ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DJosim
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Ekim 2011 12:00
Son Ziyaret:
14 Eylül 2012 11:52
Toplam Mesaj:
22 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Osman İmançlı
Doğum Tarihi:
01 Haziran 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Osman İmançlı
SON 10 MESAJI
Betta (dişi&erkek)
Buyrunuz
Yavruların bir bölümünü nereye yerleştirdiğimi de fotoğraflara bakınca fark edersiniz
Merak etmeyin sağlık açısından bir sorunları yok aksine kavga ortamından uzak tuttuğum için bence şanslılar bile
Ayrıca 3 4 günde bir kaplarını temizliyorum böyle böyle büyüyorlar 
DJosim 2012-06-06 14:58:11
Buyrunuz
Yavruların bir bölümünü nereye yerleştirdiğimi de fotoğraflara bakınca fark edersiniz
Merak etmeyin sağlık açısından bir sorunları yok aksine kavga ortamından uzak tuttuğum için bence şanslılar bile
Ayrıca 3 4 günde bir kaplarını temizliyorum böyle böyle büyüyorlar 
Betta (dişi&erkek)
[QUOTE=YagmurFF] Madem akvaryumunuz bol bitkili, filitre çakıştırıyor musunuz onu merak ediyorum. Çünkü filitre erkeği yoracağından dişiye vurmaya fırsat bulamayacaktır. Ben de diğer arkadaşlarım gibi ya ikinci bir dişi önereceğim ya da akvaryumcularda bulabileceğiniz en ufak kapasiteli filirtelerden önereceğim.[/QUOTE]
[QUOTE=YagmurFF] Madem akvaryumunuz bol bitkili, filitre çakıştırıyor musunuz onu merak ediyorum. Çünkü filitre erkeği yoracağından dişiye vurmaya fırsat bulamayacaktır. Ben de diğer arkadaşlarım gibi ya ikinci bir dişi önereceğim ya da akvaryumcularda bulabileceğiniz en ufak kapasiteli filirtelerden önereceğim.[/QUOTE]
Bir takım işlerimden dolayı giremedim mesajın cevaplanma süresini mazur görün
Evet akvaryumum bitkili ve filtresi de var. Fakat bu zaman zarfında bir takım gelişmeler yaşandı
Öncelikle betta larım çiftleşti ve yaklaşık 40 tane yavru dünyaya getirdi
Fakat 10 kadar tanesi nedenini anlamadığım şekilde (sanırım hastalandı) ve öldü
Geri kalanlar boy atmaya deva ediyor ve işin komik tarafı 30 lt'lik tankı tamamen yavrulara emanet ettim
Ebeveynler şu anda iki ayrı fanustalar. Arada bir balıklarım için kullandığım kovaya koyarak takip ediyorum ve birbirlerine çok alıştılar
Kovalamaca falan bir yana dip dibe uyuyorlar hehe
Akvaryuma dönersek, filtresi var demiştim fakat her zaman kullanmıyorum. Günde bir defa çalıştırıyorum 1 saat kadar etrafı topluyor sonra da kapatıyorum. Yavrularım da mutlu görünüyor çünkü durgun sulardan keyif alıyorlar
Herşey tamam da bu yavrular biraz daha boy atınca ben bunları nasıl zabdedicem onu düşünüyorum kara kara.. Sanırım akvaryumculara satıcam alırlarsa veya bu sitede talep eden biri çıkarsa birkaçını kendime saklayıp topluca vericem
Hele biraz daha büyüsünler de..
Evet akvaryumum bitkili ve filtresi de var. Fakat bu zaman zarfında bir takım gelişmeler yaşandı
Öncelikle betta larım çiftleşti ve yaklaşık 40 tane yavru dünyaya getirdi
Fakat 10 kadar tanesi nedenini anlamadığım şekilde (sanırım hastalandı) ve öldü
Geri kalanlar boy atmaya deva ediyor ve işin komik tarafı 30 lt'lik tankı tamamen yavrulara emanet ettim
Ebeveynler şu anda iki ayrı fanustalar. Arada bir balıklarım için kullandığım kovaya koyarak takip ediyorum ve birbirlerine çok alıştılar
Kovalamaca falan bir yana dip dibe uyuyorlar hehe
Akvaryuma dönersek, filtresi var demiştim fakat her zaman kullanmıyorum. Günde bir defa çalıştırıyorum 1 saat kadar etrafı topluyor sonra da kapatıyorum. Yavrularım da mutlu görünüyor çünkü durgun sulardan keyif alıyorlar
Herşey tamam da bu yavrular biraz daha boy atınca ben bunları nasıl zabdedicem onu düşünüyorum kara kara.. Sanırım akvaryumculara satıcam alırlarsa veya bu sitede talep eden biri çıkarsa birkaçını kendime saklayıp topluca vericem
Hele biraz daha büyüsünler de..Betta (dişi&erkek)
[QUOTE=TuzRuhu] Erkek dişiye alışması biraz zaman alır onun için camla bir süreliğine ikiye böl akvaryumunu birbirlerine bakarak alısırlar erkek köpük yuva yapmaya başlayınca camı kaldır yada 1 tane daha dişi al erkek 2sini ayrı ayrı kovalamaktan kendi yorulur . [/QUOTE]
[QUOTE=hhboz]Cam kestirip Akvaryumu ikiye ayır o zamana kadar birini başka biyere koy kavanoz ......vb
[/QUOTE]
[QUOTE=TuzRuhu] Erkek dişiye alışması biraz zaman alır onun için camla bir süreliğine ikiye böl akvaryumunu birbirlerine bakarak alısırlar erkek köpük yuva yapmaya başlayınca camı kaldır yada 1 tane daha dişi al erkek 2sini ayrı ayrı kovalamaktan kendi yorulur . [/QUOTE]
Onu da soracaktım. Dediğin gibi yorulursa keser sanırım kovalamayı yada azaltır. Tamam alışmalarını bekliycem şimdilik o zaman
Çünkü daha 1 gün oldu ben de aceleci davrandım sanırım ama yiyecek gibi kovalıyor korktum
Eğer hala devam ederse birkaç hafta sonra araya bir engel koyarum veya ayırırım. Teşekkür ederim 
Çünkü daha 1 gün oldu ben de aceleci davrandım sanırım ama yiyecek gibi kovalıyor korktum
Eğer hala devam ederse birkaç hafta sonra araya bir engel koyarum veya ayırırım. Teşekkür ederim 
[QUOTE=hhboz]Cam kestirip Akvaryumu ikiye ayır o zamana kadar birini başka biyere koy kavanoz ......vb
En uzak ihtimal öyle yapıcam ayırıcam umarım olmaz duruma göre bakacaz artık. Teşekkür ederim.
Betta (dişi&erkek)
[QUOTE=TuzRuhu] Kaçabiliyorsa sıkıntı olacağını sanmıyorum
[/QUOTE]
[QUOTE=hhboz]Ya ayır yada akvaryumu büyüt[/QUOTE]
[QUOTE=TuzRuhu] Kaçabiliyorsa sıkıntı olacağını sanmıyorum
[/QUOTE]
Şimdi şöyle de bir durum var. Önce dişiyi koydum akvaryuma ve yavaş yavaş alıştı. Ne kadar hareketsiz bir balık olsa da neşe ile aşağı yukarı gidip onu bunu dürtüyordu
Yazılardan okuduğum kadarıyla çok sığ sularda yaşamaya alışıklar o yüzden hareketsiz kalabiliyorlarmış epeyce süre. Bunlara rağmen hareketi falan yerindeydi. Gerçi aldığım akvaryumcuda 3 4 dişi ile beraber yaşıyorlardı ve buna benzer büyüklükte bir akvaryumdu. Erkek ne yazık ki bardakta satılıyordu. Yaşını bilmiyorum ama tahminim epeyce süre orada kaldığı üzerine
İkisini akvaryuma ilave edince dişi bir köşeye çekildi ve hareketsiz kalmaya özen gösterdi çünkü ne zaman hareket etse erkek orada bitiyordu. Şimdi tüm bunlara karşın erkek yerini kollamak istiyor ve hiçbir canlıyı yaşatmak istemiyor olabilir mi veya bir şekilde kovalamaca ile de olsa beraber yaşamaları uzun vadede uygun olur mu?
Yazılardan okuduğum kadarıyla çok sığ sularda yaşamaya alışıklar o yüzden hareketsiz kalabiliyorlarmış epeyce süre. Bunlara rağmen hareketi falan yerindeydi. Gerçi aldığım akvaryumcuda 3 4 dişi ile beraber yaşıyorlardı ve buna benzer büyüklükte bir akvaryumdu. Erkek ne yazık ki bardakta satılıyordu. Yaşını bilmiyorum ama tahminim epeyce süre orada kaldığı üzerine
İkisini akvaryuma ilave edince dişi bir köşeye çekildi ve hareketsiz kalmaya özen gösterdi çünkü ne zaman hareket etse erkek orada bitiyordu. Şimdi tüm bunlara karşın erkek yerini kollamak istiyor ve hiçbir canlıyı yaşatmak istemiyor olabilir mi veya bir şekilde kovalamaca ile de olsa beraber yaşamaları uzun vadede uygun olur mu?[QUOTE=hhboz]Ya ayır yada akvaryumu büyüt[/QUOTE]
Fanus a koymaya kıyamıyorum yoksa hazır iki adet kaloriferin üstünde içinde de java moss u olan fanus um var 

Betta (dişi&erkek)
Bölmeyi pek düşünmüyorum sonuçta tülden bir yavruluğum var onun içine erkeği koyabilirim ama ben ikisinin doğasında yan yana yaşayabilirler mi onu bilmek istiyorum. Bitki var 3 elodea ve sazlar şeklinde. Kaçabiliyor da sonuç itibariyle ama yorulur mu veya ileride sıkıntı olur mu?
Betta (dişi&erkek)
Arkadaşlar geçen gün iki adet betta balığı aldım 1 dişi, 1 erkek. Yalnız ilk defa büyütüyor olacağımdan dolayı tecrübesizim. 80 lt lik karma akvaryumum var. Bu çifte 30 lt hazır tanklardan aldım ve ikisini de aynı akvaryuma koydum. Fakat erkek sürekli yakalarsam öperim modunda dişiyi kovalıyor ve sonunda yakalayacak gibi gözüküyor
Şimdi benim sorum ikisini aynı akvaryumda tutmaya devam mı edeyim yoksa 2. bir seçenek olan erkeği fanus a mı hapsedeyim 
Arkadaşlar geçen gün iki adet betta balığı aldım 1 dişi, 1 erkek. Yalnız ilk defa büyütüyor olacağımdan dolayı tecrübesizim. 80 lt lik karma akvaryumum var. Bu çifte 30 lt hazır tanklardan aldım ve ikisini de aynı akvaryuma koydum. Fakat erkek sürekli yakalarsam öperim modunda dişiyi kovalıyor ve sonunda yakalayacak gibi gözüküyor
Şimdi benim sorum ikisini aynı akvaryumda tutmaya devam mı edeyim yoksa 2. bir seçenek olan erkeği fanus a mı hapsedeyim 
Sonunda canlı doğuran
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Birde 1e 4d lepistes + 1e 4d plati + 1 Vatoz düşünüyorum. Sayı uygun mu ? [/QUOTE]
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Birde 1e 4d lepistes + 1e 4d plati + 1 Vatoz düşünüyorum. Sayı uygun mu ? [/QUOTE]
Gayet uygun. Plati 2e 3d de yapabilirsiniz sorun çıkmaz. Vatoz yerine çöpçü alın derim 3 4 tane en az veya tabii ki sizin tercihiniz. Güzel uyum yakalarsınız bu balıklarla 

Sonunda canlı doğuran
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Tamam peki 60 Litre akvaryuma ne kadar kaya tuzu kullanmalıyım ? birde vatoz da alacağım ona zararoı olabilir diyoprlar ? nasıl yapmalıyım tuz kullanımını ? [/QUOTE]
DJosim 2011-11-14 21:08:00
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Tamam peki 60 Litre akvaryuma ne kadar kaya tuzu kullanmalıyım ? birde vatoz da alacağım ona zararoı olabilir diyoprlar ? nasıl yapmalıyım tuz kullanımını ? [/QUOTE]
Şimdi kaya tuzunu suyu hazırlamak için değil hastalık durumunda kullanmanız gerektiğini belirtmek istedim öncelikle bunu diyeyim. Hastalık durumunda 4 litreye 1 çay kaşığı olmak üzere sizin akvaryum için 15 çay kaşığı yeterli olacaktır. Ama dediğim gibi hastalık durumunda. Suyu birkaç gün dinlendirmeniz kafidir. Vatozlara zararlı olacağını sanmıyorum fakat iyotsuz yani kaya tuzu olduğundan emin olun sorun çıkmayacaktır 

Sonunda canlı doğuran
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Teşekürler birde suyu 4 gün dinlendiricem. Su düzenleyici gerekir mi ? ve ilersi için filan metilen mavisi vb. ilaç gerekir mi ? [/QUOTE]
DJosim 2011-11-14 21:06:51
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Teşekürler birde suyu 4 gün dinlendiricem. Su düzenleyici gerekir mi ? ve ilersi için filan metilen mavisi vb. ilaç gerekir mi ? [/QUOTE]
Ben su düzenleyici kullanmadım ve şu ana kadar da bir sorun yaşamadım sizin tercihiniz. Metilen mavisi için çok gereksiz olduğunu ve yararlı bakterileri öldürdüğü konusunda sıkıntı yaratabileceği söyleniyor doğrudur belki ama ben kullanıyorum hastalık durumunda bence alsanız faydalı olur. Kaya tuzu esasen beyaz benek gibi balıkların hemen kapabileceği hastalıklar için güzel bir çözüm olabilir 

Sonunda canlı doğuran
Piyasada yeterli bir araştırmayla kendinize uygun ürünü bulabileceğinizi düşünüyorum. Size tavsiyem çok güçlü debili motor almamanız yönünde çünkü hafif akıntıları sever canlı doğuranlar bende de olduğu için biliyorum =) Yem olarak tropikal yem uygundur. Ayrıca yavrular için artemia üretmeyi öğrenmenizi tavsiye ederim yavrularınızın gelişmesinde çok önemli katkısı olacaktır. Tür olarak uyumlu sürü balıklarını tercih edebilirsiniz neon tetra uygundur örneğin. Sağlıklı balıklar dilerim..
Piyasada yeterli bir araştırmayla kendinize uygun ürünü bulabileceğinizi düşünüyorum. Size tavsiyem çok güçlü debili motor almamanız yönünde çünkü hafif akıntıları sever canlı doğuranlar bende de olduğu için biliyorum =) Yem olarak tropikal yem uygundur. Ayrıca yavrular için artemia üretmeyi öğrenmenizi tavsiye ederim yavrularınızın gelişmesinde çok önemli katkısı olacaktır. Tür olarak uyumlu sürü balıklarını tercih edebilirsiniz neon tetra uygundur örneğin. Sağlıklı balıklar dilerim..
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





