ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mekrög
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
45
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ekim 2009 21:42
Son Ziyaret:
24 Ağustos 2023 14:34
Toplam Mesaj:
2513 [0.41 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem Tunç
Doğum Tarihi:
04 Ağustos 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Operasyonel Leasing
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem Tunç
"Aklımda duracağına tankımda dursun!(Rastlantısal)- Follow the white çatal(Cenk Bildir)-Sıkıntılı işler(Cenk Sinor)- I hate everything but dont remember why (Koray B.)
SON 10 MESAJI
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=Cenk Bildir]Black'ler çok güzelmiş Görkem... tam senlik.[/QUOTE]
Abi anne'yi kandirmak kolaydi da hanimi kandirmak pek o kadar kolay olmuyor. Bir ikna etsem bir cift black bir cift electric blue ram ile 10+ neon tetrali bol bitkili salyangoz karides 200-250 litrelik bir akvaryum yapicam da iste, tam o arada tikanip kaliyorum.
su siteyi begeniyorum her turlu balik ve bitki bulmak mumkun. Istedigin bir sey olursa abi biliyorsun.
[URL]https://www.fishfish.fr/bourse-en-ligne/categorie/poissons-americains[/URL]
[QUOTE=Cenk Bildir]Black'ler çok güzelmiş Görkem... tam senlik.[/QUOTE]
Abi anne'yi kandirmak kolaydi da hanimi kandirmak pek o kadar kolay olmuyor. Bir ikna etsem bir cift black bir cift electric blue ram ile 10+ neon tetrali bol bitkili salyangoz karides 200-250 litrelik bir akvaryum yapicam da iste, tam o arada tikanip kaliyorum.
su siteyi begeniyorum her turlu balik ve bitki bulmak mumkun. Istedigin bir sey olursa abi biliyorsun.
[URL]https://www.fishfish.fr/bourse-en-ligne/categorie/poissons-americains[/URL]
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=onuribrahim]
Lakin ciddi bir kıymet bilinmeme söz konusu oldu. Çok emekler boşa gitti hatta çöpe gitti. Sonunda baktık balığın özelliklerini değil parasını meblasını konuşan insanlar ile dolmuş ortalık bırakma zamanı geldi deyip bıraktık.
[/QUOTE]
Bizim demiyeyim ama benim aktif oldugum zamanlarda da bu tarz insanlar vardi. Onlara da hak veriyorum, herkesin hobiden anladigi farkli. Ben sadece beslemekten zevk aldim, baskasi besleyip para kazanmaktan. Benim birakma sebebim evlilik oldu birazda. 1.5 tonluk akvaryumu evden sokup esimle yasadigim eve goturmek icinde ki o canavarlarla cok zor olacakti. Yoksa esimin akvaryumu hic mi hic istememesi ile bir alakasi yok bunun yani [:lol:]
[QUOTE=onuribrahim]
Lakin aklımdan hiç çıkmıyor pearsei, blackbelt, argentea, salvini, ebjd ve tabiki Red terör Festae...
[/QUOTE]
aynen benimde hic cikmiyorlar, Ozellikle elimde buyuyup 30 40 cm olanlari var ki youtube'da ki videolari sildim ama bulut depomda hala duruyor resimler arada bakiyorum.
[QUOTE=onuribrahim]
Yine de sizin gibi insanların sohbeti olmadığı için uzak duruyorum. Zira o devasa tankların kahrı sohbet muhabbet olmadan çekilmez.
[/QUOTE]
Dedigin gibi, haftalik bulusmalarimiz olurdu, spontane gelisen "su akvaryumcuda su balik varmis gidelim bakalim" bulusmalari vs vs... yoksa tek basina kendin pisir kendin ye cok zevksiz ve tatsiz olurdu.
En nihayetinde sizlerinde ellerine saglik! Cok guzel seyler yapmissiniz. Sonuna kadar zevkini tadini cikarttiysaniz ve hala kurulu akvaryumunuz varsa ne ala. Ben simdi izin alma surecindeyim. Becerebilirsem eger, bir 200-250 litrelik lowtech bitkili ramirezi tanki kurmak istiyorum. Burada guzel varyetelerini buldum; electric blue, german blue ve black. Ozellikle black cok hosuma gitti. Assagiya bir videolarini birakiyorum.
[VID]https://youtu.be/-wp2CBTiip0[/VID]
[QUOTE=onuribrahim]
Lakin ciddi bir kıymet bilinmeme söz konusu oldu. Çok emekler boşa gitti hatta çöpe gitti. Sonunda baktık balığın özelliklerini değil parasını meblasını konuşan insanlar ile dolmuş ortalık bırakma zamanı geldi deyip bıraktık.
[/QUOTE]
Bizim demiyeyim ama benim aktif oldugum zamanlarda da bu tarz insanlar vardi. Onlara da hak veriyorum, herkesin hobiden anladigi farkli. Ben sadece beslemekten zevk aldim, baskasi besleyip para kazanmaktan. Benim birakma sebebim evlilik oldu birazda. 1.5 tonluk akvaryumu evden sokup esimle yasadigim eve goturmek icinde ki o canavarlarla cok zor olacakti. Yoksa esimin akvaryumu hic mi hic istememesi ile bir alakasi yok bunun yani [:lol:]
[QUOTE=onuribrahim]
Lakin aklımdan hiç çıkmıyor pearsei, blackbelt, argentea, salvini, ebjd ve tabiki Red terör Festae...
[/QUOTE]
aynen benimde hic cikmiyorlar, Ozellikle elimde buyuyup 30 40 cm olanlari var ki youtube'da ki videolari sildim ama bulut depomda hala duruyor resimler arada bakiyorum.
[QUOTE=onuribrahim]
Yine de sizin gibi insanların sohbeti olmadığı için uzak duruyorum. Zira o devasa tankların kahrı sohbet muhabbet olmadan çekilmez.
[/QUOTE]
Dedigin gibi, haftalik bulusmalarimiz olurdu, spontane gelisen "su akvaryumcuda su balik varmis gidelim bakalim" bulusmalari vs vs... yoksa tek basina kendin pisir kendin ye cok zevksiz ve tatsiz olurdu.
En nihayetinde sizlerinde ellerine saglik! Cok guzel seyler yapmissiniz. Sonuna kadar zevkini tadini cikarttiysaniz ve hala kurulu akvaryumunuz varsa ne ala. Ben simdi izin alma surecindeyim. Becerebilirsem eger, bir 200-250 litrelik lowtech bitkili ramirezi tanki kurmak istiyorum. Burada guzel varyetelerini buldum; electric blue, german blue ve black. Ozellikle black cok hosuma gitti. Assagiya bir videolarini birakiyorum.
[VID]https://youtu.be/-wp2CBTiip0[/VID]
İşte Amerikan Rüyası
Hala ruhumun buyuk bir kismi kocaman tonluk akvaryumlar icinde amerikanlari arzulasada ben, kucule kucule betta'ya kadar kuculdum. Sanirim bundan sonra herhalde en fazla gorecegim buyukluk 200 litre akvaryum, balik olarakta ramirezi olur [:lol:]
Amerikan oyle kolay gitmiyor insandan. Biz yaslaniyoruz ama tutku hep alev alev sanki hobiyi hic birakmamis gibiyim.
Ben de seni gordugume sevindim.
Hala ruhumun buyuk bir kismi kocaman tonluk akvaryumlar icinde amerikanlari arzulasada ben, kucule kucule betta'ya kadar kuculdum. Sanirim bundan sonra herhalde en fazla gorecegim buyukluk 200 litre akvaryum, balik olarakta ramirezi olur [:lol:]
Amerikan oyle kolay gitmiyor insandan. Biz yaslaniyoruz ama tutku hep alev alev sanki hobiyi hic birakmamis gibiyim.
Ben de seni gordugume sevindim.
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=gurkangul87]
Hocam ciddi büyüdü balıklar, çok mayan olabileceklerini düşünmüyorum açıkçası.
[/QUOTE]
Benimkisi biraz gecmis yillara atifta bulunmakti. Baliklarin hepsi Festae! Disi sayisi sanki Cenk abinin dediginden bir tik fazla gibi geldi bana(en az 3 tane disi olabilir, gozlerim beni yaniltmadiysa) dorsal fin'deki siyahlik belirleyici oluyor genelde ama varyatesine gore erkekte de dorsal fin lekesi olusabiliyor.
Saglikla buyutun hepsi cok guzeller [:nazar:]
[QUOTE=gurkangul87]
Hocam ciddi büyüdü balıklar, çok mayan olabileceklerini düşünmüyorum açıkçası.
[/QUOTE]
Benimkisi biraz gecmis yillara atifta bulunmakti. Baliklarin hepsi Festae! Disi sayisi sanki Cenk abinin dediginden bir tik fazla gibi geldi bana(en az 3 tane disi olabilir, gozlerim beni yaniltmadiysa) dorsal fin'deki siyahlik belirleyici oluyor genelde ama varyatesine gore erkekte de dorsal fin lekesi olusabiliyor.
Saglikla buyutun hepsi cok guzeller [:nazar:]
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=gurkangul87][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147491.jpg[/IMG]
Yaklaşık 1 yıldır yavrudan büyüttüğüm balıklarım. Saf Festae olup olmadığını üstadlar yorumlarsa sevinirim.
Tetra, Organix ve Dainichi kuru yemler ile besliyorum.
27 Adet olarak büyütmeye başladım, 2 kayıp ile ilerliyor yavrular.
2. resimdeki balığım sanırım erkek fakat diğer balıklar hakkında cinsiyet ayrımı yapamıyorum.
Balıkların bakımı ile ilgili her türlü önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler
[/QUOTE]
Alayi mayan bunlarin [:)))]
[QUOTE=gurkangul87][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147491.jpg[/IMG]
Yaklaşık 1 yıldır yavrudan büyüttüğüm balıklarım. Saf Festae olup olmadığını üstadlar yorumlarsa sevinirim.
Tetra, Organix ve Dainichi kuru yemler ile besliyorum.
27 Adet olarak büyütmeye başladım, 2 kayıp ile ilerliyor yavrular.
2. resimdeki balığım sanırım erkek fakat diğer balıklar hakkında cinsiyet ayrımı yapamıyorum.
Balıkların bakımı ile ilgili her türlü önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler
[/QUOTE]
Alayi mayan bunlarin [:)))]
İşte Amerikan Rüyası
Herkese selamlar olsun. Konunun 2021 yilina kadar devam etmis olmasi beni sevindirdi. Umarim burasi tekrardan eski canliligina doner. Cok guzel ve ozel zamanlardi. Bir kac fotografta ben ekleyeyim biraz nostalji olsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955101.jpg[/IMG] O donemde TR'de ki bilinen tek Blackbelt'ti kendisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955131.jpg[/IMG] Cenk abinin emekleri ile hobiye kazandirilan ilk Dovii'lerden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955161.jpg[/IMG] TR'de ki ilk Festealer. Erkek disi. Maalesef kardes uremesi yavrularin bazilari ozurlu dogdu, ust cene gelismemesi gibi...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955181.jpg[/IMG] Disi Festea'miz, Elimde en uzun yasayan Festea idi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955211.jpg[/IMG] ve zamaninin en ozel jaguari: " Gold Moprh Managuensis"[EDIT]mekrög,2023-03-23 19:59:15[/EDIT]
Herkese selamlar olsun. Konunun 2021 yilina kadar devam etmis olmasi beni sevindirdi. Umarim burasi tekrardan eski canliligina doner. Cok guzel ve ozel zamanlardi. Bir kac fotografta ben ekleyeyim biraz nostalji olsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955101.jpg[/IMG] O donemde TR'de ki bilinen tek Blackbelt'ti kendisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955131.jpg[/IMG] Cenk abinin emekleri ile hobiye kazandirilan ilk Dovii'lerden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955161.jpg[/IMG] TR'de ki ilk Festealer. Erkek disi. Maalesef kardes uremesi yavrularin bazilari ozurlu dogdu, ust cene gelismemesi gibi...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955181.jpg[/IMG] Disi Festea'miz, Elimde en uzun yasayan Festea idi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81291/230320231955211.jpg[/IMG] ve zamaninin en ozel jaguari: " Gold Moprh Managuensis"[EDIT]mekrög,2023-03-23 19:59:15[/EDIT]
İşte Amerikan Rüyası
Vay vay vay... Gürkan baba gelmişte Görkem gelmez mi? Abi ben arada giriyorum bizim zebraya laf atıyorum neşemi buluyorum [:)))]
Vay vay vay... Gürkan baba gelmişte Görkem gelmez mi? Abi ben arada giriyorum bizim zebraya laf atıyorum neşemi buluyorum [:)))]
İşte Amerikan Rüyası
Önder, Ümit [:(((] adamı hasta etmeyin yahu... benimde kanım kaynıyor bir kaç aydır ama zor zapt ediyorum kendimi şimdi dertsiz başıma dert açmayın. kendimi biliyorum, ufak ufak başlıcam sonra bir bakmışsın gene dev amerikanlarla doldurmuşum tankları
Önder, Ümit [:(((] adamı hasta etmeyin yahu... benimde kanım kaynıyor bir kaç aydır ama zor zapt ediyorum kendimi şimdi dertsiz başıma dert açmayın. kendimi biliyorum, ufak ufak başlıcam sonra bir bakmışsın gene dev amerikanlarla doldurmuşum tankları
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=rastlantısal]
@CİHAN044 üstat balıklarınız çok güzel. Ancak hacime göre populasyon biraz fazla. Ayrıca canlıların nefes alışverişinde ve hareketlerinde bir sorun var. Nitrit, nitrat, amonyak ölçümü yapabilir misiniz?
Saygılarımla.[/QUOTE]
Önce akvaryumunu görseydik, hemen eleştirilere girme [:cik:]
[QUOTE=rastlantısal]
@CİHAN044 üstat balıklarınız çok güzel. Ancak hacime göre populasyon biraz fazla. Ayrıca canlıların nefes alışverişinde ve hareketlerinde bir sorun var. Nitrit, nitrat, amonyak ölçümü yapabilir misiniz?
Saygılarımla.[/QUOTE]
Önce akvaryumunu görseydik, hemen eleştirilere girme [:cik:]
Turkish Death Pool 1400 LT 250x80x70h
Estağfurullah, aslında bizler Amerika'yı keşfettiğini sanan Portekizlilerdik. Yokluk içinde (balık türleri açısından) bulmaya çabalıyor, oradan oraya koşturuyorduk.
Şimdi bazen bakınıyorum canlı ilanlarına maşallah neler neler var, tür açısından kıtlık çekilmiyor gördüğüm kadarıyla. Bu da hobinin bir yerlere gelmiş olduğunu gösteriyor. Belki bizim iltifat ettiğin gibi, belki sizlerin, belki tanımadığımız hiç duymadığımız kişilerin emekleri ile hobinin önü açıldı. İnşallah bir daha o dönemlere geri dönmez hobi ve inşallah bende tankımı gene kurabilirim. [:D]
Estağfurullah, aslında bizler Amerika'yı keşfettiğini sanan Portekizlilerdik. Yokluk içinde (balık türleri açısından) bulmaya çabalıyor, oradan oraya koşturuyorduk.
Şimdi bazen bakınıyorum canlı ilanlarına maşallah neler neler var, tür açısından kıtlık çekilmiyor gördüğüm kadarıyla. Bu da hobinin bir yerlere gelmiş olduğunu gösteriyor. Belki bizim iltifat ettiğin gibi, belki sizlerin, belki tanımadığımız hiç duymadığımız kişilerin emekleri ile hobinin önü açıldı. İnşallah bir daha o dönemlere geri dönmez hobi ve inşallah bende tankımı gene kurabilirim. [:D]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
