ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Epiroes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2012 20:33
Son Ziyaret:
25 Kasım 2012 15:19
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan Çağlar
Doğum Tarihi:
15 Şubat 1997
Yaş:
29
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
70 lt : Melek Japon Kılıçkuyruk Gurami
40 lt : 1e 20yavru Lepistes
40 lt : 1e 20yavru Lepistes
SON 10 MESAJI
Artık Bu Balığı Yavruluğa Almam Lazım mı?Yoksa Yavrular Yem Olacak.
Akvaryuma rafya koy , ben öyle yaptım 20 yavrudan tek kayıp bile yok.
Akvaryuma rafya koy , ben öyle yaptım 20 yavrudan tek kayıp bile yok.
de
Bence gayet hoş durmuş kale ve mor bitki , renkli taşlarda akvaryuma renk katıyor :)
Bence gayet hoş durmuş kale ve mor bitki , renkli taşlarda akvaryuma renk katıyor :)
Lepistesim Doğurdu
Akvaryumundaki balıkları ve akvaryumunun litresini söylersen daha fazla yardımcı olabiliriz sanırım.
Akvaryumundaki balıkları ve akvaryumunun litresini söylersen daha fazla yardımcı olabiliriz sanırım.
40 Litreye canlı doğuran türlerinden önerileriniz?
Lepistes 3d 1e oranında olmalıdır , rafya koyarsan daha iyi olur.
Lepistes 3d 1e oranında olmalıdır , rafya koyarsan daha iyi olur.
40 Litreye canlı doğuran türlerinden önerileriniz?
3 dişi lepistes al , yeterde artar bile. Oda erkek-dişi oranını sağlamak için zaten
3 dişi lepistes al , yeterde artar bile. Oda erkek-dişi oranını sağlamak için zaten
60 lt canlı doğuran tankı yorumları bekliyorum
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Alıntı : Umut Günay Öztoprak
İzin almadan alıntı yaptım ama umarım bir problem olmaz :/
İzin almadan alıntı yaptım ama umarım bir problem olmaz :/
Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Harika anlatmışsın çok saol
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Harika anlatmışsın çok saol

Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
Yav benim erkeklerden biri öldü az önce :S ölürken videosunu çektim , diğer erkekte ölürse videoyu koyucam neden öldü diye. Yavrularda var çünkü , yavrularada birşey olmasın.
Yav benim erkeklerden biri öldü az önce :S ölürken videosunu çektim , diğer erkekte ölürse videoyu koyucam neden öldü diye. Yavrularda var çünkü , yavrularada birşey olmasın.
Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
Ben 4 tane damızlık dişi lepistes aldım. Dediğin gibi hepsi iriydi. Aldığım gün biri yavruladı.20 sağlıklı yavru oldu. Ertesi gün 4 dişi lepisteste öldü. Aynı akvaryumda 2 erkek vardı fakat erkeklere birşey olmadı sadece dişiler öldü. En son ölen dişiyi alıp karnını kestim , içinden leş gibi bir koku ve ölü balıklar çıktı :( .
Ben 4 tane damızlık dişi lepistes aldım. Dediğin gibi hepsi iriydi. Aldığım gün biri yavruladı.20 sağlıklı yavru oldu. Ertesi gün 4 dişi lepisteste öldü. Aynı akvaryumda 2 erkek vardı fakat erkeklere birşey olmadı sadece dişiler öldü. En son ölen dişiyi alıp karnını kestim , içinden leş gibi bir koku ve ölü balıklar çıktı :( .
SON MESAJLAR
- Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

