ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2011 15:23
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2020 17:23
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tolga Şinoforoğlu
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1980
Yaş:
46
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tolga Şinoforoğlu
SON 10 MESAJI
Iceman yavruları kuluçka makinesinden kayboluyor
[QUOTE=jokos]En iyisi odur zaten eğer balığınız sıkıntıya girmeyecekse kalsın ana tankta 18. gün kusturun yumurta kalmaz karınlarında yavruların. Sağlıklı Balıklar.[/QUOTE]
Şimdiye kadar geç kusturmayı tercih etmememin sebebi anaçların 3 hafta aç kalmalarını istememem. Güçsüz kalmalarından korkmamdı ama iceman ler için yapılacak pek bir şey yok gibi. Sarı prensesleri 3. günde bile kusturduğumda yavrularda hiç bir sorun olmuyordu. İceman lerdeki bu durumu anlayamadım.
[QUOTE=URAS]Benim gözlemlerim şu şekilde, yukarda bir başka arkadaşında dediği gibi iceman yavruları yunus veya sp yavrularına göre daha küçük boyda oluyorlar. Tabir edecek olursak 3 te 2 si kadar büyüklükteler. .Bizzat takibim sonucu kuluçkaya koyduğum 100 adet yumurtadan en az 20 tanesi kuluçka makinasının alt veya ust kısmındaki elekten geçerek akvaryuma düşüyor sirkülasyonla birlikte suda dalgalanmaya başlıyor ve sonrada diğer balıklara yem oluyor. Buna dikkat etmenizi öneririm
sağlıklı balıklar. .. [/QUOTE]
Bana o eleklerden geçebilecek kadar küçükmüş gibi gelmiyorlar ama olabilirde... Şimdi biraz kararsız kaldım. 18. gün mü kustursam, elek kısmının üstüne tülmü geçirsem, yoksa suya debi ayarı mı yapsam? En sağlam 18-20. gün kusturmak gibi ama bu seferde anaçın hali beni düşündürüyor.
[QUOTE=jokos]En iyisi odur zaten eğer balığınız sıkıntıya girmeyecekse kalsın ana tankta 18. gün kusturun yumurta kalmaz karınlarında yavruların. Sağlıklı Balıklar.[/QUOTE]
Şimdiye kadar geç kusturmayı tercih etmememin sebebi anaçların 3 hafta aç kalmalarını istememem. Güçsüz kalmalarından korkmamdı ama iceman ler için yapılacak pek bir şey yok gibi. Sarı prensesleri 3. günde bile kusturduğumda yavrularda hiç bir sorun olmuyordu. İceman lerdeki bu durumu anlayamadım.
[QUOTE=URAS]Benim gözlemlerim şu şekilde, yukarda bir başka arkadaşında dediği gibi iceman yavruları yunus veya sp yavrularına göre daha küçük boyda oluyorlar. Tabir edecek olursak 3 te 2 si kadar büyüklükteler. .Bizzat takibim sonucu kuluçkaya koyduğum 100 adet yumurtadan en az 20 tanesi kuluçka makinasının alt veya ust kısmındaki elekten geçerek akvaryuma düşüyor sirkülasyonla birlikte suda dalgalanmaya başlıyor ve sonrada diğer balıklara yem oluyor. Buna dikkat etmenizi öneririm
sağlıklı balıklar. ..
Bana o eleklerden geçebilecek kadar küçükmüş gibi gelmiyorlar ama olabilirde... Şimdi biraz kararsız kaldım. 18. gün mü kustursam, elek kısmının üstüne tülmü geçirsem, yoksa suya debi ayarı mı yapsam? En sağlam 18-20. gün kusturmak gibi ama bu seferde anaçın hali beni düşündürüyor.
Iceman yavruları kuluçka makinesinden kayboluyor
[QUOTE=jokos]Kuluçkada yavrun varsa eger havanın ayarını düşür hafif hafif yükselsin balıklar ozamn sorun olmaz yavrularına. ayrıca balıkların ölümü için yakın tarihde su değişimi vs yaptın mı akvaryumunda o etkileye bilir.[/QUOTE]
Su tepkili makine, şu an kuluçkada yavru yok. Eğer mecburiyetten erken çıkarırsam düşük ayarlı yapacağım söylediğiniz gibi ama 18-20 gün arası kusturup direk akvaryuma koymayı planlıyorum şimdilik.
[QUOTE=jokos]Kuluçkada yavrun varsa eger havanın ayarını düşür hafif hafif yükselsin balıklar ozamn sorun olmaz yavrularına. ayrıca balıkların ölümü için yakın tarihde su değişimi vs yaptın mı akvaryumunda o etkileye bilir.[/QUOTE]
Su tepkili makine, şu an kuluçkada yavru yok. Eğer mecburiyetten erken çıkarırsam düşük ayarlı yapacağım söylediğiniz gibi ama 18-20 gün arası kusturup direk akvaryuma koymayı planlıyorum şimdilik.
Iceman yavruları kuluçka makinesinden kayboluyor
Şİmdiye kadar iceman'lerden 150 ye yakın yavru aldım onlarda hiç bir problem olmadı. Son iki seferdir böyle. Herhalde bir dahaki sefere bende 18-20. gün arası kusturup direk yavruluğa alacağım. Şu ana en mantıklı çözüm o gözüküyor. Katkı da bulunanlara teşekkürler.
Şİmdiye kadar iceman'lerden 150 ye yakın yavru aldım onlarda hiç bir problem olmadı. Son iki seferdir böyle. Herhalde bir dahaki sefere bende 18-20. gün arası kusturup direk yavruluğa alacağım. Şu ana en mantıklı çözüm o gözüküyor. Katkı da bulunanlara teşekkürler.
Iceman yavruları kuluçka makinesinden kayboluyor
[QUOTE=masaaii]Eğer 4-5 cm lik yavrularla birarada iseler hiç şansları yok...[/QUOTE]
4-5 cm lik yavruların bulunduğu akvaryumda kuluçka makinesi içerisindeler. Şimdiye kadar 300 tane yavru sorunsuz olarak orada kuluçka makinesinde durdu. Nasıl şansları yok!!!
[QUOTE=masaaii]Eğer 4-5 cm lik yavrularla birarada iseler hiç şansları yok...[/QUOTE]
4-5 cm lik yavruların bulunduğu akvaryumda kuluçka makinesi içerisindeler. Şimdiye kadar 300 tane yavru sorunsuz olarak orada kuluçka makinesinde durdu. Nasıl şansları yok!!!
Iceman yavruları kuluçka makinesinden kayboluyor
[QUOTE=jokos]İceman Yavruları Sarı Ve Diğer Balıklara Göre boyutları daha küçüktür. yumurtalarıda aynı şekilde küçükler. kuluçka makinesinin ayarını fazla açtığınızda aşağıya yüzmede zorlanıyorlar dolayısıyla dayanamayanlar ölüyor ve üste yapışıyo daha sonrada çürüyolar. tavsiyem icemanlerini kusturmayın doğal süresi 20 21 gün keseleri kurtulmuş olarak alın ve yavruluğa koyun. Sağlıklı balıklar.[/QUOTE]
Benim öğrenmek istediğim de neden ölmüş olabilecekleriydi. Ama birde şöyle bir durum var ölen oldu mu hareketsiz şekilde inip çıktığını görebiliyorum. İlk günden 1 tanesi ölmüştü ve dün ben balıkları akvaryuma alana kadarda oradaydı. Dün ayırdım. Benzer bir durum daha önce Albino Nyassa yavrularına da olmuştu. Tavsiyeniz için teşekkür ediyorum. Bunu not aldım. Peki başka olası sebepleri de bulunabilir mi bu durumun?
[QUOTE=jokos]İceman Yavruları Sarı Ve Diğer Balıklara Göre boyutları daha küçüktür. yumurtalarıda aynı şekilde küçükler. kuluçka makinesinin ayarını fazla açtığınızda aşağıya yüzmede zorlanıyorlar dolayısıyla dayanamayanlar ölüyor ve üste yapışıyo daha sonrada çürüyolar. tavsiyem icemanlerini kusturmayın doğal süresi 20 21 gün keseleri kurtulmuş olarak alın ve yavruluğa koyun. Sağlıklı balıklar.[/QUOTE]
Benim öğrenmek istediğim de neden ölmüş olabilecekleriydi. Ama birde şöyle bir durum var ölen oldu mu hareketsiz şekilde inip çıktığını görebiliyorum. İlk günden 1 tanesi ölmüştü ve dün ben balıkları akvaryuma alana kadarda oradaydı. Dün ayırdım. Benzer bir durum daha önce Albino Nyassa yavrularına da olmuştu. Tavsiyeniz için teşekkür ediyorum. Bunu not aldım. Peki başka olası sebepleri de bulunabilir mi bu durumun?
Iceman yavruları kuluçka makinesinden kayboluyor
Son iki seferdir iceman beyaz kuyruk yavrularım kulukça makinesinin içindeyken kayboluyor. Su tepkili kuluçka makinesi kullanıyorum, yavruları 10-14 gün arası kusturuyorum. Kusturduktan eb geç 1 hafta içinde yavrular keselerinden kurtulup akvaryuma alınacak duruma geliyorlar ama bir önceki seferde 40 yavru kusturup 12 tane, son seferde de 51 yavru kusturup 11 tane alabildim. Akvaryum da 4-5 cm lik yavruların yanında durdukları için onların bir şey yapabilecek olmasına pek ihtimal vermiyorum. Ayrıca SP yavrularına bir şey olmuyor. Sizce neden ne olabilir. Ölüp suyun içinde eridiklerini düşünüyorum ama ölmeleri içinde bir sebep göremiyorum. Daha önce böyle bir durumla karşılaşmamıştım. Bilgisi olan var mıdır? Teşekkürler.
Son iki seferdir iceman beyaz kuyruk yavrularım kulukça makinesinin içindeyken kayboluyor. Su tepkili kuluçka makinesi kullanıyorum, yavruları 10-14 gün arası kusturuyorum. Kusturduktan eb geç 1 hafta içinde yavrular keselerinden kurtulup akvaryuma alınacak duruma geliyorlar ama bir önceki seferde 40 yavru kusturup 12 tane, son seferde de 51 yavru kusturup 11 tane alabildim. Akvaryum da 4-5 cm lik yavruların yanında durdukları için onların bir şey yapabilecek olmasına pek ihtimal vermiyorum. Ayrıca SP yavrularına bir şey olmuyor. Sizce neden ne olabilir. Ölüp suyun içinde eridiklerini düşünüyorum ama ölmeleri içinde bir sebep göremiyorum. Daha önce böyle bir durumla karşılaşmamıştım. Bilgisi olan var mıdır? Teşekkürler.
İlk Sarı Prenseslerim Görüşleriniz
Malofix inşallah balıkların 1 ay dayanır ama eğer dayanmazsa yinede canını sıkma sen büyük bir akvaryum temin edene kadar bekle ben sana 2-3 cm lik sarı prenses 5-10 tane veririm. Yeter ki balıklarını hep böyle düşün ve ilgilen.
Malofix inşallah balıkların 1 ay dayanır ama eğer dayanmazsa yinede canını sıkma sen büyük bir akvaryum temin edene kadar bekle ben sana 2-3 cm lik sarı prenses 5-10 tane veririm. Yeter ki balıklarını hep böyle düşün ve ilgilen.
Tatlı su midyesi
SP, Iceman, Yunus ve Albino Nyassa olan tankıma 6 midyeyi yaklaşık 3 ay önce almıştım. 3 tanesi öldü. Öldüklerinde balıklar hemen yedikleri için ben sadece tamamen açılmış içi boş kabuklarını gördüğümde anladım. Kabukları da dekor olarak hala akvaryumda tutuyorum. Diğerlerinde şimdilik bir şey yok. 3-4 tane daha almayı düşünüyorum. Bu arada hareket ettiklerini izlemek bayağı keyifli oluyor. Tavsiye ederim.
SP, Iceman, Yunus ve Albino Nyassa olan tankıma 6 midyeyi yaklaşık 3 ay önce almıştım. 3 tanesi öldü. Öldüklerinde balıklar hemen yedikleri için ben sadece tamamen açılmış içi boş kabuklarını gördüğümde anladım. Kabukları da dekor olarak hala akvaryumda tutuyorum. Diğerlerinde şimdilik bir şey yok. 3-4 tane daha almayı düşünüyorum. Bu arada hareket ettiklerini izlemek bayağı keyifli oluyor. Tavsiye ederim.
Aceminin Malavi Akvaryumu
[QUOTE=practica]Hocam yeni olmana rağmen çok güzel ve akıllıca bi sistem kurmuşsun tebrik ederim öncelikle.
Dip çekimini aksatmıyorum ama hafta da 1 de yapacak vaktim yok. Yavruların akvaryumuna hafta da 1 yapabiliyorum ancak. Aslında vazgeçilmeyecek bir şey yok ama yunusları yavru olarak aldım ve büyüyüp yavru vermelerini izlemek istiyorum. Zaten daha da ileride işi iyice öğrendiğimde frontoza blue zaire niyetim var. Şimdilik sadece eldeki imkanlarla bir şeyler yapmaya çalıştım. Hem işi bilmeden fazlaca girmek istemedim, hem de kendimi iyice deneyip sonra ilerletmek istedim. Ne kadar sürdürebileceğimi, sıkılıp sıkılmayacağımı görüp öyle büyütmek istedim. Şimdilik keyifle ve her şey yolunda gidiyor gibi gözüküyor. Herkes farklı bir şey söylüyor. Bende hem aklıma yatanları yapmaya, kendimce bir şeyler yaratmaya aynı zamanda da işin uzmanlarından önemli ve gerekli bilgileri almaya çalışıyorum. Yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=practica]Hocam yeni olmana rağmen çok güzel ve akıllıca bi sistem kurmuşsun tebrik ederim öncelikle.
Büyük akvaryumda yunustan vazgeçmem diyorsan yunus ve sarı olarak iki tür besleyebilirsin dahada rahat etsin balıklarım dersen sadece yunus olabilir sarı yunus yaparsanda 5 er adetten iki koloni kurabilirsin.
Kaya dekorun yetersiz oda normaldir ilerleyen zamanda eklemeler yapacağından eminim zaten sarılar mağra tarzı girip çıkacağı oyukları sever yunuslarada düzlük geniş bi kumluk alan bırakacak şekilde bi dekor yapabilirsin.
Işık olmaması sorun deil.
sağlıklı balıklar dilerim
HA dip çekimi aksatmamanı tavsiye ederim..
[/QUOTE]
HA dip çekimi aksatmamanı tavsiye ederim..Dip çekimini aksatmıyorum ama hafta da 1 de yapacak vaktim yok. Yavruların akvaryumuna hafta da 1 yapabiliyorum ancak. Aslında vazgeçilmeyecek bir şey yok ama yunusları yavru olarak aldım ve büyüyüp yavru vermelerini izlemek istiyorum. Zaten daha da ileride işi iyice öğrendiğimde frontoza blue zaire niyetim var. Şimdilik sadece eldeki imkanlarla bir şeyler yapmaya çalıştım. Hem işi bilmeden fazlaca girmek istemedim, hem de kendimi iyice deneyip sonra ilerletmek istedim. Ne kadar sürdürebileceğimi, sıkılıp sıkılmayacağımı görüp öyle büyütmek istedim. Şimdilik keyifle ve her şey yolunda gidiyor gibi gözüküyor. Herkes farklı bir şey söylüyor. Bende hem aklıma yatanları yapmaya, kendimce bir şeyler yaratmaya aynı zamanda da işin uzmanlarından önemli ve gerekli bilgileri almaya çalışıyorum. Yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
Aceminin Malavi Akvaryumu
[QUOTE=Orhun1907fb]1.si arka fon çok yapay
Arka fon zaten bizim için anlamlı. Balıklar açısından da mavi tonlu bir arka fondan çokta farkı olmadığını düşünüyorum.
Silis kum da düşündüm ama çalıştığım kurumda 15-20 yıldır bu işle uğraşan artık iyice uzmanlaşmış 3-4 kişi de bana midye kırığı ya da mercan kırığı al dediği için ikisini karıştırdım.
Taş dekoru elde olan taşlardan yapıldı. İşi iyice öğrendiğimde, zaman ve para durumuna göre tabii ki geliştirilecek. Balıklar için kötü bir ortam yaratmadığı sürece şimdilik bence yeterli, tabii genel görüşü bilemem.
Tank direk güneş ışığı almıyor ama gündüz ışığını fazlasıyla alıyor.
Küçük akvaryuma hafta da 1 yapmaya çalışıyorum ama ikisine de yapmaya yetecek vaktim yok. Onun için büyüğe 2 hafta da 1 yapıyorum. 3 aydır bir sorunla karşılaşmadım. İnşallah da karşılaşmam.
Yunuslar büyüdüğünde sayıyı 5'e (1e 4d) düşürücem. Belki albinoları da bırakırım.
Hiç bir şey bilmeden girdiğim hobi de şimdilik kendi çapımda işler iyi gidiyor. Dün iceman lerden 45 yavru daha aldım. Herkesin hayali olduğu gibi ileride hobiyi iyice öğrendiğimde ve maddi imkanlar doğrultusunda daha büyük bir tankla daha uzman bir şekilde bir şeyler yapmayı düşünüyorum. Yorumlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=Orhun1907fb]1.si arka fon çok yapay
2.si kum olmamış - tavsiyem silis kum
3.sü dekor taşların uyumsuz , taş marketlerden tamburlanmış dekor taşları al
4.sü gündüz ışığını alıyorsa sorun yok
5.si büyük tanka haftada 1 20-30% su değişimi yapman iyi olur 2 haftada bir değişim az
6.sı kısmen yeterli
[/QUOTE]Arka fon zaten bizim için anlamlı. Balıklar açısından da mavi tonlu bir arka fondan çokta farkı olmadığını düşünüyorum.
Silis kum da düşündüm ama çalıştığım kurumda 15-20 yıldır bu işle uğraşan artık iyice uzmanlaşmış 3-4 kişi de bana midye kırığı ya da mercan kırığı al dediği için ikisini karıştırdım.
Taş dekoru elde olan taşlardan yapıldı. İşi iyice öğrendiğimde, zaman ve para durumuna göre tabii ki geliştirilecek. Balıklar için kötü bir ortam yaratmadığı sürece şimdilik bence yeterli, tabii genel görüşü bilemem.
Tank direk güneş ışığı almıyor ama gündüz ışığını fazlasıyla alıyor.
Küçük akvaryuma hafta da 1 yapmaya çalışıyorum ama ikisine de yapmaya yetecek vaktim yok. Onun için büyüğe 2 hafta da 1 yapıyorum. 3 aydır bir sorunla karşılaşmadım. İnşallah da karşılaşmam.
Yunuslar büyüdüğünde sayıyı 5'e (1e 4d) düşürücem. Belki albinoları da bırakırım.
Hiç bir şey bilmeden girdiğim hobi de şimdilik kendi çapımda işler iyi gidiyor. Dün iceman lerden 45 yavru daha aldım. Herkesin hayali olduğu gibi ileride hobiyi iyice öğrendiğimde ve maddi imkanlar doğrultusunda daha büyük bir tankla daha uzman bir şekilde bir şeyler yapmayı düşünüyorum. Yorumlarınız için teşekkürler.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Redko,
plutarkhos,
MiSoSiKiaN,
Omer0618,
Kuduoglu,
Hoppala,
forthehordex,
osmandbnl,
sero456,
Tallha,
Manguday,
Soner.x,
Sfenks111,
Sungurr,
BilalM.,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
yigidoumit,
Legionsgamer,
SeaWorld,
oktay42,
nniiaa,
sina cen,
ugurbaran,
userhamit,
Hidro Dinamik,
0rnn,
emrahdm,
alkoholizem_kjmt,
abstract07,
ternapi,
Kaya Özyurt,
Arch.Hüseyin,
ozan_1903,
Umutoty,
Riblja Corba,
Corydoras.gram,
kadir0606,
YigitKuzey,
syerli,
888starz_cvei,
Rafayel,
MDKactive,
Burak PEKDEMİR,
Mr. WingMan,
yeekim,
hakaya0107,
prisonbreak,
yyiImaz,
mrah,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
