ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cayote
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Haziran 2012 11:41
Son Ziyaret:
14 Haziran 2012 20:56
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Leon Sevilla
Doğum Tarihi:
04 Kasım 1974
Yaş:
51
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cayote
SON 6 MESAJI
125 lt canlı ve filtre tavsiyesi
[QUOTE=tigerblack][QUOTE=cayote] [QUOTE=delibeto]Fıltreye o kadar cok para yatırmanıza gerek olmadıgını dusunuyorum fıltre fıyatı arttıgında akvaryumu daha ıyı fıltreleyecek dıye bısey yoktur, fıltrenın ıcındekı bakterıler yapar o işi, dolphinın köşe filtrelerınden almanızı onerırım bende 150 200lt ıcın olanı var 15 yada 20 tl ye aldım bosu bosuna paranızı harcamayın. Ha ben ılla kalıte ıstıyorum dersenız BULABILIRSENIZ AQUABEE markasının ıc fıltrelerınden alın sera tetra eheım hagen yalan bu markanın yanında, 50 yada 75 tl olmak uzare buyuk ve kucuk olanları var bızım burda sız de buna gore bakın[/QUOTE]
Eveettt :D şahtım şahbaz oldum :D
iç filtre, dış filtre, şelale filtre :D
Şimdi deniyorki iç filtre dış filtre gibi temizlik yapamazmış..
mış.?
dış filtre iç filtreden daha iyi temizlik yaparmış ve suyu daha berrak tutarmış.?
şelale filtre iç filtreden daha iyiymiş lakin büyük tank olmadığı sürece dış filtreye gerek yokmuş benim ebatlar için ikisinide almayın şelale alın ... mış mış....
mış muşlar içinde boğuldum balık oldum :D[/QUOTE]
Dostum çok saol., en azından bir sıralama yaptın ;)
İç filtre hakkıında veridğin bilgi ile hemfikirim., belki önyargı diyenler olucaktır ama iç filtre hem bu denli hızlı hemde suyun girişi ve çıkışının bu denli yakın olmsından ötürü düzgün bir filtre görevi görebiliceğine inancım pek yok.,
iyisimi şöyle max 150 tl civarında bir dış filtre alıyim
bide bende pis bir huy vardır,, istediğim görüntüye berraklığa ulaşamazsam anlık sinir ve İEEEHHHH düşüncesiyle soğuyabilirim. Aşırı yoğun çalışıyorum evimi neredeyse otel olarak kullanıyorum.,
bari eve gittiğim zaman karşısına geçip bi yarım saat deşarj olabiliceğim aynı zamanda ilgilenip sitresimi atıcağım bir uğraşı istiyorum, Hep bir DENİZ akvaryumu sahip olmak istemişimdir., ama şu yoğun tempomla Normal bir akvaryum sahibi olup kafamı dağıtırsam ne mutlu bana
Tabi halihazırda tüm bilgilere yorumlara açığım sırf filtre açısından değil akvaryum canlı türü açısındanda yorumlarınızı duymak isterim
[QUOTE=tigerblack][QUOTE=cayote] [QUOTE=delibeto]Fıltreye o kadar cok para yatırmanıza gerek olmadıgını dusunuyorum fıltre fıyatı arttıgında akvaryumu daha ıyı fıltreleyecek dıye bısey yoktur, fıltrenın ıcındekı bakterıler yapar o işi, dolphinın köşe filtrelerınden almanızı onerırım bende 150 200lt ıcın olanı var 15 yada 20 tl ye aldım bosu bosuna paranızı harcamayın. Ha ben ılla kalıte ıstıyorum dersenız BULABILIRSENIZ AQUABEE markasının ıc fıltrelerınden alın sera tetra eheım hagen yalan bu markanın yanında, 50 yada 75 tl olmak uzare buyuk ve kucuk olanları var bızım burda sız de buna gore bakın[/QUOTE]
Eveettt :D şahtım şahbaz oldum :D
iç filtre, dış filtre, şelale filtre :D
Şimdi deniyorki iç filtre dış filtre gibi temizlik yapamazmış..
mış.?
dış filtre iç filtreden daha iyi temizlik yaparmış ve suyu daha berrak tutarmış.?
şelale filtre iç filtreden daha iyiymiş lakin büyük tank olmadığı sürece dış filtreye gerek yokmuş benim ebatlar için ikisinide almayın şelale alın ... mış mış....
mış muşlar içinde boğuldum balık oldum :D[/QUOTE]
Uygun malzemelerle doldurulmuş ve akvaryumunuz için uygun kapasitede bir dış filtre en iyisi olur. Akvaryum için gerekli su kültürünü oluşturma ve kültürün devamının sağlanması konusunda dış filtre daha faydalıdır.
Canlı yükünün fazla olmadığı (bitkili, bitkili karides, karides ve salyangoz, vs.) akvaryumlarda pipo filtre yeterli olabilir.
Bir sıralama yaparsak; 1- SUMP
2- DIŞ FİLTRE
3- İÇ FİLTRE
4- PİPO FİLTRE
Evet, iç filtre dış filtre kadar temizlik yapamaz. Bence, bunun en büyük sebebi giriş ve çıkışların birbirine yakın olmasıdır. 50 litrelik yavru akvaryumumda 800lt/h iç filtre var, pek memnun değilim. Ana tankımda 600lt/h dış filtre var gayet memnunum.
[/QUOTE]
Dostum çok saol., en azından bir sıralama yaptın ;)
İç filtre hakkıında veridğin bilgi ile hemfikirim., belki önyargı diyenler olucaktır ama iç filtre hem bu denli hızlı hemde suyun girişi ve çıkışının bu denli yakın olmsından ötürü düzgün bir filtre görevi görebiliceğine inancım pek yok.,
iyisimi şöyle max 150 tl civarında bir dış filtre alıyim
bide bende pis bir huy vardır,, istediğim görüntüye berraklığa ulaşamazsam anlık sinir ve İEEEHHHH düşüncesiyle soğuyabilirim. Aşırı yoğun çalışıyorum evimi neredeyse otel olarak kullanıyorum.,
bari eve gittiğim zaman karşısına geçip bi yarım saat deşarj olabiliceğim aynı zamanda ilgilenip sitresimi atıcağım bir uğraşı istiyorum, Hep bir DENİZ akvaryumu sahip olmak istemişimdir., ama şu yoğun tempomla Normal bir akvaryum sahibi olup kafamı dağıtırsam ne mutlu bana
Tabi halihazırda tüm bilgilere yorumlara açığım sırf filtre açısından değil akvaryum canlı türü açısındanda yorumlarınızı duymak isterim
125 lt canlı ve filtre tavsiyesi
[QUOTE=delibeto]Fıltreye o kadar cok para yatırmanıza gerek olmadıgını dusunuyorum fıltre fıyatı arttıgında akvaryumu daha ıyı fıltreleyecek dıye bısey yoktur, fıltrenın ıcındekı bakterıler yapar o işi, dolphinın köşe filtrelerınden almanızı onerırım bende 150 200lt ıcın olanı var 15 yada 20 tl ye aldım bosu bosuna paranızı harcamayın. Ha ben ılla kalıte ıstıyorum dersenız BULABILIRSENIZ AQUABEE markasının ıc fıltrelerınden alın sera tetra eheım hagen yalan bu markanın yanında, 50 yada 75 tl olmak uzare buyuk ve kucuk olanları var bızım burda sız de buna gore bakın[/QUOTE]
Eveettt :D şahtım şahbaz oldum :D
iç filtre, dış filtre, şelale filtre :D
Şimdi deniyorki iç filtre dış filtre gibi temizlik yapamazmış..
mış.?
dış filtre iç filtreden daha iyi temizlik yaparmış ve suyu daha berrak tutarmış.?
şelale filtre iç filtreden daha iyiymiş lakin büyük tank olmadığı sürece dış filtreye gerek yokmuş benim ebatlar için ikisinide almayın şelale alın ... mış mış....
mış muşlar içinde boğuldum balık oldum :D
[QUOTE=delibeto]Fıltreye o kadar cok para yatırmanıza gerek olmadıgını dusunuyorum fıltre fıyatı arttıgında akvaryumu daha ıyı fıltreleyecek dıye bısey yoktur, fıltrenın ıcındekı bakterıler yapar o işi, dolphinın köşe filtrelerınden almanızı onerırım bende 150 200lt ıcın olanı var 15 yada 20 tl ye aldım bosu bosuna paranızı harcamayın. Ha ben ılla kalıte ıstıyorum dersenız BULABILIRSENIZ AQUABEE markasının ıc fıltrelerınden alın sera tetra eheım hagen yalan bu markanın yanında, 50 yada 75 tl olmak uzare buyuk ve kucuk olanları var bızım burda sız de buna gore bakın[/QUOTE]
Eveettt :D şahtım şahbaz oldum :D
iç filtre, dış filtre, şelale filtre :D
Şimdi deniyorki iç filtre dış filtre gibi temizlik yapamazmış..
mış.?
dış filtre iç filtreden daha iyi temizlik yaparmış ve suyu daha berrak tutarmış.?
şelale filtre iç filtreden daha iyiymiş lakin büyük tank olmadığı sürece dış filtreye gerek yokmuş benim ebatlar için ikisinide almayın şelale alın ... mış mış....
mış muşlar içinde boğuldum balık oldum :D
125 lt canlı ve filtre tavsiyesi
[QUOTE=engiNDeface]Size hem işinize yaracak hem de ayırdığınız bütçeden daha az bir dış filtre önereceğim.Tetra EX 600 ,hem suyunuzu saatte 4 kez çevirir hem de bütçeniz uygun olur.Bu arada güzel bir bitkilendirme ile 125 lik tank gerçekten güzel bir görünüme sahip olabilir,canlı olarak da bunların haricinde canlı doğuran öneririm. Yada L144 Longfin vatoz.İyi balıklar dilerim [/QUOTE]
[QUOTE=engiNDeface]Size hem işinize yaracak hem de ayırdığınız bütçeden daha az bir dış filtre önereceğim.Tetra EX 600 ,hem suyunuzu saatte 4 kez çevirir hem de bütçeniz uygun olur.Bu arada güzel bir bitkilendirme ile 125 lik tank gerçekten güzel bir görünüme sahip olabilir,canlı olarak da bunların haricinde canlı doğuran öneririm. Yada L144 Longfin vatoz.İyi balıklar dilerim [/QUOTE]
dostum önerilerin için teşekkür ederim, bu bahsettiğin filtreye baktım en ucuz şimdilik 125 tl ye buldum. yoksa 230-26 tl ye kadar değişken bir yelpazeye sahip (aynı model)
bu arada L144 Longfin'i neredeyse hiç görmedim.. balıkçılarda yani. ama benimde beğendiğim bir balık cinsidir.
ve yine bu arada hangi akvaryum modelini yapmak istediğime karar veremedim,
Malum kerevitin olduğu yerde salyangoz ve ıstakoz yaşıyamaz.. yada yaşarda güzel bir yem olarak :D
Öte yandan Balon balığı ve Kerevitin görüntüsü bvana daha çekici gelirken diğer yandan salyangozların o renk cümbüşleride beni benden alıyor
Bilemedim :(
:D
bu arada L144 Longfin'i neredeyse hiç görmedim.. balıkçılarda yani. ama benimde beğendiğim bir balık cinsidir.
ve yine bu arada hangi akvaryum modelini yapmak istediğime karar veremedim,
Malum kerevitin olduğu yerde salyangoz ve ıstakoz yaşıyamaz.. yada yaşarda güzel bir yem olarak :D
Öte yandan Balon balığı ve Kerevitin görüntüsü bvana daha çekici gelirken diğer yandan salyangozların o renk cümbüşleride beni benden alıyor
Bilemedim :(
:D
125 lt canlı ve filtre tavsiyesi
"""""EDİT.... BU HESAP AĞABEYİM'İNDİR KENDİ GİRİŞİMİ KONTROL ETMEDEN TOPİC AÇTIM BİLGİNİZE,, BEN AKVARYUM KENDİSİDE KAPLUMBAĞA BAKMAKTADIR"""""
Arkadaşlar Foruma henüz dün üye oldum, ve ilk sorumuda sordum.,
pek bir karşılık alamasamda şimdi kafamda oluşturduğum akvaryum canlı türüne şu şekilde bir düşünceyle yaklaşıyorum öneri ve düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
125 Litre hacimli akvaryum
1-Mavi aslan karides ve bulursam Afrika Filtre Karidesi
2-Elma Salyangoz-Zebra Elma Salyangoz (ve türevleri)
3-Altın Midyesi ve normal Midye
4-Yoğun olmıyan ama şık durucak bir bitki mozağiyitugix 2012-06-09 11:54:26
"""""EDİT.... BU HESAP AĞABEYİM'İNDİR KENDİ GİRİŞİMİ KONTROL ETMEDEN TOPİC AÇTIM BİLGİNİZE,, BEN AKVARYUM KENDİSİDE KAPLUMBAĞA BAKMAKTADIR"""""
Arkadaşlar Foruma henüz dün üye oldum, ve ilk sorumuda sordum.,
pek bir karşılık alamasamda şimdi kafamda oluşturduğum akvaryum canlı türüne şu şekilde bir düşünceyle yaklaşıyorum öneri ve düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
125 Litre hacimli akvaryum
1-Mavi aslan karides ve bulursam Afrika Filtre Karidesi
2-Elma Salyangoz-Zebra Elma Salyangoz (ve türevleri)
3-Altın Midyesi ve normal Midye
4-Yoğun olmıyan ama şık durucak bir bitki mozağiyi
5-Bir kedi balığı vatoz gibi işey düşünüyorum ama karar vermedim
VE bu akvaryuma rahatlıkla uyum sağlıyabilicek balıklar
bir diğer düşüncemde
1-Mavi Kerevit
2-Midye
3-Balon balığı (8)
4-Yİne bir bitki mozağiyi
5-Belki Yarım AY Beta veya Taç Kuyruk Beta
bu arada Filtre konusunda ne yazıkki kafamı karıştıran çok bilinçli ve bilinçsiz kişiler var.. ne olur ciddi bir öneride bulunurmusunuz
Filtreye ayırabiliceğim MAX tutar 150 TL
2 filtre üzerinde duruluyor hep Ya DIŞ filtre yada ŞELALE filtre.. bana şelale filtrenin yeterliliği olabilicek gibi durmuyor ama bazı kişiler bu konuda çok yanıldığımı ve çok iyi bir dış filtre kadar olmasada ortalama dış filtreler kadar iyi olduğunu dile getiriyorlar.
Doğru bir şekilde yönlendirilmeye ihtiyacım var
Şimdiden Teşekkür ederim
VE bu akvaryuma rahatlıkla uyum sağlıyabilicek balıklar
bir diğer düşüncemde
1-Mavi Kerevit
2-Midye
3-Balon balığı (8)
4-Yİne bir bitki mozağiyi
5-Belki Yarım AY Beta veya Taç Kuyruk Beta
bu arada Filtre konusunda ne yazıkki kafamı karıştıran çok bilinçli ve bilinçsiz kişiler var.. ne olur ciddi bir öneride bulunurmusunuz
Filtreye ayırabiliceğim MAX tutar 150 TL
2 filtre üzerinde duruluyor hep Ya DIŞ filtre yada ŞELALE filtre.. bana şelale filtrenin yeterliliği olabilicek gibi durmuyor ama bazı kişiler bu konuda çok yanıldığımı ve çok iyi bir dış filtre kadar olmasada ortalama dış filtreler kadar iyi olduğunu dile getiriyorlar.
Doğru bir şekilde yönlendirilmeye ihtiyacım var
Şimdiden Teşekkür ederim
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Cevabınız için çok teşekkür ederim Arzu Hanım,
Cevabınız için çok teşekkür ederim Arzu Hanım,
Affınıza sığınarak o zaman,
55*28*38 boyutlarında ki bu 58,5 litreye geliyor bir akvaryum alsam uygunmudur sizce
İçine ne kadar su doldurmalıyım bilemedim kaplumbağaların ayakları değmeli mi yere yoksa hep yüzebilirler mi nasıldır bilmiyorum o yüzden su miktarını sordum, yani tepeleme de dolmamalı sanırım. Sonra akvaryuma mesela çöpçü balığı atabilirmiyim
Nasıl bir filtre önerirsiniz, iç filtre mi yoksa dış filtre mi? (yemin ediyorum farkları hakkında hiç fikrim yok inanın)
iki küçük kaplumbağa için bunlar çok değil mi? Yani mesela yemlerini nereye atıcam koca akvaryumda?
Bunun dışında su ısıtıcı ve lamba da alıcam zira evim bahçe katı ve bahçe güneşli olsa da eve pek güneş girmez hayvanlara lazım olacak,
Bunun dışında kabuğunu haftada bir fırçalamak lazımmış tamam ama ne kullanıcam sadece suyla değil sanırım?
Akvaryuma ok derseniz tüm bu ekipmanlarımı toplamak 3 gün kadar sürebilir bu arada umarım o plastik faciada bir sıkıntı yaşamaz kaplumbağalar.
Bir de (evet çok soru oluyor afedersiniz) Akvaryumda bir kuru alan nasıl yaratılır hiç fikrim yok ve el becerim facia gibidir eşimin dediği gibi evin kapısını açabiliyor olmam mucize :)
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Merhaba,
Merhaba,
Aranıza yeni katıldım sebebi ise ailemize katılan iki adet su kaplumbağası. Eşim kızım çok istediği için ona 2 tane su kaplumbağası (kabukları ancak 1 lira boyunda), iki tane yem (biri kurutulmuş karides diğeri ise ince uzun bir yem cehaletimi maruz görün lütfen), mavi renkli suya katılan sanıyorum dezenfektan ve maalesef plastik acayip bir kap (kaplumbağa şeklinde). Dün işten eve gelince bana sürpriz yaptılar maalesef ki ilk ve hemen üzüldüğüm kapmlumbağalara birşey olacağı endişesiydi. Kızımın bakacağı ilk hayvanlar olacak ve çok heyecanlı o yüzden geri veremem ve bir canlıya da böyle korkunç bir şekilde bakmayı da kabul edemiyorum. Dolayısıyla bir araştırma içerisine girdim. Açıkçası bütçem kısıtlı;
Hopar H-250 marka bir akvaryum (16 litre, iç filtre, filtre süngeri ve tepesinde masa lambasına benzeyen ışık var)
Buna ek olarak bir de su ısıtıcı almayı ve bu akvaryuma kaplumbağaların dinlenebilmesi için bir taş vs. koymayı düşünüyorum.
Sizce bu akvaryum yeterli olabilecekmidir (en azından 1-2 sene)
Taşın üstüne bakacak UV lambayı nasıl yerleştirebilirim bilemiyorum yolu varmıdır?
Böyle bir sistemde suyun ne kadarda bir değişmesini önerirsiniz ve muhakkak içme suyu mu kullanmalıyım (dün hemen kaba 2 litre kadar içme suyu koydum ama aynı hızla kirlendi bu sabah baktığımda) yoksa filtre varken musluk suyu olur mu?
Çok soru oldu kusura bakmayın ancak layığıyla yapamasam bile en azından rahat edebilecekleri ve bütçeme uygun bir şekilde bakmak istiyorum kaplumbağalara. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
CoryCory,
altuntasseref,
JujuSeri,
pitsem,
ciways,
fikret43,
yeekim,
a.gumrah,
scorpion26,
ilterisdoğukan,
florasan,
ezzalisi,
ternapi,
0rnn,
BilalM.,
Urar,
osmangunay,
DigitalPen,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Feanor,
zen666,
Ancalagon,
tukabu,
forthehordex,
FaSTAaa,
osmandbnl,
Omer1881,
Cyber_Scout,
YAYD06,
MiSoSiKiaN,
MertSoyumert,
Ehtiyar,
ssener,
platinium,
sakal34,
BASARSURMEGOZ,
Oquanus,
metsi,
ibmsony,
sinor,
Rainos,
syerli,
EKAR,
furkanozcan,
İsmail YILDIRIM,
eackgzz,
888starz_oger,
Bozajuniors,
lojistisyen,
NightWist,
Kaya43,
alkoholizem_nnoi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
