ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2013 19:05
Son Ziyaret:
05 Ocak 2014 16:27
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail Daşdan
Doğum Tarihi:
01 Eylül 1988
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
esnaf
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
F0 Blue Zahire Moba
Arkadaşlar bugün itibari ile 1 dişim azına yavru almıştır. İnşallah sasalim azından yavruları alırsam siz değerli hobici arkadaşlarımla fotoğrafları paylaşacam. Herkese iyi seyirler dilerim.
Arkadaşlar bugün itibari ile 1 dişim azına yavru almıştır. İnşallah sasalim azından yavruları alırsam siz değerli hobici arkadaşlarımla fotoğrafları paylaşacam. Herkese iyi seyirler dilerim.
Kral Moba [Mobadan Ayrılık Zamanı.25 sayfada]
Abdullah abi senden hangi koloniyi alacama karar veremedim 1 hafta düşündükten sonra şimdiki koloniye sahip oldum. Maaşallah hepsi birbirinden güzeller.
Abdullah abi senden hangi koloniyi alacama karar veremedim 1 hafta düşündükten sonra şimdiki koloniye sahip oldum. Maaşallah hepsi birbirinden güzeller.
F0 Moba Annenin Ağzındaki Yavruları Besleme 17sy
Özkan bey çok geçmiş olsun yeni tankınıza en kısa zaman da kavuşursunuz umarım saygılar...
Özkan bey çok geçmiş olsun yeni tankınıza en kısa zaman da kavuşursunuz umarım saygılar...
F0 Blue Zahire Moba
[QUOTE=FERHATTET]İnşallah güzel kardeşim başım üstüne nedemek .
[QUOTE=ERHAN 26]İsmail bey kardeşim,balıkların hayırlı uğurlu olsun maşallah güzel balıkllar.İnşallah en kısa zamanda da yavru haberlerinide alırız.Erkek balığın finleri için endişelenmeye gerek yok,fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla çok fazla madde kaybı olmamış bu yüzden zamanla kendini yenileyecektir.
Dikkat edilecek en önemli nokta,dekor malzemesi olarak kullanılan saksının düzensizce kesilmesi ve bu malzemeler yapı itibariyle,porselen-seramik ürünlerinden seçilmişse şayet kesilen yerler jilet etkisi kazanacağı ve balıklar için çok büyük tehlike arzedeceği göz önünde bulundurulmalıdır.
[/QUOTE]Erhan bey çok iyi bir noktaya değindiniz. Ben hemen küpün kenarları zımparalayım.
[QUOTE=tanganikantalya] İsmail Bey Mobalarınız maşallah çok güzeller ve formdalar finin uzaması için yada düzelmesi için bebeklerin kullandığı multi vitamin şurup var eczanelerde temin ederseniz düzelmesinde etkili olacaktır saygılarımla.
[/QUOTE]Uğur bey nasıl kullanılacağız mesela 100lt kaç ölçek...
[QUOTE=abdullah1965]
İsmail kardeşim merhabalar hayırlı ramazanlar.Bu muhteşem mobaları senin gibi dürüst efendi bir arkadaşa verdiğim için gözüm arkada kalmayacak onlara benden daha iyi bakacağına eminim.Çok sevdiğim kolenilerimden biriydi güle güle büyütür bol bol yavru alırsın iyşallah.Akvaryumun dekor ve ışıklandırması çok güzel olmuş resimlerde çok kaliteli çıkmış.Erkeğin fininin bir tanesinin kopmasına bende çok üzüldüm ama balık bunu kısa sürede tedavi edecektir.Biraz zaman alır eskisinden güzel olur.Sana verdiğim testinin ağzını taşladım balıklara zarar verecek keskin bir yeri yok.İsmail kardeşim sana tekrar hayırlı olsun der sevgi ve saygılarımı sunarım.Nazar boncuğunu asmayı unutma.MOBA VAZGEÇİLMEZ BİR TUTKUDUR. [/QUOTE]Abdullah abi yorumun için teşekkür ederim. Sayende orjinal mobaları besliyorum artık. Abi testinin bir köşesi kırık resimde de görünüyor acaba oraya sıkışabilir ben orayı kırıp zımpara atıyım en iyisi.
[QUOTE=GokselAydın]Harika bir tank.
Cok tehlikeli bir dekor.
Muntazam dişiler.
Güzel erkek.
Çok çok küçük bir kusur. Erkek balığın kafa on kısmında toplanan yağ. Ancak türün özelliğini asla bozmayacak bir durum. Eh o kadar kusur kadı kizinda da olur.
Güle güle besleyin. Cok beğendim. [/QUOTE]Göksel bey yorumlarınız için teşekkür ederim sizin gibi eski mobacıdan tavsiye almak güzel bir şey sizce dekor nasıl olmalı, erkekdeki yağ bezesi çok mu az mı acaba saygılar..
[QUOTE=ulucaptain]Kardeşim hayırlı uğurlu olsun bol yavrulu günler dilerim.Abdullah abinin avatarındaki erkeği almak için çok uğraşmış olmalısın.Fin içinde çok geçmiş olsun.[/QUOTE]Abdullah abi fazla uğraştırmadı saolsun ama en güzel erkeklerinden ve dişilerinden verdi.
[QUOTE=FERHATTET]İnşallah güzel kardeşim başım üstüne nedemek .
Elinde bulunan koleni cok iyi kıymetini bil herkeze nasip olmaz:)
[/QUOTE]Biliyorum ferhat kardeşim kıymetini iyi bilirim çünkü daha önce ilk moba diye aldığım koloni kırma çıktığı için bunu da Abdullah taylan abi sayesinde öğrendim onun emeği çok bu işde ondan da Allah razı olsun.[QUOTE=ERHAN 26]İsmail bey kardeşim,balıkların hayırlı uğurlu olsun maşallah güzel balıkllar.İnşallah en kısa zamanda da yavru haberlerinide alırız.Erkek balığın finleri için endişelenmeye gerek yok,fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla çok fazla madde kaybı olmamış bu yüzden zamanla kendini yenileyecektir.
Dikkat edilecek en önemli nokta,dekor malzemesi olarak kullanılan saksının düzensizce kesilmesi ve bu malzemeler yapı itibariyle,porselen-seramik ürünlerinden seçilmişse şayet kesilen yerler jilet etkisi kazanacağı ve balıklar için çok büyük tehlike arzedeceği göz önünde bulundurulmalıdır.
[/QUOTE]Erhan bey çok iyi bir noktaya değindiniz. Ben hemen küpün kenarları zımparalayım.
[QUOTE=tanganikantalya] İsmail Bey Mobalarınız maşallah çok güzeller ve formdalar finin uzaması için yada düzelmesi için bebeklerin kullandığı multi vitamin şurup var eczanelerde temin ederseniz düzelmesinde etkili olacaktır saygılarımla.
[/QUOTE]Uğur bey nasıl kullanılacağız mesela 100lt kaç ölçek...[QUOTE=abdullah1965]
İsmail kardeşim merhabalar hayırlı ramazanlar.Bu muhteşem mobaları senin gibi dürüst efendi bir arkadaşa verdiğim için gözüm arkada kalmayacak onlara benden daha iyi bakacağına eminim.Çok sevdiğim kolenilerimden biriydi güle güle büyütür bol bol yavru alırsın iyşallah.Akvaryumun dekor ve ışıklandırması çok güzel olmuş resimlerde çok kaliteli çıkmış.Erkeğin fininin bir tanesinin kopmasına bende çok üzüldüm ama balık bunu kısa sürede tedavi edecektir.Biraz zaman alır eskisinden güzel olur.Sana verdiğim testinin ağzını taşladım balıklara zarar verecek keskin bir yeri yok.İsmail kardeşim sana tekrar hayırlı olsun der sevgi ve saygılarımı sunarım.Nazar boncuğunu asmayı unutma.MOBA VAZGEÇİLMEZ BİR TUTKUDUR. [/QUOTE]Abdullah abi yorumun için teşekkür ederim. Sayende orjinal mobaları besliyorum artık. Abi testinin bir köşesi kırık resimde de görünüyor acaba oraya sıkışabilir ben orayı kırıp zımpara atıyım en iyisi.[QUOTE=GokselAydın]Harika bir tank.
Cok tehlikeli bir dekor.
Muntazam dişiler.
Güzel erkek.
Çok çok küçük bir kusur. Erkek balığın kafa on kısmında toplanan yağ. Ancak türün özelliğini asla bozmayacak bir durum. Eh o kadar kusur kadı kizinda da olur.
Güle güle besleyin. Cok beğendim. [/QUOTE]Göksel bey yorumlarınız için teşekkür ederim sizin gibi eski mobacıdan tavsiye almak güzel bir şey sizce dekor nasıl olmalı, erkekdeki yağ bezesi çok mu az mı acaba saygılar..
[QUOTE=ulucaptain]Kardeşim hayırlı uğurlu olsun bol yavrulu günler dilerim.Abdullah abinin avatarındaki erkeği almak için çok uğraşmış olmalısın.Fin içinde çok geçmiş olsun.[/QUOTE]Abdullah abi fazla uğraştırmadı saolsun ama en güzel erkeklerinden ve dişilerinden verdi.
F0 Blue Zahire Moba
[QUOTE=S E C İ N]İsmail Kardeş hayırlı olsun güle güle besle canlı olarak gördüğüm canlısı resimdekinden on kat daha güzel bir erkek finin kopması iyi olmamış geçmiş olsun düzelmesi biraz zaman alır fakat her halleri ile güzel balıklar selamlar[/QUOTE]Allah razı olsun Özkan bey sizde talihsizlik geçirmişsiniz geçmiş olsun en yakın zaman da yeni akvaryumunuzu görürürüz inşallah.
[QUOTE=Tangofen]İsmail bey balıklarınız hayırlı olsun.Gerçekten güzel gözüküyorlar.Bol bol yavrular dilerim sağlıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]Sağolun Üzeyir bey en güzelleri sizin olsun
[QUOTE=watansewer]Selamın aleyküm ismail bey kardeşim hayırlı ugurlu olsun mobaların tek kelimeyle harikalar birde canlı gözle gördügüm için ne kadar kaliteli oldukları tartışılmaz allah agız tadıyla beslemeyi ve yavru almayı nasip etsin erkek balıgın fini için üzüldüm umarım en kısa sürede düzelir saglıklı balıklar selamlar saygılar. [/QUOTE]Aleykum selam Murat bey Sizden de Allah razı olsun erkek evet bizi baya üzdü ama kalsiyumlu kum kullanıyorum inşallah en kısa zaman da geri uzar. Sizin mobalarınız ne alemde en son bir dişiniz yavru almıştı.
[QUOTE=FERHATTET]Kardeşim benim ALLAH CC kazasız belasız bakmayı yavrusunu almayı nasip etsin cok güzeller maaşallah sübhanallah.[/QUOTE]Allah razı olsun ferhat Bey sizin mobalarınızda harika görünüyorlar. İnşallah nasip olursa İstanbula gelmeyi sizinde mobalarınızı görürüz inşallah.
[QUOTE=S E C İ N]İsmail Kardeş hayırlı olsun güle güle besle canlı olarak gördüğüm canlısı resimdekinden on kat daha güzel bir erkek finin kopması iyi olmamış geçmiş olsun düzelmesi biraz zaman alır fakat her halleri ile güzel balıklar selamlar[/QUOTE]Allah razı olsun Özkan bey sizde talihsizlik geçirmişsiniz geçmiş olsun en yakın zaman da yeni akvaryumunuzu görürürüz inşallah.
[QUOTE=Tangofen]İsmail bey balıklarınız hayırlı olsun.Gerçekten güzel gözüküyorlar.Bol bol yavrular dilerim sağlıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]Sağolun Üzeyir bey en güzelleri sizin olsun
[QUOTE=watansewer]Selamın aleyküm ismail bey kardeşim hayırlı ugurlu olsun mobaların tek kelimeyle harikalar birde canlı gözle gördügüm için ne kadar kaliteli oldukları tartışılmaz allah agız tadıyla beslemeyi ve yavru almayı nasip etsin erkek balıgın fini için üzüldüm umarım en kısa sürede düzelir saglıklı balıklar selamlar saygılar. [/QUOTE]Aleykum selam Murat bey Sizden de Allah razı olsun erkek evet bizi baya üzdü ama kalsiyumlu kum kullanıyorum inşallah en kısa zaman da geri uzar. Sizin mobalarınız ne alemde en son bir dişiniz yavru almıştı.
[QUOTE=FERHATTET]Kardeşim benim ALLAH CC kazasız belasız bakmayı yavrusunu almayı nasip etsin cok güzeller maaşallah sübhanallah.[/QUOTE]Allah razı olsun ferhat Bey sizin mobalarınızda harika görünüyorlar. İnşallah nasip olursa İstanbula gelmeyi sizinde mobalarınızı görürüz inşallah.
F0 Blue Zahire Moba
Allah razı olsun Özkan bey sizde talihsizlik geçirmişsiniz geçmiş olsun en yakın zaman da yeni akvaryumunuz görürüz inşallah
Allah razı olsun Özkan bey sizde talihsizlik geçirmişsiniz geçmiş olsun en yakın zaman da yeni akvaryumunuz görürüz inşallah
F0 Blue Zahire Moba
Fotoğraf:









Boyut (cm):150*65*65 samplı
Kapasite (litre):633 lt
Canlılar:1 Erkek 3 Dişi F0moba
Malzemeler:Eheım kafa motoru, kum olarak mercan kırığı, 2 adet 80w t5 Florasan
Akvaryum Bakımı:10 Günde %20 su değişimi.
Kullanılan Yemler:PİYASADAKİ BİLİNEN YEMLER, HAFTA DA 1 GÜN DONDURULMUŞ KARİDES
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:SERA KALSİYUMLU TUZ
Balıklar Sayın Abdullah Taylan beyin Balıklarıdır. Göstermiş olduğu ilgiden kendisine teşekkür ederim. Erkek moba'nın 1 Fini malesef kopuktur. Resimlerde de görünüyor. Tedavi için neler yapmam gerekir siz değerli yorumlarınızı bekliyorum. Herkese iyi seyirler dilerim.
İNCİ 2013-07-30 17:21:19
Fotoğraf:










Boyut (cm):150*65*65 samplı
Kapasite (litre):633 lt
Canlılar:1 Erkek 3 Dişi F0moba
Malzemeler:Eheım kafa motoru, kum olarak mercan kırığı, 2 adet 80w t5 Florasan
Akvaryum Bakımı:10 Günde %20 su değişimi.
Kullanılan Yemler:PİYASADAKİ BİLİNEN YEMLER, HAFTA DA 1 GÜN DONDURULMUŞ KARİDES
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:SERA KALSİYUMLU TUZ
Balıklar Sayın Abdullah Taylan beyin Balıklarıdır. Göstermiş olduğu ilgiden kendisine teşekkür ederim. Erkek moba'nın 1 Fini malesef kopuktur. Resimlerde de görünüyor. Tedavi için neler yapmam gerekir siz değerli yorumlarınızı bekliyorum. Herkese iyi seyirler dilerim.
Sp. Black Tanganyika Biotope // Syf.3 Tank
Tamer bey hayırlı olsun çok şahane olmuş. bende foto yüklemek istiyorum ama yüklüyemiyorum. Fotoğraf tuşu yok.
Tamer bey hayırlı olsun çok şahane olmuş. bende foto yüklemek istiyorum ama yüklüyemiyorum. Fotoğraf tuşu yok.
F1 blue Zaire moba yavru
Güngör bey aslında son aldığım 28 adet yavruları satmak amacım çünkü git gide büyüyorlar yer darlığı oluyor. Başka da tankım olmadığı için satışa çıkardım. Yine elimde kalacak tabi.
Güngör bey aslında son aldığım 28 adet yavruları satmak amacım çünkü git gide büyüyorlar yer darlığı oluyor. Başka da tankım olmadığı için satışa çıkardım. Yine elimde kalacak tabi.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
