ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
erayşenol
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2011 12:31
Son Ziyaret:
16 Mart 2014 00:02
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
eray şenol
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
eray şenol
SON 10 MESAJI
hava motoru koymalımıyım?
Merhaba arkadaslar 100*50*50 ölçülerinde 250 litrelik bir akvaryumum var.1200 l/s lik dış filre ve 2 adet 600l/h lik iç filtre kullanıyorum.iç filrelerimden hava veremiyorum ne yazıkki ama su yüzeyine vurdurarak ve dış filtreyi ayarlayıp su yüzeyini baya bir dalgalandırıyorum yinede hava motoru kullanmalımıyım? malavi besliyorum. Teşekkürler
Merhaba arkadaslar 100*50*50 ölçülerinde 250 litrelik bir akvaryumum var.1200 l/s lik dış filre ve 2 adet 600l/h lik iç filtre kullanıyorum.iç filrelerimden hava veremiyorum ne yazıkki ama su yüzeyine vurdurarak ve dış filtreyi ayarlayıp su yüzeyini baya bir dalgalandırıyorum yinede hava motoru kullanmalımıyım? malavi besliyorum. Teşekkürler
Balıklarımın hepsi öldü
Silikonla onarım yapmadım. Eski filtre su akıtınca direk cıkardım akvaryum içerisinde 3 tane iç filtre vardı yaklasık 10 gündür 3 iç filtre ile idare ediyor ben dış filtreyi taktıgımda bu 3 filtreyi cıkarmadım. Sanırım bakteri ile alakalı degil. Balıklar can cekişirken yavrular için ayırdıgım tanka aldım balıkları. aralarında büyük olanlardan 10 tanesi kurtuldu bugun gayet canlılar yem yediler bir sıkıntıları yok ama digerleri için baya üzüldüm dış filtreyi ne yapsam kullanmasammı geri mi versem yoksa içindeki malzemeleri degiştirip kullansammı bilemiyorum?
Silikonla onarım yapmadım. Eski filtre su akıtınca direk cıkardım akvaryum içerisinde 3 tane iç filtre vardı yaklasık 10 gündür 3 iç filtre ile idare ediyor ben dış filtreyi taktıgımda bu 3 filtreyi cıkarmadım. Sanırım bakteri ile alakalı degil. Balıklar can cekişirken yavrular için ayırdıgım tanka aldım balıkları. aralarında büyük olanlardan 10 tanesi kurtuldu bugun gayet canlılar yem yediler bir sıkıntıları yok ama digerleri için baya üzüldüm dış filtreyi ne yapsam kullanmasammı geri mi versem yoksa içindeki malzemeleri degiştirip kullansammı bilemiyorum?
Balıklarımın hepsi öldü
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Hepsi yüzeyede durmaya basladılar hiç yüzmüyolardı ve daha hızlı solunum yapıyorlardı sonra hepsi ölmeye basladı. Suanda 2-3 tane hariç hepsi ölmüş durumda.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 275
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: herbiri 7-8 tane ortalama 4cm boyunda toplam 45 tane karısık ciklet (sarı prenses , mavi prenses , beyaz prenses , portakal , texas ,iceman)
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):24 derece sabit sıcaklık
Filitrasyon:Normalde dış filtrem ses yapıyordu yeni dış filtre aldım yeni quick marka saatte 1200 litre devir yapan. Onu taktıktan sonra olan oldu zaten. Suda grimsi bir renk olustu ve balıklar böyle oldu.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:ilaç kullanamadım eve geldigimde çok geçti zaten
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Hepsi yüzeyede durmaya basladılar hiç yüzmüyolardı ve daha hızlı solunum yapıyorlardı sonra hepsi ölmeye basladı. Suanda 2-3 tane hariç hepsi ölmüş durumda.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 275
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: herbiri 7-8 tane ortalama 4cm boyunda toplam 45 tane karısık ciklet (sarı prenses , mavi prenses , beyaz prenses , portakal , texas ,iceman)
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):24 derece sabit sıcaklık
Filitrasyon:Normalde dış filtrem ses yapıyordu yeni dış filtre aldım yeni quick marka saatte 1200 litre devir yapan. Onu taktıktan sonra olan oldu zaten. Suda grimsi bir renk olustu ve balıklar böyle oldu.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:ilaç kullanamadım eve geldigimde çok geçti zaten
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Dış filtreyi degiştirdim sadece. Yeni aldıgımıda iyice yıkadım. 4 tane sepeti vardı 1 sünger 1 biotop 1 seramik 1 aktif karbon. Hepsini iyice yıkadım ama yinede böyle birşey oldu. daha sonra 25 litrelik bi akvaryuma taktım diş filtreyi oradaki suyuda köpüklendirdi ve hemen rengini degiştirdi.
melek+pangasius
Teşekkür ederim. Peki yem konusunda bir öneriniz varmı?
Teşekkür ederim. Peki yem konusunda bir öneriniz varmı?
melek+pangasius
Merhaba arkadaslar daha önceden lepistes beslemiştim ancak hastalık yayılıp cogunu kaybedince akvaryum işini bırakmıstım(2 betta tankım duruyor). Bugun arkadasım bakamadıgı için 3-4cm boyunda 9 adet melek + 6-7cm boyunda 1 adet pangasius verdi. Eski akvaryumumu tekrar kurdum bende. ölçüleri 100*40*40 öncelikle bu balıklar için bu ölçülerdeki bi tank yeterlimi yoksa balık sayısını azaltmalımıyım? iç filitrem dış flitrem var. 200 watt ısıtıcm var su sıcaklıgını 27 derece olarak ayarladım bu sıcakık uygunmudur? son olarakta yem olarak ne önerirsiniz? seranın bitki agırlıklı pul yemi var suanda elimde ama bu türlerin ikiside etçil sanırım ilave olarak ne almam gerekir? şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba arkadaslar daha önceden lepistes beslemiştim ancak hastalık yayılıp cogunu kaybedince akvaryum işini bırakmıstım(2 betta tankım duruyor). Bugun arkadasım bakamadıgı için 3-4cm boyunda 9 adet melek + 6-7cm boyunda 1 adet pangasius verdi. Eski akvaryumumu tekrar kurdum bende. ölçüleri 100*40*40 öncelikle bu balıklar için bu ölçülerdeki bi tank yeterlimi yoksa balık sayısını azaltmalımıyım? iç filitrem dış flitrem var. 200 watt ısıtıcm var su sıcaklıgını 27 derece olarak ayarladım bu sıcakık uygunmudur? son olarakta yem olarak ne önerirsiniz? seranın bitki agırlıklı pul yemi var suanda elimde ama bu türlerin ikiside etçil sanırım ilave olarak ne almam gerekir? şimdiden teşekkür ederim.
yavrulama sorunu(lepistes)
Merhaba arkadaslar. Akvaryum konusunda yeniyim. Forumda ilgili konuları okudum ama bir cevap bulamadım. Şuanda 74 litre hacimli akvaryumumda 6 dişi lepistes 2 erkek lepistes 3 dişi moli 1 erkek moli balıgım var. Dişilerin hepsinin karnı dolu. Dün gece balıklardan bir tanesinin garip hareketler yaptıgını gördüm ve karnı çok şiş gözüküyordu. Akvaryumumda canlı bitki olmadıgı için (biraz strafor var) yavruluga koydum o balıgı ve 2 saat içinde dogurmaya basladı. Ancak 3ü ölü olmak üzere toplamda 5 yavru yaptı. Bu sayı bana biraz az geldi ve 3 tanesi ölü ve sakat olarak dogdu. Acaba yavrulukta strese girdigi içinmidir? bide bugun akvaryuma baya bi strafor yerleştirdim ve internetten canlı bitki siparişi verdim. Bundan sonra yavruluk kullanmamayı düşünüyorum ama yinede yavru balıkları baska bir tanka almalımıyım?.
Merhaba arkadaslar. Akvaryum konusunda yeniyim. Forumda ilgili konuları okudum ama bir cevap bulamadım. Şuanda 74 litre hacimli akvaryumumda 6 dişi lepistes 2 erkek lepistes 3 dişi moli 1 erkek moli balıgım var. Dişilerin hepsinin karnı dolu. Dün gece balıklardan bir tanesinin garip hareketler yaptıgını gördüm ve karnı çok şiş gözüküyordu. Akvaryumumda canlı bitki olmadıgı için (biraz strafor var) yavruluga koydum o balıgı ve 2 saat içinde dogurmaya basladı. Ancak 3ü ölü olmak üzere toplamda 5 yavru yaptı. Bu sayı bana biraz az geldi ve 3 tanesi ölü ve sakat olarak dogdu. Acaba yavrulukta strese girdigi içinmidir? bide bugun akvaryuma baya bi strafor yerleştirdim ve internetten canlı bitki siparişi verdim. Bundan sonra yavruluk kullanmamayı düşünüyorum ama yinede yavru balıkları baska bir tanka almalımıyım?.
moli tetrazone beta
Yavruları rahat bırakıyorlarmı peki?
Yavruları rahat bırakıyorlarmı peki?
moli tetrazone beta
Merhaba arkadaslar. suanda bir adet 65-35-40 ölcülerinde yaklasık 90 litrelik bitkili bir akvaryumum var ve tetrazone besliyorum 25 taneler. 2 adet te bitkili 35-25-20 ölçülerinde akvaryumum var 2 sindede 1er tane erkek betam var. bir arkadasım hobiyi bıraktıgı için 2dişi 1 erkek moli verdi. Pek bilgili degilim ve biraz araştırma yaptıktan sonra tetrazoneların molilere zarar verebilecegini ama betalarla uyumlu yaşabileceklerini ögrendim. ama beta tanklarım çok mu küçük gelir molilere yada tetrazonelarımla birlikte yaşayabilirlermi tavsiyelerinizi bekliyorum.erayşenol 2011-04-29 00:13:50
Merhaba arkadaslar. suanda bir adet 65-35-40 ölcülerinde yaklasık 90 litrelik bitkili bir akvaryumum var ve tetrazone besliyorum 25 taneler. 2 adet te bitkili 35-25-20 ölçülerinde akvaryumum var 2 sindede 1er tane erkek betam var. bir arkadasım hobiyi bıraktıgı için 2dişi 1 erkek moli verdi. Pek bilgili degilim ve biraz araştırma yaptıktan sonra tetrazoneların molilere zarar verebilecegini ama betalarla uyumlu yaşabileceklerini ögrendim. ama beta tanklarım çok mu küçük gelir molilere yada tetrazonelarımla birlikte yaşayabilirlermi tavsiyelerinizi bekliyorum.
karışık tetra akvaryumu
Su degerlerimi oturtmak için yapabilecegim birşey varmı yoksa zamanla kendi kendine mi olacak. Ayrıca çok teşekkür ederim ilgilendiginiz için. hagen siyah kumda bitki yetişirmi? birde petshopa hagen siyah kum desem verir herhalde. bitki olarak önerileriniz nelerdir?erayşenol 2011-04-23 18:44:29
Su degerlerimi oturtmak için yapabilecegim birşey varmı yoksa zamanla kendi kendine mi olacak. Ayrıca çok teşekkür ederim ilgilendiginiz için. hagen siyah kumda bitki yetişirmi? birde petshopa hagen siyah kum desem verir herhalde. bitki olarak önerileriniz nelerdir?
karışık tetra akvaryumu
Merhaba arkadaslar akvaryum ve bakımı konusunda pek bilgili degilim ancak çok hevesli oldugum için 1 hafta kadar önce 65*25*35ölçülerinde bir akvaryum aldım. Aldıgım yerin tavsiyelerine tamamen uymak zorunda kaldım bilmedigimden dolayı ve bana akvaryum ile birlikte renkli salınım yapmayan taslardan verdi. Taşları yıkadım ve akvaryuma yerleştirdim. suyu koyduktan ve içfilitretyi calıstırdıktan 3 gün sonra gidip kendime 6 adet neon tetra 6 adet zabra tetra 2 adet molly 4 adet kırmızı burun tetra aldım.(en azından aldıgım petshop balık cinslerine böyle dedi) ancak balıkları koydugumdan beri 4 günde 5 balık kaybettim balıklar önce haraketsizleşiyor ve 1 gün içerisinde ölüyorlar. inceledim ve bir veterinere götürdüm bir hastalık belirtisi olmadıgını söyledi. sanırım tankımın sistemiyle ilgili bir problem var yardımcı olursanız sevinirim daha fazla balık kaybetmek istemiyorum.
belki yardımcı olur diye akvaryumda kullandıgım malzemeler:
3-4 kilo renkli taş
2 adet porsalen süs
100w ısıtıcı (sıcaklık sürekli 25-26 derece civarı)
1 adet folarasan (kaç w oldugunu bilmiyorum ama baya bir aydınlatıyor)
1 adet iç flitre (shark sb-600f markası)
1 adet havamotoru(atman markası) ve 25 cmlik havatası
yem olarak pet shopun verdigi sera marka pul yem kullanıyorum ve suyu ilk koydugumda sera marka su düzenleyici koymustum. pet shop bakteri eksikligi olabilecegini söyledi ve bugun bakteri attım.
bişeyi eksikmi yapıyorum? yada yanlısım varsa lütfen düzeltin teşekkürler
Merhaba arkadaslar akvaryum ve bakımı konusunda pek bilgili degilim ancak çok hevesli oldugum için 1 hafta kadar önce 65*25*35ölçülerinde bir akvaryum aldım. Aldıgım yerin tavsiyelerine tamamen uymak zorunda kaldım bilmedigimden dolayı ve bana akvaryum ile birlikte renkli salınım yapmayan taslardan verdi. Taşları yıkadım ve akvaryuma yerleştirdim. suyu koyduktan ve içfilitretyi calıstırdıktan 3 gün sonra gidip kendime 6 adet neon tetra 6 adet zabra tetra 2 adet molly 4 adet kırmızı burun tetra aldım.(en azından aldıgım petshop balık cinslerine böyle dedi) ancak balıkları koydugumdan beri 4 günde 5 balık kaybettim balıklar önce haraketsizleşiyor ve 1 gün içerisinde ölüyorlar. inceledim ve bir veterinere götürdüm bir hastalık belirtisi olmadıgını söyledi. sanırım tankımın sistemiyle ilgili bir problem var yardımcı olursanız sevinirim daha fazla balık kaybetmek istemiyorum.
belki yardımcı olur diye akvaryumda kullandıgım malzemeler:
3-4 kilo renkli taş
2 adet porsalen süs
100w ısıtıcı (sıcaklık sürekli 25-26 derece civarı)
1 adet folarasan (kaç w oldugunu bilmiyorum ama baya bir aydınlatıyor)
1 adet iç flitre (shark sb-600f markası)
1 adet havamotoru(atman markası) ve 25 cmlik havatası
yem olarak pet shopun verdigi sera marka pul yem kullanıyorum ve suyu ilk koydugumda sera marka su düzenleyici koymustum. pet shop bakteri eksikligi olabilecegini söyledi ve bugun bakteri attım.
bişeyi eksikmi yapıyorum? yada yanlısım varsa lütfen düzeltin teşekkürler
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
