ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
drdoom
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
39
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Temmuz 2009 23:07
Son Ziyaret:
29 Haziran 2023 22:00
Toplam Mesaj:
71 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Ethem KAYGUSUZ
Doğum Tarihi:
20 Aralık 1985
Yaş:
40
İl:
Erzurum
Meslek:
doktor
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İbrahim Ethem KAYGUSUZ
SON 10 MESAJI
Saulosimsi:) Akvaryumu
[QUOTE=eudorias]
[B]Pseudosaulosi Saoulosi[/B] Tür adı da benden :))
Hocam herşeyi geçtim arkafon çok çok iyi ya bende yapmak istiyorum camımda sorun var o yüzden , ancak bu paklar beni ama örnek aldığınız bir video varmı yada sizin yapımda hazırladığınız ?[/QUOTE] hocam malesef yapım aşamalarını kaydetmedim ama akşama bi bakayım youtubedan kaydettigim bikaç video vardı linklerini atarım
[QUOTE=eudorias]
[B]Pseudosaulosi Saoulosi[/B] Tür adı da benden :))
Hocam herşeyi geçtim arkafon çok çok iyi ya bende yapmak istiyorum camımda sorun var o yüzden , ancak bu paklar beni ama örnek aldığınız bir video varmı yada sizin yapımda hazırladığınız ?[/QUOTE] hocam malesef yapım aşamalarını kaydetmedim ama akşama bi bakayım youtubedan kaydettigim bikaç video vardı linklerini atarım
Saulosimsi:) Akvaryumu
[QUOTE=Foae]Babaları alacalı çünkü büyük ihtimal balıklarınız magunga kırması. Çıkan yavrular çizgili çünkü kırma genlerin bir kısmı orijinali gibi çizgili olacak haliyle. Çizgili olması yeterli değil, 6-7 adet kalın bant olmalı. Bu kadar kırma yavruyu ne yapacaksınız?[/QUOTE] yavruları artık almıyorum mevcut olanlarıda hobicilere vercem mlsf yapabilecrğim başka birşey yok..aklımda çizgili olanları seçip büyütüp çiftleştirme gibi bir fikir var belki yavrulardan esas türe daha yakın olanlar çıkabilir
[QUOTE=Foae]Babaları alacalı çünkü büyük ihtimal balıklarınız magunga kırması. Çıkan yavrular çizgili çünkü kırma genlerin bir kısmı orijinali gibi çizgili olacak haliyle. Çizgili olması yeterli değil, 6-7 adet kalın bant olmalı. Bu kadar kırma yavruyu ne yapacaksınız?[/QUOTE] yavruları artık almıyorum mevcut olanlarıda hobicilere vercem mlsf yapabilecrğim başka birşey yok..aklımda çizgili olanları seçip büyütüp çiftleştirme gibi bir fikir var belki yavrulardan esas türe daha yakın olanlar çıkabilir
Saulosimsi:) Akvaryumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/77775/211220221526451.jpg[/IMG]
Büyüyen yavrular ilginç bir şekilde alacalı babalarının aksine çizgili oldular🤔
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/77775/211220221526451.jpg[/IMG]
Büyüyen yavrular ilginç bir şekilde alacalı babalarının aksine çizgili oldular🤔
Saulosimsi:) Akvaryumu
[QUOTE=Foae]
Akvaryumunuzda yavruluk var, içinde yavrular... Tüm dişilerin yavru verdiğini söylüyorsunuz, yani özetle üretim ve yavru vurgusu var paylaşımınızda. Neyi yanlış görüyorum? O kadar yavruyu tanka geri atmadığınıza göre üretiyorsunuz.
Balıkları olduğu gibi kabul edip beslemek başka, olmadığı bir balık adı altında üretmek ve/veya diğer hobicilere vermek başka birşey. Gülücük koymanız yeterince açıklayıcı olmuyor.
Orijinalini bulamamaktan şikayet edip,türü kırma hale getirerek şikayet ettiğiniz konuya geri katkıda bulunuyorsunuz. Yavruları kimseye vermediyseniz sorun yok onu da belirteyim. Tekrar ediyorum, paylaşımınızda üretim vurgusu olduğu için hatırlatma yapıyorum. [/QUOTE]
Hocam soyledikleriniz zaten bana mantıklı geldi.. brndr tekrar edeyim üretm kaygım yok artık yavruları almıyorumda kendi hallerne birakıyorum bu konu biraz ben üzüyor ama anaç balıkların seyr keyfi halleri hoşuma gittigi için beslemeye devam etmey düşünüyorum.. yavruları biryerlere dağıtmadım ama onları ne yapacagım hakkında fikrim yok açıkcası, ben size bunu sormuştum..
[QUOTE=Foae]
Akvaryumunuzda yavruluk var, içinde yavrular... Tüm dişilerin yavru verdiğini söylüyorsunuz, yani özetle üretim ve yavru vurgusu var paylaşımınızda. Neyi yanlış görüyorum? O kadar yavruyu tanka geri atmadığınıza göre üretiyorsunuz.
Balıkları olduğu gibi kabul edip beslemek başka, olmadığı bir balık adı altında üretmek ve/veya diğer hobicilere vermek başka birşey. Gülücük koymanız yeterince açıklayıcı olmuyor.
Orijinalini bulamamaktan şikayet edip,türü kırma hale getirerek şikayet ettiğiniz konuya geri katkıda bulunuyorsunuz. Yavruları kimseye vermediyseniz sorun yok onu da belirteyim. Tekrar ediyorum, paylaşımınızda üretim vurgusu olduğu için hatırlatma yapıyorum. [/QUOTE]
Hocam soyledikleriniz zaten bana mantıklı geldi.. brndr tekrar edeyim üretm kaygım yok artık yavruları almıyorumda kendi hallerne birakıyorum bu konu biraz ben üzüyor ama anaç balıkların seyr keyfi halleri hoşuma gittigi için beslemeye devam etmey düşünüyorum.. yavruları biryerlere dağıtmadım ama onları ne yapacagım hakkında fikrim yok açıkcası, ben size bunu sormuştum..
Saulosimsi:) Akvaryumu
[QUOTE=Foae]Türü belli olmayan kırma balıkları üretip diğer hobicilere ucuza/bedavaya da verdikçe zamanla etrafta bol bol bu kırma balıklardan görürsünüz. Olan hobiye ve Saulosi türüne olur. Yanlış yoldasınız. Balıkları beslemenizde sorun yok da, türü bozuk olduğunu bile bile üretip adına “Saulosimsi” vs demek etik açıdan doğru değil.[/QUOTE]
Saulosimsi kelimesi mizah olsun diye yazılmıştı sonundaki emojidende anlarsınız ve emin olun orjinal türü haftalarca arayıp bulamamaktan bende cok rahatsızım..herhangi bir üretim ya da ticari kaygım yok..yanlış gördügünüz şeyleri söylemişsiniz balıklar alındı birkere peki sizin bir öneriniz var mı
[QUOTE=Foae]Türü belli olmayan kırma balıkları üretip diğer hobicilere ucuza/bedavaya da verdikçe zamanla etrafta bol bol bu kırma balıklardan görürsünüz. Olan hobiye ve Saulosi türüne olur. Yanlış yoldasınız. Balıkları beslemenizde sorun yok da, türü bozuk olduğunu bile bile üretip adına “Saulosimsi” vs demek etik açıdan doğru değil.[/QUOTE]
Saulosimsi kelimesi mizah olsun diye yazılmıştı sonundaki emojidende anlarsınız ve emin olun orjinal türü haftalarca arayıp bulamamaktan bende cok rahatsızım..herhangi bir üretim ya da ticari kaygım yok..yanlış gördügünüz şeyleri söylemişsiniz balıklar alındı birkere peki sizin bir öneriniz var mı
Saulosimsi:) Akvaryumu
[QUOTE=sonerr]Işıklandırma hakkında bilgi alabilir miyim [/QUOTE]
Aqualed meta 90cmlik hocam
[QUOTE=sonerr]Işıklandırma hakkında bilgi alabilir miyim [/QUOTE]
Aqualed meta 90cmlik hocam
Saulosimsi:) Akvaryumu
Update😁 1ay içinde tüm dişiler yavru verdi..cana yakınlıkları ise inanılmaz 😍
[VID]https://youtu.be/GO_xsJ85ro4[/VID]
Update😁 1ay içinde tüm dişiler yavru verdi..cana yakınlıkları ise inanılmaz 😍
[VID]https://youtu.be/GO_xsJ85ro4[/VID]
Saulosimsi:) Akvaryumu
Yosun demişken son halimiz böyle😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/77775/230720221543211.jpg[/IMG]
Yosun demişken son halimiz böyle😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/77775/230720221543211.jpg[/IMG]
Saulosimsi:) Akvaryumu
Yorumlar için teşekkür ederim.. arka fonu asmolen köpükten oyarak yaptım.. kalınlığı 10 cm idi ancak bazı yerlerde neredeyse arkasından çıkacak kadar derin oyuklar açtım.. böylece hem ortalama 5cm kalınlıgına inmiş gibi oldu ve kapladığı su hacmi azaldı hemde istediğim derin görüntüye ulaştığımı düşünüyorum.. bu benm yaptıgım 6 yada 7. 3d fon her sefernde daha cok içime siniyor🙂derz harcını yogurt kıvamına getirerek 2kat uyguladıktan sonra son katlara su bazlı boya ile karışık derz uyguladım.. bu fonda digerlerine göre en buyuk degişiklk asıl renk(koyu gri)üstüne son kat(açık gri)uygularken kuru fırça teknği uygulamak oldu.. gerçekçi kaya görünümü için fırçada neredeyse hiç kalmayacak kadar az boya bırakıp sadece en kabarık alanlara darbe şeklinde vurarak uygulanması gerekiyor.. tabi en derinde kalan kısımlar vr çatlaklar kesinlikle syah olacak..
10yıl aşkın süredir mbuna tropheus dönüşümlü beslyorum,tabi bu benim gözlemim ama bu tip kayalık fonlar yada bol kayalı dizaynların bu tür balıkları daha rahat hissettirdiği kanısındayım,tabi kayalık 3d fon benim gözüme hitap ediyor,benzersiz olması cabası.. yapım aşamalarını malesef fotograflamadım ama elimden geldigince yardımcı olmak isterim🙂🙂[EDIT]drdoom,2022-07-22 22:02:47[/EDIT]
Yorumlar için teşekkür ederim.. arka fonu asmolen köpükten oyarak yaptım.. kalınlığı 10 cm idi ancak bazı yerlerde neredeyse arkasından çıkacak kadar derin oyuklar açtım.. böylece hem ortalama 5cm kalınlıgına inmiş gibi oldu ve kapladığı su hacmi azaldı hemde istediğim derin görüntüye ulaştığımı düşünüyorum.. bu benm yaptıgım 6 yada 7. 3d fon her sefernde daha cok içime siniyor🙂derz harcını yogurt kıvamına getirerek 2kat uyguladıktan sonra son katlara su bazlı boya ile karışık derz uyguladım.. bu fonda digerlerine göre en buyuk degişiklk asıl renk(koyu gri)üstüne son kat(açık gri)uygularken kuru fırça teknği uygulamak oldu.. gerçekçi kaya görünümü için fırçada neredeyse hiç kalmayacak kadar az boya bırakıp sadece en kabarık alanlara darbe şeklinde vurarak uygulanması gerekiyor.. tabi en derinde kalan kısımlar vr çatlaklar kesinlikle syah olacak..
10yıl aşkın süredir mbuna tropheus dönüşümlü beslyorum,tabi bu benim gözlemim ama bu tip kayalık fonlar yada bol kayalı dizaynların bu tür balıkları daha rahat hissettirdiği kanısındayım,tabi kayalık 3d fon benim gözüme hitap ediyor,benzersiz olması cabası.. yapım aşamalarını malesef fotograflamadım ama elimden geldigince yardımcı olmak isterim🙂🙂[EDIT]drdoom,2022-07-22 22:02:47[/EDIT]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
Yunuscuğum😁[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/77775/060720221817551.jpg[/IMG]
Yunuscuğum😁[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/77775/060720221817551.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
