ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Raphael
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2012 13:28
Son Ziyaret:
11 Kasım 2013 07:43
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Erbay
Doğum Tarihi:
09 Kasım 1990
Yaş:
35
İl:
Bursa
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Evde hayvan beslemek, hiç suçu olmayan bir insanı hapse atmaktan farksızdır.
SON 9 MESAJI
Timsah eziyeti
Hiç vakit kaybetmeden şikayet et hocam. Hayvanlara acı çektirerek ekmek parası kazanılmaz.
Hiç vakit kaybetmeden şikayet et hocam. Hayvanlara acı çektirerek ekmek parası kazanılmaz.
tosbalarıma kavurma verdim :D
haşlanmış ve baharatlanmamış olursa da aynı sıkıntı yaşanır mı ?
haşlanmış ve baharatlanmamış olursa da aynı sıkıntı yaşanır mı ?
Kaplumbağalar için kış uykusu hazırlığı...
Arkadaşlar merhaba, ben 5-6 yaşlarında bir tatlı su kaplumbağasıyla beraber yaşıyorum. Geçen sene kış uykusuna yatırmamı söylediler ama Raphael'in şöyle bir durumu var ;
Bir arkadaşım onu bir gölün kenarında bulmuş, petshop hayvanı değil yani. Ama 1 sene çok kötü koşullarda bakmış ona. Ben elinden aldığımda 1 sene boyunca 5 litrelik petin yarısı kadar bir yerde çok az su ve sadece marul gibi besinlerle duruyordu. Ben ilk aldığımda hemen veterinere götürdüm onun tavsiyesi bir kaç ilaç falan kullandım tabi kabuğu çok yumuşaktı. 2 senedir bende ve şu anda çok sağlıklı artık kış uykusuna da yapması gerekiyor sanırım kabuk büyüklüğü başından kuyruğuna 9-10 cm civarında kabuğu oldukça sert ve sürekli hareket halinde. Geçen kış ısıtıcı ve UV ışıkla kış uykusuna yatmasını engelledim, sağlıklı gelmedi pek. Yaşında göre çok küçüktü kabuğu. Yarı yarıya yem ve et kullandım beslenmesinde bazende yumurta beyazı peynir. Yemin yanında haftada 1 kere deep fix reptivit besleyici ve her yıkamasında deepfix'in temizleyici jelini kullandım.
Sonuç olarak şu anda sağlıklı normal boyutlarda tahminimce 6 yaşlarında 45cmX70cm kadar bir akvaryumda yaşayan bir kaplumbağayı kış uykusuna yatırmak istiyorum. Ama tecrübesiz olduğum için neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bursa'da yaşıyorum öğrenci olduğum için evim çok sıcak sayılmaz ama balkon her sene kar tutuyor. Nasıl bir yer seçmeliyim. Evin ısınmayan bir yerini kullanabilirim. Sıcaklık 15-20 derece olacaktır orada muhtemelen balkon 0 derece oda da 30 derece civarlarında olur.
Neler yapmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler yardımlarını için :)
Ayrıca bir durum daha var ben evde hayvan bakılmasına son derece karşıyım. İzmir'de bulduğum bir cafenin büyük bir havuzu var içinde yaklaşık 20 tane farklı boyutlarda su kaplumbağası yaşıyor. Her İzmir'e gittiğimde oraya vericem diyorum ama her seferinde kopamıyorum da. Kırmızı yanak oradakilerin hepsi sanırım ama benimkisi doğal su kaplumbağası kırmızı yanak değil. Oraya vermem yada akvaryuma alışmış olması sorun teşkil eder mi ? Pet shop veya başka bir kişiye asla vermem ama doğasından uzakta yaşamasını pek istemiyorum. Gölden alınma olduğu için tekrar göle bırakmakta geçiyor aklımdan ama uzun süredir hazır yeme alıştı namussuz. Suyun üstünde takla falan attırabiliyorum inanılmaz keyifli ama kendi zevkimiz içinde hayvanı hapsetmek doğru değil tabi.Raphael 2013-11-10 01:44:15
Arkadaşlar merhaba, ben 5-6 yaşlarında bir tatlı su kaplumbağasıyla beraber yaşıyorum. Geçen sene kış uykusuna yatırmamı söylediler ama Raphael'in şöyle bir durumu var ;
Bir arkadaşım onu bir gölün kenarında bulmuş, petshop hayvanı değil yani. Ama 1 sene çok kötü koşullarda bakmış ona. Ben elinden aldığımda 1 sene boyunca 5 litrelik petin yarısı kadar bir yerde çok az su ve sadece marul gibi besinlerle duruyordu. Ben ilk aldığımda hemen veterinere götürdüm onun tavsiyesi bir kaç ilaç falan kullandım tabi kabuğu çok yumuşaktı. 2 senedir bende ve şu anda çok sağlıklı artık kış uykusuna da yapması gerekiyor sanırım kabuk büyüklüğü başından kuyruğuna 9-10 cm civarında kabuğu oldukça sert ve sürekli hareket halinde. Geçen kış ısıtıcı ve UV ışıkla kış uykusuna yatmasını engelledim, sağlıklı gelmedi pek. Yaşında göre çok küçüktü kabuğu. Yarı yarıya yem ve et kullandım beslenmesinde bazende yumurta beyazı peynir. Yemin yanında haftada 1 kere deep fix reptivit besleyici ve her yıkamasında deepfix'in temizleyici jelini kullandım.
Sonuç olarak şu anda sağlıklı normal boyutlarda tahminimce 6 yaşlarında 45cmX70cm kadar bir akvaryumda yaşayan bir kaplumbağayı kış uykusuna yatırmak istiyorum. Ama tecrübesiz olduğum için neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bursa'da yaşıyorum öğrenci olduğum için evim çok sıcak sayılmaz ama balkon her sene kar tutuyor. Nasıl bir yer seçmeliyim. Evin ısınmayan bir yerini kullanabilirim. Sıcaklık 15-20 derece olacaktır orada muhtemelen balkon 0 derece oda da 30 derece civarlarında olur.
Neler yapmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler yardımlarını için :)
Ayrıca bir durum daha var ben evde hayvan bakılmasına son derece karşıyım. İzmir'de bulduğum bir cafenin büyük bir havuzu var içinde yaklaşık 20 tane farklı boyutlarda su kaplumbağası yaşıyor. Her İzmir'e gittiğimde oraya vericem diyorum ama her seferinde kopamıyorum da. Kırmızı yanak oradakilerin hepsi sanırım ama benimkisi doğal su kaplumbağası kırmızı yanak değil. Oraya vermem yada akvaryuma alışmış olması sorun teşkil eder mi ? Pet shop veya başka bir kişiye asla vermem ama doğasından uzakta yaşamasını pek istemiyorum. Gölden alınma olduğu için tekrar göle bırakmakta geçiyor aklımdan ama uzun süredir hazır yeme alıştı namussuz. Suyun üstünde takla falan attırabiliyorum inanılmaz keyifli ama kendi zevkimiz içinde hayvanı hapsetmek doğru değil tabi.
Su Kablumbağım için Herşey Uygun mu ?
Yem konusunda daha çeşitli olabilirsin. Her kaplumbağaya göre değişiyor ama kendi kaplumbağanın sevdiği doğal yemleri kullanmanı tavsiye ederim. Haşlanmış yumurta beyazı, haşlanmış yağsız et gibi.
Yem konusunda daha çeşitli olabilirsin. Her kaplumbağaya göre değişiyor ama kendi kaplumbağanın sevdiği doğal yemleri kullanmanı tavsiye ederim. Haşlanmış yumurta beyazı, haşlanmış yağsız et gibi.
Kaplumbağam Hastamı
Bende aynı sorunu yaşıyordum sonra bu kabuk jeliyle bi banyo yaptırdım epey canlandı hareketlendi , birde sanırım hastalıklarından en belirgin olan yanağının şişmesi , gözünü tam açamaması bir de.
Raphael için birkaç soru ...
Tamamı suyun içinda ve tabana sabitledim ondan olmuş olabilir sanırım. Rafi sürekli onun altına girmeye çalışıyor 3-4 gün sonra akvaryuma geçecek o zamana kadar kullanmıyorum 24-25 derece şu anda ev sıcaklığı uyuma durumu falan yok bıldır bıldır geziyor sorun olmayacak umarım. Ama bende 100 wattlık var 20 litre kadar sanırım akvaryum
Tamamı suyun içinda ve tabana sabitledim ondan olmuş olabilir sanırım. Rafi sürekli onun altına girmeye çalışıyor 3-4 gün sonra akvaryuma geçecek o zamana kadar kullanmıyorum 24-25 derece şu anda ev sıcaklığı uyuma durumu falan yok bıldır bıldır geziyor sorun olmayacak umarım. Ama bende 100 wattlık var 20 litre kadar sanırım akvaryum
Kaplumbağ akvaryumum
Bende çok çok yeniyim ama okuduklarım kadarıyla UV ışığı yerine jeller bir nebze olsa destek olabiliyor ama ısıtıcıyı mutlaka temin etmeni öneririm. Ayrıca lütfen iyi bir ürün al , benim aldığım ısıtıcı suyun içinde patladı 2 gün önce falan almıştım.
Bende çok çok yeniyim ama okuduklarım kadarıyla UV ışığı yerine jeller bir nebze olsa destek olabiliyor ama ısıtıcıyı mutlaka temin etmeni öneririm. Ayrıca lütfen iyi bir ürün al , benim aldığım ısıtıcı suyun içinde patladı 2 gün önce falan almıştım.
Raphael için birkaç soru ...
Arkadaşlar ayrıca dün gece aldığım ısıtıcı gürültülü bir şekilde patladı. Rafi sürekli onun altında geziniyordu belki de o sebeb olmuştur ama daha sağlam bir şey almam gerekiyor sanırım. Petshopta söylemiştim su kaplumbağası için diye yinede 100 wattlık bi ısıtıcı verdiler. Özel olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba bugün alacağım tekrar yine aynı sorun yaşanmasın.
Isıtıcı patladığı anda direk fişten çıkardım sonra Rafi'yi aldım elime ama suda akım yoktu hiç , yüksek sesten ötürü Rafi sürekli kaçıyordu ama o da normal sanırım.
Arkadaşlar ayrıca dün gece aldığım ısıtıcı gürültülü bir şekilde patladı. Rafi sürekli onun altında geziniyordu belki de o sebeb olmuştur ama daha sağlam bir şey almam gerekiyor sanırım. Petshopta söylemiştim su kaplumbağası için diye yinede 100 wattlık bi ısıtıcı verdiler. Özel olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba bugün alacağım tekrar yine aynı sorun yaşanmasın.
Isıtıcı patladığı anda direk fişten çıkardım sonra Rafi'yi aldım elime ama suda akım yoktu hiç , yüksek sesten ötürü Rafi sürekli kaçıyordu ama o da normal sanırım.
Raphael için birkaç soru ...
Öncelikle herkese merhabalar ,
Öncelikle herkese merhabalar ,
Ben evde hayvan beslenmesine sonuna kadar karşıyım , tabi bu kişisel bir tutum ve tabi ki böyle düşündüğüm içinde hiç evde hayvan beslemedim ve bu konuda da hiç tecrübem yok. Raphael'i de bir petshoptan edinmedim. Durumu şöyle ki ;
Bir arkadaşımız okulu bitince kaplumbağayı başka bir arkadaşına bırakmış ve bıraktığı arkadaş Raphael için neredeyse hiçbir şey yapmamış. Ben o halde gördüğüm için üzüldüm ve hemen aldım eve götürdüm Raphael'i. 5 litrelik pet bidonların altını kesip bir yuva yapmışlardı içinde yaklaşıp 2 yemek kaşığı kadar kahverengi duruma gelmiş su ve çok fazla elma kabuğu vardı yuvanın. Raphael hiç kıpırdamıyordu ben hareket etmesi için biraz uğraştım ilk gördüğümde sonra da öldüğünü sandım sonra çok yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Yaklaşık 5 ay kadar sadece elma kabuğu ve marul gibi gıdalar verilmiş. Aldığımda önce 1 metre çapı olan bir leğen bulup içine bıraktım Raphael'i sonra taze marul koydum yuvasına. İnternetten araştırdıktan sonra tavuk eti bıraktım ve dinlenebileceği yeri ayarladım bir taşla. UV ışık ve ısıtıcı bulamadım Görükle'de petshop olmadığı için oda da güneş gören ve kalorifere yakın bir yerde tuttum 5 gün kadar. 5 gün boyunca yumurta beyazı , tavuk eti , balık eti verdim ama çok az yemek yiyiyordu. Çok az yemesine rağmen neredeyse hiç durmadan yüzüyordu ama. O 5 günden sonra bir akvaryum aldım akvaryumun içine üstüne çıkabileceği taştan bi düzenek kurdum(akvaryum yaklaşık 50x30X20 boyutlarında ve yarıya kadar su dolu). Ara dönem dolayısıyla İzmir'e gelmem gerekiyordu burada tekrar büyükçe bir leğen de bir düzenek kurdum bir süredir yine kırmızı et , balık ve tavuk eti , yumurta beyazı veriyorum. Ayrıca Deep fix jel diye bir ürünü kulak pamuğunun ucuna damlatıp sırtına sürdüm sonra dışarıda biraz bekletip durulayıp tekrar yuvasına bıraktım. Yem olarak Gemma diye balık yemine benzeyen bir yem aldım bir de Deep fix Reptivit diye vitamin desteğini damlatıyorum bu yeme.Isıtıcısını da aldım ama şu anda kaldığı yer yaklaşık 25-26 derece bu yüzden ısıtıcıya çok gerek yok sanırım. Ayrıca petshop'ta öğrendiğim kadarıyla 5 yaşında. Kafasından kuyruğuna doğru kabuk uzunluğu 3 cm ve türü kırmızı yanak değil ne olduğunu tam öğrenemiyorum. Cinsiyetini de hiç merak etmedim.
Durum böyle sorularım da ;
1.Rafi sürekli benden korkuyor ben yaklaştığımda hemen dışarıdaysa suya dalıyor yada kabuğuna kaçıyor. Bunun sebebi alışmamış olması mı yoksa sürekli böyle mi olacak ?
2. Bu ultraviole ışın için petshopta gerek yok dediler. Sürülen jelde aynı işlevi görüyormuş, bana çok mantıklı gelmedi ama sonuçta o ışıkta güneş değil o da yapay. UV ışığı kullanmalı mıyım ve eğer kullanacaksam yine de jel kullanmaya devam etmeli miyim ?
3. Ayrıca sürekli su altında hareketsiz kalıyor arada ürkütmeden bakmaya çalışıyorum hiç kıpırmadan duruyor öyle bende korktuğum için alıp yukarı bırakıyorum tekrar yine suya dalıyor neredeyse hiç çıkmıyor sudan.
4.Yem konusunda bu yemi her gün versem yeterli dediler ama o da ticari bir kaygı olabilir sanırım. Yem çeşitliliğini nasıl ayarlamalıyım. Belli bir yaşa kadar sürekli protein vermem gerekiyor sanırım ama hiç mi yeşillik veya havuç vermemeliyim. Bir de kırmızı ve beyaz eti baharatsız ve tuzsuz olarak suda haşlayıp veriyorum çiğ mi vermem gerekiyor. Ayrıca vitamin desteği için olan Reptivit'i ne sıklıkta kullanmam gerekiyor.
5.Rafi'nin tek başına yaşaması onun için sorun mu ? Sorunsa bile gidip Rafi için petshoptan hayvan almak kötü geliyor , umarım değildir.
Bir arkadaşımız okulu bitince kaplumbağayı başka bir arkadaşına bırakmış ve bıraktığı arkadaş Raphael için neredeyse hiçbir şey yapmamış. Ben o halde gördüğüm için üzüldüm ve hemen aldım eve götürdüm Raphael'i. 5 litrelik pet bidonların altını kesip bir yuva yapmışlardı içinde yaklaşıp 2 yemek kaşığı kadar kahverengi duruma gelmiş su ve çok fazla elma kabuğu vardı yuvanın. Raphael hiç kıpırdamıyordu ben hareket etmesi için biraz uğraştım ilk gördüğümde sonra da öldüğünü sandım sonra çok yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Yaklaşık 5 ay kadar sadece elma kabuğu ve marul gibi gıdalar verilmiş. Aldığımda önce 1 metre çapı olan bir leğen bulup içine bıraktım Raphael'i sonra taze marul koydum yuvasına. İnternetten araştırdıktan sonra tavuk eti bıraktım ve dinlenebileceği yeri ayarladım bir taşla. UV ışık ve ısıtıcı bulamadım Görükle'de petshop olmadığı için oda da güneş gören ve kalorifere yakın bir yerde tuttum 5 gün kadar. 5 gün boyunca yumurta beyazı , tavuk eti , balık eti verdim ama çok az yemek yiyiyordu. Çok az yemesine rağmen neredeyse hiç durmadan yüzüyordu ama. O 5 günden sonra bir akvaryum aldım akvaryumun içine üstüne çıkabileceği taştan bi düzenek kurdum(akvaryum yaklaşık 50x30X20 boyutlarında ve yarıya kadar su dolu). Ara dönem dolayısıyla İzmir'e gelmem gerekiyordu burada tekrar büyükçe bir leğen de bir düzenek kurdum bir süredir yine kırmızı et , balık ve tavuk eti , yumurta beyazı veriyorum. Ayrıca Deep fix jel diye bir ürünü kulak pamuğunun ucuna damlatıp sırtına sürdüm sonra dışarıda biraz bekletip durulayıp tekrar yuvasına bıraktım. Yem olarak Gemma diye balık yemine benzeyen bir yem aldım bir de Deep fix Reptivit diye vitamin desteğini damlatıyorum bu yeme.Isıtıcısını da aldım ama şu anda kaldığı yer yaklaşık 25-26 derece bu yüzden ısıtıcıya çok gerek yok sanırım. Ayrıca petshop'ta öğrendiğim kadarıyla 5 yaşında. Kafasından kuyruğuna doğru kabuk uzunluğu 3 cm ve türü kırmızı yanak değil ne olduğunu tam öğrenemiyorum. Cinsiyetini de hiç merak etmedim.
Durum böyle sorularım da ;
1.Rafi sürekli benden korkuyor ben yaklaştığımda hemen dışarıdaysa suya dalıyor yada kabuğuna kaçıyor. Bunun sebebi alışmamış olması mı yoksa sürekli böyle mi olacak ?
2. Bu ultraviole ışın için petshopta gerek yok dediler. Sürülen jelde aynı işlevi görüyormuş, bana çok mantıklı gelmedi ama sonuçta o ışıkta güneş değil o da yapay. UV ışığı kullanmalı mıyım ve eğer kullanacaksam yine de jel kullanmaya devam etmeli miyim ?
3. Ayrıca sürekli su altında hareketsiz kalıyor arada ürkütmeden bakmaya çalışıyorum hiç kıpırmadan duruyor öyle bende korktuğum için alıp yukarı bırakıyorum tekrar yine suya dalıyor neredeyse hiç çıkmıyor sudan.
4.Yem konusunda bu yemi her gün versem yeterli dediler ama o da ticari bir kaygı olabilir sanırım. Yem çeşitliliğini nasıl ayarlamalıyım. Belli bir yaşa kadar sürekli protein vermem gerekiyor sanırım ama hiç mi yeşillik veya havuç vermemeliyim. Bir de kırmızı ve beyaz eti baharatsız ve tuzsuz olarak suda haşlayıp veriyorum çiğ mi vermem gerekiyor. Ayrıca vitamin desteği için olan Reptivit'i ne sıklıkta kullanmam gerekiyor.
5.Rafi'nin tek başına yaşaması onun için sorun mu ? Sorunsa bile gidip Rafi için petshoptan hayvan almak kötü geliyor , umarım değildir.
Bu sorular dışında yanlış yaptığım veya hiç yapmadığım bir şeyler varmı acaba ?
Şimdiden teşekkürler ...
Şimdiden teşekkürler ...
SON MESAJLAR
- Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları ugurbaran, 17:15
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 17:14
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Umutoty, 17:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
KULLANICILAR
- 116 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
karidesrehberi,
SeaWorld,
HarunYILDIRIM,
nejalt,
altuntasseref,
Feanor,
Koksal Gurkan,
forthehordex,
AquaVita,
Stoke,
knnynr,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
kocoglu,
Cyber_Scout,
yeekim,
zen666,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
ilterisdoğukan,
nakkas__45,
osmandbnl,
ssener,
ciways,
ternapi,
BarışSavaş,
sina cen,
Hoppala,
Rafayel,
0rnn,
Mithrandirr,
Sfenks111,
florasan,
fikret43,
Tatar10,
İsmail YILDIRIM,
AtaDemircii,
Umutoty,
Kuduoglu,
Ramazanbet,
A.Asaf,
wtreals,
Frkn,
egedin,
nniiaa,
fffurkan9,
Byknss97,
şansal,
scorpion26,
aupqua,
Omer901,
FaSTAaa,
umitlee,
upeker,
erdalakçay,
mikolanj24,
flanormimar,
LeafyAqua,
Pygocentrus94,
Ahmet Said,
ballantines,
benji,
NotEvenBeginner,
Thunderbird,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
