ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Akvaryum Meraklısı
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Aralık 2013 12:25
Son Ziyaret:
14 Ocak 2014 17:11
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Mert Cansız
SON 10 MESAJI
Akvaryumum için Öneriler? YENİ FOTOĞRAFLAR EKLENDİ
[QUOTE=mikolanj24]Merhaba.Öncelikle hobiye hoş geldiniz.İlk olarak daha büyük bir akvaryum almanızı öneriyorum.Arkadaşların dediği gibi 12 litre az bir hacim bu balıklar için.Yine küçük bir akvaryum almak istiyorsanız 30-40 litrelik bir akvaryum almanızı öneririm.Ama canlı olarak japon önermem.Mesela lepistes olabilir.30-40 litrelik bir akvaryum yine bu iki japon için yeterli gelmez.Her şeyi doğru bir şekilde yaparsanız 30-40 litrelik bir akvaryumda lepisteslerden çok zevk alabilirsiniz.Akvaryumda çeşitli filtrelerle biyolojik filtrasyonu sağlamanız gerek.Pipo filtrelerle hem bu biyolojik filtrasyonu sağlarsınız,hemde suya oksijen katmış olursunuz.Veya şelale filtre öneririm ama şelale filtre kullanırsanız hava taşı ile suya oksijen vermeniz gerekir.Suyun ısısını sabit tutmak için 50 wattlık bir ısıtıcı ve derecenizi alın.Isıdaki ani değişimler balıklarda beyaz benek hastalığı çıkarabilir.Fişe takmadan önce üstünde istediğiniz dereceye getirin sonra fişe takın.Haftada yüzde 20 akvaryumunuzzdan çekeceğiniz suyun yerine akvaryumunuzdaki ile aynı derecede damacana suyu ekleyin.Kapağı kapatmazsanız balıklar dışarı sıçlayabilir.Sizinkiler biraz tombik görünüyor ama kapak olmalı.Işık konusunda benimde bir bilgim yok ama oda bütün gün karanlık haldeyse bu balıkları rahatsız edebilir.
Şu an için bu akvaryuma önerebileceklerim filtreyi sürekli çalıştırın içine elyaf veya sünger koyun.Şelale aparatını suya kabarcık verecek şekilde üstten takın.Cam kenarına doğru yöneltirseniz balıklar daha az rahatsız olur.Ama bir pipo filtre almanızı öneririm.Akvaryumunuzun kapağını kapatın yada üstüne 3 4 mmlik cam kestirin.Akvaryuma doğal olmayan malzemeler sokmayın.Plastik dekor gibi.Akvaryumunuzu evinizde en az hava akımı olan ve sıcak bir yere koyun 24 25 derece olan oda ısısını yakalarsa akvaryum bir sıkıntı olmaz.Geceleride en fazla 1-2 derece ani olmadan değişimler olabilir.Buda pek fazla etki edeceğini sanmıyorum.Sakın kalorifer dibine veya direk güneş ışığı alan bir yere koymayın akvaryumunuzu.
Dediğim gibi daha büyük bir akvaryum alıp başka bir türe geçerseniz bana özel mesaj atabilirsiniz.Elimden geldiğince bilgim dahilinde yardımcı olurum size.Yakında zaten geçersiniz :).Yılmak yok yola devam :)Bu sitedeki topluluğun yüzde 75 80 i aynı sizin gibi başlamıştır bu hobiye.Yanlışlar yapa yapa öğreneceksiniz.Bende aynen sizin gibi başladım.Ama olan hep japonlara oluyor :( [/QUOTE]
[QUOTE=mikolanj24]Merhaba.Öncelikle hobiye hoş geldiniz.İlk olarak daha büyük bir akvaryum almanızı öneriyorum.Arkadaşların dediği gibi 12 litre az bir hacim bu balıklar için.Yine küçük bir akvaryum almak istiyorsanız 30-40 litrelik bir akvaryum almanızı öneririm.Ama canlı olarak japon önermem.Mesela lepistes olabilir.30-40 litrelik bir akvaryum yine bu iki japon için yeterli gelmez.Her şeyi doğru bir şekilde yaparsanız 30-40 litrelik bir akvaryumda lepisteslerden çok zevk alabilirsiniz.Akvaryumda çeşitli filtrelerle biyolojik filtrasyonu sağlamanız gerek.Pipo filtrelerle hem bu biyolojik filtrasyonu sağlarsınız,hemde suya oksijen katmış olursunuz.Veya şelale filtre öneririm ama şelale filtre kullanırsanız hava taşı ile suya oksijen vermeniz gerekir.Suyun ısısını sabit tutmak için 50 wattlık bir ısıtıcı ve derecenizi alın.Isıdaki ani değişimler balıklarda beyaz benek hastalığı çıkarabilir.Fişe takmadan önce üstünde istediğiniz dereceye getirin sonra fişe takın.Haftada yüzde 20 akvaryumunuzzdan çekeceğiniz suyun yerine akvaryumunuzdaki ile aynı derecede damacana suyu ekleyin.Kapağı kapatmazsanız balıklar dışarı sıçlayabilir.Sizinkiler biraz tombik görünüyor ama kapak olmalı.Işık konusunda benimde bir bilgim yok ama oda bütün gün karanlık haldeyse bu balıkları rahatsız edebilir.
Şu an için bu akvaryuma önerebileceklerim filtreyi sürekli çalıştırın içine elyaf veya sünger koyun.Şelale aparatını suya kabarcık verecek şekilde üstten takın.Cam kenarına doğru yöneltirseniz balıklar daha az rahatsız olur.Ama bir pipo filtre almanızı öneririm.Akvaryumunuzun kapağını kapatın yada üstüne 3 4 mmlik cam kestirin.Akvaryuma doğal olmayan malzemeler sokmayın.Plastik dekor gibi.Akvaryumunuzu evinizde en az hava akımı olan ve sıcak bir yere koyun 24 25 derece olan oda ısısını yakalarsa akvaryum bir sıkıntı olmaz.Geceleride en fazla 1-2 derece ani olmadan değişimler olabilir.Buda pek fazla etki edeceğini sanmıyorum.Sakın kalorifer dibine veya direk güneş ışığı alan bir yere koymayın akvaryumunuzu.
Dediğim gibi daha büyük bir akvaryum alıp başka bir türe geçerseniz bana özel mesaj atabilirsiniz.Elimden geldiğince bilgim dahilinde yardımcı olurum size.Yakında zaten geçersiniz :).Yılmak yok yola devam :)Bu sitedeki topluluğun yüzde 75 80 i aynı sizin gibi başlamıştır bu hobiye.Yanlışlar yapa yapa öğreneceksiniz.Bende aynen sizin gibi başladım.Ama olan hep japonlara oluyor :( [/QUOTE]
Öncelikle detaylı cevabınız için teşekkür ederim hocam. Bu akvaryumu set halinde almıştım şuanda maliyet açısından bu uygun geldi. Ama dediğim gibi en geç 4-5 ay sonra bunun en az iki katı kadar bir akvaryuma geçirmeyi düşünüyorum. Balıklarımın maşallahı var. Yaklaşık 6 ay önce hediye olarak geldiler. Bir küçük fanustalardı ortalama 4.5 litre civarı su alıyordu. Hiçbir ilaç kullanmadım. Ama sularını mutlaka her 2 günde bir dinlendirilmiş duyla değiştirdim. Dün bu yeni akvaryumum geldi internetten sipariş etmiştim. Bu akvaryuma alınca gene biraz rahatladılar fanusta dönüp duruyorlardı. Hava motorunu ilk çalıştırdığım da sudan fırlayacak gibi oldular ama daha sonra bir kaç değişiklik yaptım hava çıkışını dik aşağı bakacak şekilde ayarlayıp uzun kenarın camına bitiştirdim, kabarcıklar çok güzel çıkıyor. Altı duruyorlar böyle sanki oksijen banyosu yapıyorlar gibi. Resimlerdeki yapay bitkiyi çıkardım. Şuanda sadece filtre var. ve akvaryumun kapagıyla kapadım herhangi bi sıcrama olmasın diye. Şuan için alıştılar diyebilirim. İleriki aylarda dediğiniz gibi daha büyük bir akvaryuma geçişlerini yapacağım. Fanusa 6 ay dayandılar, burda bi 4 ay dayanırlar inşalla :) Elimde imkan olsa tabiki ben de büyük almayı düşünüyordum. Birde okulum var şehir dışına çıkma meselem var. Annem bakacak balıklara oda oğlum büyük olmasın bakamam diyor o yüzden de çekiniyorum biraz ama zamanla bu sorunlar hep hallolucak inşallah :) Sizlerinde desteğiyle bende buraya arşiv niteliğinde akvaryumumun fotoğraflarını eklemek istiyorum :)
Akvaryumum için Öneriler? YENİ FOTOĞRAFLAR EKLENDİ
[QUOTE=kaanca09]Valla şimdi senin model de hiç kullanmadım benimkine göre söylüyorum benimki komple içinde ve karşı kenarda kısa kenara yakın sende öyle yapabilirsin diye düşünüyorum. Delikler suyun üstünde kalmasının bir espirisi yok onun amacı zaten su sirkalasyonu yapmak suyun dışında olursa doğru olmaz yine sen bilirsin diyeyim.[/QUOTE]
[QUOTE=kaanca09]Valla şimdi senin model de hiç kullanmadım benimkine göre söylüyorum benimki komple içinde ve karşı kenarda kısa kenara yakın sende öyle yapabilirsin diye düşünüyorum. Delikler suyun üstünde kalmasının bir espirisi yok onun amacı zaten su sirkalasyonu yapmak suyun dışında olursa doğru olmaz yine sen bilirsin diyeyim.[/QUOTE]
Anladım hocam. akvaryumun içi kabarcık dolu şuanda balıklar içinden geçiyorlar yogun olan yerlerin sanki keyf yapıyorlar gibi :D
Acemilikde son nokta :)
[QUOTE=koyunogullu] Merhaba arkadaşlar bende bir akvaryum kurmak istiyorum az önce bir camcıdan fiyat aldım 100*40*50 etrafına hoş gözüksün diye profil 8mm cam kalınlığı dedi 230 lira fiyat çıkardı :) bunu aldığımda elimde sadece boş bir kab olacak tabi :) ve diğer gereçlerin ne olduğu hakkında fazla fikrim yok :) sizce nasıl fiyatı ve diğer ihtiyaclar için nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çook teşekkürler.. [/QUOTE]
Akvaryum Meraklısı 2014-01-14 13:20:15
[QUOTE=koyunogullu] Merhaba arkadaşlar bende bir akvaryum kurmak istiyorum az önce bir camcıdan fiyat aldım 100*40*50 etrafına hoş gözüksün diye profil 8mm cam kalınlığı dedi 230 lira fiyat çıkardı :) bunu aldığımda elimde sadece boş bir kab olacak tabi :) ve diğer gereçlerin ne olduğu hakkında fazla fikrim yok :) sizce nasıl fiyatı ve diğer ihtiyaclar için nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çook teşekkürler.. [/QUOTE]
hocam bu işe yeni başlayacaksanız size tavsiyem çok fazla araştırma yapın burda bu işi gerçekten iyi bilenler var onların tavsiyelerini önerilerini al topragı suyu filtreyi alacağın dekor malzemelerini bir liste halinde hazırla sonra akvaryum kurmaya başla. Hele ki dediğin ebadlarda büyük bir akvaryum alacaksan. Ben bile 30*17*25 cm lik bir akvaryum aldım 2 gündür onla uğraşıyorum. iç filtresini ayarla taşları yıka balıkları taşı derken çok büyük işlemler ve emek gerekiyor. bütün hazırlıklarını tamamlamadan bilgi birikimi toplamadan başlama. bu konuyu açmakla iyi ettin. :) bakmak istersen >> http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumum_Icin_oneriler_yeni_fotograflar_eklendi_k745796.asp
Akvaryumum için Öneriler? YENİ FOTOĞRAFLAR EKLENDİ
[QUOTE=kaanca09]Pardon benim ki RP-200 müş sizinkinde ayar yeri yok doğru pardon. Ya japonlar pek dalga akım olayını sevmezler sakindirler o yüzden etkilenip çıldırabilirler :) cama doğru yada yere doğru vermek en doğrusu :) kısa kenara değilde uzun kenara takdınızmı daha bi güzel olur. [/QUOTE]
Akvaryum Meraklısı 2014-01-14 13:02:24
[QUOTE=kaanca09]Pardon benim ki RP-200 müş sizinkinde ayar yeri yok doğru pardon. Ya japonlar pek dalga akım olayını sevmezler sakindirler o yüzden etkilenip çıldırabilirler :) cama doğru yada yere doğru vermek en doğrusu :) kısa kenara değilde uzun kenara takdınızmı daha bi güzel olur. [/QUOTE]
öyle yaptım hocam. peki bişey daha sorcam. iç filtrenin tamamının suyun içindemi olması gerek? Çünkü üstteki resimde suyun cıktığı deliklerle filtrenin üst kısmı arasındaki mesafe çok az. filtreyi suyun üst noktasına eşitlediğimde deliklere su giriyor. Deliklerin biraz suyun üstünde kalması gerekmiyor mu?
2. ci sorum filtreyi iyice köşeyemi yerleştirmeliyim yoksa kısa kenarın ortasında mı kalmalı?
yeni başlaşlıyorum nereden alışveriş yapayım
[QUOTE=Yamacch]KEndim gidip almak isterim haliyle
[QUOTE=Yamacch]KEndim gidip almak isterim haliyle
istanbulda bir adres verebilirmisiniz
[/QUOTE]Okyanus pet shop - Mehmet Yalçın- Küçükçekmece'de - 0212 693 99 14 (yerleri baya büyük belki yardımcı olurlar)
yeni akvaryumum
[QUOTE=BB9584]

[/QUOTE]
[QUOTE=BB9584]

[/QUOTE]
Çok büyük gerçekten allah kolaylık versin :) Ama harika bir görünüm ellerinize sağlık..
30 lt bitki önerileriniz ,yeni resimler
bende akvaryum işine yeni girmiş biri olarak sizin akvaryumu cok begendim, bayıldım darısı bana diyorum :)
bende akvaryum işine yeni girmiş biri olarak sizin akvaryumu cok begendim, bayıldım darısı bana diyorum :)
başlangıç akvaryumum >> :) sizinde yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_akvaryumum_icin_oneriler_-_fotograf_eklendi_k745796.asp
Akvaryumum için Öneriler? YENİ FOTOĞRAFLAR EKLENDİ
[QUOTE=kaanca09]hailea marka filtreyi ben yavrulukta kullanıyorum birçok marka kullandım ama digerlerine göre en başarılısı bu filtre çok da memnunum. Tabi japonlarla ilgili pek sahip değilim yorum yapmam doğru olmaz. Filtreyi tam karşıya göre ayarla yani uzun yere koy ve filtrenin debi ayarı mevcut ordan biraz ayarı düşür balıklar rahatsız oluyor dersen filtre ucundaki uzun boru dönüyor onu da cama doğru ver bilmem anlatabildimmi.[/QUOTE]
Akvaryum Meraklısı 2014-01-14 12:09:23
[QUOTE=kaanca09]hailea marka filtreyi ben yavrulukta kullanıyorum birçok marka kullandım ama digerlerine göre en başarılısı bu filtre çok da memnunum. Tabi japonlarla ilgili pek sahip değilim yorum yapmam doğru olmaz. Filtreyi tam karşıya göre ayarla yani uzun yere koy ve filtrenin debi ayarı mevcut ordan biraz ayarı düşür balıklar rahatsız oluyor dersen filtre ucundaki uzun boru dönüyor onu da cama doğru ver bilmem anlatabildimmi.[/QUOTE]
çok iyi anlattınız hocam, tam 2 saat herşeyi denedim. sonunda dik olarak delikleri aşşağı verince sakinleştiler :). Ama benim filtre sizin dediğinizden değil sanırım çünkü herhangi bi düğme, tuş, ayar kısmı göremedim. Yeri nerde oluyor?
cihaz bu hailea iç filtre bt200
Akvaryumum için Öneriler? YENİ FOTOĞRAFLAR EKLENDİ
bitkiyi çıkardım.
[QUOTE=TANER YILMAZ]Filtre hacmine göre büyük görünüyor. Ayarı varsa debiyi azalt. Sanki o akvaryumda pipo filtre daha uygun olur. Yaptığın hareket çok olumlu fanustan akvaryuma geçmen. Yanlız o iki japona göre akvaryumun küçük. Yinede akvaryuma geçmen sevindirici. Işık kullanman seyir açısından ve balıklar açısından iyi olur. Yapay bitkiler kullanmak iyi değildir.
[/QUOTE]
bitkiyi çıkardım.
filtrenin hava çıkışını ileri doğru değil de direk dik olarak aşağı verdim. Şuanda biraz daha sakinler sanki. Bu motor 24 saat açık mı kalmalı yoksa geceleri kapatıyımı ne olur ne olmaz diye?
[QUOTE=TANER YILMAZ]Filtre hacmine göre büyük görünüyor. Ayarı varsa debiyi azalt. Sanki o akvaryumda pipo filtre daha uygun olur. Yaptığın hareket çok olumlu fanustan akvaryuma geçmen. Yanlız o iki japona göre akvaryumun küçük. Yinede akvaryuma geçmen sevindirici. Işık kullanman seyir açısından ve balıklar açısından iyi olur. Yapay bitkiler kullanmak iyi değildir.
[/QUOTE]
hocam filtre sete dahil olduğu için değiştiremedim. aradım konuştum en küçük budur zaten dedi. bide bütçem şimdilik buna yetti. fanusa göre daha büyük alanları bir kaç ay idare etsinler hem alışsınlar buna. sonra yukardaki arkadaşın dediği gibi çakıl gibi olan taşları çıkarıp daha yumuşak bir toprak türü kullanacağım. ayrıca akvaryum boyutunu 50 cm e çıkarıp yine 2 tane balığımı beslemek için kullanacağım. bunu da salyangoz yada önerilebilecek başka canlılar olursa onları beslerim.
Akvaryumum için Öneriler? YENİ FOTOĞRAFLAR EKLENDİ
Merhabalar gittigidiyordan akvaryum seti aldım. 30 cm uzunluk 17 cm derinlik ve 25 cm yükseklikte.
Akvaryum Meraklısı 2014-01-14 12:36:05
Merhabalar gittigidiyordan akvaryum seti aldım. 30 cm uzunluk 17 cm derinlik ve 25 cm yükseklikte.
Fanustaki 2 japonumu akvaryuma aldım. Dinlenmiş suları vardı o yüzden direk geçirdim taşları yaklaşık olarak 3 saat boyunca yıkadıktan sonra. Bir kaç sorum var.
1)Bitkiyi çıkarmalımıyım sizce?
2)İç filtre için en küçük kapasiteli yolladık dediler. Üzerinde 200l/h yazıyor. HAİLEA 200 lük. Ancak fotoda görüldüğü gibi takıp çalıştırdığımda balıklar deliriyor. Kendilerini sudan dışarı atacaklar gibi oluyorlar. Bu yüzden hemen çıkarttım ve hava filtresini çalıştırmıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur? Motorun çıkışındaki fıskiye başlığını söküp direk normal çıkış versem gene rahatsız olurlarmı böyle? Ya da motoru kullanmazsam olmaz mı, hem yerleri açılır hem de rahatsız olmazlar? Akvaryum 12.5 litre.
3)Balıklarım için daha önce hiçbir ilaç vs kullanmadım sadece yem veriyordum. Ancak şimdi bu setle birlikte deep fix in vitamini, aqua fix i ve fresh water quik tuz geldi. Bunları kullanmak zorundamıyım?
4)Akvaryumun kapağında ışık yeri yapılmış. Ben pek kapak kullanmıyorum. Japonlar akşamları ışığa ihtiyaç duymazlarsa kapak kapatmayacağım.
Arkadaşlar akvaryumu bugun kurdum geliştirmek için neler yapılabilir. Her türlü öneri ve iyi-kötü eleştiriye açığım yeter ki yazın :)
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





