını anlatmak istedim orda da cüce çihipimbi diye bir kelime de kullandım ama burda forumda herkez bilir ki cüce cihipimbi diye bir tür yoktur ve ben bu kelimeyi Gökhanı kandırmak veya ürünü satmak için söylemedim sadece balıkların o boya gelmediklerini belirtmek amaçlı söyledim Daha sonra ayrıldı gitti .. aradan bir süre geçtikten sonra benim satışa koyduğum bütün frontoza besleyenlerin bildiği bir Mipimbwe adlandırma davası vardı Bende sırf balıkların alındığı yer belli olsun diye ilana mipimbwe blue sikupina diye yazdım ve aldığım kişinin de ismini ilanda belirttim o zamanda bu konu zaten kapanmış balıkların sahibi bile sikupinanın ayrı bir varyete olmadığını kabul etmişti .. Ama buna rağmen Gökhan bey ve birkaç arkadaşı ilanlarım altına sürekli beni rencide edici yazılar yazdı .. ozamandan bu zamana kendisi ile görüşmedik de son olarak 2 ay kadar önce Gökhanın çok yakın bir arkadaşı ile bir takas gerçekleştirecek olduk anlaştık ve o günlerde Gökhan beni aradı ve tam olarak şu kelimeleri kullandı Abi ilanına yorum yaptık ama kırmadık inşallah seni falan filan tam hatırlamıyorum ama sonuçta özür de diledi ve dediki elimde bir dış filitre var takaslıyabilirmiyiz hazır arkadaş da gelecek birlikte gelelim o zaman çok işime yaramıyacağını düşündüğüm için teklifini kabul etmedim ve görüşmeyi tamamladık herhangi bir kırgınlığım da olmadı kendisi de bana birşey söylemedi .. Daha sonra Arkadaşı geldi onunla takası yaptık Hatta geldiğinde anlaştığımız ürün ile değil farklı bir ürünü beğendiği için onunla takas yaptık. buraya kadar bana aksetmiş bir Cüce Cihipimbi kızgınlığı veya içe atmışlığı yoktu.
Sonra Malum arkadaş konuyu açınca altına Gökhanın bu kelimeleri yazması beni şoka uğrattı en son bu yazıyı yazmasını bekliyeceğim kişidir kendisi..
Ama gelin görün ki birde damızlık yavru aldığım balıklara 4-5 cm demesi kabul edilebilir bir iftira değil ve yalan tamam balıkların içinde belki 4-5 cm balık olabilir ama hepsini o kefeye soktu ve beni yalancı konumuna düşürdü
Takıldığım nokta herşey güzel giderken hiçbir kelime söylememesi ve sonrasında bana karşı bukadar kin duyucu kelimelerle saldırması oldu
Burdan kendimce çıkarttığım sonuç Gökhan beyin işi olurken ses çıkartmadığı konulara işi olmaz menfaatleri sağlanmaz ise neler yapabileceğini görmek oldu . Buna mukabil de alışverişlerimiz ve yaşadıklarımız ardından Geri bildirimlerine düşüncelerimi yazdım.
Ve siz de burda görüyorsunuz ki üste anlattığım olayların yarısına cevap bile vermeden hala benim üzerime yürüyüp kendini haklı gösterme çabası içinde.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.









