ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
en!gma
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2010 19:58
Son Ziyaret:
06 Aralık 2015 13:59
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ender sivri
Doğum Tarihi:
14 Nisan 1992
Yaş:
34
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
[QUOTE=BabySoul]Ramireziler biraz ürkektirler, renklerini akvaryuma adapte olduktan sonra göstereceklerdir. [/QUOTE] sıkıntı yok o zaman zamanla alışacaklardır teşekkürler .
[QUOTE=BabySoul]Ramireziler biraz ürkektirler, renklerini akvaryuma adapte olduktan sonra göstereceklerdir. [/QUOTE] sıkıntı yok o zaman zamanla alışacaklardır teşekkürler .
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
[QUOTE=unsal77]Merhaba ender bey öncelikle 50 watt ısıtıcı 100 lt bir tank için yetersiz . oda ısısına bağlı olarak sürekli suyu ısıtmak için devrede olacak ..elektrik sarfiyatı yönünden ömer beyle aynı fikirdeyim 50 waat ısıtıcınız 100 lt suyu sürekli ısıtma çabasında olacak ve uzun süre devrede kalacaktır ..ama 300 waat ısıtıcı çok kısa sürede su ısısını ayarlayı devreden çıkacaktır..çok pahalı bişey alma denmiş ama ben tam tersini düşünüyorum imkanın varsa çelik ısıtıcı al 100 lt tanka 200 watt yeterli olur birsefer alırsın .ucuz alırsın on sefer alırsın yani kaliteli mal al gözün arkada kalmaz kaliteli ürünüde ucuza bulamazsın bu ncizhane benim fikrim..[/QUOTE]
anladım abi bende max 40 liralık bir şey alayım diyorum bugün burda akvaryumculara gittim 20 liraya 100watt satıyorlar ama malzeme çok kötü gibi geldi bende almadım atman orta kaliteli diye okudum ondan alayım diyorum 200 watt olandan sipariş geçeceğim büyük ihtimalle o site güvenilir mi bunu bilmiyorum ama
[QUOTE=BabySoul][QUOTE=en!gma]
3. Sorum ise ısıtıcılardan ayrı olarak şuan akvaryumumda kılıç balıkları mevcut canlı doğuran fakat arkadaşım ramirezi balıklarını bana bırakacak bunların yanına koysam birlikte bir sıkıntı yaşarlar mı? [/QUOTE]
Diğer sorulara arkadaşlar cevap vermişler, bu soruya gelirsek ramireziler canlı doğuranlar ile birlikte rahatça yaşarlar. Bitkilere dahil dokunmazlar.[/QUOTE]
Bu konuda sevindim abi arkadaşım getirdi ramirezilerin renkleri kaçtı benim evde böyle değillerdi dedi bakalım renkleri kendine gelecek mi benim kum mercan kırığı onun ki siyah kummuş sanırım onunla alakası var mıdır diye de düşünmedi değilim.
[QUOTE=unsal77]Merhaba ender bey öncelikle 50 watt ısıtıcı 100 lt bir tank için yetersiz . oda ısısına bağlı olarak sürekli suyu ısıtmak için devrede olacak ..elektrik sarfiyatı yönünden ömer beyle aynı fikirdeyim 50 waat ısıtıcınız 100 lt suyu sürekli ısıtma çabasında olacak ve uzun süre devrede kalacaktır ..ama 300 waat ısıtıcı çok kısa sürede su ısısını ayarlayı devreden çıkacaktır..çok pahalı bişey alma denmiş ama ben tam tersini düşünüyorum imkanın varsa çelik ısıtıcı al 100 lt tanka 200 watt yeterli olur birsefer alırsın .ucuz alırsın on sefer alırsın yani kaliteli mal al gözün arkada kalmaz kaliteli ürünüde ucuza bulamazsın bu ncizhane benim fikrim..[/QUOTE]
anladım abi bende max 40 liralık bir şey alayım diyorum bugün burda akvaryumculara gittim 20 liraya 100watt satıyorlar ama malzeme çok kötü gibi geldi bende almadım atman orta kaliteli diye okudum ondan alayım diyorum 200 watt olandan sipariş geçeceğim büyük ihtimalle o site güvenilir mi bunu bilmiyorum ama
[QUOTE=BabySoul][QUOTE=en!gma]
3. Sorum ise ısıtıcılardan ayrı olarak şuan akvaryumumda kılıç balıkları mevcut canlı doğuran fakat arkadaşım ramirezi balıklarını bana bırakacak bunların yanına koysam birlikte bir sıkıntı yaşarlar mı? [/QUOTE]
Diğer sorulara arkadaşlar cevap vermişler, bu soruya gelirsek ramireziler canlı doğuranlar ile birlikte rahatça yaşarlar. Bitkilere dahil dokunmazlar.[/QUOTE]
Bu konuda sevindim abi arkadaşım getirdi ramirezilerin renkleri kaçtı benim evde böyle değillerdi dedi bakalım renkleri kendine gelecek mi benim kum mercan kırığı onun ki siyah kummuş sanırım onunla alakası var mıdır diye de düşünmedi değilim.
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
[QUOTE=mesutok]Akvaryum suyunun yüzeyine hareket vermekle ilgili bir konu ekleyeyim onu izlersiniz. Boruyu suya soksam demişsiniz ya belki alttaki gibi birşey düşünüsünüz.
[URL]http://www.akvaryum.com/forum/suyun_ustu_hareket_ettikce_oksijen_saglar_diyenler_k741676.asp[/URL]
[/QUOTE] evet izledim aklımda olan da bu şekilde sesi kaybetmek bu şekilde bii deneyeyim bakalım ben genede direk suya vermedım zaten cama verdim su akışını cama değiyor ordan akvaryum içine süzülüyor baloncuk oluşumu fazlasıyla var fakat girerken sürekli bir su sesi var :)
[QUOTE=leitzcell] su çıkışı su yüzeyine yakın yerde oldugunda suyu havalandırmış oluyoruz. hava motoru kullanıyorsan çıkışı suya daldır sorun olmaz.
lakin hava motoru kullanmıyorsan suyu bir sekilde havalandırmak gerektiginden çıkışı suyun yüzeyini hareketlendirecek şekilde takmak daha uygun.[/QUOTE] hava motoru kullanmıyorum iç filtreyi de dış filtre alınca çıkartmıştım zaten bu şekilde bi deneme yapacağım bakalım sorun olmaz demiş arkadaşlar suyun içine sokacağım bunun için uygun hortuma bakmak gerekecek sanırım
[QUOTE=mesutok]Akvaryum suyunun yüzeyine hareket vermekle ilgili bir konu ekleyeyim onu izlersiniz. Boruyu suya soksam demişsiniz ya belki alttaki gibi birşey düşünüsünüz.
[URL]http://www.akvaryum.com/forum/suyun_ustu_hareket_ettikce_oksijen_saglar_diyenler_k741676.asp[/URL]
[/QUOTE] evet izledim aklımda olan da bu şekilde sesi kaybetmek bu şekilde bii deneyeyim bakalım ben genede direk suya vermedım zaten cama verdim su akışını cama değiyor ordan akvaryum içine süzülüyor baloncuk oluşumu fazlasıyla var fakat girerken sürekli bir su sesi var :)
[QUOTE=leitzcell] su çıkışı su yüzeyine yakın yerde oldugunda suyu havalandırmış oluyoruz. hava motoru kullanıyorsan çıkışı suya daldır sorun olmaz.
lakin hava motoru kullanmıyorsan suyu bir sekilde havalandırmak gerektiginden çıkışı suyun yüzeyini hareketlendirecek şekilde takmak daha uygun.[/QUOTE] hava motoru kullanmıyorum iç filtreyi de dış filtre alınca çıkartmıştım zaten bu şekilde bi deneme yapacağım bakalım sorun olmaz demiş arkadaşlar suyun içine sokacağım bunun için uygun hortuma bakmak gerekecek sanırım
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
[QUOTE=mesutok]Hayırlısı olsun işte tavsiyeleri dinleyin, illa birine sabit kalmayın arkadaşlarında tavsiyeleri var hangisi etkili olursa onu uygulamakta fayda var. Deneyin bakalım.[/QUOTE]
Tekrar teşekkürler abi saolun deneyeceğim k.gelsin
[QUOTE=mesutok]Hayırlısı olsun işte tavsiyeleri dinleyin, illa birine sabit kalmayın arkadaşlarında tavsiyeleri var hangisi etkili olursa onu uygulamakta fayda var. Deneyin bakalım.[/QUOTE]
Tekrar teşekkürler abi saolun deneyeceğim k.gelsin
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
[QUOTE=leitzcell] oda 20 derece ise akvaryum suyu 19 derecedir, ısıtıcı 19-24 arası 5 derece ısıtma yapıyor ve sabit tutuyor ,buda normal sayılır.
200 w atman ısıtıcı alın içiniz rahat etsin, ısıtıcı filtrenin su emiş yerinde durması iyidir.
akvaryumdaki ısı kaybını azaltmaya çalışın;
dış filtre odasını strafor ile kaplanabilir. hem ısı hem ses izolasyonu sağlar (5-6 TL)
dış filtre borularınada boru izolasyon süngeri takabilir. (5 TL)
akvaryum arka cam fon arkasına strafor konulabilir.
akvaryum üstü açıksa kapatılabilir.
gerekli olan işlem değil bunlar sadece ısı kaybını ve ısıtıcının çalışma süresini kısaltır[/QUOTE]
:) boru izalasyonu kolay babam su tesisatçısı ama görüntü kirliliği olur diye düşündüm.Dış filtreyi alalı daha 1-2 hafta oldu abi sunsun 603b mi öyle bir şey aşırı sessiz yani gece yatarken motor sesini duymuyorum fakat akvaryuma su dökülüyorsa onun sesini duyuyorum bunu da acaba uzun bir boru baglasam suyun içine soksam boruyu bana ondan ses gelmese problem olur mu ? Bende hem ileriye dönük hemde belki üretim yaparsam ramirezilerden falan küçük akvaryumlar çin ısıtıcı lazım olur diye almayı düşünüyorum kargo fiyatı ne kadar öğrenirsem 200 w olanı sipariş geçebilirim bu denemelerden sonra. Akvaryumda kapat var orj fakat buharlanma oluyor diye üsteki büyük kapağını açıyordum bunu yapmayayım o zaman:)
[QUOTE=leitzcell] oda 20 derece ise akvaryum suyu 19 derecedir, ısıtıcı 19-24 arası 5 derece ısıtma yapıyor ve sabit tutuyor ,buda normal sayılır.
200 w atman ısıtıcı alın içiniz rahat etsin, ısıtıcı filtrenin su emiş yerinde durması iyidir.
akvaryumdaki ısı kaybını azaltmaya çalışın;
dış filtre odasını strafor ile kaplanabilir. hem ısı hem ses izolasyonu sağlar (5-6 TL)
dış filtre borularınada boru izolasyon süngeri takabilir. (5 TL)
akvaryum arka cam fon arkasına strafor konulabilir.
akvaryum üstü açıksa kapatılabilir.
gerekli olan işlem değil bunlar sadece ısı kaybını ve ısıtıcının çalışma süresini kısaltır[/QUOTE]
:) boru izalasyonu kolay babam su tesisatçısı ama görüntü kirliliği olur diye düşündüm.Dış filtreyi alalı daha 1-2 hafta oldu abi sunsun 603b mi öyle bir şey aşırı sessiz yani gece yatarken motor sesini duymuyorum fakat akvaryuma su dökülüyorsa onun sesini duyuyorum bunu da acaba uzun bir boru baglasam suyun içine soksam boruyu bana ondan ses gelmese problem olur mu ? Bende hem ileriye dönük hemde belki üretim yaparsam ramirezilerden falan küçük akvaryumlar çin ısıtıcı lazım olur diye almayı düşünüyorum kargo fiyatı ne kadar öğrenirsem 200 w olanı sipariş geçebilirim bu denemelerden sonra. Akvaryumda kapat var orj fakat buharlanma oluyor diye üsteki büyük kapağını açıyordum bunu yapmayayım o zaman:)
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
[QUOTE=mesutok]Onun için diyorum en akıntılı yere koy etrafından akıntı geçmeli suyun akvaryuma döküldüğü yerin altına koy örneğin iç filtre varsa onun akıntısının vurduğu yere koy, ısıtıcı akıntısız yerde durursa şu olur: Etrafını ısıtır sanaraki su ısındı durur, sonra soğuk su gelince yine çalışır yine durur, amam ısıtıcıyı akıntı yalarsa kendini yalayan üzerine sürtünen su ayarladığın ısıda olmadan ısıtıcı durmaz, filtreden den dökülen su etrafından soğuk geçtikçe durmaz çalışır, yahut iç filtrenin vurduğu akıntı ona ayarladığın ısıyı vurmadan durmaz. Tammen akıntısız ortama koyun 2 dakka çalışır sonra durur 2 dakka sonra yine çalışır durur böyle anormallikler yapar. Çünkü akıntı olmayınca etrafında duran suyu kolaylıkla ısıtıyor ve ısı istenen dereceye geldimi durur.
Bir iç filtren varsa akvaryuma denemek için tak akıntısını direk ısıtıcının üzerine üflet bakalım ne olacak yine çalışık durackamı yoksa uzun zaman çalışıp tüm suyu ısıttıktan sonramı duracak dene.[/QUOTE]
Tamamdır bugün deneyeceğim teşekkürler yardımlarınız için önce dış filtrenin altına alayım sonra da olmazsa iç filtreyi takıp karşısına geçireyim
[QUOTE=mesutok]Onun için diyorum en akıntılı yere koy etrafından akıntı geçmeli suyun akvaryuma döküldüğü yerin altına koy örneğin iç filtre varsa onun akıntısının vurduğu yere koy, ısıtıcı akıntısız yerde durursa şu olur: Etrafını ısıtır sanaraki su ısındı durur, sonra soğuk su gelince yine çalışır yine durur, amam ısıtıcıyı akıntı yalarsa kendini yalayan üzerine sürtünen su ayarladığın ısıda olmadan ısıtıcı durmaz, filtreden den dökülen su etrafından soğuk geçtikçe durmaz çalışır, yahut iç filtrenin vurduğu akıntı ona ayarladığın ısıyı vurmadan durmaz. Tammen akıntısız ortama koyun 2 dakka çalışır sonra durur 2 dakka sonra yine çalışır durur böyle anormallikler yapar. Çünkü akıntı olmayınca etrafında duran suyu kolaylıkla ısıtıyor ve ısı istenen dereceye geldimi durur.
Bir iç filtren varsa akvaryuma denemek için tak akıntısını direk ısıtıcının üzerine üflet bakalım ne olacak yine çalışık durackamı yoksa uzun zaman çalışıp tüm suyu ısıttıktan sonramı duracak dene.[/QUOTE]
Tamamdır bugün deneyeceğim teşekkürler yardımlarınız için önce dış filtrenin altına alayım sonra da olmazsa iç filtreyi takıp karşısına geçireyim
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
Anladım üstadım o zaman alırsam 200 w. almakta fayda var atman alayım diyorum ama kargo ile 40 lirayı gene bulacak buradaki akvaryumcular dan ucuz 100 w alsam acaba sıkıntı olur mu almışken iyisini al diyor herkeste
[QUOTE=mesutok]50 watt ısıtıcınızı en akıntılı yere monte edip denedinizmi akvaryumu istediğiniz ısıya getiriyorsa 100 litre çokta büyük değil, bence masrafa gerek kalmayabilir 50 watt ile devam edebilirisiniz, denemekte fayda var.[/QUOTE]
aslında şuan dış filtrenin suyu aldığı yerin hemen yanında duruyor verdiği yerin altına mı alayım.. Sorun şu aslında şuan oda 20 derece falan akvaryum 24 derece ama max 10 dk da bir ısıtıcı açılıyor biraz durup kapanıyor yani çok çalışıyor gibi geldi bana dereceyi de istediğim seviyeye getiremiyor.
Anladım üstadım o zaman alırsam 200 w. almakta fayda var atman alayım diyorum ama kargo ile 40 lirayı gene bulacak buradaki akvaryumcular dan ucuz 100 w alsam acaba sıkıntı olur mu almışken iyisini al diyor herkeste
[QUOTE=mesutok]50 watt ısıtıcınızı en akıntılı yere monte edip denedinizmi akvaryumu istediğiniz ısıya getiriyorsa 100 litre çokta büyük değil, bence masrafa gerek kalmayabilir 50 watt ile devam edebilirisiniz, denemekte fayda var.[/QUOTE]
aslında şuan dış filtrenin suyu aldığı yerin hemen yanında duruyor verdiği yerin altına mı alayım.. Sorun şu aslında şuan oda 20 derece falan akvaryum 24 derece ama max 10 dk da bir ısıtıcı açılıyor biraz durup kapanıyor yani çok çalışıyor gibi geldi bana dereceyi de istediğim seviyeye getiremiyor.
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
[QUOTE=twistedfate]Bence zarari olmaz 200 w alın. Benim ana tankimda 500 kusur litre herkes 300 w yeter diyor. Ama ben 500w almistim.
Suan calistiriyorum suyu hizlica isitip kapatiyor kendini, sonra soguyana kadar su bekliyor. Hem iler de daha buyuk akvaryumun olursa ona da kullanirsinız.[/QUOTE]
aynen ben de o düşüncedeyim üstadım o zaman 200 watt atman ı alayım tek sıkıntım elektriği fazla mı akar endişesi yoksa 200 alacaktım zaten
[QUOTE=twistedfate]Bence zarari olmaz 200 w alın. Benim ana tankimda 500 kusur litre herkes 300 w yeter diyor. Ama ben 500w almistim.
Suan calistiriyorum suyu hizlica isitip kapatiyor kendini, sonra soguyana kadar su bekliyor. Hem iler de daha buyuk akvaryumun olursa ona da kullanirsinız.[/QUOTE]
aynen ben de o düşüncedeyim üstadım o zaman 200 watt atman ı alayım tek sıkıntım elektriği fazla mı akar endişesi yoksa 200 alacaktım zaten
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
[QUOTE=leitzcell]-- 24 derece canlıdoguranlar için ideal sıcaklık daha fazla ısıtmanıza gerek yok.
ürün alım yönünde kararınız varsa bu linktekini alın.[URL]http://www.petburada.com/atman-ct-akvaryum-isiticisi-200watt[/URL]
-- kılıç ve ramirezi aynı akvaryumda hiç beslemedim o yuzden sizi yanlış yönlendirmek istemiyorum[/QUOTE]
anladım ama akvaryuma ne zman baksam çalışır durumda bu da elektiriği çok mu yakıyor acaba diye düşündürüyor beni çünkü ısıtmada zorlanıyor üstündeki ibre 30 ama akvaryum 24 derece bi de ramirezi gelcek o da canlı doğuran değil bitki de var artırcam o yüzden sıcaklığı biraz daha artırıp 26 derece falan yaparım diye düşünüyorum açıkcası.
[QUOTE=Omer_MG]CT serisi ısıtıcı normal camlı. BT serisi ise kristal camlı ve akvaryumdaki su miktarı azaldığında kendisini kapatma özelliği var.[/QUOTE] çokta önemli bir ayrıntı değil benim için o zman ,teşekkürler cevabınız için.Ramirezi mi besliyorsunuz bu arada.
[QUOTE=ersin2239]100w al 200e gerek yok.25,26dc iyidir canlı doğuranlar içinde...
Birde ucuz birşey al 40 küsür verme bence[/QUOTE] 100w ile 200w arasında 3 lira var sonradan lazım olurmu acaba diye düşünüyorum açıkcası ama bu akvaryumda 200w ın zararı olacaksa almayım
[QUOTE=leitzcell]-- 24 derece canlıdoguranlar için ideal sıcaklık daha fazla ısıtmanıza gerek yok.
ürün alım yönünde kararınız varsa bu linktekini alın.[URL]http://www.petburada.com/atman-ct-akvaryum-isiticisi-200watt[/URL]
-- kılıç ve ramirezi aynı akvaryumda hiç beslemedim o yuzden sizi yanlış yönlendirmek istemiyorum[/QUOTE]
anladım ama akvaryuma ne zman baksam çalışır durumda bu da elektiriği çok mu yakıyor acaba diye düşündürüyor beni çünkü ısıtmada zorlanıyor üstündeki ibre 30 ama akvaryum 24 derece bi de ramirezi gelcek o da canlı doğuran değil bitki de var artırcam o yüzden sıcaklığı biraz daha artırıp 26 derece falan yaparım diye düşünüyorum açıkcası.
[QUOTE=Omer_MG]CT serisi ısıtıcı normal camlı. BT serisi ise kristal camlı ve akvaryumdaki su miktarı azaldığında kendisini kapatma özelliği var.[/QUOTE] çokta önemli bir ayrıntı değil benim için o zman ,teşekkürler cevabınız için.Ramirezi mi besliyorsunuz bu arada.
[QUOTE=ersin2239]100w al 200e gerek yok.25,26dc iyidir canlı doğuranlar içinde...
Birde ucuz birşey al 40 küsür verme bence[/QUOTE] 100w ile 200w arasında 3 lira var sonradan lazım olurmu acaba diye düşünüyorum açıkcası ama bu akvaryumda 200w ın zararı olacaksa almayım
Akvaryum Isıtma Problemi( Ve Ramirezi &kılıç)
Arkadaşlar merhaba akvaryumumda şuan 50 watt aquarium ısıtıcı var.Akvaryumum yaklaşık olarak 100 lt. Hal böyle olunca bu ısıtıcı 24 dereceden fazla yapamıyor akvaryumu. Bende ısıtıcı almaya karar verdim fakat ısıtıcılar çok pahalı bu yüzden atman almaya karar verdim. Şimdi sormak istediğim sorular aşağıdadır yardımlarınızı bekliyorum.
1. [URL]http://www.petburada.com/atman-akvaryum-kristal-camli-isitici-100w[/URL] bu ürün ile
[URL]http://www.petburada.com/atman-ct-akvaryum-isiticisi-100watt[/URL] bu ürün arasında ne fark vardır ? yani diğeri daha ıyı anlaşılan ama fark ne acaba ?
2. [URL]http://www.petburada.com/atman-ct-akvaryum-isiticisi-200watt[/URL] aynı ürünün 200 watt olanı 3 lira daha fazla bu yüzden bunu alsam daha mı iyi olur 100 lt akvaryuma fazla mı olur elektrik yakma konusunda bir fark oluşur mu ? 200 watt mı almalıyım yani.
3. Sorum ise ısıtıcılardan ayrı olarak şuan akvaryumumda kılıç balıkları mevcut canlı doğuran fakat arkadaşım ramirezi balıklarını bana bırakacak bunların yanına koysam birlikte bir sıkıntı yaşarlar mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
Saygılarımla
[EDIT]en!gma,2015-11-10 20:29:14[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba akvaryumumda şuan 50 watt aquarium ısıtıcı var.Akvaryumum yaklaşık olarak 100 lt. Hal böyle olunca bu ısıtıcı 24 dereceden fazla yapamıyor akvaryumu. Bende ısıtıcı almaya karar verdim fakat ısıtıcılar çok pahalı bu yüzden atman almaya karar verdim. Şimdi sormak istediğim sorular aşağıdadır yardımlarınızı bekliyorum.
1. [URL]http://www.petburada.com/atman-akvaryum-kristal-camli-isitici-100w[/URL] bu ürün ile
[URL]http://www.petburada.com/atman-ct-akvaryum-isiticisi-100watt[/URL] bu ürün arasında ne fark vardır ? yani diğeri daha ıyı anlaşılan ama fark ne acaba ?
2. [URL]http://www.petburada.com/atman-ct-akvaryum-isiticisi-200watt[/URL] aynı ürünün 200 watt olanı 3 lira daha fazla bu yüzden bunu alsam daha mı iyi olur 100 lt akvaryuma fazla mı olur elektrik yakma konusunda bir fark oluşur mu ? 200 watt mı almalıyım yani.
3. Sorum ise ısıtıcılardan ayrı olarak şuan akvaryumumda kılıç balıkları mevcut canlı doğuran fakat arkadaşım ramirezi balıklarını bana bırakacak bunların yanına koysam birlikte bir sıkıntı yaşarlar mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
Saygılarımla
[EDIT]en!gma,2015-11-10 20:29:14[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
forthehordex,
Emerse,
Yakutlu61,
ballantines,
Hoppala,
kaya.brk,
ereneroglu,
0rnn,
R0h1rr1m,
ciways,
Canberk18,
riderfish,
yhackup,
ertug26,
Kuduoglu,
Ahmet55,
ALTEMUR,
EmiirKaan,
fatihgurhan,
kocoglu,
Sfenks111,
zen666,
karidesrehberi,
osmandbnl,
3dtarik,
sina cen,
Kınayu,
altuntasseref,
Yusaucar,
LeafyAqua,
tolga,
şansal,
Edera,
Piranhabull06,
Oquanus,
ozan_1903,
gürkanbey,
kocum03,
AquaShirmp,
yeekim,
sinor,
TunahanCeler,
egedin,
aupqua,
Taha⚡,
Cyber_Scout,
ahmetfiratozkaya,
Ehtiyar,
ezzalisi,
bendeniztayfun,
Dextran,
DenizUlucutsoy,
Oğul Hüseyin,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
