ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Anadolu Pet
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
32
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2010 15:26
Son Ziyaret:
24 Ocak 2018 10:28
Toplam Mesaj:
323 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Teknik servis ve destek 0216 346 34 67 / [email protected]
Akvaryum.com forumundaki üyeliğimiz bilgi paylaşımı amaçlı olup bu ortamdan teknik destek sağlanmayacaktır.
Anadolu Pet Ür. San. Tic. A.Ş.
SON 10 MESAJI
Tetra Proline Isıtıcı İnceleme-tavsiye Etmem!!!
[QUOTE=fahrisinan]Birşey sorabilir miyim? 2 sene önce aldık, faturası kayboldu. Bu bu ürünün Tetra tarafından üretilmediği, yahut Anadolu Pet tarafından ithal edilmediği anlamına mı geliyor? Eminim insanların birçoğu faturalarını kaybetti. [/QUOTE]
Fahri Bey merhaba,
Normalde ürünün garanti süresi vs gibi durumlardan yararlanabilmesi için faturanın saklanması koşulu aranır. Fakat siz yinede yazmış olduğumuz yönergeleri izleyin lütfen. Yardımcı olmaya çalışacağız.
İyi günler.
[QUOTE=fahrisinan]Birşey sorabilir miyim? 2 sene önce aldık, faturası kayboldu. Bu bu ürünün Tetra tarafından üretilmediği, yahut Anadolu Pet tarafından ithal edilmediği anlamına mı geliyor? Eminim insanların birçoğu faturalarını kaybetti. [/QUOTE]
Fahri Bey merhaba,
Normalde ürünün garanti süresi vs gibi durumlardan yararlanabilmesi için faturanın saklanması koşulu aranır. Fakat siz yinede yazmış olduğumuz yönergeleri izleyin lütfen. Yardımcı olmaya çalışacağız.
İyi günler.
Tetra Proline Isıtıcı İnceleme-tavsiye Etmem!!!
Değerli akvaristler,
Daha önce tarafımıza yapılan talepler doğrultusunda başlatılan araştırmalar ve incelemelere istinaden konuyu Tetra yetkilileri ile görüştük. Yetkililerden gelen açıklamalarda; Proline ısıtıcıların bazı serilerinde hata olduğu fakat bu hatanın tüm serileri kapsamadığı belirtilmiştir. Yine de değişim talebinde bulunacak müşterilerimiz için Tetra’nın Almanya’da uyguladığı aksiyon planını, yetkililer ile ortak bir paydada buluşarak Türkiye’de uygulama kararı aldık.
Bu doğrultuda, müşterilerimizin Proline ısıtıcılarını aşağıda belirtilen adrese gönderimini sağladıkları takdirde istedikleri herhangi bir Tetratec ürünü olan APS Hava Motoru ve HT Isıtıcılardan birini talep edebilecektirler. Piyasadaki farklı fiyat politikalarına maruz kalmış müşterilerimizi de düşünerek, hiçbir haksızlığa mahal vermemek amacıyla Proline ısıtıcıların değerleri, perakende fiyatları üzerinden hesaplanacaktır. ( Perakende fiyat listesini aşağıda bulabilirsiniz. )
Değişimi talep edilecek ürünün değeri, daha önce satın alınan Proline Isıtıcıdan fazla olması takdirde; müşterilerimiz oluşan farkı ödemekle yükümlüdür. Eğer talep edilen ürün Proline Isıtıcıdan daha düşük bir fiyatta ise arada oluşacak farkı firmamız Tetramin balık yemi ile karşılayacaktır. Örn; perakende değeri 111,00 TL olan Proline 200 W ısıtıcısını, APS 400 Hava Motoru ile değiştirmek isteyen müşterimiz; fiyatı 135,00 TL olan APS 400 Hava Motorunu alabilmek için aradaki 24,00 TL’lik farkı ödemek durumundadır.
Müşterilerimizin taleplerini karşılayabilmemiz amacıyla; satın aldıkları Proline ısıtıcılarını faturalarıyla birlikte yetkili teknik servisimize getirmeleri ya da göndermeleri rica olunur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/111120161404371.jpg[/IMG]
[B]İletişim Bilgileri[/B]
Yetkili : Ali KUTLU
Adres : Caferağa, Şair Nefi Sok. Kozlar Apt. No:24, 34710 Kadıköy/İstanbul
Tel : 0216 346 34 67
[EDIT]Anadolu Pet,2016-11-11 15:04:58[/EDIT]
Değerli akvaristler,
Daha önce tarafımıza yapılan talepler doğrultusunda başlatılan araştırmalar ve incelemelere istinaden konuyu Tetra yetkilileri ile görüştük. Yetkililerden gelen açıklamalarda; Proline ısıtıcıların bazı serilerinde hata olduğu fakat bu hatanın tüm serileri kapsamadığı belirtilmiştir. Yine de değişim talebinde bulunacak müşterilerimiz için Tetra’nın Almanya’da uyguladığı aksiyon planını, yetkililer ile ortak bir paydada buluşarak Türkiye’de uygulama kararı aldık.
Bu doğrultuda, müşterilerimizin Proline ısıtıcılarını aşağıda belirtilen adrese gönderimini sağladıkları takdirde istedikleri herhangi bir Tetratec ürünü olan APS Hava Motoru ve HT Isıtıcılardan birini talep edebilecektirler. Piyasadaki farklı fiyat politikalarına maruz kalmış müşterilerimizi de düşünerek, hiçbir haksızlığa mahal vermemek amacıyla Proline ısıtıcıların değerleri, perakende fiyatları üzerinden hesaplanacaktır. ( Perakende fiyat listesini aşağıda bulabilirsiniz. )
Değişimi talep edilecek ürünün değeri, daha önce satın alınan Proline Isıtıcıdan fazla olması takdirde; müşterilerimiz oluşan farkı ödemekle yükümlüdür. Eğer talep edilen ürün Proline Isıtıcıdan daha düşük bir fiyatta ise arada oluşacak farkı firmamız Tetramin balık yemi ile karşılayacaktır. Örn; perakende değeri 111,00 TL olan Proline 200 W ısıtıcısını, APS 400 Hava Motoru ile değiştirmek isteyen müşterimiz; fiyatı 135,00 TL olan APS 400 Hava Motorunu alabilmek için aradaki 24,00 TL’lik farkı ödemek durumundadır.
Müşterilerimizin taleplerini karşılayabilmemiz amacıyla; satın aldıkları Proline ısıtıcılarını faturalarıyla birlikte yetkili teknik servisimize getirmeleri ya da göndermeleri rica olunur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/111120161404371.jpg[/IMG]
[B]İletişim Bilgileri[/B]
Yetkili : Ali KUTLU
Adres : Caferağa, Şair Nefi Sok. Kozlar Apt. No:24, 34710 Kadıköy/İstanbul
Tel : 0216 346 34 67
[EDIT]Anadolu Pet,2016-11-11 15:04:58[/EDIT]
Tetra Tec Ex 700 Vana sorunu
[QUOTE=hiltizar]Arkadaşlar merhaba.
Aynı sorunu bende yasamaktayim. Vananın tırnakları kirildi. Sizler bu sorunu nasıl cozdunuz yardimlarinizi rica ederim.[/QUOTE]
Merhaba,
0216 346 34 67 numaralı telefondan yetkili servisimiz ile görüşün lütfen. Yardımcı olacaklardır.
İyi günler.[EDIT]Anadolu Pet,2016-07-21 10:10:29[/EDIT]
[QUOTE=hiltizar]Arkadaşlar merhaba.
Aynı sorunu bende yasamaktayim. Vananın tırnakları kirildi. Sizler bu sorunu nasıl cozdunuz yardimlarinizi rica ederim.[/QUOTE]
Merhaba,
0216 346 34 67 numaralı telefondan yetkili servisimiz ile görüşün lütfen. Yardımcı olacaklardır.
İyi günler.[EDIT]Anadolu Pet,2016-07-21 10:10:29[/EDIT]
Markalı Bitki Substratları hakkında
Merhaba,
Oldukça güzel bir paylaşım olmuş, güncel kalması açısından eklemek istedim:
ADA, Nature Soil by Oliver Knott ve Seachem ürünleri firmamız tarafından ithal edilmektedir.
Keyifli hobiler!
Merhaba,
Oldukça güzel bir paylaşım olmuş, güncel kalması açısından eklemek istedim:
ADA, Nature Soil by Oliver Knott ve Seachem ürünleri firmamız tarafından ithal edilmektedir.
Keyifli hobiler!
Eheim Pilli Dip Süpürgesi 3531
[QUOTE=Goqhanov] Burak bey bende de bu üründen mevcut. Alt kısmı 3 parçadan oluşuyor 20-30 cm derinliktede rahatlıkla işlem yapabilirsiniz. Gayet kaliteli ürün, fiyatı diğer ürünlerin çok üzerinde ama ürünü elinize aldığınızda kaliteyi hissediyorsunuz. Akvaryum malzelemelerinde eheimdan şaşmamak gerektiği kanısındayım. [/QUOTE]
Selam,
Pilli dip süpürgesi tam olarak o amaçla kullanılmıyor, bahsettiğiniz amaç için dip sifonu mevcut.
Pilli dip süpürgesi daha çok kalın partikülleri, balıkların yemediği yem artıklarını, dışkıları, bitki parçalarını akvaryumdan hızlıca uzaklaştırmak ve ileride bunların neden olacağı kimyasal kirliliği önlemek üzere kullanılır. Siz rutin olarak su değişimini dip sifonu kullanarak yaparsanız bu sayede akvaryumunuz çok daha stabil değerlere sahip olacaktır.
Küçük bir bilgilendirme;
Akvaryumdan zamanında uzaklaştırılmayan yem ve dışkı gibi organik yükü fazla atık ürünler bir süre sonra suda çözünerek gözle görünemeyecek boyutlara ulaşır, akvaryum ortamına basitçe amonyak ve fosfat olarak katılarak özellikle yosunlaşmaya ve kokuşmaya neden olurlar. Eğer akvaryum hacminiz yeterince büyük, zemin sirkülasyonunuz ve dekorasyonunuz tortu çekimine izin verecek şekilde ise Eheim pilli dip süpürgesi gibi bir ekipmanla yapacağınız temizlik, size çok daha meşakkatli olan dip sifonu ve su değişimi müdahalesini uzun aralıklarla yapma konusunda yardımcı olur.
İyi haftalar dilerim.
[QUOTE=Goqhanov] Burak bey bende de bu üründen mevcut. Alt kısmı 3 parçadan oluşuyor 20-30 cm derinliktede rahatlıkla işlem yapabilirsiniz. Gayet kaliteli ürün, fiyatı diğer ürünlerin çok üzerinde ama ürünü elinize aldığınızda kaliteyi hissediyorsunuz. Akvaryum malzelemelerinde eheimdan şaşmamak gerektiği kanısındayım. [/QUOTE]
Selam,
Pilli dip süpürgesi tam olarak o amaçla kullanılmıyor, bahsettiğiniz amaç için dip sifonu mevcut.
Pilli dip süpürgesi daha çok kalın partikülleri, balıkların yemediği yem artıklarını, dışkıları, bitki parçalarını akvaryumdan hızlıca uzaklaştırmak ve ileride bunların neden olacağı kimyasal kirliliği önlemek üzere kullanılır. Siz rutin olarak su değişimini dip sifonu kullanarak yaparsanız bu sayede akvaryumunuz çok daha stabil değerlere sahip olacaktır.
Küçük bir bilgilendirme;
Akvaryumdan zamanında uzaklaştırılmayan yem ve dışkı gibi organik yükü fazla atık ürünler bir süre sonra suda çözünerek gözle görünemeyecek boyutlara ulaşır, akvaryum ortamına basitçe amonyak ve fosfat olarak katılarak özellikle yosunlaşmaya ve kokuşmaya neden olurlar. Eğer akvaryum hacminiz yeterince büyük, zemin sirkülasyonunuz ve dekorasyonunuz tortu çekimine izin verecek şekilde ise Eheim pilli dip süpürgesi gibi bir ekipmanla yapacağınız temizlik, size çok daha meşakkatli olan dip sifonu ve su değişimi müdahalesini uzun aralıklarla yapma konusunda yardımcı olur.
İyi haftalar dilerim.
Herkesin Dikkatine Ve Bilgisine
Batuhan bey,
Linkte Suat bey'in açtığı bu konu ile ilgili başka bir başlık var, cevabınız oradadır.
https://www.akvaryum.com/Forum/sayin_anadolu_pet_yetkilisi_k844576.asp
Bizim garanti ve satış sonrası destek ile ilgili görüşümüzü merak ediyorsanız, bu sektörde nihai tüketicilerin birebir ulaşabilecekleri tek yetkili servise sahibiz. Şikayetlerinizi doğrudan dinleyip çözüm bulmak bize mutluluk veriyor.
Şikayetiniz olmasa da Ali bey çay ikram edecektir. [;)]
İyi günler dilerim.
Batuhan bey,
Linkte Suat bey'in açtığı bu konu ile ilgili başka bir başlık var, cevabınız oradadır.
https://www.akvaryum.com/Forum/sayin_anadolu_pet_yetkilisi_k844576.asp
Bizim garanti ve satış sonrası destek ile ilgili görüşümüzü merak ediyorsanız, bu sektörde nihai tüketicilerin birebir ulaşabilecekleri tek yetkili servise sahibiz. Şikayetlerinizi doğrudan dinleyip çözüm bulmak bize mutluluk veriyor.
Şikayetiniz olmasa da Ali bey çay ikram edecektir. [;)]
İyi günler dilerim.
Herkesin Dikkatine Ve Bilgisine
[QUOTE=kdeniz]Semih Bey merhaba,
Bu şikayet ile ilgili değil, ancak sorma ihtiyacı hissettim.
Classic serilerinin Almanya üretimi olanlarında en azından benim bildiğim kadarı ile
bir şikayet yok iken (bu arada bende de hala çalışan 20 senelik bir 2213 var, sıfır ses)
son senelerde Çin üretimi olanlarda bir hayli şikayet var.
Bu şikayetlerden elbette sizinde haberiniz vardır. Bana göre işini en iyi yapan filtre grubudur.
Durum böyle iken, merak ettiğim sizin bu konu hakkında herhangi bir şey yapıp yapmadığınız.
Biz tabiiki ancak burada forumdan takip edebiliyoruz. Belki bir açıklama, belki bir yaptırım vs anlamında bir şeyler yapmışsınızdır.
Her şeyi takip edemeyeceğimiz de aşikardır. Bu piyasanında hatırı sayılır bir ticaret hacmi illaki vardır.
Sizin yaptığınız ithalatlarınızda garanti şartlarınızın nasıl işlediğini inanın merak ediyorum.
Bu kadar şikayet var iken bu kaliteden ödün verilmiş veya hatalı üretilmiş malların toplatılmasını ve mahrece iade edilmesini, milli servetimizin değerli olduğu, değerli olması gerektiği babında herhalde bütün hobiciler beklerdi.
Saygılar,
[/QUOTE]
Merhaba Rahman bey,
Sorunuzu kısaca cevaplamak istiyorum, Eheim'ın Çin'de fabrikası var, bunu ne Eheim ne de biz saklamıyoruz. Bazı ürün gruplarını sadece bu fabrikada üretiyor. Bizim seçme şansımız yok, tümünün altında Made in PRC ibaresini görebilirsiniz.
Bu görseller de Çin fabrikasından:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/140620160952591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/140620160954221.jpg[/IMG]
Çin üretimi konusunda forumun çeşitli yerlerinde ayrıntılı yazılar var. Detayları o yazılarda bulabilirsiniz.
Size sormak istediğim elinizde istatistik varmı? Bu istatistiği Eheim ile paylaşmak isterim. Biz yetkili servisimizde bu istatistiği tutuyoruz, geri bildirimlerle Eheim'ın ürün iyileştirmelerine katkıda bulunuyoruz. Ama emin olun bize ulaşan hiçbir nihai tüketici memnuniyetsizlikle ayrılmamıştır, mili kırıldı, filte haznesini kırdım garantiden değişelim gibi birçok şikayet sizin kulağınıza Eheim kötü gibi geliyor olabilir. Bu her zaman olacak, biz kişi ayrımı yapmadan elimizden geldiğince insanları bu hobiye küstürmemeye çalışıyoruz. Evet milli servetimiz değerli ve gerekeni yapıyoruz.
Nezaman isterseniz hem bize hem yetkili servisimize ulaşabilirsiniz.
Biz bundan mutluluk duyarız.
Saygılarımla.
[QUOTE=BatuhanB]
Netice olarak konunun nasıl sonuçlandığını kullanıcıdan öğrenin bizler söylemeyiz diyorsunuz.Buda bir tercih tabi.Hayırlı işler.[/QUOTE]
Sizce nasıl olmalı?
İyi günler..
[QUOTE=kdeniz]Semih Bey merhaba,
Bu şikayet ile ilgili değil, ancak sorma ihtiyacı hissettim.
Classic serilerinin Almanya üretimi olanlarında en azından benim bildiğim kadarı ile
bir şikayet yok iken (bu arada bende de hala çalışan 20 senelik bir 2213 var, sıfır ses)
son senelerde Çin üretimi olanlarda bir hayli şikayet var.
Bu şikayetlerden elbette sizinde haberiniz vardır. Bana göre işini en iyi yapan filtre grubudur.
Durum böyle iken, merak ettiğim sizin bu konu hakkında herhangi bir şey yapıp yapmadığınız.
Biz tabiiki ancak burada forumdan takip edebiliyoruz. Belki bir açıklama, belki bir yaptırım vs anlamında bir şeyler yapmışsınızdır.
Her şeyi takip edemeyeceğimiz de aşikardır. Bu piyasanında hatırı sayılır bir ticaret hacmi illaki vardır.
Sizin yaptığınız ithalatlarınızda garanti şartlarınızın nasıl işlediğini inanın merak ediyorum.
Bu kadar şikayet var iken bu kaliteden ödün verilmiş veya hatalı üretilmiş malların toplatılmasını ve mahrece iade edilmesini, milli servetimizin değerli olduğu, değerli olması gerektiği babında herhalde bütün hobiciler beklerdi.
Saygılar,
[/QUOTE]
Merhaba Rahman bey,
Sorunuzu kısaca cevaplamak istiyorum, Eheim'ın Çin'de fabrikası var, bunu ne Eheim ne de biz saklamıyoruz. Bazı ürün gruplarını sadece bu fabrikada üretiyor. Bizim seçme şansımız yok, tümünün altında Made in PRC ibaresini görebilirsiniz.
Bu görseller de Çin fabrikasından:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/140620160952591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/140620160954221.jpg[/IMG]
Çin üretimi konusunda forumun çeşitli yerlerinde ayrıntılı yazılar var. Detayları o yazılarda bulabilirsiniz.
Size sormak istediğim elinizde istatistik varmı? Bu istatistiği Eheim ile paylaşmak isterim. Biz yetkili servisimizde bu istatistiği tutuyoruz, geri bildirimlerle Eheim'ın ürün iyileştirmelerine katkıda bulunuyoruz. Ama emin olun bize ulaşan hiçbir nihai tüketici memnuniyetsizlikle ayrılmamıştır, mili kırıldı, filte haznesini kırdım garantiden değişelim gibi birçok şikayet sizin kulağınıza Eheim kötü gibi geliyor olabilir. Bu her zaman olacak, biz kişi ayrımı yapmadan elimizden geldiğince insanları bu hobiye küstürmemeye çalışıyoruz. Evet milli servetimiz değerli ve gerekeni yapıyoruz.
Nezaman isterseniz hem bize hem yetkili servisimize ulaşabilirsiniz.
Biz bundan mutluluk duyarız.
Saygılarımla.
[QUOTE=BatuhanB]
Netice olarak konunun nasıl sonuçlandığını kullanıcıdan öğrenin bizler söylemeyiz diyorsunuz.Buda bir tercih tabi.Hayırlı işler.[/QUOTE]
Sizce nasıl olmalı?
İyi günler..
Herkesin Dikkatine Ve Bilgisine
[QUOTE=BabySoul]Semih bey,
Konuyu açan Suat bey 4 şubat 2016 dan beri foruma giriş yapmadığından dolayı, kendisinden konunun nasıl sonuçlandığını forum üyeleri olarak görmemiz çok zor bir ihtimal. Bizler konunun nasıl sonuçlandığını forum içerisinde ancak sizden gelecek açıklama yazısıyla öğrenebiliriz.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu başlığı açan, bu cümleleri kuran Suat bey'dir. Eminim buraya düşüncelerini yazacaktır.
Teşekkürler.
[QUOTE=BabySoul]Semih bey,
Konuyu açan Suat bey 4 şubat 2016 dan beri foruma giriş yapmadığından dolayı, kendisinden konunun nasıl sonuçlandığını forum üyeleri olarak görmemiz çok zor bir ihtimal. Bizler konunun nasıl sonuçlandığını forum içerisinde ancak sizden gelecek açıklama yazısıyla öğrenebiliriz.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu başlığı açan, bu cümleleri kuran Suat bey'dir. Eminim buraya düşüncelerini yazacaktır.
Teşekkürler.
Eheim Installation Set Hakkında
Selam,
1 yıldır satılıyor [:O]
İyi günler..
Selam,
Bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek isterim:
Anadolu Pet Eheim'ın Exclusive Distribütörüdür. Eheim markalı tüm ürünler için Türkiye genelinde Eheim garantisi geçerlidir. Eğer Eheim ürünlerini yurtdışından temin ediyorsanız satın aldığınız tarih ve firmayı belgeleyen evraklar burada geçerli olacaktır. Eğer ürünü Türkiye'ye kaçak yollarla sokmuş kişilerden satın alırsanız, bu ürünlerin garantisinin olmadığını kabul etmiş olursunuz.
İyi günler..
Selam,
1 yıldır satılıyor [:O]
İyi günler..
Selam,
Bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek isterim:
Anadolu Pet Eheim'ın Exclusive Distribütörüdür. Eheim markalı tüm ürünler için Türkiye genelinde Eheim garantisi geçerlidir. Eğer Eheim ürünlerini yurtdışından temin ediyorsanız satın aldığınız tarih ve firmayı belgeleyen evraklar burada geçerli olacaktır. Eğer ürünü Türkiye'ye kaçak yollarla sokmuş kişilerden satın alırsanız, bu ürünlerin garantisinin olmadığını kabul etmiş olursunuz.
İyi günler..
8 Aylık New Serisi Tetra Ex 1200 Su Kaçırıyor
Selam,
Eğer üründe sorun yaşıyorsanız ilerlenecek yollar şöyledir:
- ürün garanti kapsamında ise: bunu ispat etmek için garanti belgesi ve satış fişi/faturası ile servisimize ulaştırmalısınız.
Bunun sonucunda ürün belirlenen sürelerde incelenerek gerekli işlem (parça değişimi yada yenisi ile değişim) yapılarak ürün size ulaştırılacaktır.
- ürün garanti kapsamı dışındaysa: servisimiz sizin ürününüzü en doğru şekilde kontrol edip maliyet konusunda sizi bilgilendirerek onayınızla tamiri gerçekleştirir. Değişen parçalar yine garanti kapsamında değerlendirilir.
Eğer ürününüz parça değişimi ile kullanılabilir hale gelmiyorsa ve hata ürün ile alakalı ise sizden yine belgeler istenir, bunun sonucunda yenilemeye gidilir. sorun tüketiciden kaynaklı ise yenileme için ücret talep edilir.
Sizin sorununuz garanti belgenizin olmayışıydı, bu durumda ürünün garanti kapsamında değerlendirildiği durumlar sizin için geçerli olmayacaktır. Öncelikle hakkınızı satın aldığınız yer ile görüşerek aramanızı ve belgenizi temin etmenizi öneririm.
İyi günler..
Selam,
Eğer üründe sorun yaşıyorsanız ilerlenecek yollar şöyledir:
- ürün garanti kapsamında ise: bunu ispat etmek için garanti belgesi ve satış fişi/faturası ile servisimize ulaştırmalısınız.
Bunun sonucunda ürün belirlenen sürelerde incelenerek gerekli işlem (parça değişimi yada yenisi ile değişim) yapılarak ürün size ulaştırılacaktır.
- ürün garanti kapsamı dışındaysa: servisimiz sizin ürününüzü en doğru şekilde kontrol edip maliyet konusunda sizi bilgilendirerek onayınızla tamiri gerçekleştirir. Değişen parçalar yine garanti kapsamında değerlendirilir.
Eğer ürününüz parça değişimi ile kullanılabilir hale gelmiyorsa ve hata ürün ile alakalı ise sizden yine belgeler istenir, bunun sonucunda yenilemeye gidilir. sorun tüketiciden kaynaklı ise yenileme için ücret talep edilir.
Sizin sorununuz garanti belgenizin olmayışıydı, bu durumda ürünün garanti kapsamında değerlendirildiği durumlar sizin için geçerli olmayacaktır. Öncelikle hakkınızı satın aldığınız yer ile görüşerek aramanızı ve belgenizi temin etmenizi öneririm.
İyi günler..
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
