ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
martinez7
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Temmuz 2013 17:19
Son Ziyaret:
22 Eylül 2019 03:28
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selman Çelik
Doğum Tarihi:
20 Nisan 1993
Yaş:
33
İl:
Sanliurfa
Meslek:
Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://i.hizliresim.com/LvP3OV.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Challenger'im Beyaz Benek Mi Oldu?
1 Adet Challenger köpek balığı besliyorum bugün kafasının tam ortasında beyaz bir benek vardı. Ne oldugunu bilmiyorum daha önce hiç besledigim balıkların başına gelmedi bu durum. Video ile yakalamaya çalıştım. Su ısısı 30 derece sabit bulunduğum şehir sıcak oldugundan düşüremiyorum sıcaklıgı.
Video Linki :
https://youtu.be/aWXognZ4Wos[EDIT]martinez7,2019-06-20 13:21:54[/EDIT]
1 Adet Challenger köpek balığı besliyorum bugün kafasının tam ortasında beyaz bir benek vardı. Ne oldugunu bilmiyorum daha önce hiç besledigim balıkların başına gelmedi bu durum. Video ile yakalamaya çalıştım. Su ısısı 30 derece sabit bulunduğum şehir sıcak oldugundan düşüremiyorum sıcaklıgı.
Video Linki :
https://youtu.be/aWXognZ4Wos[EDIT]martinez7,2019-06-20 13:21:54[/EDIT]
Bu Balık Challenger Mi Pengasus Mu?
[QUOTE=ogii06]Challenger[:)][/QUOTE][QUOTE=K3r3m ]Challenger,sadece yüzü,deseni aynı finlerine bakınca anlayabilirsiniz rahatlıkla.[/QUOTE]
Teşekkür Ederim :)
[QUOTE=K3r3m ]Challenger,sadece yüzü,deseni aynı finlerine bakınca anlayabilirsiniz rahatlıkla.[/QUOTE]
Ayrıca finleri ne oluyor hocam? :)
[QUOTE=ogii06]Challenger[:)][/QUOTE][QUOTE=K3r3m ]Challenger,sadece yüzü,deseni aynı finlerine bakınca anlayabilirsiniz rahatlıkla.[/QUOTE]
Teşekkür Ederim :)
[QUOTE=K3r3m ]Challenger,sadece yüzü,deseni aynı finlerine bakınca anlayabilirsiniz rahatlıkla.[/QUOTE]
Ayrıca finleri ne oluyor hocam? :)
Bu Balık Challenger Mi Pengasus Mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150206/120620191526461.jpg[/IMG]
380 Lt Civarı Tür Önerisi
[QUOTE=çulsuz]Sanırım siz orta amerika balıklarını seversiniz. Erkeklerden oluşan bir orta amerika tankı hoşunuza gidebilir.
Tropheus agresif değildir ama çok hareketlidir.
Frontoza ise çok ağır bir balıktır seveceğinizi sanmıyorum.
Aleykümselam [:D][/QUOTE]
zaten ikinci saydıgım balıklar biraz sakinlik için :) bu hacim saydıgım türlere uygunmudur?
[QUOTE=çulsuz]Sanırım siz orta amerika balıklarını seversiniz. Erkeklerden oluşan bir orta amerika tankı hoşunuza gidebilir.
Tropheus agresif değildir ama çok hareketlidir.
Frontoza ise çok ağır bir balıktır seveceğinizi sanmıyorum.
Aleykümselam [:D][/QUOTE]
zaten ikinci saydıgım balıklar biraz sakinlik için :) bu hacim saydıgım türlere uygunmudur?
380 Lt Civarı Tür Önerisi
Selamun Aleykum. 360-400 lt arası en az 120 cm genişliginde bir akvaryum yaptıracağım. Aklımda bazı türler var ama bunları hiç beslemedim heves ettim bu türlere. Burda tecrübeli olan üyelerden bu konuda tavsiye isteyeceğim. Öncelikle agresif türlere merakım var daha önce challenger türü besledim. Aklımda olan türler şunlar:
Tek adet olarak rhombeus , dovii veya payara beslemek istiyorum bunları tedarik etmek zor ama bulmaya çalışacağım.
Agresif tür haricinde 1 e 1 d green terror , Tek adet olarak flowerhorn veya karışık tropheus + frontoza türleri var aklımda. Bu saydığım üçü bir arada degil bunlardan biri olacak. [EDIT]martinez7,2019-06-05 11:42:13[/EDIT]
Selamun Aleykum. 360-400 lt arası en az 120 cm genişliginde bir akvaryum yaptıracağım. Aklımda bazı türler var ama bunları hiç beslemedim heves ettim bu türlere. Burda tecrübeli olan üyelerden bu konuda tavsiye isteyeceğim. Öncelikle agresif türlere merakım var daha önce challenger türü besledim. Aklımda olan türler şunlar:
Tek adet olarak rhombeus , dovii veya payara beslemek istiyorum bunları tedarik etmek zor ama bulmaya çalışacağım.
Agresif tür haricinde 1 e 1 d green terror , Tek adet olarak flowerhorn veya karışık tropheus + frontoza türleri var aklımda. Bu saydığım üçü bir arada degil bunlardan biri olacak. [EDIT]martinez7,2019-06-05 11:42:13[/EDIT]
Serrasalmus Rhombeus Nerden Bulabilirim?
Serrasalmus Rhombeus piranha türünü beslemek istiyorum. Bunu satan veya tedarik edebilecegim bir yer varmı? Büyük boy aramıyorum kendim ilgilenerek bakarak büyütmek istiyorum 5 cm civarında[EDIT]martinez7,2019-05-27 08:06:01[/EDIT]
Serrasalmus Rhombeus piranha türünü beslemek istiyorum. Bunu satan veya tedarik edebilecegim bir yer varmı? Büyük boy aramıyorum kendim ilgilenerek bakarak büyütmek istiyorum 5 cm civarında[EDIT]martinez7,2019-05-27 08:06:01[/EDIT]
Herkese Mrb, Yeniyim ve Bir Kaç Sorum Var
Ayrıca akvaryumu da 30 lt ye çıkardım şu an.martinez7 2013-08-05 04:20:15
Ayrıca akvaryumu da 30 lt ye çıkardım şu an.
Herkese Mrb, Yeniyim ve Bir Kaç Sorum Var
[QUOTE=aysa_1492][QUOTE=ozantsn] [QUOTE=martinez7]Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
[/QUOTE]
Kamil bey beni yanlış anlamışsınız ben o akvaryumda hiçbir canlı yaşıyamaz demedim düşündüğünüz türler sağlıklı bir şekilde yaşayamaz dedim. O akvaryuma birkaç dal çok fazla bakım gerektirmeyen bitki alıp betta besleyebilirsiniz görsel olarakta size çok zevk vericektir. Canlı doğuranda beslenebilir ancak alan dar olduğu için balıklarınız yavruladıkca yavrularınız telef olucaktır. Onun dışında çöpcü balıkları sürü balığı olduğu için geniş alana ihtiyaç duyarlar dar alanda sadece yem attığınızda yemlenip diğer zamanlarda sürekli bir köşede pasif halde duracaklardır. Her vatoz cama yapışır ancak o boyutlarda bir akvaryumda bir yavruya en fazla birkaç ay yeter. Hepsinden ayrı 10 litrelik bir suda o balıkları yaşatmaya çalışmak size eziyet olucaktır çünkü ufak akvaryumlarda su dengelerini kontrol etmek büyüklere nazaran çok daha zordur en ufak hatanızda hastalıklarla uğraşmak zorunda kalırsınız(amonyak patlaması, beyaz benek, iç parazit vb.)Yine tabi iş sizin zevkinize kalmış ben sadece yaşıyabileceğiniz sorunlar konusunda sizi uyarmak istedim "amacım asla şevkinizi kırmak değildir" en iyisi zaten insanın kendisinin tecrübe etmesidir :)
[/QUOTE] .Ben bu işe 30 lıtre ile başladım sonra 70 şuan ise 240 lıtreye çıktım.Akvaryum bir hobis degil tutkudur.Gittikçe insan daha büyügünü istiyor.Yakında ev alalım bende büyütücem.Siz kaç cme başladınız acaba?
[QUOTE=martinez7]Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
[/QUOTE] Kamil bey yavru istemiyorsanız neon tetra alın benimde var çok hoşuma gidiyor.O akvaryuma yavrularından 10 12 kadar alabilirsiniz.Mükemmel bir görsel şov yaparlar.
[/QUOTE]
[QUOTE=EfeCaptain] Aramıza hoş geldiniz..
[/QUOTE]
[QUOTE=aysa_1492][QUOTE=ozantsn] [QUOTE=martinez7]Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
[/QUOTE]
Kamil bey beni yanlış anlamışsınız ben o akvaryumda hiçbir canlı yaşıyamaz demedim düşündüğünüz türler sağlıklı bir şekilde yaşayamaz dedim. O akvaryuma birkaç dal çok fazla bakım gerektirmeyen bitki alıp betta besleyebilirsiniz görsel olarakta size çok zevk vericektir. Canlı doğuranda beslenebilir ancak alan dar olduğu için balıklarınız yavruladıkca yavrularınız telef olucaktır. Onun dışında çöpcü balıkları sürü balığı olduğu için geniş alana ihtiyaç duyarlar dar alanda sadece yem attığınızda yemlenip diğer zamanlarda sürekli bir köşede pasif halde duracaklardır. Her vatoz cama yapışır ancak o boyutlarda bir akvaryumda bir yavruya en fazla birkaç ay yeter. Hepsinden ayrı 10 litrelik bir suda o balıkları yaşatmaya çalışmak size eziyet olucaktır çünkü ufak akvaryumlarda su dengelerini kontrol etmek büyüklere nazaran çok daha zordur en ufak hatanızda hastalıklarla uğraşmak zorunda kalırsınız(amonyak patlaması, beyaz benek, iç parazit vb.)Yine tabi iş sizin zevkinize kalmış ben sadece yaşıyabileceğiniz sorunlar konusunda sizi uyarmak istedim "amacım asla şevkinizi kırmak değildir" en iyisi zaten insanın kendisinin tecrübe etmesidir :)
[/QUOTE] .Ben bu işe 30 lıtre ile başladım sonra 70 şuan ise 240 lıtreye çıktım.Akvaryum bir hobis degil tutkudur.Gittikçe insan daha büyügünü istiyor.Yakında ev alalım bende büyütücem.Siz kaç cme başladınız acaba?
[QUOTE=martinez7]Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
[/QUOTE] Kamil bey yavru istemiyorsanız neon tetra alın benimde var çok hoşuma gidiyor.O akvaryuma yavrularından 10 12 kadar alabilirsiniz.Mükemmel bir görsel şov yaparlar.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bir kaç akvaryumu gezdikten sonra hepsinin bana ortak tavsiyesi olan molly balığını tercih ettim. Şimdilik iki tane molly balığı dişi ve erkek 5cm boylarında + bir tane vatoz koydum akvaryuma baya güzel görünüyor pasif degiller şimdilik 1 gün oldu alalı. Acaba bunları beslerken nelere dikkat etmem gerekiyor? Birde vatozu nasıl besleyecegim akvaryumcu bu kendi kendini doyuruyor dedi.
[QUOTE=EfeCaptain] Aramıza hoş geldiniz..
Yanlış okumadıysam akvaryumunuz ~10L.
Akvaryumunuzdaki japon balığından sıkılmayacaksanız şiddetle kalmasını tavsiye ederim (~2cm bir japon sorun olmaz). Gerçekten insan çok tecrübe kazanıyor japon balıklarında. Ama eğer bu klasiği istemiyorum diyorsanız, o hacime size şimdilik uygun olacak BALIK "beta" balığı olacaktır. (yaklaşık 5tl civarındadır)
Herkesin bildiği üzere beta balıkları bardaklarda satılan şu zavallı hapishane mağdurlarındandır.
Bu balıkların 30L den aşağıda bir hacimde bakılması da yine çok sağlıklı değildir. Ama yeni başlayan biri için iyi bir seçimdir, bence.
Sonuç olarak karides ve birkaç bitki almanız daha iyi olur(diğer seçeneklere göre). Çünkü o hacimde balık bakılır. Ama mutlu olacağını ve sağlıklı uzun süre yaşayacağını zannetmiyorum.
Ve son olarak akvaryumunuza yapay süsler koymaktan kaçının..
VE BURADAN TÜM ARKADAŞLARA SESLENEREK; arkadaşlar şu yeni başlayan arkadaşları soğutmayın, geçen gün 10L'de "2 discus" gördüm. Neler neler var yapmayın. Birkaç japon beslenir yani bu hacimde(kayıp verilse dahi) bu işler bu şekilde tecrübe ediliyor.
Şimdiden kolay gelsin,
Saygılar..
Hocam o japon dedigim bilmedigim için öyle dedim. Zebra ciklet çıktı o :) iki molly + bir vatoz aldım akvaryuma onlara çok saldırıyordu zebra daha yavru olmasına ragmen. Cıkardım onu.
Herkese Mrb, Yeniyim ve Bir Kaç Sorum Var
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. aysa_1492
lakin diğer arkadaşlardan biri O akvaryum da hiçbir canlı yasayamaz dedi saydiginiz türler yaşayabilir mi içinde? Sizin dediğiniz gibi 2 tane balık bir çöpçü ve bir vatoz toplam 4 balık bu akvaryum da bu alanda yaşar mi?
Herkese Mrb, Yeniyim ve Bir Kaç Sorum Var
Arkadaşlar önerileriniz için çok teşekkür ederim. Ben pek anlamadıgım için küçük akvaryumu tercih ettim. Ben sizin önerdiğiniz lepistes, betta gibi balıklardan iki tane yavru + 1 tane vatoz alırsam uyum sağlayamazlar mı ? Belli bir süre alışana kadar en azında.
Arkadaşlar önerileriniz için çok teşekkür ederim. Ben pek anlamadıgım için küçük akvaryumu tercih ettim. Ben sizin önerdiğiniz lepistes, betta gibi balıklardan iki tane yavru + 1 tane vatoz alırsam uyum sağlayamazlar mı ? Belli bir süre alışana kadar en azında.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
