ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Kasım 2011 18:25
Son Ziyaret:
06 Ocak 2014 18:12
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak gur
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
IT
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hayat tuzlayınca güzel lalala
SON 10 MESAJI
Ben yaptım olmadı :)
Serengeti : Bakıyorum forumun ikinci elinde ama ya ben yanlış bakıyorum yada satan yok 2. el böyle giderse sıfır alıcam sanırsam ..
Heraklia : ana tank yükseklik 45 cm sump 35 cm aralarında 15 cm açıklık var yok 95cm 1 metre arası bişi olucak mesafe
iki iş birden olucak hanım salondaki gümüşlükten kurtlmak için teklif etti bende cmartesi dekopajla dalıcam yarıısını uçurcam :) dolap masrafıda yok göya canım eşya gidiyor :)
Bir'de aklıma takılan bir şey var. Ps aldığım zaman ona tekrardan motor almama gerek varmı yoksa içinde geliyormu . Kafa motorunu anladım sumptan akvaryuma suyu taşıyoruz bu hava motorunda takıldım :(
Ps : Bubble Magus BM-NAC5A Protein Skimmer 300 - 500 Lt.
Serengeti : Bakıyorum forumun ikinci elinde ama ya ben yanlış bakıyorum yada satan yok 2. el böyle giderse sıfır alıcam sanırsam ..
Heraklia : ana tank yükseklik 45 cm sump 35 cm aralarında 15 cm açıklık var yok 95cm 1 metre arası bişi olucak mesafe
iki iş birden olucak hanım salondaki gümüşlükten kurtlmak için teklif etti bende cmartesi dekopajla dalıcam yarıısını uçurcam :) dolap masrafıda yok göya canım eşya gidiyor :)
Bir'de aklıma takılan bir şey var. Ps aldığım zaman ona tekrardan motor almama gerek varmı yoksa içinde geliyormu . Kafa motorunu anladım sumptan akvaryuma suyu taşıyoruz bu hava motorunda takıldım :(
Ps : Bubble Magus BM-NAC5A Protein Skimmer 300 - 500 Lt.
Ben yaptım olmadı :)
Düşündüm taşındım vede kaşındım :)
Tamamen sizin isteklerinize göre ekipmanlar artıyor . Ne kadar litre o kadar TL
200 Ltlik akvaryum için pekte ahım şahım bir masraf yok benim için sonuçta sadece balık olucak ilerde mercanda istersem ona göre masrafımı yaparım
500 lt yerine 100 200 arası düşünseydiniz 3000'lerin yarısına kurardınız belkide daha aşağısına ,
Bana bak hele daha fol yok yumurta yok bide yorum yapıyorum :)
Düşündüm taşındım vede kaşındım :)
Tamamen sizin isteklerinize göre ekipmanlar artıyor . Ne kadar litre o kadar TL
200 Ltlik akvaryum için pekte ahım şahım bir masraf yok benim için sonuçta sadece balık olucak ilerde mercanda istersem ona göre masrafımı yaparım
500 lt yerine 100 200 arası düşünseydiniz 3000'lerin yarısına kurardınız belkide daha aşağısına ,
Bana bak hele daha fol yok yumurta yok bide yorum yapıyorum :)
Ben yaptım olmadı :)
Ana tank ile sump arası 1 metre civarında olucak o zaman bu kafa motoru işimi görüyor ,
peki ps için 2. el satan bir yerde bubble nac 7 buldum sıfır diyor 300 tl rakkam koymuş çok ucuz geldi güvenilirmi acaba yada forumda ikinci el satan varmıdır bu ürünü arama tarama yaptım ama bulamadım .
Yada hiç 2. el filan uğraşma git yeni al diyorsanız gidip alıcam cumartesi . tanklarında yapımı başladı çok ucuz geldi bana umarım bi aksilik çıkmaz
80*55*45
50*35*35 iki tank'a 120 tl istedi arkadaş ana tankın ön camı ekstra clean
mobilyasız
Ana tank ile sump arası 1 metre civarında olucak o zaman bu kafa motoru işimi görüyor ,
peki ps için 2. el satan bir yerde bubble nac 7 buldum sıfır diyor 300 tl rakkam koymuş çok ucuz geldi güvenilirmi acaba yada forumda ikinci el satan varmıdır bu ürünü arama tarama yaptım ama bulamadım .
Yada hiç 2. el filan uğraşma git yeni al diyorsanız gidip alıcam cumartesi . tanklarında yapımı başladı çok ucuz geldi bana umarım bi aksilik çıkmaz
80*55*45
50*35*35 iki tank'a 120 tl istedi arkadaş ana tankın ön camı ekstra clean
mobilyasız
Ben yaptım olmadı :)
Sağolun Murat bey aydın beyin önerdiği akvaryumcuya cumartesi günü gidip akvaryumları alıcam umarım . Çok acelem yok 40 tane moli yavrularımla geçinip duruyorum b aralar tuzlu suy nitratı ph değerlerini sabitlemeden midye bile koymam içine :) kaya ve tuz 1-2 ay bekleme oranları sizlerle paylaşma ve sonra ilk balıklarım :)
AQUABEE UP 2000 KAFA MOTORU ş ihtiyacımı görürmü acaba ?
Xorox 2011-11-22 23:18:32
Sağolun Murat bey aydın beyin önerdiği akvaryumcuya cumartesi günü gidip akvaryumları alıcam umarım . Çok acelem yok 40 tane moli yavrularımla geçinip duruyorum b aralar tuzlu suy nitratı ph değerlerini sabitlemeden midye bile koymam içine :) kaya ve tuz 1-2 ay bekleme oranları sizlerle paylaşma ve sonra ilk balıklarım :)
AQUABEE UP 2000 KAFA MOTORU ş ihtiyacımı görürmü acaba ?
Ben yaptım olmadı :)
Camları kestirip biçtirip kendim yapim diyordum ama biraz ego için değmez yaptıralım onuda peki anadolu yakasında imalat yapan birilerini tavsiye edebilirmisiniz
Camları kestirip biçtirip kendim yapim diyordum ama biraz ego için değmez yaptıralım onuda peki anadolu yakasında imalat yapan birilerini tavsiye edebilirmisiniz
Ben yaptım olmadı :)
Hocam mercan belki sonraki aşama ilk etap balık düşünüyorum . Haftalık tam doğru olmamış günlük ilgilenirim tahminimce senede 2-3 defa projeler için şehir dışında olabiliyorum o zamanlarda hanıma paslarız işi :)
Xorox 2011-11-22 17:21:36
Hocam mercan belki sonraki aşama ilk etap balık düşünüyorum . Haftalık tam doğru olmamış günlük ilgilenirim tahminimce senede 2-3 defa projeler için şehir dışında olabiliyorum o zamanlarda hanıma paslarız işi :)
akvaryum ölçüleriyle oynadığımda litre yükseliyor sanki 30 litre bile yükseldiğinde daha farklı ekipman lazım diye paniğe giriyorum kafamda 180 diye tutturdum diye galiba derinlik arttıkça görsel şölen daha iyi oluyor bununda farkındayım peki sizin değerinize çekicem genişliği :)
Armatür kullanmıyabilirim dediğiniz gibi tavan asmalıda yapabilirim nedense üstünü kapatmak istemiyorum ısı porblemi pek yok ne çok sıcak ne çok soğuk ev artık bakıcaz ilerliyen günlerde azcık aydınlatma bilgim var ( teknik lise sağolsun :))
Kafamdaki en önemli soru akvaryumdaki deliğin nerden açılması taban bölümündenmi yoksa dibe yakın bi yerlerdenmi açtırmak daha iyi kullanışlı ( sumpa giden )
Dalga motorunuda hydor koralia 3 ve 2 modelleri olarak değiştirdim .
Ben yaptım olmadı :)
Konuları hatim ederken ben yaptım oldu sizde deneyin cümlesinden türettim başlığı :)
Daha hiç bişi yapmadım 18 litrelik 2 lepistes 2 molide 2 çöpçü'ye 1 aylık bakımdan sonra bu işi kıvırıyosun tuzluya geç bak resifler bak mercanlar bak balıklar deyip tam ultra gazladılar .
Ve tuzluda ilk konumu açtım . Forumdan öğrendiklerimden yola çıkarak ( etrafımda zerre kadar akvaryum bilgisi olan yok )
1. Çok sabırlı olmam lazım bugün tankı koyupta yarın mercanlar balıklarla tango yapıcak diye bir şey yok .
2. okyanusta yaşam neyse ( biyolojik yaşam ) aynısını akvaryumda gerçekleştirebilirsem pek bir sorun yaşamıycam
3. Gerekli ilgi alakayı haftalık periyodlarla akvaryuma göstericem .
4. Haddinden fazla kalabalık nüfus yaratmıycam
5. ekipmanları düzgün seçicem .
6. Akvaryum litresi arttıkça bakımın kolay olup fakat ekipmanların maliyetinin yükseleceğini unutmayacağım :) ( fazla gaza geleneler için bu sakıncalı :))
Şimdi ilk etap 180 litrelik bir akvaryum ne ufak olsun ne büyük tecrübe ve biraz birikimden sonra 300 litrelere çıkarım belki .
Çok araştırdım sump sistemleri hatta ordan burdan araklıyarak bi tanede kendime çizdim akşam imkan olursa resmini koyarım akvaryuma delik deldireceğim için taşırma veya overflow 'a ihtiyacım yok . Sadece canlı kaya ve kum atıcam ve 2 ay gözetlemeyi düşünüyorum suyu ilk etap için şu malzemeler yeterli gelirmi bana yada değiştirmek istediğiniz varsa çok sevinirim . Ekipmanları 200 lt olucak şekilde düşünün ilerde büyütürsün daha yüksek bişi al demeyin çok para yok limitlerde ürünleri önerirseniz sevinirim :)
Akvaryum : 80 boy 50 derinlik 45 yükseklik
Sump : 50 boy 35 derinlik 35 yükseklik ( 3 bölme olucak gibi )
Protein skimmer : Bubble Magus Nac7 ( bu aleti çok serettim 3 gün sonunda ne işe yaradığını anlayabildim iq kaç derler adama :)
Kafa Motoru : Aqua Medic Akvaryum Kafa Motoru Or 2500 veya Eheim Universal 1250
Dalga motoru : resun waver 2000 ( ucuz geldi gözüme ama ısı sorunu olurmu bilemedim )
Isıtıcı : 200 mü 300 mü bilemedim marka model yardım :)
şimdi buraya kadar paraları bitirdik oh afiyet olsun :) canlı kaya ve kum için belki soteye attıklarımızla alırız :) eksikler varmı yokmu bilmedim daha siz değerli üstadlardan her türlü yorum alabilirim
Konuları hatim ederken ben yaptım oldu sizde deneyin cümlesinden türettim başlığı :)
Daha hiç bişi yapmadım 18 litrelik 2 lepistes 2 molide 2 çöpçü'ye 1 aylık bakımdan sonra bu işi kıvırıyosun tuzluya geç bak resifler bak mercanlar bak balıklar deyip tam ultra gazladılar .
Ve tuzluda ilk konumu açtım . Forumdan öğrendiklerimden yola çıkarak ( etrafımda zerre kadar akvaryum bilgisi olan yok )
1. Çok sabırlı olmam lazım bugün tankı koyupta yarın mercanlar balıklarla tango yapıcak diye bir şey yok .
2. okyanusta yaşam neyse ( biyolojik yaşam ) aynısını akvaryumda gerçekleştirebilirsem pek bir sorun yaşamıycam
3. Gerekli ilgi alakayı haftalık periyodlarla akvaryuma göstericem .
4. Haddinden fazla kalabalık nüfus yaratmıycam
5. ekipmanları düzgün seçicem .
6. Akvaryum litresi arttıkça bakımın kolay olup fakat ekipmanların maliyetinin yükseleceğini unutmayacağım :) ( fazla gaza geleneler için bu sakıncalı :))
Şimdi ilk etap 180 litrelik bir akvaryum ne ufak olsun ne büyük tecrübe ve biraz birikimden sonra 300 litrelere çıkarım belki .
Çok araştırdım sump sistemleri hatta ordan burdan araklıyarak bi tanede kendime çizdim akşam imkan olursa resmini koyarım akvaryuma delik deldireceğim için taşırma veya overflow 'a ihtiyacım yok . Sadece canlı kaya ve kum atıcam ve 2 ay gözetlemeyi düşünüyorum suyu ilk etap için şu malzemeler yeterli gelirmi bana yada değiştirmek istediğiniz varsa çok sevinirim . Ekipmanları 200 lt olucak şekilde düşünün ilerde büyütürsün daha yüksek bişi al demeyin çok para yok limitlerde ürünleri önerirseniz sevinirim :)
Akvaryum : 80 boy 50 derinlik 45 yükseklik
Sump : 50 boy 35 derinlik 35 yükseklik ( 3 bölme olucak gibi )
Protein skimmer : Bubble Magus Nac7 ( bu aleti çok serettim 3 gün sonunda ne işe yaradığını anlayabildim iq kaç derler adama :)
Kafa Motoru : Aqua Medic Akvaryum Kafa Motoru Or 2500 veya Eheim Universal 1250
Dalga motoru : resun waver 2000 ( ucuz geldi gözüme ama ısı sorunu olurmu bilemedim )
Isıtıcı : 200 mü 300 mü bilemedim marka model yardım :)
şimdi buraya kadar paraları bitirdik oh afiyet olsun :) canlı kaya ve kum için belki soteye attıklarımızla alırız :) eksikler varmı yokmu bilmedim daha siz değerli üstadlardan her türlü yorum alabilirim
Akvaryum ve dış filtre
Oğuz bey bende tam sizin gibi düşünüyorum ekipmanları gerek forumdan gerek başka ikinci el sitelerinden temin edicem sanş benden yana pek değil hiç bir arkadaşımın bu tarz hobisi yok anca internetten araştırdığım bilgilerle ilerliyorum.
Fakat forumdaki bilgiler gerçekten çok iyi.
18 litrelik akvaryumdan direk deniz akvaryumuna sıçramam ya delilik yada okuduklarımın beni çok tatmin etmiş olması . Bakalım ufak ufak tesisatı toplayıp ilerleyen aylarda paylaşırım.
enginkoc34 2011-11-19 12:47:12
Oğuz bey bende tam sizin gibi düşünüyorum ekipmanları gerek forumdan gerek başka ikinci el sitelerinden temin edicem sanş benden yana pek değil hiç bir arkadaşımın bu tarz hobisi yok anca internetten araştırdığım bilgilerle ilerliyorum.
Fakat forumdaki bilgiler gerçekten çok iyi.
18 litrelik akvaryumdan direk deniz akvaryumuna sıçramam ya delilik yada okuduklarımın beni çok tatmin etmiş olması . Bakalım ufak ufak tesisatı toplayıp ilerleyen aylarda paylaşırım.
Akvaryum ve dış filtre
Başlamak başarmanın yarısıdır ;)
Deneyeceğim yakup bey olmaz ise tatlı suya devam ederim çok okumak lazım çok ayrıntılı ama hayatta olmayacak diye bir şey yok.
Hemen hemen tüm deniz akvaryumu konularını okumaya çalışıyorum zaten bir süre sonra kafamda şekillenir diye ümit ediyorum akvaryum boyutları sump şekli tuzuydu kayasıydı kumudu.
Araç gereçleri 2. el seçicem ilk etapta iyice tecrübelendiğimde keyfe keder dizerim tekrar.
enginkoc34 2011-11-19 12:46:45
Başlamak başarmanın yarısıdır ;)
Deneyeceğim yakup bey olmaz ise tatlı suya devam ederim çok okumak lazım çok ayrıntılı ama hayatta olmayacak diye bir şey yok.
Hemen hemen tüm deniz akvaryumu konularını okumaya çalışıyorum zaten bir süre sonra kafamda şekillenir diye ümit ediyorum akvaryum boyutları sump şekli tuzuydu kayasıydı kumudu.
Araç gereçleri 2. el seçicem ilk etapta iyice tecrübelendiğimde keyfe keder dizerim tekrar.
Akvaryum ve dış filtre
Tüm değerli bilgiler için teşekkürler . yaklaşık 1 haftadır forumu (gerekse yabancı siteleri ) hatim ettikten sonra fikrimi değiştirip tuzlu akvaryum yapmaya karar verdim. hiç acelem yok aman kurimde yarın sistem çalışşsın diye .
Bu sebepten dolayı sump sistemlerini araştırdım kafama oldukça yattı akvaryum yapılmaya başlandı dolabıdır filandır 1 haftaya elimde olucak uzun süre canlı koymadan testlerimi yapıcam canlı kayalarımı koyucam iyice ekolojik dengeyi oturttuktan sonra ( umuyorum ) balıklarımı koyabilirim bazı hobici arkadaşların balıkları direk içine atarak test yapmasına çok üzüldüm . karınca bile öldüğünde üzülürüm hayvanlara aşırı bağlıyımdır. Biliyorum belki tepki göstericeksiniz ama deniz akvaryumu çok daha cazip geldi bana görsel olarak tecrübesiz paldır küldür diyenleriniz olucak varsın desin hepsini utandıracağım :)
Tüm değerli bilgiler için teşekkürler . yaklaşık 1 haftadır forumu (gerekse yabancı siteleri ) hatim ettikten sonra fikrimi değiştirip tuzlu akvaryum yapmaya karar verdim. hiç acelem yok aman kurimde yarın sistem çalışşsın diye .
Bu sebepten dolayı sump sistemlerini araştırdım kafama oldukça yattı akvaryum yapılmaya başlandı dolabıdır filandır 1 haftaya elimde olucak uzun süre canlı koymadan testlerimi yapıcam canlı kayalarımı koyucam iyice ekolojik dengeyi oturttuktan sonra ( umuyorum ) balıklarımı koyabilirim bazı hobici arkadaşların balıkları direk içine atarak test yapmasına çok üzüldüm . karınca bile öldüğünde üzülürüm hayvanlara aşırı bağlıyımdır. Biliyorum belki tepki göstericeksiniz ama deniz akvaryumu çok daha cazip geldi bana görsel olarak tecrübesiz paldır küldür diyenleriniz olucak varsın desin hepsini utandıracağım :)
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
