ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
merkur44
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Şubat 2010 14:35
Son Ziyaret:
03 Mayıs 2026 07:28
Toplam Mesaj:
170 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Yılmaz
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1977
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
İmalat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Yılmaz
[b]Astronot ( Oscar ) (396 litre) [/b]
SON 10 MESAJI
700 Litre Orta Amerikan
Harika bir tank. Erkek jag ın heybeti müthiş...[:nazar:][:iyi:]
Harika bir tank. Erkek jag ın heybeti müthiş...[:nazar:][:iyi:]
En İyi Yemler
Yem konusunda açık olarak satılan kovadan bölme yem kullanmayı bıraktım. Astronot akvaryumumda jbl novo stick ve sera granured ve green kullanıyordum ve nematod denen illet ortaya çıktı.
Şu an malawi karma besliyorum ve kullandığım yemler nls cichlid formula ile tetramin pro crisps. Bir şey fark ettim nls balıkların renklerini canlandırıyor. İçeriğinde kril varmış bundan olabilir. Tetramin ise her akvaristin kullanması gereken bir yem. Yıllardır kullanıyorum ve gerek balıkların iştahı severek tüketmesi, gerek sağlıklı olmaları gerek suyu kirletmemesi özellikleri ile ve balıkların büyüme ve gelişimine olumlu katkı yaptığını düşünüyorum. 1 Kova tetramin 140 lira fiyat olarak fiyat / performans ürünü bile sayılır.
Bir konu da kovadan bölme yemlerin son kullanma tarihi geçmiş mi bilmiyoruz bu da önemli bir şey.
Yem konusunda açık olarak satılan kovadan bölme yem kullanmayı bıraktım. Astronot akvaryumumda jbl novo stick ve sera granured ve green kullanıyordum ve nematod denen illet ortaya çıktı.
Şu an malawi karma besliyorum ve kullandığım yemler nls cichlid formula ile tetramin pro crisps. Bir şey fark ettim nls balıkların renklerini canlandırıyor. İçeriğinde kril varmış bundan olabilir. Tetramin ise her akvaristin kullanması gereken bir yem. Yıllardır kullanıyorum ve gerek balıkların iştahı severek tüketmesi, gerek sağlıklı olmaları gerek suyu kirletmemesi özellikleri ile ve balıkların büyüme ve gelişimine olumlu katkı yaptığını düşünüyorum. 1 Kova tetramin 140 lira fiyat olarak fiyat / performans ürünü bile sayılır.
Bir konu da kovadan bölme yemlerin son kullanma tarihi geçmiş mi bilmiyoruz bu da önemli bir şey.
Malawi Tür Belirleme
Arkadaşlar resmini eklediğim bu balığın türü nedir? Mavi prensesya da afra gibi ama bilemiyorum acaba farklı bir tür mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87874/011020161458121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87874/011020161458511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87874/011020161505551.jpg[/IMG]
? Görüşlerinizi merak ediyorum.[EDIT]merkur44,2016-10-01 15:05:57[/EDIT]
Arkadaşlar resmini eklediğim bu balığın türü nedir? Mavi prensesya da afra gibi ama bilemiyorum acaba farklı bir tür mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87874/011020161458121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87874/011020161458511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87874/011020161505551.jpg[/IMG]
? Görüşlerinizi merak ediyorum.[EDIT]merkur44,2016-10-01 15:05:57[/EDIT]
Hydor Prime 30 Dış Filtre 900 Lt.
[QUOTE=hamza1912]
Merkür44 kardeş resimlerinden gördüğüm kadarıyla su giriş çıkışı motor kapağının kenarında dediğin gibi olursa su giriş deliği kenarda çıkış deliğide ortada olması lazım çünkü iki delikte kenarda[/QUOTE]
Su yandan giriyor alttan yukarı doğru sepetin içinden geçiyor.Pervane ortadan alıp iç kapaktan kanalla yandaki çıkış musluğundan geri basıyor.Karışma filan yok yani.Pervane ortadan çıkış musluğuna veriyor yani.[EDIT]merkur44,2016-09-27 16:40:58[/EDIT]
[QUOTE=hamza1912]
Merkür44 kardeş resimlerinden gördüğüm kadarıyla su giriş çıkışı motor kapağının kenarında dediğin gibi olursa su giriş deliği kenarda çıkış deliğide ortada olması lazım çünkü iki delikte kenarda[/QUOTE]
Su yandan giriyor alttan yukarı doğru sepetin içinden geçiyor.Pervane ortadan alıp iç kapaktan kanalla yandaki çıkış musluğundan geri basıyor.Karışma filan yok yani.Pervane ortadan çıkış musluğuna veriyor yani.[EDIT]merkur44,2016-09-27 16:40:58[/EDIT]
Hydor Prime 30 Dış Filtre 900 Lt.
[QUOTE=hamza1912]Arkadaşlar kaç gündür araştırıyorum bu filtrenin nasıl çalıştığını anlamadım tahminimce su üstten giriyor süngerin üstüne akıyor temiz su ve pis su birbirine karışıp akvaryuma pompalanıyor çünkü en üstteki plastikte delik yok süngerlerdede delik yok videolarada baktım resimlerede baktım cevap bulamadım[/QUOTE]
Çalışma prensibi akvaryumdan gelen su dıştan kovanın en altına gidiyor.kovanın en alt kısmında kalın sünger var.Sonra yukarı doğru daha ince sünger var sonrasına biyolojik substrat konabilir en üste de elyaf konarak ince partikülleri süzer.Süzülen su ortadan yukarı çıkmış olur ve akvaryuma geri pompalanır.Gayet randımanlı çalışıyor. Yaklaşık 30 damızlık altı erkek malawinin olduğu 390 litrelik akvaryumda fluval 406 yetersiz geliyordu.İlave ikinci filtre olarak aldım ve kullanıyorum.Gayet sessiz ve güzel debiyle çalışıyor.
[QUOTE=hamza1912]Arkadaşlar kaç gündür araştırıyorum bu filtrenin nasıl çalıştığını anlamadım tahminimce su üstten giriyor süngerin üstüne akıyor temiz su ve pis su birbirine karışıp akvaryuma pompalanıyor çünkü en üstteki plastikte delik yok süngerlerdede delik yok videolarada baktım resimlerede baktım cevap bulamadım[/QUOTE]
Çalışma prensibi akvaryumdan gelen su dıştan kovanın en altına gidiyor.kovanın en alt kısmında kalın sünger var.Sonra yukarı doğru daha ince sünger var sonrasına biyolojik substrat konabilir en üste de elyaf konarak ince partikülleri süzer.Süzülen su ortadan yukarı çıkmış olur ve akvaryuma geri pompalanır.Gayet randımanlı çalışıyor. Yaklaşık 30 damızlık altı erkek malawinin olduğu 390 litrelik akvaryumda fluval 406 yetersiz geliyordu.İlave ikinci filtre olarak aldım ve kullanıyorum.Gayet sessiz ve güzel debiyle çalışıyor.
Oscar 390 litre
Malesef tüm balıklarımı sırayla kaybettim. Akvaryumda geçen ay nematod denilen beyaz kıl kurdu peydah olmuştu.Yemden veya şehir şebeke suyundan yumurtaları gelmiş olabilir diye geçiyordu çeşitli kaynaklarda.Bizim forumda kesin çözebilen çıkmamış.Sera nematol isimli ilacı kullanmadan geçmesinin zor olduğunu yabancı forumlardan tespit ettim. Jbl cichlid stick,sera geanumeat ve green yem kullanıyordum.Yemleri değiştirmedim ama azalttım.Artık yemlerden bilhassa et oranı yüksek yemlerden oluşuyormuş.Çok dayanıklı bu parazit yüzünden elimi akvaryuma sokmaya korkar oldum.Bu arada nematol bulamayınca ki sanırım kimse kullanmadığından pet shoplar getirmemiş eczaneden vermazol alıp toz haline getirip akvaryuma döktüm etkili olmadı,su değişimi yapıp 3 gün sonra tekrar vermazol uyguladım.Sayılarında epey azalma oldu ama kökü kazınmadı.Bu arada insan sağlığına etkileri konusu beni tedirgin etmeye başladı ve nematolü ebayden sipariş verdim ancak daha hala elime bile ulaşmadı...
Ben de nematolün etken maddesini -emamectin benzoat- içeren %5lik tarım ilacını buldum ve 2 gramını 2 litre suda eritip akvaryuma döktüm.Aynı gün tüm nematodlar öldü ve cesetleri serbest yüzmeye başladı fakat 2 gram 2 litre dozu 400. Litre için sanırım çok geldi ve balıklar 1 hafta içinde sırayla öldü...
Türkiyede bu kadar akvarist varken profesyonel ilaçların getirilmemesini kınıyorum.İstanbul gibi yerde biz bu ilaçları bulamayıp ebayden ingiltereden sipariş vermek zorunda kalıyoruz . Son olarak aldığınız yemlerin son kullanma tarihlerine bile bakın ucuz oluyor diye kovadan bölme açık yem almayın diye tavsiye ediyorum. [EDIT]merkur44,2016-09-22 21:49:55[/EDIT]
Malesef tüm balıklarımı sırayla kaybettim. Akvaryumda geçen ay nematod denilen beyaz kıl kurdu peydah olmuştu.Yemden veya şehir şebeke suyundan yumurtaları gelmiş olabilir diye geçiyordu çeşitli kaynaklarda.Bizim forumda kesin çözebilen çıkmamış.Sera nematol isimli ilacı kullanmadan geçmesinin zor olduğunu yabancı forumlardan tespit ettim. Jbl cichlid stick,sera geanumeat ve green yem kullanıyordum.Yemleri değiştirmedim ama azalttım.Artık yemlerden bilhassa et oranı yüksek yemlerden oluşuyormuş.Çok dayanıklı bu parazit yüzünden elimi akvaryuma sokmaya korkar oldum.Bu arada nematol bulamayınca ki sanırım kimse kullanmadığından pet shoplar getirmemiş eczaneden vermazol alıp toz haline getirip akvaryuma döktüm etkili olmadı,su değişimi yapıp 3 gün sonra tekrar vermazol uyguladım.Sayılarında epey azalma oldu ama kökü kazınmadı.Bu arada insan sağlığına etkileri konusu beni tedirgin etmeye başladı ve nematolü ebayden sipariş verdim ancak daha hala elime bile ulaşmadı...
Ben de nematolün etken maddesini -emamectin benzoat- içeren %5lik tarım ilacını buldum ve 2 gramını 2 litre suda eritip akvaryuma döktüm.Aynı gün tüm nematodlar öldü ve cesetleri serbest yüzmeye başladı fakat 2 gram 2 litre dozu 400. Litre için sanırım çok geldi ve balıklar 1 hafta içinde sırayla öldü...
Türkiyede bu kadar akvarist varken profesyonel ilaçların getirilmemesini kınıyorum.İstanbul gibi yerde biz bu ilaçları bulamayıp ebayden ingiltereden sipariş vermek zorunda kalıyoruz . Son olarak aldığınız yemlerin son kullanma tarihlerine bile bakın ucuz oluyor diye kovadan bölme açık yem almayın diye tavsiye ediyorum. [EDIT]merkur44,2016-09-22 21:49:55[/EDIT]
BEYAZ PRENSES İMPARATORLUĞU
Çok güzel bir tank olmuş. Balık sayınız çok değil bence gayet normaldir. Beyazların yanına cüce mbunalardan bir koloni de koyabilirsiniz bence mesela 1 e 5d demasoni gibi güzel bir renk katar.
Çok güzel bir tank olmuş. Balık sayınız çok değil bence gayet normaldir. Beyazların yanına cüce mbunalardan bir koloni de koyabilirsiniz bence mesela 1 e 5d demasoni gibi güzel bir renk katar.
Hepsi Burada Ve Atakan Akvaryum
[QUOTE=greenwhite]
Resimde solda ki hava çekme çubuğunun silindirik başı kırık çıktı, bana da kargoda kırılması pek ihtimal gibi gelmedi. Zaten kırık olduğu bile zor anlaşılıyor, ilk başta plastik içinde oraya takılacak aparat aradım sonra kovanın altında gördüm kırık olduğunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/140326/130720160732341.jpg[/IMG]
Zaten resimde de göreceksiniz parçanın bir kısmı yok o kısmı bulamadımda[:(] [/QUOTE]
Eğer iade kabul edilmez tekrar size ürünü geri yollarlarsa ki bence öyle olacak size tavsiyem şu;
Hava pompasını kullanmayabilirsiniz ben uzun zamandır kullanmıyorum.Filtreyi suyla doldurun giriş çıkış hortumunu yerine takın,fişi takın,ondan sonra filtreyi arkaya doğru su giriş çıkış vanalarının olduğu tarafa yani biraz yatırın.İçindeki havayı boşaltıp suyu çekmeye başlayacaktır.Hem de çek valfle uğraşmadan yorulmadan hemen...Yani kırık olan kısım olmasa da olur.Ben yıllardır bu şekilde yapıyorum.Eskiden 405 vardı onda da aynı yöntemi bulmuştum.Hava çıkartmakla uğraşmadan kolay yöntem bu.Bu şekilde filtrenizi kullanabilirsiniz.
[QUOTE=greenwhite]
Resimde solda ki hava çekme çubuğunun silindirik başı kırık çıktı, bana da kargoda kırılması pek ihtimal gibi gelmedi. Zaten kırık olduğu bile zor anlaşılıyor, ilk başta plastik içinde oraya takılacak aparat aradım sonra kovanın altında gördüm kırık olduğunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/140326/130720160732341.jpg[/IMG]
Zaten resimde de göreceksiniz parçanın bir kısmı yok o kısmı bulamadımda[:(] [/QUOTE]
Eğer iade kabul edilmez tekrar size ürünü geri yollarlarsa ki bence öyle olacak size tavsiyem şu;
Hava pompasını kullanmayabilirsiniz ben uzun zamandır kullanmıyorum.Filtreyi suyla doldurun giriş çıkış hortumunu yerine takın,fişi takın,ondan sonra filtreyi arkaya doğru su giriş çıkış vanalarının olduğu tarafa yani biraz yatırın.İçindeki havayı boşaltıp suyu çekmeye başlayacaktır.Hem de çek valfle uğraşmadan yorulmadan hemen...Yani kırık olan kısım olmasa da olur.Ben yıllardır bu şekilde yapıyorum.Eskiden 405 vardı onda da aynı yöntemi bulmuştum.Hava çıkartmakla uğraşmadan kolay yöntem bu.Bu şekilde filtrenizi kullanabilirsiniz.
Hepsi Burada Ve Atakan Akvaryum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87874/120720161703251.jpg[/IMG]
Üstteki fotoğrafta sol taraftaki küçük gri tutacaktan bahsediyoruz. Hepsiburadayı öven memnun arkadaşlara açıklama yapayım bu filtre hava boşaltma valfinin sapının kırık olması normalde imkansız çünkü strafor ambalajlı geliyor kargocu düşürse bile kırması imkansız bence o ambalaj içersinde fabrikasyon olarak kırıktır. Fluval alanlar ambalajın sağlamlığını ve koruyuculuğunu bilirler. Hepsiburada net olarak iadeyi kabul etmeli ve atakan akvaryumdan yenisini istemeliydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87874/120720161703251.jpg[/IMG]
Üstteki fotoğrafta sol taraftaki küçük gri tutacaktan bahsediyoruz. Hepsiburadayı öven memnun arkadaşlara açıklama yapayım bu filtre hava boşaltma valfinin sapının kırık olması normalde imkansız çünkü strafor ambalajlı geliyor kargocu düşürse bile kırması imkansız bence o ambalaj içersinde fabrikasyon olarak kırıktır. Fluval alanlar ambalajın sağlamlığını ve koruyuculuğunu bilirler. Hepsiburada net olarak iadeyi kabul etmeli ve atakan akvaryumdan yenisini istemeliydi.
Hepsi Burada Ve Atakan Akvaryum
Hepsiburada ile benzer bir olay da birkaç ay evvel benim başıma geldi.Elektrik süpürgesi aldık ve eşim beğenmedi.Aynı gün iade ettik.14 gün içinde iade etme hakkımızı kullandık ama sudan sebeplerle iade alamayız dediler.Sebep ise toz torbasının paketinden çıkartılması ve takılmasıymış.Sanki başka türlü deneme şansınız varmış gibi saçma bir 3 kuruşluk toz torbasını bahane ederek iade kabul etmediler.Birçok kez mail vs ile döndüm ancak sonunda aynen geri postaladılar.Kerhen de olsa kabul ettim meşgul olmasam mahkeme ile bile uğraşırdım ama vaktim olmadığından önemsemedim.Hepsiburada üyeliğimi sildirdim yıllardır en az 6 tane laptop almıştım ıvır zıvırları saymıyorum ama bir daha çöp bile almam.Gider bir mağazadan alırım üç kuruş fazla öderim ama karşımda bir muhatap olur en azından.Bu işler böyledir belli bir büyüklüğe ulaştıktan sonra müşteri memnuniyeti masallarda kalır...
Hepsiburada ile benzer bir olay da birkaç ay evvel benim başıma geldi.Elektrik süpürgesi aldık ve eşim beğenmedi.Aynı gün iade ettik.14 gün içinde iade etme hakkımızı kullandık ama sudan sebeplerle iade alamayız dediler.Sebep ise toz torbasının paketinden çıkartılması ve takılmasıymış.Sanki başka türlü deneme şansınız varmış gibi saçma bir 3 kuruşluk toz torbasını bahane ederek iade kabul etmediler.Birçok kez mail vs ile döndüm ancak sonunda aynen geri postaladılar.Kerhen de olsa kabul ettim meşgul olmasam mahkeme ile bile uğraşırdım ama vaktim olmadığından önemsemedim.Hepsiburada üyeliğimi sildirdim yıllardır en az 6 tane laptop almıştım ıvır zıvırları saymıyorum ama bir daha çöp bile almam.Gider bir mağazadan alırım üç kuruş fazla öderim ama karşımda bir muhatap olur en azından.Bu işler böyledir belli bir büyüklüğe ulaştıktan sonra müşteri memnuniyeti masallarda kalır...
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
