ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
asi_siyah
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Aralık 2010 01:41
Son Ziyaret:
09 Kasım 2012 20:04
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ersin ekmen
Doğum Tarihi:
23 Mart 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Teknisyen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ersin Ekmen
SON 9 MESAJI
Bitkiler üzerindeki yoğun hava kabarcıkları ve alg sorunu
Tesekkur ederim Adem bey. Umarim bendede ise yarar. Dediklerinizi uygulayacagim.
Tesekkur ederim Adem bey. Umarim bendede ise yarar. Dediklerinizi uygulayacagim.
Bitkiler üzerindeki yoğun hava kabarcıkları ve alg sorunu
Cevap icin tesekkurler Goksel bey, verdiginiz linki aksam inceleyecegim 3 tane SAE 4 tanede elma salyangozum var Sae lerin yetiskin alinmamasi gerektigini okumustum yetiskin sae ler gercekten tembeller salyazgozlarimda 20 gunde bir yumurtluyor ancak yqvru alabilmis degilim henuz.
Peki bitkiler uzerindeki hava kabarciklariyla alakali yorumu olan arkadaslar varmi? Tesekkurler.
Cep telefonundan.yazdigim icin noktali harf kullanamadim imla hatalari icin kusura bakmayin.
Cevap icin tesekkurler Goksel bey, verdiginiz linki aksam inceleyecegim 3 tane SAE 4 tanede elma salyangozum var Sae lerin yetiskin alinmamasi gerektigini okumustum yetiskin sae ler gercekten tembeller salyazgozlarimda 20 gunde bir yumurtluyor ancak yqvru alabilmis degilim henuz.
Peki bitkiler uzerindeki hava kabarciklariyla alakali yorumu olan arkadaslar varmi? Tesekkurler.
Cep telefonundan.yazdigim icin noktali harf kullanamadim imla hatalari icin kusura bakmayin.
Bitkiler üzerindeki yoğun hava kabarcıkları ve alg sorunu
Merhabalar ,
Merhabalar ,
3 ay evvel bitkili 100*50*50 low tech bir tank kurdum. taban 10 cm. aquaclay. Tunç Sönmezoğlu yapımı misket gübre , sıvı gübre ve belirttiği miktarda kullanmaktayım. Su değişikliklerini aksatmadım , fakat bir ara kendi yapımım olan armatürle ilgili ciddi sorun yaşadım ve 2 grolüx ile uzun süre geçirdi bitkilerim.
Bitkilerimde kararmalar başladı. (sazlar bile sarardı karardı , güller karardı subulatalar aynı, kaybettiğim bitkilerde var)
Sonrasında ışıklandırmayı düzelttim. şu an litre başına 0,8 w. gibi iyi bir ışıklandırmam var. Akvaryum.com hesaplayıcının verdiği değer iyi olarak gözükmekte.
Asıl sorun bundan sonra başladı. Bitkilerim karardı ancak ışıklandırma düzeldikten sonra üstlerden yemyeşil yeni yapraklar açmakta , subulatalar kendini toparlama yolunda yeni sürgünler var. Sazlar hala kararmış durumda yeni sürgünler verdi . Gül ve zeytinlerin gövde ve yaprakları kararmış durumda tepelerinden yeşil yeni yapraklar vermekte.
Asıl sorunum şu neredeyse bitkilerim tepeden köküne kadar kabarcıklarla kaplı.Bunun sebebi ne olabilir ? Bir kaç konu buldum bununla alakalı , fotosentez denmiş ancak düşük destekli bir tankta bu kadar fotosentez yaşanırmı ?
Bundan 2,5 hafta kadar evvel son su değişimini yaptım ancak işim gereği çok sık şehir dışına çıkmaktayım ve 2 haftadır su değiştiremedim.
,Yemlemeyi eşim yaptı biraz bol kepçe davranmış çürüyen ve yenmeyen yemlerin alg i tetiklediğini okudum şu anda
camlarımda yemyeşil durumda (daha evvelde başıma geldi camları kazıyarak sifonladım ) bu sorunun önüne nasıl geçebilirim , neler yapmalıyım ?
Resim ekleyemedim camlar yemyeşil , Su gayet berrak , hava motoru kullanmıyorum , su yüzeyi minimum hareketli.
Budama yaparsam hangi bitkiyi nereden budamalıyım ? Tecrübeli arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum.
Teşekkür ederim , İyi akşamlar.
Floresan Bağlama Sorunu
Merhaba , tek florasan için 40 w. balast kullanmayın derim mümkünse 18 w lık balast alın sebebine gelirsek 40 w lık balast 40 w. elektrik harcar. Sizin 18 w. lık florasan kullanmanızın bir önemi yok harcayacağı elektrik balastın gücü kadar olacaktır.asi_siyah 2012-09-08 02:43:22
Merhaba , tek florasan için 40 w. balast kullanmayın derim mümkünse 18 w lık balast alın sebebine gelirsek 40 w lık balast 40 w. elektrik harcar. Sizin 18 w. lık florasan kullanmanızın bir önemi yok harcayacağı elektrik balastın gücü kadar olacaktır.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
Buda benden olsun , paylaştığım ilk resim ilk bitkili akvaryum denemem . Yakışıklıyı umarım beğenirsiniz :)
Buda benden olsun , paylaştığım ilk resim ilk bitkili akvaryum denemem . Yakışıklıyı umarım beğenirsiniz :)
Bitkili kurulumu için tavsiyeleriniz ve kurulum
Çağatay bey bende Kemerburgazdan düşünüyorum. Önerileriniz için teşekkür ederim bu iyi oldu.(cevap vermesini en çok istediğim kişilerden biriydiniz) Balık konusunda aceleci değilim. Mustafa Beyin
bitkili akvaryumda başarı isimli yazısına sadık kalarak ilerlemeyi düşünüyorum. İnsallah iyi olur. Peki low techte kaya sorun yaratır mı?
vuslat 2011-12-26 17:54:42
[QUOTE=xclusive]
Merhabalar taşlarınızı kemerburgaz taş dünyasından alabilirsiniz.
Gnays taşı, lav kayası, fosil , serpantin kayası alabilirsiniz
yosun sorunu yaşamamak için balık eklemeyi bitkilerinizi dikip 2ay sonraya erteleyin .
çünkü herkez bitki işine bir hevesle başlayıp sonrasında yosun yüzünden bırakmak zorunda kalıyor
[/QUOTE]bitkili akvaryumda başarı isimli yazısına sadık kalarak ilerlemeyi düşünüyorum. İnsallah iyi olur. Peki low techte kaya sorun yaratır mı?
[QUOTE=acemibalık]Gromileri öteki türden nispeten büyük olduğu için görsellik anlamında eklemenizi istedim melekte olabilir ama ileride zarar verebilir tetralara. [/QUOTE]
Muhittin bey teşekkürler. Dedikleriniz aklımda olacak. Gramileri kesinlikle inceleyeceğim.
Bitkili kurulumu için tavsiyeleriniz ve kurulum
Cevabınız için teşekkür ederim Muhittin bey , kırmızı burun tetrayı bende seviyorum gromi ise çok hoşlandığım bir balık değil ancak aklımda olacak bitki ve balık tavsiyeleriniz.Kaya konusunda düşüncesi olan varsa duymak iserim
Cevabınız için teşekkür ederim Muhittin bey , kırmızı burun tetrayı bende seviyorum gromi ise çok hoşlandığım bir balık değil ancak aklımda olacak bitki ve balık tavsiyeleriniz.Kaya konusunda düşüncesi olan varsa duymak iserim
Bitkili kurulumu için tavsiyeleriniz ve kurulum
Herkese Merhaba , forumu uzun süredir takip etmeme rağmen ilk mesajım daha çok okumak anlamak ve deneyimli arkadaşlarımızın deneyimlerinden faydalanabilmek için kullandım forumu. Uzun süre canlı doğuran sonrasında ise malawi ve tanganyika ' dan sonra uzun süre ara verdim ama forumu ara ara takip etmeye devam ettim , tanıtmı yapılan tanklar kanıma girdi ve geçtiğimiz hafta 120*45*45 bir tank aldım. Ölçüler benim çok hoşuma gitti . Ancak bulduğum herşeyi okumaya başladım çok faydalı olan bilgilerin yanında sadece bigi kirliliği diyebileceğim çok sayıda makale , yazı ve fikirler okudum. Kafamda bazı noktalar oturmaya başladı. Ancak benim ricam low tech tanklarda gerçekten tecrübe edinmiş arkadaşların tavsiyeleri doğrultusunda ilerlemek.
Herkese Merhaba , forumu uzun süredir takip etmeme rağmen ilk mesajım daha çok okumak anlamak ve deneyimli arkadaşlarımızın deneyimlerinden faydalanabilmek için kullandım forumu. Uzun süre canlı doğuran sonrasında ise malawi ve tanganyika ' dan sonra uzun süre ara verdim ama forumu ara ara takip etmeye devam ettim , tanıtmı yapılan tanklar kanıma girdi ve geçtiğimiz hafta 120*45*45 bir tank aldım. Ölçüler benim çok hoşuma gitti . Ancak bulduğum herşeyi okumaya başladım çok faydalı olan bilgilerin yanında sadece bigi kirliliği diyebileceğim çok sayıda makale , yazı ve fikirler okudum. Kafamda bazı noktalar oturmaya başladı. Ancak benim ricam low tech tanklarda gerçekten tecrübe edinmiş arkadaşların tavsiyeleri doğrultusunda ilerlemek.
Kullanılacak malzemeler :
Taban : 50 Lt. Aquaclay (ilk 2 cm. üzerine torf 6 cm. daha kum ve misket gübre toplam taban kalınlığı 10 - 12 cm )
Alımdaki dizayn için 2 adet büyük kaya gerekli istanbuldayım , taş kaya bulmak sorun değil ancak türü ne olmalı ? Yada Low tech tanklarda kaya olmalımı?
Filtreleme için dış filtre ve yeni aldığım elemanlar mevcut. (başarılı bir filtrem var debisi çok iyi)
Işıklandırma ise tam muamma orjinal kapak iş görmez kendi aklımda çok güzel bir fikir var uygulamak için zaman gerekli (2 ad. 120 lik uygun değerde florasan kullanmayı düşünüyorum bu 2 florasanın arasını ise power ledlerle desteklemek niyetim ledlerle ilgili çok şey okudum ancak florasanlarla birlikte çalışacağı için çok sorun çıkartacağını sanmıyorum bazı arkadaşlarımızın ise ledlerle bazı bitkilerde çok iyi sonuçlar aldıklarını okumuştum.Hazır çözüm bulamazsam aklımdaki kapağın yapım aşamalarını fotoğraflarla burada paylaşmak isterim)
Akvaryuma sehpa ve giydirilmesi işini gene ben yapacağım (işim bu değil malzeme tedariği ile homemade olacak) malzemeye para verdikten sonra bir çok arkadaşa uğraşmak ters gelebilir ancak uğraşmayı seviyorum birazda elim yatkındır.
Bitkiler konusuna gelince forumda Öğretmen Ali rumuzlu arkadaşla görüştük gerçekten ilgili bir arkadaş ve forumda kendisinden övgüyle bahsedilmekte. Bitkileri bu arkadaşımızdan alacağım.
Bitki önerilerinizide beklerim. Özellikle taban bitkisiYemyeşil bir taban hayalim ama nasıl ? Low techte bu hayal sanırım,Geri kalan bitki seçimlerim ise oturdu sayılır ancak tavsiyelerinizi esirgemezseniz sevinirim.
Cevap yazacak bilgisini paylaşacak bütün arkadaşlarımıza teşekkür ederim.
Belki bu başlık altında kurulumuda fotoğraflayarak paylaşabilirim(ortaya gerçekten fikir verenilecek bir çalışma çıkarsa tabiki
)
)👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba Arkadaşlar,
KaPTaN 2010-12-13 20:52:42
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun süredir akvaryum.com'u takip etmekteyim ancak çok kısa süre önce foruma üye oldum.
Akvaryum serüveni orta 2 ye giderken aile ile birlikte gidilen eminönü gezisinde rahmetli babama ben bu akvaryumu istiyorum diye ısrarımla başlamıştı. 3-4 sene kadar sürdü o heves sonrasında da askere kadar ara verip döndükten sonra canlı doğuran beslemeye başladım (110*40*40 bitkili )bu akvaryum görsel olarak başarılı ve oturmuş bir akvaryumdu , canlı doğurandan sıkıldım ve malawi ye yatay geçiş yaptım elimdeki bitkiler , balıklar ve sürüyle yavruyu yem ve kum karşılığında akvaryumcuya verdim prenses besledim 2 sene kadar ve sonrasında tekrar ara verdim.
15 gün kadar evvel (forumda gördüğüm tankların gazına gelerek) başlamaya karar verdim bir hafta evvel kaya dekorunu vs ile uğraştığım ve doldurarak filtrasyonunu yaptığım tankımı dün lale akvaryum dan aldığım 10 adet mbuna ve 5 sarı prensesle aktif hale getirdim (sarı prensesler 2 yaşındaki oğlum için mbunalar çok ufak ve renksiz olduğu için göremiyor, onu üzüyor)
Hepsi 2-3 cm lik yavrular henüz.Yavruyken alınan balığa her zaman daha çabuk alışmışımdır.
İyi akşamlar.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
osmandbnl,
DigitalPen,
ErayDemirel,
Legionsgamer,
MBurakA,
altuntasseref,
Hoppala,
zen666,
Jeveux,
fikret43,
sacityld,
chucuk,
ternapi,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
Kınayu,
ciways,
sina cen,
ALTEMUR,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Umt61,
Joec,
a.gumrah,
FurkanYnk,
0rnn,
Ghuney,
sirhill,
yeekim,
Vasili,
Eldurmaz,
JujuSeri,
scorpion26,
ilhannnn01,
epidosin,
pitsem,
serhatankara,
Gökdeniz Kale,
sait57,
sina00,
forthehordex,
SinanBulut,
DenizUlucutsoy,
ezzalisi,
MurathanM,
EmrahGuloglu,
twinsoul,
Omer1881,
AtlasPoyraz,
ilterisdoğukan,
Rafayel,
HLLDNLYC,
gyunda,
Fishbone,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

